표시된 모든 이용 후기는 실제 고객 경험을 기반으로 하며, 저희를 통해 숙박을 예약하신 고객님만이 이용 후기를 제출하실 수 있습니다. 저희는 지침에 따라 이용 후기를 검증하고 긍정적인 이용 후기와 부정적인 이용 후기를 모두 게시합니다.자세한 정보새 창에서 열림
평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 467개" "
10 - 훌륭해요
467
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 384개" "
8 - 좋아요
384
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 92개" "
6 - 괜찮아요
92
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 37개" "
4 - 별로예요
37
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 20개" "
2 - 너무 별로예요
20
9.0/10
청결 상태
8.8/10
직원 및 서비스
9.0/10
편의 시설/서비스
8.6/10
숙박 시설 상태 및 시설
9.0/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
Hyun Ho
2023년 12월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hyun Ho
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2023년 12월 20일
Dear Hyun Ho,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
2/10 - 너무 별로예요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2020년 2월 23일
불만족
방크기 작고.조식 맛없음.
실제 이용하신 고객
2020년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Manager 님, 2020년 2월 23일
Dear guest,
thank you very much for your visit to our Hotel Mondial am Dom.
We regret that we could not match up your expectations in the room size and with our breakfast.
Regarding the room, as our hotel is a listed building, in our renovation works last year we could not change the size.
For this reason, we have updated in all websites photos and also the information that the rooms size is between 14-16 m² to avoid misunderstandings.
Concerning the breakfast, we are very worried about your comments as we get mostly very positive feedback regarding the quality and variety of our breakfast.
Therefore, we have given immediately next your constrictive criticism to the corresponding departments in order to have a close look in this matter.
Thank you very must for your improvement suggestion, which are highly appreciated.
We hope tow welcome you in a close future back to correct the impressions you have taken from our Hotel.
Kind regards from Cologne,
Marvin Hilgers
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2020년 1월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
실제 이용하신 고객
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Manager 님, 2020년 1월 12일
Dear Guest,
thank you so much for your 5 star rating.
We hope to welcome you soon back.
Warm regards,
Marvin Hilgers
Guest Relation Manager
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2019년 11월 27일
실제 이용하신 고객
2019년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Manager 님, 2019년 11월 27일
Dear guests,
Thank you for your visit to our Hotel Mondial am Dom and for the nice rating here on google.
We hope to welcome you again soon.
Kind regards,
Marvin Hilgers
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2019년 10월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Located two to three minutes' walk from Cologne Central Station, the view of Cologne Cathedral from the room was very nice.
I stayed at the hotel the last day I came back from the exhibition, and it was great to relieve my fatigue, and there are many great people and restaurants.
실제 이용하신 고객
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Manager 님, 2019년 10월 15일
Dear guest,
we would like to thank you very much for have chosen our Hotel Mondial am Dom for your previous stay in Cologne.
We are glad, that you had a pleasant stay and that you were especially very satisfied with our restaurant staff and the central location.
We hope to welcome you soon back.
Kind regards,
Marvin Hilgers
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
Joohee
2019년 8월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
완전 최고!
너무 만족스럽습니다. 일단 중앙역, 쾰른대성당 오분 이내 거리. 호텔 앞 안전하고요. 조식이 좋았어요. 룸 컨디션도 좋았고. 깨끗하고 프런트도 매우 친절했어요. 진짜 호텔 땜에 쾰른 다시 오고 싶을 정도로 가성비 최고였어요.
Joohee
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Manager 님, 2019년 8월 5일
Dear Joohee,
Thank you for choosing our Mondial am Dom for your stay in Cologne. I am very happy that we were able to meet your expectations and, according your comments, we have a very friendly and courteous staff.
Our guest satisfaction is our highest priority.
We are very glad to know that you especially liked the central location, our breakfast and the room standards.
It is a pleasure to read that you already plan to visit us again.
We will wait for you with open arms.
Kind regards,
Marvin Hilgers
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 7월 26일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
중앙역과 쾰른성당 근처 조용하고 편안한 호텔. 조식도 깔끔하고 좋았어요. 루드비히 미술관 바로 앞입니다.
실제 이용하신 고객
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Manager 님, 2019년 8월 5일
Dear guest,
thank you very much for have chosen our hotel Mondial am Dom Cologne for your previous visit to Cologne.
We are very pleased to read that you special mention that you were very satisfied with the comfortable and quiet rooms, central location and our breakfast.
We hope to welcome you soon back.
Kind regards,
Marvin Hilgers
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
Jung-Ok
2019년 2월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
반드시 머물러야 할 호텔
매우 훌륭한 호텔입니다. 중앙역에서 도보로 5분이면 충분하고, 오고 가며 대성당을 볼 수 있다는 점도 아주 좋았습니다. 조식도 매우 좋고, 1층에 있는 식당도 언제나 빈 자리가 없을 정도로 훌륭합니다. 다음에 쾰른에 가게 되면 반드시 여기에 머무를 것입니다.
Jung-Ok
2019년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Manager 님, 2020년 2월 6일
Dear Jung-Ok,
we would like to thank you very much for have chosen our Hotel Mondial am Dom for your previous stay in Cologne and for the great feedback.
We are happy to read, that you loved the central location and the delicious breakfast.
Our team hope to have soon again the pleasure to welcome you back.
Warm regards,
Marvin Hilgers
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2018년 9월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
쾰른 대성당 앞 추천 호텔 !!!
쾰른 대성당 바로 앞이라 위치도 좋고 전망도 좋습니다. 쾰른 가장 번화한 곳에 위치하여 어디든지 쉽게 이동할 수 있습니다.
실제 이용하신 고객
2018년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Manager 님, 2018년 9월 3일
Dear guest,
Thank you for staying with us recently and for posting this wonderful comment on hotels.com.
I am delighted to learn that you had an enjoyable stay and appreciated our friendly service.
We are looking forward to the pleasure of welcoming you again to Mondial am Dom Cologne in the near future.
kind regards
Christoph Kübel-Fischenich
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
Sunkyung
2018년 8월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
역에서 가까워서 더욱 맘에 들었던 호텔
역에서 가까워서 매우 좋았고 호텔 1층에 위치한 레스토랑도 맘에 들었습니다.(햄버거 추천)
Sunkyung
2018년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Manager 님, 2018년 8월 17일
Dear guest,
Thank you for staying with us recently and for posting this wonderful comment on hotels.com.
I am delighted to learn that you had an enjoyable stay and appreciated our friendly service.
We are looking forward to the pleasure of welcoming you again to Mondial am Dom Cologne in the near future.
kind regards
Christoph Kübel-Fischenich
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
hyunjung
2018년 5월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치최고의 호텔. 분위기 좋은 곳에위치한 호텔.추천합니다
hyunjung
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation Manager 님, 2018년 6월 1일
Dear guest,
Thank you for staying with us recently and for posting this wonderful comment on hotels.com.
I am delighted to learn that you had an enjoyable stay and appreciated our friendly service.
We are looking forward to the pleasure of welcoming you again to Mondial am Dom Cologne in the near future.
kind regards
Christoph Kübel-Fischenich
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
JIN WOONG
2017년 7월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔 서비스가 매우 훌륭하였고, 조식도 괜찮았지만 매일 물서비스가 도움됨. 주변 관광이 매우 근접하여 여행하기도 좋은 위치에 있음
JIN WOONG
2017년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Vera Mueller 님, 2017년 7월 26일
Dear guest,
Thank you for staying with us recently and for posting this wonderful comment on hotels.com.
I am delighted to learn that you had an enjoyable stay and appreciated our friendly service.
We are looking forward to the pleasure of welcoming you again to Mondial am Dom Cologne in the near future.
kind regards
Christoph Kübel-Fischenich
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
Young Won
2017년 7월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
쾰른 숙소로 최고
성당과 역 근처에 있어 편함 다양한 쇼핑과 음식점들이 있어 좋음
Young Won
2017년 6월에 6박 숙박함
답변 제공: Vera Mueller 님, 2017년 7월 24일
Dear guest,
Thank you for staying with us recently and for posting this wonderful comment on hotels.com.
I am delighted to learn that you had an enjoyable stay and appreciated our friendly service.
We are looking forward to the pleasure of welcoming you again to Mondial am Dom Cologne in the near future.
kind regards
Christoph Kübel-Fischenich
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2017년 4월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
답변 제공: Vera Mueller 님, 2017년 4월 13일
Dear guest,
Thank you for sharing your kind rating following your recent stay at Hotel Mondial am Dom Cologne.
With pleasure I read how much you enjoyed your stay at our hotel.
We are looking forward to the pleasure of welcoming you again to Hotel Mondial am Dom Cologne in the near future.
kind regards
Christoph Kübel-Fischenich
Guest Relation Manager
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2016년 12월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 좋은 호텔
중앙역과 가깝고, 대성당앞에 위치하여 좋았습니다. 다만 샤워 도중 물이 1시간정도 끊겨 조금 당황스럽기도 하였습니다. 조식은 4성,5성급 호텔과 비슷 합니다.
실제 이용하신 고객
답변 제공: General Manager 님, 2016년 12월 30일
Dear guest,
Thank you for staying with us recently and for posting this wonderful comment on hotels.com.
I am delighted to learn that you had an enjoyable stay and appreciated our friendly service.
We are looking forward to the pleasure of welcoming you again to Mondial am Dom Cologne in the near future.
kind regards
Christoph Kübel-Fischenich
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
SUNG JOO
2016년 12월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
쾰른 성당과 가까운 고급 호텔
여건만 된다면 꼭 다시한번 가보고 싶었습니다.
SUNG JOO
답변 제공: General Manager 님, 2016년 12월 9일
Dear guest,
Thank you for staying with us recently and for posting this wonderful comment on hotels.com.
I am delighted to learn that you had an enjoyable stay and appreciated our friendly service.
We are looking forward to the pleasure of welcoming you again to Mondial am Dom Cologne in the near future.
kind regards
Christoph Kübel-Fischenich
Guest Relation Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2015년 10월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
만족합니다
탁월한 서비스와 중아역 인근에 위치하여 매우 편리하였습니다. 객실은 다소 작았지만 조용하고 편안하게 지냈습니다.
실제 이용하신 고객
10/10 - 훌륭해요
지노
2015년 8월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
5성급은 역시 5성급
위치가 다른곳에 비해 1분정도 멀지만 밤거리와는 더가까움. 모든 서비스면에서 최고
지노
답변 제공: Vera Mueller 님, 2015년 10월 31일
Thank you for your kind feedback on your stay with us.
Hope to welcome you back with us on your next trip to Cologne.
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2014년 11월 26일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
10/10 - 훌륭해요
edan 님, seoul
2014년 9월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect Hotel !
5성급 호텔의 서비스가 어떤지를 보여주는 완벽한 호텔. 첫인상이 좋으면 다른 것도 다 좋아보인다. 반데라스 닮은 분의 서비스는 최고!
edan
10/10 - 훌륭해요
Nicole
출장 여행, 가족 여행
2024년 4월 9일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean, friendly and great location
Nicole
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 4월 11일
Dear Nicole,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Andrea Joy
2024년 4월 4일
좋아요: 편의 시설/서비스
First time staying here and I’ll be definitely be back! Friendly staff all around, great rooms, wonderful breakfast. Spent more time in the hotel than I planned to due to catching a cold! But it didn’t spoil my visit. Highly recommend a stay here.
Andrea Joy
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 4월 9일
Dear Andrea Joy,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
roxanne
가족 여행
2024년 4월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great stay! So close to many things we wanted to see!! Will come back our next trip!
roxanne
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 4월 4일
Dear roxanne,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
8/10 - 좋아요
Ninon
반려동물 동반 여행, 가족 여행
2024년 3월 30일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Todo estuvo bien, la localidad genial, solo el sauna fue un poco lala, pero espero que mejoren con la renovación. Volveremos!
Ninon
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 4월 4일
Dear Ninon,Thank you for the good review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Heather
2024년 3월 30일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfect location, cathedral, train station, shopping, restaurants and museums. Staff were very helpful, wine bar was a lovely place to end the evening.
Heather
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 4월 4일
Dear Heather,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
OLIVERIO
2024년 3월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Atención excelente
OLIVERIO
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 3월 29일
Dear Oliverio,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
8/10 - 좋아요
Hannelore
가족 여행
2024년 3월 17일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Alles in allem ein super gutes Hotel
Hannelore
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 3월 20일
Liebe Hannelore,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir hoffen, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen und wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen.Mit freundlichen GrüßenHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
8/10 - 좋아요
agustin
출장 여행
2024년 2월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 편의 시설/서비스
Everthing.was all.right
agustin
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 2월 20일
Dear Agustin,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Sheryl Dawn
가족 여행
2024년 2월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent location for Christmas markets. Central, near main railway station. Lovely standard and welcoming hotel.
Sheryl Dawn
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 2월 20일
Dear Sheryl Dawn,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Franz
2024년 2월 12일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Top Gerne wieder!!!
Franz
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 2월 20일
Lieber Franz,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Richard
2024년 1월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This place was a short walk from the train station and right next to the concert hall where I saw my son play with the Chicago Symphony! The Köln Cathedral was also a short walk away as well as the Old City where I dined at the great Peters Brauhaus.
Richard
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 25일
Dear Richard,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Jørgen
출장 여행
2024년 1월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Jørgen
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 23일
Dear Jorgen,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Sarju
출장 여행
2024년 1월 17일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great hotel in a great location
Enjoyed my stay at this hotel. The location is brilliant, very close to the cathedral, train station, and many food options nearby.
The staff were super friendly and recommended places to eat and drink.
Sarju
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 17일
Dear Sarju,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Faezeh
2024년 1월 12일
좋아요: 직원 및 서비스
Faezeh
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 17일
Dear Faezeh,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Sibel
단체 여행
2024년 1월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sibel
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 9일
Dear Sibel,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Pedro
연인과의 여행
2024년 1월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was great! The location was really close to all kinds of bars and restaurants. It can get a little loud since it’s in the heart of the square and really close to the Cathedral. The bells sound early in the morning and you can hear a lot of the hustle and bustle of the city outside. We were expecting it and it didn’t bother us, we loved our experience and stay there
Pedro
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 9일
Dear Pedro,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
8/10 - 좋아요
Annalise
아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
2024년 1월 7일
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
My Expedia reservation (for 2 adults and one toddler) did not reflect with the hotel system (reservation for 1 adult). We ended up in the smallest room on the floor, which wasn’t ideal for a family of 3.
The hotel parking was limited and 24 euro a day. The hotel restaurant desserts (we had two) were particularly expensive, but we would not order again.
The interior was nice. No significant view. Staff were friendly. The linens were fantastic—I really appreciated the heavy down comforter and quality and size of the bathroom towels.
All things considered, I’d probably research a different hotel to stay in if I visited Köln again.
Annalise
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 9일
Dear Annalise,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the inconsistency between your Expedia reservation and our hotel system. We understand that this resulted in an unsuitable room allocation for your family, and we deeply regret any discomfort caused.Regarding the parking, we apologize for any inconveniences caused by the limited availability and the associated cost. We appreciate your feedback regarding the pricing of our desserts in the hotel restaurant and will take it into account for future improvements.On a positive note, we are glad to hear that you found our interior nice and our staff friendly. It is also a pleasure to know that you appreciated the quality of our linens, including the down comforter and bathroom towels.We value your feedback and will certainly consider it as we strive to enhance our services. Should you decide to visit Köln again, we would be honored to have the opportunity to provide you with a more enjoyable stay.Best regardsHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Johannes
가족 여행
2024년 1월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfekte Lage
Das Hotel liegt perfekt im Zentrum Kölns.
Das Frühstück ist hervorragend.
Das Serviceteam äusserst freundlich.
Johannes
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 9일
Lieber Johannes,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
8/10 - 좋아요
Ian
2023년 12월 31일
Ian
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 2일
Dear Ian,Thank you for the good review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Pichamol
2023년 12월 31일
Pichamol
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 23일
Dear Pichamol,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Lee
2023년 12월 27일
Lee
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 17일
Dear Lee,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
VARUN
연인과의 여행
2023년 12월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel staff is wonderful, very helpful.
I will definitely recommend this hotel
VARUN
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2024년 1월 2일
Dear Varun,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Andrea
가족 여행
2023년 12월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Andrea
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2023년 12월 31일
Liebe Andrea,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
8/10 - 좋아요
Ka Wai
가족 여행
2023년 12월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Beware of the premium WiFi option!
Great location. Staffs are friendly. Clean & comfortable except there is no drawer in the room. Never click on the premium WiFi, has nothing to do with the hotel. It’s provided by an external operator although it looks like it’s part of the hotel WiFi options. It’s not.
Ka Wai
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2023년 12월 31일
Dear Ka Wai,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. Concerning the premium wifi, indeed it is a partner of our Hotel, our Guests are able to book this option and are connected with our Hotel Wifi, there is, as you mentioned a charge, which is to be paid with the provider.Ka Wai, thank you very much for your feedback, we hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Wesley
2023년 12월 16일
Wesley
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2023년 12월 20일
Dear Wesley,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Hans SchultheisGuest Relation & Quality Manager
10/10 - 훌륭해요
Joanne
연인과의 여행
2023년 12월 12일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Absolutely stellar place can’t wait to be back
Joanne
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: . 님, 2023년 12월 13일
Dear Joanne,thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you had an absolutely stellar experience during your stay with us. It's always a delight to know that our guests have enjoyed their time at our hotel.We truly appreciate your praise and can't wait to welcome you back on your next visit. Your positive feedback inspires us to continue delivering top-notch service.Thank you for your kind words, and we look forward to hosting you again soon at Hotel Mondial am Dom Cologne!Best regards,Alexandra RiedingerSales Manager
4/10 - 별로예요
실제 이용하신 고객
2023년 12월 11일
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Unable to sleep.
Loud music from the hotel's piped music in corridor outside our room kept us awake both nights. When I phoned reception in the night they told me they were aware of the problem but told me nothing they could do. Wine bar closed over weekend. Cash only payments in restaurant due to updating IT system.
실제 이용하신 고객
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: . 님, 2023년 12월 13일
Dear Guest,thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hotel Mondial am Dom Cologne. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your visit.We regret to hear that the loud music from the hotel's piped music in the corridor outside your room affected your sleep on both nights. We understand the importance of a restful night, and we apologize for any frustration this may have caused. Please be assured that we have taken note of your concerns, and we will work on finding a solution to prevent this issue from reoccurring in the future.We also apologize for the inconvenience regarding the wine bar being closed over the weekend. Your feedback is valuable to us, and we will review our operational procedures to ensure that our guests are well-informed about any changes in services.Regarding the cash-only payments in the restaurant due to updating the IT system, we apologize for any inconvenience this may have caused. We appreciate your understanding during this transition period, and we are working to resolve this issue promptly to provide more convenient payment options for our guests.We genuinely appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with the exceptional service that our guests usually enjoy.If you have any further concerns or would like to discuss your experience in more detail, please feel free to contact us directly at [hotel contact information]. We value your feedback and look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards,Alexandra RiedingerSales Manager
6/10 - 괜찮아요
Mark
2023년 12월 10일
Mark
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: . 님, 2023년 12월 13일
Dear Mark,Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at Hotel Mondial am Dom Cologne. We appreciate your input, and we're delighted to hear that your overall experience was positive.We understand that you rated us 6 out of 10, and we would love to learn more about your specific thoughts and suggestions for improvement. Your insights are valuable to us as we continuously strive to enhance our guests' experiences.If there were any aspects of your stay that fell short of your expectations, please feel free to provide more details. Your constructive criticism will assist us in addressing any areas that may require attention.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable stay.Thank you once again for choosing Hotel Mondial am Dom Cologne.Best regards,Alexandra RiedingerSales Manager
10/10 - 훌륭해요
Michael
2023년 12월 9일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Won’t stay anywhere else in Cologne
Was absolutely brilliant the bed is so comfy I’ve never slept so well the shower is amazing the staff are great, we’re back in a few days and cannot wait!
Michael
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: . 님, 2023년 12월 13일
Dear Michael,thank you so much for taking the time to share your positive experience at Hotel Mondial am Dom Cologne! We're delighted to hear that you had a brilliant stay and that the bed was exceptionally comfy, providing you with a great night's sleep. It's wonderful to know that you enjoyed the amazing shower and found our staff to be great.We truly appreciate your kind words and are thrilled to learn that you'll be returning in a few days. We can't wait to welcome you back and ensure you have another fantastic stay with us.Safe travels, and see you soon!Best regards,Alexandra RiedingerSales Manager
10/10 - 훌륭해요
Gary R
2023년 12월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Gary R
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Hans 님, 2023년 12월 9일
Dear Gary R,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.SincerelyHans SchultheisGuest Relation & Quality Manager