2 개의 야외 수영장

레갈리아 업퍼 뷰 호텔 여행 후기

4 out of 5
레갈리아 업퍼 뷰 호텔
No 2, Jalan Anjung Putra, Off Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur

이용 후기

6.4
평점 10 - 훌륭해요. 120개 이용 후기 중 27개" "
평점 8 - 좋아요. 120개 이용 후기 중 25개" "
평점 6 - 괜찮아요. 120개 이용 후기 중 26개" "
평점 4 - 별로예요. 120개 이용 후기 중 22개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 120개 이용 후기 중 20개" "

6.0/10

청결 상태

6.2/10

직원 및 서비스

6.0/10

편의 시설/서비스

5.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

5.4/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

jihyeon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
View from my room was wonderful. Big&Clean living room&bed room. But, sink in the kitchen was smelly.
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Reservation 님, 2019년 4월 8일
Thank you for your feedback. We will improve on this matters.

4/10 - 별로예요

semi 님, Seoul

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
교통편 안좋음
벌레 나오고 교통편 안좋아요... 엘레베이터 운행을 잘 안해요 방은 생각보다 넓고 맨위층 수영장만 좋아요
2018년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Reservation 님, 2018년 5월 2일
Thank you for your comment. We will make it better staying in future.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
루프탑수영장은 추천, 방은 비추
진짜 루프탑 수영장을 위해서 간다면 추천, 최대 3인실을 예약했는데, 수건은 2개.. 그래서 하나 더 가져다 달라고하고 수영장 다녀오니 수건은 없고, 하우스키퍼 퇴근했다고하고 수건 추가로 안줌.(수건 추가금액 붙음) 그래서 일단 서비스측면에서 짜증이 나있었음. 그리고 아침먹으로 다시 37층 갔는데, 아침 식사 쿠폰을 제시하라함. 체크인시 우린 그런거 안받았다니 내려가서 다시 확인해라함. 1층으로 가서 나가서 쿠폰 받고 다시 올라가서 먹는데... 그냥 아침식사 신청하지 마시고 사드세요 실망했어요.
2018년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: The Management, Regalia Suites KL 님, 2018년 3월 30일
Dear Guest, As a serviced apartment, our housekeepers are only available till 8.00pm. We would advise that if you are in need of extra towels, to request for them upon check in. With regards to the breakfast coupons, the reception would issue a coupon for every day that you have purchased a breakfast set upon check in. In the event that you lose a coupon, the front desk would reissue one upon request. We hope this clarifies matters and we hope to welcome you again soon.

8/10 - 좋아요

park 님, seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
멋지고 편리한 호텔
이용 후기에서 본 내용들이 모두 그대로 였다. 멋진 루프탑 수영장에 나름 여유있는 공간이었고 최고의 야경은 환상적이었다. 내가 머문 18층 숙소에서의 뷰 또한 최고였다. 우린 10일간의 여행이라 숙소에서 세탁기 활용도는 최고 였다. 프라잇풀을 지키려는 개인 확인의 절차 또한 좋았다. 단 수영장의 이용시간 전에 마쳐야 할 청소를 이용시간 중에 하여 제한하고, 깨끗한 청소를 하고 있었지만 푸욱 꺼진 침대와 타월이 1인당 1개는 많이 부족했다. 호텔급은 아니어도 최소한 시설의 유지는 하여야 할 거 같다. 직원들은 대체로 친절하고 좋았다.
2017년 9월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
업그레이드 되어 더블룸에서 묵었습니다. 레지던스라 기본적인것은 있지만 휑한 분위기입니다. 그래도 한국인이 많이 묵어 투어 하기에는 좋은것 같습니다
2017년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

CHAEBIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
뷰가 환상적임
다들 입구 찾기가 힘들었다고해서 긴장해서 검색후에 길을 충분히 인지하고 갔습니다. 공항에서 쿠폰택시 끊어서 타니 로비입구까지 데려다주더라구요... 그래서 별 어려움 없었으며 카운터도 친절한 편임 여행 내내 그랩택시 이용했고 저렴하고 편하고 좋았습니다. 위치는 크게 문제되지 않았습니다. 루프탑수영장 너무 좋았고 숙소 뷰에 기절할뻔 넘나 좋음~ 다만 이불이랑 베게가 청결한 새냄새가 안나고... 조금 물비린내가 섞인듯한 ㅎㅎ 무튼 침구 냄새가 좋지 않았으며, 객실 구석에 개미가 몇마리 보였음 시원하고 넓고 좋은 곳!

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
바퀴벌레가 나왔어요 ㅜㅠ 풀장은 좋지만 방 컨디션은 복불복인 것 같아요. 모든 방이 그런 건 아니겠지만 안 좋은 방, 층의 경우에는 바퀴벌레도 나오고 그러는 듯합니다.. 벌레에 별로 크게 신경 쓰지 않으시는 분이라면 괜찮을 듯 하네요.

4/10 - 별로예요

Hong Seok

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
진입로를 못찾는다

4/10 - 별로예요

Scott

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sorry to say that I am disatisfied.
Actually, the totel's location is not good for the person who takes public transportations including taxi. Also I got the problem to refund the deposit and the problem in the room I stayed. However, the swimming pool was the only one that I am really satisfied with.

4/10 - 별로예요

jigisha

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: aisha 님, 2024년 1월 24일
Dear (jigisha),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

8/10 - 좋아요

Johanna

답변 제공: aisha 님, 2024년 1월 24일
Dear (johanna),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

2/10 - 너무 별로예요

Said

2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: aisha 님, 2024년 1월 24일
Dear (said),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

2/10 - 너무 별로예요

RYOSUKE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Shower drainage is weak. More and more water accumulates. Also, since the train is nearby, there is noise during the day as well as early morning and late night.
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: aisha 님, 2024년 1월 24일
Dear (ryosuke),I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to contact us directly at +603-2725 0739.Best regards,Marketing team

2/10 - 너무 별로예요

Sakthiswran

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This is not a hotel. They'll give you an apartment and tell you a nicely crafted story for it. And don't even expect more than 1 star overall.
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: aisha 님, 2024년 1월 24일
Dear (sakthiswran),Thank you so much for sharing your wonderful experience with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We're delighted to know that our team's efforts to provide (1) exceptional service, (2) comfortable accommodations, and a (3) delicious dining experience made your stay memorable. Your kind words will certainly motivate us to continue delivering the best possible service to all our guests.We do hope your next visit is around the corner as we look forward to welcoming you again. Please don't hesitate to reach out if you need any assistance with your next reservation.Warm regards,Marketing team

10/10 - 훌륭해요

Fatemeh

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The room could have been cleaner and the light in bathroom did not work
2023년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Lely

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice Hotel
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Marketing team 님, 2023년 11월 8일
Dear Lely,Thank you so much for sharing your wonderful experience with us on Agoda. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We're delighted to know that our team's efforts to provide exceptional service, comfortable accommodations, and a delicious dining experience made your stay memorable. Your kind words will certainly motivate us to continue delivering the best possible service to all our guests.We look forward to welcoming you back in the future. Please don't hesitate to reach out if you need any assistance with your next reservation.Warm regards

6/10 - 괜찮아요

Jørgen

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Personalet var ikke særlig imødekommende og smilende, havde tre nætter, fik gjort rent en gang, og det var fint, men ingen toiletpapir, måtte selv købe, men rigtig flot udsigt fra poolen, helt skidt var det ikke 😀
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Marketing team 님, 2023년 11월 8일
Dear Jorgen,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Quite a disappointing stay with Regalia
the air Cond is leaking water, the toilet was old, the floor was dusty, tv not functional, no hair dryer (provided upon request with 30 minutes waiting time), the fridge was old, toilet roll left abit, the curtain looks dirty n old, the room door was old, my friend was locked inside the room, need to keep trying to make it open. Parking was expensive, around RM33++ for overnight.
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Marketing team 님, 2023년 11월 8일
Dear guest,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

2/10 - 너무 별로예요

Boon Tsong

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Dirty rooms and bad service in front desk
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Marketing team 님, 2023년 11월 8일
Dear Boon Tsong,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.To make amends, we would like to offer you a 10% discount from the Best Available Rates on your next stay with us. We value your feedback, and we hope to have the opportunity to make your next visit a much more enjoyable one.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

4/10 - 별로예요

Ijene R

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
I'm trying my best to be thorough and do not read this and think ohh that's just her opinion. Here are the facts. They have 6 elevators. One worked the entire 2 weeks i was there. For 38 floors... ONE WORKED. When you order food or use grab no one will come near the hotel. You have to walk to the other side of the lot. They share the pool with the residents and you have to fill out a form every time you want to swim. So dumb. The "breakfast buffet" was non existent. They served over cooked sausage, rice and hashbrowns in a paper bag for 35 rm A PERSON! Trash. My room smelled of mildew because the floor was wet from some unknown leak by the window. The windows don't open. The rooms have and and little bugs that they don't do anything about even when asked. No English speaking channels so don't expect it which is fine but not very thoughtful. You can't really walk to anything from this hotel. It's on a hill and next to a freeway. Front desk was nice, the view from the pool is breathtaking and that is the only good. After all the inconvenience, they had the nerve to charge me for misplacing the elevator key! Laughable, it never worked! I took the stairs everyday! Do not recommend. Just do not do it!
2023년 3월에 10박 숙박함
답변 제공: Marketing team 님, 2023년 11월 8일
Dear Ijene R,I would like to extend our sincere apologies for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. We truly understand your disappointment, and we are committed to addressing your concerns.We take all guest feedback seriously, and we are actively working to resolve the issues you mentioned. Our team is dedicated to providing the best possible service, and we are taking steps to ensure that such incidents are not repeated.If you would like to discuss this further or have any additional concerns, please don't hesitate to text us directly via Whatsapp at +60 11-6508 9096 or email to info@upperview-regalia.com (Active from Monday to Friday – 9am until 5pm, except Public Holiday).Best regards

4/10 - 별로예요

Leonardo

단체 여행
별로예요: 청결 상태
Camera del hotel sporca e puzzolente. La piscina sul terrazzo va prenotata il giorno prima (sempre se non e' gia piena).
2022년 6월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Mohammad Din

2021년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

IAYI

가족 여행
좋아요: 객실의 편안함
enoying
Relaxing, very good scenario.kids enjoying. room not so clean.others wise perfect.enjoying
2020년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel managemant 님, 2020년 9월 30일
Thank you for staying with us.

2/10 - 너무 별로예요

puvana

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
Buffer breakfast totally terrible No food at all
2020년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel management 님, 2020년 9월 30일
Sorry for that. We can not have buffet as its under SOP in future we will do our best.

2/10 - 너무 별로예요

Imran 님, Seremban, Negeri Sembilan

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Need to wait 20-30 minutes for using the lift, breakfast can said the worst experience for me and my family ever had either the place for eat or their quantity of foods and drinks. One more thing they dont provided free parking. Need to pay with touch n go, per hour is RM1.60. Imagined if you park from 2.00 p.m. until next 12.00 p.m on the next day how much it will cost. I strictly dont recommend if you don't have highly patient attitude.
2020년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

ZUL

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
excellent
2020년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Hotel Managemant 님, 2020년 9월 30일
Thank you for staying with us. See you in the future.

4/10 - 별로예요

Umair

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2020년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sukri

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2020년 9월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Ahmad Ibrahim

가족 여행
좋아요: 객실의 편안함
2020년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Haspalila

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2020년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

JAFRYDIN ABDUL JALIL

2020년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Marketing team 님, 2023년 11월 8일
Dear Jafrydin,Thank you so much for sharing your wonderful experience with us on Agoda. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.We're delighted to know that our team's efforts to provide exceptional service, comfortable accommodations, and a delicious dining experience made your stay memorable. Your kind words will certainly motivate us to continue delivering the best possible service to all our guests.We look forward to welcoming you back in the future. Please don't hesitate to reach out if you need any assistance with your next reservation.Warm regards

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
Nice place.
2020년 3월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Slidt, kun 4 elevatorer til 37 etager med masser af stop undervejs. Familiepool iskold vand og ikke børnevenlig.
2020년 2월에 4박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행, 출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
terrible experience! very poor staff, stinky rooms, aged building condition, 2(!) TV Channels :))) , breakfast uneatable! on the side we had a case of domestic violence ( which can happen in such a big house) on our floor. the poor thing was the security, that didnt really care and was totally unprofessional. for that money you get much better deals in kl, so better dont go...
2020년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Reservation 님, 2020년 2월 19일
Sorry for the inconveniences. Thank you for the feedback. And the regarding the domestic violence was settle by the couple themselves.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Guest reception was exceptional. Room upgraded absolutely free of charge!!!
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Reservation 님, 2020년 2월 19일
Thank you for your feedback.

2/10 - 너무 별로예요

Flo 님, München

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Wurde mit 5* Unterkunft geworben. Fotos sahen sehr vielversprechend aus somit haben wir gebucht. Angekommen wurde dann erst mal festgestellt dass das Gebäude äußerst ungepflegt ist. Auch das gebuchte Apartment Zimmer war einfach abgewohnt. Tapeten hängen von der Wand. Spiegel und Fenster wurden wohl seit Monaten nicht mehr geputzt. Auch der Infinitiy Pool sah alles andere als gepflegt aus. Aufzug im Gebäude ist eine Katastrophe und teilweise wartet man 5-10 Minuten bis er die Tür öffnet.
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Reservation 님, 2020년 2월 21일
Danke für die Bewertung. Wir werden dies für zukünftige Gäste prüfen.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
In the pictures looks much better than the reality
2019년 12월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Waist of my hard earned money, nothing work in this place
2019년 12월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 12월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
Not bad. Can be improve
2019년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Hasnita

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Adrian

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 4박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2019년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 7월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
This was probably once a great hotel but sadly the condition of the room was disappointing due to marks on the walls, peeled paint and lack of being maintained. The room smelt of smoke from previous guests despite being cleaned. The bed had bed bugs. Positives include the infinity pool, the view and the restaurant downstairs.
2019년 7월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
They should have been accommodative in genuine cases.
2019년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 6월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent and highly recommended and is easy to Use the app
2019년 6월에 4박 숙박함