회의 시설

래디슨 컬렉션 호텔, 베를린 여행 후기

5 out of 5
래디슨 컬렉션 호텔, 베를린
Karl-Liebknecht-Str. 3, Berlin, BE

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1002개 이용 후기 중 523개" "
평점 8 - 좋아요. 1002개 이용 후기 중 322개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1002개 이용 후기 중 101개" "
평점 4 - 별로예요. 1002개 이용 후기 중 37개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1002개 이용 후기 중 19개" "

9.0/10

청결 상태

8.6/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

8.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
건물 가운데의 대형 수족관이 인상적이었고 베를린 돔 근처 호텔중 제일 좋은 곳 아닐까합니다. 안좋은 후기들이 많아서 걱정했는데 나름 만족했습니다.
2020년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2020년 8월 7일
여러분의 사랑스러운 피드백과 환상적인 평가에 감사드립니다. 나는 당신이 다른 피드백에 두려워하지 않고 자신을 찾아서 즐거운 시간을 보낸 것을 기쁘게 생각합니다. 피드백은 때때로 순간에 있으며 우리가 실제로 그것을 받아들이고 서비스를 개선하기 위해 노력하고 있음을 보여줍니다. 우리는 다시 당신을 환영하기를 고대하고 있습니다. 감사합니다. Stefanie, Guest Experience Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스
위치는좋음
위치빼고는 다 평균이하. 호텔 조식도 비싼데.먹을거 없움. 환지기가 너무 안되서 음식탄내같은게 호텔을 가득 채우고 직원분들은 친절하지만 전반적으로 오래되서 시설이 별로.. 그리고 수족관은 리뉴얼중이라.겅사중이에여
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2020년 2월 5일
귀하의 의견과 평가에 감사드립니다. 유감스럽게도 숙박에 만족하지 못했다는 사실에 대해 유감스럽게 생각합니다. 서비스 수준을 개선 할 수 있도록 직원과 후속 조치를 취하고 귀하의 의견을 공유하고 향후 다시 귀하를 환영 할 수 있기를 바랍니다. 감사합니다. Stefanie, 게스트 경험 관리자

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2019년 9월 17일
Thank you so much for your amazing rating!

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2019년 8월 22일
Thank you very much for your great feedback!

10/10 - 훌륭해요

JEEHYUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2019년 7월 16일
Thank you so much for your amazing rating JEEHYUN!

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2019년 6월 13일
That's lovely, thank you so much!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The aqua dom is curious and unique, but the inside of dom and the glass is not clean , so a bit disappointed. However, we could see the special various fish in a dom and nearby the accommodation, it was good.
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2019년 4월 24일
Thank you very much for your feedback which we will happily share with the SeaLife Center the aquarium and lift belongs to. I am sorry you were not satisfied with your visit there. We hope you enjoyed your stay with us here in the hotel and will be back with us again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mineral water in the minibar was not complimentary
Overall the room was clean and satisfactory. There is a complaint regarding the minibar. The mineral water bottle had a tag called Complimentary. When checking out of the hotel, it cost 4.6 euros per bottle. I asked the reason and the hotel employee told me that it was free for the radisson blu member only. I do not know if it was described in small print, but there was no explanation when check-in. I complained about this, but without explanation, he charged 4.6 euros per bottle. I felt a little scammed.
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2019년 3월 13일
Thank you very much for your feedback in regards to the water in our minibar. It does indeed state on the Label that it is complimentary for our Radisson Rewards loyalty scheme members and I am sorry that this was not explained on arrival. I will forward your comments to our Food and Beverage Manager who will look into this and take this up with the team. We hope you enjoyed your stay otherwise and will visit us again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 - 좋아요

HYUNJI

2019년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Katja Jacobi, Rooms Coordinator 님, 2019년 1월 15일
Dear HYUNJI, thank you so much for taking your time to review your stay. We are so happy that you had a nice time. It would be lovely to welcome you back. With best wishes,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

John

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 12월 5일
Thank you so much John!

2/10 - 너무 별로예요

Ayman

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was horrible we checked in and they gave us a handicapped room which we did not order they said it’s with a better view wand it was with 2 single beds even though we ordered a king bed so I told them to change it and they said we have to check out the next day wait until 3pm if we wanted to change the room , the did not clean good the indoor pool and the sauna were cold the room service never answered and when we asked for 3 forks they charged us for 6 euro charge
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 12월 5일
Thank you for your comments Ayman. We value your feedback and are sorry that you did not enjoy the upgraded room which is a suite however the bathroom is suitable for guests using a wheelchair. The room service service charge is indeed EUR 6,00 per offer as advertised however I would agree that this can be looked at. We would love to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Leor

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Lovely place to stay
The place was nice comfortable and close the major transportation. There is also a nice variety of resturants near by
2022년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 12월 5일
Thank you Leor for your lovely comments. We are delighted and hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 11월 14일
Thank you so much for the amazing rating. We hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

George

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel was beautifully appointed, the staff was knowledgeable and pleasant, and the neighborhood is second to none.
2022년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 11월 1일
Dear George, thank you very much for taking your time to write about your recent stay with us. We are so happy you had a nice time and hope you will be back with us again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Brad

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent stay, excellent room
We booked a junior suite. Was excellent. Amazing views. Great bed. Wonderful facilities. Restaurant and room service were awesome. Great and friendly staff. Would highly recommend. Kids loves the large aquarium.
2022년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 11월 1일
Dear Brad, thank you so much for your lovely review and your feedback. We are delighted to receive your praise and so happy that you and your family had a nice stay with us. We hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Caroline

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 11월 1일
Thank you Caroline, we are delighted to receive your rating!

10/10 - 훌륭해요

Desmond

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 10월 31일
Thank you so much Desmond!

10/10 - 훌륭해요

Reza

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel on by the park and close to coty hall and several museums also done stares Souvenir stores super cheap. You can walk to see most of the museums or with scooters. The hotel marvelous.
2022년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 10월 28일
Thank you so much Reza for your feedback!

10/10 - 훌륭해요

Jennifer

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Duy Phuong

2022년 10월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Veronika

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Uns hat es in diesem Hotel sehr gefallen. Die Zimmer und das Frückstück waren sehr gut.
2022년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 10월 20일
Liebe Veronika, herzlichen Dank für die schöne Bewertung. Wir freuen uns, wenn Sie bald wieder unser Gast sind. Viele Grüße, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

SERHAN

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 10월 17일
Thank you so much!

6/10 - 괜찮아요

rodrigo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
2022년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 10월 17일
Dear Rodrigo, thank you for your rating. I am sorry it was not higher and would love to learn more about your stay with us and where we could have improved our services. We hope that we can welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Jan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Aquarium in der Lobby
2022년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 10월 14일
Vielen Dank Jan! Wir freuen uns sehr.

8/10 - 좋아요

Lior

2022년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 10월 14일
Thank you Lior for your high rating

10/10 - 훌륭해요

Hans

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 9월 30일
Vielen Dank Hans, wir freuen uns sehr!

6/10 - 괜찮아요

Andreas 님, Riverside

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Two areas of improvement: Opening the SPA at 10am is a bit late for those who wish to go for a swim before breakfast! It is virtually impossible to have both unless you prefer to swim with a full belly. Finally, we checked out on Sunday, 9/25, by also paying the parking ticket. Nobody at the reception asked us, where we are planning to go. This would have been an invaluable question, as the entire Berlin City was "trapped" due to the marathon and there was only ONE way out (took us 90 min. (!!!) to figure it out, no guidance whatsoever in the city). If the receptionist would have asked and provided guidance, how to get out of the maze, this would have been very considerate and helpful, instead, we just paid the ticket - no info, no question from the receptionist whatsoever. Service of "suboptimal" quality.
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 9월 30일
Thank you for your feedback Andreas. The Berlin marathon is a huge deal in Berlin and I agree that we should have been more pro-active in regards to informing our guests. I am sorry we missed this opportunity to delight you. Hope you made it home okay and that you will be back with us again. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Julie

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very close to museum island. Cheerful lobby and great breakfast.
2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 9월 19일
Thank you so much Julie!

10/10 - 훌륭해요

Javier

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great property and location
2022년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 9월 19일
Thank you very much Javier, this means a lot to us!

10/10 - 훌륭해요

MP

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great hotel in perfect location
2022년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 9월 15일
Thank you so much MP!

10/10 - 훌륭해요

Robert

출장 여행
I’d stay here just for the fish tank!!!!
This hotel is by far my favorite hotel I have ever stayed in. Can you open up your curtains to the back of the room and you see a fish tank that holds 264,000 gallons of water, it’s six stories tall and it has to be at least 50 feet wide. It’s absolutely amazing. And the room was really nice as well.
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 9월 12일
Dear Robert, thank you very much for your lovely review and your feedback. We love your passion for our hotel and hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

6/10 - 괜찮아요

JACKIE

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
There was a lot of noise from the bar
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 9월 5일
Thank you Jackie for the feedback. I am sorry for this and hope you enjoyed your stay with us otherwise. We will look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

David

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
excelent hotel. close to many attractions. outside the hotel is very busy-too crowded.
2022년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 9월 5일
Thank you David! We value your rating and feedback and hope that you will be our guest again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Was nice.
Stayed one night to be closer to the airport. Was blown away with a pure sense of classy.
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 23일
Thank you very much for your review and your feedback. We are delighted and much hoping that you will be back for an extended stay again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Victoria

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great stay!
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 23일
Thank you so much Victoria!

8/10 - 좋아요

J.O.

2022년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 15일
Thank you for your rating J.O.

10/10 - 훌륭해요

Rasmus

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Anbefalesværdigt hotel
Super lækkert hotel. Kan kun anbefales. Mine børn på 6 & 7 var lige så begejstret.
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 15일
Kære Rasmus, mange tak for din venlige bedømmelse og dejlige kommentarer. Vi er glade for og ser frem til at byde dig velkommen tilbage igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

6/10 - 괜찮아요

Frank

가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Akvariet er fantastisk! Hotellets beliggenhet er midt i smørøyet! Topp service i resepsjon og barområdet. Gode senger. Godt lydisolerte rom. Begrenset utvalg allergivennlig mat til frokost og a la carte. Bør komme samlet til frokost for å bli sett og få tatt felles bestilling av drikke og a la carte. Renhold av rom er bra, men trappeoppgang hadde lodotter på størrelse med tennisballer hele uka! Opplevde at tyskspråklige fikk bedre service av servitørene i matsalen - kanskje manglende engelskkunnskaper hos betjeningen? Glassterrasse på taket er bare for konferanser.
2022년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 9일
Daer Frank, tusen takk for dine flotte kommentarer og vurdering. Vi tar tilbakemeldingene dine med oss - både ros og dine mer kritiske poeng og ser frem til å ønske deg velkommen tilbake igjen i fremtiden. Vennlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 - 좋아요

Michelle N 님, Cedar Park

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Pool and sauna were excellent, location was great
2022년 7월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 9일
Thank you Michelle N. This is lovely to read for the team and we hope that we can welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Nina Gravgaard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fantastisk
Dejligt hotel med flotte værelser, og godt badeværelse. Meget roligt. God beliggenhed. Tæt på ubahn station med tog i direkte forbindelse med hauptbahnhof.
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 9일
Daer Nina Gravgaard, tusind tak for din ros og fordi du tog dig tid til at dele den med os her. Vi glæder os meget til at byde dig velkommen tilbage igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 - 좋아요

brian

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 9일
Thank you for your rating brian!

10/10 - 훌륭해요

Filip

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Rekommenderas
Väldigt trevligt hotell med bra läge och utmärkt frukost. Gratis men låmgsam elbilsladdning i garaget under hotellet, men snabbladnung finns vid Alexanderplatz.
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 9일
Kära Filip, tack så mycket för ditt fina betyg och vänliga kommentarer. Vi kommer att dela din feedback om laddstationen med det offentliga bilparkeringsföretaget - jag är säker på att de är medvetna men mer feedback hjälper. Vi hoppas att du kommer att vara tillbaka hos oss igen i framtiden. Vänliga hälsningar, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Rhonda

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
GREAT LOCATION
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 9일
Glad you agree Rhonda :) We love it too. Hope to see you again. Best wishes, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Rebecca

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotellet är finare i verkligheten, tycker att bilderna som visas inte visar hur fint hotellet/rummen är . Vi blev uppgradera till bättre rum, fick utsikt till akvariet som
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 9일
Kära Rebecca, tack så mycket för din recension och dina kommentarer. Vi är glada över att få din fullständiga poängbetyg och ser fram emot att välkomna dig tillbaka igen i framtiden. Vänliga hälsningar, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

David

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It’s a while since, I stayed in a Radisson, I wasn’t deliberately avoiding them, either they were not where I needed to be or there was what appeared at the time to be a better or cheaper option, so over time they just seemed to move further down my list. Unlike a lot of other hotels Radisson seem to have returned a lot of the little extras to pre covid levels, many competitors have come to the conclusion that the customers have accepted their removal so why reintroduce them - wrong your customers are watching and taking note of who is trying it on! This hotel is in a great location , central for just about everything. Watch out for its small discreet fish tank which does seem to have quite a selection of different fish! Rooms are spotless beds are comfortable and the breakfast is great! All the staff I came across were very efficient and helpful. There are some clever design tricks at play here, on the outside it is just a big rectangular box , but all the interior corridors seem to be curved! So worth a visit and I will certainly be moving them back up my list of preferred hotels.
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 9일
Dear David, thank you so much for your detailed and fun review. We loved reading how much in detail you enjoyed and looked at your hotel experience. This is lovely and we would love to share more quirks with you once you are back to our hotel. See you soon. Best wishes, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Mehmet

2022년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 9일
Thank you so much Mehmet for your excellent rating!

10/10 - 훌륭해요

Krishnaparkash 님, Lelystad

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Alles was goed verzorgd en vriendelijk personeel. Enige minpunt was het online uitchecken wat niet door was gekomen bij de receptie.
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 9일
Beste Krishnaparkash, bedankt voor uw beoordeling en mooie opmerkingen. Zo jammer van het online uitchecken - bedankt voor het vermelden hiervan. We zullen dit opvolgen met IT en hen de verbinding tussen alle systemen laten verbeteren. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

David

2022년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Douglas A.

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great stay
Next door to muse museum Island, walking distance to most sights, many places to eat within 3 blocks. Staff was great, room was very nice. Underground parking with elevator access to hotel
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2022년 8월 9일
Dear Douglas A., thank you so much for your comments and excellent rating. We are super happy and hope that you will be our guest again soon. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager