객실 내 금고, 책상, 노트북 작업 공간, 다리미/다리미판

윈게이트 바이 윈덤 덜루스/애틀랜타 여행 후기

2.5 out of 5
윈게이트 바이 윈덤 덜루스/애틀랜타
3450 Venture Pkwy, I-85 at Exit 104-Pleasant Hill, Duluth, GA

이용 후기

6.8
평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 298개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 248개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 167개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 124개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 163개" "

7.2/10

청결 상태

7.4/10

직원 및 서비스

6.4/10

편의 시설/서비스

6.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

6.2/10

친환경

이용 후기

6/10 - 괜찮아요

Yeon

2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager. 님, 2023년 10월 14일
Dear Yeon,Thank you for the stay and the feedback. We are confident that you had a satisfactory stay looking at the three stars. Please give us your specific comments if any for bettering our services. Guest satisfaction is our priority. Please stay with us again. Sincerely, Hotel Manager.

8/10 - 좋아요

SOONBO

2022년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2022년 11월 1일
Dear Guest,Thanks for your recent visit to our hotel. Please say more about your stay, if we missed any mark in hospitality. Your feedback will be useful for us to improve our services to earn a 10-star rating. We look forward to seeing you again soon! Sincerely,Hotel Manager

2/10 - 너무 별로예요

kyung

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
냄새가 너무 심각하내요 목욕탕 검정 곰팡이 침대 꺼져있고 이름있는호탤이 정말 다시는 안갈겁니다
2022년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

kipyo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

seoungbeom

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
We checked in late at night. I reserved a room with two beds. But there was only one bed. We just slept because we were tired.
2021년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Yong 님, Suwanee

2021년 10월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Sookhee

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스
프론트 일하는 분이 친절하지 안았어요
2021년 9월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

??

좋아요: 청결 상태
2021년 9월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: James 님, 2021년 8월 13일
We are sorry for your experience but we appreciate you taking the time to review us.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
아침식사가 부족해서 못먹음
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: James 님, 2021년 7월 31일
I am sorry to hear about your experience. We hope to address that issue from now on. Thank you for taking the time to provide us with your feedback

10/10 - 훌륭해요

Jaewon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우만족
매우 만족스러워요 직원도 친절합니다
2021년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: James 님, 2021년 5월 27일
We appreciate your feedback. Thank you

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: James 님, 2021년 5월 4일
Thank you for your review

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
So loudy
I could not sleep because it was so loudy at next room. Room has bad sound proof.
2020년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: jw 님, 2021년 1월 4일
I apologize for any inconvenience.

10/10 - 훌륭해요

kyoungho

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2020년 10월 28일
Thank YOU!!!

10/10 - 훌륭해요

SANGYONG

2020년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2020년 6월 4일
Thank You

4/10 - 별로예요

Jungseon

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
모텔
상황이 상황인때이라 좀 무서웠어요 한국호텔이라 편할거라 생각했으나 남편한테 계속 담배달라는 여자분 무섭게 쳐다보는 사람 호텔 밖으로 나가기가 왠지 겁나는 분위기라 13일 일정이었으나 다른호텔로 일주일후 옮겼어요한인마트 가까운거 빼곤 ㅠ별로
2020년 3월에 13박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2020년 4월 1일
I'm sorry. I'm not sure exactly what you mean by that. We have never had any issues in the past with any of our guest in the manner in which you describe. Had you notified the front desk of your concerns, maybe we could have helped more. Thanks

8/10 - 좋아요

Jungwhan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great place, reasonable price
2020년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2020년 3월 9일
Thanks ~

8/10 - 좋아요

Yong Geol

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
I satisfied all of them. Especially, kindness of front desk...
2020년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2020년 2월 6일
Thank YOU!

8/10 - 좋아요

hongseo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2020년 2월 3일
Thanks

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
한인타운 근처에 있어 좋았습니다.
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2020년 2월 3일
Thank YOU

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: DC 님, 2019년 11월 24일
Thank you for your feedback we look forward to seeing you again soon !

10/10 - 훌륭해요

Myungjin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: DC 님, 2019년 8월 28일
Thanks !

6/10 - 괜찮아요

Unsuk

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 5월에 10박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2019년 5월 27일
Thank YOU!!!

10/10 - 훌륭해요

GWON SU

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2019년 5월 27일
Thank YOU!!!

8/10 - 좋아요

John

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2019년 5월 16일
Thank You

10/10 - 훌륭해요

DEOK HEUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
윈게이트 바이 윈덤 - 그위네트 플레이스 몰 좋았습니다.
시설도 좋고 직원분들도 친절해서 무척 좋았습니다. 다시 출장가게 된다면 또 해당 호텔에 묵고 싶습니다.
2019년 4월에 14박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2019년 5월 19일
Thank YOU!!!

6/10 - 괜찮아요

John

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2019년 5월 8일
Thank YOU

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
한인티운 근처 호텔중하나. 가성비 최고호텔
2019년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: JW 님, 2019년 3월 12일
Thank YOU!!!

10/10 - 훌륭해요

Jingyu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 4월 15일
Dear Jingyu,Thank you for your great feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your experience. We strive to provide exceptional service and products, and it's always rewarding to receive positive feedback like yours. We appreciate your support and look forward to serving you again soon!Sincerely,Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Kevin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 4월 8일
Dear Kevin,Thank you for your stay and the positive comments. Guest satisfaction is our biggest reward. We care for our guests and the people around us. Looking forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager

6/10 - 괜찮아요

harold

2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 4월 8일
Dear harold,Thank you for the review. It's nice to see that you had an overall good experience. We regret letting you down in any way. Our goal is to provide a consistently superior guest experience, and your comments are very important to us. I hope that you will visit us again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 - 너무 별로예요

Daphne

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The rooms are old. The elevator smelled like throwup in the morning. During the day, it smell like weed. The phone does not work in the room. Not even to call the reception. The bathroom doors in the room do not lock. The staffs were not friendly. My reservation checkin stated 2 pm. I got there at 2 and they stated I would have to pay $35 to checkin at 2 or wait until 3. I felt that was unfair especially my reservation says 2 pm. Eventually, I waited for 3 pm. Room service never came even though I was there 2 nights. When I asked the room service person for towels when I saw them in another room, they said go to the front desk. The breakfast is basically bagel and cream cheese and small muffins. There was cereal but no milk. Will never come back. So disappointing on my first time in wingate. I will stick to Marriott or Hilton.
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 4월 8일
Dear Daphne,We are truly sorry to hear about your disappointing experience during your stay at our hotel. Your feedback is deeply concerning, and we apologize for the numerous issues you encountered, including the condition of the rooms, elevator odor, phone functionality, bathroom door locks, staff demeanor, check-in experience, housekeeping service, and breakfast offerings. This is not reflective of the standards we strive to uphold, and we understand your frustration and disappointment. Please know that we take your comments seriously, and we will address each of these issues promptly with our management team to ensure improvements are made. We apologize for failing to meet your expectations and for any inconvenience caused. We hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with a much-improved experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Tia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Great property
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 4월 6일
Dear Guest,Thank you for your kind feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Monica

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 4월 4일
Dear Monica,Thank you for the stay and the feedback. We are confident that you had a satisfactory stay looking at the five stars. Your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Guest satisfaction is our priority. Please stay with us againSincerely, Hotel Manager

8/10 - 좋아요

Ki

좋아요: 청결 상태
근처에 한국 식당이 있어서 좋았어요.
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 4월 1일
Dear Ki,Thank you for the wonderful review of your stay at our hotel. We are delighted to know that you found our location convenient and close to your areas of interest. It was a pleasure hosting you, and we hope you will continue making us your home whenever you are in our area. Sincerely, Hotel Manager

2/10 - 너무 별로예요

Yong

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 28일
Dear Yong,It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed on improving that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 - 너무 별로예요

EROE

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
HA SIDO LA PEOR EXPERIENCIA EN VIAJES, NUESTRA ESTANCIA EN ESTE HOTEL
2024년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 26일
Dear EROE,It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed to improving that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 - 너무 별로예요

Cambria

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Mold all over the ceilings
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 26일
Dear Cambria,We're truly sorry to hear about the issue you encountered with mold on the ceilings during your stay. This does not meet our standards of cleanliness and comfort, and we apologize for any inconvenience or discomfort it may have caused you. Please rest assured that we take matters like this very seriously, and we will address them immediately to ensure it doesn't happen again in the future.Sincerely, Hotel Manager

4/10 - 별로예요

Joseph

2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 4월 15일
Dear Joseph,Thanks for the stay but sad to see the single star. My apologies for all the inconvenience. Please share with us what made you dissatisfied so that we can address the same. Your satisfaction is prime to us. Please revert. Sincerely,Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Dongsook

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Quite and clean
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 22일
Dear Dongsook,Thank you for your wonderful feedback. We're delighted to hear that you found our hotel quiet and clean during your stay! Providing a peaceful and comfortable environment for our guests is one of our top priorities. Your satisfaction is important to us, and we're glad that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely, Hotel Manager

6/10 - 괜찮아요

Tomas

2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 22일
Dear Tomas,Thank you for the feedback. It's nice to see that you had an overall good experience. We regret letting you down in any way. Our goal is to provide a consistently superior guest experience, and your comments are very important to us. I hope that you will visit us again. Sincerely, Hotel Manager

6/10 - 괜찮아요

Tameka

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
The front desk at night was very racist . Wasn’t professional at all. No one was at the front desk when we Check out
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 19일
Dear Tameka,We are sorry that we failed to meet your expectations in some ways. We take real pride in this hotel and believe that pride shows in everything we do. we are disappointed that we could not satisfy you.Sincerely, Hotel Manager

8/10 - 좋아요

Devin 님, Lawrenceville

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 19일
Dear Devin,Thank you so much for sharing your recent stay with us and for giving 4 out of 5. We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Kindly let us know if there are any suggestions for improvements. You are welcome again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Devin 님, Lawrenceville

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 15일
Dear Devin,Thank you for your stay. Your rating is very much encouraging and motivating for our hotel & staff. We continuously make efforts to better our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you and your rating shall motivate us to better our hospitality. We look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 - 너무 별로예요

Manuel

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
The rooms were very neglected, there was a bad smell in the hallways, everything was very dirty, the hotel in general was in poor condition, nothing like the photos.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 12일
Dear Manuel,We are sorry that some maintenance issues detracted so much from your stay with us. We’re taking action to make this hotel a better place than ever before and we encourage you to give us another try. We take real pride in providing the best possible guest experience, and we regret that we let you down.Sincerely, Hotel Manager

2/10 - 너무 별로예요

Kaila

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staying at this hotel was a complete inconvenience and disgusting mess. We arrived, checked in, but the elevators smelt of raid like they had smudged it on the walls. You could tell that they tried to do some renovation, but the hotel was still nasty on the inside. When we got to our room, we were there for an hour before we started to see roaches at the door. We immediately checked out and requested a full refund, but was told we would get one, but then turned around and denied the request because we booked through a third-party company. The third-party company reached out and tried to get us a refund, but the manager Al denied such. This was a big inconvenience to get up in the middle of the night, and have to find somewhere else to stay because of a hotel being infested with roaches! I plan to go to corporate of Wingate by Wyndham, because these people were very rude to us, and kept lying to us about the refund process. I will never stay in a room that is infested with roaches. And neither should you all.
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 14일
Dear Kaila,We are sincerely sorry to hear about your terrible experience at our hotel. Your feedback is deeply concerning, and it's clear we failed to meet both your expectations and our standards. Please know that we take such matters extremely seriously, and we're investigating this issue thoroughly to prevent it from happening again. Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we deeply regret that we let you down. Sincerely, Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

tum

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 13일
Dear Guest, Thank you for the 5-Star rating. We believe in providing a great combination of hospitality, comfort, convenience, amenities, and value to our guests, and clearly, you agree. I hope that if your travels bring you to this area again, you will stay with us. Serving guests like you make being in this business a true pleasure. We look forward to serving you again.Sincerely, Hotel Manager

2/10 - 너무 별로예요

Baekjoong

2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 30일
Dear Baekjoong,It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed on improving that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Devin 님, Lawrenceville

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This hotel was very quiet and clean but nothing spectacular
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 12일
Dear Devin,Thank you for your kind feedback. We're glad to hear that you found our hotel quiet and clean. While we aim to provide a comfortable and pleasant experience for all our guests, we understand that there's always room for improvement. Your feedback is valuable, and we'll use it to continue enhancing our services. We hope to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Sincerely, Hotel Manager

8/10 - 좋아요

RAFAEL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 3월 7일
Dear RAFAEL,Thank you so much for sharing your recent stay with us and for giving 4 out of 5. We are glad that you had a great time at our hotel and also zero complaints. We strive to provide our guests with the best service and the most comfortable stay. Kindly let us know if there are any suggestions for improvements. You are welcome again. Sincerely, Hotel Manager