테라스/파티오

그랜드 머큐어 방콕 아트리움 여행 후기

5 out of 5
그랜드 머큐어 방콕 아트리움
1880 New Petchburi Road, Bangkok, Bangkok

이용 후기

8.4

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 423개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 380개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 117개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 49개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 31개" "

8.8/10

청결 상태

8.6/10

직원 및 서비스

8.2/10

편의 시설/서비스

8.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

SUNG YOUN

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
오래되어서 조금 낡았지만 관리상태는 좋습니다. 조식은 다양한 음식에 정말 맛있었습니다.
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Ms.Duangkamol Kongsuwan (Front Office Manager) 님, 2023년 11월 7일
Dear Sung Youn,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Duangkamol Kongsuwan(Ms.)Front Office Manager

8/10 - 좋아요

KYEONGNAM

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
평균적으로 좋았어요.
2022년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: KK 님, 2022년 12월 29일
Dear Kyeongnam,Thank you for your stay and taking the time to review your experience with us. We glad to learn that your stay was enjoyable. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely Yours,Kannika KaewmaOperational Excellence Manager

2/10 - 너무 별로예요

GEONWOO

2022년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good mind, Ms Kattie and kitty. Good hospitality !!!
2020년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
free upgrade for me. good smile from the staff, Ms Kattie
2020년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HJ 님, 한국

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
방의 뷰가 너무 좋아서 매일 만족하며 지냈어요! 그리고 직원분들이 모두 매우 친절하십니다.
2020년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2020년 2월 6일
Dear HJ, Thank you very much for choosing to stay with us and for your review. We are very happy to know that you have thoroughly enjoyed your stay at our hotel and that we were impressed with skyline view from your room including friendliness of the team. When your travels bring you back to Bangkok, we hope to have you again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 - 좋아요

JaeHyun

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
개인적으로 좋았던 것 같아요
2020년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2020년 2월 6일
Dear JaeHyun, Thank you very much for choosing to stay with us during your trip in Thailand and for your review. It is nice to know that you had a pleasant stay and we look forward to the opportunity to welcome you again in the near future! Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
그냥좋아서요 직원들도 친절했어요 청소도 깔끔하게했어요 금연방이라 조금 불편했어요ㅈㄷㄴㅂㅈㄷㄴ믓ㅍㅈ
2020년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2020년 2월 6일
Dear Guest, Thank you for staying at Avani Atrium Bangkok and for taking the time to share your recent stay with us. Great to know that your stay with us was a pleasant one including "The staff was friendly and helpful." We hope you have returned home feel relaxed and refreshed, when your travels bring you back to Bangkok, we hope to have you again at Avani Atrium Bangkok. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
컨디션은 10점 만점 중 3점
룸 컨디션이 좋지 않았음. 슬리퍼도, 가운도 준비 되어있지 않았고 침대도 생각보다 작았음. 화장실 물을 틀었는데 처음에 노란물이 나와서 깜짝 놀람. 욕조에 물이 안빠져서 몇시간 동안 계속 고여있었음 그래도 직원들은 친절했고, 호텔의 전체적 퀄리티는 나쁘지 않았음
2020년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2020년 2월 6일
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to provide us with your valuable feedback. Great to hear that you were impressed with service provide by our staff, I will definitely share your comments with the entire team. We are very sorry to learn about your room condition and in room amenity. Please trust that your feedback has reached to those concern to rectify the problem. Again, thank you for taking the time to share your experience and please reach to us when you plan your next trip to Bangkok. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 청결 상태
건물 자체는 5성급 호텔 맞습니다. 시설도 그에 맞게 훌륭하더군요. 다만 오래된 건물이라 그런지 몇몇 설비들이 노후되고 제대로 작동하지 않은 모습을 봤습니다. 특히 수도시설이 오작동을 하더군요. 하지만 불만사항을 프런트에 잘 얘기하고 대체 방안을 강구하니 친절한 설명과 함께 적절한 조치를 취해주셨습니다. 도시철도역과 거리가 상당합니다. 호텔에서 무료셔틀이 다니기는 하지만 1시간 간격이며 교통체증이 매우 심각하여 걷는것이 오히려 나은 선택일 수 있습니다. 여러 조건을 잘 생각하시고 숙박 여부를 결정하세요. 셀프세탁 안됩니다.
2019년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 12월 6일
Dear Guest, Thank you so much for choosing to stay with us and for taking the time to review. We hope you have enjoyed your overall experience and that had a good time exploring Bangkok. Please rest assured that we take your comments on board and it has been discussed with those concerns to rectify the problem. We appreciate and value your feedback and thank you again for bringing this to our attention. We do sincerely hope we may have the pleasure of serving you once again at our property in the future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 - 훌륭해요

SUNGJIN

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 12월 6일
Dear SUNGJIN, Thank you for staying at Avani Atrium Bangkok and for taking the time to share your recent stay with us. We hope you have enjoyed your overall experience during your days with us and we look forward to welcoming you back at Avani Atrium Bangkok. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 - 훌륭해요

HYUN JI

2019년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

doomin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
후기입니다
깨끗하고 편안하게 지내다 가요~^^.
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 10월 9일
Dear doomin, Thank you for choosing to stay with us and for your nice review. We are happy to know that you had a pleasant stay and that you were impressed with nice and clean room. We will share your comments with the team. We look forward to the opportunity to serving you once again. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
직원들이 매우 친철하였고, 18층 끝 방에 묵었는데 뷰도 좋았고, 룸상태도 좋았습니다. 4성 호텔이 맞습니다.
2019년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 9월 19일
Dear Guest, Thank you very much for staying with us during your trip in Bangkok and for your review. It was an absolutely pleasure having you here. We are delighted to know that you were impressed with service you received from our staff and Bangkok city view from the 18th floor. We will share your kind words to the entire team. We appreciate you choosing to stay with us and we look forward to the opportunity to serving you once again. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good service makes a good hotel
I stayed at the hotel for 3days. Great facilities especially the gym and the convenience store nearby made my life so much easier to buy stuffs. Luggage storing service was fantastic and they tried their best to grab me a taxi going to the airport even though i've already checked out.
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 9월 19일
Dear Guest, Thank you very much for choosing to stay with us during your trip in Thailand and for your review. Great to hear that your 3 days with us was pleasant and that you liked our facilities such as AvaniFit and Concierge service. We will share your feedback with the team. We are grateful for your support and do sincerely hope to welcome you back in the not too distant future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 - 훌륭해요

Jeonggyu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
시설이 아주 조금 미흡한거 같지만 그 외에는 모두 좋았습니다.
2019년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 8월 26일
Dear Jeonggyu, Thank you very much for your review to Avani Atrium Bangkok. It was an absolutely pleasure having you here. We are delighted to know that your stay with us was a good one. We appreciate you choosing to stay with us and we look forward to the opportunity to serving you once again. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
조식이 다소 부족..메뉴 단순. 주문요리 수용부족. 모자란 요리 리필 부족 직원의 대응방식이 다소 거칠게 느껴짐..조식 위치는 매우불편..셔틀로는 부족 다음에 다시 가는건 고려안함
2019년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 8월 26일
Dear Guest, Thank you so much for choosing to stay with us and for your review. We are very sorry to learn about your breakfast experience, please trust that your feedback has reached to the team to improve our service and prevent recurrence in the future. We appreciate you sharing your concerns, we look forward to the opportunity to serving you once again. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 8월 26일
Dear Guest, Thank you so much for your review to Avani Atrium Bangkok. We hope you have enjoyed your overall experience and that you had a good time discovering Bangkok. We look forward to welcoming back in the not too distant future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 - 훌륭해요

JIHUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 3월 12일
Dear JIHUN, Thank you so much for your review to Avani Atrium Bangkok. We hope you have returned home feeling both relaxed and refreshed after your recent stay with us. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to the opportunity to welcome you back again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

10/10 - 훌륭해요

Hyun Ki

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 3월 11일
Dear Hyun Ki, Thank you very much for choosing to stay with us and for your review. We hope you have enjoyed hotel facilities and service we provided. When your travels bring you back to Bangkok, we hope to have you again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
호텔 시설 및 상태는 좋음. 직원들의 서비스도 좋습니다. 다만 아침식사가 부실하고 중국인 관광객이 너무 많아 시끄러운점만 아쉬웠습니다.
2019년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 2월 19일
Dear Guest, Thank you for staying with us and for your review. It is nice to know you have enjoyed our hotel facilities and service you received from staff. We will share your comment with the team. We are very sorry to learn about the experience at breakfast area, our team are aware about this and neccessary action taken to improve our service standard. When your travels bring you back to Bangkok, we hope to have you again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 - 좋아요

JIEUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
펫챠부리역에서 도보로 10분 거리여서 교통이 편리해보이지만 밤에는 이동이 좀 불편했고 택시가 잘 잡히지 않았습니다. 이 점만 빼면 모두 다 아주 만족스러웠습니다. 호텔 자체는 시설, 서비스 모두 다 만족스럽습니다.
2018년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 1월 7일
Dear JIEUN, Thank you very much for choosing to stay with us and for your review. We are delighted to hear you were satisfied with your stay including hotel facilities and service. We will share your comment with the team. Phetchaburi MRT is our nearest station where connect to Sukhumvit MRT interchange to Asok bts, we hope you were able to use our shuttle service to MRT and special route to MBK,Siam and Pratunam market. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to the opportunity to welcome you back again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

6/10 - 괜찮아요

Hyunwoong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
그럭저럭 가격에 맞는 호텔
짜장면이 좀 많습니다 그래서 좀 시끄럽습니다. 조식이 맛이 없습니다. 가격은 저렴합니다. 역에서 걸어가기 좀 멉니다. 근처에 클럽을 가려면 택시 50밧 정도 나옵니다. 근처 클럽때문에 쿵짝쿵짝 소리가 들립니다.
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2019년 1월 7일
Dear Hyunwoong, Thank you for your review. We are very sorry to learn about noise disturbance from the club opposite the hotel, we hope our team were able to assist you with room move. It takes 10 minutes walk from hoteo to MRT also we provided shuttle service to shopping area such Siam, MBK and Pratunam market during the day for guest's convenience. Thank you again for sharing your concerns, and we look forward to the opportunity to welcome you back again at our hotel. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

6/10 - 괜찮아요

SOO 님, KOREA

펫차부리 역에서 15분 정도 걸어야 함. 숙소에서 로비로 전화했을 때 직원은 몹시 불친절함. 내 친동생인줄. 처음에 체크인 할때 룸 업그레이드 해줘서 좋았지만. 폰 도난 당했을때 대처는 별로였다. 본인들 호텔에 피해갈까봐 전전긍긍 하는모습. CCTV보기를 요청했지만 바쁜시간이라 안된다고 함. 호텔에 안바쁜 시간도 있음? 보험료 지급 때문에 폴리스 레포트 필요하다고 말했더니 자기네들도 써주겠다면서 뭐 써온거 보니깐 내 이름 철자도 틀리고, 심지어 상단에 명시된 호텔 이름도 다른호텔꺼. 뭐지. 싶지만 그냥 체크아웃 하고 돌아옴. 문제 생겼을때 일처리 거지같음. 그리고 호텔 수영장 보니깐 관리 잘 안하는건지 뭔지 그 벽면에 무슨 타일 다 깨지고, 벽면에 물곰팡이 생겼음. 다음엔 안갈꺼임. 그리고 거기가 인도인지 태국인지. 식사가 인도식임. 매니저도 인도사람.
2018년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2018년 10월 30일
Dear SOO, Thank you very much for staying with us and for taking the time to write a review. We apologize that your stay experience was not up to your expectations and any inconvenience regarding the your phone. We are very pleased to assist guest with CCTV for any incident and our team will record the vdo, taking picture and report to the guest. Again, we are sorry to about your phone and the situation at the Police station. If there is anything would you like us to assist with please contact our hotel. We appreciate and value your feedback and we hope you will give us opportunity to better serve you in the future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
주변에는 별 게 없지만 깔끔한 호텔
주변에는 별 게 없지만 호텔은 깔끔하고 좋아요.
2018년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2018년 8월 6일
Dear Guest, Thank you very much for your feedback. We are very sorry to read that our hotel location was not match to your preference, we apologize for any inconvenience caused. At AVANI Atrium Bangkok, we offer free shuttle to Phetchaburi MRT every hour since 06.00am.-09.00pm and 3 times a day to Siam shopping area. Thank you again for choosing to stay with us and we hope we hope a chance to welcome you back in the future. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
안탑깝게도 재방문 의사는 없는 곳입니다 ㅜㅜ
위치가 별로입니다. 주변 도보길이 걷기에 별로 좋지 않아요. 도보로 갈만한 식당, 스파, 수퍼 등도 없는것 같고요. 객실은 깨끗하나 오래되었습니다. 고층방은 뷰는 나쁘지 않습니다. 단체이용객이 많아 로비가 항상 부산스럽습니다.
2018년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2018년 6월 21일
Dear Anonymous, Thank you very much for taking the time to provide your valuable feedback. We are sincerely sorry for any inconvenience caused during your stay and the disappointment at the lobby area. Please be assured that brought your feedback to Management team to look into detail in order to improve our service. Thank you again for sharing your concerns and we hope we will have a chance to welcome to back again at AVANI Atrium Bangkok. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

8/10 - 좋아요

song 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
에어콘에서 더운바람이 나오고 실내온도가 22°이하로 안 내려가게끔 설정되어있음.
객실은 편안하고,직원들도 친절하나 객실이 에어콘 문제로 너무 더운호텔.대낮에 방안에 있다간 사우나에 온듯할듯 합니다
2018년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Belle 님, 2018년 6월 21일
Dear song , Thank you for choosing to stay with us. We are glad to hear you enjoyed your experience with us. It's very disappoint to hear about the air conditioning, rest assured that I pass your comment to Chief Engineer to fix this problem and ensure it will not happen again in the future. Thank you again for writing us and we hope to see you soon at AVANI Atrium Bangkok. Yours sincerely, Ditsaya Ponlawat Operational Excellence Manager

6/10 - 괜찮아요

SANG HYUN

답변 제공: Zarifa 님, 2018년 3월 29일
Dear SANG HYUN, Thank you very much for staying with us and for your positive review. We are happy to hear that you have had an overall good experience on your recent visit. We appreciate your feedback as it gives us the opportunity to follow up on your experience and to ensure our services are up to standards. We look forward to your return, and trust you will continue to make AVANI Atrium Bangkok your hotel of choice. With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

8/10 - 좋아요

Jongmo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Zarifa 님, 2018년 3월 29일
Dear Jongmo, Thank you very much for staying with us and for your positive review. We are happy to hear that you have had an overall good experience on your recent visit. We appreciate your feedback as it gives us the opportunity to follow up on your experience and to ensure our services are up to standards. We look forward to your return, and trust you will continue to make AVANI Atrium Bangkok your hotel of choice. With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

6/10 - 괜찮아요

John 님, Vietnam

I stayed many times since Amari Atrium.... I Stayed 1 night. 2 Adults, 1 kids. Requested 2 Twin bed, but front staff suggested put an extra bed.
2018년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Zarifa 님, 2018년 2월 27일
Dear John, We are glad to hear positive feedback from our return guest and thank you for choosing to stay with us again. We are delighted to hear that you had an overall good experience and enjoyed. Thank you once again for your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you again in the future. With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
가성비는 좋으나, 추천은 못하겠어요
2박 3일 묵음. 새벽두시 체크인. 어메니티 포함, 슬리퍼, 목욕가운, 칫솔 등이 준비 안되어있음. 요청하여 다시 받기까지 한시간 소요. 주간시간엔 호텔 정문에서 직원이 택시를 잡아주고, 안전하게 목적지까지 갈 수있도록 해줌. 그러나 저녁시간엔 이러한 서비스 없음. 우버 이용을 추천함.
2018년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Zarifa 님, 2018년 2월 20일
Dear Expedia user, Thank you very much for taking the time to share your feedback about your experience. We deeply regret to hear that we were unable to fully meet all your expectations. Your feedback regarding missed amenities in the room is well received and we definitely will look into this. We do provide slippers and bathrobe in every guest room accept 5-12 floor will be upon guest request. Please accept our most sincere apologies for the inconvenience cased and rest assure that your feedback is very important to us and we have shared with the team. We do hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future to show you our full capabilities. Yours sincerely, Lilia Koleva Resident Manager AVANI Atrium Bangkok

10/10 - 훌륭해요

JAYOUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Zarifa 님, 2018년 2월 10일
Dear JAYOUNG, TThank you very much for taking a moment to share your comments about our hotel. We were delighted to read that you enjoyed your time here with us. We are always grateful to receive constructive feedback from our discerning guests to ensure we constantly improve our standards We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

10/10 - 훌륭해요

Hyunwoo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good
크고 깔끔하고 괜찮은편. 수영장 시설이 조금 부족하다. 물은 차갑고 자쿠지가 없음. 조명은 괜찮아서 사진찍기 나쁘진않음. 호텔내 뷔페는 평범하나, 레스토랑은 괜찮은편. 스카이뷰 였으나 방콕 야경이 원래 시원찮은편이라 야경은 그닥이지만 뷰는 좋은편이었음.
2017년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: zarifa 님, 2018년 1월 18일
Dear Hyunwoo, Thank you for taking the time to tell us about your recent stay with AVANI Atrium Bangkok and completing our survey. We are pleased to learn that you had an overall good experience and enjoyed. Thank you for sharing your stay experience. Thank you once again for your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you again soon. With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: zarifa 님, 2018년 1월 8일
Dear Expedia user, Thank you very much for taking a moment to share your comments about our hotel. We were delighted to read that you enjoyed your time here with us and had an overall good experience. We are always grateful to receive constructive feedback from our discerning guests to ensure we constantly improve our standards We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

10/10 - 훌륭해요

KWANGPYO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: zarifa 님, 2018년 1월 8일
Dear Expedia user, Thank you very much for taking a moment to share your comments about our hotel. We were delighted to read that you enjoyed your time here with us. We are always grateful to receive constructive feedback from our discerning guests to ensure we constantly improve our standards We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
나쁘지않았습니다
전반적으로 이동이 편리했어요 , 가까운거리는 택시를 이용했구요 , 셔틀도 잘 이용했습니다 . 수영장 풀에는 벌레가 둥둥 많이 떠 다녔구요 , 조식 레스토랑은 인도 , 중국인이 심하게 많았습니다
2017년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Zarifa 님, 2018년 1월 12일
Dear Booking.com user, Thank you very much for choosing AVANI Atrium Bangkok and taking time to comment on your stay. We are delighted to hear that you had an overall good experience and enjoyed. We appreciate your feedback which is well received and we welcome constructively. Thank you once again for your feedback and we look forward to your return, and trust you will continue to make AVANI Atrium Bangkok your hotel of choice. With Regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

8/10 - 좋아요

JEONG-CHEOL

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비는 좋음
전반적으로 좋았음 가격대비 만족함. 다만 호텔객실에 개미가 있음.
2017년 12월에 1박 숙박함
Dear JEONG-CHEOL, Greetings from AVANI Atrium Bangkok! We would like to personally thank you for taking the time to write this review. We are delighted that you have had a pleasant stay and enjoyed. We are always grateful to receive constructive feedback from our discerning guests to ensure we constantly improve our standards. We look forward to your return, and trust you will continue to make AVANI Atrium Bangkok your hotel of choice. With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 11월에 1박 숙박함
Dear Expedia user, Thank you for taking the time to describe about your recent stay with AVANI Atrium Bangkok. We are pleased to learn that you have had an overall good experience during your stay with us. Thank you once again for your feedback and we can’t wait to have you back in the hotel on your next visit to Bangkok! With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

8/10 - 좋아요

신영환

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
대체로 만족
숙박은 좋았습니다. 다만 객실내에 옆방과 연결되는 문이 있어서 방음이 하나도 안됨..
2017년 11월에 1박 숙박함
Dear Expedia User, It is a great pleasure to receive your feedback and find that we met and exceeded your expectations following your recent stay with us here at AVANI Atrium Bangkok. We appreciate your feedback and we welcome constructively. Thank you once again for your feedback and trust you will continue to make AVANI Atrium Bangkok your hotel of choice. With Regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

2/10 - 너무 별로예요

Da Yeon

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
노후된 설비, 온수 안나옴
밤에 호텔에 도착했는데 온수가 나오지 않아 찬물로 샤워를 하다 잠이 다 깰 정도였다. 온수가 나오지 않아 방을 바꿨는데 흡연층으로 바꿔서 복도 전체와 방에 담배냄새가 엄청났다. 온수도 여전히 별로 나오지 않았으나 너무 피곤해서 일단 그냥 자기로 했다. 베게에도 담배 냄새가 나서 다음날 머리에서 계속 담배냄새가 났음. 다음날 내가 사용하지도 않았는데 화장실 변기도 막혀서 화장실 바닥이 물로 넘쳤다. 호텔측에서 미안해하며 다시 방을 바꿔주었다. 바뀐 방은 오래 사용하지 않았는지 수도를 틀자 녹물이 나왔다. 그래도 전의 두 방보다는 훨씬 나았다. 건물이 전체적으로 너무 노후되어 시설이 엉망인듯하다. 직원들은 친절하다.
2017년 10월에 2박 숙박함
Dear Da Yeon, Thank you for taking the time to provide your valued feedback following your recent stay at AVANI Atrium Bangkok and bring this to our attention. We deeply regret to hear that you have had an unpleasant experience while staying with us and we understand your disappointment regarding hot water and your stay experience. We would like to extend our most sincere apologies for any inconvenience and we are taking the necessary actions with the team to address the issue. We do hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future to show you our full capabilities. Yours sincerely, Karl Kutzelnig Resident Manager AVANI Atrium Bangkok

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
조식은 별로였어요, 맛이 없는게 아니라, 음식의 종류가 다양치 못하고 인도 손님이 많아서인지 인도 음식이 많았습니다
2017년 9월에 1박 숙박함
Dear Expedia User, Thank you very much for your review and recommending AVANI Atrium Bangkok! We are delighted to learn that we contributed to an overall memorable experience for you. Please accept our most sincere apologies for the areas where we did not meet your expectations such as the Breakfast, All your feedback are will noted and we will carefully look into for the further improvement. Thank you once again for your feedback and that your recovery is swift. Safe travels! With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 객실의 편안함
주변지역에 걸어서 먹을음식점 거의 없음 그나마 시암과 가까운편
2017년 9월에 1박 숙박함
Dear Expedia User, Thank you very much for your review and recommending AVANI Atrium Bangkok! We are delighted to learn that we contributed to an overall memorable experience for you. Thank you once again for your feedback and that your recovery is swift. Safe travels! With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

6/10 - 괜찮아요

HyunJin

좋아요: 직원 및 서비스
그냥 그래요..
호텔 외관은 좋아서 가격대비 좋다고 생각했는데 샤워가운이랑 실내 슬리퍼도 없고 어메니티도 별로 여서 여자분들이 여행가기엔 다 챙겨가야할거같아서 별로일듯.. 태국지역에는 변기옆에 작은샤워기같은거 달려있는데 물때끼고 안쓰고싶었어요.. 남자들은 여행 가기 좋을거같아요 직원들은 친절하고 침대 편했음. 호텔 바로 옆에 편의점이 있어서 편했어요.
2017년 7월에 1박 숙박함
Dear HyunJin, Thank you very much for taking the time to share your feedback about your experience. We are delighted that you have had a pleasant stay and enjoyed hotel facilities and happy to hear that you were impressed with our service standards on your recent visit. Your concern about in room amenities is well received. We normally provide shower gel and slipper in every guest room. Thank you once again for your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you again during next visit. With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 7월에 4박 숙박함
Dear Expedia User, Thank you very much for taking the time to share your feedback. We are thrilled to hear that you have had a pleasant stay and enjoyed the hotel facilities. Thank you for choosing AVANI Atrium Bangkok and we look forward to see you again soon when you next visit Bangkok! With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

10/10 - 훌륭해요

TAEHOON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔끔하고, 친절함이 너무 좋았습니다.
답변 제공: Clinton Lovell 님, 2017년 3월 31일
Dear Taehoon, Thank you for your review on Booking.com. We are very delighted that you had a wonderful experience and truly appreciate your positive comments regarding the hotel cleanliness. We look forward to welcome you back in the near future! With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

10/10 - 훌륭해요

Lime1 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
옆에 건설현장이 있어 경관이 다소 안좋음
경관이 옆에 건설현장이 있어 다소 안좋음 역과 거리가 있어 이동이 조금 불편함 손님이 많은데 프론트 근무인원이 다소 적음 2면~3명 처리가 늦어서 조금 불편했음
답변 제공: Clinton Lovell 님, 2017년 3월 12일
Dear Limes1, Thank you for taking the time to tell us regarding your stay at our hotel. Kindly accept our sincere apologies for the inconvenience and incidences caused during your stay with us. We would furthermore like to apologize for the experience you had upon check-in and check-out . We appreciate your feedback as it gives us the opportunity to follow up on your experience and to ensure our services are up to standards. As well, we shared your feedback with the respective departments to follow-up and to avoid such incidents to re-occur. We sincerely hope to have an opportunity to welcome you back and serve you once again in the future in our more typical standard of excellence. With very best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 호텔
비슷한 가격대에 다른 호텔에 비해 곰팡이 냄새가 잔혀 안났고 길 건너편에 수끼집이 이주 맛있습니다 호텔근처에 뭐가 없어 좀 그렇지만 택시로 이동하기는 좋은 위치에요 헬스장도 가성비 좋음
답변 제공: General Manager 님, 2017년 1월 31일
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your recent stay with AVANI Atrium Bangkok. We are pleased to learn that you had an overall good experience during your stay at AVANI Atrium Bangkok. We look forward to welcome you back in the near future! With best regards, Clinton Lovell General Manager AVANI Atrium Bangkok

10/10 - 훌륭해요

Florence

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was perfect
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Artitaya Ponsin 님, 2024년 4월 13일
Dear Florence, Thank you for taking time to share your experience on this site. It is a great pleasure to know that your stay was a perfect one. We look forward to welcoming you back in not too long future. Happy Songkran !Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Kerisha

단체 여행, 연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice property. I would stay here again.
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Patcharaporn Crutmuang, Guest Experience Manager 님, 2024년 4월 10일
Dear Kerisha,We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your stay at the Grand Mercure Bangkok Atrium. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you again soon. Thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled to hear that you loved your experience with us.Best Regards,

8/10 - 좋아요

Pui Ying

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
職員服務態度好,大堂香味很像香港K11 Musea的味道!房間寬敞,但廁所沒有抽風系統比較焗。距離MRT站10分鐘路程,酒店右邊有一間7-11!
2024년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager,GrandMercureBangkok Atium 님, 2024년 4월 5일
尊敬的 Pui Ying:感谢惠赐有关下榻 The Grand Mercure Bangkok Atrium. 的宝贵意见。听到您对我们工作的肯定,十分开心。我会将您的意见与我们的团队一起分享。一直以来,我们坚持不懈地提升服务质量,我相信这个反馈将给我们所有的员工带来莫大的鼓舞。再次感谢您与我们分享您的体验,我们真诚地希望您的下一次光临会像前一次一样愉快。谨启Patcharaporn Crutmuang