외관

안사 쿠알라룸푸르 여행 후기

4 out of 5
안사 쿠알라룸푸르
101 Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur

이용 후기

8.0

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1002개 이용 후기 중 279개" "
평점 8 - 좋아요. 1002개 이용 후기 중 481개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1002개 이용 후기 중 177개" "
평점 4 - 별로예요. 1002개 이용 후기 중 43개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1002개 이용 후기 중 22개" "

8.0/10

청결 상태

8.0/10

직원 및 서비스

7.6/10

편의 시설/서비스

7.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Minho

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing 님, 2023년 12월 18일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

TaeHoon

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
KL여행에 좋아요
생각보다 좁았어요 도심에 있어 이동하기는 좋았어요
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: AK 님, 2019년 12월 5일
당신의 의견에 감사드립니다.

8/10 - 좋아요

SUNGJUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치는 최고
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: AK 님, 2019년 11월 18일
Thank you for your review. Sincerely, Alana Kirby Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

YOUNGDAE

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 객실의 편안함
하드웨어는 좋지만 소프웨어는...
겉보기에는 매우 괜찮은데 자세히 보면 음... 또 낮에 뭔 공사를 한건지 매우 시끄럽더군요 구나마 위안인거 위치가 최고라는 거
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Dianne Tye 님, 2018년 6월 5일
Dear Youngdae, We are so pleased you enjoyed our location right in the heart of Bukit Bintang. Appreciate your feedback. Hope to see you soon!! Regards, Dianne Tye

4/10 - 별로예요

David 님, Seoul

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
정말 실망스러운 호텔
정말 실망스러운 호텔입니다. 침대 커버에 여러개의 진한 얼룩이 있고 방의 청결 상태도 별로 입니다. 주차장도 너무 작아서 주차도 힘들었구요. 위치만 좋지 정말 별로인 호텔입니다.
답변 제공: Alana 님, 2017년 6월 28일
最近のご滞在に関するご意見やご感想をお寄せいただきありがとうございます。製品やサービスの改善に役立つフィードバックをいただきありがとうございます。 私たちはあなたの不幸な経験を聞いて失望し、これらの問題を強調してくれてありがとう。あなたが注目した事項は真剣に受け止められ、直ちに各部門に対処され、さらなる改善のために全員に継続的な訓練を確実にします。 私たちはすべて、お客様の期待に応えてサービスの品質を継続的に向上させるために努力しております。 ANSAクアラルンプールに戻ってくれることを楽しみにしています。 敬具、 ダイアン・タイ ANSAクアラルンプール

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
Quite good
Nice place to stay due to staffs are kind However there are lots of ant even they clean the room

2/10 - 너무 별로예요

JaeSeon 님, 서울

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 여행 됄려고 참앗음. . .
첫날부터 침대상태가 아주 안좋음. 저녁시간에 도착해서 짐 만 풀고 잘란알로 가서 밥 잘먹고 돌아와서 침대를 여는 순간 장난아니게 더러움(사진 찍어 왓음, 막 올릴려 다가. . .) 프런트 전화 햇더니 안옴, 두번째 성질 냇더니 남자 메이드 와서 선하게 웃고 있음(웃는얼굴에 침 못뱃는 성격임) 그냥 갈아 달라고 해서. . . 다음에는 절대 이용 안함,호텔스 닷컴도 생각 해볼 것임.

8/10 - 좋아요

jason 님, kor

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
부킷빈탕 중심에 위치하여 접근성 최고
부킷 빈탕 중심에 위치하고 KL Sentral역에서 모노레일 타고 부킷빈탕역에서 내리면 걸어서 도착할 수 있습니다. 시설은 보통수준이고 주변에 식당이 많은 관계로 아침은 예약을 하지 않았습니다. 주변에 먹을거리, 살거리, 볼거리가 많습니다. 결론적으로 가격 대비 만족도는 높은 편입니다.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

다 좋았습니다 그러나 pc대여 및 다른서비스가 전혀 이루지지않음 ( 일정변경 & 공항티켓변경 협조 등등 )

10/10 - 훌륭해요

miss. chae 님, KOREA.SOUTH

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good
good location and conditions. i am sure, i will visit again.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로
생각한것 보다 낡고 호텔내 이용할 수 있는 시설이 많지는 않습니다

10/10 - 훌륭해요

알리스 님, kl

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
시내에 위치해서 편했고 의외로 조용함
굿초이스 담에도 콸라룸프가면 묵을거에요 룸서비스 없던것이 좀 그랬지만 바로앞이 파빌리온부터 대형쇼핑몰여서 그리 불편한건 없었어요 가격대비 굿

6/10 - 괜찮아요

YUNYI 님, Japan

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
best location in bukit bintang
I had to find a palce to stay one night immediately because of connecting flight, piccolo was the one. perfect location for tourist,good wifi connection helped me alot to do work.but some stains on the mirror and refridgerator made me think it wasn't cleaned really well. I stayed only one night so it was not really a matter but I'd be happy if it was perfectly clean.

10/10 - 훌륭해요

In Bum 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good location
Good location, large suites, very kindness. but some minor problem in cleaning & reset amenity ( after room cleaning disappeared shower gown.)

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
best locationn
I visted there with my family. The location was best.The crews were kind. The room was nice,but I saw bugs which were alive. Except that,I was satisfied with all of them.

8/10 - 좋아요

Dragonsky

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편리한 이동과 쇼핑하기에 좋은곳
파빌리온으로 쇼핑하러 가거나 부킷빈탕역 모노레일을 타러가기에 매우 편리하며 찾기 쉬워 좋았다. 그러나 현재파빌리온 근처는 지하철 공사로 인해 매우 복잡하여 불편했다. 객실은 너무 작지 않아 괜찮았고 세면대가 욕실 밖에 따로있어 둘이서 각자 씻을 수 있어 좋았다.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

blood 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
훌륭한 위치
Very comfortable & nice

10/10 - 훌륭해요

shim 님, korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
강추
위치, 청결, 서비스 만족약간 좁은듯하지만 만족

10/10 - 훌륭해요

june 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
perfect
위치나 가격이나 전부 훌륭한데 새벽에 조금 밖이 시끄러운것 같아요. 아무래도 도심 한복판이라 그런것 같아요~ 그래도 만족합니다!

8/10 - 좋아요

Sam

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

8/10 - 좋아요

Wee Wee

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Location is excellent for shopping. Would be better if more rooms for 3 adults are available. I only manage to get 2 single beds so it's not so comfortable.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing 님, 2024년 3월 12일
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We will take your feedback seriously and our rooms come with king or twin beds subject to availability. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

Maihan 님, Dallas

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
.
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing 님, 2024년 3월 6일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing

2/10 - 너무 별로예요

Susan

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Room is dirty , ants everywhere including the bed and closet, you could see lots of flies and ants on the bed. Very disappointed and will NOT recommended.
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing 님, 2024년 2월 13일
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. Regarding your comment, after an investigation; we noticed that your room was under DND sign throughout your stay.As per hotel policy, we called your room 3 times to double-check your request if required. However, there are no answers. For your kind info, should there be any coffee/tea consumption and it is not being cleaned on daily basis, it might invite ants and fliesWe will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing

8/10 - 좋아요

Robert Cheng-Kang

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Very good location. Rooms need to be updated for the pricing.
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing 님, 2024년 1월 12일
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to inform you that we are doing our best to upkeep our rooms and do necessary refurbishments for the comfort of our guests.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ansa Hotel KL
If you are looking at doorstep accessibility with your family, shops and can walk conveniently to Pavillion, Fahrenheit, Lot 10 mall, Ansa Hotel KL will be è one 👍👍 at affordable rates & not too small room too. Overall 7/10 from check in till check out.
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing 님, 2023년 12월 26일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing 님, 2023년 10월 9일
Dear Guest,We appreciate you taking the time to provide us with such candid feedback on your stay. I am very sorry to hear that your stay did not meet expectations. Please email us with a phone number or email address so our Hotel Manager can discuss your issues personally.Email to: synthia@ansahotels.comYours sincerely,Sales & Marketing

8/10 - 좋아요

CHIAKI

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Hair dryer was broken twice.Except that, l was satisfied.
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing 님, 2023년 8월 22일
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing

10/10 - 훌륭해요

KOOK WAH 님, singapore

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean room with parking slot. Shopping centre just around the corner and the Starbucks Coffee just at ground floor
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing 님, 2023년 4월 7일
Dear Kook Wah,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Sales & Marketing

4/10 - 별로예요

Daniel L 님, Surrey

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I was required to pay tourism tax upon checkout.
2023년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing 님, 2023년 3월 13일
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that this matter; is beyond our control due to the requirements of the Malaysian government. We will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing

8/10 - 좋아요

Lee

단체 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Overall it’s ok but need to maintain the bathroom and toilet
2022년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing 님, 2022년 11월 23일
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to provide you with the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,Sales & Marketing

4/10 - 별로예요

mohamed Firdaus

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Marlyana

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Check in and out was a breeze. The staff are very attentive and friendly. Amazing short stay.
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: HM 님, 2022년 6월 20일
Dear Marlyana, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and will be sure to let our staff know how much of an impact they made on your experience. We are always pleased to be your second home when you're at the area. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

8/10 - 좋아요

LIH FONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Min 님, 2022년 1월 4일
Dear Lih Fong, Thank you for your rating. Hope to see you again soon. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

8/10 - 좋아요

Azlan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Min 님, 2021년 11월 18일
Dear Azlan, Thank you for your rating and for choosing our hotel. We are happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great value for Bukit Bintang area. Location is unbeatable, right in the middle of everything with mrt just accross the hotel. Excellent service from the staff. Arrived early on a Saturday and they allowed me to check in early and even gave me a room upgrade. I requested for a late check out the next day and they were happy to comply. Very happy with the overall service. Even their house keeping staff greated us with a smile when they saw us. Aircon in room wasn't cold enough though but it was still bearable. Parking on site was limited and tight and a bit dark. Overall very pleasant stay and I would definitely recommend.
2021년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Min 님, 2021년 4월 30일
Dear Guest, Wow! What a wonderful review, we truly appreciate your business and your trust in us.We are very happy to hear that our staff and service met your needs and expectations. We had also noted on the little unpleasant issues occurred and it been shared with department concerned for immediate rectification. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Min 님, 2021년 4월 26일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating. We hope you have a pleasant stay with us and we will love to hear more for us to improve further. Hope to see you again soon. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Worst hotel service ever
The room was not prepared five and a half hours after the check-in time. The staff just told me to wait. I couldn't even go to dinner and just waited nearby. As for the room, the bathtub was not cleaned, room service did not answer the phone, and the last order time had passed and I could not eat. And the hotel says it doesn't guarantee anything. The worst hotel ever.
2021년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Min 님, 2021년 4월 11일
Dear Guest, Thank you for sharing your constructive feedback. We're extremely sorry that you had to face such difficulties, problems in customer service is not something we are known for. All the issues been brought up to all departments concerned and rectification to be look into it immediately. We may not be able to change the past and we hope to resolve this to your benefit and earn you back as our guest soon. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스
Bed not made up next day, cups etc remain dirty and unwashed. No coffee, tea, sugar etc provided and response S are lackadaisical and indifferent despite informing them of issues. Will not stay here again and warning to others. No wonder I did not see any other gust in lobby or roims
2021년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: M 님, 2021년 4월 2일
Thank you for giving us on your feedback and we truly appreciate it. We have investigated all the concerns that you have raised. We are truly sorry that you have disappointed with our housekeeping nor room which was courtesy upgraded to the newly refurbished floor. We have addressed all your concerned to Management and Housekeeping Team for immediate improvising on the shortfall areas, to ensure same incident nor be happened again and information been attention to detailed as well.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스
My staycation
I chose this hotel because of location very convenient. I got some problem during my stay about the A/C, even already checked with maintenance but still warm. Not to much facilities provided. The hotel will be awesome if have a swimming pool or bathtub for relaxing in the room and cafe or f&b.
2020년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Min 님, 2021년 1월 10일
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay at our hotel. We are glad that you found our location convenient. We have sent your feedback to the personnel concerned on the air-cond issue for immediate rectification. I do apologize for this bad experience. This is very disappointing to hear, but we hope you give us another chance to make it up to you. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Mohamad ridzwan

2020년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Min 님, 2020년 12월 25일
Dear Mohamad Ridzwan, Thank you for your great ratings. We are happy to hear that you have a pleasant stay with us. Looking forward to welcome you back again soon. Regards, Lim Hwai Min Front Office Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
房間太細 不太整潔
2020년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Min 님, 2020년 12월 11일
尊敬的客人, 感謝您對近期住宿的評論。 我們很遺憾聽到房間的清潔度達不到您的期望。 我們對此表示歉意,並引起了客房服務負責人的注意。 下次嘗試使用32平方米的豪華房時,可以有更多舒適的空間。 希望能再次見到你

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2020년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: AK 님, 2020년 9월 11일
Dear Guest, Thank you for rating us highly. We hope to see you again soon. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Amirnin 님, Perak

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Nice hotel good environment and so comfortable for relaxing
2020년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: AK 님, 2020년 9월 10일
Dear Amirnin, Thank you for your positive review. We are glad you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you soon. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Wan Sadida

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
near shopping malls
Condition and location is good. Walking distance to pavillion mall. However parking spots are limited.
2020년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: AK 님, 2020년 9월 9일
Dear Wan Sadida, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Noor Azlan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: AK 님, 2020년 9월 1일
Dear Noor Azlan, Thank you for rating us 10 out of 10. We are glad you enjoyed your stay at ANSA and we look forward to welcoming you again. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: AK 님, 2020년 8월 21일
Dear Guest, Thank you for rating us highly. We look forward to seeing you again soon. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2020년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: AK 님, 2020년 7월 13일
Dear Guest, Thank you for your excellent rating of ANSA Kuala Lumpur. We look forward to seeing you again. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager

4/10 - 별로예요

Paul 님, Hong Kong

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Room cleanliness not good, there is ant around the table in the room
2020년 2월에 6박 숙박함
답변 제공: AK 님, 2020년 6월 15일
Dear Paul, Thank you for your feedback. We deeply apologise that you found ants in your room. We pride ourselves on the cleanliness of our rooms and in this case we fell short. Since receiving your review, pest control have disinfected the room and we hope you and future guests do not experience the same thing. We would love to have you stay with us again. Regards, Alana Kirby Guest Relations Manager