숙박 시설 정면 - 저녁/밤

센시티브 프리미엄 리조트 & 스파 여행 후기

센시티브 프리미엄 리조트 & 스파
Alpaslan Cad. No:65, Bogazkent, Serik, Antalya

이용 후기

7.4

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 122개 이용 후기 중 35개" "
평점 8 - 좋아요. 122개 이용 후기 중 48개" "
평점 6 - 괜찮아요. 122개 이용 후기 중 13개" "
평점 4 - 별로예요. 122개 이용 후기 중 12개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 122개 이용 후기 중 14개" "

8.2/10

청결 상태

7.6/10

직원 및 서비스

7.0/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.6/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

Sabine Hannelore Alma

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Essen wiederholte sich, so dass die Auswahl begrenzt war. Das Personal war sehr zuvorkommend. Das Hotel liegt sehr abseits, ausserhalb des Hotels konnte man nur mit dem Bus etwas unternehmen.
2024년 3월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Laila

La nourriture pas top
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

4/10 - 별로예요

Julie 님, Kingston

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lovely property, spacious, clean and comfortable room. The drive from Antalya airport was super easy and around 45 mins. The only things that really let the property down are the fact that all outdoor amenities were closed. Don’t recall reading this on website. Also, the food is seriously lacking in quality and variety. Seems like same foods represented for breakfast, lunch and supper. Not very appetising choices either. Staff were lovely and very helpful. Oh, and if you have an aversion to cats, this is not the place for you - lots of stray cats wandering the outdoor area and often inside restaurant as well.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

6/10 - 괜찮아요

Phill

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Good clean rooms
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

4/10 - 별로예요

Joseph

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Team 님, 2023년 11월 14일
Hello dear Joseph,,Unfortunately, we did not understand what you meant by writing "bad"!We will ask you to provide more detailed information. So, if we have any shortcomings in the services we offer to our valued guests, let's learn about it and try to be better.thanks in advance & kindly regards.

8/10 - 좋아요

Mathieu

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: SEVILAY 님, 2023년 11월 9일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent
Over all was perfect and we had a good time special worker on restaurant they were really really hard worker excellent
2023년 8월에 8박 숙박함
답변 제공: SEVILAY 님, 2023년 9월 9일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 - 좋아요

Mike

2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: SEVILAY 님, 2023년 7월 4일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

2/10 - 너무 별로예요

Ian

단체 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff awful. Food shocking. Drinks were horrible. Overall a shocking experience
2023년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: SEVILAY 님, 2023년 6월 19일
Dear Hotel Guest, First of all, we would like to thank you for taking the trouble to take the time to rate our hotel and your stay at our hotel. We are so sorry to read that we could not meet your expectations. All defects were forwarded to the relevant departments. Departments Manager wants to study your mentioned deficiencies again, if an improvement in the respect should be possible, these are carried out immediately. We thank you again for your efforts and for your honest criticism, because they allow us to see everything from a different perspective. We hope to welcome you and your family someday again.

10/10 - 훌륭해요

Halil

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great time
Great experience and great food. Would recommend
2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: SEVILAY 님, 2023년 6월 2일
Thank you for choosing us. Your opinions are important to us!

2/10 - 너무 별로예요

Emre

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Söz verilen sekilde gece yarısı yemek cikmiyor. 1 Corba 2 Peynir koyuyorlar. Ancak reklamını yaparken 24 saat yiyecek icecegimiz var istediniz gibi diyorlar. Saat 9 da checkin yaptim baska yere gitmeyinburda yiyin dediler 12 ye kadar bekledim. Sonra yemekaneye indigimde ne garson vardi ne dogru dürüst bir yemek. Disarida acik restoran aramak zorunda kaldim ve tabiyki ücreti kendim karsiladim all inklusive otelde olmama ragmen
2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: SEVILAY 님, 2023년 3월 21일
Sayın Misafirimiz, Otelimizdeki süreci ve deneyimlerinizi yorumladığınız için teşekkürlerimizi iletmek isteriz. Yorumlarınızda yer alan eleştirilerinizi ilgili departman yöneticilerine iletmiş bulunmaktayız. Kendileri sizlerin eleştirilerini ciddiye alıp konuları yeniden gözden geçirecekler ve varsa düzeltilmesi gereken bir durum düzeltici önleyici faaliyetler uygulayacaklardır. Bununla birlikte belirtmek isteriz ki biz dünya oteliyiz. Yorumunuz için tekrar teşekkür eder saygılar sunarız.

10/10 - 훌륭해요

timo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: SEVILAY 님, 2023년 2월 21일
Thank you for choosing us. Your opinions are important to us!

8/10 - 좋아요

SAMJHANA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
답변 제공: SEVILAY 님, 2023년 11월 9일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 - 좋아요

Lotte

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Great vacation
We had a great vacation at Sensitive Premium Resort, though Hotel is a bit worn out on the outside, it actually looks good on the inside, rooms are nice and cosy, bathrooms really good, bedst etc. all good. Service was extremly nice, smiling waiters, bar people and all in all a very good experience. Entertainment every night, for children adn adults. Location is a bit doll, if you are in to walking throught an exciting city center this is not the place to be - if you like the quiet and relaxing area, this is good. Only 5 min walk to the beach, where the setup is also good.
2022년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: SEVILAY 님, 2022년 10월 29일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 - 좋아요

Erez

2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: SEVILAY 님, 2023년 2월 21일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

6/10 - 괜찮아요

Hayati

2022년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

2/10 - 너무 별로예요

Fara

2022년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: SEVILAY 님, 2022년 8월 20일
Hello there,Please explain why you gave a negative rating.Yours truly

8/10 - 좋아요

Nurettin

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 8월에 9박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

pavel

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 6박 숙박함
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 - 좋아요

Tugba

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 - 좋아요

Vahide

2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 - 좋아요

Nina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2021년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was excellent in general!
2021년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

10/10 - 훌륭해요

Mustafa

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Super schönes Hotel
2020년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

10/10 - 훌륭해요

Gökhan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ein schönes gemütliches Hotel
Alles super
2020년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 - 좋아요

Layla

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Satisfied
The overall stay at sensitive premium was good, however at first they gave us a room with a rubbish view. Although, once requested for a change they had fulfilled it with no hassle. A lovely peaceful area with short walk to a nice beach.
2020년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: SALES 님, 2024년 3월 30일
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 3월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Arton

2020년 3월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

Pavel

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Baweri 님, Düsseldorf

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr gute Personal ,saubigkeit , sehr gute Morgen ,Mittag , und Nachtessen. Und um die Uhr Getränke Service Nächtlich immer Music und guteProgrammen Zimmer war sehr sauber und täglich sauber gemacht Sport. Sauna schwemmen Bad Alles super
2020년 1월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Anet 님, Rotterdam

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Respsiyon personeli ilgisiz ve soguk. Diger çalışanlar çok iyi ve candan ilgileniyorlar. Duşta sadece duvarda sıvı jel var. Şampuan ve diger saç bakımı malzemeleri yok.
2019년 12월에 5박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

Ok but no more
Off season, absolutely ok for the price, but nothing more. Rather domestic flavor of guests.
2019년 12월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Tjej personal otrevligt särskild i resturang Väldigt ofräsch Smutsiga overaller Bilder på rummet stämmer inte Matt kallt och dåligt Rekommenderar ej Långt från allt
2019년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Saleh

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 7박 숙박함

4/10 - 별로예요

Tarik

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

mohammed

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bad hotel
Bad cleaning, no variety of food, no fresh food, bad service from the front disk,no drink in the minibar
2019년 11월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Tamer Alper

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. 님, 2019년 11월 3일
Değerli Misafirimiz, öncelikle otelimizi ve otelimizdeki konaklamanızı değerlendirmek için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Beklentilerinizi karşılayamadığımızı görmek bizi çok üzdü. Bir gün sizi ve ailenizi yeniden ağırlayabilmeyi umuyoruz.

2/10 - 너무 별로예요

Izzet

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Yemekleri berbat ama otel güzel ve çalışanlar iyi
Otel temizlik Konum ve çalışanların Güleryüzlü olması açısından çok güzel. Fakat yemekler gerçekten berbat! Hayatımda hiçbir otelde bu kadar kötü yemek görmedim. Açıkçası yemekleri yapmak için kullanılan malzemelere acıdım.
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. 님, 2019년 11월 1일
Değerli Misafirimiz; öncelikle zaman ayırıp otelimiz hakkındaki düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkürlerimizi iletmek isteriz. Otel mutfağımız ile ilgili olarak yapmış olduğunuz eleştirilerinize saygı duyuyoruz bununla birlikte belirtmeliyiz ki dünya mutfağı konseptinde ne yazık ki 1500 üzeri misafir ağırladığımız otelimizde her zaman her misafirin damak tadını yakalamak ne yazık ki mümkün olmuyor. Özellikle bazı Türk misafirlerimizin kırmızı ızgara ete düşkün olması bu damak tadını bulma konusunda bazen zorlayıcı bir unsur olabiliyor. Lakin bilmenizi isteriz ki otel mutfağımız gerek iç istatistiklerimiz de gerekse sosyal medya istatistiklerinde %95 üzeri beğeniye sahiptir. Umuyoruz ki sizi bir başka seyahatinizde yeniden ağırlayabilir ve bu kez yemeklerimiz konusunda fikrinizi değiştirebiliriz. En içten selamlarımızı iletir esenlikler dileriz.

4/10 - 별로예요

ekin

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Memnun kalmadık
5 yıldız imkanları var ama o kalitede bir otel değil. Otelde kalan insan profili, yemekler, hizmetler genel olarak kötüydü. Restoranttaki bardaklar kirliydi. Bu özellikteki bir otele göre odalar konforlu ve temizdi.
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. 님, 2019년 11월 1일
Sayın Misafirimiz, Otelimizdeki süreci ve deneyimlerinizi yorumladığınız için teşekkürlerimizi iletmek isteriz. Yorumlarınızda yer alan eleştirilerinizi ilgili departman yöneticilerine iletmiş bulunmaktayız. Kendileri sizlerin eleştirilerini ciddiye alıp konuları yeniden gözden geçirecekler ve varsa düzeltilmesi gereken bir durum düzeltici önleyici faaliyetler uygulayacaklardır. Bununla birlikte belirtmek isteriz ki biz dünya oteliyiz. Her ülkeden misafirlerimiz aynı değere ve öneme sahiptir. Yorumunuz için tekrar teşekkür eder saygılar sunarız.

10/10 - 훌륭해요

fatemeh

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. 님, 2019년 11월 3일
Sayın Fatemeh, Otelimizle ilgili puanlamanız için en içten teşekkürlerimizi iletir sizleri yeniden aramızda görmekten mutluluk duyacağımızı iletmek isteriz. Saygılarımızla

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Hotel wahr und ist niemals seine 5 Sterne Wert. Probiert es selbst aus bevor ich hier ein Roman drüber schreibe. Mfg
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. 님, 2019년 11월 3일
Sehr geehrter Hotelgast, zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel und Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu bewerten. Es tut uns so leid zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Alle Mängel wurden an die zuständigen Abteilungen weitergeleitet. Der Abteilungsleiter möchte Ihre genannten Mängel noch einmal untersuchen, sollte eine Verbesserung möglich sein, werden diese sofort durchgeführt. Wir bedanken uns nochmals für Ihre Bemühungen und Ihre ehrliche Kritik, denn sie ermöglichen es uns, alles aus einer anderen Perspektive zu betrachten. Wir hoffen, Sie und Ihre Familie eines Tages wieder begrüßen zu können.

8/10 - 좋아요

khaled

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. 님, 2019년 11월 5일
Thanks for your review. We are trying our best to do better.

8/10 - 좋아요

Ali

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. 님, 2019년 11월 3일
Sayın Ali Bey, Puanlamanız için teşekkürler. Sizi tekrar ağırlayabilmeyi umut ediyoruz. En içten selamlarımız ve saygılarımızla,

4/10 - 별로예요

Sami

별로예요: 직원 및 서비스
No 5 star
Dålig mat upplevelse trångt och för lite plats och röra sig i matsalen?
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. 님, 2019년 11월 5일
Dear Hotel Guest, First of all, we would like to thank you for taking the trouble to take the time to rate our hotel and your stay at our hotel. We are so sorry to read that we could not meet your expectations. All defects were forwarded to the relevant departments. Departments Manager wants to study your mentioned deficiencies again, if an improvement in the respect should be possible, these are carried out immediately. We thank you again for your efforts and for your honest criticism, because they allow us to see everything from a different perspective. We hope to welcome you and your family someday again.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Alles war gut,wenn auch das meer nicht außerhalb hotel wäre,sonst alles war ok
2019년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. 님, 2019년 11월 5일
Lieber Hotel Gast, Besten Dank für Ihr Kommentar. Würden uns sehr freuen, wenn wir Sie nochmals bewirten könnten. MfG

10/10 - 훌륭해요

Semsettin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Güzel bir tatil
Otelde ilk defa konakladık, yorumlar kafamızı karıştırmıştı ancak oteli çok güzel bulduk. Temizlik, kailte ve ilgi çok güzeldi. Otel dolu olmasına rağmen yoğunluk ve yığılmalar yoktu. Yemek kalitesi çok güzel. Ancak ufak tefek düzeltmeler yapılabilir.
2019년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. 님, 2019년 11월 3일
Merhaba, Memnuniyetiniz için elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz. Değerli yorumlarınız için sonsuz Teşekkür ederiz. Saygılarımızla

2/10 - 너무 별로예요

Fatih

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Les gibi her yer alkol kokuyor.
Geldigimiz andan itibaren igrenc bir koku vardi otelde, her yer les gibi alkol kokuyo, sarhos insanlar koridorlardan tam bir rezalet. Calisanlar isinden bikmis, misafirlerden bikmis tam bir kaos ve rezillik...
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. 님, 2019년 11월 3일
Değerli Misafirimiz, öncelikle otelimizi ve otelimizdeki konaklamanızı değerlendirmek için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Beklentilerinizi karşılayamadığımızı okumak bizi oldukça üzdü. Eleştirileriniz ilgili departmanlara iletildi. Departman Amirleri söz konusu eleştirileri yeniden inceleyecek ve eğer bir iyileştirme mümkün ise derhal düzeltici ve önleyici faaliyetlerini devreye sokacaklardır. Eleştiriniz için tekrar teşekkür eder, zira bunlar bize farklı bir bakış açısı sağlamaktadır. Bir gün sizi ve ailenizi ağırlayabilmeyi umuyoruz. Saygılarımızla

6/10 - 괜찮아요

Jan Hendrik

Metonze vrieden hebben we ons welvermaakt.
Erg afgelegen,weinig te doen
2018년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Sensitive Premium 님, 2019년 3월 4일
Thanks for your review. We are trying our best to do better.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
とても良かった。
フロントがちょっとチンピラみたいな人で驚いたけど、まぁ対応は悪くない。 食事が良かった。種類豊富。品目が日によってどう変わるかわからないけど2、3泊なら全く同じメニューでも飽きないくらい。 とても安かったし、また冬に来て引きこもりたい。沖縄やハワイなんかよりCP高い。
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Sensitive Premium 님, 2019년 3월 4일
Thanks for your review. We are trying our best to do better.

4/10 - 별로예요

Murat

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
çok soğuk
klimalar çalışmıyordu hiç bir yerde resepsiyona söyledik çalışıyor olması lazım dedi.otele giriş yaparken iyiydik çıkarken üşütmüştük içecekler çok kalitesiz yemekler vasat ilgi alaka yok malesef
2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Sensitive Premium 님, 2019년 3월 4일
Merhaba, Memnuniyetiniz için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Değerli yorumlarınız sayesinde daha iyisini yapmaya çalışacağız. Teşekkür ederiz.