숙박 시설 입구

더 레벨 앳 메리아 바르셀로나 스카이 여행 후기

5 out of 5
더 레벨 앳 메리아 바르셀로나 스카이
C/ Lope de Vega, 141-147, Barcelona, Barcelona

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 530개 이용 후기 중 302개" "
평점 8 - 좋아요. 530개 이용 후기 중 147개" "
평점 6 - 괜찮아요. 530개 이용 후기 중 45개" "
평점 4 - 별로예요. 530개 이용 후기 중 23개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 530개 이용 후기 중 13개" "

9.0/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.8/10

편의 시설/서비스

8.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

MinHyang

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
추천
깔끔하고 서비스도 좋고 아주 만족합니다. 굳이 아쉬운 점이라면 샤워기 수압이 조금 약한데 심하진 않습니다
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2019년 10월 27일
Dear MinHyang, Thank you for choosing Melia Barcelona Sky for your stay in Barcelona and take the time to write this positive review. We are very proud to know that you liked our hotel. We would love to meet you again in the near future, do not hesitate to contact us the next time you want to stay with us. Sincerely, Guest Experience Team

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It was a good hotel
2019년 5월에 8박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2019년 5월 28일
Dear, Thank you for choosing The Level at Melia Barcelona Sky for your stay in Barcelona. Thank you for your very good assessment. The whole team is very pleased to know that you enjoyed the hotel and our facilities. We hope to see you soon among us and please do not hesitate to contact for your next reservation. Kindest Regards, Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

JIN HO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Clean, good service
Very nice hotel. Except for the recent construction nearby, it made you irratate to find parking lots.

10/10 - 훌륭해요

Surinder

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Our stay there was made all the more enjoyable by the helpful and friendly staff. The place is maintained well and very clean
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Paola Franco, Guest Experience Manager 님, 2024년 4월 4일
Dear Mr. Surinder,Thank you for such a positive review of your stay.We are thrilled to hear that our team's dedication to service culture made your stay enjoyable and that our commitment to cleanliness met your expectations. It's great to know that our staff's friendliness and helpfulness added to the richness of your room experience. We take pride in maintaining our premises to offer guests a pristine and welcoming environment. Should you choose to visit us again, we invite you to indulge in our gastronomic experiences at Merkado or unwind at the YHI SPA for a rejuvenating retreat.We look forward to seeing you again on another occasion.Best wishes,Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

claudia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It is my second time at this hotel and always receive excellent service. I highly recommend this hotel. Location is very good.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Sara Domingo, Guest Service Coordinator 님, 2024년 3월 30일
Dear Madam,Thank you for taking the time to leave a review of your stay with us.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

8/10 - 좋아요

Alma

2024년 1월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Laurent

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Erika

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Highly recommended
What a great moment!!! It was my daughter birthday and we had a fabulous time in the Barcelona Sky Melia. Check in faultless, hotel foyer spotless, staff professional and courteous and friendly. The room is great, comfortable, spacious, airy, and bright. The level experience is on floors 24 and 24, utilising both lounges. I couldn’t be more grateful to receive for personal attentive service and experience for me and family. Thank you so much for the kindness special for Javier and Paola… all staff members!!! Well done for the super time. Highly recommend
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Júlia Pérez Guest Service Team 님, 2023년 11월 2일
Dear Erika,Thank you for positively reviewing your stay.We are thrilled to hear that you and your family had a fabulous time celebrating your daughter's birthday with us. It's great to know that you found our check-in process smooth, our hotel clean, and our staff professional, courteous, and friendly. We appreciate your kind words about our comfortable and spacious rooms, as well as the exclusive Level experience on the 24th and 25th floors.We are especially grateful for your recognition of Javier and Paola, and we will be sure to pass along your compliments to them. Our team takes pride in providing personalized and attentive service to ensure a memorable stay for our guests.We hope you will return for another memorable stay.Best wishes,Júlia PérezGuest Service Team

8/10 - 좋아요

Diego

2023년 10월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Martha

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Lucy

2023년 7월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

Rebecca

단체 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Rude staff not enough sunbeds
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Paola Franco, Guest Experience Manager 님, 2023년 8월 17일
Dear Rebecca, Thank you for taking the time to share your feedback.We are very sorry you were not happy with your experience. We would love to know more about what we could do to improve our facilities, so please don't hesitate to share any suggestions you may have. In the meantime, please be assured that we will address our service standards with the team. We hope we can provide you with an improved stay in the future. Kind regards,Paola Franco, Guest Experience Manager

8/10 - 좋아요

Horacio Alberto

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The área is very límited and far from everywhere. The floor of the rooms si unconfortable to walk barefoot. The wardrobe withiut doors is not conveniente. It is a very good and Nice hotel but it does not suit my likes.
2023년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Sara Domingo, Guest Service Coordinator 님, 2023년 8월 14일
Dear Horacio Alberto.We thank you for taking the time to provide us with your feedback.It is a pleasure to know that you had a pleasant stay and we truly appreciate your feedback about our dedicated team, as this encourages us to continue upholding our high standards. We are however sorry that our location was not exactly what you were looking for, our team are always available to assist with directions and recommendations on the best way to make the most of the area.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Sara Domingo, Guest Service Coordinator

10/10 - 훌륭해요

Helena

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Yanelis

2023년 6월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Jose Angel

2023년 6월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Katarzyna

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great stay , friendly staff, delicious breakfast, clean room , hallways & amazing view
2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Paola Franco, Guest Experience Manager 님, 2023년 5월 26일
Dear Katarzyna, Thank you for sharing this positive review.We take pride in catering to our guests’ needs the best way we can and appreciate your kind words about the high standards and quality service which we strive to uphold. We are glad that everything met your expectations during your time with us. It's great to know that we helped start your day off on the right foot with our tasty breakfast buffet.We hope to see you again.Kind regards,Paola Franco, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

gissela

2023년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Andreas Vik

2023년 4월에 5박 숙박함

4/10 - 별로예요

Guy

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
A pretty tired building and interiors which was not reflected in the price.
2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Paola Franco, Guest Experience Manager 님, 2023년 3월 14일
Dear Guy, Thank you for taking the time to share your feedback.Unfortunately, it seems that we did not meet all of your expectations; we are sorry to hear that our decor and facilities were not to your tastes. We appreciate your comments in this regard and will certainly pass on your remarks to our management team.Kind Regards, Paola Franco, Guest Experience Manager

6/10 - 괜찮아요

ARTURO

좋아요: 청결 상태
Este debería ser catalogado como un hotel 4.5 estrellas. No 5
2023년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Service Team 님, 2023년 3월 16일
Estimado Arturo Martinez, En primer lugar queremos agradecerle por habernos elegido durante su estancia en Barcelona, lamentamos profundamente no haber podido alcanzar sus expectativas. Esperamos poder tener la oportunidad de recibirle en un futuro y demostrarle lo que The Level@Melia Barcelona Sky tiene para ofrecer. Saludos Cordiales,

10/10 - 훌륭해요

wahida

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
답변 제공: Guest Service Team 님, 2023년 3월 16일
Dear Wahida Chowdhury, Thank you very much for choosing The Level@Melia Barcelona Sky during your visit to Barcelona and for rating in such a positive way your stay with us. We wish we can welcome you back to your home in Barcelona. Best Regards

10/10 - 훌륭해요

Refael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great hotel!
Very lovely stuff great and nice to stay in this hotel!
2022년 11월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Andrew

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Poor stay
Power cut on last two days Suffer from a disability which impacts legs and had to walk 26 floors as lifts were off then eventually they got two lifts working again. Had to go to spa to dry hair as the floors above 15 had no power all day . Offered a 50% refund of one night stay which was an utter joke Could not move room as hotel fully booked It ruined the last two days of holiday and the apology from hotel was poor
2022년 10월에 5박 숙박함

4/10 - 별로예요

MARIA C

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
El servicio de check in del Level fue excepcional. Sin embargo, el servicio a la habitación es verdaderamente malo. La comida costosa y llega fría. Llamé decenas de veces para que me subieran unos huevos en el desayuno y jamás me atendieron desde el Room Service. Luego del mal rato, creo no volveré a este hotel.
2022년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Suleiman

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very good location and very nice staff
2022년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Service Team 님, 2022년 9월 29일
Dear Suleiman,Thank you for choosing The Level at Melia Barcelona Sky and for taking the time to give us your feedback.Im delighted to read you enjoyed your stay with us!We look forward to welcoming you back again soon!

8/10 - 좋아요

Andras

2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Service Team 님, 2022년 8월 18일
Dear Andras, Thank you for your rating!

2/10 - 너무 별로예요

Christine

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Service Team 님, 2022년 7월 17일
Dear Christine, Thank you for your rating!

2/10 - 너무 별로예요

Ana

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2 starts as best
This should be a 2 stars hotel at best. Terrible hygiene, lack of amenities, old used and harsh towels, stinking room, hallways and elevator, no english speaking staff, reception not answering the phone. And I am sure there are more, truing to forget the horrible experience.
2022년 6월에 9박 숙박함
답변 제공: Guest Service Team 님, 2022년 7월 14일
Dear Ana, Thank you for taking the time to give us your feedback and for choosing Melia Barcelona Sky for your visit to our city. I would like to apologize on behalf of the whole team for not reaching your expectations. I hope you spoke to a member of staff for us to rectify the issues you encountered. We hope to see you again soon, so you can experience what Melia really is!

8/10 - 좋아요

Victor 님, Winter Springs

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
clean
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Team 님, 2022년 6월 27일
Dear Victor, Thank you for choosing The Level @ Melia Barcelona Sky and for taking the time to give us your feedback. I´m happy to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back again soon!

6/10 - 괜찮아요

Matthew

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Not as good as it was
Second stay at this hotel. Good location, great views. Hotel is becoming tired and corners are being cut. Door seals on shower didn’t work, phone in room didn’t work, fridge continually had puddle of water in, reception in The Level not staffed in the morning, standard/ choices for food for ‘aperitif hour’ was much reduced, taxi at end of stay hadn’t been booked as requested. . Nothing major, just a number of minor ones. The coffee was bad, which there is no excuse for at an alleged 5* hotel.
2022년 6월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Service Team 님, 2022년 6월 29일
Dear Matthew, Thank you for choosing The Level @ Melia Barcelona Sky and for taking the time to give us your feedback. I´m sorry that on this occasion we didn´t meet your expectations and we were not up to our standards. I take note of all your comments, to share with my colleagues so we can fix and improve our services. We hope you give us another chance and we look forward to welcoming you back again soon!

8/10 - 좋아요

Frank

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 5월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Lisa

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2022년 5월 4일
Lisa, Thank you for your rating!

8/10 - 좋아요

Pauline

2022년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Team 님, 2022년 5월 4일
Hi Pauline, Thank you for your rating!

2/10 - 너무 별로예요

Mariela

2022년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Team 님, 2022년 5월 4일
Hi Mariela. Thank you for your rating!

6/10 - 괜찮아요

Günther

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
4 Sterne Business Hotel
Das Hotel ist schon sehr abgewohnt und entspricht maximal einem 4 Sterne Standard!
2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Team 님, 2022년 5월 4일
Hi Günther, Thank you for taking the time to give us your feedback. I´m sorry to read your experience wasn´t as expected with us. We look forward to welcoming you back again soon!

10/10 - 훌륭해요

Catherine 님, Montréal

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff very friendly, large room, beautiful views on the sea @ breakfast and apero Walkable distance from the sea, metro and tramway.
2022년 3월에 12박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Team 님, 2022년 5월 4일
Hi Catherine, Thank you for taking the time to give us your feedback. I´m delighted to read you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back again soon.

6/10 - 괜찮아요

Albaraa

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
nice hotel but the location so far
2021년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Jacopo Mossio - Guest Experience Manager 님, 2022년 1월 6일
Dear Albaraa Thank you for choosing Meliá Barcelona Sky during your last stay in Barcelona. We are really sorry if we haven´t reached your satisfaction in particular with the location of our emblematic Hotel. We look forward to welcoming you backand take care of your experience. Please consider myself at your complete disposal Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Niels-Henrik

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Skønt hotel
Skønt hotel med rart værelse og faciliteter. Vi nød de fantastiske udsigter, rigtig gode morgenmad. Loungen var fin, udvalget var ok, og stedet var hyggeligt at tage en pause i. Hotellet er væk fra centrum af Barcelona, men lokalområdet er rart og hyggeligt og der er mange spisesteder og butikker, og ikke så mange turister. Klart et sted vi ville bo igen. Det er let at komme til centrum af Barcelona. Der er bus, metro og sporvogn meget tæt på.
2021년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2021년 12월 28일
Dear Niels-Henrik , Thank you for choosing our hotel for your stay at Barcelona and for the time you have spent sharing your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guest´s satisfaction is our most important goal. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards,

8/10 - 좋아요

Juan

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excelente todo
2021년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2021년 11월 9일
Estimado Juan, Muchas gracias por su positiva puntuación. Nos alegra saber que ha disfrutado de su estancia con nosotros y esperamos que vuelva pronto. Un cordial saludo,

10/10 - 훌륭해요

Tina

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Super oplevelse
Rigtig dejligt hotel. Super service og virkelig dejlig morgenmad - min søn siger, at de serverer de bedste pandekager, han nogensinde har smagt, og det siger ikke så lidt. Eneste lille men var værelset, der var lige lille nok til 3 personer.
2021년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2021년 11월 9일
Dear Firas, Thank you very much for your positive score. We are really glad to know that you ahve appreciated our service and facilities. We hope you come back soon, Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Emmanuel

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We like all the services that we received from them. Amazing and professional staff 👏 👌 👍 0 complain We will definitely stay with them again❤❤❤
2021년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2021년 9월 26일
Dear Emmanuel, Thank you very mcuh for sharing your positive review at Expedia! We are really glad to know that you ahve enjoyed your stay with us and we have exceed your expectations! We hope you come back soon. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Emmanuel

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was Great 👍 👌 We were very happy 😊
2021년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2021년 9월 26일
Dear Emmanuel, Thank you very mcuh for sharing your positive review at Expedia! We are really glad to know that you ahve enjoyed your stay with us and we have exceed your expectations! We hope you come back soon. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Jakob

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Super ophold i Barcelona
Dejligt hotel dog var det The Level ikke på samme niveau som andre Melia hoteller. God beliggenhed tæt på transport, mad og 1000 meter til stranden.
2021년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2021년 9월 15일
Dear Jakob, Thank you for choosing our hotel for your stay at Barcelona and for the time you have spent sharing your review. We are delighted to know that you enjoyed a pleasant stay with us, since our guest´s satisfaction is our most important goal. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Christian

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2021년 9월 15일
Dear Christian, Dear guest, Thank you for choosing our hotel for your stay at Barcelona and for the time you have spent sharing your positive score. We are looking forward to welcoming you soon. Kind regards,

6/10 - 괜찮아요

ernesto

좋아요: 직원 및 서비스
2021년 8월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Moderno
2021년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2021년 8월 24일
Estimado huésped, Muchas gracias por su positivo comentario acerca de su estancia. Esperamos que vuelva pronto, Un cordial saludo.,

8/10 - 좋아요

Simon di

2021년 8월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Le personnel super accueillant et professionnel
2021년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2021년 8월 15일
Dear guest, Thank very much for your positive review. We hope you come back soon.

10/10 - 훌륭해요

Thomas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2021년 8월 5일
Dear Thomas, Thank you for your positive score. We are really glad to know that you have enjoyed a pleasant stay with us. We hope you will come back soon. Best regards,