리셉션

바오 칸 호텔 여행 후기

3.5 out of 5
바오 칸 호텔
22 BAO KHANH STREET, HOAN KIEM, DISTRICT, 22, Hanoi, Hanoi Province

이용 후기

7.0

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 18개 이용 후기 중 3개" "
평점 8 - 좋아요. 18개 이용 후기 중 8개" "
평점 6 - 괜찮아요. 18개 이용 후기 중 4개" "
평점 4 - 별로예요. 18개 이용 후기 중 1개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 18개 이용 후기 중 2개" "

6.8/10

청결 상태

8.2/10

직원 및 서비스

7.6/10

편의 시설/서비스

6.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

이용 후기

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 2월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
일단 호안끼엠호수랑 10분거리이지만, 호텔의 상태는 무척 좋습니다. 백종원이 추천한 쌀국수집(퍼찌아쭈엔), 반미25, 랑 가깝고, 아침음식도 잘 나오는 편입니다.
2018년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Kaylee/ Customer Service 님, 2019년 1월 9일
Dear our valued guest, The team here at Bao Khanh hotel is thrilled to hear such good feedback from you. Thank you so much for choosing our hotel as your stay while you visit Hanoi. I hope you visit us again soon. Be well and take care! Best regards, --------- 친애하는 우리의 소중한 손님, 여기에서 팀은 Bao Khanh 호텔에서 당신에게서 그런 좋은 의견을 듣기 위하여 오싹된다. 당신이 하노이를 방문하는 동안 당신의 체재로 우리의 호텔 선택을 당신을 아주 많이 감사하십시오. 나는 당신이 저희를 빨리 다시 방문한ㄴ다는 것을 희망한다.잘 지내세요입니다.

8/10 - 좋아요

WH

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
호안끼엠호수와 성요셉성당 중간에 위치하여 지리적이점 많음, 조식도 쌀국수, 계란후라이 등도 제공해서 좋았음,재방문 의향있음
2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Henry Phuong 님, 2019년 1월 5일
Dear our valued guest, on behalf of Bao Khanh team, we would like to send you our sincerest appreciation for your kind support. Although there are still many things to improve, we strive to provide the highest level if possible. We do hope have another chance to take care you on the next visit

2/10 - 너무 별로예요

Jinseok

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
한국사람가지마세요무조건후회합니다
가성비 최 악 이돈이면다른데간다 호암키엠에서만놀거면몰라도 방은섬모탤수준으로작고더렵다 조식은못먹을수준은아니지만먹으면서돈생각이난다옆가게가더좋다
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Kaylee, Customer Service 님, 2018년 12월 20일
친애하는 Jinseok, 우리의 서비스가 당신의 기대에 부응하지 못한 이유를 알려 시간을내어 주셔서 감사합니다. 나는 우리의 호텔에서 방 및 조반의 당신의 나쁜 경험에 관하여 들리게 유감스럽다. 나는 당신의 경험의 읽기 위하여 아주 낙담했다. 나는 이것을 다르게 할 수 있고 내가 가지고 있었다는 것을 지금 바란다. 나는 사과가 당신의 경험의 결과를 바꾸지 않을 것이라는 점을 알고 있다; 나는 모든 성실에 그것을 늘인다. 우리는 또한 미래에 같은 불편을 발생하지 않습니다 보장하기 위해 게스트 프로필에 메모를 추가 한. 우리의 서비스 분야에서 매우 가혹한 경쟁과 함께, 우리는 여전히 같은 일을 계속한다면 우리에게 큰 불이익이 될 것이다라는 것을 알고있다. 그러므로, 우리는 진짜로 당신의 코멘트를 평가하고 우리의 매니저는 관지하는 당에 대한 문제를 언급할 것이다. 우리는 깊이 바오 칸 호텔과의 관계를 중시하고, 우리의 소중한 고객이 최고의 가치가 간단하기 때문에 최고 수준의 서비스를 제공 할 수 있도록 최선을 다하고 있습니다. 또 다시, 나의 사과를 받아들이거든, 이것이 계속 저희와 가진 반환 체재 떨어져 당신을 다시 두지 않는다는 것을 나는 희망한다. 친애하는, ------------ Dear Jinseok, Thank you for taking the time to tell us why our service failed to meet your expectations. I’m sorry to hear about your bad experience of the room and breakfast at our hotel. I was very disappointed to read of your experience. I could have done this differently and now I wish I had. I know an apology will not change the result of your experience; I do extend it with all sincerity. We have also added a note in your guest profile to ensure you will not encounter the same inconvenience in future. With the very harsh competition in our service sector, I know it will be a big disadvantage for us if we still keep doing like this. Therefore, we really appreciate your comments and our managers will address the problem with the concerned party. We deeply value your relationship with Bao Khanh hotel and are committed to providing you with the highest level of service simply because you, our valued customer, deserve the very best. Again, please accept my apology, and I hope that this hasn’t put you off a return stay with us again. Best regards,

8/10 - 좋아요

THUY HA

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
working trip
ìt’s ok. nice service and good location
2019년 2월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
Near Hoan Kiem Lake and shopping streets . Walking distance to all restaurants on shopping street.
2019년 2월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
ห้องสกปรกเต็มไปด้วยฝุ่น แล้วเศษผงก่อสร้าง ควรเช็คห้องก่อนให้ลูกค้าเข้าพัก
2019년 2월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
2019년 2월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Gerhard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 2월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Felix

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Good hotel
Rooms are big but a bit old. Wifi signal good. Staff very friendly. Breakfast was good. Location is good.
2019년 2월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
You get what you pay for here. Pros: -front desk service is friendly. for tour bookings, ensure you either have USD or dong. -breakfast buffet had a lot of options and was quite good in terms of selection and quality Cons: -Room had minor mold on the walls all around the room. asked to change rooms but the other room was the same. -place is pretty old and looks like it. you get what you pay for here. it is a 1-2 star hotel
2019년 1월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Kaylee/ Customer Service 님, 2019년 2월 1일
Dear our valued guest, We would like to extend to you our most sincere apologies with your stay at our hotel. We do hope that you can tell us why our service failed to meet your expectation. It is our goal to restore your confidence in our company by solving this problem and preventing it from happening again. If there is anything else we can do for you, please do inform us. We also appreciate your feedback; it’s what keeps us improving. With gratitude,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Kaylee/ Customer Service 님, 2019년 1월 16일
Dear our valued guest, Thank you so much for your review. Our staff here was very happy to see your mark. We will try our best to make our service better and better. Hope to see you soon in the future. Best regards,

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
ホテルに暖房を入れないため冬は寒すぎ、施設も古い。 フロントデスクのスタッフはフレンドリー、親切で良かった。
2018년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Kaylee/ Customer Service 님, 2019년 1월 9일
Dear our valued guest, Thank you for taking the time to tell us why our service failed to meet your expectations. I certainly empathize regarding the points you mention in your review, especially the air conditioner and facilities of the room. This level of service is certainly not acceptable and will be addressed with the concerned party to make sure that you will not encounter the same issue for the next stay with us. Thank you again, for your honest feedback. All of staff at our hotel hope to have the pleasure of serving you again in the future. Best regards, ------------- 親愛なる私たちは大切なお客様、 当社のサービスは、あなたの期待に応えることができなかった理由をお聞かせする時間を割いていただきありがとうございます。 私はあなたがあなたの検討で述べるポイント、部屋の特にエアコンおよび設備に関して確かに共感する。このレベルのサービスは確かに許容できるものではなく、あなたが私達と次の滞在のために同じ問題が発生しないことを確認するために、当事者で対処されます。もう一度、あなたの正直なフィードバックありがとうございます。当ホテルのスタッフのすべてが、将来的に再びあなたを提供する喜びがあると思っています。

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
迎えのドライバーが空港にいなかったがその後フォローしてくれたので良かった
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Kaylee/ Customer service 님, 2018년 12월 31일
Dear Mr. Nozomu Kusakabe, First, we would like to say thank for your great tolerance to our hotel even though we haven't done so well the pick up service. It is our goal to restore your confidence in our hotel by solving this problem and preventing it from happening again. I understand that you have many options in the marketplace, and are pleased that you have made Bao Khanh hotel your premier choice for stay. Thanks again! We look forward to serving you for many years to come. Best regards, ------- まず、言っておきたいと思いますありがとうございますホテル本家の私たちにあなたの大きい許容のため, 我々 は非常によくのピックアップ サービスを行っていません。この問題を解決し、再び起きてからそれを防止することにより、当ホテルでのご信頼を回復するために私たちの目標です。私はあなたが市場で多くのオプションを持っていることを理解し、そしてあなたがバオカンホテルに滞在のためにあなたの最高の選択をしたことを喜んでいます。再度、感謝します!我々は来て何年もの間、あなたにサービスを提供することを楽しみにしています。

6/10 - 괜찮아요

Christopher

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Amazing staff (rooms not so much)
The staff was amazing. They were extremely friendly, went over and above in their respective duties. The rooms are dated, carpet torn and dirty. (The room I stayed in) Don't know about the other rooms. Room did not look anything like the photos on hotels.com. I can't say enough about the staff. They were amazing.
2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Kaylee, Customer Service 님, 2018년 12월 17일
Dear Christopher, At first, we would like to say thank you for taking the time to advise of your recent stay at Bao Khanh hotel. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and indeed, where necessary, improve upon the service we provide to our valued customers. It was very disappointed to read of your experience during your stay with us. Although an apology will regrettablly not alter the outcome of your experience on this holiday, I do extend it with all sincerity. Regarding the points you mention in your review, especially the facilities of the room, our Hotel Director will consider the best way to improve to make sure that your next stay will be better. Again, please accept our apology and I hope that it hasn't put you off a return stay with us again. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The Bao Khanh Hotel is a great hotel in the middle of the Old Quarter. Step to Hoan Kiem Lake The room was comfortable, clean and quiet. (We had one at the back.) The staff were very helpful and friendly. I would stay here again.
2018년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Kaylee/ Customer Service 님, 2018년 12월 4일
Dear our valued guest, On behalf of our hotel's staff, I would like to send you our sincere thanks for your great review. I am so pleased to hear that you enjoyed your recent stay with us here at Bao Khanh hotel. We do hope you always have a great time and expect your next stay at our hotel. Thank you again.

10/10 - 훌륭해요

Julie

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice hotel. Very close to the lake and there are plenty of local food around. With this price, could not ask for more. Thanks Henry and the team
2018년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Kaylee/ Customer Service 님, 2018년 12월 6일
Dear Julie, Thank you very much for your review. Bao Khanh hotel always want to become a place where can be your home. Please let us know if there's anything that we can do to make our hotel a better place to stay. Thank you.