스위트 | 거실 공간 | 케이블 채널 시청이 가능한 70cm LCD TV, TV, 비디오 게임기

리비에라 호텔 & 스파 여행 후기

4 out of 5
리비에라 호텔 & 스파
Saray Mah. Güzelyali Cad. No:32, Alanya, Antalya

이용 후기

8.2

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 306개 이용 후기 중 116개" "
평점 8 - 좋아요. 306개 이용 후기 중 133개" "
평점 6 - 괜찮아요. 306개 이용 후기 중 33개" "
평점 4 - 별로예요. 306개 이용 후기 중 14개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 306개 이용 후기 중 10개" "

9.0/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

8.2/10

편의 시설/서비스

8.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Handan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Temiz ve güvenilir lezzetli
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Misafir İlişkileri 님, 2024년 4월 20일
Saygıdeğer Handan Hanım,Zaman ayırıp değerelndirme yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde misafir etmekten mutluluık duyarız. İyi günler dileriz

6/10 - 괜찮아요

Sedat aleks

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2023년 10월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jane

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: Head of Guest Relation 님, 2024년 4월 20일
Dear Jane,We were so happy for 10 points over 10. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

8/10 - 좋아요

Josip

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr schönes Hotel, liegt direkt am Meer und hat viel Auswahl bei der Verpflegung. Die Zimmer sind sehr schön und auch die Pool sind optimal, falls man nicht zum Meer geht. Das Personal ist freundlich, jedoch könnten einige noch ein wenig mehr freundlich sein und mehr Lachen. Ansonsten aber waren wir sehr zufrieden.
2023년 7월에 10박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2023년 7월 25일
Sehr geehrte Josip,Wir bedanken uns vielmals für die Weiterempfehlung und die positive Bewertung von Ihnen! Vielen Dank für die schönen Kommentare, die Sie mit detaillierten Informationen geschrieben haben.Es freut uns riesig zu hören, dass Sie von unserem Hotel so begeistert sind. Ihre netten Zeilen werden wir bestimmt an das ganze Team weiterleiten.Wir hoffen Sie auch im kommenden zeit wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen.Wir wünschen Ihnen alles Gute und Beste...Mit freundlichen Grüßen,Leiterin Gästebetreuung

2/10 - 너무 별로예요

Cebrail

2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Head of Guest Relation 님, 2023년 7월 25일
Dear Cebrail,Thank you very much for choosing our hotel. But we are very sad that you consider 1 score out of 5 worthy of us. I wish you would write down our shortcomings and the reason for your dissatisfaction, so that we would know why the problem is caused and we could make our defense accordingly. We wish you a healthy day. Head of Guest Relation

4/10 - 별로예요

ISMAIL

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
plaj havlusunu parayla satıyorsunuz şezlong ve şemsiyenin otel müşterilerine ücretsiz olması lazım, o müşteri yi tekrar görmek istiyorsanız
2023년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2023년 5월 12일
Sayın İsmail Bey,Otelimizi tercih ettiğiniz ve zaman ayırıp değerlendirme yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Her otelin kendine has kuralları ve konseptleri vardır. Alanya bölgesindeki birçok otelde olduğu gibi bizim otelimizde de sahildeki hizmetler extra ücretlidir. Aslında aldığınız hizmetler ödediğiniz fiyatlar da endekslidir. Sadece ücretle alakalı otelimizi 10 üzerinden 4 vererek değerlendirdiğiniz için üzgünüz. Sağlıklı günler dileriz. Misafir İlişkileri

10/10 - 훌륭해요

Marvin

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Hyggelig hotel med grei betjening og flotte fasiliteter!
2023년 4월에 11박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2023년 5월 12일
Dear Marvin, We were so happy for 5 points over 5. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

4/10 - 별로예요

Zeki

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2023년 4월 26일
Sayın Zeki Bey, Otelimizi tercih ettiğiniz için ve zaman ayırıp değerlendirme yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Fakat 10 üzerinden 4 puanı bize layık görmeniz bizi çok üzdü. Keşke eksiklerimizi ve memnuniyetsizliğinizin sebebini yazsaydınız da biz de sorunun neden kaynaklandığını bilseydik ve ona göre savunmamızı yapabilseydik. Size sağlıklı günler dileriz. Misafir İlişkileri

2/10 - 너무 별로예요

Rahala

2023년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2023년 4월 19일
Dear Rahala,Thank you very much for choosing our hotel. But we are very sad that you consider 2 points out of 10 worthy of us. I wish you would write down our shortcomings and the reason for your dissatisfaction, so that we would know why the problem is caused and we could make our defense accordingly. We wish you a healthy day. Head of Guest Relation

10/10 - 훌륭해요

Tarja

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2023년 3월 10일
Dear Tarja, We were so happy for 10 points over 10. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Head of Guest Relation

10/10 - 훌륭해요

Vladimir

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Really nice place
2023년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2023년 3월 2일
Dear Vladimir, We were so happy for 5 points over 5. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

10/10 - 훌륭해요

Gülsah

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
cok memnun kaldik
merkezi bir otel, tavsiye edilir
2023년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2023년 2월 20일
Saygıdeğer Gülşah Hanım, Otelimizi seçtiğiniz için çok teşekkür ederiz ve 10 puan için de size ayrıca minnettarız. Sizi tekrar sağlıklı günlerde misafir etmeyi çok isteriz. Saygılar... Misafir İlişkileri

8/10 - 좋아요

Denise

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Christmas
Pros: hotel is in an amazing location. Room was nice and food in the restaurant was always hot n varied. Staff was nice. Cons: hotel for Christmas had a lot of older cliental that time of year and some was very rude dictating what we could and cannot do. Down to even being told to stop laughing. We ended up going outside the hotel so we could relax.
2022년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 12월 29일
Dear Denise,Thank you so much for choosing us and for your comments. Most of our guests during the winter period are elderly guests. Therefore, during this period, our hotel is generally problem-free and calm. But when there is a problem, we are always here to solve it and for your convenience.We are looking forward to welcoming you again.Best RegardsGuest Relation

8/10 - 좋아요

Samer 님, Missouri City

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Near all attractions
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 12월 29일
Dear Samer,Thank you so much for 4 points and clear comment. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

8/10 - 좋아요

M.A.

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ligging, accommodatie en bediening zijn prima, eten is iets teruggelopen.
2022년 11월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Alaaddin

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr nettes Personal. Das Essen war sehr gut.
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 11월 11일
Sehr geehrter Herr Alaaddin, Vielen Dank, dass Sie sich für Ihren Urlaub bei uns entschieden haben und sich die Zeit für Kommentare genommen haben. Wir freuen uns, Sie wieder an der Riviera begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Leiterin Gästebetreuung

8/10 - 좋아요

Jari

2022년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 10월 10일
Dear Jari, We were so happy for 8 point. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards

8/10 - 좋아요

Kerstin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Freundliches Personal, super Lage, großes gut ausgestattetes Zimmer, alles sehr sauber und gepflegt. Das Abendessen (Halbpension) war wenig abwechslungsreich, es gab sehr wenig Fisch und Gemüse, allerdings tollen Nachtisch
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 8월 8일
Sehr geehrte Frau Kerstin, Vielen Dank, dass Sie sich für Ihren Urlaub bei uns entschieden haben und sich die Zeit für Kommentare genommen haben. Ihre Kritik an Speisen, Fisch und Gemüse wird von der Hotelleitung berücksichtigt. Wir freuen uns, Sie wieder an der Riviera begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Leiterin Gästebetreuung

10/10 - 훌륭해요

Danial

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The staff were great! The location of the hotel was great too!
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 8월 2일
Dear Danial, We were so happy for 5 points over 5. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

2/10 - 너무 별로예요

Recep

2022년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 8월 2일
Sayın Recep Bey, Otelimizi tercih ettiğiniz için ve zaman ayırıp değerlendirme yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Fakat 10 üzerinden 2 puanı bize layık görmeniz bizi çok üzdü. Keşke eksiklerimizi ve memnuniyetsizliğinizin sebebini yazsaydınız da biz de sorunun neden kaynaklandığını bilseydik ve ona göre savunmamızı yapabilseydik. Size sağlıklı günler dileriz. Misafir İlişkileri

2/10 - 너무 별로예요

melike

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
IKKE ET FAMILIE STED!
Anbefaler dt ikke hvis man er en familie - da de kigger meget hvis ens barn græder eller leger lidt for vildt. Så kan de godt brokke sig.. det var slet ikke rart! Og skal siges at vores søn er kun 2 år!
2022년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 27일
Dear Melike, We are so sad about your comments. But we want you to know that you have completely misunderstood. We have hosted many families with children in our hotel and we still do. Our all employees have always loved children and we always help our guests who have children with a big tolerance. We wish you had a more beautiful and happy holiday. With kind Regards Guest Relation

4/10 - 별로예요

Glenn

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
De går ikke op i rengøring af deres buffet område, buffet var virkelig dårlig og alt mad sejlede i olie og var smagsløs
2022년 7월에 10박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 27일
Dear Glenn, We were so sad about your comments.Our guests generally like our food very much. Your criticism of the buffet and meals will be taken into account by the hotel management. We wish you a healthy and happy day. With kind Regards Guest Relation

8/10 - 좋아요

Juan Carlos

2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 27일
Dear Juan, We were so happy for 8 point. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 27일
Dear Our Guest, We were so happy for 10 points. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards

10/10 - 훌륭해요

Roger

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Summer holiday
Stayed for 3 days waiting for an apartment. Great location. No traffc noise. Good breakfast with many options. Room was cleaned every day. Nice staff. Short trip yo the beach.Would easily use it again
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 27일
Dear Roger,, We were so happy for these great reviews and for 10 points. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards

10/10 - 훌륭해요

Mohammed

2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 27일
Dear Mohammed, We were so happy for 10 points. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

8/10 - 좋아요

Erik

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 27일
Dear Erik, We were so happy for 8 points. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

10/10 - 훌륭해요

Søren

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great stay
Great staff who know how to give good services. The food was excellent and with good variation. Nice pool, and people does not reserve sunbeds with there towels, so there are space for all.
Pool in the evening.
2022년 6월에 14박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 27일
Dear Soren, We were so happy for these great reviews. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you healthy and happy days. With kind Regards Guest Relation

4/10 - 별로예요

Teresa

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2022년 6월에 5박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Haghi

가족 여행
좋아요: 청결 상태
2022년 6월에 5박 숙박함
답변 제공: seval çetin 님, 2022년 6월 21일
Thank you, we look forward to seeing you again.

10/10 - 훌륭해요

Angela Julie

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location opposite cleopatra beech easy walking to shops bar and harbour taxis outside shopping everywhere
2022년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: seval çetin 님, 2022년 6월 21일
Dear Angela Thank you for your positive feedback.

6/10 - 괜찮아요

Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Die Lage zum Strand ist top. Das Zimmer war ok, das Bad ein Tick zu klein, aber modern. Für junge und schlanke Personen ok. Das Fitnessstudio war ok. Gutes Laufband. Geräte für ein gesundes Rückentraining haben gefehlt. Der "Trainingstower" ist in die Jahre gekommen. Freihanteln waren ausreichend da. Das Frühstück war für mich nicht zufriedenstellend. Ich hätte mir eine größere und geschmacklich bessere Obstauswahl gewünscht.
2022년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Seval Çetin 님, 2022년 6월 21일
Hallo Herr Michael Wir werden Ihre Kommentare berücksichtigen. Vielen Dank. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen.

8/10 - 좋아요

Bjarne

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 12박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 6월 2일
Dear Bjarne, Thank you so much for choosing us for your holiday and for 8 points.. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

6/10 - 괜찮아요

Anvar

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 5월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 6월 2일
Dear Anvar, Thank you so much for choosing us for your holiday. If you explained something why you gave us 6 points over 10, it would be better to know that. Anyway, we are looking forward to welcoming you again. With kind Regards Guest Relation

4/10 - 별로예요

Anne Elise Cock

2022년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 8월 2일
Dear Anne Elise, Thank you so much for choosing us for your holiday. If you explained something why you gave us 4 points over 10, it would be better to know that. Anyway, we are looking forward to welcoming you again. With kind Regards Guest Relation

10/10 - 훌륭해요

Mercedes Cecilia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ich hatte zuerst ein anderes Hotel gebucht gehabt. Ich war leider so enttäuscht, dass ich kurzfristig Riviera gebucht habe. Ich will auch ehrlich sein und übertreibe auch nicht. Es war wirklich sehr sehr gut. Ich hab mich sehr sicher gefühlt (was mir persönlich sehr wichtig ist). Das personal ist super freundlich war echt erstaunlich (ob fake oder nicht), die waren echt freundlich. Ich hatte ein Standard Zimmer war nicht wirklich was besonderes, was auch klar ist. Das Bett, die Dusche Bzw alles war sehr sehr sauber gehalten. Ich muss nochmal wiederholen, dass das Personal sehr freundlich war und sich sehr bemüht hat. Das Essen war auch sehr sehr gut und variiert. Für den Preis hat es sich für mich definitiv gelohnt
2022년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 5월 25일
Sehr geehrte Frau Cecilia, Tausend Dank für Ihre Bewertung und der Zeit die Sie sich dafür genommen haben. Es hat uns sehr gefreut zu lesen, dass es Ihnen uns so gut gefallen hat. Wir haben Ihr Lob mit unserem gesamten Team geteilt, Ihre netten Worte sind die größte Motivation für uns. Wir würden uns freuen Sie auch in Zukunft wieder bei uns Begrüßen zu dürfen und senden Ihnen liebe Grüsse vom ganzen Team. Alles Gute und Beste.... Mit freundlichen Grüßen, Leiterin Gästebetreuung

10/10 - 훌륭해요

Gurli

2022년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 27일
Dear Gurli, We were so happy for 5 point over 5. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you a healthy and happy day. With kind Regards Guest Relation

8/10 - 좋아요

Ganna

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Small but nice hotel. It was a pleasant stay there.
2022년 1월에 10박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 3월 1일
Dear Ganna, Thank you so much for choosing us for your holiday and taking your time for nice comments. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

8/10 - 좋아요

saad

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2021년 12월 29일
Dear Saad, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 8 points and taking your time for that. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

10/10 - 훌륭해요

Samer 님, Missouri City

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
All was just fine
2021년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2021년 12월 20일
Dear Samer, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 5 points over 5 and taking your time for that. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

4/10 - 별로예요

Birsen

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
VERİLEN PUAN DEĞERİNİ HAKETMİYOR.
2021년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2021년 12월 29일
Sayın Birsen Hanım, Otelimizi tercih ettiğiniz için ve zaman ayırıp değerlendirme yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Fakat 10 üzerinden 4 puanı bize layık görmeniz bizi çok üzdü. Keşke eksiklerimizi ve memnuniyetsizliğinizin sebebini yazsaydınız da biz de sorunun neden kaynaklandığını bilseydik ve ona göre savunmamızı yapabilseydik. Size sağlıklıo günler dileriz Misafir İlişkileri

8/10 - 좋아요

Kauko

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 28박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2021년 12월 20일
Dear Kauko, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 8 points and taking your time for that. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

4/10 - 별로예요

Sergey

별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2021년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2021년 11월 26일
Dear Sergey, Thank you so much for choosing us for your holiday. If you explained something why you gave us 4 points over 10, it would be better to know that. Anyway, we are looking forward to welcoming you again. With kind Regards Guest Relation

8/10 - 좋아요

MICHAEL HERBERT HEINRICH

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2021년 11월 22일
Sehr geehrter Herr Heinrich, Tausend Dank für der Zeit die Sie sich dafür genommen haben und für 8 Pünkte. Alles Gute und Beste.... Mit freundlichen Grüßen, Leiterin Gästebetreuung

4/10 - 별로예요

Maryam

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Dårligt hotel
Uhøflig personalet i resturant, halvpension men betaling til cola til aftensmad. Værelse lugter meget. Rigtigt dårligt hotel.
2021년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2021년 11월 23일
Dear Maryam, Thank you so much for choosing us for your holiday and taking your time for comments. The hotel management will make the necessary assessment of your negative reviews about staff. But if guests have half board, all drinks are with extra payment. It is a normal and general rules in all hotels. We do not accept that we are a bad hotel. We wish you have a nice day... With kind Regards Head of Guest Relation

10/10 - 훌륭해요

Samer

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent Location, will come back again.
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2021년 11월 22일
Dear Samer, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 5 points over 5 and taking your time for that. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

8/10 - 좋아요

Marianne

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2021년 11월 22일
Dear Marianne, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 8 points and taking your time for that. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

10/10 - 훌륭해요

Expedia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 13박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2021년 11월 22일
Dear Our Guest, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 10 points and taking your time for that. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

10/10 - 훌륭해요

mohammad

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
great food, great location
great location, walking distance to the centre beachfront location,
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2021년 11월 22일
Dear Mohammad, Thank you so much for choosing us for your holiday, for 10 points and taking your time for that. We are looking forward to welcoming you again in Riviera. With kind Regards Head of Guest Relation

8/10 - 좋아요

Samer 님, Missouri City

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 27일
Dear Samer, We were so happy for 4 points over 5. It's very kind of you to take extra time for us. We are looking forward to having the experience of welcoming you back to our hotel. We wish you a healthy and happy day. With kind Regards Guest Relation