해변에 위치, 일광욕 의자, 비치 파라솔, 비치 타월

두브로브니크 프레지던트 발라마르 컬렉션 호텔 여행 후기

5 out of 5

이용 후기

9.4

최고예요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 744개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 199개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 32개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 17개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 8개" "

9.4/10

청결 상태

9.4/10

직원 및 서비스

9.2/10

편의 시설/서비스

9.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.8/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
will revisit
Very kind staffs. Great beach.
2021년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2021년 10월 31일
Dear guest, Thank you for taking the time to write this lovely review. We are happy to hear you had such a great time and to hear you enjoyed our Dubrovnik President Valamar Collection so much. We hope to welcome you again in the near future. Warm regards, Rikardo Ivanković, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Myunggyun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
품격있는 신행
신행으로 갔는데 엄청 고급지고 푹쉬다가 왔어요 고민 많이하다가 선택했는데 가격은 비싸지만 최고였습니다
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2019년 9월 30일
Dear Guest, Thank you for taking the time to post a review following your recent stay with us.. On behalf of all my colleagues, thank you very much for your comprehensive feedback and we are thrilled that you enjoyed all aspects of your stay with us. It really makes it all worthwhile when someone enjoys their stay as much as you did. I hope it is not too long before we have the privilege of welcoming you back to stay with us again. Yours sincerely, Ivica Sabljić General Manager

6/10 - 괜찮아요

heejin

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
약속을 지키지 않았던 기억...
크로아티아 여헁중 유일한 5성급 호텔로 2박을 했습니다. 큰로비와 프라이빗 비치 그리고 바단 전경의 호텔 수영장은 휴가를 즐기기에 안성맞춤 이었습니다. 그러나 몇 가지 실망감을 안겨주었는데 1. 체크인 시 침대 시트에 머리카락이 꾀 있었고, 다음날 방의 정돈을 신청 한 후에도 머리카락은 변함 없이 있었고 이불과 배게는 정리정돈이 되어 있지 않았으며 세안수건과 어매니티가 채워지지 않았다. 오전 10시 전까지 빠른 세탁서비스를 신청하면 그 날 오후 7시까지 옷을 가져다 주기로 되어 있으나 옷은 그 날 오지 않았고 리셉션에 전화하니 다음날 오전 7시까지 준비해 주겠다고 했지만 그 약속조차 지켜지지 않아서 강하게 컴플레인 거니 9시까지 가져다 주었다. 그 날 퇴실이었는데 자칫하면 일정이 틀어질뻔 했다. 게다가 전날 저녁 뷔폐에서 음료를 시켰는데 금액이 더 부과된 영수증을 받아서 바꿔주었으나 호텔 이미지는 내 기억속에 크로아티아 어느호텔보다 실망감을 주었다. 호텔의 다른 훌륭한 서비스를 망치는 결과로 내 기억속에는 고객과의 약속을 지키지 않는 호텔로 기억된다.
2019년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2019년 7월 6일
Dear heejin Thank you for taking the time to share your experience at the Valamar Collection Dubrovnik President Hotel. We extend our sincerest apologies that you were disappointed by our service and your stay with us. We have shared your concerns to the respective department heads and are committed to improve on service defficiencies that you have pinpointed. We hope you will give us another chance to show the full extent of our hospitality and service. Kind regards, Ivica Sabljić General Manager

10/10 - 훌륭해요

hyunjung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최고
룸 컨디션도 좋았고 씨뷰도 너무 좋았어요! 1박만 해서 너무 아쉬운ㅠㅠ 가기 싫었음 버스 종점이라 버스타기도 편합니당 또 오고 싶네요ㅠㅠ
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2019년 6월 10일
Dear 최고, Thank you for amazing review of Valamar Collection Dubrovnik President! We are very humbled by your kind words about our service and delighted that you thoroughly enjoyed all aspects of the hotel. We have a very dedicated team of people, so I am thrilled that you appreciated their assistance and that you thought everyone was kind, considerate warm and welcoming at all times. We all love what we do and we want to do it to the best of our ability. It is our aim to provide all our guests with a memorable stay and I am so pleased that we did this for you. We are looking forward to be your host again in Dubrovnik ! Kind Regards, Ivica Sabljić General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Management team 님, 2019년 4월 29일
Dear guest, Thank you for reviewing Valamar Collection Dubrovnik President. We hope there will be another opportunity to be your host in Dubrovnik. Management team

8/10 - 좋아요

Youngtae

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
굿이에요
좋ㅇㆍ요
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2019년 5월 18일
Dear Youngtae, It is great to hear that you had an enjoyable stay with us and it is a pleasure for us to know that you were delighted with the hotel facilities and our staff. We are constantly working on providing our very best services for our guests, and we are glad to see that our attempts are appreciated. We hope to welcome you soon again! Kind regards Ivica Sabljić General Manager

10/10 - 훌륭해요

jung hun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 9월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스
5성급??
호텔 위치는 바다 바로 앞이라 아주 좋았어요. 그런데 직원들의 고압적이고 불친절한 서비스는 5성급 맞나 할 정도로 별로였어요. 방 청소를 할때도 쓰레기통도 비워 주지 않고 정리도 대강한듯한 상태여서 팁을 주고 싶지 않을 종도였어요.조식도 그리 다양하지 않고, 맛도 별로여서 실망이었어요. 다음에 다시 간다면 다른 숙소를 알아 볼것 같아요.
2018년 9월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Comport.
많이들 걱정하는 거리와 관련해 전혀 문제되지 않는 다고 말할 수 있습니다. 올드 타운에서 버스 (no.6) 30분 거리지만, 배차간격이 짧아 전혀 문제되지 않으며 자정까지 운행하므로 접근성이 좋습니다. 시설은 예상대로 매우 좋으며 전용 해변과 실내/실외 수영장이 매우 잘 구비되어 있습니다. 서비스는 매우 친절합니다. 조식은 좋은 풍경과 서비스로 가득하지만, 다양성과 맛이 만족스럽지 않습니다. 주변에 마트가 없어 호텔 건너편에 위치한 Apartments Mali Stradun (Mali Stradun - Babin kuk, 20000, Dubrovnik, Croatia) 까지 8분간 걸어가거나, Pile Station에 위치한 KONZUM에서 구매해야 합니다.
2018년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2018년 8월 6일
친애하는 손님, 위대한 칭찬과 아름다운 지원에 감사드립니다. 여기에있는 것을 기쁘게 생각하며 기쁘게 생각합니다. 우리는 가까운 장래에 다시 당신을 환영하는 즐거움을 기대합니다. 친절합니다. 이비 카 사 블리 치 총 관리인 Dear Guest, Thank you for the great compliments and lovely words of support. It was a pleasure having you here and we are so glad you enjoyed yourself. We really look forward to having the pleasure of welcoming you back in the near future. Kind regards. Ivica Sabljić General Manager

10/10 - 훌륭해요

Heeju

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
성수기라 가격이 좀 비싸긴했지만 호텔시설 수영장 비치 여유롭게즐기기 최고였습니다
2018년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2018년 8월 6일
Dear Heeju, I thoroughly enjoyed reading your nice review about your stay with us. Your compliments are highly appreciated. We really look forward to having the pleasure of welcoming you back in the near future. Kind regards. Ivica Sabljić General Manager

10/10 - 훌륭해요

PARK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
서비스 만족도가 매우 높았습니다. 시가지랑 떨어져있긴해도 배차간격 10분인 6번타면 금방나갈수있어서 불편함 못느꼈네요. 바로앞에 있는 해변도 좋았습니다.
2018년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: HotelManager 님, 2018년 6월 23일
Dear Park, thank you for choosing Valamar Collection President hotel for your holiday and it's lovely to hear you see us as an excellent hotel. This is very motivating and demanding at the same time as our aim is always to be better next time you come. Hope you do get the chance to visit Dubrovnik again soon and in this case come and stay with us of course. Kind regards Hotel Management

8/10 - 좋아요

WONYOUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: HotelManager 님, 2018년 6월 23일
Dear WONGYOUNG, Thank you for rating Valamar Dubrovnik President. Management team Valamar Dubrovnik President

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
로맨틱하고 좋은 호텔
객실도 좋고 친절하고 여러모로 좋은 호텔
2018년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: HotelManager 님, 2018년 6월 23일
Dear Guest, Thank you for reviewing Valamar Dubrovnik President. Management team Valamar Dubrovnik President

10/10 - 훌륭해요

YONGCHAN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔 시설 및 룸상태 굉장히 만족. 직원들도 친절하고 서비스 좋음. 룸서비스 가격도 생각보다 저렴하고 맛남. 수영장 및 프라이빗 비치도 한적하고 이용하기 편함. 버스정류장 바로 앞에 있어 올드타운 나가기는 편하나 돌아올때는 라파드 지역까지 타는 사람이 많아서 조금 불편함.
2017년 9월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

CHANBONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
추천
호텔 바로 앞에 시내로가는 6번 버스 타는 곳이있서 시내까지 편하게 갈 수있어요 돌아올 때는 시내에서 6번 타면 종점이 호텔이에요 호텔은 전반적으로 깨끗하고 서비스 또한 좋아요
2017년 6월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
버스종점에서 종점까지는 10분에서 15분정도걸리는데 우리호텔에서 구시가지까지가 종점에서 종점이기에 불편한게 없었습니다. 아침식사도 훌륭하고 전망또한최고였습니다. 다시 부모님과 이용하고싶네요

10/10 - 훌륭해요

DOIL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
훌륭한 시설과 편안한 호텔
훌륭한시설과 직월들 또한 아주 친절하였습니다. 아침 조식도 좋았구요.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
호텔 자체는 최고. 서비스는..?

10/10 - 훌륭해요

HA GYEONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
인생호텔임.
인생호텔. 뭐하나 부족한거 없이 최고의 날을 보냈습니다. 호텔 뷔페도 두브르브니크 구시가지 식당가격이랑 비슷한편으로 비싸지 않아요. 게다가 맛있습니다. 가본 호텔중 룸컨디션과 서비스가 제일 좋았어요.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족스러운 호텔
전반적으로 만족스러운 호텔이었다. 6번 버스 종점이어서 앉아서 시내까지 15분이면 갈 수 있는 점이 좋았다. 조식뿐만 아니라 저녁과 룸서비스도 먹었는데 음식이 만족스러웠다. 무엇보다 객실과 식당에서 볼 수 있는 바다 전망이 훌륭했다.

8/10 - 좋아요

BYUNGSU

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

traveler 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치는 멀지만 버스가 자주 다니고 종점에서 종점으로 이동하는 거라 앉아서 다닐 수 있음. 호텔 내에서 두브로브니크 카드 판매함. 수영장과 프라이빗 비치가 훌륭하고 객실은 가장 기본 룸도 쾌적하고 깔끔함. 대부분의 스탭들이 상냥하고 친절함.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실버타운
할머니 할아버지가 90% 입니다.

10/10 - 훌륭해요

BYUNGIL 님, 한국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
조용하고 좋은 호텔
깨끗하고 럭셔리한 호테

10/10 - 훌륭해요

BYUNGIL 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔 비치 및 위치
호텔 비치가 있어 편안하고 6번버스 종점이라 올드타운도 편안하게 다녀올 수 있어 매우 좋음

10/10 - 훌륭해요

JAE UK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
6월중순에 다녀온 후기입니다.
정말 깨끗하고, 조식 맛있고, 친절한 곳입니다. 구시가지에서 버스로 15분 정도 걸리구요, 종점이에요. 구시가지로 나가실때 100% 앉아갈 수 있어서 많이 불편하지 않았습니다. 수영장 시설 또한 최고급 같았어요~ 다시 가더라도 예약할것 같습니다~~

8/10 - 좋아요

JIHYUN 님, 한국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
렌트카 있으면 추천!
올드타운과 거리가 멀어 버스를 타고 갔어야 했지만 호텔 자체 상태는 최고였음 프라이빗비치도 좋았음

10/10 - 훌륭해요

Sooyon 님, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
just perfect.
Perfect hotel. location, service, room and view from the valcony, breakfast and everything is 100% perfect. I will surely recommend this hotel.

10/10 - 훌륭해요

Byeongguk 님, 영국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별 다섯개
조용한 휴양지역의 최고급 호텔다웠습니다.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
라파드지역 숙소 추천합니다!!!
차량을 가지고 계신다면 두브로브닉 숙소보다 라파드지역 숙소도 괜찮다고 말씀드리고 싶네요. 숙소 바로 앞에 버스정류장 있고, 숙소(종점)에서 올드타운(종점)까지 10~15분정도 버스로 가면 올드타운에서 바로 내려요. 버스도 자주 있고 늦게까지 있는걸로 알아요. 저는 두브로브닉에 3박4일하고 마지막 날 꽉차게 두브로브닉에 있었는데요.. 발라마르 프레지던트에서 1박, 두브로브닉에 2박3일 있었어요. 둘을 비교하자면 전 발라마르에 한표 드립니다. 다시 간다면 엑셀시어에 1박, 발라마르에 2박 3일 있고싶네요. 방크기, 화장실크기, 시설, 서비스, 조식 그에 비례한 가격 모든면에서 압승입니다. 꽃도 엄청많이 심겨있어 화사하고 아기자기한 맛이 있어요. 올드타운 뷰 못보는거...그건 엑셀시어 호텔 근처까지 걸어가셔서 봐도 충분할듯.. 바다수영하기에도 해변을 끼고 있어서 이쪽이 더 좋았어요.. 물고기도 보이구 스노클링하기 딱 좋겠더라구요. 엑셀시어쪽 바다는 깊어서 들어가자마자 키큰 남자도 땅에 발 닿으면 머리 잠깁니다..-_-

10/10 - 훌륭해요

ek kim

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
완벽한 선택의 호텔!
엄청 친절하고 청결한 호텔, 그리고 멋진 뷰!! 정말 잘 보내고 갑니다! 구시가가 조금 멀긴하지만 차타고 5분이면 도착하고 뷰가 정말 끝내줘서 대만족 했어요!

8/10 - 좋아요

Yang

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 아주 좋아서 아드리아해에서 조용히 수영을 즐기고, 휴식하기엔 너무도 좋은 호텔이예요~5성급 호텔답게 조식과 서비스도 훌륭하구요~

2/10 - 너무 별로예요

이혜연 님, 대한민국

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
정말 속상했었어요
호텔을 두달전에 예약하고 갔는데 방이 없다고 죄송하다며 다른 호텔로 보내졌습니다. 계속 죄송하다고 했지만 속상하고 실망한 마음은 감출수가 없었어요. 물론 옮겨진 호텔은 좋았지만 이렇게 황당한 경우는 처음이었습니다. 다시는 이런 실수가 없기를 바랍니다

8/10 - 좋아요

Sanja

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Es störte mich, dass man um die Mittagszeit nicht auf der großen Terrasse sitzen konnte wegen der starken Sonne. Es wäre schön gewesen, wenn Sonnenschirme zur Verfügung gestanden hätten oder eine Markise installiert gewesen wäre. Mein Zimmer war groß. Altstadt 10-15 Min mit Bus entfernt. Bushaltestelle befindet sich direkt vor dem Hotel.
2023년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2024년 4월 16일
Sehr geehrte Frau Sanja, vielen Dank für Ihr wertvolles Feedback. Wir bedauern, dass Sie die starke Sonne auf unserer Terrasse gestört hat. Wir werden prüfen, wie wir dieses Anliegen verbessern können. Es freut uns zu hören, dass Sie mit der Größe Ihres Zimmers zufrieden waren und die Nähe zur Altstadt geschätzt haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Matko Marić, Hotelmanager

10/10 - 훌륭해요

Adrian Martin

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We stayed 7 nights. The rooms are actually much nicer than on the Expedia pictures. Despite having a little ant issue the property is very nice and has an awesome view from each room. Breakfast buffet is very nice, enjoy it from the terrace if you can. The SPA area requires a bit of an update. The Maro world kids club is awesome our little girl loved it. Overall a great location and extremely nice, helpful staff! Thanks for the warm welcome! Adrian
2024년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2024년 4월 15일
Dear Mr. Martin, thank you for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you found our rooms even nicer than expected and enjoyed the breathtaking views from each one. Your feedback about the SPA area will be taken into consideration for future improvements. We are thrilled to hear that your little girl had a fantastic time at the Maro world kids club. Our team is dedicated to providing a warm and helpful service to all our guests. We hope to welcome you back soon to Dubrovnik President Valamar Collection Hotel. Warm regards, Matko Marić, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Beverley

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Outstanding hotel. Wonderful service. V level is definitely worth it. Half board is good value if you prefer to stay in the hotel on an evening as tge food is fabulous. The staff are so polite and friendly. A short 10 min walk into the complex of the other Valamar hotels is a great Asia Restaurant. Sunsets are magical. Our breakfast server in the V level Gav…. Was so helpful offering insightful advice on the area. He remembered our food and drink preferences every day. Worth coming back for those attention to detail moments. Number 6 bus very handy to the old town. Hint for British, you can’t buy painkillers over the counter in Dubrovnik they are pharmacy only. Game of thrones tour and Lokrum Island are worth it. Check Game of Thrones souvenirs prices on line first. Monopoly €119 in old town £46 on Amazon
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2024년 4월 14일
Dear Mrs. Beverley, Thank you for your positive review and for choosing Dubrovnik President Valamar Collection Hotel. We are delighted to hear that you enjoyed our outstanding service and the V level experience. It's great to know that you found the half board option valuable and that the food exceeded your expectations. We are thrilled that our staff, especially Gav..., provided you with memorable moments and helpful insights. Your tip about the painkillers and recommendations for the Game of Thrones tour and Lokrum Island are much appreciated. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay. Warm regards, Matko Marić, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Emma

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Thoroughly enjoyable stay. We will be back
2024년 4월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

H

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Stunning hotel
Beautiful hotel, amazing breakfast and lovely staff! Bus from outside into Dubrovnik old Town really easy and incredible views everywhere!
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2023년 11월 3일
Dear H.R., Thank you for taking the time to leave us this lovely review of your visit to Valamar Dubrovnik President. We are delighted to hear that you enjoyed the stunning hotel, amazing breakfast and lovely staff! It is also great to know that you found our bus service from outside into the Dubrovnik Old Town easy and convenient. At Valamar Dubrovnik President we strive to provide a unique and memorable experience for all our guests. We value your opinion and hope that you will come back and visit us again soon. Sincerely, Matko MarićGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Fung Lan

단체 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
The hotel is in a beautiful location and looks incredible. Our room had a seaview but was mostly blocked by large area of the terrace below, so seaview was minimal which was a bit disappointing. However, for what we paid, it was very good value for money. The cleanliness of the hotel need improving for a 5* hotel. The restaurant had drainpipes with water leaking, though not obvious. There were marks on the cups where we had breakfast. Considering people there are on holiday, the rooms where cleaned rather early (around 8.30). We signed 'do not disturb' on the door, the cleaners did not clean our rooms properly which was disappointing.
2023년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2023년 10월 30일
Dear Fung Lan, thank you for taking the time to share your feedback about your experience at Valamar Dubrovnik President Hotel. We are pleased that you enjoyed the beautiful location and the incredible view from your room. We strive to provide our guests with an excellent 5-star experience and it is unfortunate that this was not your experience. Cleanliness is of the utmost importance to us, and we are sorry that this was not reflected in our hotel. We hope that you can look back on an enjoyable stay at our hotel, despite these issues. On behalf of the entire team, we thank you for staying with us and we hope that we will have future opportunities to serve you again soon.Sincerely, Matko Marić, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Foad

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good value and good view. The breakfast service was good and room was good
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2023년 10월 30일
Dear Foad,Thank you for your review about your experience at Valamar Dubrovnik President hotel. We are glad to hear that you found the value to be good and that the breakfast service was satisfactory. We place a strong emphasis on providing our guests with the highest quality service and appreciate hearing that it was met during your stay. Should you ever return to Dubrovnik, we look forward to welcoming you back! Kind regards, Matko Marić, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Eduardo A

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2023년 10월 30일
Dear Eduardo A, Thank you for taking the time to give us your feedback. We are delighted to hear that you had an enjoyable experience with us at Valamar Dubrovnik President. It is always our goal to provide our guests with excellent service and we are pleased that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Matko Marić, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Andrew

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2023년 11월 1일
Dear Andrew, Thank you for taking the time to share your experience at Valamar Dubrovnik President. We are delighted to hear that you had a pleasant stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back soon. Warm regards,Matko MarićGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Ingrid

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The facilities are excellent but what really made this a lovely stay was the welcoming attitude of the staff and their positivity and helpfulness. They were also very good with my daughter and responsive to whatever we needed. Gorgeous view, nice faculties, good food and lovely atmosphere. Highly recommend!
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2023년 10월 27일
Dear Ingrid, thank you very much for taking the time to share your experience with us. It’s wonderful to hear that Valamar Dubrovnik President's facilities and staff made your stay so enjoyable. We are delighted to read that you and your daughter had a great stay with us and that you found our staff so welcoming and helpful. We are also delighted that the gorgeous view, nice facilities, good food, and lovely atmosphere made your stay such an enjoyable one. It is such feedback as yours which motivates us every day to deliver the best service possible for all our guests. Thank you once again for choosing Valamar Dubrovnik President for your holiday destination and we hope to welcome you back soon!Warm regards,Matko Marić, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Karen

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was beautiful with great staff and service.
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2023년 10월 27일
Dear Karen, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We couldn't be happier that you enjoyed the beautiful location and excellent staff and service. We strive to make sure our guests have a wonderful time while staying at Valamar Dubrovnik President, and it's great to hear that we achieved that goal.We look forward to having you back as our guest in the future.Warm regards, Matko Marić,General Manager

10/10 - 훌륭해요

Markus

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Long weekend in Dubrovnik
Comfortable hotel in beautiful location. Very friendly and supportive staff. Excellent breakfast buffet and food range. Luxurious rooms. We enjoyed our stay and will return to this hotel if in Dubrovnik.
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2023년 10월 27일
Dear Markus, Thank you for your wonderful review of Valamar Dubrovnik President. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and we appreciate your kind words about the hotel, staff, breakfast buffet and luxurious rooms. At Valamar Dubrovnik President, we strive to provide our guests with an enjoyable and comfortable experience. It's wonderful to hear that we achieved this goal for you. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Best Regards, Matko Marić,General Manager

10/10 - 훌륭해요

DIEGO HERNAN

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Amei! O café da manhã tudo de bom!
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2023년 10월 27일
Dear DIEGO HERNAN,Thank you for your review of the Valamar Dubrovnik President. We are very pleased to hear that you enjoyed the breakfast and we appreciate your positive feedback.At Valamar Dubrovnik President, we strive to offer you the best possible hospitality experience. Our team is dedicated to ensuring that all our guests have a memorable stay with us. Your satisfaction is our priority and we will continue to make sure that your experience with us is perfect.Thank you once again for taking the time to share your experience with us and we hope to have you back soon!Best regards Matko Marić, General Manager

6/10 - 괜찮아요

Robert Philip

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Mixed review for our stay, the room was lovely and well presented, however areas of the hotel is very dated and needs an update. The staff depending which area they worked in varied, for example the cleaning staff were fantastic, however the waiting staff not so good. The breakfast is a lovely spread however there seems to be too many tourists in a small area, for example I went in search for a pot of tea as we was waiting 5mins and no one had come over, I asked for a pot of tea only to be informed they had ran out of tea pots, in a 5* hotel that shouldn’t happen. Also I asked for some milk one morning to go with my tea and they just poured it straight into my empty cup around a 3rd full. The food available at the restaurants is expensive along with the drinks 8.50€ for a beer, however the portions are a good size. The hotel location is good for the sea however if you want to go to a decent restaurant it’s a taxi ride or 20min bus journey. On paper it looks fine but lots of areas to improve
2023년 10월에 8박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2023년 10월 27일
Dear Robert Philip, Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are very pleased that you enjoyed our well-presented rooms and the level of service offered by our housekeeping staff. We understand your feelings regarding some areas of our hotel being dated and we strive to keep them in the best shape, however it is not always possible in a seasonally intensive environment such as ours. At Valamar Dubrovnik President, we are committed to providing all our guests with an exceptional experience, and it appears that on this occasion we have not quite reached our desired standards. We apologize for any inconvenience caused by the unavailability of tea pots or any other substandard experience you had during your stay. Our aim is to offer high quality services and products, and we will certainly take note of your feedback for further improvement. Once again, thank you for choosing Valamar Dubrovnik President and we hope to welcome you back again soon. Sincerely, Matko Marić, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Elliott

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Loved it
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2023년 10월 27일
Dear Elliott,Thank you so much for your kind words about Valamar Dubrovnik President. We are delighted to hear that you had a wonderful experience. At Valamar Dubrovnik President, we continuously strive to make each and every guest feel welcome and valued. Your satisfaction is of utmost importance to us and we are pleased that your stay was memorable.We look forward to having you stay with us again soon.Sincerely, Matko Marić, General Manager