내부 입구

호텔 프랑크푸르트 메세 - 멜리아 제휴 여행 후기

4 out of 5
호텔 프랑크푸르트 메세 - 멜리아 제휴
Katharinenkreisel (Opelrondell), Frankfurt, HE

이용 후기

7.8

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 426개 이용 후기 중 113개" "
평점 8 - 좋아요. 426개 이용 후기 중 195개" "
평점 6 - 괜찮아요. 426개 이용 후기 중 68개" "
평점 4 - 별로예요. 426개 이용 후기 중 32개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 426개 이용 후기 중 18개" "

8.4/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

7.6/10

편의 시설/서비스

8.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.2/10

친환경

이용 후기

6/10 - 괜찮아요

dodeok

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch/General Manager 님, 2020년 1월 2일
Liebe/r dodeok, vielen Dank für die Bewertung Ihres Aufenthaltes bei uns. Wir bedauern, daß Sie nicht rundum zufrieden waren. Wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns bei Ihrem nächsten Aufenthalt berichten würden, welche unserer Serviceleistungen wir verbessern können. Viele Grüße Martina Müller-Frasch General Manager

4/10 - 별로예요

SANGHYUN

좋아요: 청결 상태
별로예요: 객실의 편안함
프랑크푸르트 시내 숙박
숙소가 너무 추웠고 5개 객실 예약했는데 1개 취소됨
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch/General Manager 님, 2019년 2월 25일
Dear Sanghyun, thank you very much for taking the time to review your stay with us. We regret that you found our house too cold. We have additional portable heaters which we can place in the rooms. We would appreciate to offer you this during your next stay with us. Best regards

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태
2018년 9월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Julice 님, Seoul, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
10만원 안쪽으로 결제하기에 적당한 호텔
중앙역까지가는 17번 트램을 타려면 5분정도 걸어나가야하며, Messe까지는 호텔바로앞 50번 버스를 타고 3정거장! 춥다니까 이불도 더 갖다주시고 하이쭝도 갖다주셔서 감동 ㅠㅠㅠㅠ 하지만 로비에 비해 방은 그렇게 현대화되지 못해 뭔가 옛날느낌나느게 함정입니다. 어메니티도 샴푸와 바디를 하나로 이거하나라... 호텔이 이럴일은 아니지 않나 싶어요.
2018년 2월에 10박 숙박함

4/10 - 별로예요

ikhwan

별로예요: 직원 및 서비스
나쁜 접근성, 불친절하고 인종차별적인 직원,
메세에서 가까운 줄 알았으나 거리가 있음. 트램역이 인근에 있으나 기다리는 시간까지 포함하면 20분 가까이 소요됨. 직원들 불친절하며, 큐브호텔이 아니라 큐 그린 호텔임. 호텔근처에 직업여성들이 호객행위를 하러 돌아다님. 트램 바로 앞에 있는 웰컴호텔이 접근성, 시설면에서 더 나음. 더블 예약하고 갔는데 트윈을 주겠다더니 혹시 퀸 사이즈를 원하면 25유로를 더 내라고 함. 와이파이 터지지만 내부 보안문제로 연결안됨. 1층 로비에서 투숙객에게 시계 50%할인행사하길래 프론트 직원에게 시계 한 번 보여달랬더니, 여직원이 거만한 표정으로 "시계 구매할꺼냐?" 뭍으며, 구매하겠다고 확정 하면 열어주겠다고 함. 어처구니가 없어서, "구매하겠다. 열어봐 달라"고 했더니 눈으로만 보고 만져보지는 말라고 함. 시계 3개중 한개가 가격표가 없어서 가격표는 어딨냐고 물어봤더니 자기는 장갑도 안낀 손으로 시계를 앞뒤로 만져보면서 본인에겐 만져보지 못하게 함. 겨우 245유로짜리 시계가지고... 동양인에 대한 인종차별을 가진 호텔직원이었음. Not close at Messe. The tram station located in the vicinity. But if you include it takes to wait until 20 minutes from Messe. Unfriendly staff. Not Cube Hotel. Hotels name is 'Q Green Hotel'. Welcome Hotel is right in front of the tram accessibility, Better facilities at the surface. I' was booking a double bed. Front desk staff suggested a twin bed. If you want a queen size, pay the money to 25 euros more. Wi-Fi not connected to the internal security problems. No free bottled water is also provided. Audible sounds as walking upstairs. The hotel staff has been a racial discrimination against Asians.
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 24일
Dear Guest, Thank you very much for staying at the QGREENHOTEL by Melia and taking time to let us know your experience. We are sorry to hear that you had such problems during your stay. Our hotel is situated to exhibition hall 9 in a walking distance of about 10 minutes. Indeed your right the Welcome Hotel is next to the Tram station “Leonardo-da-Vinci-Allee”, which is situated to the QGREENHOTEL about approximately 500 meters. We also have a bus stop of line 50 in front of our hotel. The tram 17 rides every 10 minutes and the bus 50 every 15 minutes. Our colleagues of the reception were pleased to help you with your problems with the wifi-connection problems. We can assure you that our hotel staff would never discriminate our guests because of their race. The QGREENHOTEL by Melia is welcoming several guests from Asian countries, for example China, South Korea or Japan. Best regards Your QGREENHOTEL by Melia team

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
객실정보 미흡
예약시 내가 실제 사용할 객실에 대한 정확한 정보가 Hotel.com 에 없어서 많이 아쉽다.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
리셉션직원이 불친절한 호텔
리셉션 직원이 불친절해서 첫인상이 별로였습니다. 와이파이도 무료아 아니구요.
답변 제공: Anja Ratz 님, 2016년 6월 11일
Dear guest, thank you very much for your stay at our QGREENHOTEL by Meliá and for the time to share your feedback with us. We regret that your experience was not very positive in all aspects and apologize for it. We would be pleased to welcome you again soon. Kind regards from your team of QGREENHOTEL by Meliá

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
요즘세상에 와이파이 제공이 100MB가 웬말인가요?
24시간동안 제공되는 무료 와이파이는 딱100MB
답변 제공: Anja Ratz 님, 2016년 6월 11일
Dear guest, thank you very much for your stay at our QGREENHOTEL by Meliá and for the time to share your feedback with us. We regret that your experience was not very positive in all aspects and apologize for it. We would be pleased to welcome you again soon. Kind regards from your team of QGREENHOTEL by Meliá

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
다 좋음. wifi 유료인점 제외
다 좋았으나 무료wifi가 아닌것이 여행객은 수시로 정보를 찾아야 하는데 그 점이 매우 불편했습니다.
답변 제공: Anja Ratz 님, 2016년 5월 14일
Dear guest, thank you very much for your stay and for your feedback. We would be pleased to welcome you again soon. Kind regards from your tea of QGREENHOTEL by Meliá

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
답변 제공: Anja Ratz 님, 2016년 5월 14일
Dear guest, thank you very much for your stay and for your feedback. We would be pleased to welcome you again soon. Kind regards from your tea of QGREENHOTEL by Meliá

6/10 - 괜찮아요

Se Yoon 님, korea

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
not free wifi, not really close to central station
not a free wifi. they give u wifi, but not unlimited. only 100mb per person, I remember. but the quality of hotel is one of the best. all the staffs were capable and kind. but not really close to central station.
답변 제공: Anja Ratz 님, 2016년 4월 16일
Dear Se Yoon, Thank you very much for your stay at our QGREENHOTEL by Meliá and for the time to share your feedback with us. Unfortunately, the free WiFI connection is limited, we hope to be able to offer a better solution soon. We apologize for this circumstance. We appreciate very much your comments about our staff`s friendliness. We hope to welcome you again soon. Kind regards from your team of QGREENHOTEL by Meliá

10/10 - 훌륭해요

HWAYA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우 좋았습니다 직원들이 정말 친절하구요 어메니티도 좋고 새로 지은 거라 깔끔합니다 위치가 번화가와 약간 떨어져 있지만 주변에 호텔도 매우 많고요 5분 걸어나가면 트램 17번 탈 수 있는데 그거 타고 다니시면 중앙역까지 한 번에 가서 돌아다니기도 좋아요 구글맵스 검색하면 지하철 타라고 나오는데 서역에서 내리면 걸어오는데 한참 멀어요
답변 제공: Anja Ratz 님, 2015년 10월 24일
Dear Hwaya, Thank you very much for your stay and for your really nice comments. We are glad to hear that you had a nice time with us and would be pleased to welcome you again at our hotel. Kind regards from your team at QGREENHOTEL by Meliá

8/10 - 좋아요

kim 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good position to Messe
Good position to Messe

8/10 - 좋아요

김민희 님, 안산

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족X10000
지하철역에서 걸어서 이동을 했는데.. 길찾기도 쉬웠고..데체로 괜찮았어요.. 주변이 공사중인곳이 많아 뷰는 뭐..그럭저럭 하였으나.. 한적하고 조용해서 괜찮았어요. 룸컨디션은 두말할 나위는 없으나..최신건물을 아니라서 약간 노후된 느낌은 있었죠.. 5박을 묵었으나 청소도 서비스도 좋았고..하루에 Free Wifi가 500메가였나?? 아쉽다면 그정도..가격도 저렴했고.. 가격대비 만족스러웠어요.. 시내까지 걸어서 다녔는데.. 광장과는 거리가 좀 있어서.. 걷기는 좀 무리..대중교통 이용한다면.. 좋은 여행이 될거라 생각해요. 한국인들 비지니스로 오신분들이 많이 묵는지.. 한국인도 많았구요..
답변 제공: QGREEN 님, 2014년 11월 29일
Dear guest, Thank you very much for your stay a tour hotel and for the kind comments you made. We are very pleased that you had a nice stay with us and we are looking forward to welcome you again in the future. Kind regards from your team at QGREENHOTEL by Meliá

8/10 - 좋아요

alex 님, montreal

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
대체로 만족스러운 호텔
객실이나 서비스는 만족스럽습니다. 주변에 걸어서 다닐 만한 곳이 별로 없는 것이 참고할 만한 사항이고 사우나 및 헬스시설은 너무 협소하니 참고하세요.

8/10 - 좋아요

Mark 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good location and good quality hotel
This hotel has high value to the money. If you drive a car, it is even more convenient since there is a free parking space nearby (not inside hotel). Otherwise, the hotel charges 20Euros for parking. The staff was also friendly.
답변 제공: QGREEN 님, 2014년 7월 26일
Dear Mark, we would like to thank you for your stay at our hotel and are very grateful with the positive comments you stated about it. It is especially pleasant that your opinion about our staff is so very positive. We are convinced that friendliness of the staffs belongs to the most decisive booking factors . Kind regards from the team of QGREENHOTEL by Meliá

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전반적으로 좋았습니다!
호텔 직원 분들도 친절했고, 주변이 주택가라 상당히 조용했습니다. 직원분들도 영어를 하셔서 의사소통하는데는 문제가 없었습니다. 다만 제방에서 와이파이가 잘 되지는 않았네요.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
무난한 호텔
출장으로 4일간 숙박했던 호텔입니다. 전체적으로 그리 나쁘지 않습니다.

8/10 - 좋아요

Lee 님, Dublin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good
Nice Hotel

6/10 - 괜찮아요

Dawid

2024년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Adeel

2023년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Dave

가족 여행
2023년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Hamed

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
.
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotelmanagement 님, 2023년 11월 26일
Sehr geehrter Hamed,herzlichen Dank für Ihren positiven Kommentar zu unserem Hotel.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch bei uns.Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,Hotelmanagement

6/10 - 괜찮아요

Patrick

2023년 11월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Markus

출장 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
Hotel ok Person freundlich Restaurant unterirdisch Koch ist sehr schlecht
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotelmanagement 님, 2023년 10월 16일
Sehr geehrter Markus,haben Sie vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels.Es freut uns zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit Ihres Zimmers zufrieden waren und unser Personal freundlich fanden. Wir legen großen Wert auf die Zufriedenheit unserer Gäste und schätzen Ihr positives Feedback.Wir bedauern jedoch, dass Sie mit unserem Restaurant nicht zufrieden waren. Wir nehmen Ihre Kritik sehr ernst und werden diese an unser Küchenteam weitergeben, um unseren Service stetig zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt die Möglichkeit haben, unsere verbesserte Küche zu erleben und von der Qualität unserer internationalen und regionalen Gerichte überzeugt werden.Hoffentlich sehen wir uns wieder einmal.Freundliche Grüße und alles Gute,Hotelmanagement

10/10 - 훌륭해요

Zaki

가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
Sehr freundliche Mitarbeiter und guten Service !
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotelmanagement 님, 2023년 8월 8일
Sehr geehrter Zaki,haben Sie vielen Dank für Ihren netten Kommentar zu unserem Hotel.Wir sind begeistert, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben. Und unsere Mitarbeiter bedanken sich ganz herzlich für Ihr nettes Lob für unseren freundlichen Service.Wir würden uns über einen zukünftigen Besuch sehr freuen.Freundliche Grüße,Hotelmanagement

10/10 - 훌륭해요

Moritz

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 7월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Rigo

2023년 6월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

Johanna

출장 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch/Hotel Manager 님, 2023년 6월 26일
Liebe Johanna,vielen Dank für die freundliche Rezension Ihres Aufenthaltes. Wir freuen uns, daß wir Sie mit einigen unserer Dienstleistungen überzeugen konnten. Was können wir tun, um in Zukunft Ihren Erwartungen komplett gerecht zu werden? Wir hoffen, daß Sie uns bei Ihrem nächsten Aufenthalt ein paar Hinweise geben. Bis dahin eine schöne Zeit für Sie.Herzliche GrüßeMartina Müller-FraschHotel Manager

8/10 - 좋아요

YITZHAK

2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch/Hotel Manager 님, 2023년 6월 26일
Dear YITZHAKThank you for the good review of your stay. When our guests enjoy the time, it is the best motivation. But we will not give up trying to get the full points. We would be delighted if you will give us the opportunity to do so with a new visit. Until then, all the best and kind regardsMartina Müller-FraschHotel Manager

8/10 - 좋아요

Jarno

2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch/Hotel Manager 님, 2023년 6월 26일
Dear JarnoThank you for the good review of your stay. When our guests enjoy the time, it is the best motivation. But we will not give up trying to get the full points. We would be delighted if you will give us the opportunity to do so with a new visit. Until then, all the best and kind regardsMartina Müller-FraschHotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Stig

2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch/Hotel Manager 님, 2023년 6월 26일
Dear StigThank you very much for this wonderful rating of your stay with us. We appreciate that you enjoyed the time with us. Please visit us again as soon as possible. All the best for you.Kind regardsMartina Müller-FraschHotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Anna Maria

2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch/Hotel Manager 님, 2023년 6월 26일
Liebe Anna Mariadanke, danke für diese wunderbare Bewertung Ihres Aufenthaltes bei uns. Es motiviert uns sehr, daß Sie unsere Anstrengungen honorieren. Wir freuen uns, wenn wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen. Bis dahin ganz liebe GrüßeMartina Müller-FraschHotel Manager

8/10 - 좋아요

Claire

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice hotel, clean throughout and staff were friendly. The only let down was that the bar had limited drinks - no vodka and poor wine choice!
2023년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch/Hotel Manager 님, 2023년 6월 26일
Dear ClaireThank you for the good review of your stay. When our guests enjoy the time, it is the best motivation. But we will not give up trying to get the full points. We would be delighted if you will give us the opportunity to do so with a new visit. Until then, all the best and kind regardsMartina Müller-FraschHotel Manager

2/10 - 너무 별로예요

Sarah

2023년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch/Hotel Manager 님, 2023년 2월 21일
Liebe Sarah,vielen Dank für die Bewertung Ihres Aufenthaltes bei uns. Die Anmerkungen unserer Gäste sind uns wichtig. Nur so können wir uns stetig verbessern und unsere Dienstleistungen den Bedürfnissen unserer Gäste anpassen. Wir bedauern es sehr, daß nicht alles rundherum gepaßt hat und werden an den erwähnten Punkten arbeiten. Wir freuen uns, wenn Sie sich beim Ihrem nächsten Aufenthalt erneut von unserer Leistungsfähigkeit überzeugen. Bis dahin alles Gute und herzliche GrüßeMartina Müller-FraschHotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Ronny

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Hotel war sehr schön, nur konnte man die Fenster Nachts nicht öffnen, da sehr viel Straßenlärm. Ansonsten top!
2023년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch/Hotel Manager 님, 2023년 2월 21일
Lieber Ronny,vielen Dank für diese ausgezeichnete Rezension Ihres Aufenthaltes bei uns. Es ist uns nicht nur eine große Freude sondern auch eine wunderbare Motivation, daß Sie unsere Serviceleistungen genossen haben. Wir hoffen, daß Sie uns sehr bald wieder besuchen kommen.Liebe GrüßeMartina Müller-FraschHotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Axel

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Zimmer war zweckmäßig ausgestattet und sauber. Ds Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Gutes Frühstück für kleines Geld.
답변 제공: Martina Müller-Frasch/Hotel Manager 님, 2023년 2월 21일
Lieber Axel,vielen Dank für diese ausgezeichnete Rezension Ihres Aufenthaltes bei uns. Es ist uns nicht nur eine große Freude sondern auch eine wunderbare Motivation, daß Sie unsere Serviceleistungen genossen haben. Wir hoffen, daß Sie uns sehr bald wieder besuchen kommen.Liebe GrüßeMartina Müller-FraschHotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Axel

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Personal wr sehr freundlich und hilfsbereit, das Zimmer gut ausgestattet. Ich kann das Hotel nur empfehlen.
답변 제공: Martina Müller-Frasch/Hotel Manager 님, 2023년 2월 21일
Lieber Axel,vielen Dank für diese ausgezeichnete Rezension Ihres Aufenthaltes bei uns. Es ist uns nicht nur eine große Freude sondern auch eine wunderbare Motivation, daß Sie unsere Serviceleistungen genossen haben. Wir hoffen, daß Sie uns sehr bald wieder besuchen kommen.Liebe GrüßeMartina Müller-FraschHotel Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Dårlig renhold
Dårlig renhold på rommet. Mye støy fra trafikken.
2022년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Bodo

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Empfehlbar
Insgesamt sehr gut. Kleine Anmerkung: Die Zimmer (Bezug und Wechsel nach einer Nacht) waren sauber, aber nicht gelüftet. Die Luft war abgestanden bzw. roch etwas komisch (Putzmittel?). Frühstücksbuffet ist sehr gut (Auswahl, Qualität).
2022년 10월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Nelson

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel sin aire acondicionado
El aire nunca funcionó. Fueron 4 días horribles
2022년 6월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Michael

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2022년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch 님, 2022년 4월 11일
Dear Guest Thank you very much for your very good review of your stay. We are happy that we could convince you with most of our services. We are looking foward to welcoming you again at our hotel. Perhaps you tell us then, how we can get the 10 points. Best regards Martina Müller-Frasch Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

karla

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Everything was excellent. The staff was amazing. I highly recommend this hotel.
2022년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Martina Müller-Frasch 님, 2022년 4월 11일
Dear Karla Thank you very much for this wonderful review of your stay with us. We are very happy that we could convince you of our services. Whenever you are in Frankfurt, please visit us again. We are looking forward to welcoming you again at our hotel. Best regards Martina Müller-Frasch Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Kay-Uwe

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Julia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ein gutes Hotel
Es ist sauber, aber die Wände sind sehr dünn. An besten Ohrstöpsel mitbringen. Insgesamt war es ein gutes Aufenthalt und wenn ich wieder mal nach Frankfurt komme, werde ich dieses Hotel in Betracht ziehen. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend! Das Frühstücksbüffet war sehr lecker!
2021년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

ERNEST NII

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
the guys are very good and gentle
it was excellent
2021년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Roberto

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Cafe da manha excelente , funcionários muito prestativos
2021년 9월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Peter

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Gutes Businesshotel
Nettes, hilfsbereites Personal. Das Zimmer sauber, neu und farblich ansprechend.
2021년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
ホテル地下に駐車場がありますが、1 Night 22EURと高いため、近隣道路に駐車することにしました。 一度はホテル駐車場に車を入れたのですが、受付の方に相談したところ、すぐに出庫手続きをしてくださり、路駐可能なエリアについてもアドバイス頂けました。 ホテルの部屋はシンプルでキレイでした。 浴室周りがもう少しゆったりしたサイズだと更に良いですが、問題ない範囲でした。
2021년 8월에 1박 숙박함