계단

호텔 르 그리말디 바이 해피컬쳐 여행 후기

4 out of 5
호텔 르 그리말디 바이 해피컬쳐
15, Rue Grimaldi, Nice, Alpes-Maritimes

이용 후기

8.2

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 558개 이용 후기 중 217개" "
평점 8 - 좋아요. 558개 이용 후기 중 219개" "
평점 6 - 괜찮아요. 558개 이용 후기 중 80개" "
평점 4 - 별로예요. 558개 이용 후기 중 32개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 558개 이용 후기 중 10개" "

8.4/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.6/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전반적인 개선 필요!!
55호실에 5박 지냈는데 4일간 위층에서 아이들 뛰는 소리가 계속 들렸으며, 옆방에서의 소음도 들려 스트레스가 심했다. 시설도 많이 낡았고 냄새도 좀 났다. 아침 조식은 보통이하였다. 4성급은커녕 오히려 깔끔한 3성급에도 못미치는 수준이었다. 4성급이라며 값만 비싸게 받았다.
2019년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Victor Huelamo 님, 2019년 9월 22일
Dear Guest, thank you for your review, we are sorry to hear that, and that we weren't informed about this noise your heard. We would have definitely took actions informing the other guests. We hope we will have the chance to change your mind in future, being able to welcoming again if you are coming again in the French Riviera. Best Regards, Victor Huelamo General Manager

10/10 - 훌륭해요

eunjin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
다음에 니스에온다면 다시 이곳으로 올래요
니스 첫 숙소를 에어비앤비로 결제했는데 도저히 그곳에서는 못 잘 것 같아 새벽2시에 결제를 한 후 방문했는데 방문해보니 이 숙소의 룸이 전부 찬 상태였어요 뭔가 오류가 있던 것 같더라구요 당황하던 찰나 친절한 직원분 덕분에 DECK 호텔에 머물게되었습니다. 시설도 좋고 서비스 좋은건 물론 조식도 간단하게 챙길 수 있어서 좋았어요. 새벽에 도움 주신 두 직원분께 감사합니다 위치는 부모님께서 너무 만족하실정도로 번화가에 위치해있습니다 후기가 적어서 걱정 좀 했는데 괜찮았어요 약간 아쉬운점이라면 오픈한지 얼마 안됐구나 라는게 느껴지는 새집냄새? 그 외엔 전부 다 만족스러웠습니다.
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Victor Huelamo 님, 2019년 8월 3일
Dear Eunjin, It is wonderful to hear that you your wife had a great stay and that your expectations were met! We look forward to seeing you again soon ! Victor Huelamo, Hotel Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
객실에 개미가 너무 많아서 객시내 청결문제가 있는것 같습니다. 이 정도의 가격대 호텔이라면 개미등의 벌래는 없어야 합니다.
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Victor Huelamo 님, 2019년 7월 16일
Dear, Thank you for your comment! It's very important for us, because it helps our improvement. We will take note of these aspects you referred. We hope to have you back in our hotel. We stay at your disposal,

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
숙박 시설이 나쁨
에어컨이 고장나서 잘수 없을만큼 더웠고 직원은 영어로 소통이 안되었으며 번역기를 사용해 프랑스어로 겨우 방을 바꾸어 달라했으나 빈방도 없다하고 환불요청했으나 다음날 스텝한테 말하라하고 해결의지가 없었음.
2017년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

ELLI 님, lli

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
4성급 호텔은 절대 아님.. 다른 브랜드 호텔을 이용하는걸 추천
우리 객실은 더블룸이았는데 싱글침대가 두개 붙여있았어 객실 매우 낡고 가구들도 정말 별로 였음 욕실이 그나마 깔끔하고 좋았음

4/10 - 별로예요

powershift

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Unpleasant stay
This hotel is not even worth for 3 star. Room condition was totally different from what they look like in website. Bed head was dirty, it is contamidated with some smudge so I couldn't lean against it. Carpet was also old so you should never drop anything unless you want to throw away. We really wanted to get out of this hotel while we were staying there whole time. This hotel must be improved.

10/10 - 훌륭해요

Tatjana

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr schönes kleines Boutique-Hotel im Zentrum von Nizza. Das Meer und die Altstadt sind fussläufig erreichbar - perfekte Lage! Der Service ist hervorragend! Sehr nettes und zuvorkommendes Personal! Nizza ist wunderschön. Das Meer, die Architektur, die Restaurants. Nahezu jeden Tag gibt es einen wundervollen Markt in der Altstadt - absolut sehenswert. Zum Bahnhof sind es auch nur wenige Minuten zu Fuß - einem Ausflug nach Canne oder Monaco steht also nichts entgegen. Wir werden auf jeden Fall wieder kommen - absolute Empfehlung! Vielen Dank Hotel Le Grimaldi!
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Anaïs 님, 2024년 4월 17일
Liebe Tatjana,Das gesamte Grimaldi-Team ist gerührt und dankt Ihnen von ganzem Herzen für Ihren Kommentar. Wir würden uns freuen, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Nizza wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Anaïs – Empfangsleiterin –

10/10 - 훌륭해요

Anya Maria

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We loved the atmosphere of the building and the very friendly and service minded staff. It was me and my three children in the age of 25, 22 and 13. We slept in the same room and we felt that we had enough space. Loved the large bathroom with both bathtub and shower. Thanks Hotel Le Grimaldi for making our staff perfect. /Anya
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Ellen - Reception 님, 2024년 4월 7일
Dear Anya, We are very pleased to read your review and know that the hotel exceeded your expectations. And that the comfort you found in our rooms were to your complete satisfaction. It is our pleasure, as part of the staff, to always attend to every need of our guests and help them in any way we can. We have enjoyed hosting you and your family and hope to have you back soon!Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

MOIRA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great hotel near to central Nice but quiet street. Exceptionally friendly and helpful reception staff. Room nicely decorated and great to have a fridge and kettle. Will definitely stay there again.Fabulous.
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Ellen - Reception 님, 2024년 3월 24일
Dear Moira, We are very grateful for your comment. It is a pleasure to know that the hotel met your expectations, as well as the nice memory of the welcome and attentions from the reception staff. We are also very pleased that the style and amenities that the hotel offers were to your liking.We hope to have you back very soon.Kind regards, Ellen - Reception

10/10 - 훌륭해요

Linda

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff are very friendly and helpful.
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Anaïs 님, 2024년 1월 29일
Dear,Thank you for taking the time to share your customer experience with us.And what a pleasure it was for us to read that it lived up to your expectations!The entire team thanks you for your glowing review of Le Grimaldi**** Nice.We look forward to seeing you on your next visit to Nice.Yours sincerely,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 12월 12일
Cher hôte,Nous sommes ravis de lire que votre séjour s'est déroulé à merveille ! C'est avec grand plaisir que nous vous accueillerons à nouveau lors d'une prochaine escapade niçoise.Toute l'équipe du Grimaldi vous souhaite de belles fêtes.

10/10 - 훌륭해요

Hormoz

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clear hotel, very friendly staff, and great location!
2023년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Anaïs 님, 2023년 11월 20일
Dear Hormoz,Thank you so much for your nice review, it was a pleasure to welcome you in Nice ! We are delighted to read that you had a pleasant stay with us. We hope to see you soon at the Grimaldi.Wishing you a beautiful day.Kind Regards,

8/10 - 좋아요

Juri

Xx
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 11월 20일
Dear Juri,Thank you for taking the time to share your customer experience with us.We look forward to seeing you on your next visit to Nice.Best Regards

8/10 - 좋아요

Tiffany

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sympathique.
Quelques petits hics , tel que le radiateur de la salle de bain qui ne fonctionne pas mais réparé en 24h , une literie confortable mais la structure d’un des 2 lits qui grince . Petit déjeuner pas renouvelé à partir de 10h30 . À contriario, personnels très agréable , de jour comme de nuit ! Emplacement excellent !
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 11월 6일
Bonjour, Toute l'équipe est ravie de vous lire et de vous avoir accueilli dans notre hôtel. C’est avec beaucoup de plaisir que nous notons votre satisfaction concernant la qualité d'accueil de notre personnel. Je ne manquerai pas de partager votre commentaire avec toute l'équipe.Nous prenons en compte les remarques sur la literie ainsi que le petit-déjeuner, afin de nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir lors d'une prochaine visite à Nice.En vous souhaitant une excellente journée.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice hotel very centrally located
Nice hotel in a very central location. Close to shops, museums, restaurants and Promenade des Anglais. 3 mins from tram direct to the airport (took 20 minutes), 10 min walk from the train station! Small and personal. Loved the breakfast. Great variety and generally good quality. Our room was on the 1st floor. Rooms further up are better with more light. Good air condition. Generally clean. Ok sized room. Friendly and helpful staff. Really liked the free coffee and water and the sitting area in the reception.
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 11월 6일
Dear Madame, Dear Sir,The entire Grimaldi team thanks you for your comment. It is a pleasure to read that you enjoyed the very central location of Le Grimaldi Nice**** as well as the cleanliness and comfort of the room and the quality of our welcome.We would be delighted to welcome you back to our establishment during your next stay in Nice.Have a great day!Anaïs - Front office manager –

10/10 - 훌륭해요

Stephanie 님, Brooklyn

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We enjoyed our stay at this hotel. The room was lovely, the staff was very helpful, and the location was perfect! We would recommend this hotel to anyone visiting Nice.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: anaïs 님, 2023년 10월 19일
Dear Stephanie,Thank you so much for your nice review, it was a pleasure to welcome you in Nice ! We are delighted to read that you had a pleasant stay with us. We hope to see you soon at the Grimaldi.Wishing you a beautiful day.Kind Regards,Anais

10/10 - 훌륭해요

Jon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 10월 9일
Dear Jon,Thank you for taking the time to share your customer experience with us.And what a pleasure it was for us to read that it lived up to your expectations!The entire team thanks you for your glowing note of Le Grimaldi**** Nice.We look forward to seeing you on your next visit to Nice.Yours sincerely,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Anaïs - Front office manager - 님, 2023년 9월 27일
Dear Host,We're delighted to hear that your stay went so well! We would be delighted to welcome you back for your next trip to Nice.The entire Grimaldi team wishes you an excellent day.Best Regards,

10/10 - 훌륭해요

Peter

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great hotel
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Anaïs 님, 2023년 9월 20일
Dear Peter,Thank you for taking the time to share your customer experience with us.And what a pleasure it was for us to read that it lived up to your expectations!The entire team thanks you for your review of Le Grimaldi**** Nice.We look forward to seeing you on your next visit to Nice.Yours sincerely,Anaïs

10/10 - 훌륭해요

Terje

2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 9월 20일
Dear Terje,Thank you so much for your note, it was a pleasure to welcome you in Nice ! We are delighted to read that you had a pleasant stay with us. We hope to see you soon at the Grimaldi.Wishing you a beautiful day.Kind Regards,Anaïs

10/10 - 훌륭해요

Sharon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Anaïs 님, 2023년 9월 20일
Dear Sharon ,Thank you for sharing your customer experience with us.We are delighted to read your excellent note.The whole team thanks you too. It goes straight to their hearts.We look forward to welcoming you on a future visit to our elegant boutique hotel,Kind Regards,Anaïs

10/10 - 훌륭해요

Nugzar

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful Hotel in a very good area, walking distance to every must-see places, good dining options around
답변 제공: Anaïs - Front office manager – 님, 2023년 8월 17일
Dear Nugzar,The entire Grimaldi team is sincerely touched and thanks you for your comment. It is a pleasure to read that you enjoyed the very central location of Le Grimaldi Nice****We would be delighted to welcome you back to our establishment during your next stay in Nice.Have a great day!Anaïs - Front office manager –

10/10 - 훌륭해요

Kim

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Amazing hotel, perfect location walking distance from everything. My stay was made truly exceptional by the kind and helpful staff. The front desk staff went above and beyond for us! Looking forward to coming back to the hotel one day!
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Anaïs - Front office manager – 님, 2023년 8월 16일
Dear Kim,The entire Grimaldi team is sincerely touched and thanks you for your comment. It is a pleasure to read that you enjoyed the very central location of Le Grimaldi Nice****We would be delighted to welcome you back to our establishment during your next stay in Nice.Have a great day!Anaïs - Front office manager –

10/10 - 훌륭해요

Øyvind

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Lite sjarmerende hotel med veldig bra service.
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Anais - Cheffe de Reception - 님, 2023년 7월 27일
Cher Øyvind,Toute l'équipe du Grimaldi est touchée et vous remercie du fond du cœur pour votre commentaire. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau au sein de notre établissement lors d'un prochain séjour niçois.Bien à vous,Anais

10/10 - 훌륭해요

Petter

2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Anaïs - Cheffe de réception - 님, 2023년 7월 13일
Cher Petter,Nous sommes ravis de lire que votre séjour s'est déroulé à merveille ! C'est avec grand plaisir que nous vous accueillerons à nouveau lors d'une prochaine escapade niçoise.Toute l'équipe du Grimaldi vous souhaite un bel été.Anaïs - Cheffe de réception -

8/10 - 좋아요

Noriko

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
何か虫に刺された?
もう何度も宿泊していますが、今回初めて教会側ではないエントランス側の最上階でした。 私の好きな赤い壁紙のお部屋で、もちろんバルコニーもテーブルと椅子のコーナーあり、バスタブあり。 朝食もいつもながらおいしい。 ただ、2日目からかゆいなと思ったら赤い斑点がポツポツ。 まさかベッドバグだったら嫌だなとそれからは灯りを付けて眠りました。 思えばシーツが高温煮沸していないような感じ… 何の虫かはわかりませんが、その後悪化しなかったのでまあよし。 とはいえお気に入りのホテルであることには変わりなく、10月もまた1週間予約しています。今度は教会側でお願いします。
2023년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 6월 13일
Dear Noriko,Thank you for sharing your feedback with us.What a pleasure to read that you appreciated the comfort of your room as well as the tasty qualities of our breakfast which we took care to select for you.Thank you also for highlighting the view from our hotel.Concerning the possibility of insects we would like to advise you that we have a system inside of all our beds which permit us the detection of bedbugs or any insects and alerts us immediately in case of detection.See you in October at the Grimaldi.Wishing you a beautiful day.Kind Regards,Anais

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Léa - Réceptionniste 님, 2023년 5월 29일
Chère Madame, Cher Monsieur,Nous vous remercions d'avoir prit le temps de nous faire par de votre satisfaction suite à votre séjour au Grimaldi. Toute l'équipe fut ravis de vous accueillir parmi nous, nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 - 훌륭해요

Vanessa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lovely hotel with friendly and helpful staff.
답변 제공: Anaïs 님, 2023년 5월 24일
Dear Vanessa,Thank you so much for your nice review, it was a pleasure to welcome you in Nice ! We are delighted to read that you had a pleasant stay with us. We hope to see you soon at the Grimaldi.Wishing you a beautiful day.Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

Gauri

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great quiet place!
Viktor is a wonderful manager and was personally attentive. I thought the hotel was in a good, quiet location and the rooms were well appointed. I would definitely stay there again! The breakfast was great and every staff member that I encountered was great.
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 5월 15일
Dear Gauri,Thank you for taking the time to share your impression of Le Grimaldi Hotel **** Nice.It is with great pleasure that we read your comment.We are delighted that you took full advantage of our quite and central location, the quality of our breakfast, the comfort and cleanliness of our rooms as well as the enthusiasm and professionalism of our team members.Passionate about their job, our staff are keen to welcome you with a smile and meet your wishes in order to make every moment with us a special one.We look forward to seeing you again.Anais - Front office manager -

4/10 - 별로예요

AILA

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
L'hotel è in un palazzo storico per questo sicuramente penalizzato negli interni soprattutto nei corridoi di accesso alle camere. La struttura risulta essere trascurata, presenza di polvere, stucchi saltati, rifiniture da vedere, sanitari da lucidare, asciugamani di scarsa qualità. Il prezzo alto sicuramente è per la posizione che risulta essere vicina al centro. L'insonorizzazione è scarsa per non dire nulla, si sentiva tutto dalla camera accanto. L'ascensore spesso bloccato (noi siamo stati meno di 20 ore e per ben due volte abbiamo fatto 5 piani a piedi, una volta con le valige). Staff carino e gentile. Lodevole l'assenza di plastica, l'acqua si poteva prendere da un distributore disponibile gratuitamente per tutti. Il letto matrimoniale erano due letti singoli accostati e fatti singolarmente. Per chi arriva in auto ci sono dei parcheggi nei paraggi ad un costo elevato, l'hotel non ha alcuna convenzione, noi abbiamo pagato 28,50 per meno di 24 ore di sosta. Colazione varia, croissant e pain au chocolat (vuoto) e cotti troppo.
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Equipe du Grimaldi 님, 2023년 4월 30일
Aila, ci dispiace molto sapere che il vostro soggiorno non sia stato affatto di vostro gradimento. Il personale del Grimaldi avrebbe fatto tutto il possibile per aiutarvi se aveste espresso le vostre preoccupazioni. Come gia sapete, l'hotel è situato in una posizione centrale, vicino a tutti i servizi, in un edificio storico, e la presenza di alcuni dei dettagli da lei menzionati sono la prova del lavoro che si sta facendo per restaurare e mantenere l'edificio nelle migliori condizioni possibili, e questo richiede tempo, per queste ragioni siamo molto dispiaciuti di sentire la sua esperienza, avremmo potuto aiutarla e dirle molto di più su di noi e sulla gestione dell'hotel e forse capire meglio i suoi problemi e offrire un servizio e un supporto migliore. Riteniamo però che il suo commento non sia favorevole e sia un po' troppo severo, un commento come il suo penalizza molto i piccoli hotel come il nostro. Noi siamo sempre all'ascolto dei nostri clienti, ecco perché un commento come il suo, così severo e penalizzante, può dispiacerci visto l'impegno e la disponibilità che mettiamo al servizio dei nostri clienti per accompagnarli, per aiutarli e soprattutto per essere lì ad ascoltarli e a prendere atto di tutto ciò che può essere piacevole o spiacevole per il cliente.Spero comunque che abbiate trascorso un buon soggiorno a Nizza, e il team Grimaldi sarà sempre a vostra disposizione, e speriamo di vedervi presto tra noi, per accompagnarvi in un'altra esperienza e in un soggiorno che vi piacerà.

10/10 - 훌륭해요

Madison

2023년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Anaïs 님, 2023년 5월 15일
Madison,Merci d'avoir partagé votre ressenti sur l'hôtel Le Grimaldi****Nice. Nous sommes très contents de lire que votre séjour s'est parfaitement bien déroulé !L'hôtel sera ravi de vous ouvrir à nouveau ses portes pour une prochaine escapade niçoise :)

10/10 - 훌륭해요

Michael

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tolles Hotel ! Jederzeit gerne wieder. Sauber, leckeres Frühstück, amazing Personal. Beste Lage !!!
2023년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 4월 10일
Dear Michael,We are delighted to read that you enjoyed your stay! Your sincere compliments are a great source of motivation for our teams who are committed to providing you with exceptional experiences.It is with great pleasure that we will welcome you again during your next stay in Nice.The entire Grimaldi team wishes you an excellent day.Warm Regards,Anaïs - Front office manager -

10/10 - 훌륭해요

Yacin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 4월 10일
Dear Yacin,The entire Grimaldi team is sincerely touched and thanks you for your excellent rating . It is a pleasure to read that you enjoyed your stay.We would be delighted to welcome you back to our establishment during your next stay in Nice.Have a great day!Anaïs - Front office manager -

6/10 - 괜찮아요

Barry

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Four spring days in Nice
The hotel is a small hotel in a quiet street in the centre of Nice, close to the main shoping centre and walkable to the beach, the seafront and old town. No dining facilities but there are Michelin recommended restaurants in the same street. Focused on sustainabiltiy with several in-room ideas for conserving water and energy, most of which also reduce the hotel's costs. Particularly appreciate the replacement of plastic water bottles with self-service filtered water which with which you filll the galls bottles they provide. 'Superior' room was comfortable and pleasanly decorated in tradtional style. We particularly appreciated the comfortable bed. The small bathroom was cramped, required some agility to get in and out of the bathtub and was supplied with only large towel. Our stay was interruped by a fire alarm at 1am, apparently caused by a guest's cigarette but unnecessarily prolonged because no staff member knew how to turn off the alarm. Decoration work was going on in the reception area throughout our stay but only disruptive when the elevator was out of service for 12 hours - happily not when we had to take our baggage up to the third floor.
2023년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 4월 6일
Dear Barry,Thank you for choosing Le Grimaldi Hotel **** Nice and for sharing your review with us.We are delighted to read that you enjoyed your experience, especially thanks to the exceptional location in the heart of the city, an accessible, lively area with many shops and restaurants.We are delighted that you took full advantage of our Water fountain ,and enjoyed the comfort and decoration of your room.Concerning the fire alarm unfortunaly some disrespectful people come and spoil the peace of mind of our dear customers and as far as the fire alarm is concerned, the French standard for your safety agrees on an uninterrupted ringing for 5 minutes which we cannot turn off before the programmed stop imposed by the fire station, thus ensuring your protection.The whole team joins me in wishing you a wonderful day and we hope to see you again very soon.Best wishes,Anaïs - front office manager -

10/10 - 훌륭해요

Alicja

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: anais 님, 2023년 4월 14일
Dear Alicja,Thank you so much for your nice review, it was a pleasure to welcome you in Nice ! We are delighted to read that you had a pleasant stay with us. We hope to see you soon at the Grimaldi.Wishing you a beautiful day.Kind Regards,Anais - Front office manager -

8/10 - 좋아요

Irene

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Trevligt litet hotell med bra läge. Charmigt rum. Trevlig personal. Något lyhört.
2023년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: anais 님, 2023년 3월 23일
Dear Irene,The entire Grimaldi team is sincerely touched and thanks you for your comment. It is a pleasure to read that you enjoyed the very central location and the kindness of the team of Le Grimaldi Nice**** We would be delighted to welcome you back to our establishment during your next stay in Nice.Have a great day!Anaïs - Front office manager -

10/10 - 훌륭해요

Séverine

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Anais 님, 2023년 3월 13일
Chère Séverine,Toute l'équipe du Grimaldi est touchée et vous remercie du fond du cœur pour votre commentaire. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau au sein de notre établissement lors d'un prochain séjour niçois.Nous vous souhaitons une excellente journée.Anaïs - chef de réception -

10/10 - 훌륭해요

jean-luc

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
L'Hôtel est bien placé, proche du tram et du centre-ville
2023년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Anaïs 님, 2023년 2월 27일
Cher Jean-luc,Il est plaisant de savoir que vous avez passé un agréable moment parmi nous et apprécié la localisation idéale de l'hôtel Le Grimaldi Nice **** by HappyCulture.Au plaisir de vous accueillir pour une autre expérience de qualité,Anaïs - Chef de Réception

8/10 - 좋아요

JIGNASHA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: anaïs 님, 2023년 3월 13일
Chère hôte,Nous sommes ravis de lire que votre séjour s'est déroulé à merveille ! C'est avec grand plaisir que nous vous accueillerons à nouveau lors d'une prochaine escapade niçoise.Toute l'équipe du Grimaldi vous souhaite une excellente journée.Anaïs - Chef de réception -

8/10 - 좋아요

Diane

2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Léa - Réceptionniste 님, 2023년 2월 13일
Chère Diane,Nous vous remercions pour votre bonne note. Nous sommes ravis de constater que votre séjour s'est déroulé à merveille. Nous espérons avec l'occasion de vous accueillir de nouveau parmi nous.Sincèrement.

8/10 - 좋아요

alain

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Anaïs 님, 2023년 11월 6일
Bonjour,Toute l'équipe du Grimaldi vous remercie pour votre commentaire. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau au sein de notre établissement lors d'un prochain séjour niçois.

6/10 - 괜찮아요

Vincent

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
pas un 4 étoiles pas d'isolation
Accueil trés bon et chaleureux, chambre fidèle aux photos, très typique et agréable...par contre, petit déjeuner pas digne d'un 4 étoiles et isolation inexistante dans les chambres. La partie la mieux isolée est la porte d'entrée de la chambre. Vous entendez et comprenez les conversations de vos voisins ( et pas que les conversations...) tout comme ceux qui discutent dans la rue, vous avez l'impression que tout ce monde est dans votre chambre.
2022년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Anaïs - Chef de réception - 님, 2022년 12월 5일
Monsieur Vincent, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre avis, chaque retour de la part de nos clients est important.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié l’engagement de notre personnel ainsi que le charme de nos chambres.Nous regrettons cependant de lire que vous n’avez pas apprécié notre petit-déjeuner, sachez que nos produits sont locaux (miel de lavande, confiture Florian, fruits frais…) et bio. Nous avons particulièrement pris soin de les sélectionner pour vous et, nous faisons toujours notre possible pour proposer un grand nombre de produits différents afin de répondre au mieux aux choix et aux attentes de chacun. D’autre part, nous prenons note de vos commentaires concernant la chambre et nous vous assurons que des travaux d'isolation seront effectués dans cette chambre. Nous espérons sincèrement avoir le plaisir de vous accueillir lors d’un futur séjour et pouvoir ainsi vous proposer une chambre qui répondra à vos besoins.Nous apprécions à leur juste valeur tous vos commentaires constructifs qui vont nous permettre d'améliorer la qualité de nos prestations et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement afin de vous faire vivre une expérience à la hauteur de vos attentes.Sincèrement,Anaïs - Chef de réception -

10/10 - 훌륭해요

Jesse

2022년 5월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Saga

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 10월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Gina

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We really enjoyed our stay here. The room we were given was very spacious and charming and they were kind to give us a small bottle of champagne for our anniversary. The front desk staff were very accommodating and kind. The area was great for shopping and restaurants. We will be coming back here. Highly recommend!
2022년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: LEO 님, 2022년 9월 2일
Hello, we're so happy to read you. Thank you very much for your great review, and beautiful speaking about our team. All team hope to see you soon again in Nice for a new experience. Don't hesitate to call us, enjoy your summer !

10/10 - 훌륭해요

Isabel Lopez

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Unbeatable location, perfectly air-conditioned room (a must in the extreme heat and humidity!), friendly and welcoming staff. Some brilliant restaurants on its doorstep too.
2022년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: LEO 님, 2022년 9월 2일
Hello, we're so happy to read you. Thank you very much for your great review, and beautiful speaking about our team. All team hope to see you soon again in Nice for a new experience. Don't hesitate to call us, enjoy your summer !

4/10 - 별로예요

rany

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bad smell from the bedroom
The bathroom smell was disaster and we told hotel.com about but no solution for that so I’m supper disappointed from both
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: LEO 님, 2022년 10월 23일
Hello, thank you for your feedback which allows us to identify improvements in our rooms. We are very sorry for the smell in the bathtub, we had a plumber come in afterwards and clean the whole pipe. Thank you for helping us solve a problem. We hope the bad smell did not spoil your stay. We would like to see you again in our hotel, our reservation department will be happy to assure you a new stay without any inconvenience. Please do not hesitate to contact us, we hope to see you soon. Enjoy you end of october.

10/10 - 훌륭해요

Geneviève

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Service- accueil
2022년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: LEO 님, 2022년 8월 11일
Hello M Genevievre, we're so happy to read you. Thank you very much for your great review. We hope to see you soon again in Nice for a new experience. Don't hesitate to call us, enjoy your summer !

10/10 - 훌륭해요

Monica

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The rooms are cute and comfortable, The is overall run very well with top notch staff. Highly recommend.
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: LEO 님, 2022년 8월 8일
Hello Monica, we're so happy to read you. Thank you very much for your great review. We hope to see you soon again in Nice for a new experience. Don't hesitate to call us, enjoy your summer !

8/10 - 좋아요

Nianqing

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Conveniently located. A lot of food selections nearby. The property is a little old, and the room is not as large as advertised.
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: LEO 님, 2022년 7월 23일
Dear Nianqing, We are so happy to read you. We take note of your remark. Don't hesitate to call us again to come back in Nice. We hope the next time we will have a 5/5 ! Thank you for your review and see you soon in south of France.