실내 수영장, 야외 수영장, 08:00 ~ 19:00 오픈, 수영장 파라솔, 일광욕 의자

그랑-오텔 듀캽페라트, 어 포 시즌스 호텔 여행 후기

5 out of 5
그랑-오텔 듀캽페라트, 어 포 시즌스 호텔
71 Boulevard du Général de Gaulle, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Alpes-Maritimes

이용 후기

9.8

최고예요

평점 10 - 훌륭해요. 129개 이용 후기 중 121개" "
평점 8 - 좋아요. 129개 이용 후기 중 5개" "
평점 6 - 괜찮아요. 129개 이용 후기 중 2개" "
평점 4 - 별로예요. 129개 이용 후기 중 0개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 129개 이용 후기 중 1개" "

10/10

청결 상태

10/10

직원 및 서비스

10/10

편의 시설/서비스

10/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
잊지 못할 최고의 호텔
최상의 입지, 최고의 서비스. 이 호텔에 가기 위해 cap ferrar에 다시 방문할 의사 있음
2023년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Inkyu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최고의 호텔 중 하나
환상적인 view. 호텔의 위치는 최고. 서비스도 최고지만, 내부 인테리어도 최고.
2017년 11월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Eunnuri

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It was such a relaxing stay! Staffs were all very nice and kind and the dauphin club is just fantastic. If you were to stay in this hotel I would recommend you bring a car because it is quite difficult to use public transportation, but other than that, the stay was just amazing and we really enjoyed sitting by the beach at the pool.

10/10 - 훌륭해요

Mark

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The property is really nice, the staff where excellent especially Margot, our only issue was there was little restricted with dining options but would definitely come and stay at this iconic hotel
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Britt Bertini, Executive Office 님, 2024년 4월 4일
Dear Mark,Thank you for your kind words and praise of Margot and the team. We are sorry that we did not quite live up to your expectations in terms of dining options. Our fine dining room, the Restaurant Le Cap, is opening mid-April and our Club Dauphin by the sea is opening on Saturday! We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Shelly

2023년 11월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kaitlin

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The most magical hotel in the world. I travel extensively and after visiting twice I can now say it's one of my favorites. Absolutely stunning location, amazing service, and perfect spaces. I can't wait to return!
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Manoëlle & Benjamin 님, 2023년 10월 11일
Thank you for staying at the Grand-Hotel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel and for taking the time to share your experience with us. We are delighted to know that you had an enjoyable time at our hotel and that you appreciated our services and your interactions with our team. It will be a pleasure to share your observations with them all. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Manoëlle & Benjamin

10/10 - 훌륭해요

Cynthia

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Breathtaking view, beautiful pool and wonderful service
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Britt Bertini, Executive Office 님, 2023년 9월 5일
Dear Cynthia,Delighted you enjoyed the beautiful setting of the Grand-Hotel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel! We look forward to seeing you again soon.Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Mary

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful location and very attentive staff
2023년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Chris

2023년 7월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Roya

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Amazing stay as usual- this is our annual treat and wouldn’t miss it for the world!
2023년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Francois-Regis Simon, General Manager 님, 2023년 5월 2일
Dear Roya,Thank you so much for your wonderful words, much appreciated!We look forward to seeing you again next year!Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Stephanie

2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Ludovic 님, 2023년 4월 21일
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 - 훌륭해요

Stephanie

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Ludovic 님, 2023년 4월 21일
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 - 훌륭해요

stephanie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ludovic 님, 2023년 4월 21일
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 - 훌륭해요

yookyoung

2022년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Cameron 님, Kirkland

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything about this property is amazing. Such a romantic and calming location and can't recommend it enough! The service from the staff is incredibly attentive, kind, and professional. We absolutely enjoyed every meal we had at the poolside grill and their two main restaurants, including a tasty and imaginative tasting menu at Le Cap, and had the best french toast ever at their breakfast. The views from the hotel are wonderful, but somehow are even better from the infinity pool overlooking the sea. Our terrace rooms were very clean, functional, and spacious, and love the separate shower and tub in the bathroom. We wish we were already heading back to this hotel!
2022년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Francois-Regis Simon, General Manager 님, 2022년 10월 17일
Dear Cameron,What a pleasure to read your comment! We are delighted that you had a wonderful and relaxing stay at the Grand Hotel and look forward to seeing you again soon.Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Mark

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Extraordinary place and simply wonderful staff
2022년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Francois-Regis Simon, General Manager 님, 2022년 9월 29일
Dear Mark,Thank you for your kind words which we will be sure to share with our team. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Rebecca

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Taylor

2022년 4월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sara

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2022년 4월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Daniel

2022년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Thais

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Surreal ! Maravilhoso!
Hotel maravilhoso . Atendimento perfeito . Vista deslumbrante ! Piscina aquecida externa deliciosa. Enfim , um dos melhores hotéis da minha vida !
2022년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Francois-Regis Simon, General Manager 님, 2022년 4월 7일
Dear Guest, What a wonderful review! We are delighted you enjoyed your time with us and hope to see you again soon. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Hind

2022년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Abdollah

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
My wife and I had the most amazing and enjoyable stay at the hotel. The staff and the service provided were just exceptional, we were made to feel so welcomed and we can't wait to return again very soon. Bravo!
2022년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Francois-Regis Simon, General Manager 님, 2022년 4월 26일
Dear Abdollah, We are delighted to know that you enjoyed your stay at the Four Seasons in Cap-Ferrat. We look forward to seeing you again soon. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Edwine

2022년 3월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Charlotte

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Catherine

2021년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kaitlin

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Victoria Aimee

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The amenities were outstanding as well as the customer service of the staff.
2021년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: François-Regis Simon, General Manager 님, 2021년 10월 14일
Dear Victoria Aimee, We are delighted you enjoyed the service extended by our staff and hope that you had a great stay with us. A bientôt !

10/10 - 훌륭해요

Richard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Ett fantastiskt hotell
Ett fantastiskt hotell som kan rekommenderas. Förmodligen ett av de bästa på hela Rivieran. Personalen och servicen är outstanding.
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: François-Regis Simon, General Manager 님, 2021년 10월 14일
Dear Richard, Thank you so much for your kind comment which we will be sure to share with the entire team. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Richard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Top notch at Cap-Ferrat
Hotels doesn't come much better. In a fantastic surrounding in a calm and well looked after park allowing tranquility and lots of space you can just relax. If weather allows, which it usually do, you take the funiculaire down to the Club Dolphine where you find a great restuarant and swimming pool and an astonishing view of the sea, all the way to the horizon. Having traveled the world for 35 years this is among the absolute best you can get.
2021년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: François-Regis Simon, General Manager 님, 2021년 10월 14일
Dear Richard, What a kind compliment! Thank you so much for your review and comment after your recent stay at the Grand Hotel. We hope to welcome you back again soon. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Mikael

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very nice
Som helhet väldigt trevligt. Det enda man knallgas på var att på frukosten två dagar i rad var servicen ganska dålig. Man serverade tex kaffet i princip när vi hade suttit mer än 30 min.
2021년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: François-Regis Simon, General Manager 님, 2021년 10월 1일
Dear Mikael, Thank you for your feedback. While we are happy that you enjoyed your stay, we sincerely apologise to you for the lack of service at breakfast. Please be assured that we will follow up internally so as to remedy to this situation. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again. Kind regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sehr schönes Haus
Das Hotel ist wunderschön. Die Lage aussergewöhnlich. Als wir ankamen sagte man uns ein Haus der Ruhe. Das Personal beim Abendessen war aber sehr hektisch und oberflächlich. Dies hat uns nicht gefallen. Es ist sehr teuer, auch das Mineralwasser im Zimmer ist kostenpflichtig. Ansonsten alles sehr schön.
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: François-Regis Simon, General Manager 님, 2021년 9월 9일
Dear Guest, Thank you for your comment. While we are happy to note that you enjoyed the hotel, we are sorry that you did not enjoy your dining experience. We appreciate your feedback and will share it with the team. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Raul

2021년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I'll be dreaming of this hotel forever. Great service, beautiful landscapes, and the best food ive ever had in my life at Le Cap. We will definitely be back.
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: François-Regis Simon, General Manager 님, 2021년 7월 16일
Dear Guest, Thank you so much for your kind words. We are delighted to have inspired your dreams and look forward to seeing you again soon! Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 6월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

bryan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Veronique

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Un second séjour toujours exceptionnel, ( accueil, chambre surclassée et repas en chambre excellent
2021년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: François-Regis Simon, General Manager 님, 2021년 5월 17일
Nous sommes ravis de savoir que vous ayez passé encore un séjour exceptionnel parmi nous au Grand-Hôtel ! A bientôt !

10/10 - 훌륭해요

Alexis

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mythique
Hôtel mythique
2020년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Veronique

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
ommentaire
Magnifique site accueil parfait très bonne table Nous sommes ravis
2020년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: François-Regis Simon, General Manager 님, 2020년 10월 6일
Chère Madame, Un grand merci pour votre retour. Nous transmettrons votre commentaire à l'équipe. Au plaisir de vous revoir l'année prochaine ! Cordialement,

10/10 - 훌륭해요

Carl

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Underbar miljö och städat. En amerikansk touch på inredningen. Rummen är bra, skön säng. Området i trädgården, runt poolen och vid havet väldigt trivsamt. Maten i poolrestaurangen kunde varit bättre, i övrigt bra mat.
2020년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: François-Regis Simon, General Manager 님, 2020년 9월 29일
Dear Guest, Thank you for your review and kind comment. We note your slight disappointment with the food at the Club Dauphin and will pass this to our Chef. We hope to see you soon again at Cap-Ferrat! Kind regards,

8/10 - 좋아요

Vincent

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nous reviendrons !
La qualité extraordinaire du bar et de la carte, la recherche -permanente- de l’excellence, la qualité des équipements de conforts, des lieux superbes chargés d’histoire et d’événements en font un sejour d’une semaine inoubliable !
2020년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: François-Regis Simon, General Manager 님, 2020년 9월 17일
Cher Client, Un grand merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous. A bientôt ! Cordialement,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

Excellent all round. Thank you for looking after us so well.
2020년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: François-Regis Simon, General Manager 님, 2020년 7월 23일
Dear Traveler, Thank you so much for your feedback. We are delighted you enjoyed your time with us. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Thomas

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Parfait
Hôtel et cadre superbe avec personnel au petit soin. Décoration soignée et classique sans être kitch, on se sent bien dans cet hôtel !
2020년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jose 님, Clarksville, MD

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great service from every staff in the hotel. Very friendly and helpful. Property is clean and well managed
2019년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: Francois-Regis Simon, General Manager 님, 2019년 11월 14일
Dear Jose, Many thanks! Our team will be delighted! Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Delightful hotel. Staff were brilliant and very attentive. Great location and beautiful scenery. Would love to return.
2019년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Francois-Regis Simon, General Manager 님, 2019년 11월 12일
Dear Guest, Thank you so much! Our team will be pleased when they see your review and we hope to welcome you back soon. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Jonathan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Beautiful stay, shoulder season limited amenities
The property, amenities, and staff are all 10/10. I can't say enough about the staff and the service they provide to all guests. My only complaint/disappointment was that the hotel was not opened to its full capacity. What I mean by this is that there was only one dining option available, although, there are multiple advertised. The only option La Veranda was priced as a Michelin stared dining room, but the food fell short of that. But again- the service was excellent. The most disappointing part for me was the pool area. It is advertised as a pool, bar and restaurant. However, they did not serve food at any time, and they close the bar and all of the loungers/seating at 6 pm sharp. Which was really unfortunate when we were trying to enjoy the sunset at 6:30 each evening and were asked to move from our loungers so they could pack up. We stayed here Oct 24-28
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Francois-Regis Simon, General Manager 님, 2019년 11월 7일
Dear Guest, We are delighted to know that you enjoyed your stay and your interactions with our team. We fully take onboard your comment regarding the limited restaurant options and apologise for the disappointment. We will take this up for discussion with the teams so as to avoid any miscommunications in the future. It is our hope that we will have the pleasure of welcoming you back again during the 2020 season. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Ale

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was absolutely perfect.The property is immaculate, the staff are very nice and helpful, the food is a five star quality the atmosphere is wonderful for a relaxing getaway
2019년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Francois-Regis Simon, General Manager 님, 2019년 10월 17일
Dear Guest, It was a pleasure to read your comment and we are delighted that you enjoyed your getaway! Kind regards,