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평점 10 - 훌륭해요. 565개 이용 후기 중 207개" "
10 - 훌륭해요
207
평점 8 - 좋아요. 565개 이용 후기 중 255개" "
8 - 좋아요
255
평점 6 - 괜찮아요. 565개 이용 후기 중 70개" "
6 - 괜찮아요
70
평점 4 - 별로예요. 565개 이용 후기 중 26개" "
4 - 별로예요
26
평점 2 - 너무 별로예요. 565개 이용 후기 중 7개" "
2 - 너무 별로예요
7
8.4/10
청결 상태
8.2/10
직원 및 서비스
8.0/10
편의 시설/서비스
8.0/10
숙박 시설 상태 및 시설
이용 후기
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2018년 10월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Not sure if this hotel is located in a convenient location but every taxi driver knows this hotel. Being known by 'every' taxi driver means that this is an old hotel and may not satisfy those who consider the hotel's new vibe and freshness. Still, it's a prestigious and a grand hotel and def. stay again if allowed :) (btw foods ordered for a room service wasn't great)
실제 이용하신 고객
2018년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 31일
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are pleased to hear you had a pleasant stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
10/10 - 훌륭해요
DONGMIN
2018년 9월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
대박사건 너무죠아
서비스 조식 친절도 시설 뭐하나 빠지는게 없음 대박사건이다 꼭 가보셈
DONGMIN
2018년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 9월 11일
Dear Dongmin,
Thank you for taking the time to share your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel with us. We are happy to hear you had a pleasent stay with us, especially appreaciating the location, staff service and breakfast. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet your expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
2/10 - 너무 별로예요
CHUNG
2018년 8월 6일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
CHUNG
2018년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 8월 7일
Dear Chung,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are sorry to hear your expectations were not met. In order to better ourselves, could you please inform us how we could better serve you. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
10/10 - 훌륭해요
CHUNG
2018년 8월 6일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
CHUNG
2018년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 8월 7일
Dear Chung,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are very happy to hear you had a excellent stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
10/10 - 훌륭해요
병선
2018년 5월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족합니다.
도매시장 방문으로 인한 예약, 일단 호텔자체는 굉장히 마음에 들었습니다.
광저우가면 또 예약할 의사 있습니다.
병선
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 5월 15일
Dear 병선,
Thank you for taking the time to share your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel with us. We are very happy to hear that you had a wonderful stay with us. Upon your next visit, please check out our various Chinese restaurans situated on the ground floor. You will pleasently surprised at the varieties and quality provided. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou.
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
6/10 - 괜찮아요
Taehyo
2018년 3월 26일
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
이름만 메리어트임, 다 좋은데 너무 오래됐고 건물이 너무 커서 방에 가는데 너무 힘들어요 ㅠㅠ
Taehyo
답변 제공: Joe Cai 님, 2018년 3월 28일
Dear Taehyo,
Thank you for taking the time to share your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We have taken note of the feedbacks where we need to improve, and it has been communicated to the respective hotel team. Waiting eagerly for your return, so that we may be able to serve you again to our maximum potential, and make your stay the most memorable one.
Joe Cai,
Public Relations Officer
China Hotel, A Marriott Hotel.
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2018년 3월 12일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
무난한호텔
스텝들 일 처리 속도가 좀 느렸어요. 게다가 3명이 스위트룸에 묵으면서 조식포함했는데 계속 한명 돈 더 내야한다고 조식레스토랑에서 피곤하게 굴어서 짜증났었어요. 스탭들이 좀 문제였던거 말곤 무난한 호텔이었어요.
실제 이용하신 고객
2018년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Joe Cai 님, 2018년 3월 16일
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We have taken note of the feedbacks where we need to improve, and it has been communicated to our hotel team. Thank you again for your feedback and we look forward to welcome you back in the near future to make the next experience even more enjoyable.
Joe Cai
Public Relations Officer
China Hotel, A Marriott Hotel
10/10 - 훌륭해요
hyunjong
2016년 8월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
hyunjong
답변 제공: General Manager 님, 2016년 8월 31일
Dear Value Guest
Thank you for taking time to share your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
Lori Xie
Assistant eCommerce Manager
China Hotel, A Marriott Hotel
10/10 - 훌륭해요
DONGUK 님, 부산, 대한민국
2016년 5월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
출장으로 괜찮은 호텔
1일 1회 청소로 청결함 유지
로비에 영어 가능자 배치
이용하지는 않았지만, 수영장 관리 및 이용도 괜찮아 보였음
맥도날드 및 스타벅스, 호텔 뒷편의 편의점등 호텔 내의 편이시설보다 바로 인근의 편의시설이 좋음
지하철입구 근처의 호텔로 접근성 용이
공무여비보다 약간 비쌌으나, 가격대비 만족함.
DONGUK
8/10 - 좋아요
DUJIN 님, 한국
2016년 3월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전반적으로 좋음. 지하철역이랑 붙어있고, 조금만 걸으면 유명 음식점이 있고
전통시장도 있어 먹을걱정은 안해도 된다.
다만 광저우 기후가 습한데 에어컨으로 습도조절은 불가능했다.
3인 1실을 사용했는데 세면도구는 2인이상 안챙겨주긴 하더라.
체크인 해주는 Miss Wang 이 아주 똑똑하고 센스있어서 영어못하는데 소통이 가능했다.
DUJIN
10/10 - 훌륭해요
KWANGJIN
2016년 1월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전체적으로 만족
히터 작동 안한것 만 빼면 모두 만족
KWANGJIN
8/10 - 좋아요
Mun chun
2015년 9월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mun chun
8/10 - 좋아요
YONG HOON 님, seoul
2015년 7월 9일
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
위치 쵝오....
위치는 좋지만 호텔 컨디션이 메리어트라는 이름벨류에 적합하지 않은듯...
YONG HOON
4/10 - 별로예요
LEESUNJOONG 님, seoul
2015년 5월 14일
별로예요: 직원 및 서비스
Deposit으로 2000위안을 한 것이 아직도 취소가 안 되네요.
우선 Deposit으로 2000위안을 계산하더군요.체크아웃을 할때 자동적으로 취소될것이라고 해서 기다리고 있는데...아직까지 해결이 안 되어서 오늘 콜센터에 통화를 해야겠습니다.
가장 훌륭했던것은 지하철역 접근성이었고 나머지는 평균수준이었으며 체크인 체크아웃하는 직원들은 불친절하였음.물어보면 성의없게 대답하고 해결의지가 없음.
Very near from metro station,good breakfast buffet,clean and comfortable
실제 이용하신 고객
10/10 - 훌륭해요
younkyong 님, 한국
2015년 1월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
보증금 천위엔^^
보증금이 천위엔이에요.준비하셔야해요.호텔 바로 앞에 지하철이 있어서 관광하기 좋았어요.후진타오 수석도 묵었던 호텔인만큼 서비스도 좋고 여러면에서 좋았습니다.아침 뷔페도 종류도 많고 고급이어서 만족합니다.더블침대가 두개 좋인침실옝약했는데 4인가족이 묵을 수 있었어요.엑스트라베든는 하루에 백위안정도 더 내라고 해서 취소했답니다.
younkyong
6/10 - 괜찮아요
Seungjin 님, 호주
2014년 12월 24일
별로예요: 직원 및 서비스
직원 친절
직원이 더 친절햇으면 ...
Seungjin
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2014년 12월 3일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
출장
언제나 굿
실제 이용하신 고객
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
2014년 11월 11일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
실제 이용하신 고객
8/10 - 좋아요
joon ho choi 님, usa
2014년 1월 3일
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
very good hotel
The hotel was great and very comfortable. But there was a little problem with the front desk employes because they were unfriendly and rude.
joon ho choi
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2013년 10월 1일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
4/10 - 별로예요
실제 이용하신 고객
2018년 12월 9일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Food from the banquet room and yumcha below average and over priced and facilities so old it looks like it hasn’t been renovated since the cultural revolution
실제 이용하신 고객
2018년 12월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
연인과의 여행, 출장 여행
2018년 12월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfect location near the metro station. Very good facility. Will come back for sure
실제 이용하신 고객
2018년 12월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
DONALD 님, NEW YORK
2018년 11월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
I stayed at China Hotel for 2 nights and it was comfortable, subway access right down stair to all attraction, restaurants in hotel and service was outstanding. I would stay again on my next trip. Thank you China Hotel!
DONALD
2018년 11월에 2박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
2018년 11월 10일
좋아요: 직원 및 서비스
perfect for the convention in the nearby dongfang hotel
실제 이용하신 고객
2018년 11월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2018년 11월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2018년 11월에 3박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Sye Sye
2018년 11월 6일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sye Sye
2018년 10월에 1박 숙박함
2/10 - 너무 별로예요
실제 이용하신 고객
2018년 11월 4일
실제 이용하신 고객
2018년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 11월 6일
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel. We are sorry to hear your expectations were not met. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward eagerly to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet your expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel.
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2018년 11월 4일
실제 이용하신 고객
2018년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 11월 6일
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel. We are happy to hear you had a pleasant stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward eagerly to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel.
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
2018년 11월 4일
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태
Bathroom shower still has hair in it from previously guest yuk
실제 이용하신 고객
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 11월 6일
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel. We are happy to hear you had a pleasant stay with us. Please rest assured we have communicated your feedback with the concerned departments so that this remains an isolated case. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward eagerly to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel.
8/10 - 좋아요
Christian
2018년 11월 3일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bra hotell
Riktigt bra hotell med snabbt internet.
Christian
2018년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 11월 6일
Dear Christian,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are very happy to hear you had an excellent stay with us, especially appreciating our staff service. Your kind words further motivate us to strive for perfection and highest service standards. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward eagerly to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet your same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
4/10 - 별로예요
Eric
2018년 10월 30일
별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Didn't honor Non-smoking reservation
Was given a smoking room even though I reserved non-smoking. It was hard to breathe in there. The decor is dated and the area was not convenient to downtown shopping districts.
Eric
2018년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 31일
Dear Eric,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are sorry to hear your expectations were not met. Please rest assured your valuable feedback has been communicated with the respective hotel team to ensure it does not repeat again. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
10/10 - 훌륭해요
Shane 님, Nassau, Bahamas
2018년 10월 30일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Staff is well train very professional . Front desk staff speaks English well
Shane
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 30일
Dear Shane,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are very happy to hear you had an excellent stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
10/10 - 훌륭해요
Salima
2018년 10월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Salima
2018년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 29일
Dear Salima,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are very happy to hear you had an excellent stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2018년 10월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 29일
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are pleased to hear you had a pleasant stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2018년 10월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice hotel and good service and quality 👍👍👍👍👍👍👍
실제 이용하신 고객
2018년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 29일
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are very happy to hear you had an excellent stay with us, especially appreciating our location and service quality. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
2018년 10월 27일
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2018년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 29일
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are pleased to hear you had a pleasant stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel
8/10 - 좋아요
QNS 님, Singapore
2018년 10월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Convenient to Metro , shop available for some snack and coffee
QNS
2018년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 29일
Dear QNS,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are pleased to hear you had a pleasant stay with us, appreciating our location and convenience shops. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel
10/10 - 훌륭해요
Anjum
2018년 10월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Anjum
2018년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 29일
Dear Anjum,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are pleased to hear you had a pleasant stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel
8/10 - 좋아요
MCDL 님, From: PANAMA CITY
2018년 10월 26일
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
The property is OK, but too far from the Canton Fair!!
- Staff 8 of 10 (very few can communicate in English
- Food Options and Pricing 6 of 10
- Cleanliness 5 of 10
- Amenities 5 of 10
MCDL
2018년 10월에 9박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 29일
Dear MCDL,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are pleased to hear you had a pleasant stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
8/10 - 좋아요
TR 님, Bangkok
2018년 10월 24일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good location next to subway. Staff was not so helpful, nor smart. They did not know APEC card could be used instead of visa.
The room was quite dark, but comfy.
TR
2018년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 30일
Dear TR,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are pleased to hear you had a pleasant stay with us. Your feedback regarding staff service has been communicated and adequate training has been put in place. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
4/10 - 별로예요
실제 이용하신 고객
2018년 10월 20일
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2018년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 22일
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are very sorry to hear yout expectations were not met. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
6/10 - 괜찮아요
HUSAIN
2018년 10월 20일
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Reception team is really unprofessional. Difficult to communicate as understand very little to no English. Charged even for breakfast and when we showed booking they reversed. Never going back again this hotel.
HUSAIN
2018년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 26일
Dear Husain,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are very sorry to hear yout expectations were not met. We apologise for the inconvience, and rest assured your feedback has een communicated with the respective hotel teams to ensure this remains an isolated case. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
4/10 - 별로예요
실제 이용하신 고객
2018년 10월 17일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 18일
Dear Valued Guest,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are pleased to hear you had a pleasent stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
8/10 - 좋아요
Wan 님, New Zealand
2018년 10월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good value
Close to a metro station, convenience shops, restaurants and several main tourist attractions - Yuexiu Park and Nanyue King Mausoleum.
Wan
2018년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 15일
Dear Wan,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are pleased to hear you had a pleasent stay with us, especially appreaciating our location and convience shops. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer, .
China Hotel, A Marriott Hotel.
8/10 - 좋아요
Jason
2018년 10월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice hotel in convenient location. Hotel looks a bit old however clean and tidy. staffs are very nice.
Jason
2018년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 11일
Dear Jason,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are very happy to hear you had a pleasent stay with us, especially appreaciating our courteous staff, rooms and location. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
8/10 - 좋아요
Yee Nam
2018년 10월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Yee Nam
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 9일
Dear Nam,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are very happy to hear you had a excellent stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.
8/10 - 좋아요
Kgosi and Kgalalelo
2018년 10월 7일
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Can be better
I’m not show if bedding is changed
Kgosi and Kgalalelo
2018년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Ritam Dharod 님, 2018년 10월 8일
Dear Kgosi,
Thank you for sharing your recent experience at China Hotel, A Marriott Hotel. We are pleased to hear you had a pleasent stay with us. One of our key priorities is to provide the highest level of friendly and courteous service. We are looking forward to welcome and to serve you again whenever your travels may bring you back to Guangzhou. Your next stay will not only meet the same expectations, but surpass them!
Ritam Dharod,
Public Relations Officer,
China Hotel, A Marriott Hotel.