매일 뷔페식 무료 아침 식사 포함

클라리온 그랜드호텔 즐라티 레브 여행 후기

4 out of 5

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 202개 이용 후기 중 93개" "
평점 8 - 좋아요. 202개 이용 후기 중 81개" "
평점 6 - 괜찮아요. 202개 이용 후기 중 22개" "
평점 4 - 별로예요. 202개 이용 후기 중 3개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 202개 이용 후기 중 3개" "

9.0/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.8/10

편의 시설/서비스

8.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Fazel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
the staff
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Veronika 님, 2024년 2월 27일
Thank you for your kind words. We are delighted that you had a pleasant stay with us and we hope to see you again very soon. Sincerely,Veronika Kroftová, Front Office Manager

6/10 - 괜찮아요

Annika

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Hotel mit ausbaufähigem Potential. Schön wäre es gewesen, wenn man im Zimmer keine offenen Stromkabel (die selbstverständlich Strom führten!) gehabt hätte, Löcher in der Gardinen, ein verschmutztes Sofa, eine funktionierende Dusche, für alle Kopfkissen auch Bezüge und nicht überall Staub vorgefunden hätte. Schön wäre auch ein Zimmer mit Badewanne gewesen, wenn man Wellness macht.
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Veronika Kroftová 님, 2024년 2월 7일
Hallo,Vielen Dank für Ihr ehrliches Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Unterkunft nicht absolut makellos war und dass Sie einige Mängel festgestellt haben.Wir möchten Ihnen versichern, dass wir uns umgehend mit Ihren Anmerkungen auseinandersetzen und Maßnahmen ergreifen werden, um sicherzustellen, dass ähnliche Situationen in Zukunft nicht mehr vorkommen.Wir danken Ihnen nochmals für Ihr Feedback und hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben werden, Ihnen unsere Verbesserungen bei zukünftigen Besuchen zu zeigen.Mit freundlichen Grüßen,Veronika Kroftová, Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Mohammed

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent hotel with amazing breakfast
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Veronika Kroftová 님, 2024년 2월 5일
Thank you for taking the time to share your positive feedback about your stay at our hotel. We are glad you enjoyed your stay and that you enjoyed our wonderful breakfast. We hope it was not your last experience with our hotel. We will be happy to welcome you again anytime.Best regards, Veronika Kroftová, Front Office Manager

8/10 - 좋아요

Tore

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Greit hotell , men ingen aircondition på rommet.
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager 님, 2023년 10월 24일
Hello, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.

10/10 - 훌륭해요

Martin

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great hotel with glamour in the center of Liberec
Very nice hotel in "old style", but with some glamour, in the City Center of Liberec. Friendly staff, great breakfast buffet, everything perfect.
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager 님, 2023년 10월 16일
Dear Martin, Thank you for your feedback, which is greatly appreciated. We are very happy that you were satisfied with your stay, we do our best to make all our guests feel at home. We hope that we will be able to welcome you again at the Clarion Grandhotel Zlatý Lev during your next stay in Liberec.

8/10 - 좋아요

Carmen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager 님, 2023년 10월 8일
Dear Carmen, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager 님, 2023년 9월 15일
Dobrý den, velmi nás mrzí, že pobyt v našem hotelu nesplnil Vaše očekávání. Budeme usilovně pracovat na odstranění našich nedostatků.

10/10 - 훌륭해요

Shigeo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager 님, 2023년 9월 9일
Dear Guest, Thank you for your feedback, which is greatly appreciated. We are very happy that you were satisfied with your stay, we do our best to make all our guests feel at home. We hope that we will be able to welcome you again at the Clarion Grandhotel Zlatý Lev during your next stay in Liberec.

8/10 - 좋아요

Vincent

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Leuk “Grand Hotel”. Statig gebouw waarin je de grandeur van vroeger kan herkennen. Mooi ontbijt buffet en aardige staf. Hotel is niet modern maar door de sfeer die het heeft helemaal prima.
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager 님, 2023년 8월 31일
Dear Vincent, Thank you for a great review! We are very pleased that you enjoyed your stay with us and will continue to work to improve our service.

10/10 - 훌륭해요

Dong hyun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager 님, 2023년 7월 17일
Hello, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.

10/10 - 훌륭해요

Yoonyoung

2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager 님, 2023년 7월 5일
Thank you for the great review! We are pleased that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.

10/10 - 훌륭해요

Iva

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager. 님, 2023년 6월 19일
Hello, Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving the quality of our services.

6/10 - 괜찮아요

Thomas

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Please...Take the plastic from the windows that prevents any view to the outside!! It is very depressing. We will definitely choose another hotel that does not have such a restrictive and claustrophobic covering!
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager 님, 2023년 6월 5일
Hello, We are very sorry that you did not like your stay with us. The anti-sun foil reduces the temperature inside the room in the summer and retains up to 30% of the heat in the winter. However, it was damaged due to weather conditions and we are currently working on its restoration. I believe you will be a little more satisfied on your next visit.Kind regards.

10/10 - 훌륭해요

Stephen 님, Germantown

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 3월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Julie 님, Prague

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Our stay was great. I stayed in many hotels in Liberec but this one is the best. Spacious rooms, soundproof, clean. Staff friendly and tasty breakfast.
2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager 님, 2023년 3월 14일
Dear guest, we are very happy to read that your stay was a success! Thank you for your comment about our friendly staff. We'll let them know what a great job they're doing! We are glad that our location with exclusive parking is convenient for you! Satisfied guests like you are our reward for our work, which we try to do as well as possible and we will continue to work on improving the quality of our services.

10/10 - 훌륭해요

guilherme

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Půlpán, Front Office Manager 님, 2023년 1월 22일
Thank you very much for the beautiful review. Satisfied guests like you are a reward for us for our work, which we try to do as best we can.

10/10 - 훌륭해요

Per Bjarne

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Topp hotell med fantastisk frokost
Meget godt hotell med sentral beliggenhet. Svært god frokost.
2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Pulpan, Front Office Manager 님, 2022년 11월 20일
Thank you very much for your nice review, we are happy to hear that you enjoyed your stay with us!

8/10 - 좋아요

René

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Schönes Hotel mit sehr gutem Frühstück. Parkplatz haben wir den letzten bekommen, ansonsten ggf. schwierig einen Parkplatz zu finden. (10 € ok) Gerne wieder. Das Kinderbett war eine unbequeme Ausklappcouch. Besser ein zusätzliches richtiges Bett in die Dreibettzimmer stellen.
2022년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Půlpán - Front Office Manager 님, 2022년 11월 28일
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und werden weiter daran arbeiten, unseren Service zu verbessern.

8/10 - 좋아요

Ole

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Dominik Půlpán - Front Office Manager 님, 2022년 9월 4일
Thank you for your review. We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving our services.

10/10 - 훌륭해요

John 님, Arlington

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We have stayed in Zlaty Lev four times since 1970. It's always been The grand hotel of Liberec, and the renovation by Clarion keeps it grand.
2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Půlpán, Front Office Manager 님, 2022년 7월 11일
Dear John, Thank you for a great review! We are very glad that you liked your stay with us and we will continue to work on improving our services.

8/10 - 좋아요

Parveen Kumar

2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Dominik Půlpán - Front Office Manager 님, 2022년 5월 31일
Dear guest, Thank you for your review, we will work hard to eliminate our shortcomings.

8/10 - 좋아요

S

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Oud maar net hotel
Gelegen in centrum met zeer klassieke inrichting, goed bereikbaar en betaald parkeren voor de deur
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Půlpán - Front Office Manager 님, 2022년 5월 8일
Dear guest, Thank you very much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik Půlpán 님, 2022년 4월 4일
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a budeme na dále usilovně pracovat na zlepšení našich služeb. Front Office Manager

8/10 - 좋아요

Kazimierz

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Dominik Půlpán 님, 2022년 3월 12일
Dear Mr. Kazimierz, Thank you for your review, it helps us to improve. Dominik Půlpán Front Office Manager

8/10 - 좋아요

Monika

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ubytování v pořádku, personál skvělý, ale nefungovala hotelová restaurace (jen na snídaně), museli jsme do staročeské krčmy na rohu hotelu, kde se sedí na prknech - což asi neocení každý, kdo přijel kvůli secesnímu stylu grandhotelu.
2022년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Dominik Půlpán 님, 2022년 3월 4일
Vážená paní Moniko, Velice děkujeme za Váš nedávný pobyt i Vaši recenzi. Mrzí nás že jste si svůj pobyt neužila do maxima. Snad při Vaší příští návštěvě budete moci využít hotelovou restauraci Benedu po celý den. S úctou a pozdravy, Dominik Půlpán Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Hana

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Dominik Půlpán 님, 2022년 3월 2일
Vážená paní Hano, Vaše recenze je nám tou nejlepší odměnou. přijeďte zas. S pozdravy, Dominik Půlpán Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Sean

2022년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2022년 2월 19일
Dear Sean, Thank You for Your feedback. 10/10 is pleasur for us to read. We hope you will be back soon. Regards, Michal Sajda Front Office Manager

8/10 - 좋아요

Peter

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2022년 2월 15일
Dear Peter, Thank You for Your recent stay and Your feedback. It will be our pleasure to welcome back in Liberec. Regards Michal Sajda Front Office Manager

8/10 - 좋아요

Jörg

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Soweit okay, leider lies sich die Heizung nicht wirklich regeln und Sauna musste man ersteinmal bescheid geben, um einzuschalten und kostete bei mir extra
2022년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2022년 1월 27일
ehr geehrter Herr Jörg, Vielen Dank für Ihren letzten Aufenthalt und Ihre Bewertung. Unser Thermoregulationssystem im Hotel ist schon etwas älter. Der Gast muss die Temperatur um ca. 3°C regulieren, andernfalls muss er sich an die Rezeption wenden. Bouhžel, Ihre Wellness-Reservierung war im Preis inbegriffen, aber es gibt Pakete, wo Sie sie kaufen können. Mit freundlichen Grüßen Michal Sajda Front-Office-Manager

8/10 - 좋아요

Georg

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominik, Front Office Manager 님, 2021년 11월 22일
Dear Georg, We are grateful that you took the time out to leave us a review. Your feedback helps us to improve service for everyone.

8/10 - 좋아요

Radim

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 11월 11일
Dear Radim, Thank You. I hope your next stay will be bit better. Regards, Michal Sajda Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Ajam

2021년 10월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

ROBERTO

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
location a struttura dell'Hotel
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 9월 28일
Dear Roberto, Thank You. Regards, Michal Sajda Front Office Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 9월 28일
Thank You.

8/10 - 좋아요

Segev

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very nice hotel. Good location and friendly staff. The breakfast was excellent!!! They don't clean the room on the first day of stay. All the rest is very good
2021년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 9월 28일
Thank You

8/10 - 좋아요

tomohiro

2021년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 9월 28일
Thank You

10/10 - 훌륭해요

tomohiro

2021년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 9월 20일
Dear Mr. Tomohiro, Thank You very much for nice 10/10 feedback, We are looking forward to welcome you back in Liberec, Regards, Michal Sajda Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ein sehr schönes und komfortables Hotel in der Innenstadt. Gehobenes Ambiente und ein herzhaftes Frühstück. Leider etwas zu wenig Parkplätze neben dem Hotel und im Innenhof.
2021년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 8월 31일
Sehr geehrter Herr Eugen, Vielen Dank für Ihren angenehmen Aufenthalt und Ihre 10/10 Bewertung. Wir freuen uns auf Wiedersehen in Liberec. Michal Sajda Front-Office-Manager

4/10 - 별로예요

Yitka

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Rooms are pretty small and service almost nonexistent.. according to my experience I wouldn’t go anymore..,
2021년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 8월 31일
Dear Yitka, Thank You for Your review, and Your feedback. We will be more than glad, if you change your mind and prove yourself, than we can do it way better than this. Regards, Michal Sajda Front Office Manager

8/10 - 좋아요

Harry

2021년 8월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Maiken

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fint hotel tæt på centrum
Ok hotel. Gammel del uden AC, ny del af hotellet med. God morgenmad og flinkt personale. Vi havde booket connected værelser med det fik vi ikke, de connectede rum havde ikke AC så det var ok. Lidt kedeligt for familie besøg men nok perfekt til forretning. Hotellet er tæt på centrum så det nød vi.
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 7월 28일
Kære Maiken, Mange tak for dit nylige ophold og dine anmeldelser. Jeg er ked af, at vi ikke fuldt ud opfyldte dine forventninger. Men jeg er glad for, at du alligevel nød dit ophold. Forhåbentlig lykkes det lidt mere næste gang! Michal Sajda Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Marko

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 7월 15일
Dear Marko, Thank you for your recnt stay, and your 10/10 ranking. We are looking forward to welcome you back in LIberec. Michall Sajda Front Office Manager

8/10 - 좋아요

Johan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 6월 5일
Vážený pane Johane, Děkujeme za Váš pobyt i hodnocení. Rádi Vás opět přivítáme v Liberci. S pozdravy, Michal Sajda Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Vojtech

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good:)
2021년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 3월 18일
Dear Vojtěch! Thank you the 10/10 ranking is the best reward to our hard working team. We are looking forward to welcome you back in in Clarion Grandhotel Zlatý Lev. Regards, Michal Sajda Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Pavel

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2021년 2월 25일
Pane Vesecký, Velice děkujeme za Vaší zpětnou vazbu, 10/10 nás velice těší. Michal Sajda Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Jana 님, Prague

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Amazing service, great breakfast, very friendly staff. Spacious room (Deluxe), charming hotel. Wellness was very relaxing (290czk/hour).
2020년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2020년 12월 5일
Dear Jana, Once more let us thank you for your recent stay and your nice 5/5 review. Your satisfaction is more our satisfaction. We are looking forward to welcome you back in Clarion Grandhotel Zlatý Lev. Kind Regards, Michal Sajda Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Ian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great
Centrally locates beautiful old building with a real homely feel
2020년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Michal 님, 2020년 10월 3일
Dear Ian, Thank You for your recent stay as well as for your feedback. We our proud about Your "like home feeling". And it will be our pleasure to welcome you back in our hotel. Kind Regards, Michal Sajda Front Office Manager

6/10 - 괜찮아요

Steffen 님, Dresden

가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
Leider kein Pool vorhanden, und keine bzw. schlechte deutsch Kentnisse.
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Michal Sajda 님, 2020년 10월 3일
Sehr geehrter Herr Steffen, Wir danken sehr über Ihr Feedback. Ich möchte darauf hinweisen, dass Sie in unserem Angebot nur eine Anzeige für "Entspannungspool mit Whirlpool" finden, keinen Pool "für olympische Schwimmer". Wir werden versuchen, an unseren Deutschkenntnissen zu arbeiten. Vielleicht werden Sie uns das nächste Mal ein bisschen mehr mögen. Mit freundlichen Grüßen Michal Sajda Front Office Manager

8/10 - 좋아요

Kim

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: M 님, 2020년 10월 3일
Dear Kim, Thank you for you stay and your feedback. You are always welcomed in our Clarion Grand Hotel Zlaty Lev. Regards, Michal Sajda Front Office Manager

8/10 - 좋아요

craig

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Business trip
Great location, spacious room
2019년 11월에 1박 숙박함