실내 수영장, 시즌별로 운영되는 야외 수영장, 일광욕 의자

엔사나 서멀 아쿠아 여행 후기

4 out of 5
엔사나 서멀 아쿠아
Kossuth Lajos utca 13, Hévíz

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 78개 이용 후기 중 43개" "
평점 8 - 좋아요. 78개 이용 후기 중 23개" "
평점 6 - 괜찮아요. 78개 이용 후기 중 8개" "
평점 4 - 별로예요. 78개 이용 후기 중 1개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 78개 이용 후기 중 3개" "

9.0/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

7.4/10

편의 시설/서비스

8.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.2/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Yevgeniy

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Richard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Hotel, das Personal im Housekepping war sauber, das Personal im Speisesaal war freundlich und freundlich, das Essen war gut und abwechslungsreich.
2023년 11월에 14박 숙박함

8/10 - 좋아요

János

2023년 11월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Heinz

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 11월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Michael 님, Berlin

연인과의 여행, 반려동물 동반 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hervorragend
2023년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2023년 10월 26일
Dear Michael; Thank you so much for your 5/5 review and for choosing us. It was good to see that you had an excellent time and hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Aqua

8/10 - 좋아요

Ralf

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Es wäre schöner, wenn jedes Zimmer seinen eigenen Parkplatz hätte. Des Weiteren würde ich es befürworten, wenn der Checkin früher wäre.
2023년 7월에 14박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2023년 8월 7일
Dear Ralf, thank you for your review and for staying at us. we are glad that you had a great time. I am sorry that the availability of our parking places were caused issue and sorry for the inconvenience. As for early check in, we have this service for an extra fee, depending on our availability. With it, our guests can arrive as early as 10 AM - just contact our reservation department to work out the details.We hope you had an overall nice time and will grace us with your visit in the future.Sincerely: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Aqua

10/10 - 훌륭해요

galina 님, brooklyn

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The best hotel!!!
2023년 6월에 25박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2023년 7월 4일
Dear Galina; Thank you for your review and for staying at us. We are grateful for your approving words and hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Aqua

10/10 - 훌륭해요

Teodor

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 6박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2023년 7월 4일
Dear Teodor; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager, Ensana Thermal Aqua

10/10 - 훌륭해요

Christian

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Gute regionale ungarische Hausmannskost Freundliches Personal Gute Heilwasser Becken
2023년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2023년 2월 15일
Dear Christian; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, Ensana Thermal Aqua

10/10 - 훌륭해요

Manfred

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Alles top
2022년 11월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Val

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is old and outdated. The couch in our suite was broken, the shower was broken. In 5 days the room was never cleaned, only towels added. Sauna is very small, no free salt room. Only dry and steam. The personal was friendly, the location is close to the lake, walking distance to everywhere. You don’t need a car. But we like better the Europa hotel where we stayed before for twice as less money than this time. It’s not worth it.
2022년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2022년 8월 11일
Dear Val; Thank you for your review and for staying at us. We are glad that our venue's location gained your approval and are grateful for your kind words about our staff members. We are sorry that we could not meet your expectations and that the room's comfort was not to your liking. Thank you for taking the time sharing your experiences with us; these reviews help us to provide better services for our guests in the future. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

8/10 - 좋아요

Ernst

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Preisleistung gut. Das Essen war sehr gut. Badebereich zu laut. Wir wahre sehr zufrieden.
2022년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2022년 2월 25일
Dear Ernst; Thank you for your review and for staying at us. We hope to see you again soon. Best regards: Ensana Hotels

8/10 - 좋아요

Csaba

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2021년 12월 30일
Kedves Csaba! Köszönjük értékelését, és hogy szállodánkat választották. Várjuk vissza Önöket a jövőben is. Üdvözlettel: Ensana Szállodák

10/10 - 훌륭해요

HOLINGER

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Kitűnő
Tiszta, a kiszolgálás müködik, nagyon jó, figyelmesek, udvariasak, az ételek finomak, a szoba kényelmes!
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2021년 11월 2일
Kedves Vendégünk! Köszönjük szépen a 10 potos értékelését, és hogy szállodánkat választották. Várjuk vissza Önöket a jövőben is. Üdvözlettel: Ensana Szállodák

10/10 - 훌륭해요

Péter

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nagyon jó a szálloda és a személyzet is.
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2021년 9월 3일
Kedves Péter! Köszönjük a 10 pontos értékelést, és várjuk vissza Önöket legközelebb is. Szívélyes üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2020년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2020년 3월 17일
Dear Guest Thank you for your 5-star reveiw, hope to see you again soon! Regards: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 - 훌륭해요

Radomír

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Byli jsme moc spokojeni, a určitě se někdy vrátíme.
2020년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2020년 3월 17일
Dear Radomír Thank you for your kind feedback, it was really good to see you had a great time at us. We heartily hope to see you again soon. Best wishes: Peter Nagy, E-commerce manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2020년 3월 17일
Dear Guest, Thank you for your feedback - if there is anything we can do to make your next stay even better, we are at your service: Sincerely: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 - 훌륭해요

Katarina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Boli sme absolutne spokojni, krasny hotel, uzasny
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2019년 11월 4일
Dear Katarina; Thank you for your review and for the perfect score - we hope to see you soon again for another excellent holiday. Kindest wishes: Peter Nagy, E-commerce manager

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Dålig lukt
Det luktade ruttna ägg på hela hotellet. Poolen var ganska ofräsch och ett allmänt slitet hotell.
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2019년 8월 23일
Dear Guest; Thank you for staying at us. I am sorry that you found the sulfur scent in the hotel unpleasant. i can assure you, it is not from rotten eggs, but from the sulfur content of our healing water. You can feel it throughout Heviz, and especially near the lake itself, as we have the same healing water as in the city's thermal lake. The natural sulfur is paramount in the healing property of the water, so we do not intend to filter it out in any way. Thank you for your understanding and for allowing me to clear it up. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Klimaanlage zwei Wochen nicht in Betrirb, bei Temperaturen um 38°C. Bettwäsche war dadurch komplett nass, wurde trotz Reklamation erst nach 5 Tagen gewechselt. Von den Mitarbeitern an der Rezeption wurde man frech ins Gesicht angelogen. Einzig die Kellner im Speisesaal, die machen einen unglaublichen Job. Beworben als Kur- Wellness und Nichtraucherhotel. Gequalmt wurde fast überall, inkl. Pfeife und Zigarre. Ekelhaft!
2019년 6월에 15박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2019년 7월 17일
Dear Guest; Thank you for your review, and for your praise toward our waiters. I apologize for the inconvenience you experienced during your stay. The AC outage was first thought to be a relatively easily repairable issue, but during the maintenance it turned out that the entire system needed replacement, as it was beyond recovery. Our staff did everything to carry this task out as fast as possible, but it indeed took two weeks before the complete AC system could be installed and put into use. This job included multiple heavy-duty construction work (concrete laying, craning thousands of kgs of equipment onto the roof, wiring, etc), and despite our best effort it was completed only once your stay was over. The hotel is indeed a smoke-free establishment, as health-service provider we fall into the same category as hospitals. Smoking is only allowed at the 2 designated areas which can be found in the parking lot and on the left part of the sun-terrace. These are the only places where smoking is allowed - if guests are caught smoking on other parts of the hotel's premises, they are asked to cease the activity, and in case of smoking in the room an extra cleaning fee of 100 EUR is being charged to their invoice. I would like to apologize again for the inconvenience you experienced; I can only just hope that you may give us another chance to prove ourselves sometimes in the future. Sincerely: Peter Nagy, E-commerce manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Wir sind schon mindestens 15 mal hier abgestiegen und waren immer sehr zufrieden. Dieses Mal leider nicht, die Klimaanlage war an allen 9 Tagen defekt. Es waren sehr heiße Nächte mit wenig Schlaf. An 3 Tagen wurde an einem Schwimmbecken repariert und war nicht zugänglich. Wir hatten das Zimmer 118 und ehrlich gesagt, wir hatten noch nie ein so runtergekommenes Zimmer, das kann man eigentlich nicht mehr vermieten. Wir kommen wieder am 26.08.2019 und bleiben 14 Tage. Wie ich Ihr Haus kenne werden Sie uns bestimmt entgegen kommen. Hervorheben möchten wir noch, daß Essen war hervorragend und das Personal wie immer liebenswürdig und hilfsbereit. Trotz dieser kleinen Unannehmlichkeiten können wir Ihr Haus bedenkenlos weiterempfehlen. Mit freundlichen Grüßen Ihre treuen Gäste.
2019년 6월에 9박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2019년 6월 24일
Dear Guest; Thank you very much for your feedback and for returning to us. I am really sorry that you had to endure the mentioned difficulties during your stay. Though we tried to solve the AC issue as soon as possible, unforeseen technical difficulties hampered greatly the full repair of the device throughout the hotel. I am joyful to see that you were satisfied with our staff, and the food services gained your appeal once more. We are looking forward to having you with us again, and hope that you will have a wonderful time at us next time. Sincerely: Peter Nagy, E-commerce manager

4/10 - 별로예요

Michael

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Жарко везде купите современные кондиционеры
Мы были в гостинице 10 дней. Заплатили за комнату с кондиционером. 9 из 10-и дней кондиционеры не работали, их не смогла починить. В номерах было больше 30-и градусов. Директор гостиници ото всех пряталась. Все возмущались, но ничего не помогало. В ресторане кондиционеров вообще нет, только в зоне раздачи еды (над едой). Все стараются занять место на улице в тени, но мест не хватает. Над бассейнами нет тени. Медицинское обслуживание на уровне, еда нормальная. В лобби гостиницы много комаров. Не ясно, почему их не травят.
2019년 6월에 10박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2019년 6월 24일
Dear Michael; Thank you for your review. First, I would like to sincerely apologize that you had to endure such issues during your stay. Our maintenance team and operation directors did everything to solve the AC issue as soon as possible, but unforeseen technical difficulties hampered greatly the full repair of the device throughout the hotel. As for the mosquitoes, Heviz is also part of the areas around the Lake Balaton, where the mosquito population is being thinned by ground and air devices, multiple times a year. As we are in a natural preserve area, the number of occasions when such operations can be conducted are strictly regulated. Thus, occasional rise in the insect population between these occasions is possible. We apologize for that inconvenience. I can just hope that despite the above mentioned setbacks you may give us another chance to prove ourselves, and have a great time at us then. Sincerely: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 - 훌륭해요

Friedrich

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Optimal zum Entspannen, sehr freundliches Personal
2019년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2019년 6월 12일
Dear Friedrich; Thank you so much for your review, it is good to see you had a great time at us. We hope to see you again soon. Best wishes: Peter Nagy, e-commerce manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: PNAgy 님, 2019년 6월 3일
Dear Guest, Thank you for your feedback and for staying at us. Glad to see you enjoyed your vacation and we hope to see you again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 - 훌륭해요

Liliya

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 5월에 11박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2019년 5월 17일
Dear Liliya; Thank you for your review, good to see you had a great time at us. We hope to see you again in our venue soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

8/10 - 좋아요

larry

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
A nice weekend in a nice location.
We had a nice visit, it was unseasonably warm and the air conditioning hadn’t been turned on, so our room was hot. The town is a short walk away and very nice.
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2019년 4월 30일
Dear Larry; Thank you for your review and for staying at us. Good to see you had a nice vacation at us. I am sorry if you were dissatisfied with the AC; currently it is operational in all the rooms, but I forwarded your query to the maintenance team too to check it in your room. We hope to see you again soon. Best wishes: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 - 훌륭해요

Antonín

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2019년 4월 24일
Dear Antonín; Thank you for your feedback and for choosing us. Glad to see you had a great time at us. We are looking forward to have you with us again soon. Best wishes: Peter Nagy, E-commerce manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

2019년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Nagy Péter 님, 2019년 4월 23일
Dear Guest; Thank you for rating us, and choosing our hotel. If we can make your next stay better, do not hesitate to contact us. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Nagy Péter 님, 2019년 4월 23일
Dear Guest; Thank you for rating us on Expedia, and choosing our hotel. If there is anything we can do to make your next stay better, do not hesitate to contact us. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Saubere und helle Zimmer , gutes Essen, Wellness Bereich ist sauber und schön.
2019년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Ferenc

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bababarát hotel kellemes pihenésre
Két féléves babával voltunk standard szobában, elfértünk. Nagyon szép baba ágynemű huzat várta a babákat. A baba és gyerekpancsoló rész felülmúlta várakozásainkat. 2 medence, csúszda, pelenkázó egyből mellette, csupa kényelem. Az allincl szolgáltatás felsőosztályú, a személyzet még annál is jobb. Annyira finom és ízletes volt minden, hogy szavakat se találok rá. :) A külső meleg medence a téli hidegben fenomenális.
2019년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Nagy Péter 님, 2019년 4월 1일
Kedves Ferenc! Köszönjük visszajelzését, és hogy szállodánkat választották. Örülünk, hogy pihenésük kellemesen telt, remélem, hamarosan újra kitüntetnek minket látogatásukkal. A viszontlátásban bízva üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager

8/10 - 좋아요

Irina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Оздоравливались в Хевизе в январе 2019 года. В целом, отель - прекрасный выбор для семей с детьми. Прекрасная зона развлечений в спа-зоне: бассейны с массажами, подогреваемый бассейн (30 градусов) на улице в окружении вечнозеленой зелени. Неплохие термальные бассейны. Система Все включено - очень удобно, особенно учитывая, что зимой вокруг все закрыто. wifi работает сносно. Расслабляющий вид из окон на деревенские пейзажи. Все процедуры можно взять в отеле, что очень удобно зимой. Из минусов: неудобные жесткие кровати, очень маленькие подушки и тонкие одеяла. Врач не говорит ни на русском, ни на английском. Массаж - никакой.
2019년 1월에 10박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2019년 1월 10일
Dear Guest; Thank you for zour review. We are sorry that our venue left a less-than-perfect impression throughout your stay. If you want to share your experiences with us, so we can improve our services, we shall gladly be at your service. Best wishes: Peter Nagy, E-commerce manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wie immer sehr erholsam. Die Therme, Essen, eifach
2018년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: PNagy 님, 2019년 1월 8일
Dear Guest; Thank you for returning to us, we are glad you enjoyed your stay. We hope to have you with us again soon. Best regards: Peter Nagy, E-commerce manager

6/10 - 괜찮아요

RIMAY

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2018년 10월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Emmanuel 님, Bruxelles

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Efficient service, good hotel with good food, conveniently located with parking.
2018년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Peter Nagy 님, 2018년 10월 2일
Dear Emmanuel; Thank you for your feedback and for staying at us. It is good to read that you liked our services and food offering. We hope to see you again soon. Best reagrds: Peter Nagy, E-commerce Manager

8/10 - 좋아요

Frantisek

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 9월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2018년 8월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2018년 7월에 9박 숙박함
답변 제공: Imre 님, 2018년 8월 14일
Dear Sir/Madam, thank you for your positive review. We are always pleased when our efforts are reflected in the quality of services we provide. We look forward to your next visit. With kind regards

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Loved It!
Loved hotel!! Location incredible, few minute walk to thermal lake, rooms very clean and comfortable, staff amazing and helpful. The all-inclusive dinners are huge, delicious, and a lot of variety. Highly Highly recommend! Thank you Danubius!!
2018년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Abwechslungsreiches gutes Buffet , Ruhige Lage nahe dem Thermal See, freundliches Service
2018년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Eszter 님, Budapest Hungary

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice hotel with great facilities
We had a fantastic 2 nights stay with my mother. Great feelings in a great place. Thank you!
2018년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Maksim

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Все, как должно быть. Стоит того что заплачено.

10/10 - 훌륭해요

Vladimír

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 3월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Christoph 님, Wien

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ein Hotel zum Erholen
Wir sind immer wieder gerne in diesem Hotel, sofern wir attraktive Angebote finden. Der Badebereich hat zwar bereits ein paar Jahre auf dem Buckel, ist aber meiner Meinung nach in Ordnung. Die Küche des Hauses ist sehr gut. Der Kaffee könnte besser sein. Espresso an der Bar ist für Hevizer Verhältnisse etwas überteuert und die Öffnungszeiten lassen ebenso zu wünschen übrig.
2018년 2월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Victoria

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
все отлично, но нюансы
Все замечательно, но есть нюансы: 1) под окнами "на озеро" проходят большая дорога, соединяющая Хевиз и Кестхей слегка шумновато, в прочем под окнами "на город" тоже проходит дорога 2) рядом жилой дом сельского типа с 3мя собаками на участке - иногда брехливый лай всю ночь!!! и спать невозможно(( 3) кондицонеры включают централизованно по календарю, а не по погоде - в мае 2017 на нижних жилых этажах спать было очень душно (1-3) жилые этажи расположены ниже уровня шоссе, как в яме, доплатили переехали в улучшенный номер на 7 этаже. 4)Еда разнообразная и вкусная, официанты активны и вежливы
2018년 1월에 11박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

olga

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
все отлично
2017년 12월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Essen war gut und abwechslungsreich, Personal sehr freundlich und bemüht, Zimmer war schön und modern- Sauberkeit im Wellnessbereich ist ein wenig verbesserungsfähig (etwas klein), Wassertemperatur im Außenbereich hätte ein bisschen wärmer sein können.
2017년 12월에 2박 숙박함