표시된 모든 이용 후기는 실제 고객 경험을 기반으로 하며, 저희를 통해 숙박을 예약하신 고객님만이 이용 후기를 제출하실 수 있습니다. 저희는 지침에 따라 이용 후기를 검증하고 긍정적인 이용 후기와 부정적인 이용 후기를 모두 게시합니다.자세한 정보새 창에서 열림
평점 10 - 훌륭해요. 1002개 이용 후기 중 523개" "
10 - 훌륭해요
523
평점 8 - 좋아요. 1002개 이용 후기 중 393개" "
8 - 좋아요
393
평점 6 - 괜찮아요. 1002개 이용 후기 중 62개" "
6 - 괜찮아요
62
평점 4 - 별로예요. 1002개 이용 후기 중 16개" "
4 - 별로예요
16
평점 2 - 너무 별로예요. 1002개 이용 후기 중 8개" "
2 - 너무 별로예요
8
9.0/10
청결 상태
9.0/10
직원 및 서비스
8.6/10
편의 시설/서비스
8.8/10
숙박 시설 상태 및 시설
9.0/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
YUJIN
2023년 4월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
YUJIN
2023년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo Front desk 님, 2023년 4월 11일
Dear Guest,Thank you for your glowing review of HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo. We are glad you had an enjoyable stay and hope to welcome you back again soon!
10/10 - 훌륭해요
CHANGSEON
2023년 4월 9일
CHANGSEON
2023년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo Front desk 님, 2023년 4월 11일
Dear Guest,Thank you for your high rating of HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo. We are delighted you had an extraordinary stay and our service impressed you. It would be our pleasure to welcome you back!
Thank you for your stay at Hotel Mystays Kyoto-shijo.We are waiting for your next stay.
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2022년 12월 6일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2022년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: ホテルマイステイズ京都四条 フロント 님, 2022년 12월 11일
Thank you for your stay at Hotel Mystays Kyoto-shijo.We are waiting for your next stay.
10/10 - 훌륭해요
Jeongwon
2022년 11월 30일
Jeongwon
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
가족 여행
2019년 12월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
위치도 괜찮았고, 깨끗하고 방이 넓은 편이었습니다.
재방문 의사 있을 정도로 괜찮은 편 입니다
실제 이용하신 고객
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo Front desk Hiromi Ueda 님, 2019년 12월 14일
Thank you for having stayed at our hotel and for sharing review. We look forward to welcoming you back and hope that your future experiences at HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo are much more enjoyable overall.
4/10 - 별로예요
0000
단체 여행
2019년 8월 30일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스
I didn't know i had to pay deopsit 200¥ when i check in..
it is little amount of money.. but i didn't expected to pay...
and there is no notice about it, when i reserved..
0000
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Fumihiro Yamamoto 님, 2019년 9월 6일
Dear Guest,
Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo. We appreciate you taking the time to write to us.
We are sorry for bothering you about Accommodation Tax.
However, we require all customers who is either Japanese or foreign guest when they check in. It is not included with original price as well, so some customers are surprised or confused it.
We consider how it makes clear to inform our customers based on your opinion.
We apologize it again and we hope to see you if you come to Kyoto, Japan on your next trip.
Thank you very much
Sincerely Yours,
HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo
Front Desk Fumihiro Yamamoto
10/10 - 훌륭해요
JIWON
단체 여행
2019년 6월 12일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
All condition is very good, as follows is kindly of staff, clean and bigger room than other tokyo hotels.
JIWON
2019년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Front desk Matsumoto 님, 2019년 6월 28일
Dear guest
Thank you for staying with our hotel .
We are so glad to hear that you had a comfortable stay.
Words from our guests like yours are such an encouragement to us. We hope that you will choose MYSTAYS kyoto-sijo when you come to visit the area again.
10/10 - 훌륭해요
Gangin
2019년 3월 26일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
직원들의 청결도와 대우가 매우매우 만족스러웠고 조식의 맛도 매우 좋았습니다
Gangin
2019년 2월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 3월 18일
실제 이용하신 고객
2019년 3월에 3박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 3월 18일
실제 이용하신 고객
2019년 3월에 3박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
YOUNG DUG
2019년 3월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2박 편히 잘 지냈어요~~^^
공간이 우리나라 4성급에비하면 많이 좁지만
친절하고 깨끗해서 담기회에도 다시 예약할것임~체크아웃하는 날 렌터카 밧데리방전으로 당황스러웠을 때
주차관리인께서 친절하게 자신의 핸드폰으로
렌터카업체랑 연락해 주시고 도와주셔서 넘넘 감사했음~~^^
조식부페도 깔끔하니 맛있었음!!!
번화가에 위치해있어서 쇼핑하고 먹거리도 많고~~
2박편히 지내고 오늘은 오사카로 go go~~~
YOUNG DUG
2019년 3월에 2박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
가족 여행
2019년 3월 3일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
번화가와 좀 떨어져있어 교통이 좀 불편합니다.
가격대비 시설이나 시설등은 만족합니다.
톡히 무료 핸드폰과 충전잭 등 편리한 소품등이 있어 편리했습니다.
교토 중심주에 가까워서 위치도 좋고 호텔이 좀 작긴하나 전체적으로 깔끔하고 좋았습니다. 버스타는것도 용이하고
실제 이용하신 고객
2019년 2월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Seungho
2019년 2월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치도 좋고 호텔시설도 좋았습니다.
Seungho
2019년 2월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2019년 1월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
한국어 가능한 분이 계셔서 좋았습니다 매일 아침 청소 요청을 하면 청소도 되어있어서 좋았습니다
실제 이용하신 고객
2019년 1월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 1월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
이 가격에 이렇게 좋은 호텔에서 묵을 수 있다는게 영광입니다!! 호텔에 가운도 있고 무료로 빗,간단한 화장도구도 대여 가능합니다 호텔안에 여행정보 검색할수있는 무료스마트폰도 구비되어있습니다
실제 이용하신 고객
2019년 1월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
Gourry
2018년 12월 25일
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태
천장 벽면에 많이 엄청 나게 많이 먼지가 달라 붙어 있었습니다.
처음에는 먼지가 아닌줄 알았는데, 손으로 만져보니 후두두둑..
먼지가 너무 많아 다음날 벽면 청소를 요청하였고,
10월부터 일본내 숙박세금이 있는데, 표시가 안나와 포함인줄 알았는데, 따로 현금으로 내야 하는점을 여기서는 알려주지 않았네요.
Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS KYOTO SHIJO.We are glad to hear that you had a good time staying with us.We hope to welcome you back.HOTEL MYSTAYS KYOTO SHIJOFront desk
The staff was so friendly and helpful. I was grateful that they had complimentary coffee and tea, toiletries and convenient vending machines. The rooms were comfortable and larger than most rooms that I stayed at in Japan, which I appreciated.
Stephanie
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: ホテルマイステイズ京都四条 くちこみ担当 님, 2023년 12월 18일
Dear Guest,Thank you for having stayed at HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo and for your review. We're very pleased to hear that we could meet and exceed your expectations and you felt well accommodated during your stay with us. We hope to see you again the next time you choose to visit the area.HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo Front desk
8/10 - 좋아요
hsueh ling
가족 여행
2023년 12월 13일
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
hsueh ling
2023년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo 님, 2023년 12월 18일
Dear Guest,Thank you for having stayed at HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo and for sharing your feedback. We are so pleased that you enjoyed your recent stay with us. We look forward to the opportunity to welcome you again in the future.
답변 제공: HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo Front desk 님, 2023년 11월 27일
Dear Guest,Thank you very much for using HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo. We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo
10/10 - 훌륭해요
Diana
2023년 11월 17일
Diana
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo Front desk 님, 2023년 11월 27일
Dear Guest,Thank you very much for using HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo. We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again.HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo
2/10 - 너무 별로예요
실제 이용하신 고객
가족 여행
2023년 11월 13일
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Don’t stay
The hotel advertises as having heating and cooling for the rooms, but it’s centralised heating OR cooling. This hotel has ruined my first impression of Kyoto and has also spoiled my anniversary. There are much better hotels around the corner at better price.
실제 이용하신 고객
2023년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo Front desk 님, 2023년 11월 18일
Dear Guest,Thank you for choosing HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo and for taking the time to write a review. However, we apologize for any inconvenience caused due to the air conditioning equipment. At this time of year, the temperature is unstable and it is difficult for us to make decisions. We appreciate your understanding. We hope that you will consider staying with us again when you travel back to the area.HOTEL MYSTAYS Kyoto Shijo