야외 수영장, 06:00 ~ 22:00 오픈, 수영장 파라솔, 일광욕 의자

노보텔 아부 다비 알 부스탄 여행 후기

4 out of 5
노보텔 아부 다비 알 부스탄
Shk. Rashid Bin Saeed St / Rabdan St, Abu Dhabi

이용 후기

8.4

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 546개 이용 후기 중 261개" "
평점 8 - 좋아요. 546개 이용 후기 중 182개" "
평점 6 - 괜찮아요. 546개 이용 후기 중 59개" "
평점 4 - 별로예요. 546개 이용 후기 중 26개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 546개 이용 후기 중 18개" "

8.8/10

청결 상태

8.6/10

직원 및 서비스

8.6/10

편의 시설/서비스

8.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.2/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Jongeon

2023년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2023년 5월 8일
Dear Jongeon, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for taking the time to share your feedback with us here. I am glad to know that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back again. Sincerely,Mourad BrahmiGeneral Manager

2/10 - 너무 별로예요

jinseok

2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2023년 2월 15일
Dear Jinseok, I am very sorry to see your rating of Novotel Abu Dhabi Al Bustan. My sincerest apologies that your experience fell short of expectations. We hope to have the chance to welcome you again in the future. Sincerely,Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Taesik

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
주변 환경과 전망이 훌륭합니다.
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2022년 12월 29일
Dear Taesik, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for taking the time to review your experience here. I am delighted to know that you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back again. Best regards, Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Sang Hun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Dinner buffet with an unfamiliar experience
The property was spacious, comfortable and clean. Overall I was satisfied. However, it seems difficult to give a good evaluation for the price for the dinner buffet. The dinner buffet was about 120 AED per person, but the food turnover was very slow and the taste was poor. Since there was no fruit, such a buffet was an unfamiliar experience for me. We do not recommend using the buffet for dinner.
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2022년 9월 29일
Dear Sang Hun, Thank you for being our guests at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for taking the time to review your experience here. I have taken your comments to heart and have addressed the with my culinary team. I hope to have the chance to welcome you again. Sincerely, Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Yongsoon

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋음요
언제든 깔끔하고 이용이 편합니다
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2022년 8월 8일
Dear Yongsoon "Thank you for your wonderful comments. We are delighted that your experience during your visit has exceeded your expectations. It will be our pleasure to welcome you again in a future visit. Best Regards, Mourad Brahmi General Manager

8/10 - 좋아요

ByeongCheol

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2022년 1월 11일
Dear Byeong Cheol, "Thank you for your positive rating following your stay at the Novotel Abu Dhabi Al Bustan. We are delighted to have met your expectations during your stay. It will be our pleasure to welcome you again soon. Best regards, Mourad Brahmi General Manager "

8/10 - 좋아요

YONG HO

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2021년 11월 28일
Yong Ho, "Thank you for your positive rating following your stay at the Novotel Abu Dhabi Al Bustan. We are glad that you were overall pleased with your stay. Looking forward to welcoming you again soon. Best regards, Reda Zerrouk General Manager

10/10 - 훌륭해요

JAEHWAN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2021년 10월 25일
Dear Jaehwan, "Thank you for your positive rating following your stay at the Novotel Abu Dhabi Al Bustan. We are delighted to have met your expectations during your stay. It will be our pleasure to welcome you again soon. Best regards, Reda Zerrouk General Manager

10/10 - 훌륭해요

SUNGHO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2021년 4월 26일
Dear Valued Guest, "Thank you for your positive rating following your stay at the Novotel Abu Dhabi Al Bustan. We are delighted to have met your expectations during your stay. It will be our pleasure to welcome you again soon. Best regards, Souffian Zaeraoui General Manager"

10/10 - 훌륭해요

Yongsoon

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
노보텔은 오래전부터 자주 이용하고 좋습니다.
2021년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2021년 3월 30일
용순님께, 우리는 당신이 머무는 동안 일반적으로 행복했다는 것을 기쁘게 생각합니다. 귀하의 의견에 감사 드리며 가까운 시일 내에 다시 뵙기를 기대합니다. 안부 수 피안 제라 오이 총지배인

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Good location
Tidy room but services were too slow.
2021년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2021년 2월 17일
Dear Valued Guest, Thank you for staying at the Novotel Abu Dhabi Al Bustan. We very much appreciate your feedback and glad that you were overall pleased with your stay. Looking forward to welcoming you again in the near future. Best regards, Souffian Zaeraoui General Manager"

10/10 - 훌륭해요

용순

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 10월 22일
Dear 용순 , Firstly, please accept our apologies for not being able to answer in your language. Thank you for your positive rating following your stay at the Novotel Abu Dhabi Al Bustan. We are delighted to have met your expectations during your visit. It will be our pleasure to welcome you again. Best Regards, Souffian Zaeraoui General Manager

10/10 - 훌륭해요

상영

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good
2019년 5월에 14박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2019년 6월 6일
Dear 상영, Thank you for your positive rating following your stay at the Novotel Abu Dhabi Al Bustan. We are very much delighted to have met your expectations during your stay. It will be our delight to welcome you again soon. Best regards, Souffian Zaeraoui General Manager

8/10 - 좋아요

DONGKYUN

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2018년 12월 16일
Dear DONGKYUN, Thank you for your positive rating following your stay at the Novotel Abu Dhabi Al Bustan. We are happy that you were pleased with your stay. It will be our pleasure to welcome you again in a future visit. Warm regards, Khalil Aaguig Operations Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2018년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2018년 11월 20일
Dear Valued Guest, Thank you for staying at the Novotel Abu Dhabi Al Bustan. We very much appreciate your positive rating and delighted that you were pleased with your stay. It will be our pleasure to welcome you again soon. Best regards, Bruno Debray General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good to stay with friendly staffs
Kind staffs and clean simple room but wish to have more amenities like shower gown at room. Nice swiming pool!
2018년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2018년 9월 19일
Dear Valued Guests, Thank you for staying at the Novotel Abu Dhabi Al Bustan. We are delighted that you were happy with your stay and pleased with our rooms, swimming pool, and staff hospitality during your visit. Kindly be informed that bathrobes are available upon request through our housekeeping. Thank you for your kind feedback and we look forward to welcoming you again in the near future. Best regards, Bruno Debray General Manager

8/10 - 좋아요

sungjin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good
답변 제공: GM 님, 2018년 4월 12일
Dear sungjin, Thank you for staying with us. We very much appreciate your positive feedback and glad that you were pleased with your stay. Looking forward to welcoming you again in a future visit. Best Regards, Bruno Debray General Manager

8/10 - 좋아요

haksun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2017년 11월 20일
Dear haksun, Thank you for your positive feedback. We are glad that you were pleased with your stay. It will be our pleasure to welcome you again. Best Regards, Bruno Debray General Manager

8/10 - 좋아요

JUNHAK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
리즈너블 호텔
조식이 아시아인들에게는 그닥인듯
답변 제공: General Manager 님, 2017년 1월 25일
Dear Mr. Junhak, Firstly, please accept our apologies for not being able to answer in your language. Thank you for your kind feedback. Glad to note that you were overall pleased with your stay and was satisfied with our breakfast buffet. We very much appreciate your comments and look forward to welcoming you again in the near future. Best Regards, Bruno Debray

8/10 - 좋아요

JUNHAK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
리즈너블 합니다
가격대비 so so. 근데 한국사람한테 일본어로 감사편지를..
답변 제공: General Manager 님, 2017년 1월 25일
Dear Mr. Junhak, Firstly, please accept our apologies for not being able to answer in your language. Thank you for your kind feedback. We are delighted that you were overall pleased with your stay. Looking forward to welcoming you again in the near future. Best Regards, Bruno Debray

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
famly very good
good
답변 제공: GM 님, 2016년 6월 29일
Dear Valued Guest, Thank you for your positive feedback. I am glad that you and your family were happy with your stay with us. We look forward to welcoming you again to another pleasant stay. Best Regards, Bruno Debray General Manager

10/10 - 훌륭해요

RIRA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good
It was good qulity hotel. BF is also good. But location is so so. It will be okay. you can take taxi to go anywhere
답변 제공: GM 님, 2016년 7월 16일
Dear RIRA, Thank you for your positive feedback following your stay here at Novotel Abu Dhabi Al Bustan. We look forward to welcoming you again. Best Regards, Bruno Debray General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
굿
대체로 좋았습니다.
답변 제공: GM 님, 2016년 6월 4일
Dear Valued Guest, Firstly, please accept our apologies for not being able to respond in your language. We are grateful for your positive comment and look forward to welcoming you again on your next visit. Best Regards, Bruno Debray General Manager

8/10 - 좋아요

SANGWOOK 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔끔한 객실과, 친절한 응대
객실도 깔끔하고, 직원들도 친절하여 전반적으로 만족스러웠으며, 한가지 아쉬운점은 호텔주변 편의시설이 많지않다는 것입니다.
답변 제공: GM 님, 2016년 1월 16일
친애하는 미스터 Sangwook, 우리의 거친 한글 번역을 용서하십시오. 우리는 매우 당신의 친절 의견을 보내 주셔서 감사합니다. 당신이 전반적으로 훌륭한 숙박을 한 것으로 다행. 우리는 하루에 두 번 도시로 무료 셔틀 서비스가. Mushrif 몰은 불과 5 분 거리에 택시에 있습니다. 다시 여러분을 환영 기대. 진심으로, 도미니크 메르시에 일반 관리자

8/10 - 좋아요

Youngjin 님, 두바이

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깨끗하고 청결한 노보텔 알부스탄
전체적으로 깨끗하고 편한 숙소 아쉬운점이 있다면 주변에 뭐가 없어서 아쉬운?
답변 제공: GM 님, 2015년 9월 19일
친애하는 미스터 영진, 우리는 귀하의 의견에 매우 감사하고 있습니다. 난 당신이 곧 다시 방문 할 수있는 기회를 가질 수 있기를 바랍니다. 고맙습니다, 도미니크 메르시에 일반 관리자

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편안하지만....
20일 정도 장기로 있었는데 건물은 깨끗한 편이었으나 직원들의 청소 등 서비스가 호텔의 청결함에 비해 부족했습니다.
답변 제공: GM 님, 2015년 9월 19일
친애하는 고객, 죄송합니다, 우리는 우리와 함께 소리 머무는 동안 여러분의 기대를 충족하지 않았습니다. 우리의 사과를 받아 주시기 바랍니다. 청결에 대한 귀하의 의견은 시정 조치에 대한 우려 부서에 해결되었습니다. 우리는 모든 고객을위한 최고의 서비스 경험을 제공하기 위해 노력하고 있습니다; 따라서, 귀하의 의견은 우리에게 매우 중요합니다. 우리는 다시 당신을 환영하기 위해 최선을 다하겠습니다. 고맙습니다, 도미니크 메르시에 일반 관리자

8/10 - 좋아요

KIWON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: GM 님, 2015년 8월 29일
친애하는 미스터 Kiwon, 당신의 긍정적 인 의견을 보내 주셔서 감사합니다. 우리는 다시 당신을 환영하기 위해 최선을 다하겠습니다. 최고 감사합니다, 도미니크 메르시에 일반 관리자

8/10 - 좋아요

Kor 님, Abu dhabi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice hotel.
I stayed 5days for my business trip. The room was very clean everyday and all staffs was so kind. they had a good smile :) everything was excellent

6/10 - 괜찮아요

Andrea

좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 4월 10일
Dear Andrea, Thank you for taking the time to evaluate us here. I apologise for the areas that we fell short of expectations. I wish I had known more about your experience so I could have personally addressed your concerns with my team in order to prevent future occurrence. I hope to have the chance to welcome you back again. Sincerely,Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Jay

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great place to stay, great for kids also
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 4월 2일
Dear Jay, Thank you for being our guests at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your review here. I am glad to know that you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back again.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Halimeh

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 4월 2일
Dear Halimeh,Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your wonderful evaluation here. I look forward to welcoming you back again.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Shweta

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We stayed in Novotel for 3 nights with half board package. The food was excellent with great service, we had a lady named shom maya in the restaurant she was very helpful and always with a big smile.Overall everything was really good in the hotel the pool, food, staff everything. I hope to visit again in future.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 4월 2일
Dear Shweta, Thank you for being our guests at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your review here. I am glad to know that you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back again.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

Nitin

2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 4월 15일
Dear Nitin, Thank you for taking the time to evaluate us here. I apologise for the areas that we fell short of expectations. I wish I had known more about your experience so I could have personally addressed your concerns with my team in order to prevent future occurrence. I hope to have the chance to welcome you back again. Sincerely,Mourad BrahmiGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

Mohamed El Amine

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
room carpet was very old with liquids stains on it, quite discusting if you think about it.
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 3월 14일
Dear Mohamed El Amine,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback with us. I am sorry to hear about your experience and have already addressed your comments with my team so we may continue to improve our level of service and serve you better in the future.Thank you once again for being our guest, and I hope to have the chance to welcome you back again at Novotel Abu Dhabi Al Bustan in the future. Sincerely, Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

kussay ayyed

2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 4월 2일
Dear kussay ayyed , Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your wonderful evaluation here. I look forward to welcoming you back again.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager

8/10 - 좋아요

ABDULLA

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is nice but very far from the main center
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 3월 12일
Dear Abdulla, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for taking the time to evaluate your experience here. I hope that your stay was enjoyable and look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Mourad BrahmiGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Ehab 님, Mississauga

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice hotel
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 3월 4일
Dear Ehab, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your review here. I am glad to know that you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back again.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Ehab 님, Mississauga

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
nice hotel
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 3월 4일
Dear Ehab, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your review here. I am glad to know that you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back again.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

Lateef

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Getting hot water from the tap or in shower and was the most problematic.
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 2월 23일
Dear Lateef, Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback with us. I am sorry to hear about your experience and have already addressed your comments with my team so we may continue to improve our level of service and serve you better in the future.Thank you once again for being our guests, and I hope to have the chance to welcome you back again at Novotel Abu Dhabi Al Bustan. Sincerely, Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Riley

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Well located, a 24 hour kitchen. Breakfast is good and excellent value. I will stay here again next time.
2024년 2월에 8박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 2월 15일
Dear Riley, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your wonderful review here. I am happy to know that you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back again.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Sam

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 2월 9일
Dear Sam,Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your wonderful evaluation here. I hope that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back again in the future.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager

2/10 - 너무 별로예요

RIMA 님, Brooklyn

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 1월 29일
Dear Rima, Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback. My sincerest apologies that your experience fell short of expectations. I have taken your comments to heart and have already addressed them with my team so we may continue to improve our level of service. I hope to that you would give us another chance to change your impression about Novotel Abu Dhabi Al Bustan. Sincerely, Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

HAMID

2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 1월 9일
Dear HAMID, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your review here. I am glad to know that you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back again.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Manar

좋아요: 청결 상태
Very good hotel
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 1월 9일
Dear Manar, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for your review here. I am glad to know that you enjoyed your time with us and look forward to welcoming you back again.Best regards,Mourad BrahmiGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

Mubarak

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Toilets broken and cleaning conditions not as expected. Seems pets were hosted in rooms cause of signs of dogs smells and pees on carpets.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 1월 9일
Dear Mubarak, Thank you for your visit, though I am very sorry to hear that your experience fell short of expectations. Your feedback is extremely important to us, and I have shared your comments with my team so that we may continue to improve. Also, I would like to highlight that we are a pet-free hotel; it is listed on all online travel channels. I hope to have the chance to welcome you back again at Novotel Abu Dhabi Al Bustan.Sincerely,Mourad BrahmiGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

Fatoumata

Personnel tarde dans les démarches de service exemple eau fer à repasser
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 1월 9일
Dear Fatoumata, Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback with us. I am sorry to hear about your experience and have already addressed your comments with my team so we may continue to improve our level of service and serve you better in the future.I hope to have the chance to welcome you back again at Novotel Abu Dhabi Al Bustan. Sincerely, Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

mariano leonardo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Everything was awesome, nice room with good bedding and stunning breakfast buffet. The checking it takes more time than I expected but overall a lovely stay, highly recommended
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 1월 8일
Dear Mariano Leonardo, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Although I am glad to know that you enjoyed your time with us, I apologise for the areas that we fell short of expectations. I have taken your comments to heart and have already addressed them with my team to prevent future occurrence. I hope to have the chance to welcome you back again when your travels bring you back to Abu Dhabi. Sincerely,Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

maida

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Family stay in great hotel
Amazing hotel with wonderful staff
2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 1월 8일
Dear Maida,Thank you for being our guests at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for taking the time to share your experience with us here. I am glad to know that your stay was enjoyable and look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Mourad BrahmiGeneral Manager

8/10 - 좋아요

IBRAHIMA

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Vielle installation. Coffre fort qui ne marche pas. Vitres très sales avec des excréments des oiseaux sur le vitrage.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 1월 29일
Dear Ibrahima, Thank you for your visit, though I am very sorry to hear that your experience fell short of expectations. Your feedback is extremely important to us, and I have shared your comments with my team so that we may continue to improve. I hope to that you would give us another chance to change your impression about Novotel Abu Dhabi Al Bustan.Sincerely,Mourad BrahmiGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Bruno Evandro

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Mourad Brahmi - General Manager 님, 2024년 1월 4일
Dear Bruni Evandro, Thank you for being our guest at Novotel Abu Dhabi Al Bustan and for taking the time to share your experience with us here. I am glad to know that your stay was enjoyable and look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Mourad BrahmiGeneral Manager