익스클루시브 듀플렉스 | 객실에서 보이는 전망

카일라 비치 호텔 - 올 인클루시브 여행 후기

5 out of 5
카일라 비치 호텔 - 올 인클루시브
Göl mah. Atatürk cad. No:37, Alanya, Antalya

이용 후기

7.6

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 115개 이용 후기 중 41개" "
평점 8 - 좋아요. 115개 이용 후기 중 33개" "
평점 6 - 괜찮아요. 115개 이용 후기 중 20개" "
평점 4 - 별로예요. 115개 이용 후기 중 9개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 115개 이용 후기 중 12개" "

8.0/10

청결 상태

7.6/10

직원 및 서비스

7.0/10

편의 시설/서비스

7.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.4/10

친환경

이용 후기

4/10 - 별로예요

Zhaoxia

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
Noise room. Food limited, need to pay 3 euro for fresh orange juice in breakfast buffet. Cheap quality of food. Staff training needed in this hotel. English language training needed in this hotel. Overall don't expect 5star. Customer paid 5 star price but on arrival it's 3 Star in this hotel in my options.
2024년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Hotel Managament 님, 2024년 4월 18일
We are sorry that you were not satisfied with your stay. Our hotel has a detailed all-inclusive beverage list. However, as in many hotels, freshly squeezed orange juice is chargeable. It is presented to your preference. Best Regards,

10/10 - 훌륭해요

Özgür

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Otelde herşey elinizin altında olduğu için aşıri rahat oluyorsunuz temizlik personeli Güler yüzlü hergun uğrayıp odaya bakılıyor yemekler mükemmel sahile yakın olması büyük artı biz bayıldık☺️
2023년 10월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

serap

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mükemmel görevli çalışanlar
2023년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Kaila Beach hotel 님, 2023년 10월 31일
Dear Guest,Thank you for your comments. We would be happy to see you again with us.Your Kaila Beach Hotel

10/10 - 훌륭해요

Dennis

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Kaila Beach Hotel 님, 2023년 10월 31일
Dear Guest,Thank you for your comments. We would be happy to see you again with us.Your Kaila Beach Hotel

6/10 - 괜찮아요

Bent

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
Flot hotel, men dårlig komfort.
Hotellet er flot, men komforten erdårlig - sengen er hård som sten at ligge på. Betegnelsen “All Inclusive” bør ændres til : “All Inclusive Light”. Man kan vælge mellem 3 drinks, andre end dem skal der betales for. Strandbaren er ikke omfattet af All Inclusive - ligger man på, den overfyldte, strand, kan man ikke engang få en øl uden at skulle betale for den, det er for dårligt, og slet ikke samme standard som de omkringliggende hoteller, som vi også har prøvet, og syntes bedre om. Maden i buffeten er noget af det kedeligste jeg har oplevet. Hotellet bør Max have 3 stjerner, og ikke de 5 som de praler med.
2023년 9월에 12박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Kaila Beach Hotel 님, 2023년 10월 31일
Kære gæst, Vi beklager, at du ikke var helt tilfreds med dit ophold på vores hotel. De nødvendige afdelinger vil blive hørt, og der vil blive gennemført undersøgelser med henblik på forbedring. Med venlig hilsen...

6/10 - 괜찮아요

Mert

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation kaila Beach Hotel 님, 2023년 10월 31일
Değerli Misafirimiz, Konaklama sonrası yapmış olduğunuz puanla içi,n teşekkür ederiz. Saygılarımızla...

10/10 - 훌륭해요

ADEM

2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: otel yönetimi 님, 2023년 9월 12일
Merhaba Adem Bey,Otelimiz için yaptığınız olumlu değerlendirme için teşekkür ederiz.Bir sonraki tatilinizde yeniden görüşebilmek dileğiyle.

2/10 - 너무 별로예요

Aysel

2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Kaila Beach hotel Önbüro Müdürü 님, 2023년 8월 28일
Değerli Misafirimiz, Konaklamanız süresince yaşadığınız sorunları misafir ilişkilerine iletmiş olmanızı diler, yaşamış olduğunuz olumsuzluklardan dolayı otelimiz adına üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Saygılarımızla...

6/10 - 괜찮아요

Bülent

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Güzel bir otel ama çok çocuk vardı bu bizi rahatsız etti Havlular eski ve kirliydi Oda temizliği yeterli değildi
2023년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Otel Yönetimi 님, 2023년 8월 19일
Değerli Misafirimiz, Konaklama sürecinde yaşadığınız olumsuzluklar adına otelimiz adına özür diliyoruz. Gerekli departmanlar ile görüşülüp, iyileştirme adına çalışmalar yapılacaktır. Saygılarımızla...

2/10 - 너무 별로예요

Samee

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
As soon as i walked into this hotel there was a lot of commotion between the staff and some customers, which told me that the staff must have a lot of attitude and when i was about to check into my room the staff was shouting at me and one of them even spat in my face and i was very cross about that, but that wasnt the only thing, when i checked into my room i went into the bathroom and there was human waste still in the toilet and as soon as i saw that i complained to the receptionist and they said just flush it. The facilities here r rubbish no personal space, food was trash and not much variety, worst of all they charged us extra for no apparent reason will definitely will not be recommending this hotel
2023년 8월에 8박 숙박함
답변 제공: Kaila Beach Hotel Management 님, 2023년 8월 24일
Dear Guest,Unfortunately, when we checked our records, it is not possible for us to accept the claims that you had stated as true. First of all, we would like to point out that you were provided with a free upgrade, and you had stayed in a Deluxe room with higher category room standards for your entire holiday. In addition, although the check-out time was 12.00 on the day of your departure, you had benefited from the facilities of our hotel until 23.30 at night, free of charge. As Kaila Beach Hotel, we do not charge you with these fees, as we attach importance to guest satisfaction. In addition, when we examine our camera records, it seems that you only have your own family of 7 people at the reception when you checked in. Altough we tried our best to host you in the best way that we can, your negative comment made us very disappointed.Best Regards...

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
10/10
Best hotel in Alanya i have ever stayed
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: kaila beach 님, 2023년 8월 12일
Dear Guest,Thank you for your comments. We would be happy to see you again with us.Your Kaila Beach Hotel

10/10 - 훌륭해요

Ali

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fiyat performans olarak çok iyi. Açıkçası Bölge otelleriyle ilgili Bugüne kadar ki deneyimlerim çok iyi değildi. Ancak çok olumlu izlenimlerle ayrılıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Otel Yönetimi 님, 2023년 5월 24일
Merhaba Ali Bey,Otelimiz için yaptığınız olumlu değerlendirme için teşekkür ederiz.Bir sonraki tatilinizde yeniden görüşebilmek dileğiyle.

8/10 - 좋아요

kemal

2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Otel Yönetimi 님, 2023년 5월 24일
Merhaba Kemal Bey,Otelimiz için yaptığınız olumlu değerlendirme için teşekkür ederiz.Bir sonraki tatilinizde yeniden görüşebilmek dileğiyle.

8/10 - 좋아요

Kjell

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Veldig hyggelig betjening men det skortet noe på å kommunisere på engelsk.
2023년 4월에 8박 숙박함
답변 제공: Kaila Beach 님, 2023년 4월 21일
Hej, tak for din kommentar for at give dig en bedre service. Vi vil med glæde byde dig velkommen igen.

6/10 - 괜찮아요

Abbas

2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Front Office Manager 님, 2023년 4월 4일
Dear guest, We regret that you were not completely satisfied with your stay at our Hotel. Necessary departments will be consulted and studies will be carried out for improvement. Kind regards...

8/10 - 좋아요

MIRSADA

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
underholdning ute- musikken var alt forhøy,
2022년 10월에 12박 숙박함

4/10 - 별로예요

James

단체 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
As a group of 9 travelling together we always knew that there may be some kick back from staff, however, we tried to make everything as simple as possible - all ordering the same drink at every drinks order at the bar or planning ahead and notifying the staff if we planned to do certain activities. The bar staff complained about having to simply make drinks and always hounding us for tips because ‘there are so many of you’. We were in general made to feel as though we were an inconvenience to the bar staff, especially those around the pool. The food was another issue entirely, whilst they always had a vast selection to choose from, very little was palatable and most made a vast majority of our group physically unwell and we opted to eat out wherever possible. The pools and beach were pleasant and the slides good fun. The entertainment team, and especially ‘engine(apologies that is probably spelt incorrectly), were the most welcoming and helped us organise many evenings of entertainment. Overall I would say the hotel looks great and there are a few elements that are but these are so heavily let down by staff with bad attitudes and poor quality food, would I go again? No.
2022년 10월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

SAULIUS

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 10월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Aysha Siddiqua

2022년 10월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Nabiha

2022년 9월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Milad

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good
2022년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 10월 11일
Thank you for your full point! Hope see you again.

8/10 - 좋아요

THILEEPAN

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 10월 10일
Dear Guest,Thank you for evaluating our hotel,We will be happy to see you again in our hotel.

10/10 - 훌륭해요

Sibihar

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
perfekt, würde immer wieder dort hin gehen
2022년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 10월 9일
Sehr geehrter Gast, vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden und uns bewertet haben. Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder unter uns zu sehen. Grüße,

10/10 - 훌륭해요

David

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 9월 23일
Dear guest David,Thank you for your full point! Hope see you again...

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 9월에 9박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 9월 23일
Dear Guest,Thank you for your full point! Hope see you again...

10/10 - 훌륭해요

Ahmed

2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 9월 5일
Otelimizi değerlendirdiğiniz için teşekkür eder, sizleri tekrar aramızda görmekten sevinç duyarız.

8/10 - 좋아요

Velimir

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Okey
2022년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 9월 5일
Otelimizi değerlendirdiğiniz için teşekkür eder, sizleri tekrar ağarlamaktan mutluluk duyarız.

10/10 - 훌륭해요

Muammed

2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Kaila Hotel Management 님, 2022년 8월 10일
Thank you for your full point! Hope see you again...

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 7월에 8박 숙박함
답변 제공: Kaila Hotel Management 님, 2022년 8월 10일
We are happy to hear that ypu are satisfied. Best Regards,

2/10 - 너무 별로예요

Alaa

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Not clean Bad air condition Aggressive staff
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 7월 27일
Dear Guest, I wish you had conveyed the problems you experienced during your stay to the guest relations, we apologize on behalf of our hotel for the inconveniences you experienced. Necessary departments will be consulted and studies will be carried out for improvement. Kind regards

8/10 - 좋아요

ismail

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
..
3 gecelik kısa tatilimiz için genel izlenimimiz fena değil. Otel çalışanlarının -arada istisnalar var- ilgisi yaklaşımı güzeldi. Temizlik ve yemek konusunda problemle karşılaşmadık. Şehir içinde olmasının avantaj ve dezavantajları vardı elbette. Otelin otoparkı yetersiz olduğu için aracımı dışarı park etmek zorunda kaldım. Havuzları ve plajı yeterli. Genel anlamda dört dörtlük olmamakla birlikte çok yüksek, spesifik beklentileriniz yoksa memnun edecektir.
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Kaila Hotels Yönetimi 님, 2022년 7월 18일
Otelimiz hakkında yapmış olduğunuz olumlu değerlendirmeniz için teşekkür ederiz. Bir sonraki tatilinizde yeniden Kaila Beach Hotel'i tercih edeceğinizi umarız. Saygılarımızla,

6/10 - 괜찮아요

Metin

2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: GuestRelations Manager 님, 2022년 7월 17일
Merhaba değerli Misafirimiz, Değerlendirme için sizlere teşekkür ederiz ,Kaila Beach Hotel olarak sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız . En kısa zamanda görüşmek üzere saygılarımızla. Guest Relations Department

8/10 - 좋아요

Sinan

2022년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 7월 17일
Merhaba değerli Misafirimiz Otelimizi değerlendirdiğiniz için sizlere teşekkür ederiz ,Kaila Beach Hotel olarak sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız . En kısa zamanda görüşmek üzere saygılarımızla. Guest Relations Dept.

6/10 - 괜찮아요

leyla ünal

2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 7월 5일
sevgili misafirimiz Leyla Hanım, Bizimle konakladığınız ve değerlendirme yaptığınız için teşekkür ederiz. Saygılarımızla,

2/10 - 너무 별로예요

Abdul

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We had 2 rooms for more than 10 days in this hotel. Very unfriendly staff. Waiters impolite and often fought with customers. The bed covering was a disgrace we had no choice but to go buy our own. For the first 7 days we had a safe with not charge on our return to the hotel from a short trip the receiptionist told us safe is 2 euros a day. I asked them why I was not charged the first time I stayed, I was accused of lying. I had to talk to the General Manager who was as unfriendly as the rest he was rude and said the same thing. Someone should teach these people manners and how to deal with customers. This is at best a 2 star I don't understand how it is claim to have 5 start rating.
2022년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: Front Office Team 님, 2022년 7월 5일
Dear Guest, I wish you had conveyed the problems you experienced during your stay to the guest relations, we apologize on behalf of our hotel for the inconveniences you experienced. Necessary departments will be consulted and studies will be carried out for improvement. Kind regards

8/10 - 좋아요

Christian

2022년 6월에 10박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 6월 30일
Dear Guest, Thank you for your stay with us and for sharing your valuable review. It was delighted to have you in our hotel. We are looking forward to welcoming you back to Kaila Beach Hotel. Kind regards, Özlem ORAL TJAEREBORG Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Adil

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The all inclusive food needs improving. Not very tasty. Also the time slots given for eating needs extending too small of a window.
2022년 6월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 6월 22일
Dear guest, First of all, Thank you for your stay with us and for sharing your valuable review. Your suggestions are very important to us , we will consider them assoon as possible. Kind regards, Özlem ORAL TJAEREBORG Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Claus

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Pæne værelser og godt personale
2022년 5월에 12박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 6월 13일
Kære gæst, Tak for din vurdering af vores hotel, og vi vil glæde os til at se dig igen blandt os. Med venlig hilsen, Özlem ORAL TJAEREBORG Gæst Relations Manager

8/10 - 좋아요

mads

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Meget støj fra nabo hotellet- men godt hotel
Vær obs på der er MEGET larm, fra nabo hotellet. Så man skal ikke vælge værelserne vendt ind mod naboen A B, hvis du har små børn eller ønsker at sove før kl 23:00 eller længere end til kl 8:00 Vi var vilde med selve K B, sødt personale god beliggenhed i Oba, lækkert og gennemført - men vi kommer ikke tilbage, vedmindre vi betaler lidt mere for et værelse der ik vender ind mod naboen.
2022년 5월에 11박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 6월 10일
Kære gæst, Mange tak for dine kommentarer og forslag, hvert forslag er værdifuldt for os som hotellets ledelse. Derfor står vores børnefamilier til rådighed på vores værelser langt fra vores nabohotel uden at betale ekstra. Din information, Med venlig hilsen, Özlem ORAL TJAEREBORG Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

jani

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Siisti ja mukava hotelli. Ruuat perus all inc tasoa. Hinta/laatu ok, suosittelen!
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 6월 10일
Arvoisa Vieras, Kiitos, että jaoit ajatuksesi hotellistamme kanssamme. Haluaisimme nähdä sinut taas keskuudessamme. Ystävällis terveisin, Özlem ORAL TJAEREBORG Vierassuhdepällikko

6/10 - 괜찮아요

Reinhard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

osman ali

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 5월 29일
Değerli misafirimiz Osman Bey, Kaila Beach Hotel'i tercih ettiğiniz ve bizleri tam puanla ödüllendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sizleri tekrar ağırlamak dileğiyle, Saygılarımla,

10/10 - 훌륭해요

osman ali

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
çok iyi
otel temiz sakin ve yemekler iyi resepsiyon gmrevlisi tanya hnm çok ilgili genel olarak personel güleryüzlü
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 5월 29일
Değerli Misafirimiz, Kaila Beach Hotel'i tercih ettiğiniz ve bizleri tam puanla ödüllendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sizleri tekrar ağırlamak dileğiyle, Saygılarımla,

10/10 - 훌륭해요

Mehmet

2022년 5월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

JOSYANE

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 5월 22일
Dear Guest, I wish you had conveyed the problems you experienced during your stay to the guest relations, we apologize on behalf of our hotel for the inconveniences you experienced. Necessary departments will be consulted and studies will be carried out for improvement. Kind regards

8/10 - 좋아요

Olavi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 5월 22일
Dear guest We really appreciate you taking the time to give us feedback. Your review means a lot to us and shows us that we are on the right track! We hope to be able to welcome you again soon in our hotel. Kind regards Kaila Beach Hotel

6/10 - 괜찮아요

Ali

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
2022년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Manager 님, 2022년 5월 22일
DeğerliMisafirimiz, Konaklama sürecinde yaşadığınız olumsuzluklar adına otelimiz adına özür diliyoruz. Gerekli departmanlar ile görüşülüp, iyileştirme adına çalışmalar yapılacaktır. Saygılarımla Kaila Beach Hotel

10/10 - 훌륭해요

Morten

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good food. Good service.
2022년 4월에 17박 숙박함
답변 제공: Özlem ORAL TJAEREBORG Guest Relations Manager 님, 2022년 4월 29일
Mange tak for din kommentar og vurdering forvores af vores hotellet.

6/10 - 괜찮아요

Mehmet

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Außer Personal war alles nicht gut Park ist gar nicht gut
2022년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: Front Office Team 님, 2022년 4월 28일
Sehr geehrte/r Gast Es ist sehr schade, dass Sie von İhrem Aufenthalt bei uns enttaeuscht sind. Wenn Sie uns mitteilen, was Sie im Einzelnen gestört hat, werden wir uns schnellstmöglich mit dem Problem befassen und eine Lösung finden. Kundenzufriedenheit ist uns sehr wichtig, deshalb tut es uns leid, dass Sie im Hotel Kaila Beach nicht zufrieden waren. Um unser Hotel zu verbessern, sind wir jedoch auf konkretes Feedback angewiessen nur so wissen wir, für welche Probleme Lösungen gefunden werden müssen. Wir hoffen, Sie bei İhrem naesten Besuch in Kaila Beach begrüssen zu können. Mit freundlichen Grüssen Kaila Beach Hotel

10/10 - 훌륭해요

Abdulmalik

2022년 4월에 5박 숙박함