실내 수영장, 5 개의 야외 수영장, 수영장 파라솔, 일광욕 의자

셀렉텀 컬러스 보드룸 여행 후기

5 out of 5
셀렉텀 컬러스 보드룸
Asarlik Mevkii Guembet, Bodrum, Mugla

이용 후기

7.8

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 282개 이용 후기 중 112개" "
평점 8 - 좋아요. 282개 이용 후기 중 94개" "
평점 6 - 괜찮아요. 282개 이용 후기 중 31개" "
평점 4 - 별로예요. 282개 이용 후기 중 22개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 282개 이용 후기 중 23개" "

7.6/10

청결 상태

8.0/10

직원 및 서비스

7.6/10

편의 시설/서비스

7.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
2018년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Bade Arslan 님, 2018년 10월 30일
Dear Guest, Thank you very much for your feedback that you have shared following your recent experience at our hotel. Best Regards, Bade Arslan Guest Relations Manager Bodrum Resort Hotel

4/10 - 별로예요

Zubair

3 Star service in a 5 Star
Initial greeting was excellent with lovely friendly reception staff. Room was below average and in need of a refurbishment but adequate. Really disappointed with the Customer services, especially the Restaurant supervisor who was arrogant and unhelpful and couldn't be bothered to do his job and actually sent us to Guest relations to complain over an issue with allergy related matters. Things got even worse at Guest Relations where the "Assistant Manager" ended up arguing with us over providing soya or Almond milk. They did provide a carton of soya milk after the complaint but his whole attitude was arrogant and unhelpful. Communication was an issue in the hotel as only a handful of staff could speak English. Food was excellent, facilities good. Spa was good and staff friendly. Mini Market in hotel ok and even sold overpriced Electronic cigarettes in their mini market, even though they are ILLEGAL in Turkey 😉 We have travelled to lots of places around the world and stayed in many, many, 5 star hotels. Unfortunately, this hotel is a mere 3 star Hotel pretending to be a 5 Star hotel - mainly due to their customer services and unhelpful management team. I wouldn't be visiting there again, it's nothing more than Average.
2023년 10월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Anna-Maija

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 11월 9일
Dear our guest, thank you very much for your great rating. It will be a pleasure and will be an honor to welcome you here for another memorable Selectum Colours holiday. Have a great day,

8/10 - 좋아요

Aydin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 11월 3일
Dear our guest, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

8/10 - 좋아요

Yakup

2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 10월 31일
Değerli misafirimiz, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. sizleri tekrar aramızda görmekten ve hizmet vermekten memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz. Saygılarımızla,

8/10 - 좋아요

Mariya

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
The dining service was bad. The people at the water sport activities that are part of the hotel tried to trick me of playing 40€ for one hour, but actually allowed me to use the water ski only for 10 min.
2023년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 10월 31일
Dear Mariya, we are so sorry to hear of the incident you have experienced. Watersports is a 3rd pary provider but nevertheless we informed them that this is not acceptable for our hotel standards and that they need to provide what they promise to our guests. ws team is all warned in order not to have same kind of inconvinience happen again. Thank for very much for your time. It will be a pleasure for us to meet and serve you once more. Have a happy day,

10/10 - 훌륭해요

Tahsin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 10월 25일
Değerli misafirimiz Tahsin Bey, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. sizleri otelimizde ağırlamak bizim için bir memnuniyettir. sizleri tekrar aramızda görmek bizler için onur kaynağı olacaktır. Mutlu günler dileriz,

10/10 - 훌륭해요

Denis

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Top Preis-Leistungsverhältnis
2023년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 10월 17일
Dear Denis, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

10/10 - 훌륭해요

Mom

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 10월 17일
Dear Mom, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

10/10 - 훌륭해요

Gökmen

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 10월 13일
Gökmen Bey merhaba, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Sizleri otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyduk. mutlu günler dileriz.

10/10 - 훌륭해요

Chioveanu

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Selectum Colours Bodrum 님, 2023년 10월 4일
Dear Chioveanu, thank you very much for your great rating. WE will keep on working hard to deserve your nice comment. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

10/10 - 훌륭해요

Özlem

2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 10월 5일
Değerli misafirimiz, bu güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. sizlere tekrar hizmet vermekten gurur duyacağız. Saygılarımızla,

10/10 - 훌륭해요

Chioveanu

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 9월 28일
Dear our guest, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome oyu here again. Have a happy day

8/10 - 좋아요

Jeffrey 님, Delray Beach

2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 10월 17일
Dear Jeffrey, thank you very much for your great rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

8/10 - 좋아요

melany

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Dans l’ensemble c’est un beau hôtel, avec tout à l’intérieur, on ne manque de rien. La nourriture est varier et bonne, le personnel très agréable. Les chambres sont jolie et propre par contre l’isolation est à revoir, on entendais tous. A coter de l’hôtel il n’y pas grand chose, le centre de bodrum est à 20 minutes en taxi… Dernier inconvénient, l’eau de la piscine était super froid. Je ne sais pas s’il y’avait un problème, mais l’eau de la mer était beaucoup plus chaude que la piscine.
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 9월 21일
Cher notre invité, merci pour tous vos excellents commentaires à notre sujet. Ce fut un plaisir et ce sera un honneur de vous accueillir à nouveau ici. Bonne journée

10/10 - 훌륭해요

Devran

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 9월 15일
Thank you for your great evaluation. we will keep on working hard to deserve your comments. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here for a memorable holiday. Have a happy day,

10/10 - 훌륭해요

Lema

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lovely
2023년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 8월 14일
Thank you very much for your great comment. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day,

10/10 - 훌륭해요

Boris

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The best hotel would recommend it to all
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: selectum colours 님, 2023년 8월 14일
Thank you very much for your great comments. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here in our hotel. Have a happy day,

10/10 - 훌륭해요

Cihan

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very good
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Selectum Colours Bodrum 님, 2023년 7월 6일
thank you very much for taking time to write your comments about us. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here for a memorable Selectum Colours holiday. Have a happy day, Bade

10/10 - 훌륭해요

Leonardo

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Alles Top, Leute, Personal, Anlage........sehr gerne wieder!
2022년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2022년 10월 11일
Vielen Dank für Ihre wunderbaren Kommentare. Es war uns eine Freude und Ehre, Sie wieder hier begrüßen zu dürfen. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag.

2/10 - 너무 별로예요

Ahmet

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2022년 9월 6일
Dear our guest, we are sorry to hear that our services did not match with your expectations. Kind Regards,

8/10 - 좋아요

ghassan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I liked the services and the bed was comfortable The food was ok The staff spoke little english
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2022년 9월 6일
Dear our guest, thank you very much for your nice comments about us. It will be a pleasure for us to meet and serve you again. Please be assured we will consider your comments regarding our staff's language abilities. Have a great day,

6/10 - 괜찮아요

Alevtina

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Staff were kind of mean unfortunately ( and we should pay more than we expected (
2022년 8월에 10박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2022년 8월 29일
Dear our guest, we are sorry to hear our staff has not fullfilled your satisfaction. we would like to hear any details regarding our staff in order not to have same kind of inconvinience again. Extra payment was requested as number of people in your reservation was less than your arrival number. price was asked for the person without reservation. We very much appreciate all our guests' comments and would like to mention that we would be grateful to serve you again.

10/10 - 훌륭해요

Mahmut

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
a
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2022년 8월 5일
Thank you very much for your nice rating. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Have a happy day

8/10 - 좋아요

elif

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Hotel war sehr schön, das Essen gut und die Mitarbeiter waren sehr freundlich und hilfsbereit.
2022년 7월에 6박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2022년 7월 28일
Sehr geehrte Frau Elif, Vielen Dank für Ihnen schöne Komplimenten über uns. Es freut uns sehr zu hören das Sie ein denkwürdiger Urlaub in unseres Hotel passiert haben. Ich würde Ihre schöne Kommentare an unsere Mitarbeider weitergeben, weil das für uns die gröβte Motivation sein würde. Es freut uns sehr zu lesen das Sie unserem Hotel und Service so gut erfahren haben! Wir streben immer nach Perfektion. Es würde für uns ein groβe Freude sein, um Sie hier nochmal zu mögen wilkommen für ein unvergessliches Urlaub. Zögern Sie bitte nicht, um mir zu kontaktieren auf bade.arslan@asteriahotels.com für Hilfe mit zukunftzige Ferien. Ich hoffe das wir uns schnell wiedersehen. Mit freundlichen Grüβe, Bade Arslan Guest Relations Manager Asteria Bodrum Resort Hotel

8/10 - 좋아요

Ramazan

단체 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
The Best Animation
Wir mussten bis 14 Uhr auf unsere Zimmer warten, obwohl uns gesagt wurde das wir unsere Zimmer zwischen 11-12 Uhrbekommen würden. Der Geund warum sich das so hinausgezögert hat, war dass die die Zimmer noch sauber machen. Die Zimmer waren nur aufgeräumt und auf den Boden sah man noch Dreck und Staub. Das Essen könnte man bisschen mehr mit liebe machen. Hab deswegen 2 Kilo abgenommen. Das Animation Team war hervorragend die haben sich jeden tag ( wenn es möglich war) zu uns hingesetzt und geredet. Grüße gehen raus an Ozyyy, Kübra, Esra und Hico.
2022년 7월에 7박 숙박함

4/10 - 별로예요

Naima

2022년 7월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Necmettin

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A
2022년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2022년 6월 22일
Değerli misafirimiz Necmettin Bey, güzel değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Sizleri tekrar otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağız. Saygılarımızla

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent resort
2021년 10월에 14박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 11월 1일
Dear our guest, thank you very much for your great review. It was a pleasure and will be an honor to welcome you here. Kind Regards, Bade Arslan

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Schulungen für die Rezeption NOTWENDIG
An der Rezeption kam es wiederholt zu Missverständnissen, woraufhin man den gezahlten Aufenthalt bzw. zusätzlich gebuchte Aufenthaltstage fast täglich legitimieren musste. Mangelnde Kompetenz oder einfach nur der verzweifelte Versuch weitere Betten kostenpflichtig in Rechnung zu stellen! Das Security Personal fragte meine Freundin auf Instagram nach einem Date -.- das muss jetzt nicht weiter kommentiert werden. Das Personal beim Essen, die Reinigungskräfte, die jungen Männer and der Handtuchausgabe und die Barmitarbeiter waren einfach nur herzlich, hilfsbereit und nett, absolute Stimmungsretter. Mit ihnen hat es einem an nichts gefehlt! Das Promotion Team insbesondere Emel, Damla und Hiko waren sensationell. Vielen Dank an dieser Stelle.
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 28일
Sehr geehrter Gast, Wir freuen uns zu erfahren, dass Ihr Aufenthalt angenehm und angenehm war. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und den Asteria-Unterschied noch einmal zu erleben... Mit freundlichen Grüßen Bade Oral Arslan Guest Relations Manager Asteria Bodrum Resort

10/10 - 훌륭해요

Orhan Volkan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This is an excellent place in terms of cleanliness, the quality of the food, distinct facilities, and amazing view of the sea. There are three things that need to be fixed tho: 1. Water sports without gas should be free as they are in many other resorts. 2. Both elevators should be remodeled. 3. More training should be provided to the personnel. Especially, the security staff only looks at things without doing anything. And some beach staff uses curse words while talking among each other. And finally, some restaurant staff talks behind other guests. All these three show that they need to be seriously trained!
2021년 10월에 12박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 25일
dear our precious guest, we thank you very much for sparing your time to write your comments about us. please be assured i will pass all your comments to our staff as there is not greater motivation than our guests' reviews. please be assured that we will evaluate your comments about our staff with the highest level of consideration. It was a pleasure to serve you & meet you personally; and will be an honor to welcome you here again. Kind Regards, Bade Arslan

6/10 - 괜찮아요

Kudret

2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 18일
Değerli misafirimiz, değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.

8/10 - 좋아요

Mostafa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 12일
dear our guest, thabk you very much for your nice rating. It will be a pleasure for us to meet and serve you again. Have a great day,

10/10 - 훌륭해요

Linda

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 10월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Imran

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent facilities, friendly and welcoming staff
Nice customer service, very welcoming and helpful. Excellent location and amenities, so much to do in the resort without going out! Night bar staff are great, thank you for the hospitality.
2021년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 9일
Dear Imran, thank you very much for your compliments. ıt was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. I will pass all your comment to our staff as there is no greater motivation than our precious guests' comments. Have a great day, Kİnd Regards, Bade

10/10 - 훌륭해요

Faramosh

2021년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Gulden

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent Resort! I recommend it.
Excellent help at the front desk, checked us in, got our suitcases to the room. Room had a beautiful sea view on the balcony. They had very good all-you-can-eat food, free bar and good help in the restaurant. They served fish, lamb, pide, pizza, and other Turkish food. They had excellent desert table. Beautiful and clean beach and large clean pool. We liked the Turkish folk dances and belly dance entertainment at night. I just wished a little less nationalistic propaganda in an art show like that. I don't think Russian guest appreciated it.
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 6일
dear our precious gust, thank you very much for all your great comments about us. I will forward them to all our staff as there is no greater motivation than our guests' valuable reviews. ıt was a pleasure and will be an honor to welcome you here again. Kind Regards, Bade

10/10 - 훌륭해요

Aleksandar

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very decent resort!
It reflects exactly what you see and expect from the photos. It is a true 4 star resort, with decent food and service. Great amenities and beachfront location. The rooms are slightly outdated but you don’t spend much time in the room anyways. Beautiful views! Overall great value for your money.
2021년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 4일
dear our guest, thank you very much for your great comments, please be assured that we will share your comments with all our staff as there is no greater motivation for us than your satisfaction. It will be an honor to welcome you here again. Kind Regards

10/10 - 훌륭해요

Ali

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 4일
thank you for your high ratings. kindest regards

4/10 - 별로예요

ömer

2021년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 2일
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz!

8/10 - 좋아요

Hiam

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Mosquitoes were a big problem
2021년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 2일
Thank you for your feedback!

8/10 - 좋아요

Yossra

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2021년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 2일
Thank you for your feedback!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We were happy with the Resort but it need to be more clean and it needs renovation we love the staff they are very friendly but we hope it’s more renovated
2021년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 2일
Thank you for your feedback!

8/10 - 좋아요

Ruslan

2021년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 2일
Thank you for your feedback!

8/10 - 좋아요

Racha

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2021년 8월에 7박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Julie

2021년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 2일
Thank you for your feedback!

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태
2021년 7월에 10박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 2일
Thank you for your feedback!

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This was it two star hotel . The rooms are so old and dirty and smelly. I end up finding another hotel and move to another hotel. The food was in terrible quality,I totally wasted my money on this property I am extremely disappointed.
2021년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 2일
Thank you for your feedback.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Money value doesnt deserve the location. You pay much with zero service and quality. 1.They gave us other room not the one we choose. 2. Room is not expected very small and old furniture. 3. No tooth brush. 4.no iron. 5.no ironing table. (What a 5 star hotel doesnt have these simple tools) 6. No room slippers. 7. No toilet rob. 8. Food quality in the restaurant is very bad. 9. U pay all inclusive but alot of things u have to pay for it there. 10. Staff is so rude. 11. I asked for a printer to print a paper they said not working. 12. The only good thing was is the pool activities they did (ONLY). I recommend go take apartment and spend the money in the city.
2021년 7월에 8박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 2일
Thank you for your feedback.

8/10 - 좋아요

Muneerah

가족 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
سيئ وقديم
الفندق اقل من العادي لا يستحق الذهاب مرا اخرى اليه الغرف قديمه المنتجع قديم
2021년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Asteria Bodrum Resort 님, 2021년 10월 2일
شكرا لك على ملاحظاتك.