수영장

라마다 플라자 바이 윈덤 튀니스 여행 후기

5 out of 5
라마다 플라자 바이 윈덤 튀니스
Les Cotes De Cathage, La Marsa, Tunis Governorate

이용 후기

7.6

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 380개 이용 후기 중 105개" "
평점 8 - 좋아요. 380개 이용 후기 중 146개" "
평점 6 - 괜찮아요. 380개 이용 후기 중 74개" "
평점 4 - 별로예요. 380개 이용 후기 중 30개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 380개 이용 후기 중 25개" "

8.0/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

8.0/10

편의 시설/서비스

7.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.2/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Sungsoo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
답변 제공: Nabil LAHDHIRI General Manager 님, 2024년 2월 19일
Dear Partner,Thank you for taking the time to share your appreciation for your recent stay at the Ramada Plaza by Wyndham Tunis.We hope to have the pleasure of welcoming you again.

10/10 - 훌륭해요

SUNGHOON

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It was nice, even some interior in a room is little bit old-fashioned.
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Sabrine Trabelsi 님, 2018년 12월 25일
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review on Hotels.com. We are happy to read you've enjoyed your stay with us and we hope to have the pleasure to welcome you back in the future. Regards Sabrine TRABELSI Web Manager

8/10 - 좋아요

MYUNGGI

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

6/10 - 괜찮아요

Ridha

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Staff is very helpful and welcoming. No public transportation and area around is remote with no activities other than what is provided by hotels nearby. Shuttle to the airport costs 40 euro but taking a cub is a fraction of the cost.
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Nabil LAHDHIRI General Manager 님, 2024년 2월 19일
*****************************************************************************Dear Partner,Thank you for taking the time to share your appreciation for your recent stay at the Ramada Plaza by Wyndham Tunis.We hope to have the pleasure of welcoming you again.Best regards,

6/10 - 괜찮아요

Michael

2023년 11월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Mike

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-Commerce Manager 님, 2023년 10월 12일
Dear Guest,Thanks for staying with us, we appreciate your feedback.Sincerely,

4/10 - 별로예요

Amor

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Décevant
L'hôtel semble choisir et prioriser ses clients... c'est la 5ème année consécutive que je séjourne a cet hôtel et ce sera la derniere fois. Je suis arrivée en même temps que plusieurs groupes et j'ai été laisser de côté au profits des groupes...soit! Aucune attention particulières pour un habitué comme moi, une vue sur le parking des plus décevante. Sans compter les changements de serviettes aléatoires, je suis rester 2 nuits avec les mêmes serviettes...la femme de ménage rentre a toute heure même si vous êtes dans la chambre,prends vos serviettes et ne vous en ramène pas de nouvelles. Les portes blindée des chambres qui claquent sont un calvaire pour tout le monde. Sommes-nous dans un hôtel fort knox ?? Bref, j'ai toujourd apprécier les séjours dans cet hôtel mais cest finit, le prix est trop élevés pour le peu de prestations,services ou accueil qu'il réserve.
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-Commerce Manager 님, 2023년 10월 12일
Cher client,C'est avec regret que nous apprenons que votre séjour dans notre établissement n'a été à la hauteur de vos attentes. L'expérience que vous décrivez ne reflète pas la qualité de service que nous tenons à offrir à nos clients. Nous comprenons parfaitement que certains aspects de votre séjour nécessitent toute notre attention.La satisfaction de nos clients est constamment au centre de nos priorités et je vous prie de croire que vos commentaires ont été revus par les équipes afin de concentrer nos efforts sur les différents points soulignés.Nous espérons avoir l’opportunité de vous prouver, lors d’une prochaine visite, que la qualité de nos services sera à la hauteur de vos attentes.Bien à vous,

8/10 - 좋아요

Haitham

2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-Commerce Manager 님, 2023년 10월 12일
Dear Guest,Thank you for staying with us, we appreciate your feedback.Regards,

10/10 - 훌륭해요

Alisaiid

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Underbart och mycket prisvät jag rekomendera den
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-Commerce Manager 님, 2023년 10월 12일
Dear Guest,Thank you for staying with us, we appreciate your feedback.Sincerely,

4/10 - 별로예요

Claude

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-Commerce Manager 님, 2023년 10월 12일
Dear Claude, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to know the issue you experienced. Thanks for letting us know.Sincerely,

4/10 - 별로예요

ammar

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
dieser Hotel kann auf keinem fall 5 Sterne Hotel sein, ich gebe null Sterne
2023년 8월에 10박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-Commerce Manager 님, 2023년 10월 12일
Dear Ammar,We're sorry you were unhappy - we'll work hard to know the issue you experienced. Thanks for letting us know.Sincerely,

2/10 - 너무 별로예요

Dawi

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-Commerce Manager 님, 2023년 10월 12일
Dear Dawi, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to know the issue you experienced. Thanks for letting us know.Sincerely,

6/10 - 괜찮아요

ahmed

2023년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

idris

2023년 7월에 6박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Samir

Pas de bouteille eau dans la chambre
2023년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Messaoud

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
L’accueil et la suite était correct
2023년 6월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

SUHEIL

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

A

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The typical resort - and a good one.
If you like resorts, this is a nice one. Disadvantages: a bit far from everything, no public transport (although taxi's are readily available and cheap), the surroundings (restaurants, clubs) were all a bit dead when I visited in May.
2023년 5월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

Boff
Hotel pas du tout chaleureux, les chambres très mal isolée, nôtre voisins du dessus il mettez de la musique toute la nuit, impossible de dormir. Bref c'est chere pour le rapport qualité prix sa vaut pas le coût. Personnel froid. Je recommande pas.
2023년 5월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

CARLOS E

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Não tão bom, mas deve melhorar
Bom hotel, mas em reforma de muitos dos atrativos. A/C não funcionou e carece de oferecer atrações extra que são necessárias em um Resort. Não fornecem shampoo ou condicionador
2023년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Herbert

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Endlich das Hotel in Umgebung Tunis gefunden, das einem Gast alles bietet, was er sich wünscht. Das Hotel übertrifft alle Erwartungen in jeder Hinsicht. Höfliches Personal, sehr gute Küche, großzügig in allen Bereichen. Gesamt nur zum Wohlfühlen!
2023년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Chedli

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Marie-Pascale

2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-commerce Manager 님, 2023년 3월 9일
Chère Marie,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire et d'exprimer votre niveau de satisfaction, à la suite de votre récent séjour au Ramada Plaza by Wyndham Tunis Hotel.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement.Bien à vous,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-Commerce Manager 님, 2023년 3월 4일
Cher Client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'exprimer votre niveau de satisfaction, à la suite de votre récent séjour au Ramada Plaza by Wyndham Tunis Hotel.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement.Bien à vous,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Accueil impeccable
Séjour agréable comme d'habitude à cet hôtel. L'accueil est impeccable et le personnel est vraiment très attentionné.
2023년 2월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Marie-Pascale

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Accueil chaleureux
Séjour très agréable comme toujours. Le personnel est accueillant et chaleureux. On se sent comme à la maison. J'ai hâte d'y retourner en février 2023.
2023년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-commerce Manager 님, 2023년 1월 24일
Chère Marie,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire et d'exprimer votre niveau de satisfaction, à la suite de votre récent séjour au Ramada Plaza by Wyndham Tunis Hotel.Nous sommes heureux de constater que notre équipe a été à la hauteur de vos espérances. Nous transmettons vos gentils commentaires à nos équipes qui seront fières d'avoir pu contribuer à rendre votre séjour le plus agréable possible.Nous vous remercions pour vos recommandations et espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement parmi nous.Bien à vous,Sabrine TRABELSIE Commerce Manager

8/10 - 좋아요

Gabriele

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Qualità prezzo ok. Una ristrutturazione specialmente alle camere non farebbe male. Per essere un 5 stelle abbastanza deludente. Camere molto mal isolate e molto rumorose.
2022년 11월에 5박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Walid 님, Pentling

2022년 8월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Zied

2022년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

THOMAS

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tres bon etablissement, seul petit soucis la quantite de moustique
2022년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

LAURENCE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Extraordinaire
Accueil irréprochable et surtout très sympathique. Chambres spacieuses et propres. Personnel de service très gentil. Bref je recommande !!
2022년 7월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

LAURENCE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Incontournable
Hôtel irréprochable et personnel accueillant et sympathique.
2022년 7월에 12박 숙박함

8/10 - 좋아요

Mohamed ali

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
- piscine - plage - rapport qualité / prix
2022년 8월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Maha

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Horrible hotel, bad service very very noisy, old and not clean.. its been a nightmare.. please rate the hotel right this is one star hotel
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-commerce Manager 님, 2022년 8월 4일
Dear Maha, Firstly, i would like to thank you for taking the time to share your review through Expedia related to your previous visit at Ramada Plaza Tunis. I would like to convey my sincerest apologies for your disappointing experience. I was saddened to learn that your expectations were not met and I fully understand as to why you were disappointed. Our Hotel takes all complaints of this nature extremely seriously. I truly hope that you give us the opportunity to prove that this was a one off disappointment that you experienced and look forward to meeting you in the future. Kind Regards,

2/10 - 너무 별로예요

Makram

2022년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Avraz

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Jede Problem wird schnell gelöst und vor allem Personal sehr nett 👍 danke an Guest Relation Dame sehr freundlich-Professionell👍 Wir waren zufrieden 😃 und wir werden wieder Ramada buchen…
2022년 7월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

GERARD HAI

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The very best: all the staff, from bottom to top, excellent. I have not experienced such an excellent attitude from an hotel staff in many years, starting from the bell Captain, house keeping, guest relations...... that I was overwhelmed.
2022년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-Commerce Manager 님, 2022년 7월 26일
Dear Gerard, It was a pleasure reading your feedback about your recent stay with us and thank you for having taken the time to share this with all our readers. We were thrilled to read you had a beautiful stay and we truly appreciate the time you took highlighting the service provided by our team members. We all look forward to welcoming you back at Ramada Plaza by Wyndham Tunis. Warm regards,

10/10 - 훌륭해요

Joanne

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 6월에 5박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-commerce Manager 님, 2022년 6월 20일
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to leave us a perfect rating - it's much appreciated! Sincerely,

8/10 - 좋아요

MohamedHamid

좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Quite good facilities, yet some rooms are not easy accessible ( very long walks )
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-commerce Manager 님, 2022년 6월 20일
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to leave us a perfect rating - it's much appreciated! Sincerely,

2/10 - 너무 별로예요

Nabila

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ramada
Juste horrible l’hôtel n’est pas du tout comme sur le site hôtel.com les photos sont trompeuses et n’ont rien à voir je suis dégoûtée l’hôtel est vieux sale il n’est pas digne d’un 5 étoiles je lui en donnerais 2 la chasse d’eau des toilettes était juste surprenante dans le bruit quand on l’a t’irais la salle de bain le carrelage vieilli et quand on se douchait l’eau giclait partout le frigo ne se fermait pas et était rouillé de partout sur les rideaux du caca où je ne sais quoi la porte ne se fermait pas j’étais obligée de claquer la porte tellement fort que cela dérangeait les voisins je n’ai pas prit beaucoup de photos le petit déjeuner n’était pas digne d’un 5 étoiles je suis choquée que l’on propose des prestations qui ne sont pas là c’est de là publicités mensongères j’ai jeté mon argent par la fenêtre plus jamais je n’y retournerais plus jamais à éviter ne vous faites pas avoir comme moi Tu parles d’un 5 étoiles 😱😱😱 HORRIBLE
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-commerce Manager 님, 2022년 7월 26일
Cher client, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de rédiger votre commentaire sur Hotels.com suite à votre récent séjour au Ramada Plaza Tunis. Nous sommes désolés de prendre connaissance de votre commentaire et nous vous présentons nos excuses pour le désagrément que vous avez subi. Vous auriez pu en informer la réception lors de votre séjour afin qu'une solution soit trouvée, il aurait été préférable de vous changer de chambre par exemple. Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement afin d’avoir la possibilité de faire meilleure impression. Cordialement,

8/10 - 좋아요

Hamdi

2022년 5월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

abdalrahim 님, ALEXANDRIA

단체 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
Worst service I have ever experienced they don’t even pick up the phone when you call room service
2022년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-commerce Manager 님, 2022년 5월 9일
Dear guest, First of all, thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to know that you were not satisfied with the room service, and we ensure you that we take into consideration your review. Hopefully we will have the opportunity to welcoming you again, and provide you with better conditions. Sincerely, Sabrine TRABELSI / E-Commerce Manager

8/10 - 좋아요

Marie-Pascale

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 4월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Rakhi

2022년 4월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Nejah

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-commerce Manager 님, 2022년 4월 5일
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to leave us a perfect rating - it's much appreciated! Sincerely, Sabrine TRABELSI E-commerce Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

단체 여행
별로예요: 청결 상태
Bad luck of upgrading the room
Upgraded from standard room to premium room but unfortunately I think standard rooms are better,, toilet was not good at all.
2022년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-commerce Manager 님, 2022년 4월 5일
Dear Guest, Thank you for your review, we greatly appreciate the time you have taken to provide us with this valuable feedback. We are sorry to hear that you didn't have a great experience in our hotel, our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We really hope you give us another chance to make it up to you. Sincerely, Sabrine TRABELSI E-Commerce Manager

4/10 - 별로예요

khalid

2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Sabrine TRABELSI / E-commerce Manager 님, 2022년 4월 5일
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to leave us your review. We would like to learn more about your specific situation and make things right. We hope you give us the opportunity to provide you with exceptional service. Sincerely Sabrine TRABELSI E-Commerce Manager

8/10 - 좋아요

Abdelraouf

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Nice hotel
It was my first time in Ramada Plaza and it was good experience
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Adel Messaoud Director of Sales & Marketing 님, 2022년 1월 11일
Dear Abdelraouf, We would like to thank you for your positive comment and honored to have fulfilled your expectations. Thank you once again and we hope to host you again in our property for a new satisfactory experience. Best Regards Adel Messaoud Director of Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

Ibrahim

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very professional
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Adel Messaoud Director of Sales & Marketing 님, 2021년 12월 16일
Dear Ibrahim, Thank you very much for taking your time to share such a review of Ramada Plaza Tunis. It is great to hear that you found a good overall stay We all hope to have another opportunity to welcome you once again at our hotel. With kind regards, Adel Messaoud Director of Sales & Marketing

4/10 - 별로예요

AMINE

2021년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Adel Messaoud Director of Sales & Marketing 님, 2022년 1월 4일
Cher Amine, Merci d’avoir pris le temps de nous en faire part de votre note d’appréciation sur votre récent séjour au Ramada Plaza By Wyndham Tunis. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau. Bien Cordialement, Adel Messaoud Director of Sales & Marketing