리셉션

라 메종 데 테트 여행 후기

5 out of 5
라 메종 데 테트
19, rue des Têtes, Colmar, Alsace

이용 후기

9.4

최고예요

평점 10 - 훌륭해요. 199개 이용 후기 중 146개" "
평점 8 - 좋아요. 199개 이용 후기 중 36개" "
평점 6 - 괜찮아요. 199개 이용 후기 중 12개" "
평점 4 - 별로예요. 199개 이용 후기 중 3개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 199개 이용 후기 중 2개" "

9.6/10

청결 상태

9.4/10

직원 및 서비스

8.8/10

편의 시설/서비스

9.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
excellent place in Colmar
매우 좋은 위치와 모든 직원의 친절함 맛있는 식사
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Marilyn 님, 2021년 11월 15일
고객님 께, 마지막으로 Maison des Têtes를 방문했을 때의 인상을 공유해 주셔서 감사합니다. 우리 팀의 모든 서비스가 귀하에게 큰 만족을 주었다는 사실을 알게 되어 기쁩니다. 우리는 다시 당신을 환영하기를 기대합니다. 공손히, Marilyn & Eric GIRARDIN – 관리자

10/10 - 훌륭해요

Evan

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A stunning property, with a very attentive staff. Very quiet, carpeted rooms which look down into a historic sunlit courtyard. The breakfast was a great experience, along with their amazing Michelin star restaurant. Overall an incredible hotel experience
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants 님, 2024년 3월 26일
Dear Sir,Thank you for your kind comment!We are delighted to read that you were satisfied with the services provided by all our teams.We look forward to welcoming you back!Yours respectfully Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 - 훌륭해요

Rupert

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel restaurants were closed and check in staff seemed unfamiliar with alternatives, though she did have some printed sheets.
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants 님, 2024년 2월 20일
Dear sir,Thank you for leaving your impressions of your stay.We are delighted to read that your stay went well.Our receptionists know the city and are available to give you information about the different restaurants.The lists have been made in order to inform you as best as possible and to give you the most accurate information possible.Respectfully,Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Managers

10/10 - 훌륭해요

Louise

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN 님, 2024년 2월 20일
Chère Madame,Merci pour cette superbe note !Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 - 훌륭해요

Vargas-Garcia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
N/a
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Gérants 님, 2023년 12월 5일
Cher Monsieur Vargas-Garcia,Merci pour cette superbe note ! Nous sommes ravis que votre séjour se soit déroulé au mieux.Nos équipes et nous espérons avoir la joie de vous recevoir à nouveau. Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Gérants

10/10 - 훌륭해요

Angela

좋아요: 직원 및 서비스
Preis Leistung absurd; kleines Zi, schmutziger Spannteppich; keines von 2 Restaurant hat So, und Mo. Abend offen
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN 님, 2023년 10월 15일
Sehr geehrte Frau, wir möchten Ihnen dafür danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke von Ihrem Besuch im Maison des Têtes mitzuteilen. Es tut uns leid zu hören, dass das Zimmer nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat.Seien Sie versichert, dass wir Ihre Anmerkungen bezüglich des Teppichs an die zuständigen Abteilungen weiterleiten.Wir bitten Sie, sich beim nächsten Mal an unsere Rezeption zu wenden, damit wir Ihnen eine Zimmerkategorie zuweisen können, die Ihnen besser zusagt.Wir informieren unsere Gäste auf unserer Website darüber, dass unsere Restaurants sonntags und montags geschlossen sind. Unsere Mitarbeiter stehen Ihnen weiterhin zur Verfügung, um Sie zu beraten und Restaurants in der Nähe des Hotels zu reservieren.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Geschäftsführer

10/10 - 훌륭해요

Gert Fisker

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants 님, 2023년 10월 8일
Cher Monsieur,Un grand merci pour cette superbe note !Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 - 훌륭해요

Rie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN 님, 2023년 9월 29일
Chère Madame,Nous sommes ravis que votre séjour vous ai plu !Toutes nos équipes vous remercient pour ce retour positif.Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 - 훌륭해요

Toshio

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN 님, 2023년 9월 29일
Cher Monsieur,Un grand merci pour ce retour positif !Nous espérons vous accueillir à nouveau,Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 - 훌륭해요

Finn

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN 님, 2023년 9월 29일
Cher Monsieur,Merci pour ce 10/10 ! Nous sommes ravis que votre séjour vous ai plu.Nous espérons vous accueillir à nouveau chez nous.Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 - 훌륭해요

Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Lovely hotel
Beautiful hotel in great location Great room with comfy beds and pillows Excellent restaurant
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN 님, 2023년 9월 16일
Dear Mr, We are delighted to read your comment, and to hear that you have appreciated all our services at the Maison des Têtes.All our teams would like to thank you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you back. Yours respectfully Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 - 훌륭해요

WENDY

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We stayed in the only front balcony looking out on the street and did not realize it was the number 2 attraction in Colmar (The House of Heads). It was so much fun. The bountiful breakfast was awesome both mornings also.
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Managers 님, 2023년 8월 18일
Dear Mrs PARMER, We are delighted to hear that you have appreciated all our services at the Maison des Têtes.The Maison des Têtes is indeed a well-known building that attracts many visitors ;)All our teams would like to thank you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you back. Yours respectfully Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN - Managers

4/10 - 별로예요

Steven 님, Aventura

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This property is NOT a five star hotel by any means. It’s a three star on a good day. One person working there at front desk. No valet, bell boys , concierge. The room as sub par and dangerous. Very low beams everywhere. Carpet is dirty and smelly. We stayed one night and decided to leave and they wouldn’t refund our second night. Don’t be fooled.
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Eric GIRARDIN - Manager 님, 2023년 8월 3일
Dear customer, Thank you for taking the time to write to us.This is a historic house from 1609. The rooms have been adapted to the house and the Alsatian architecture. We would like to inform you that the carpets were changed at the beginning of the year in February 2023.As this is an Expedia booking, we have no control over it. Madame was unpleasant with our staff. RespectfullyEric GIRARDIN - Manager

8/10 - 좋아요

luc

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Restaurant gesloten Terras onverzorgd Ontbijt super
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 8월 3일
Dear Sir,We are delighted to read that you enjoyed our homemade breakfast. Indeed, we inform on the different sites, the weekly closure of our two restaurants on Sunday and Monday.Our receptionists are always pleased to help our guests with some recommendations and reservations for restaurants in Colmar.Please be assured that the information you took the time to list in your comment have, of course, been shared and followed up with the Chef and dedicated teams.Hope to welcome you another time.Best regards,FannyHead of Reception

10/10 - 훌륭해요

Stefania

2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 8월 3일
Dear Madam,Thank you for your great rewards !We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.we sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 - 훌륭해요

Lawrence

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel is located in a unique historical building. It’s centerally located in the old town. Staff was attentive and made sure we had reservations or suggestions to restaurants. Room was comfortable. Breakfast was simple and delicious, part of the room rate and the complimentary baked pastry was mmmm….😋 along with one gifted to us on departure.
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 8월 3일
Dear Madam,What a great reward for us to read your comment.We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.It will be a pleasure to inform our pastry Chef that you enjoyed their works. All the teams thank you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 - 훌륭해요

Luis

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotel hermoso Muy bien ubicado El restaurante de menú de degustación, increíble La cama Las amenidades del cuarto de primera Estacionamiento
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 6월 23일
Dear Sir,What a great reward for us to read your comment.We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.All the teams thank you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 - 훌륭해요

Guillermo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 6월 23일
Dear Sir,What a great reward for us to read your comment.We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.All the teams thank you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 - 훌륭해요

Anna Kristina

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Just Fantastic
Just fantastic , perfect service , perfect location , wonderful breakfast , is just fantastic , will absolutely stay here again next time we come to Colmar
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 5월 19일
Dear Anna KristinaMany thanks for this complimentary comment!We are delighted to hear that you enjoyed the service of our teams, our breakfast and all your experience in La Maison des Têtes.All the teams join us in thanking you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 - 훌륭해요

Anna Kristina

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Espectacular
Este hotel es increíble , el Servicio es lo mejor todo el personal es súper atento , la ubicación perfecta , el desayuno una delicia , muchas gracias al personal por hacer que tuvimos una estancia espectacular. El restaurante de una estrella Michelin en el hotel una experiencia increíble. Si volvemos a Colmar sin duda nos quedamos en este hotel otra vez .
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 5월 19일
Dear Anna Kristina,What a great reward for us to read your comment.We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.All the teams join us in thanking you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 - 훌륭해요

Michele

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful hotel in great location. Breakfast was suburb. Bar was not open during our stay.
2023년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 5월 11일
Dear Madam and Sir,Thank you for taking the time to share your feeling with us about your stay in La Maison des Têtes.We are delighted to learn that you enjoyed our House and especially our breakfast. For now we do not have a bar area, but our teams are pleased to serve you something in our reception or in your room. Do not hesitate to ask our reception team for a drink.We hope to have the joy of welcoming you again.Respectfully,FannyHead of Reception

10/10 - 훌륭해요

Jean Michel

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Séjourner dans cette hôtel est un vrai plaisir, si vous le pouvez, faites-vous plaisir en payant le séjour un peu plus que d’habitude, vous ne le regretterez pas
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 5월 11일
Cher Monsieur,Quel plaisir de vous lire !Nous sommes enchantés d’apprendre que vous avez apprécié l’ensemble de votre séjour au sein de la Maison des Têtes.L’ensemble des équipes se joint à nous pour vous remercier de ce retour très positif et espère sincèrement vous accueillir à nouveau. Respectueusement, FannyChef de réception

10/10 - 훌륭해요

Brigitte

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Un hôtel où on ne se prend pas la tête...
Superbe séjour à Colmar, personnel attentionné et sympathique, petit-déjeuner exceptionnel avec une formule très originale (buffet apporté et sac à emmener ce qui n'a pas pu être consommé fourni. Bravo à toute l'équipe sans oublier le "Chef" A faire sans hésiter.
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 5월 11일
Chère Madame,Quelle belle satisfaction pour nous de lire votre commentaire.Nous sommes enchantés d’apprendre que vous avez apprécié l’ensemble de nos services au sein de la Maison des Têtes.Toutes les équipes se joint à nous pour vous remercier de ce retour très positif et espère sincèrement vous accueillir à nouveau. Respectueusement, FannyChef de réception

2/10 - 너무 별로예요

Halit

2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 3월 21일
Dear Halit Tacir,What a disappointment for our team and ourselves to read your feelings!Please accept our apologies for not having lived up to your expectations.Unfortunately, you don't tell us why you were disappointed, but we respect your feelings.We assure you that we carry out our profession with passion & dedication. Our entire team works daily to support our customers. The satisfaction of our customers is our greatest reward.Respectfully,Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 - 훌륭해요

Ruyter Kepler

2023년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 3월 21일
Dear Ruyter Kepler, What a great reward for us to read your comment.We are delighted to hear that you enjoyed the whole of our services at the Maison des Têtes.All the teams join us in thanking you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again.Respectfully,Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Manager

10/10 - 훌륭해요

Nora

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 12월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Günter

2022년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2023년 1월 3일
Cher Monsieur,Merci d’avoir choisi notre Maison Alsacienne.Nous sommes ravis que votre expérience vous ait plu. Nous espérons vous accueillir une nouvelle fois. Respectueusement, Marilyn TANGUY GIRARDIN & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 - 훌륭해요

Kurt

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Stay was excellent. Check in, check out very efficient and friendly Breakfast outstanding, top service
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 10월 7일
Dear Sir,Thank you for choosing our Relais & Chateaux House.We are delighted that you enjoyed your experience.We hope to welcome you once again.Respectfully,Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 - 훌륭해요

vasco

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 9월 5일
Dear Mr Dias,Thank you for choosing our Maison Alsacienne.We are delighted that you enjoyed your experience.We hope to welcome you once again.Respectfully,Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

8/10 - 좋아요

Cécilia

좋아요: 청결 상태
2022년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Davide

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 8월 12일
Cher Monsieur, Merci d’avoir choisi notre Maison Alsacienne. Nous sommes ravis que votre expérience vous ait plu. Nous espérons vous accueillir une nouvelle fois. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN – Gérants

8/10 - 좋아요

Katharina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Mir hat alles gefallen plus liebvoll gestaltetes persönliches Frühstücksbuffet. Das einzige wovor ich grossen Respekt hatte sind die Bodenplatte in der Dusche = äusserst rutschig.
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 7월 31일
Dear Valued Client, Thank you for choosing our Maison Alsacienne. We are delighted that you enjoyed your experience. Be assured we have taken good note of your note about our shower floor. We hope to welcome you once again. Respectfully, Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 - 훌륭해요

Gerald

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfect stay. Staff friendly and helpful. Beautiful inn. And the food was fantastic. A special thank you to Chef Girardin for his personal warm welcome. We look forward to returning.
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 7월 17일
Dear Mr & Mrs FRIED, What a pleasure to read you ! We are delighted to hear that you enjoyed your entire stay at the Maison des Têtes. All the teams join us in thanking you for this very positive feedback and sincerely hope to welcome you again. Respectfully, Marilyn & Eric GIRARDIN – Manager

10/10 - 훌륭해요

jose

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Un hotel de Primera
2022년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 7월 6일
Dear Valued Client, Thank you for choosing our Maison Alsacienne. We are delighted that you enjoyed your experience. We hope to welcome you once again. Respectfully, Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 - 훌륭해요

Claes

2022년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 4월 27일
Cher Client, Merci d’avoir choisi notre Maison Alsacienne. Nous sommes ravis que votre expérience vous ait plu. Nous espérons vous accueillir une nouvelle fois. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN – Gérants

2/10 - 너무 별로예요

CEM

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Stefan

2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 4월 9일
Cher Client, Quelle belle récompense pour nous de lire votre commentaire. Un grand merci de la part de l’ensemble des équipes pour ce partage. Au plaisir de vous recevoir à nouveau. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN

10/10 - 훌륭해요

Frederic

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Du pure bonheur
Un cadre fantastique, une cuisine excellente et un personnel au petit soin, tout pour passer un séjour inoubliable. Nous reviendrons.
2022년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 4월 9일
Cher Client, Toutes les équipes vous remercient pour vos compliments. C’est un réel plaisir pour nous de lire votre satisfaction. Nous espérons avoir la joie de vous recevoir à nouveau. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN - Gérants

10/10 - 훌륭해요

Angelika

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 4월 9일
Cher Client, Quelle belle récompense pour nous de voir votre commentaire. Un grand merci de la part de l’ensemble des équipes pour ce partage. Au plaisir de vous recevoir à nouveau. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN

10/10 - 훌륭해요

Fiorella

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 4월 9일
Cher Client, Toutes les équipes vous remercient pour votre retour. C’est un réel plaisir pour nous de lire votre satisfaction. Nous espérons avoir la joie de vous recevoir à nouveau. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN - Gérants

10/10 - 훌륭해요

Jean

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: La Maison des Têtes 님, 2022년 4월 9일
Cher Client, Quelle belle récompense pour nous de voir vos retours. Un grand merci de la part de l’ensemble des équipes pour ce partage. Au plaisir de vous recevoir à nouveau. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN

10/10 - 훌륭해요

Philippe

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 1월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Natalia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Wonderful hotel! I just missed some room service simple options like a soup or a sandwich. Perfect location and room confort!
2021년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Marilyn 님, 2022년 1월 10일
Dear Customer, We are sincerely sorry for not having been able to fully meet your expectations. Please accept my apologies. We do not offer room service soup. The menu is reduced on weekends, we offer foie gras, smoked trout and other "cold" dishes in room service. Your stay was nevertheless pleasant,we hope you will think of us on your next Colmar getaway. Respectfully, Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 - 훌륭해요

Sara

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Marilyn 님, 2021년 12월 26일
Dear Customer, Thank you for choosing our Maison Alsacienne. We are delighted that you enjoyed your experience. We hope to welcome you once again. Respectfully, Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 - 훌륭해요

Alicia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Location
2021년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sousan 님, Newport Coast

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wonderful. I only suggest put something on the bath room floor and bath tub because they are very slippery.
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilyn 님, 2021년 12월 13일
Dear Customer, Thank you for choosing our Maison Alsacienne. We are delighted that you enjoyed your experience. Thank you for your review. To avoid slipping, we provide bath mats in the bathroom. We hope to welcome you once again. Respectfully, Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 - 훌륭해요

sofia

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel très propre et très beau, personnel très professionnel et sympathique, literie confortable, petit déjeuner merveilleux nous gardons un super souvenir
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilyn 님, 2021년 12월 13일
Chère cliente, Nous tenions à vous remercier d’avoir pris le temps de partager avec nous vos impressions sur votre dernière visite à la Maison des Têtes. Nous nous réjouissons de lire que le service de l’ensemble de nos équipes vous ait apporté si grande satisfaction. Nous nous réjouissons par avance de vous recevoir à nouveau. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 - 훌륭해요

PATRICK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
inoubliable
Tres belle découverte et super accueil On recommande le restaurant
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilyn 님, 2021년 12월 9일
Cher Client, Merci d’avoir choisi notre Maison Alsacienne. Nous sommes ravis que votre expérience vous ait plu. Nous espérons vous accueillir une nouvelle fois. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN – Gérants

10/10 - 훌륭해요

Linda

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Christmas Magic
My husband and I went to Colmar for the Christmas Markets for our first trip since Covid began. This hotel was perfect! The people could not have been kinder and more helpful. They even packed a magnificent breakfast for us when we had to get to the airport before the regular breakfast hours. Our street view was incredible with all the decorations twinkling (including the outside of the hotel) and the market down the street. The beds were ultra comfortable and the room very quiet even with the holiday makers below us. We can not say enough about this wonderful oasis. It was truly a magical stay. To our friends at La Maison des Tetes: Joyeuse Noel! You have certainly helped make ours a Merry Christmas season!
2021년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: Marilyn 님, 2021년 12월 9일
Dear Customer, It is with great pleasure that we read your satisfaction through your words. We sincerely thank you for this beautiful testimony. We look forward to welcoming you back to the Maison des Têtes. Merry Christmas Linda :) Respectfully Marilyn & Eric GIRARDIN - Managers

10/10 - 훌륭해요

sandra

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Très belle adresse en plein centre de Colmar
Une belle adresse plein centre ville qui permet de visiter la ville à pied. Chambres cosy et boisées, avec tout le confort nécessaire. Très bonne brasserie (avec une toute petite carte) Mention spéciale pour l’excellent petit déjeuner ! Dommage qu’il n’y ait pas de bar….
Jolie chambre avec poutres
Petit balcon avec vue sur la ville
Petit déjeuner plus que parfait!
Cour intérieure joliment décorée
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilyn 님, 2021년 12월 9일
Cher Client, L’ensemble des équipes se joint à nous pour vous remercier d’avoir choisi notre maison Relais & Châteaux pour votre séjour. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre chambre ainsi que le dévouement de notre personnel & la qualité de votre repas dans notre Brasserie Historique. Au plaisir de vous accueillir à nouveau lors d’un prochain séjour. Respectueusement, Marilyn & Eric GIRARDIN – Gérants