야외 스파 욕조

디 엠블럼 호텔 여행 후기

5 out of 5
디 엠블럼 호텔
Platnérská 19, Prague

이용 후기

9.4

최고예요

평점 10 - 훌륭해요. 949개 이용 후기 중 724개" "
평점 8 - 좋아요. 949개 이용 후기 중 180개" "
평점 6 - 괜찮아요. 949개 이용 후기 중 31개" "
평점 4 - 별로예요. 949개 이용 후기 중 9개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 949개 이용 후기 중 5개" "

9.6/10

청결 상태

9.6/10

직원 및 서비스

9.6/10

편의 시설/서비스

9.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.4/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

JIUNG

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치 좋고 시설도 괜찮습니다.
구시가지 근처여서 위치 좋습니다. 호텔 시설도 좋아서 불편함 없이 지냈습니다.
2020년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Erika Tóthová, Guest Relations Manager 님, 2020년 12월 11일
Dear Jiung, Thank you so much for your kind review! We are so happy that you chose to stay with us at The Emblem .We really appreciate you sharing your experience. Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem. Kind Regards

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
음 5성급에는 처음 묵어봤는데 뭔가 다른듯한 서비스와 퀄리티 깨끗해여 ㅎㅎㅎ 첫 5성급호텔도전으로는 괜찮은듯합니다. 끈떼뙄히엄쭹난메리뚜는없스믈오 구낭귀댐멊이가세요 ㅋㅋㅋㅋ 위치는좋아요
2020년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Erika Tothova, Guest Relations Manager 님, 2020년 2월 20일
Dear Sir/ Madam, We are so happy to hear it! Thank you so much for such an excellent review and for taking the time to share your experience with us. Hopefully, you will be able to travel back soon, and we definitely look forward to welcoming you again at The Emblem. Kind Regards

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태
위치는 좋음. 청결도는 별로. 서비스는 무난
서비스는 전반적으로 무난하였고, 룸 컨디션도 무난하였습니다. 다만, room cleaning 에 있어서 만족스럽지 못하였습니다. 주변에 볼거리가 많고, 여러 hot spot 에 이동하기 편리한 위치입니다.
2019년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Erika Tothova, Guest Relations Manager 님, 2019년 10월 29일
Thank you so much for choosing to stay with us at The Emblem and for taking the time to share your feedback with us! We are so happy that you had a lovely stay, we love that you enjoyed our prime location and the service. On the other hand, we are also grateful for your comments about the room that didn't reach the level of the cleanest the way how it should be. We are definitely something we will look into. We appreciate you bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience while you were with us. Thank you again for all of your compliments, and we hope you have the chance to come back to Prague one day soon. We look forward to welcoming you again at The Emblem! Kind Regards

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋아요
위치가일단너무좋구 청결상태가 매우좋아요 직원들이친절하구 호텔시설을 무료로이용할수 있어요 해피아워도있구 전체적인 디자인이 좋았어요
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Erika Tothova, Guest Relations Manager 님, 2019년 6월 5일
Dear Sir/ Madam, Thank you so much for such a fantastic review! We are so happy that you chose to stay with us at The Emblem. We really appreciate you sharing your experience Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

2018년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Helena 님, 2019년 1월 9일
Dear Sir, Madam I am very sad to read that you were not happy with your stay with us and if you could provide me with feedback on what happened, I be more than happy to look into the matter further. Yours sincerely Helena Valtrová manager of the hotel

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 10월에 4박 숙박함
Dear Sir/ Madam Thank you for your feedback. Hopefully, you will be able to travel back soon, and we definitely look forward to welcoming you again at The Emblem. Kind Regards, Erika Tothova Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Beautiful hotel with excellent location
Staffs were very kind and informative. Excellent location. Within 10~15 minutes walking distance to Old Town Square and major historical sites. One of the best breakfast buffet in Central Europe. Room was beautifully decorated, but smaller than I have anticipated. Even hard to handle two luggages in the room.
2017년 8월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

HYOJIN

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
체크아웃하는 데 오래걸림.
체크인 하는데 오래 걸리는 것은 이해하는데 체크아웃해준다고 하고선 뭐 서류 꺼내 보고.. 컴퓨터로 뭘 그렇게 보는지 15분 정도의 시간동안 로비 테이블 앞에 서서 기다렸다. 단연코 내 앞에 기존 고객에 대한 응대가 없었음에도 불구하고.. 오래 걸리는 시간에 대한 그 어떤 설명도 듣지 못했다. 내가 무언가 잘못을 한 것도 아니고 미니바도 이용하지 않았으며 요금 지불도 완료된 상태에서 왜 시간이 오래걸리는 걸까. 고객 후기를 직접 입력하고 있는 것은 아닐까 하는 의문이 들었다. 그 외에는 대체로 친절하고 침대도 편하고 룸 컨디션도 좋았다. 그런데 첫날 바디로션만 2개고 샴푸가 없어서 로비에 전화를했고 바로 가져다준다더니 20분 걸렸다. 하루에 한번 직원이 방으로 방문하여 날씨가 프린트된 종이를 주는데.. 좀 귀찮기도 하고.. 내가 없는 동안 들어와서 방 안에 꽂아놓은 룸 키를 가져가서 황당했다. 뭔가 굉장히 이것저것 노력하는 것은 알겠는데.. 4~5성급의 서비스 완성도를 기대하면 안됨.
2017년 7월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔끔한 호텔입니다
구시가지광장 바로옆에 위치하였으며 까를교도 10분정도거리로 충분히 걸어서 움직일수있는 곳이라 좋았습니다. 시설도 깔끔하고 청결했고, 조식도 괜찮았습니다. 직원들도 대체로 친절하였고, 무료로 이용할수있는 서비스가 있는데 시간이 제한적이라 이용하진 못했어요. 대체적으로 만족합니다!
2017년 6월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
친절하고 깨끗한 호텔
너무 친절하고 좋았어요. 전망은 별로였지만 시설도 좋고 침구도 폭신하고 좋았습니다. 다음에 또 간다면 이용하고 싶어요.

10/10 - 훌륭해요

MIN JEONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편리하고 위치좋은 호텔
모든 것이 편했습니다. 객실에서 WIFI 만 조금 더 보완되면 완벽할 것 같습니다

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치짱
위치가 진짜 좋고 룸 컨디션도 생각했던거 보다는 기대이상이었음.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최고의 위치
위치가 매우 좋습니다.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
프라하 만족 했던 호텔!
무엇보다도 위치가 정말 좋았던 호텔! 프라하에서 갈만한 웬만한 곳은 다 걸어서 3-10분이면 충분하고 서비스도 그 어느 호텔보다 친절하고 좋았습니다. 주변에 프라하에 가는 분이 있으면 꼭 추천해 주고 싶은 호텔

10/10 - 훌륭해요

Eric 님, South Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
PERFECT
Everything was so perfect.

10/10 - 훌륭해요

Glenn

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
One of the best hotels I have stayed at. Wonderful breakfast buffet, friendly and helpful staff, excellent service all around, comfortable rooms, and ideal location for exploring Prague. Well done.
2024년 3월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

JUAN

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Service
2024년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Denis 님, Acton Vale

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Très très bien situé. Personnel très gentil
2024년 3월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Mark

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A great location and a very friendly staff. I would recommend based upon these characteristics. Property itself is comfortable, but slightly worn.
2024년 3월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Dorothy

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great hotel and location
2024년 3월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Alan

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Increíble hotel y gran desayuno
2024년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Cecily

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Josef Salah 님, 2024년 2월 12일
Dear Cecily,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Très bonne expérience
L’expérience était bien en général, équipe très coopérative et à l’écoute (surtout le concierge que je remercie énormément). Le seul point négatif est le petit déjeuner, une refonte organisationnelle est inévitable.
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2024년 1월 8일
Thank you very much for your lovely review and for your stay. Breakfasts is something that we are working on currently and I do apologise it was not up to standard. Thank you kindly and hope to see you soon again.

10/10 - 훌륭해요

Jessica

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Absolutely incredible staff! So grateful for the help of Joesph and Vladimir! They were incredible and so helpful! Everyone that we encountered here were great!
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2024년 1월 8일
Dear JessicaThank you for your review and for your stay. I will share your kind words with both Vladimir and Joseph, its always nice when their hard work is acknowledged.We hope to see you soon again,Yours sincerelyHelena

8/10 - 좋아요

Ihab

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The staff were nice. I didn’t like the property condition and the cleanliness level.
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2024년 1월 8일
Dear IhabThank you for your stay and for your review. I will look into the cleanliness as its im portant to me that this factor is of high quality. Apology it was not so for you. Thank you for your stay and we hope to see you soon again. Yours sincerely Helena

10/10 - 훌륭해요

Teresa

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent accommodation. Staff was exceptional. The hotel is steps away from Old Town Square.
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Josef Salah 님, 2024년 2월 12일
Dear Teresa,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

10/10 - 훌륭해요

Laimis

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I usually never leave any reviews, I was expecting a good stay as I did read what other people Had to say about this property and of course it looked like an amazing hotel! But wow!!!! I was blown away; first with location, I swear it couldn’t get better!! Second; the room was soooo spacious! And it has everything you’ll need to feel at home away from home! I highly recommend this property and will definitely stay here if I were to come back to Prague!
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2024년 1월 8일
Dear Lamis Thank you for your stay and for your lovely review! I am thrilled to read that you had such a nice stay and we will look forward to welcoming you at our property again very soon hopefully Yours sincerelyHelena

10/10 - 훌륭해요

MICHAEL

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Josef Salah 님, 2024년 1월 30일
Dear Michael,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations manager and ConciergeJosef Salah

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Dusty-Musty pied-à-terre
We stayed at a pied-à-terre category room with a small, Romeo and Juliet balcony. The room itself was very small, with just enough space for the double-bed. The balcony, as well, was very tiny, it was not a balcony, more like a little extension to the windows. I couldn’t fit to stand on it and close the doors behind me. Eventually, we got claustrophobic. The heavy musty smell lingered in the room at all times, even after the use of abundance of air fresheners by the housekeeping to mask it. Over and above that, the room was extremely dusty, with the particles flying in the air from settled dust. The only advantage was the location of the hotel. A stone’s throw from the Old Town Square. That’s it. Also, service at the reception and concierge desks were excellent. I will not come back.
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2024년 1월 8일
Dear sirApology that we failed to miss your expectations. I will look into the state of the room, as this is not something that I find acceptable either. Apology for all and I wish you a very nice day.Yours sincerelyHelena

6/10 - 괜찮아요

Johan

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2024년 1월 11일
Dear Johan I wanted to reach out to sincerely apologise that we have not met your expectations. I will closely look at all the issues you have raised and work with my staff closely at removing those. Thank you for your stay and I wish you a very nice day Yours sincerelyHelena

10/10 - 훌륭해요

Joanne

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 20일
Dear Joanne Thank you very muchf or your stay and for your lovely review. We do hope to see you soon again, and for now, let me wish you a Merry Christmas.Yours sincerelyHelena Valtrova

10/10 - 훌륭해요

Elisabeth 님, San Antonio

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything about this hotel is perfect! I will be back !
2023년 12월에 6박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 18일
Dear ElizabethThank you ever so much for your lovely review and we hope to see you soon again.

10/10 - 훌륭해요

Gloria

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very clean hotel, great location, very friendly and helpful staff
2023년 12월에 6박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 18일
Dear Gloria Thank you kindly for your lovely review and hopefully see you soon again! Thank you for your kind words about our lovely staff.

6/10 - 괜찮아요

Francois 님, Miramar

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2024년 1월 8일
Dear Francois I am not sure what happened but I wanted to apologise as from the rating I am suggesting not all went as expected. If you wish, you can reach out directly to me to let me know what happened. Yours sincerelyHelena

10/10 - 훌륭해요

Dominik

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Josef Salah 님, 2023년 12월 14일
Dear Dominik,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

6/10 - 괜찮아요

Jade Elizabeth

2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Josef Salah 님, 2023년 12월 14일
Dear Jade,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you for sharing your feedback with us on Expedia. We wished if you could tell us the reason we got a 3 stars from you so we could work on it and to make sure this will never happen again.Again many thanks for the visit and we are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

6/10 - 괜찮아요

Alejandro

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The Hotel and its staff are great. The building has an issue of noise caused by some sort of machine or process that really affects sleeping. Other than that, location, restaurants, service, and specially people: A
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 8일
Dear AlejandroEver so sorry for the noise and I will look into the matter, as there is no such thing - perhaps its the noise from the airconditioning unit. In any case, I will look into this and apology this prevented you from a good night sleep. Yours sincerely Helena - General manager of the hotel

10/10 - 훌륭해요

Gregg

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 8일
Dear Gregg Thank you for your lovely reviewHelena

10/10 - 훌륭해요

James

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 8일
Dear James Thank you very much for your lovely review and I hope to see you soon again. All the best, yours sincerelyHelena

10/10 - 훌륭해요

Mustafa

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 8일
Dear Mustafa Thank you for your lovely review!Helena

10/10 - 훌륭해요

Lukas

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr zuvorkommendes Personal. Empfehlenswert! Vielen Dank. Wir hatten ein sehr angenehmen Aufenthalt.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 8일
Dear LukasThank you very much for your lovely review and I hope to see you soon again. All the best, yours sincerelyHelena

10/10 - 훌륭해요

Aimee

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 8일
Dear AimeeThank you very much for your lovely review and I hope to see you soon again. All the best, yours sincerelyHelena

10/10 - 훌륭해요

Gail 님, Paget

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fantastic location, welcoming staff. Top notch service, seated checkin and the food at the restaurant is beyond amazing, worth every penny! Rooms are not soundproof as with all hotels in Europe……
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 8일
Dear GailThank you very much for your lovely review and I hope to see you soon again. Apology for some noise that you experienced, will see what can be done. All the best, and hopefully see you soon again, yours sincerelyHelena

10/10 - 훌륭해요

Zhibang

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The location is perfect. Everything about Prague is within walking distance. The breakfast is also great.
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 8일
Dear Zhibang Thank you very much for your lovely review and I hope to see you soon again. All the best, yours sincerelyHelena

2/10 - 너무 별로예요

Luis Daniel

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
Not that good a mediocre experience
Very rude the host
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 8일
Dear Luis Daniel I am ever so sorry that you thought our front office manager was rude, I believe this all to be missunderstandinng . In any case I do wish to apologise and I do hope we can see you here at our hotel in the near future again.Yours sincerelyHelena Valtrova

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 8일
Thank you very much for your lovely review and I hope to see you soon again. All the best, yours sincerelyHelena

10/10 - 훌륭해요

Laura Emilia

2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Josef Salah 님, 2023년 11월 8일
Dear Laura,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

8/10 - 좋아요

Ana Carolina

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Josef Salah 님, 2023년 11월 7일
Dear Carolina,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

10/10 - 훌륭해요

Debora

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wonderful stay. Great property in very central location. Josef the concierge was amazing!
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Helena Valtrova - General manager 님, 2023년 12월 8일
Dear BeboraThank you very much for your lovely review and I hope to see you soon again. I will pass on your words of praise to Josef. All the best, yours sincerelyHelena