외관

풀먼 하노이 호텔 여행 후기

4.5 out of 5
풀먼 하노이 호텔
40 Cat Linh Street, Dong Da District, (Entrance 61 Giang Vo Street), Hanoi

이용 후기

8.2

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 404개 이용 후기 중 138개" "
평점 8 - 좋아요. 404개 이용 후기 중 176개" "
평점 6 - 괜찮아요. 404개 이용 후기 중 55개" "
평점 4 - 별로예요. 404개 이용 후기 중 25개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 404개 이용 후기 중 10개" "

8.4/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

7.2/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.2/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

HOYOUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jinyoung

2022년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

jihoon

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2019년 12월 18일
Dear jihoon, Thank you for your great review about Pullman Hanoi. It is our pleasure to receive such a positive feedback and we hope to see you back very soon. Kind regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Seung Kwon

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2019년 11월 22일
Dear Seung Kwon, Thank you for choosing Pullman Hanoi and for your great review of our hotel. We hope to see you back very soon. Warmest regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

8/10 - 좋아요

MI

2019년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

jihoon 님, 인천

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Pullman Hotel Hanoi 님, 2019년 10월 23일
Dear jihoon, Thank you for your review about our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us. We hope to welcome you back to Pullman Hanoi very soon. Best regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
오랜된 느낌치고는 내부는 깔끔함 시내도로와 인접해 교통이 편리하고 직원들도 친절해서 좋았습니다
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Pullman Hotel Hanoi 님, 2019년 9월 10일
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Pullman Hanoi and for taking the time to give us a feedback. We hope to have another chance to welcome you back to Pullman Hanoi in the near future. Best regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
갑작스런 기체결함으로 비행기 스케줄이 바뀌어서 급하게 숙박했습니다. 저는 현지에 있어서 방하나 잡아서 일행들 씻고 쉬었다가 공항으로 보냈구요... 기꺼이 추가 타월까지 주신 호텔 직원분들 정말 친절했습니다.
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Pullman Hanoi 님, 2019년 8월 30일
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Pullman Hanoi. We are glad to know that you had a nice experience with Pullman Hanoi even in a very short stay. We hope to have other opportunities to welcome you back to Pullman Hanoi in the near future. Best regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

bosang

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Pullman Hotel Hanoi 님, 2019년 8월 27일
Dear bosang, Thank you for having chosen Pullman Hanoi for your recent stay. We are delighted to know that you had a pleasant stay with us. Your positive review will help us with our continuing effort to improve the service quality. Thank you again for your feedback and we look forward to welcoming you back to Pullman Hanoi very soon. Kind regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Pullman Hanoi 님, 2019년 7월 19일
Dear Valued Guest, Thank you for having chosen Pullman Hanoi and also for taking time to give us a review. With your rating, we understand that you were not totally satisfied with our hotel facilities and services. In order to improve our service quality, I would be pleased to get the details of the happening or simply the reason why we could not cover your expectation. Customer satisfaction is very important for us and all of your constructive feedback will help us to improve the quality of service. Once again, our sincere thanks for your support to Pullman Hanoi. We look forward to welcome you back in the near future. Best regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

Jaeeun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
인상적인 호텔
직원분들의 친절함이 정말 인상적이었던 곳이었습니다. 조식도 꽤나 먹을만 했구요. 여러모로 좋았습니다.
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Pullman Hanoi 님, 2019년 7월 17일
Dear Jaeeun, On behalf of Pullman Hanoi Team, I would like to thank you for having chosen us for your recent stay in Hanoi. I also would like to thank you for taking the time to share your nice experience during your time staying with us. We are delighted to read that our hospitality met your expectation and that you liked our breakfast and were impressed by the good performance of our team members. I will transmit your nice comments to the whole team and I am sure that they will be encouraged by your remarks. Once again, our most sincere thanks for your feedback. We look forward to welcome you back to Pullman Hanoi very soon. Kind regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
시설 좋은 호텔
시설 좋은 호텔에 잘 숙박하고 갑니다. 체크인만 좀 오래 걸렸고 대체적으로 만족합니다.
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Pullman Hanoi 님, 2019년 5월 28일
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Pullman Hanoi and for taking time to share your experience about our hotel facilities and services. We are glad to know that you had a pleasant stay with us. About the waiting time upon arrival, I have shared your feedback with our Front Office Manager and we will fix this issue soon. Please accept our apologies for the inconvenience caused. Thank you again for your feedback. We look forward to welcome you back to Pullman Hanoi in the near future. Kind regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

4/10 - 별로예요

Seoha

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
주위에 아무것도 없다. 절대 가지않겠다. 불친절
별로다. 웰컴 드링크는 무슨 가방도 안 들어다준다. 아이둘과 엄마혼자인데 말이다. 그랩은 늦는다며 택시를 불러준다해놓고 20분을 기다리게 했다. 그래놓고 팁을 기다리다니..
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Pullman Hanoi 님, 2019년 6월 14일
Dear Seoha, First of all, we would like to thank you for your support to Pullman Hanoi. We also thank you for taking the time to share your experience about our hotel services. We are very sorry to learn that you were not satisfied with our services. Thanks to your feedback, we will keep working on the area of improvement you mentioned. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. In the meantime, we remain at your disposal for any suggestion you would like to share with us in order to improve our service quality. Thank you again for you feedback and we hope to have other opportunities to welcome you back in the near future. Kind regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

8/10 - 좋아요

YOUNG WOON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2019년 5월 1일
Dear YOUNG WOON, On behalf of Pullman Hanoi Team, I would like to thank you for having chosen our hotel for your recent stay in Hanoi. I also thank you for taking the time to post a review. However, with your rating, we understand that you were not totally satisfied with our hotel services. In order to improve our service quality, I would be pleased to get more details of the happenings or you could share with us your suggestion for our further improvement. Many thanks again for your review and we hope to have another chance to welcome you back to Pullman Hanoi in the near future. Best regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

6/10 - 괜찮아요

jihoon 님, 인천

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
시설이 노후되고 직원 서비스도 평범했습니다.
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Pullman Hanoi 님, 2019년 5월 25일
Dear jihoon, Thank you for having chosen Pullman Hanoi and for taking the time to share your experience. We are sorry to read that you were not satisfied with our hotel facilities and services. We will keep working on the areas of improvement you mentioned. Thank you again for your feedback. We hope to have another chance to welcome you back in the near future. Kind regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

8/10 - 좋아요

Sangkyu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Pullman Hanoi 님, 2019년 2월 14일
Dear Sangkyu, Thank you for choosing Pullman Hanoi and for taking time to give us a feedback. We look forward to have other opportunities to serve you again in our hotel. With best regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

장효

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 호텔입니다
조식도 좋았고 시설도 만족스럽습니다. 관광지 다니기도 불편하지 않고요. 호텔 주변이 좀 아쉽긴합니다.
2019년 1월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Jiwon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
직원분들의 서비스는 정말 좋았지만.. 룸상태는 리모델링이 필요하더라구요 주변 공사하고 있어서 높은층으로 가세요
2019년 1월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

TAEK HYUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
출장과 가족여행을 함께라면 나쁘지 않음, 하지만 리뉴얼 중
호텔 및 주변이 리뉴얼 공사 중 2층 객실은 수영장과 바로 연결되어 좋음 문묘를 비롯한 관광지와 멀지 않음
2018년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Pullman Hanoi team 님, 2019년 3월 12일
Thank you for taking your time to tell us about your experience at our hotel. It is great to learn that your stay has been a good one and you have found positive aspects of Pullman Hanoi during your visit.We look forward to welcoming you again.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
2018년 10월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Youngwoo

Good
2018년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Pullman Hanoi 님, 2018년 9월 11일
Thank you for taking your time to tell us about your experience at our hotel. It is great to learn that your stay has been a good one and you have found positive aspects of Pullman Hanoi during your visit.We look forward to welcoming you again.

8/10 - 좋아요

daesop

만족스러움
전반적으로 만족함
2018년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Dzung Nguyen 님, 2018년 9월 4일
It is great to learn that you found some positive aspect of the hotel throughout the survey such as the buffet breakfast and the attentiveness of our staff. I will be sure to share this as a great encouragement to all the team member.

10/10 - 훌륭해요

Sang Kil

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Dzung Nguyen (PA to GM) 님, 2018년 8월 31일
Thank you for taking your time to tell us about your experience at our hotel. It is great to learn that your stay has been a good one and you have found positive aspects of Pullman Hanoi during your visit.We look forward to welcoming you again.

8/10 - 좋아요

JAEHEE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족했습니다.
프론트에서 직원분도 굉장히 친절하셨구요. 객실도 청결하고 편안했습니다.
2018년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Dzung Nguyen 님, 2018년 11월 10일
Dear JAEHEE, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Our brand values put customer satisfaction as top priority and we are committed to our customers. Its customers like you that make our job wonderful. We look forward to welcoming you again.

8/10 - 좋아요

Dong Hyun (Henry)

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Pullman Hotel Hanoi 님, 2018년 7월 5일
Dear Dong Hyun, Thank you very much for your time taken to review us here on Expedia. We are happy to learn that you had a good stay at our hotel. If your travel plan will bring you back to Hanoi, it would be great for us to have you again at our hotel for another great experience. With Kind Regards Jayden Dinh Guest Experience Assistant Manager Pullman Hotel Hanoi

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2018년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Pullman Hotel Hanoi 님, 2018년 6월 19일
Dear Valued Guest, Thank you very much for choosing to stay with us and also taking your time to review us here on Expedia. We are glad to receive your nice review and also learn that you had a good overall stay with us. We very much appreciate your feedback and also look forward to welcoming you back to our hotel in the near future. With Kind Regards Jayden Dinh Guest Experience Assistant Manager Pullman Hotel Hanoi

10/10 - 훌륭해요

Sang Kil

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Pullman Hotel Hanoi 님, 2018년 6월 4일
Dear Sangkil, Thank you very much for your recent visit and taking your time to review us here on Hotels.com . We are happy to receive your fantastic review and very much appreciate your support for our hotel. Thank you again for your feedback and we look forward to welcoming you back to Pullman Hanoi in the near future. With Kind Regards Jayden Dinh Guest Experience Assistant Manager Pullman Hotel Hanoi

10/10 - 훌륭해요

Glosfer

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Pullman Hanoi 님, 2018년 4월 29일
Dear Glosfer, Thank you very much for choosing to stay with us and taking your time to give us a wonderful review. It delights us to see your review and I will be sure to share this with our hardworking connectors as a great encouragement. Thank you again for your support and we look forward to welcoming you back in hopefully a not too distant future. With Kind Regards Jayden Dinh Guest Experience Assistant Manager

8/10 - 좋아요

Jaeyong

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
나쁘진 않음
가격대비 좋다고는 할수 없슴
답변 제공: Pullman Hotel Hanoi 님, 2018년 4월 5일
Dear Jaeyong, Thank you very much for choosing to stay with us. It delights me to read that you mainly enjoyed your stay at our hotel. I very much appreciate your feedback and also look forward to welcoming you back to our hotel in hopefully not a too distant future. With Kind Regards Nathalie Poncet Operations Manager

10/10 - 훌륭해요

태금광

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
조용하고.직원들이 친절함
편하고좋으나 공항픽업 버스가있으면좋을것같읍니다 식사하기가타호텔보단 편하고시내구경하기에좋읍니다.
2018년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Pullman Hanoi 님, 2018년 3월 5일
Dear 태금광, We very much appreciate your feedback regarding your recent stay with us here at Pullman Hotel Hanoi. I am delighted to read that your stay was a good one with the fine services and facilities. If your travel plan will bring you back to Hanoi, we would be very pleased to have you again as our guest. With Kind Regards Nathalie Poncet Operations Manager

8/10 - 좋아요

kyungyong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
추천 합니다.
출장으로 방문하여 이용했는데 Good location이었습니다. 조식은 평균 수준
2018년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Pullman Hanoi 님, 2018년 1월 18일
Dear kyungyong, I very much appreciate your wonderful comment for Pullman Hanoi. I am delighted to read that the good aspects of the hotel has been recognized and appreciated. I will be sure to share this with my team as a great source of motivation. Thank you again for sharing your experience with us and we look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Your Sincerely Nathalie Poncet Operations Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족하였습니다.
만족하였습니다.
2017년 12월에 4박 숙박함
Dear Valued Guest, Thank you very much for your feedback for Pullman Hanoi regarding your recent stay with us. It is with our pleasure to know that our services and facilities have satisfied your expectation. I will be sure to share your comment with the team. Once again, we very much appreciate your feedback and also look forward to welcoming you back to the hotel. If there is anything else we can do to assist, please let us know at any time. With Kind Regards, Nathalie Poncet Operations Manager.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 10월에 1박 숙박함
Dear our valued Guest, We would like to thank you for choosing to stay with us and taking your time to review us on Hotels.com. It delights us to know that you have had an enjoyable stay with us here at Pullman Hanoi Hotel and our services, facilities have met your expectation. Once again, we very much appreciate your feedback. It will be a pleasure to have you with us again in the near future. Shall you have any other inquiries, please do not hesitate to contact us at anytime. We look forward to welcoming you back soon. Your sincerely Nathalie Poncet Operations Manager Pullman Hanoi Hotel

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wonderful Stay
The stay at Pullman Hanoi was very pleasant. The staffs were very helpful and the services were excellent.

8/10 - 좋아요

fogbow 님, 한국

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
가격대비 청결은 떨어지며, 청결을 뺀다면 대체로 만족함
대체로 냄새가 났으며, 비흡연 보다는 흡연 룸은 더욱 심했음. 그것을 제외하면 대체로 만족

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
예약이 안되고 있다고 Fron Desk에서 30분동안 어려웠습니다, 앞으로 이 예약 시스템은 안씁니다.
답변 제공: General Manager 님, 2017년 3월 15일
Dear Valued guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Pullman Hanoi. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Pullman, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

6/10 - 괜찮아요

Junyoung

좋아요: 청결 상태
여행을 다니면 accor 계열 호텔을 많이 다니게 되는데, 풀만등급의 호텔치고는 서비스가 보통이었다. 처음에는 노보텔 등급의 호텔이거나 그거보다 낮은 등급인줄 알았다.

10/10 - 훌륭해요

Youn Cheol

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깨긋하고 친절한 서비스가 좋은 호텔
문묘에 인접한 편리한 위치에 직원들의 서비스가 매우 만족스러웠음. 헬스장 및 사우나도 깨끗하고 넓어서 편리함
답변 제공: General Manager 님, 2016년 12월 2일
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Hanoi. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

8/10 - 좋아요

Chi Kyun 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
풀먼 하노이 호텔 저렴한 가격으로 좋은 호텔!!
호텔은 좋은 위치에 위치하고 있었어요. 방이랑 호텔은 전체적으로 청결했어요. 조식포함이라서 뷔페식 조식을 마음껏 먹어서 좋았어요. 헬스장이 스파가 너무 좋았어요. 수영장은 조금 더 높았으면 좋겠어요. 호텔 앞에 있는 Highlands Coffee도 좋았어요
답변 제공: General Manager 님, 2016년 8월 25일
Dear Chi Kyun, Thank you very much for reviewing your recent experience at Pullman Hanoi. We are happy to learn that you enjoyed the stay and appreciated your services. Your compliments will be shared with the whole team to motive their good work. We all look forward to welcoming you back soon. Sincerely, P Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

10/10 - 훌륭해요

Hyun Jae

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
풀먼 너무 좋아요
너무 좋았어요
답변 제공: General Manager 님, 2016년 8월 12일
Dear Hyun Jae, Thank you so much for reviewing your stay at Pullman Hanoi. We are pleased to know that you had the wonderful experience with us. We do look forward to your return for the pleasant one soon. Sincerely and have safe travels. Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

8/10 - 좋아요

Choa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Dear Choa, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Hanoi. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Pieter De Weerd General Manager -Pullman Hanoi

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태
별 다섯개는 아닌듯...3개반..ㅎㅎㅎ
호텔이 겉모습은화려하고 좋와보이나...흡연실을줘서그런지 매케한 냄새가 베어있음.... 청결상태는 좋으나...내부 카펫이나 장식은 조금 세월이 되어보임. 별다섯개는 아닌듯...
답변 제공: Pieter De Weerd 님, 2016년 6월 11일
Dear Valued guest, Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at Pullman Hanoi. We are happy to receive your appreciation on the hotel location wise. On the other hand, the cleanliness of the room was not up to your expectation. We passed your feedback on to our Housekeeping team for their corrective actions. Thank you for bringing your feedback up to our concern as it enables us to improve our quality service up to your expectation. We do look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

10/10 - 훌륭해요

KEUNWANG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Pieter De Weerd 님, 2016년 5월 14일
Dear Keunwang, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Hanoi. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

6/10 - 괜찮아요

NH 님, Seoul

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Not a good place to stay
This hotel accepts too many tourists and was very noisy during the breakfast due to too many foreign tourists. The door battery was broken when i treid to swipe the card it didnt work. when engieer came and fixed, it still didnt work. Very poor maintenance. If you are traveling for a business trip, dont stay at this hotel
답변 제공: General Manager 님, 2016년 8월 12일
Dear NH, Thank you very much for taking the time to review your experience at Pullman Hanoi and it is our sincere apology to note your dissatisfaction with the stay. Kindly allow me to provide you some information as follow: In some months, we are hosting some tourist groups and this may cause the busy situation in the restaurant at the specific time of the breakfast. We would like to seek for your kind understanding for it and we also allocate the separated areas for the tour group and the businessmen to avoid the chaos during this time. Concerning the feedback on the room key card, we took it constructively and we have planned to upgrade the whole system in the near future to minimize this inconvenience caused. Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back soon for the better experience. Sincerely. Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

10/10 - 훌륭해요

BILLY 님, SEOUL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은호텔
GOOD
답변 제공: Pieter De Weerd 님, 2016년 4월 2일
Dear Billy, Thank you very much for reviewing your recent experience at Pullman Hanoi. We do look forward to welcoming you back soon. Sincerely and wish you safe travels, Pieter De Weerd Genera Manager Pullman Hanoi

10/10 - 훌륭해요

JAEHYUK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Pieter De Weerd 님, 2016년 3월 5일
Dear JaeHyuk, Thank you very much for sharing you feedback. We do look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

10/10 - 훌륭해요

SUNG WOOk 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
관광지에서는 거리가 좀 멉니다만, 비지니스로 가기에는 충분히 훌륭합니다. 직원들도 친절하고, 거의 모든 직원이 영어가 가능합니다. 다만 근처 식당이나 저녁 시간을 보낼 장소가 충분치 않아 택시로 이동해야 하는 불편함이 있습니다.
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 17일
Dear Sung Wook, Thank you for taking the time to review your experience at Pullman Hanoi. We are happy to know that you enjoyed the stay and appreciated the hospitality from our colleagues. Your positive feedback will be shared among the team and it would motivate them much to keep up the good work. We do look forward to welcoming you back soon. Sincerely and your travels, Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

10/10 - 훌륭해요

SOOMIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 17일
Dear Soomin, Thank you for sharing with us your feedback after the stay at Pullman Hanoi. We do look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
호텔 주변의 편의시설과 적당한 식당을 찾기가 어려웠습니다. 번화가를 걸어갈 거리는 아니었구요. 그런 점에서 위치는 불만족스러웠습니다. 옆 방의 소음이 그대로 제 방에 들려서 저녁시간에 몹시 불편했습니다. 호텔에서 저녁식사를 한적이 있는데 가격에 비해 너무 만족스럽지 않았습니다. 그 외에 호텔 서비스에 대해서는 만족합니다.
답변 제공: Pieter De Weerd 님, 2015년 10월 17일
피드백을 남겨주셔서 감사합니다. 저희 호텔에서 더 즐거운 경험을 하셨기를 바라지만 서비스 개선이 필요하다는 피드백을 주셨습니다. 저희는 고객 여러분들에게 최고의 경험을 선사하기 위해 노력하고 있습니다. 고객님의 경우에는 저희가 부족했던 부분이 있었습니다. 고객님의 신뢰를 회복할 수 있는 기회를 주신다면, 수많은 저희 고객들이 좋아하셨던 최고의 서비스를 경험하실 수 있도록 최선을 다하겠습니다. 감사합니다. Pieter De Weerd General Manager Pullman Hanoi