디럭스 스위트, 침실 1개, 간이주방 | 미니바, 객실 내 금고, 책상, 암막 커튼

엘제아 몽파르나스 스위트 여행 후기

4 out of 5
엘제아 몽파르나스 스위트
40 Rue Liancourt, Paris, Paris

이용 후기

8.0

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 337개 이용 후기 중 145개" "
평점 8 - 좋아요. 337개 이용 후기 중 110개" "
평점 6 - 괜찮아요. 337개 이용 후기 중 39개" "
평점 4 - 별로예요. 337개 이용 후기 중 17개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 337개 이용 후기 중 26개" "

8.4/10

청결 상태

8.6/10

직원 및 서비스

7.6/10

편의 시설/서비스

8.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Assane 님, 2018년 10월 9일
Dear Guest, Many thanks for having assigned an excellent rating to our apart-hotel. Do not hesitate to renew us your confidence on a next trip in France, you are still welcome ! Regards, Responsable E-reputation

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great accomodation
2017년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

8/10 - 좋아요

강선 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
친절하고 깨끗한 호텔
스텝들이 무지친절하고, 방정리를 깨끗하게해준다. 다소 지하철역이랑 멀기도하지만, 4호선 6호선 rer이 지나가는역이있어 교통이편리하고 시장이 잘되어있어 음식재료를 사다가 해먹기편리하다. 다만 조리도구가 넘 빈약함.ㅠ
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

10/10 - 훌륭해요

Byeunggun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
넓고 깨끗한 호텔
넓고 깨끗해서 매우 만족했습니다. 역에서 거리는 좀 있는 편입니다만 걸어다닐 수 있는 거리이고 직원도 친절했습니다.
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Dear Byeunggun, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

10/10 - 훌륭해요

BYUNG JAE 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
다음에 또 이용할거에요
호텔직원들 정말 친절해서 좋았고 4박 묵었는데 교통편도 위치도 적당했어요. 아파트식이라 마트에서 식재료사와서 음식을 직접 해먹었는데 너무 좋았어요. 객실도 깨끗하고 에어컨&히터 시설도 좋았고 와이파이가 잘끊기긴했지만 초반에는 신호가 세더라구요. 여튼 만족합니다. 다음에 파리가면 또 이용할거에요
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

10/10 - 훌륭해요

ji ah 님, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편리하고 인상좋은 아파트!!
관리하시는 분들 너무 착하고 저녁마다 불편한 것이 없는지 꼭 체크하였다. 아파트도 파리의 가정집처럼 꾸며져 있었고 욕실과 화장실이 분리되어 있어서 좋았다. 가족이 거주하면 좋도록 서로 연결되어 있었다. 샴푸 비누도 넉넉히 매일 갈아주고 침대도 매일 정리해 주었고 지하철도 가깝고 시내로 나가는데 교통도 편리하고 가까웠다 .넘 좋은곳이다
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

10/10 - 훌륭해요

Tae Heon 님, 용인

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
프랑스 파리를 느끼고 싶으시면!
우선 한국어가 가능한 여직원이 너무 친절하게 대해 줘서 기분이 좋았습니다. 3일동안 가족과 함께 머무르며 직접 장도 보고 밥도 해먹으면서 여행이 아닌 프랑스의 삶을 조금이나마 느낄 수 있어서 좋았습니다.
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

10/10 - 훌륭해요

세르게이 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아주 만족스런 선택
서비스, 위치, 청결, 와이파이 등 모든게 만족스러웠네요..
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

10/10 - 훌륭해요

Caroline

2024년 4월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

doug

2024년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

stephane

2024년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Patrick

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Toujours très agréable...
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, responsable E-Reputation 님, 2023년 9월 21일
Cher Patrick, Nous vous remercions pour votre excellent commentaire.C'est toujours un plaisir pour nous de vous accueillir.Nous sommes très contents de lire que vous appréciez notre établissement.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau prochainement.Bien à vous,

4/10 - 별로예요

Albert

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The junior suite is not a suite, it’s a tiny room with a mezzanine. The mezzanine (bed) can only be accessed by a steep ladder which will require the occupants to be young, fit and agile. The bathroom is tiny and not convenient, only skinny people will be able to use the shower which will not accommodate anyone wearing more than a L size. There is no room to place any big piece of luggage.
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, E-Reputation Manager 님, 2023년 9월 21일
Dear Albert.Thank you for choosing our establishment during your recent stay in Paris.We are sorry that it did not live up to your expectations.Descriptions of all our rooms are available on our official website and on all booking platforms.We hope, however, that you will give our establishment another try.Regards,

2/10 - 너무 별로예요

Karima

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 6월에 9박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable E-Reputation 님, 2023년 7월 10일
Chère Karima,Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement lors de votre récent séjour à Paris.Nous sommes navrés de lire que votre expérience ne se soit pas passé comme vous l'espériez.Nous vous invitons à contacter notre service clientèle.Nous espérons malgré tout avoir la chance de vous accueillir à nouveau.Bien à vous,

2/10 - 너무 별로예요

Sarah

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Property doesn’t disclose some rooms require access via a ladder to the bedroom. Not all facilites advertised were in the room and when provided were not clean No smoke detectors. Bedroom in reclaimed roof area so exit via ladder and 2 flights of stairs in emergency.
2023년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, E-Reputation Manager 님, 2023년 6월 15일
Dear Sarah, Thank you for taking the time to share your experience at Maison Helzear.We are sorry that your stay did not meet your expectations.Do not hesitate to contact our Customer Service to explain the reason for this negative opinion.Regards,

10/10 - 훌륭해요

Patrick

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable E-Reputation 님, 2023년 3월 13일
Cher Patrick, Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear lors de votre récent séjour à Paris ainsi que que avoir pris le temps de nous faire un retour.C'est un plaisir de lire que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes.Au plaisir de vous avoir reçu, n’hésitez pas à nous contacter lors de votre prochain passage sur Paris afin de renouveler votre expérience.Bien à vous,

10/10 - 훌륭해요

Patrick

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Toujours très sympa. Le charme de l'ancien avec le confort moderne. Personnel toujours à l'écoute.
2023년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable E-Reputation 님, 2023년 2월 28일
Cher Patrick, Un grand merci d'avoir choisi la Maison Helzear, nous avons été ravis de vous accueillir.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Nous espérons que vous choisirez à nouveau notre établissement lors de votre prochain séjour à Paris.Bien à vous,

8/10 - 좋아요

Hervé

2023년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable E-Reputation 님, 2023년 1월 25일
Cher Hervé, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement lors de votre récent séjour à Paris.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Bien à vous,

10/10 - 훌륭해요

Laure

2022년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable E-Reputation 님, 2022년 12월 19일
Chère Laure, Nous vous remercions pour votre excellent commentaire.Nous sommes très contents de lire que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau prochainement.Bien à vous,

10/10 - 훌륭해요

Priashna

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설

2/10 - 너무 별로예요

Ziyad

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very poor lights . Room given not like pictures! Do not trust Expedia anymore how to deal with such place !! Weirdly inclined roof that hit my head 3 times and I am lucky I am still alive !
답변 제공: Fanny Weber, E-Reputation Manager 님, 2022년 12월 6일
Dear Mr. Ziyad, We thank you for staying with us.We are sad that your stay did not meet your expectations.Do not hesitate to contact our Customer Service to explain the reason for this negative opinion.We hope you will give our establishment another chance.Regards,

8/10 - 좋아요

James

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Tres bon séjour agréable
2022년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable Réservations 님, 2022년 7월 26일
Cher James, Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear lors de votre récent séjour sur Paris. C'est un plaisir de lire que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau prochainement. Bien à vous,

6/10 - 괜찮아요

Thomas

2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable E-Reputation 님, 2022년 7월 26일
Cher Thomas, Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear. Nous sommes navrés que votre séjour n’ait pas été à la hauteur de vos espérances. N'hésitez pas à contacter notre Service client afin de nous expliquer la raison de cet avis négatif. Nous espérons malgré tout avoir la chance de vous accueillir à nouveau. Bien à vous,

2/10 - 너무 별로예요

Caroline

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Navrant pour un 4 étoiles sur Paris !
Un séjour plus que médiocre au niveau de la gestion des arrivées, relation client. Hormis la qualité des espaces et le confort des chambres, le reste ne suit pas pour un 4 étoiles (et pour le prix qui en découle également). Pas de service de conciergerie, un accueil soit disant jusqu’à 22h30 (une honte, j’ai été appelé plusieurs fois par la personne en charge de l’accueil “tardif” alors que j’étais au travail sur paris vers 20h30-21h pour me dire qu’elle ne serait là que jusqu’à 22h, pas plus pas moins), un service de petit déjeuner fantôme ( avec comme petit plus, la remise en cause de mes propos par la personne en charge de la e-reputation par la suite ! Apparement j’aurais dit non au petit déjeuner de vive voix à la personne à l’accueil… ), une alarme qui retentit au beau milieu de la nuit,… un ensemble de facteurs qui font que je déconseille fortement la “maison Helzear”. Lorsqu’on se positionne sur un standing et un accueil irréprochable en vitrine sur internet, il faut que le reste suive. La clairement non !
2022년 5월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

yohann

2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable E-Reputation 님, 2022년 7월 26일
Cher Yohann, Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear. Nous sommes navrés que votre séjour n’ait pas été à la hauteur de vos espérances. N'hésitez pas à contacter notre Service client afin de nous expliquer la raison de cet avis négatif. Nous espérons malgré tout avoir la chance de vous accueillir à nouveau. Bien à vous,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable E-Reputation 님, 2022년 5월 23일
Cher client, Un grand merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau prochainement. Bien à vous,

8/10 - 좋아요

Diane

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very French like
2022년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, E-Reputation Manager 님, 2022년 4월 28일
Dear Diane, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

2/10 - 너무 별로예요

Yi

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The continuous noise behind the wall makes me hard to fall asleep. I searched around where the sound is from, and figured it out it might be some equipments/pipes of the building behind the wall of bathroom.
2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, E-Reputation Manager 님, 2022년 4월 12일
Dear Yi, We are sorry to read that your stay with us did not meet your expectations. We are sorry to read that certain surrounding noises could have altered the image you have of our establishment. We regret that you did not report anything to us during your stay, we could have investigated to find the source of the noise which visibly disturbed you, it is a pity. We are available and really listening to our customers, do not hesitate next time to tell us about your disappointments so that we can act and thus make your stay unforgettable. We still hope to welcome you again. Regards,

8/10 - 좋아요

Melida 님, Roma

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good place to stay. Walking distance from different amenities. Small room/space for a family of 4 or more.
2022년 3월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Arnaud

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Tres bien.
2022년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable E-reputation 님, 2022년 2월 21일
Cher Arnaud, Nous vous remercions d'avoir choisi la Maison Helzear pour votre récent séjour à Paris ainsi que d'avoir laissé cet excellent commentaire. Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement. Bien à vous,

10/10 - 훌륭해요

Patrick

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Très agréable
Toujours très sympa. Excellent établissement.
2022년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable E-reputation 님, 2022년 2월 18일
Cher Patrick, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre établissement. Nous sommes ravis de lire que votre séjour ait été la hauteur de vos espérances. Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement. Bien à vous,

2/10 - 너무 별로예요

Hakim

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber – Responsable Réservations et E-reputa 님, 2022년 1월 7일
Cher Hakim, Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos espérances. Nous espérons toutefois que vous accorderez une nouvelle chance à la maison Helzear . Bien à vous,

10/10 - 훌륭해요

James

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent séjour
Excellent séjour, avec une grande prévenance envers nos besoins. Nous en sommes très satisfaits. Nous prévoyons un deuxième séjour dans l'été.
2021년 12월에 6박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber, Responsable Réservations et E-reputa 님, 2022년 1월 7일
Cher client, C'est un plaisir de lire que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons vous recevoir de nouveau très prochainement. Bien à vous.

10/10 - 훌륭해요

Grégoire

출장 여행
Génial
Un hôtel très bien situé, calme, propre, avec un accueil très sympathique et efficace, une super adresse
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber – Responsable Réservations et E-reputa 님, 2022년 1월 7일
Cher client, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous avoir fait un retour sur votre séjour. Merci d’avoir complimenté notre personnel qui travaille sans relâche pour vous proposer un service impeccable et une expérience mémorable au sein de notre hôtel. Au plaisir de vous avoir reçu, et n’hésitez pas à nous contacter lors de votre prochain passage sur Paris afin de renouveler votre expérience. Bien à vous.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: Fanny Weber – Responsable Réservations et E-reputa 님, 2022년 1월 7일
Bonjour, Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires ! Au plaisir de vous avoir reçu, et n’hésitez pas à renouer votre expérience. Bien à vous,

10/10 - 훌륭해요

Bertrand

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Helzear 님, 2021년 10월 28일
Merci !

10/10 - 훌륭해요

Mambre

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Helzear 님, 2021년 10월 28일
merci !

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: HELZEAR 님, 2021년 10월 28일
Merci pour votre retour positif !

10/10 - 훌륭해요

Xavier

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Cher Xavier, C'est un plaisir de lire que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Au plaisir de vous avoir reçu, n’hésitez pas à nous contacter lors de votre prochain passage sur Paris afin de renouveler votre expérience. Bien à vous.

6/10 - 괜찮아요

Lucie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Chère Lucie, Nous vous remercions d’avoir choisi la Maison Helzear pour votre séjour à Paris. Nous sommes navrés de lire votre commentaire et que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos espérances. Nous espérons toutefois que vous accorderez une nouvelle chance à la maison Helzear. Bien à vous.

10/10 - 훌륭해요

Terry

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very good at the price point. Staff simply excellent
2020년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Assane 님, 2020년 3월 24일
Dear Terry, All the team of Helzear is touched by this beautiful intention, regarding your stay at our 4-star apart-hotel ! It was a real pleasure to welcome you throughout this experience in Paris ;) Please feel free to renew us your confidence on a next trip in France, we are looking forward to see you again ! Best regards, Assane TALL E-reputation Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good hotel but wrong type of room given
The service was excellent and cleaniness as well. The room was on the smaller side though, and we discovered when we came home that we had been given a room smaller than we paid for. We got a junior suit while we paid for a suit.
2020년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Assane 님, 2020년 2월 28일
Dear Guest, We would like to thank you so much for taking the time to share your experience with us. Rest assured that your remark is taken into account for our improvements, that is why we will use it to optimize the comfort of our guests. it seems very strange to us because we allocate exactly the right rooms according to reservations. We wouldn't dare downgrade your booking. On the contrary, we upgrade our customers to allow them to spend pleasant moments. Hoping to welcome the next time you visit Pairs Regards, Assane TALL E-reputation Manager

10/10 - 훌륭해요

michel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bon établissement
Très bien pdj en chambre et un manque jus de fruit
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: assane 님, 2020년 2월 5일
Cher Michel, Nous vous remercions de revenir sur votre séjour. Nous prenons en compte votre remarque, nous offrons fruits et jus d'orange pour un petit déjeuner équilibré. Merci d'avance, Bien à vous, Assane TALL Responsable E-reputation

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
家族3人で泊まりました。ダンフェールロッシュロー駅から5分ちょっとの距離で、フラットなのでスーツケースを持っていても苦ではありません。近所には良いビストロもたくさんあり、食事には困りません。小さいキッチンも付いてますので、下町の良い雰囲気のダゲール通りでの買い出しもできます。スタッフも気持ちの良い接客で困ったことがあれば、相談に乗ってくれます。
2019년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Assane 님, 2019년 12월 30일
Dear Guest, We would like to thank you so much for taking the time to share your experience with us. All the team is delighted to know your satisfaction. We are hoping to see you the next time you visit Paris. Regards, Assane TALL

10/10 - 훌륭해요

Nathan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Clean and Cozy.
Very friendly and helpful staff. Room was clean and cozy. Short walk to food and Metros.
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Assane 님, 2019년 12월 3일
Dear Nathan, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to note your full satisfaction. Please feel free to renew your experience. Regards, Assane TALL E-reputation Manager

8/10 - 좋아요

Lois

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Johan room
Please be mindful when booking if your unsure of negotiating step stairs, as this is the case if you are allocated the Johan room. The bed is located in the mezzanine level of this room. The sofa bed is a tad worn - ok for sitting on but not so much to sleep in. It would also mean a smaller living space to use the bathroom or kitchen if the sofa bed was used. Bijou & compact sums it up for this room.
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Assane 님, 2019년 12월 3일
Dear Loris, The team is touched by your feed-back, we would like to thank for choosing Helzear for your stay. Your remark is well taken in order to improve the well being of our guest. Please looking forward to welcome you again. Regards, Assane TALL E-reputation Manager

2/10 - 너무 별로예요

Dragan

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Troppo carro
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Dear Dragan, Thanks for staying with us. Your remark is well taken, the concerned service will do his best to improve our service. We hope, however, that you will give to Maison Helzear another chance. Regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Estaven una zona tranquila, con muchos servicios ...
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Overall quite a nice little hotel/apartment suite in central Paris. Reasonably clean and modern fittings throughout. Although the floors seemed to be purposely rustic/Mediterranean in design i.e. dusty :-) While the location is central Paris it is worth noting that its still a 25 min tube/bus journey to the major attractions near the river but the immediate locality has some lots nice shopping and eateries. While we had a 2 bed apartment for a family of five it was a very small 2 bed apartment with the second bedroom stuck up a loft with a precarious ladder. Would have preferred a more comfortable room for 5 but nonetheless the staff were nice/friendly and cleaning was done daily to a good standard.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Maison Helzear 님, 2022년 2월 16일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Please feel free to renew your experience. Regards,

6/10 - 괜찮아요

Ester 님, Barcelona

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Me gustó la tranquilidad de la zona. No me gustó el ruido que se oía en la habitación al entrar y salir los otros huéspedes.
2019년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Assane 님, 2019년 9월 2일
Dear Ester, Thank you for your feed-back it is always a huge pleasure for us to know our guest happy. Your remark is well taken for improvements. Please feel free to renew your experience. Regards, Assane