수영장

켐핀스키 호텔 모이카 22 여행 후기

5 out of 5
켐핀스키 호텔 모이카 22
22, Moika River Embankment, St. Petersburg

이용 후기

9.2

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 470개 이용 후기 중 337개" "
평점 8 - 좋아요. 470개 이용 후기 중 92개" "
평점 6 - 괜찮아요. 470개 이용 후기 중 23개" "
평점 4 - 별로예요. 470개 이용 후기 중 14개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 470개 이용 후기 중 4개" "

9.6/10

청결 상태

9.4/10

직원 및 서비스

9.2/10

편의 시설/서비스

9.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.4/10

친환경

이용 후기

4/10 - 별로예요

hwajung

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
디럭스 스위트
별로임 방없어서 묵었는데 뷰도 별로고 뭐없음 딴데가기를 스파직원만 친절함

10/10 - 훌륭해요

HAKSOO 님, Seoul, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아침 일찍 도착했는데 체크인은 낮 2시에 정확히 해주는거 이외는 다 만족했읍니다. 아침식사는 면이나 밥종류는 너무 부실하고 빵 위주입니다. 주변 관광지 가까워서 좋습니다. 야경 보고와도 호텔에 금방옵니다.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
네바강 야경과 다리 열리는것을 구경하고 걸어갈 수 있는호텔
깔끔하고 편안한 호텔에요. 궁전광장 바로 옆에 위치해서 에르미따쥐나 네바강 야경 구경하기에 좋아요. 시설과 서비스는 좋은데 조식은 약간 아쉽네요. 빵의 종류는 다양하고 맛있으나그 외 요리는 그다지...

10/10 - 훌륭해요

허동원 님, 모스크바

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔편의시설
사우나가 좋습니다.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 1월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Bjarni Thor

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Kempinski Hotel Moika 22 님, 2022년 2월 1일
Dear Mr Tikkanen, I would like to thank you for choosing Kempinski Hotel Moika 22. I appreciate that you took the time to share your recent experience with us. It is a great pleasure for us to know that you enjoyed a stay with us. Your feedback will definitely motivate our staff to continue provide the impeccable service and strive to improve for the best. We look forward to welcoming you back again at Kempinski Hotel Moika 22 in the very near future! Best regards, Yana Guschina, Public Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Kurzer Business Trip ins verschneite St Petersburg.
2022년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Kempinski Hotel Moika 22 님, 2022년 1월 31일
Dear guest, I would like to thank you for choosing Kempinski Hotel Moika 22. I appreciate that you took the time to share your recent experience with us. It is a great pleasure for us to know that you enjoyed a stay with us. Your feedback will definitely motivate our staff to continue provide the impeccable service and strive to improve for the best. We look forward to welcoming you back again at Kempinski Hotel Moika 22 in the very near future! Best regards, Yana Guschina, Public Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Hitoshi

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
快適でした
2022년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Kempinski Hotel Moika 22 님, 2022년 1월 25일
Dear Guest, I would like to thank you for choosing Kempinski Hotel Moika 22. I appreciate that you took the time to share your recent experience with us. It is a great pleasure for us to know that you enjoyed a stay with us. Your feedback will definitely motivate our staff to continue provide the impeccable service and strive to improve for the best. We look forward to welcoming you back again at Kempinski Hotel Moika 22 in the very near future! Best regards, Yana Guschina, Public Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

ALEXEY

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Отличная гостиница в самом сердце города
Отличная гостиница в самом сердце города. Буквально 3 минуты, и вы на Дворцовой площади. В принципе, все соответствует заявленному уровню: и номера, и обслуживание, и завтраки. Единственно, не хватает чайника в номере
2022년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Александра Милявская 님, 2022년 1월 10일
Уважаемый ALEXEY, Я высоко ценю, что Вы выбрали «Кемпински Мойка 22» и поделились с нами своими впечатлениями об отдыхе в нашем отеле. Позвольте Вас поблагодарить за то, что Вы отметили высоким баллом качество сервиса и услуги Отеля. Предоставлять исключительный уровень гостеприимства – наша основная цель, и мы всегда стремимся сделать все возможное, чтобы не только оправдать, но и превзойти ожидания гостей. Чайный набор мы готовы предоставить в номер лишь по одному звонку на ресепшн. С нетерпением ждем новой встречи с Вами в «Кемпински Мойка 22» в ближайшем будущем! С уважением и наилучшими пожеланиями, Александра Милявская, Менеджер по тренингам и качеству

10/10 - 훌륭해요

Kristina

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Александра Милявская 님, 2022년 1월 10일
Уважаемая Kristina, Я высоко ценю, что Вы выбрали «Кемпински Мойка 22» и поделились с нами своими впечатлениями об отдыхе в нашем отеле. С нетерпением ждем новой встречи с Вами в «Кемпински Мойка 22» в ближайшем будущем! С уважением и наилучшими пожеланиями, Александра Милявская, Менеджер по тренингам и качеству

8/10 - 좋아요

Vladimir

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Александра Милявская 님, 2022년 1월 10일
Уважаемая Kristina, Я высоко ценю, что Вы выбрали «Кемпински Мойка 22» и поделились с нами своими впечатлениями об отдыхе в нашем отеле. С нетерпением ждем новой встречи с Вами в «Кемпински Мойка 22» в ближайшем будущем! С уважением и наилучшими пожеланиями, Александра Милявская, Менеджер по тренингам и качеству

10/10 - 훌륭해요

Dmitry

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Александра Милявская 님, 2022년 1월 10일
Уважаемый Dmitry, Я высоко ценю, что Вы выбрали «Кемпински Мойка 22» и поделились с нами своими впечатлениями об отдыхе в нашем отеле. С нетерпением ждем новой встречи с Вами в «Кемпински Мойка 22» в ближайшем будущем! С уважением и наилучшими пожеланиями, Александра Милявская, Менеджер по тренингам и качеству

10/10 - 훌륭해요

ENERGYEN

2021년 10월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Nadezhda

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Удобное расположение.качественный сервис. Атмосферный интерьер.
2021년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Кемпински Мойка 22 님, 2021년 10월 8일
Уважаемая Надежда, Я высоко ценю, что Вы выбрали «Кемпински Мойка 22» и поделились с нами своими впечатлениями об отдыхе в нашем отеле. Позвольте Вас поблагодарить за то, что Вы отметили высоким баллом качество сервиса и услуги Отеля. Предоставлять исключительный уровень гостеприимства – наша основная цель, и мы всегда стремимся сделать все возможное, чтобы не только оправдать, но и превзойти ожидания гостей. С нетерпением ждем новой встречи с Вами в «Кемпински Мойка 22» в ближайшем будущем! С уважением и наилучшими пожеланиями, Симон Цагльман, Генеральный Управляющий

8/10 - 좋아요

May

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The hotel is situated in a great area! The staff are absolutely amazing. They are friendly and very helpful. The room is quite small but looks like the rooms have been recently renovated and is extremely clean.
2021년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Kempinski Hotel Moika 22 님, 2021년 10월 7일
Dear guest, I would like to thank you for choosing Kempinski Hotel Moika 22. I appreciate that you took the time to share your recent experience with us. Let me thank you for pointing out positive sides during your stay. It is a great pleasure for us to know that you highly appreciated the attention of our employees. Your feedback will definitely motivate our staff to continue provide the impeccable service and strive to improve for the best. We look forward to welcoming you back again at Kempinski Hotel Moika 22 in the very near future! Best regards, Simon Zaglmann, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Paul 님, Pasco

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff helpfulness, friendliness.
2021년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Kempinski Hotel Moika 22 님, 2021년 9월 24일
Dear Paul, I would like to thank you for choosing Kempinski Hotel Moika 22. I appreciate that you took the time to share your recent experience with us. Let me thank you for pointing out positive sides during your stay. It is a great pleasure for us to know that you highly appreciated the variety of dishes at breakfast and attention of our employees. Your comments will definitely motivate our staff to continue provide the impeccable service and strive to improve for the best. We look forward to welcoming you back again at Kempinski Hotel Moika 22 in the very near future! Best regards, Simon Zaglmann, General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

luz rebeca

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Serene elegence
Very professional staff, lydia helped us with the faberge museum and booking tickets to moscow. The hotel is close to singer book store witj a delicious breakfast overlooking the church of kazan. Nevsky prospekt is very near. However always adk the.price for everything just to make sure.
2021년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Kempinski Hotel Moika 22 님, 2021년 9월 17일
Dear Guest, I would like to thank you for choosing Kempinski Hotel Moika 22. I appreciate that you took the time to share your recent experience with us. Let me thank you for pointing out positive sides during your stay. It is a great pleasure for us to know that you highly appreciated hospitality and attention of our employees. Your feedback will definitely motivate our staff to continue provide the impeccable service and strive to improve for the best. We look forward to welcoming you back again at Kempinski Hotel Moika 22 in the very near future! Best regards, Simon Zaglmann, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Oksana

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Outstanding as always.
2021년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Kempinski Hotel Moika 22 님, 2021년 9월 9일
Dear Oksana, I would like to thank you for choosing Kempinski Hotel Moika 22. I appreciate that you took the time to share your recent experience with us. It is a great pleasure for us to know that you highly appreciated hospitality and attention of our employees. Your feedback will definitely motivate our staff to continue provide the impeccable service and strive to improve for the best. We look forward to welcoming you back again at Kempinski Hotel Moika 22 in the very near future! Best regards, Simon Zaglmann, General Manager

4/10 - 별로예요

Kristina

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
2021년 8월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Konstantin

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Кемпински Мойка 22 님, 2021년 9월 3일
Уважаемый Константин, Я высоко ценю, что Вы выбрали «Кемпински Мойка 22» и поделились с нами своими впечатлениями об отдыхе в нашем отеле. Позвольте Вас поблагодарить за то, что Вы отметили высоким баллом качество сервиса и услуги Отеля. Предоставлять исключительный уровень гостеприимства – наша основная цель, и мы всегда стремимся сделать все возможное, чтобы не только оправдать, но и превзойти ожидания гостей. С нетерпением ждем новой встречи с Вами в «Кемпински Мойка 22» в ближайшем будущем! С уважением и наилучшими пожеланиями, Симон Цагльман, Генеральный Управляющий

10/10 - 훌륭해요

Natalia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very pleasant stay. Exceptional service!
2021년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Kempinski Moika 22 님, 2021년 7월 31일
Dear guest, I would like to thank you for choosing Kempinski Hotel Moika 22. I appreciate that you took the time to share your recent experience with us. Let me thank you for pointing out positive sides during your stay. It is a great pleasure for us to know that you enjoyed the stay. Your feedback will definitely motivate our staff to continue provide the impeccable service and strive to improve for the best. We look forward to welcoming you back again at Kempinski Hotel Moika 22 in the very near future! Best regards, Simon Zaglmann, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Alina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Кемпински Мойка 22 님, 2021년 6월 19일
Уважаемая Алина, Я высоко ценю, что Вы выбрали «Кемпински Мойка 22» и поделились с нами своими впечатлениями об отдыхе в нашем отеле. Позвольте Вас поблагодарить за то, что Вы отметили высоким баллом качество сервиса и услуги Отеля. Предоставлять исключительный уровень гостеприимства – наша основная цель, и мы всегда стремимся сделать все возможное, чтобы не только оправдать, но и превзойти ожидания гостей. С нетерпением ждем новой встречи с Вами в «Кемпински Мойка 22» в ближайшем будущем! С уважением и наилучшими пожеланиями, Симон Цагльман, Генеральный Управляющий

10/10 - 훌륭해요

Giuseppe

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Кемпински Мойка 22 님, 2021년 6월 19일
Уважаемый гость, Я высоко ценю, что Вы выбрали «Кемпински Мойка 22» и поделились с нами своими впечатлениями об отдыхе в нашем отеле. Позвольте Вас поблагодарить за то, что Вы отметили высоким баллом качество сервиса и услуги Отеля. Предоставлять исключительный уровень гостеприимства – наша основная цель, и мы всегда стремимся сделать все возможное, чтобы не только оправдать, но и превзойти ожидания гостей. С нетерпением ждем новой встречи с Вами в «Кемпински Мойка 22» в ближайшем будущем! С уважением и наилучшими пожеланиями, Симон Цагльман, Генеральный Управляющий

10/10 - 훌륭해요

Giuseppe

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Кемпински Мойка 22 님, 2021년 6월 19일
Уважаемый гость, Я высоко ценю, что Вы выбрали «Кемпински Мойка 22» и поделились с нами своими впечатлениями об отдыхе в нашем отеле. Позвольте Вас поблагодарить за то, что Вы отметили высоким баллом качество сервиса и услуги Отеля. Предоставлять исключительный уровень гостеприимства – наша основная цель, и мы всегда стремимся сделать все возможное, чтобы не только оправдать, но и превзойти ожидания гостей. С нетерпением ждем новой встречи с Вами в «Кемпински Мойка 22» в ближайшем будущем! С уважением и наилучшими пожеланиями, Симон Цагльман, Генеральный Управляющий

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
over priced - under delivered
While the personnel was very forthcoming and helpful the room was very small with hardly any room for anything - taking into account the price of the room. Also, it is very disappointing for a 5-star hotel to have wifi that hardly was working hence I had to use my phone for connection purposes. Lastly, we had the key exchanged three times during a stay of 4,5 days. hotel
2021년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann 님, 2021년 5월 26일
Dear guest, I would like to thank you for choosing Hotel Kempinski Moika 22. Your opinion is extremely important to us, and I thank you for taking the time to write a review, as well as for valuable recommendations that will help improve the quality of the services provided. Please accept our sincere apologies for the inconveniences during your recent stay. I am really sorry to hear that we did not meet all your expectations and you faced such unpleasant situations at our hotel. We will definitely take into consideration your comments about Wi-Fi as well as key exchange and take measures. We will make all the efforts to ensure next time you will get only excellent impressions and positive emotions. We look forward to welcoming you back again at Hotel Kempinski Moika 22 in the very near future! Best regards, Simon Zaglmann, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Angelina

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
УДОБНЫЙ И КРАСИВЫЙ ОТЕЛЬ ДЛЯ ТУРИЗМА
Очень удобное и красивое место размещения для туристических целей. Рядом Эрмитаж и Невский проспект. Но при этом вдали от шумных магистралей.
2021년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Кемпински Мойка 22 님, 2021년 5월 17일
Уважаемая Ангелина, Я высоко ценю, что Вы выбрали «Кемпински Мойка 22» и поделились с нами своими впечатлениями об отдыхе в нашем отеле. Позвольте Вас поблагодарить за то, что Вы отметили высоким баллом качество сервиса и услуги Отеля. Предоставлять исключительный уровень гостеприимства – наша основная цель, и мы всегда стремимся сделать все возможное, чтобы не только оправдать, но и превзойти ожидания гостей. С нетерпением ждем новой встречи с Вами в «Кемпински Мойка 22» в ближайшем будущем! С уважением и наилучшими пожеланиями, Симон Цагльман, Генеральный Управляющий

10/10 - 훌륭해요

ELENA

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann General Manager 님, 2021년 4월 4일
Dear Elena, thank you for choosing the Kempinski Hotel Moika 22, as well as for your positive comments and appreciation of its activities. Our goal is to take care of each of our guests and do our best to provide the most positive experience. We are glad that we managed to create a pleasant atmosphere during your stay at our hotel. We hope to see you again at our hotel. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Antti

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great stay in Moika 22
It was an excellent stay at Kempinski Moika 22. Service if great and you really feel like ”home”. Very nice when you’re recognized by the staff by name etc.
2021년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann General Manager 님, 2021년 3월 5일
Dear Antti, Thank you for choosing the Kempinski Hotel Moika 22, as well as for your positive comments and appreciation of its activities. Our goal is to take care of each of our guests and do our best to provide the most positive experience. We are glad that we managed to create a pleasant atmosphere during your stay at our hotel. We hope to see you again at our hotel. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Felipe

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Amazing location and views!
Best location in Town. Super recommend.
2021년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann General Manager 님, 2021년 2월 26일
Dear Mr. Felipe, Thank you for choosing the Kempinski Hotel Moika 22, as well as for your positive comments and appreciation of its activities. Our goal is to take care of each of our guests and do our best to provide the most positive experience. We are glad that we managed to create a pleasant atmosphere during your stay at our hotel. We hope to see you again at our hotel. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Один из любимых отелей Питера
Кемпински, и этим все сказано. Уют и тепло во всем, а какие виды открываются взору во время неспешного завтрака на прекрасной мансарде, это просто невероятно. Локация настолько хороша со всех сторон, что является очевидным местом притяжения масс и можно встретить множество знакомых, с которыми дома годами собирался встретиться, но все никак, а за завтраком в Кемпински - пожалуйста)
2021년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Симон Цагльман Генеральный Менеджер 님, 2021년 2월 23일
Уважаемый Гость, Благодарим за высокую оценку нашего сервиса. С уважением, Отель "Кемпински Мойка 22"

10/10 - 훌륭해요

David

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Parfait
Comme d’habitude toujours au top !
2021년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann General Manager 님, 2021년 2월 22일
Dear Mr. David, Thank you for choosing the Kempinski Hotel Moika 22, as well as for your positive comments and appreciation of its activities. Our goal is to take care of each of our guests and do our best to provide the most positive experience. We are glad that we managed to create a pleasant atmosphere during your stay at our hotel. We hope to see you again at our hotel. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Sergey

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Отличная крепкая пятёрка Без суперпретензий, но качественная
2021년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Симон Цагльман Генеральный Менеджер 님, 2021년 2월 13일
Уважаемый г-н Sergey Благодарим за высокую оценку нашего сервиса. С уважением, Симон Цагльман Генеральный Менеджер Отель "Кемпински Мойка 22"

10/10 - 훌륭해요

Kristina

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann General Manager 님, 2021년 1월 17일
Dear Ms. Kristina, Thank you for choosing the Kempinski Hotel Moika 22, as well as for your positive comments and appreciation of its activities. Our goal is to take care of each of our guests and do our best to provide the most positive experience. We are glad that we managed to create a pleasant atmosphere during your stay at our hotel. We hope to see you again at our hotel. Best regards,

8/10 - 좋아요

MIKHAIL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Очень долго заселяли. Также долго согласовывали о определяли “upgrade” - обычно все происходило быстрее ... в остальном - все хорошо .
2020년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Саймон Загльманн, Генеральный Менеджер 님, 2020년 12월 30일
Уважаемый г-н Mikhail, Благодарим Вас за выбор отеля Кемпински Мойка 22 и обратную связь. Нам очень жаль, что некоторые аспекты испортили общее впечатление о проживании. Позвольте принести Вам свои искренние извинения. Надеемся у нас будет возможность приветствовать Вас в будущем и исправить сложившееся впечатление. С наилучшими пожеланиями, Саймон Загльманн, Генеральный Менеджер, Отель Кемпински Мойка 22

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
One of the best hotels was truly amazed at the quality
2020년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann General manager 님, 2020년 12월 2일
Dear Guest, Thank you for choosing the Kempinski Hotel Moika 22, as well as for your positive comments and appreciation of its activities. Our goal is to take care of each of our guests and do our best to provide the most positive experience. We are glad that we managed to create a pleasant atmosphere during your stay at our hotel. We hope to see you again at our hotel. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Nikolay

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann General manager 님, 2020년 11월 29일
Dear Nikolay, Thank you for choosing the Kempinski Hotel Moika 22, as well as for your positive comments and appreciation of its activities. Our goal is to take care of each of our guests and do our best to provide the most positive experience. We are glad that we managed to create a pleasant atmosphere during your stay at our hotel. We hope to see you again at our hotel. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Emiel

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann, General manager 님, 2020년 10월 20일
Dear Mr. Emiel Good afternoon and thank you for your appreciation! For the team at the Kempinski Hotel Moika 22, every word that is addressed to our team and service is valuable. I sincerely hope that in the future we will be able to welcome you to the Kempinski Moika 22 Hotel again! Respectfully, Simon Zaglmann, General manager, Hotel "Kempinski Moika 22"

10/10 - 훌륭해요

Emiel

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Kempinski St. Petersburg
Excellent
2020년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann, General manager 님, 2020년 10월 14일
Dear Guest, Thank you for choosing the Kempinski Hotel Moika 22, as well as for your positive comments and appreciation of its activities. Our goal is to take care of each of our guests and do our best to provide the most positive experience. We are glad that we managed to create a pleasant atmosphere during your stay at our hotel. We hope to see you again at our hotel. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

German

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann, General Manager, Kempinski Hotel M 님, 2020년 9월 14일
Dear Guest, Thank you for choosing the Kempinski Hotel Moika 22, as well as for your positive comments and appreciation of its activities. Our goal is to take care of each of our guests and do our best to provide the most positive experience. We are glad that we managed to create a pleasant atmosphere during your stay at our hotel. We hope to see you again at our hotel. Best regards,

6/10 - 괜찮아요

Rustam

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스
2020년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Саймон Загльманн, Генеральный Менеджер 님, 2020년 8월 10일
Уважаемый г-н Rustam, Благодарим Вас за выбор отеля Кемпински Мойка 22 и обратную связь. Нам очень жаль, что некоторые аспекты испортили общее впечатление о проживании. Позвольте принести Вам свои искренние извинения. Позвольте уточнить, какими именно моментами Вы были неудовлетворенны? Искренне надеемся у нас будет возможность приветствовать Вас в будущем и исправить сложившееся впечатление. С наилучшими пожеланиями, Саймон Загльманн, Генеральный Менеджер, Отель Кемпински Мойка 22

10/10 - 훌륭해요

ILKAM

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann 님, 2020년 6월 27일
Dear Guest, Good afternoon and thank you for your appreciation! For the team at the Kempinski Hotel Moika 22, every word that is addressed to our team and service is valuable. I sincerely hope that in the future we will be able to welcome you to the Kempinski Moika 22 Hotel again! Respectfully, Simon Zaglmann, General manager, Hotel "Kempinski Moika 22

8/10 - 좋아요

Irina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Саймон Загльманн Генеральный менеджер 님, 2020년 6월 23일
Уважаемый г-н Соболев, Примите нашу искреннюю благодарность за то, что Вы выбрали наш отель для пребывания в Санкт-Петербурге! Ваша высокая оценка вдохновляет нас трудиться еще больше для того, чтобы в Ваш новый приезд Вам вновь у нас понравилось! Мы все с нетерпением ждем новой встречи с Вами! Саймон Загльманн Генеральный менеджер Отель «Кемпински Мойка 22»

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Саймон Загльманн 님, 2020년 6월 18일
Уважаемый Гость, Большое спасибо за Ваш отзыв! Очень рады, что Вам понравилось прибывание в отеле Кемпински Мойка 22, так как наша команда делает все, чтобы нашим гостям было комфортно у нас и хотелось вернуться снова. Приезжайте к нам еще! С уважением, Саймон Загльманн Генеральный Менеджер Отель Kемпински Мойка 22

10/10 - 훌륭해요

Sergey

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Саймон Загльманн 님, 2020년 6월 18일
Уважаемая г-н Sergey., Большое спасибо за Ваш отзыв! Очень рады, что Вам понравилось прибывание в отеле Кемпински Мойка 22, так как наша команда делает все, чтобы нашим гостям было комфортно у нас и хотелось вернуться снова. Приезжайте к нам еще! С уважением, Саймон Загльманн Генеральный Менеджер Отель Kемпински Мойка 22

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 2월에 8박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann General manager 님, 2020년 3월 3일
Dear Guest, Thank you so much for your kind review of Hotel Kempinski Moika 22. I am delighted to see that your entire stay was wonderful and you were able to experience the charm and beauty of our property. We look forward to your return. Simon Zaglmann General manager Hotel Kempinski Moika 22

6/10 - 괜찮아요

Erik 님, Lugano Switzerland

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Location and workers are perfect. The hotel needs to be refreshed. Furnitures in the room are old style, such category hotel should offer better room atmosphere.
2020년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann General Manager 님, 2020년 2월 28일
Dear Mr. Bruns, Thank you for the appreciation of our service. Respectfully, Simon Zaglmann General Manager Hotel "Kempinski Moika 22"

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2020년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann General Manager 님, 2020년 2월 21일
Dear Guest, Thank you for the appreciation of our service. Respectfully, Simon Zaglmann General Manager Hotel "Kempinski Moika 22"

10/10 - 훌륭해요

Hung Fai

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Better than a five star hotel. Will stay again.
Great services, all staff is friendly and helpful. Breakfast is gorgeous. Great location, sightseeing points and shopping area are all in walking distance.
2020년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Simon Zaglmann General Manager 님, 2020년 2월 12일
Dear Hung Fa, Thank you for the appreciation of our service. Respectfully, Simon Zaglmann General Manager Hotel "Kempinski Moika 22"