더블룸, 발코니, 바다 전망 (3 adults) | 발코니

호텔 인무드 아우카나다 여행 후기

4 out of 5
호텔 인무드 아우카나다
Cami d'Aucanada 65, Alcúdia, Mallorca

이용 후기

8.2

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 139개 이용 후기 중 45개" "
평점 8 - 좋아요. 139개 이용 후기 중 63개" "
평점 6 - 괜찮아요. 139개 이용 후기 중 23개" "
평점 4 - 별로예요. 139개 이용 후기 중 6개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 139개 이용 후기 중 2개" "

8.8/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.2/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.2/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Marcellus T S

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

Laurence

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Médiocre
Offre pauvre pour cet hôtel à moitié rénové, standard médiocre pour une chambre à 285 eur/ nuit. Manque de personnel évident. Chambre faite une fois en un séjour de 7 nuits. Pas de climatisation mais un peu plutôt d’air frais. L’endroit est magnifique alors choisissez un autre hôtel.
2023년 7월에 7박 숙박함

4/10 - 별로예요

Jesper F

2023년 7월에 7박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Frederik

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Manglende plads ved poolen men gode værelser
Super fint værelse med flot havudsigt. Det var umuligt at få en liggeplads ved det fine poolområde, hvilket var ærgerligt. I de fire dage vi var der, var det ikke muligt for os at ligge ved poolen. Morgenmaden havde et stort udvalg, men var meget smagsløs. Hotellet var flot, moderne og godt indrettet beliggende ved en skøn strand.
2023년 7월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Martin

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lovely traditional location, away from the crowds, but walking distance to town.
2022년 9월에 11박 숙박함

8/10 - 좋아요

Walthera Theresia Petra Henrica van Helvoort van der

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 8월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Idar

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Eldre men ordentlig hotell med mange fordeler
Eldre hotell utvidet i flere faser og som bærer preg av utvikling gjennom flere tiår. De eldre delene er lite skjermet for støy gjennom selve bygningskroppen, og en del av rommene vendt bakover mot plen/mur mot veg var preget av mugglukt. Gamle og dårlige heiser. Veldig godt fungerende luftkondisjoneringsanlegg. Renholdet meget bra, fleksible renholdere. Maten var helt grei, men typisk for et såkalt "all inclusive"-hotell. Bassengene og uteområdene forøvrig var veldig bra. Den umiddelbare nærheten til koselig og intim strand var positivt, samtidig som avstanden til Port Alcudia opplevdes negativt. Tilgangen på drosjer var liten, noe som medførte lange ventetider. Hotel President ligger i et område med liten tilgang på eksterne restauranter, faktisk kun to av god klasse. Alt i alt et ok opphold.
2022년 7월에 14박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Hussein

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
feels like 2 stars hotel
the staff was friendly the hotel was clean but you cant say this is a 4 stars hotel.. the beds are too rigid and not a hotel standard. the elevator is too slow, uncomfortable and smelly. safe , towels and almost everything you use you have to make a deposit at the counter which rare for a 4 stars hotel that has pools and right in front the beach. not 100% recommended.
2022년 7월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Krista

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fabulous hotel, but need to improve beds.
Hotel staff were all friendly and helpful, especially Gloria on reception, a big thank you to her for trying to help me so much with the problem with our transfer. Hotel was quiet so plenty of free sun beds etc. Only thing that needs improvement lent was that the beds in room are very hard. I did read this in another review before booking and thought they would t be that bad but found sleeping difficult and have come home with a very bad back as a result. Everything else at hotel was great though :-)
2022년 7월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

Melanie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
L'hotel est situé à 30 min à pied du port d'alcudia mais l'hotel met à disposition 4 navettes par jour. sa localisation est parfaite pour éviter la foule et l'effervecence de la ville avec quelques belles criques en bas de l'hotel. le personnel de l'hotel est vraiment tres agréable. l'hotel est très propre, seul bémol : les chambres sont tres mal isolées...
2022년 5월에 6박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2020년 1월 8일
Dear guest, We sincerely regret that we have not met your expectations and that you have not been able to fully enjoy your vacations. We hope you accept our sincere apologies, all you complaints will be transmitted to the corresponding departments. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Alice

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 10월 22일
Dear Alice, Thank you for your perfect valuation. We are looking forward to welcome you again soon! Best regards,

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Gefällt= Lage des Hotels Gefällt Nicht= Die Betten, Rauch von Zigaretten von aussen.
2019년 9월에 10박 숙박함
답변 제공: HSM Kunden Service 님, 2019년 10월 9일
Sehr geehrter Gast, Wir bedauern aufrichtig, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben und Sie Ihren Urlaub nicht wie erwartet genießen konnten. Wir bedanken uns für Ihren Kommentare und bitten Sie erneut aufrichtig um Entschuldigung, wenn wir Sie nicht vollständig zufrieden stellen konnten, denn gerade das gehört zu unseren höchsten Prioritäten. Wir haben Ihre Reklamation an die zuständigen Abteilungen weitergeleitet Wir würden uns freuen, Sie wieder in einem unserer Hotels begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 10월 1일
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 - 좋아요

Katarzyna

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 10월 1일
Dear Katarzyna, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

6/10 - 괜찮아요

Nariman

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Отель требует ремонта, ржавые защелки на дверях ванны в добавок облупленная краска на дверях. За сейф за доп плату даже писать не хочу. Меню хотя и было относительно разнообразным, но готовились блюда из дешевых продуктов, приличного сыра не было вообще, а ветчина и колбасы для ширпотреба. Понравилось место расположения, без суеты и шума, купаться надо ходить в сторону гольф клуба, а вечером прогулка в Порт Алькудию. Сам остров достоин того, чтобы посетить его ещё раз. В отеле нормальное только спа с аквааэробикой.
2019년 9월에 13박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 10월 1일
Dear Nariman, Thank you for sharing your opinion with us. All your comments are essential to improve our service. We will share your suggestions about the hotel with our quality department to continue improving our services day by day. We will be very pleased to welcome you back again at our hotel! Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr freundliches Personal, leider nur kostenpflichtiger Safe auf dem Zimmer und Schimmel im Kühlschrank.
2019년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Kunden Service 님, 2019년 10월 2일
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Über die hoch lobenden Worte zu unseren Mitarbeitern sind wir ganz besonders stolz, denn wir sehen unser Personal als unser ganz besonderes, menschliches Kapital. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen!

8/10 - 좋아요

Pierre-Alain

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 9월 25일
Dear Pierre-Alain, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

4/10 - 별로예요

Søren

가족 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
kke pengene værd. Lever ikke op til den angivne st
Hotellet fremstår med 4 stjerner, hvilket undrer meget. Det fremstår gennemgående slidt og misligholdt. Med vores kendskab til 4-stjernede hoteller (og i øvrigt også 3- og 5-stjernede), var vores oplevelse, at det i bedste fald kan snige sig op på små 3-stjerner. Vi ankom om aftenen med en booking på 8 nætter, men valgte at afbryde opholdet efter en nat og flytte til Hotel Condesa Eden, Alcudia ( ligger på stranden) 4 nætter og derefter til Hotel Eden Port de Soller 3 nætter. Begge hoteller kan varmt anbefales. Velholdte, rene og med super beliggenhed ned til stranden.
2019년 9월에 8박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 9월 24일
Dear Søren, We sincerely regret that we have not met your expectations and that you have not been able to fully enjoy your vacations. We hope you accept our sincere apologies, all you complaints will be transmitted to the corresponding departments. Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The outdoor facilities, such as pools and gardens were very good and well kept. Out problems were partly due to the flight. Because of the weather the, the pilot did not want to land at Palma; he killed the approach and flew us back to Barcelona where we were dumped with no help, advice or food. Our arrival time at Palma was to be 15.10 on the 10th of Sept.; our eventual arrival time at our Hotel in Mallorca was 04.00 Hrs on the 11th Sept. After check in we went our room to find there was no water. We are moved to another room but had to move back to the first room after 4 hours sleep. The room had hot water but not cold Water!! We were delayed again, having missed dinner the day before we nearly missed breakfast which closed at 11.00 AM. Although we had contacted the help of line of Expedia and were promised a rerun call Tel. call, we had no help and no call.
2019년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 9월 20일
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 8월에 14박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 9월 18일
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 - 좋아요

Bente

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 9월 19일
Dear Bente, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 9월 16일
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
2019년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 8월 28일
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 8월 21일
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
La comida regular, poca variación. Personal muy amable
2019년 8월에 6박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 8월 18일
Estimado cliente, Gracias por tomarse el tiempo para compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos que la comida no fuera de su agrado y que no estuviera a la altura de sus expectativas. Seguiremos trabajando para mejorar día a día. Queremos agradecerle su visita y esperamos verle pronto. Un cordial saludo,

10/10 - 훌륭해요

Pia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
God mad, stille og kuperet område. Lidt slidt hotel, men maden opvejer det. Venligt personale. Hårde senge er eneste kritik.
2019년 7월에 12박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 8월 12일
Dear Pia, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca,

10/10 - 훌륭해요

Sven

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 9박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 8월 8일
Dear Sven, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 8월 5일
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

6/10 - 괜찮아요

Frank

좋아요: 청결 상태
Rolig beliggenhet og god mat
Eldre hotell med vedlikeholdsbehov. Dør til rommet var treg , heis sto annenhver dag , veldig lytt , en del gretne personell spesielt blant kelnere.Var lovet rom med utsikt mot resorten. Det fikk vi ikke. Stort pluss for god mat. Hadde halvpensjon.Stort minus for at all drikke måtte kjøpes hver dag til høy pris. Shuttelbuss gratis 4 ganger daglig til havna.
2019년 7월에 14박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 8월 5일
Dear Frank, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon! All the best from Mallorca,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Hotel great only thing was the coke lemonade was flat all, should have the same as restaurant loads of gas, did spoil it
2019년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service 님, 2019년 8월 2일
Dear guest Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 - 좋아요

Morten Wind

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 7월 29일
Dear Morten, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Anne Guldborg

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fantastisk hotel
Det er et fantastisk dejligt hotel. MEGET serviceminded personale, overdådig buffet både morgen og aften, utrolig skønne faciliteter og alt var bare i orden. Det lille stykke strand der hører med til hotellet har også en skøn strandbar. Helt sikkert et sted vi vil anbefale til andre.
2019년 7월에 11박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 7월 29일
Dear Anne, Thank you for your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay. Let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and you will return to our hotel again in the future. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Ronen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 7월 24일
Dear Ronen, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Location was excellent. Food was good but a little limited in choice - catered to German tastes. Disappointed that water was not provided with meals unless paid for. Very limited parking spaces. Much appreciated fridge in room - would have liked a kettle.
2019년 7월에 8박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 7월 23일
Dear guest, We are very happy that you have enjoyed your vacation at our hotel. In addition, we are glad to know that the good location of the hotel stands out. Know that at HSM you have your home and that all our team will be happy to welcome you again. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service 님, 2019년 7월 22일
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 - 훌륭해요

ALEXANDRU

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 7월 19일
Dear Alexandru, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 10박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service 님, 2019년 7월 16일
Dear guest, Thank you for your positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 6월에 5박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service 님, 2019년 7월 16일
Dear guest, Thank you for your positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 - 좋아요

Kasper

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
Charmerende hotel
Hyggeligt hotel med god placering
2019년 6월에 5박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 7월 16일
Dear Kasper, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Antoine

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 5월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service 님, 2019년 7월 16일
Dear Antoine, Thank you for your positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
location was excellent. Hotel staff were really helpful.
2019년 5월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 7월 16일
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service 님, 2019년 7월 16일
Dear guest, Thank you for your positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel barely 20% full, so very quiet. Food choice maybe 95% of last year's visit ( choice not quite so good ) Plenty of free sunbeds, little noise at night as many rooms empty. Entertainment was rubbish...the 'winners' of the prize draw ( prizes = drinks from the bar ) were on all inclusive!! Fix??? Will go again in 2020 or 2021
2019년 5월에 10박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service 님, 2019년 9월 17일
Dear guest, Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 5월에 10박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service 님, 2019년 7월 16일
Dear guest, Thank you for your positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
La navette par aller et revenir du port . Chauffeur très sympa
2019년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 7월 16일
Dear guest, Thank you for your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay. Let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and you will return to our hotel again in the future. Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Etwas in die Jahre gekommenes Hotel. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Sauberkeit ist hervorragend. Einziger Makel ist der mickrige und wirklich nicht schöne Hotelstrand.
2019년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: HSM Kunden Service 님, 2019년 7월 18일
Sehr geehrter Gast, Danke, dass Sie sich Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrung mit uns zu teilen. Es erfüllt uns mit Stolz, dass Sie sehr gute Ferien in unserem Hotel verbracht haben. Unser wichtigstes Anliegen ist, dass unsere Kunden sich wie zu Hause fühlen. Wir hoffen Sie bald wiederzusehen!

10/10 - 훌륭해요

Touria

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Très beau établissement. Le spa était super et les animatrices au top. En restauration, un partie du personnel pas très accueillant mais ça reste favorable. Hôtel propre. Par contre, les chambres était moyennes sinon salle de bain propre. En général, c'était sympa!
2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service. 님, 2019년 7월 16일
Dear Touria, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 - 좋아요

Soleman

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Schöner Trip
2019년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: HSM Customer Service 님, 2019년 7월 16일
Dear Soleman, Thank you for your positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Ambiente des Hotels hat uns gut gefallen (z.B. die Gestaltung des Aufenthaltsraums).
2019년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: HSM Kunden Service 님, 2019년 7월 18일
Sehr geehrter Gast, Wir bedanken uns, für Ihre Kommentare und der Auswahl unseres Hoteles. Es freut uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und wir Sie wieder als Gast in unserem Hotel begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüßen