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힐튼 가든 인 방콕 실롬 여행 후기

3.5 out of 5
힐튼 가든 인 방콕 실롬
320 Silom Road, Bang Rak, Bangkok, Bangkok

이용 후기

8.0

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1001개 이용 후기 중 353개" "
평점 8 - 좋아요. 1001개 이용 후기 중 408개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1001개 이용 후기 중 145개" "
평점 4 - 별로예요. 1001개 이용 후기 중 51개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1001개 이용 후기 중 44개" "

8.4/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

7.6/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.4/10

친환경

이용 후기

6/10 - 괜찮아요

jiyun

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HYEON WOO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Ms.Worakarn J. 님, 2023년 11월 11일
Dear Mr. Hyeon Woo, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bangkok Silom Road. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, .Novotel Bangkok Silom Road Tea

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Novotel Silom needs to check & take some actions
on check-in, 1st room cleaning was not done completely, some used tooth brushes and pastes left in shower booth. I got a 2nd room where drain was not good, used water left in the floor of shower booth and leaked to toilet room from shower booth and bad moldy smell. After one night, I asked for a 3rd room of which conditons were better than 1st and 2nd and I stayed well there for the remaining 3 nights. In general I feel Novotel Silom needs to check all the room conditons and take some actions.
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Ms.Worakarn Jiamchan 님, 2023년 10월 22일
Dear Mr. Anonymous, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bangkok Silom Road. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Novotel Bangkok Silom Road Team

10/10 - 훌륭해요

sungkwon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
깨끗하고 직원들이 아주 친절합니다
2023년 2월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

kyungsoo

2022년 10월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Joonho

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Best location!
2022년 11월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

DOKYUNG

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jeonghoon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
친절한 호텔입니다.
숙박 하는 기간 동안 프론트 직원들이 친절하게 대해 주었습니다. 식당 안내와 배달 주문 등 잘 안내해 주었습니다. 다시 오고 싶은 호텔입니다.
2021년 11월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

BBK 님, 서울

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
직원분들은 친절합니다 단 숙소에서 냄세가 있고 기본 어메니티 종류가 부족합니다 그리고 침대가 딱딱합니다
2020년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Dongchul

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
노보텔 방콕 실롬로드
전반적으로 만족합니다. 다만, 방콕의 호텔에 흡연객실이 존재하고 있다는 사실이 다소 충격이었습니다. 호텔의 명성에 맞게 금연호텔이었으면.. 더 좋겠습니다.
2019년 12월에 4박 숙박함

4/10 - 별로예요

Ohm

별로예요: 청결 상태
Dirty room with smoking smells. Will not visit again.
2019년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
직원들이 친절하고 서비스가 좋습니다. 방도 크고 깨끗합니다. 수영장이 7층 옥외에 있어 접근성이 좋고 일광욕도 할 수 있어 좋더군요.
2019년 7월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
7층 야외에 수영장이 있어 답답하지 않고, 일광욕도 할 수 있어 좋았습니다. 방이 넓은 편이어서 좋았구요. 직원들도 친절합니다.
2019년 7월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
방이 넓직하고 깨끗합니다. 직원들도 친절하고, 7층에 수영장이 있어서 전망도 괜찮고... 쉬었다가 가기 좋습니다.
2019년 7월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

jiwon

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
양아치 노보텔
한마디로 서비스 최악이네요 체크카드로 1월말에 4박5일 예약을 했고 숙박료가 바로 지불되지않아서 예약이 안된것으로 간주하고 신용카드로 또다시 같은 날짜, 같은 이름, 같은 인원수(성인2,어린이1) 예약해서 결국 이중으로 금액지불했습니다 예약자의 실수가 있었지만 체크인당시 방이 2개가 예약되었다고만 알려주었더라도 취소는 못해도 방 이용이라도 할수있었을텐데 당연한듯이 방1개만 내어준 호텔이 상당히 양아치스럽네요 다시는 노보텔 이용하고싶지않습니다 방콕에 대한 인상도 바뀌었네요
2019년 1월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

sangill

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 12월에 6박 숙박함

8/10 - 좋아요

Junghoon

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
가성비는 굿, 룸 냄새는 그닥...
적당한 가격에 적당한 위치에 있어서 편하게 숙박했습니다. 다만, 금연 룸인데 담배냄새인지 룸 냄새를 덮기 위한 향수인지 어떤 강한 냄새가 났습니다.
2018년 11월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

JAEJOON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 7월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Heui Il

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 굿. 청결은 보통. 위치좋음.
가성비는 좋아요. 다만 이름에 걸맞지않게 조금 깨끗하진 않고. 특히 욕실. 위치는 좋습니다. 친절하구요
2018년 7월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

MYEONGSEOK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 7월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Boseong

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
관리가 되지않고 화장실 냄새가 많이 올라옵니다. 가족 단위 이용객은 비추 합니다.
2018년 7월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

YONGJOON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
후기
시설은 살짝 노후된 느낌 하지만 프론트나 청소 직원들 엄청 친절함. 프론트의 세심한 친절 굿. 조식은 그냥 그랬음. 오렌지 쥬스 굉장히 좋았음.
2018년 6월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

YONGMUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 6월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Ina 님, You don't need to know about this. Just change you

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가격대비 괜찮음
가격대비 만족합니다. 비싼 호텔이라고 해도 휴양목적 아니면 별로 이용 못하고 가기일쑤인데 여기는 새벽도착이라 잠시 머물렀는데도 괜찮았다고 생각합니다. 단 슬리퍼가 없고 다소 오래된 호텔의 느낌이 있으나 직원들도 친절하고 좋았습니다
2018년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Not that bad
전반적으로 괜찮으나 위치, 청소, 조식에 아쉬움이 있음

10/10 - 훌륭해요

sang 님, SEL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
시내접근성이 좋은 호텔
비지니스호텔로서 손색이없는 호텔이며, 주위에 맛집과 쇼핑할수있는 환경이 가까이있어 출장이나 여행자들 모두에게 만족을 줄수있는 호텔
2018년 2월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

HYUNJUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
침대는 편한합니다.
룸메이킹시 휴지를 채워주지 않음, 샤워실문이 없어 물이 많이 튀김,세면대 밑으로 물이 셈. 그외는 편안합니다
2018년 1월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

JUSTIN 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
직원들이 아주 친절하고 편안한 객실
가격대비 아주 만족하는 호텔입니다. 직원들이 아주 친절하게 응대해주며, 객실도 편안합니다. 다만 수영장이 작은것이 약간 아쉬워요. 조식도 가격대비 아주 좋습니다.
2017년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
와이파이 고장
청결하고 대체로 만족한 호텔이였어요 역까지 무료셔틀 이용해서 불편하지않았지만 와이파이가 안되서 힘들었습니다
2017년 9월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotels with no worries
The inside of the hotel was dirty and the breakfast was less than eaten compared to the price, probably not next time
2017년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Nisara V - Executive Secretary 님, 2017년 8월 7일
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bangkok Fenix Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

HAERANG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
주변에 갈곳이없어요
숙박에 문제없이 좋고 편의점도 가깝긴한데 주변에 갈곳이 없다는게 흠입니다. 그거만 빼면 괜찮았네요
2017년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: ampawan 님, 2017년 6월 19일
Novotel Bangkok Fenix Silom 이용 내역 설문조사에 참여해 주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님으로부터 좋은 평가를 받는 것은 언제나 기분 좋은 일입니다. 고객님께서 제시해 주신 의견은 모든 팀원들과 공유될 것이며 이러한 의견은 지속적으로 높은 수준의 서비스를 제공하고자 노력하는 모든 임직원들의 사기를 북돋는 데 큰 버팀목이 될 것입니다. 고객님의 소감을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 향후 보다 나은 서비스로 만나 뵙기를 바라겠습니다. 감사합니다.

10/10 - 훌륭해요

justin kim 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편안하고 친근한 호텔
호텔 직원분들이 너무 친절합니다.객실의 청결도 매우만족하며, 특히 조식이 좋습니다. 아주 편안하게 숙박했습니다.
답변 제공: Nisara V - Executive Secretary 님, 2017년 5월 27일
Novotel Bangkok Fenix Silom 이용 내역 설문조사에 참여해 주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님으로부터 좋은 평가를 받는 것은 언제나 기분 좋은 일입니다. 고객님께서 제시해 주신 의견은 모든 팀원들과 공유될 것이며 이러한 의견은 지속적으로 높은 수준의 서비스를 제공하고자 노력하는 모든 임직원들의 사기를 북돋는 데 큰 버팀목이 될 것입니다. 고객님의 소감을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 향후 보다 나은 서비스로 만나 뵙기를 바라겠습니다. 감사합니다.

10/10 - 훌륭해요

JUNGHO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
저렴하고 깨끗한 호텔
리모델링 해서 나름 깨끗하고 청결, 찾아보면 오래된 흔적이 있지만 굳이 그러지 않으면 아주 만족할만한 수준, 노보텔 브랜드가 어디가지 않음. 수영장이 방 하나 크기만하게 작지만 깨끗하고 휴식하기 좋음. 공항까지 500바트에 택시 예약 가능. 세면대 물 튀는 구조...뒷쪽 고가도로 밑에 낮에 음식거리 형성됨. 역까지 걸어가면 10분 정도.
답변 제공: ampawan 님, 2017년 5월 25일
Novotel Bangkok Fenix Silom 이용 내역 설문조사에 참여해 주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님으로부터 좋은 평가를 받는 것은 언제나 기분 좋은 일입니다. 고객님께서 제시해 주신 의견은 모든 팀원들과 공유될 것이며 이러한 의견은 지속적으로 높은 수준의 서비스를 제공하고자 노력하는 모든 임직원들의 사기를 북돋는 데 큰 버팀목이 될 것입니다. 고객님의 소감을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 향후 보다 나은 서비스로 만나 뵙기를 바라겠습니다. 감사합니다.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: ampawan 님, 2017년 4월 25일
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bangkok Fenix Silom. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

John

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Overall the hotel is very good. There are issues with noise from the busy road outside. The staff were very helpful and friendly. The food was excellent. If you are intending to visit the palace or temples from this hotel I suggest using the river ferry which cost 16 bath one-way.
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 4월 16일
Dear Mr.JohnWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 - 훌륭해요

Pochiu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Formerly Novotel property, now a Hilton Garden Inn, so far no major changes. A/C good, no slippers or other usual amenities in room like toothbrush/slippers, etc. Good price though.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 3월 30일
Dear Mr. PochiuThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

6/10 - 괜찮아요

Olga

가족 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
Rooms were not cleaned regularly, until you reminded to do so. Not enough towels. Teception and concierge staff pretty good.
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 2월 28일
Dear Mr. Olga, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 - 훌륭해요

Duane

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great service
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 2월 21일
Dear Mr. Duane, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom . It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 - 좋아요

Duane

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Outlet next to bed not working. Wi-Fi was spotty at times when I really needed it to work smoothly.
2024년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 2월 20일
Dear Mr. Duane, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 - 좋아요

TAO EN

가족 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
每天備品補貨不一,但不影響住宿,飯店設備些微老舊,有一些既定問題,但有點是真的很便宜,整體cp值還是高的
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 2월 7일
Dear Mr. Tao EnThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best Regards, Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 - 좋아요

Marilyn

좋아요: 청결 상태
I realize it has recently changed hands and will be going under renovations The staff especially in the bar have a deer inn the headlight look and they ignore me until I ask them for service. I think it’s a case they are not comfortable outside of Thai language.
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 1월 31일
Dear Ms.MarilynThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 - 훌륭해요

elodie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fug
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 1월 31일
Dear ElodieThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Not so good
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 1월 31일
Dear Mr. AnonymousThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

4/10 - 별로예요

Mariana

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
1) we payed for superior room. We had such room last yeat by this time and we can compare. This time around the room was smaller abd we were adk to additionally pay 20 CAD/ day to have the room tha we booked. 2) the breakfast was supposed tb in included but we were charged every day 3) the quality of air in the room was unacceptable: there was not enough oxigen and too much hunidity, hard to breath. The last day, of january 14, we had to meek the door open for breathing. 4). At check out, we were tols tha everything is Ok. We ask for a bill, we wee told we will receive it by email. We we saw thw breakfast was charged everyday, we wanted to discuss this charge bu we could not. Nobody answers the phone. VERY DISSAPOINTED
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 1월 31일
Dear Ms.MarianaThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

10/10 - 훌륭해요

laurence

2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 1월 31일
Dear Mr. LaurenceWe very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 - 좋아요

solange

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Tem carpe no quarto, não tem luzes no teto só nas laterais da cama e em outros locais é isso deixa o quarto escuro.
2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 1월 31일
Dear Mr.SolangeThank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards,Hilton Garden Inn Bangkok Silom

8/10 - 좋아요

Stefan

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
답변 제공: Hilton Garden Inn Bangkok Silom 님, 2024년 1월 31일
Dear Mr. Stefan,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Garden Inn Bangkok Silom .It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Hilton Garden Inn Bangkok Silom