외관

보스턴 메리어트 캠브리지 여행 후기

4 out of 5
보스턴 메리어트 캠브리지
Two Cambridge Center, 50 Broadway, Cambridge, MA

이용 후기

9.0

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1002개 이용 후기 중 627개" "
평점 8 - 좋아요. 1002개 이용 후기 중 237개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1002개 이용 후기 중 75개" "
평점 4 - 별로예요. 1002개 이용 후기 중 39개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1002개 이용 후기 중 24개" "

9.4/10

청결 상태

9.2/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

9.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

GYUSUB

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

YURI

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Red line 지하철 kendal/MIT역 바로 앞이라서 매우 편리했어요. 체크인 할 때 직원이 매우 친절했습니다.방도 쾌적하고 모던한 인테리어였습니다.뷰는 오피스빌딩이 주로 보이고 멀리 찰스강도 보이는 좋은 방이었습니다.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 11월 20일
Dear Yuri, Thank you for staying at the Boston Marriott Cambridge. We are happy our location was convenient for your visit to our beautiful city's many attractions and that our associates helped to elevate your time with us. It is also great to know you loved our well-appointed rooms and convenient location. We look forward to being the first hotel you think of on future trips to the area. Jennifer PendolaGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Kim

2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 12월 22일
Dear Kim, Thank you for your fantastic rating! We are delighted to know you loved each and every aspect of our hotel. We hope to welcome you back soon to Boston Marriott Cambridge.Jennifer PendolaGeneral Manager

8/10 - 좋아요

CHULHO

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 4월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

JAE WUK

2022년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kuk

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
직원들도 친절하고 룸 상태도 청결. 지리적 요건도 좋았어요
2021년 9월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Juyeon

2020년 1월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
위치가정말좋음 하버드mit구경다니긴 좋음최근욕실업데이트했는지 넘깨끗 나머진좀 오래된듯 하지만 위치굿..주변명소다니기도좋고 지하철관 옆건물공사로 시끄러운거빼면다조음
2019년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Director of Operations 님, 2019년 8월 23일
Dear Guest, thank you for your terrific rating of Boston Marriott Cambridge. We are pleased your stay with us was an excellent one, and we look forward to welcoming you back soon. John, Director of Operations

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치와 청결은 좋음
대체로 청결하고 보스톤 캠브리지거리를 둘러보기 좋은 장소에 위치해 있어 좋았음 로비를 가로질러 다른 거리로 옮겨가는 일반인들로 아침은 로비 현관이 복잡함 스타벅스가 호텔내에 있어 커피를 좋아하는 사람에게는 편리하고 좋음 객실에 서비스로 제공되는 물은 없어서 개인적으로 구매하여야함
2019년 8월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 6월에 8박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Zamantha

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
The hotel rooms were ok, parking situation is horrible valet is a bit expensive. Not like The pictures of outside, construction everywhere, not a lot of shopping or dining options. Elevators are creeeky, bathtub was like a regular apartment complex tub with peeling paint. But The food was amazing
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 3월 12일
Dear Zamantha, Thank you for sharing your thoughts with us. We were disappointed to read about the parking concerns you had. On your next visit, please know we will do our best to help you with this situation. Furthermore, we are sorry for your dissatisfaction with our elevators and bathtub. We will share your comments appropriately as we are always looking for ways to improve. On a positive note, it is nice to read you enjoyed the delectable food we serve. We are grateful for your feedback and hope to have another chance to provide you with the seamless stay you deserve. Jennifer Pendola,General Manager

8/10 - 좋아요

Valerie

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The rooms are comfortable. We had a club room which is nice because it’s high up and has a view and also gives access to free breakfast and other extras in the lounge. The staff in the lounge are very nice. The front desk staff wasn’t very welcoming or helpful (except one on departure). Strangely two of them did not know about the lounge access for club rooms. I also couldn’t extend my stay at the same rate so I went to another hotel very close that had a lot more charm.
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 2월 15일
Dear Valerie, We are so pleased to read how happy you were with our relaxing accommodations and amenities. However, we apologize for the unpleasant experience that you had with some of our associates and we will share your concerns appropriately Thank you for reviewing your time at Boston Marriott Cambridge, and we hope to welcome you back soon for another enjoyable visit.Jennifer PendolaGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

pamela

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Quiet, convenient to subway, clean, nice restaurant and gym
2023년 12월에 6박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 10일
Dear Pamela, Thank you for staying at the Boston Marriott Cambridge. We are happy our location was convenient for your visit to our beautiful city's many attractions and that you loved our on-site restaurant and fitness center. We look forward to being the first hotel you think of on future trips to the area. Jennifer Pendola General Manager

10/10 - 훌륭해요

ANDRES

2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 29일
Dear Andres, Thank you for rating your stay at Boston Marriott Cambridge. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a perfect score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.Jennifer PendolaGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

meenakshi

좋아요: 청결 상태
2023년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Ruth

2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 9일
Dear Ruth, We appreciate you taking the time to leave your outstanding rating regarding your recent visit to the Boston Marriott Cambridge. It is a pleasure to know you enjoyed all that we have to offer. We look forward to having a chance to serve you again in the future. Jennifer Pendola General Manager

10/10 - 훌륭해요

Bianca

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kimberly

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great choice for business
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 9일
Dear Kimberly, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Boston Marriott Cambridge. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels. Jennifer Pendola General Manager

8/10 - 좋아요

Caroline

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We really like our stay at the Marriott Cambridge, the only thing I found a bit over priced is the parking at 68$ USD/night.
2023년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Tiago

2023년 12월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Renee

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
10/10 stay! Lovely staff, everyone was super friendly and more than willing to go above and beyond if needed. Rooms were beautiful and clean, beds were super comfy. It was so good I ended up getting another night. Thank you for making this stay so pleasant for me and my family
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 12월 29일
Dear Renee, Thank you for staying at Boston Marriott Cambridge and sharing your comments. We are glad our associates took great care of you and that you enjoyed our comfortable accommodations and beds. We will share your kind words with our entire team for their well-done job. Thank you again, and we look forward to your next visit. Jennifer Pendola General Manager

8/10 - 좋아요

Minoru

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 12월 23일
Dear Minoru, Thank you for sharing the nice rating about your experience at Boston Marriott Cambridge. We are happy to see your stay was pleasant and look forward to having the pleasure of hosting you again soon. Jennifer Pendola General Manager

10/10 - 훌륭해요

Susan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 12월 20일
Dear Susan, We are thrilled you had an excellent stay at Boston Marriott Cambridge, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Jennifer PendolaGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Meha

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Property provided a free umbrella to use during stay which was very much neededand appreciated!
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 12월 13일
Dear Meha, We enjoyed seeing your perfect rating and cannot thank you enough for it. On behalf of everyone here at Boston Marriott Cambridge, we invite you to come back and stay with us again whenever you are in the area. Jennifer Pendola General Manager

10/10 - 훌륭해요

Fernando

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

James

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very Clean
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 12월 31일
Dear James, Thank you for sharing your excellent review of Boston Marriott Cambridge. We are thrilled to know you had a great stay, and that our well-maintained accommodations enhanced your visit. It was our pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you back soon. Happy Holidays and Happy New Year!Jennifer PendolaGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Gregory

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Su

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Overall is a good place to stay
2023년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

MAGDI 님, NEW MILFORD

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Mr. Alok in the front desk was very pleasant and professional.
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 11월 29일
Dear Magdi, We were pleased to read you enjoyed your stay at the Boston Marriott Cambridge. Thank you for recognizing our associate Alok and for your kind compliments. We will share your feedback with them as a reminder that their efforts do not go unnoticed. We appreciate having you as our guest and look forward to having the pleasure of welcoming you back soon.Jennifer PendolaGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Man Hei

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very pleasant stay overall
2023년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Karen

2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 12월 12일
Dear Karen, Thank you for being our guest and for the great rating! It is excellent to learn how much you enjoyed your stay at Boston Marriott Cambridge and that we exceeded all of your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.Jennifer Pendola,General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
An OKay Stay
I enjoyed my stay at the Boston Marriott. The people at the service des seemed to be in a hurry. The elevator floor always seem to be dirty - this was off-putting because it made me nervous about the possible state of my room. My room was nice and clean and everything worked. This is the first time I was asked to pay a fee for a higher floor.
2023년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kelly

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 12월 8일
Dear Kelly, Thank you for letting us know your visit to Boston Marriott Cambridge was perfect in every way. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you again soon. Jennifer Pendola General Manager

10/10 - 훌륭해요

Kevin

2023년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Luis

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent location and cleanses
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 11월 14일
Dear Luis, Thank you very much for choosing to stay at the Boston Marriott Cambridge. We are happy our location was convenient for your visit to our beautiful city's many attractions. We hope we will be the first hotel you think of on future trips to the area.Jennifer PendolaGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Peng 님, Berkeley

2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 12월 6일
Dear Peng, We are happy you chose Boston Marriott Cambridge for your recent visit. It was our pleasure having you as our guest, and we look forward to you revisiting us the next time your travel brings you to our area. Jennifer Pendola General Manager

10/10 - 훌륭해요

Sherry

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It's wonderful and easy access to MIT
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 11월 11일
Dear Sherry, We are delighted we exceeded your expectations and that our proximity to MIT was perfect for your travel plans. Thank you for choosing Boston Marriott Cambridge, and we look forward to welcoming you again soon. Jennifer Pendola,General Manager

10/10 - 훌륭해요

Patricia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This hotel had very quick check-in and staff was very friendly. My room was well equiped (large refrigerator, plenty of towels) and it was spotless! Everything looks new in the bathroom. Very nice. Of note - I would be much happier if there was a real bar/restaurant on the property. The M Lounge is not enough for such a large hotel.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 11월 9일
Dear Patricia, Thank you for choosing Boston Marriott Cambridge and for taking the time to post a review. We are glad our associates exceeded your expectations and that you loved our well-appointed accommodations and all the amenities we offer. We value all your comments and look forward to serving you again soon. Jennifer Pendola General Manager

8/10 - 좋아요

Beng Chin

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

TETSU

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

MUXIN

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 11월 11일
Dear Muxin, Thank you for taking the time to share your rating. We are sorry if we missed out on any essential opportunities to make your stay the seamless, memorable one you deserve. Please accept our sincere apologies for any issues you experienced. We hope you will consider giving us another chance to show you our devotion to delivering excellent hospitality for every guest.Jennifer Pendola,General Manager

10/10 - 훌륭해요

Stacee

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great hotel in a great area!
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 10월 17일
Dear Stacee, Thank you for your fantastic rating! We are delighted to know you loved each and every aspect of our hotel. We hope to welcome you back soon to Boston Marriott Cambridge.Jennifer PendolaGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Bruce

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The staff was excellent
2023년 10월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Farah

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Freddy was wonderful! He made my late night check-in after a long flight seamless. I did stay at the hotel a week before and the cleanliness of the room my last stay was far better.
2023년 10월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Elizabeth

2023년 10월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

Oded

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 10월 29일
Dear Oded, Thank you for choosing our hotel for your recent stay. On behalf of our entire team, we offer our sincere apologies for not meeting your expectations. We always want to make every effort to provide a flawless stay; therefore, we regret that this was not your experience. We hope you will consider giving us a second chance in the future so we can provide you with the superior hospitality you should always expect from us.Jennifer Pendola,General Manager

10/10 - 훌륭해요

Megan

2023년 9월에 1박 숙박함