숙박 시설 입구

호텔 프린스 알버트 루브르 여행 후기

3 out of 5
호텔 프린스 알버트 루브르
Rue Saint Hyacinte, 5, Paris, Ile-de-France

이용 후기

7.8

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 352개 이용 후기 중 99개" "
평점 8 - 좋아요. 352개 이용 후기 중 153개" "
평점 6 - 괜찮아요. 352개 이용 후기 중 64개" "
평점 4 - 별로예요. 352개 이용 후기 중 21개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 352개 이용 후기 중 15개" "

7.6/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

6.6/10

편의 시설/서비스

7.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

이용 후기

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
교통과 관광 중심의 숙소
화장실에 곰팡이 냄새가 남. 냉장고 안은 더러워서 무엇인가를 넣고싶지 않음. 침대가 편함. 관광지 대부분 걸어다닐 수 있어서 좋음. 오폐라 근처라 샤를드골 이동도 편함.
2019년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Hajer / Reception 님, 2019년 12월 19일
Dear Guest, Thank you for the time to write this review. We are happy that you enjoyed your stay with us in Paris. Look forward to receiving you again in one of the other hotels of the group. Best Regards, Hajer

8/10 - 좋아요

Yeon Kyung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편안한 숙소
좋다
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Hajer / Reception 님, 2019년 11월 25일
Dear Yeon, Thank you for your precious feedback. We were pleased receiving you and happy to learn that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon in one of the other hotels group. Best Regards, Hajer

10/10 - 훌륭해요

HyeWon

좋아요: 직원 및 서비스
아담한 교통 최고의 호텔
작고 아담하지만 숙박하는데 무리는 없었어요 화장실은 리모델링되어있고 물도 잘 나오고 내려갑니다 엘리베이터가 매우 작아요 관광지로 이동이 편리한 위치에요 직원들이 친절합니다
2019년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Hajer / La réception 님, 2019년 7월 1일
Dear Hyewon, We are happy reading feedback from you and pleased to know that you liked our hotel and enjoyed your stay with us. We will be pleased receiving you more times between us. Kindest Regards, Hajer

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
르와시버스타고 오페라 근처에서 찾아오기 아주 쉽고 루브르 박물관 걸어서 5분거리라 입지는 최고임. 방도 따듯하고 직원도 친절하고 샤워기 물도 세게 잘나옴. 아침식사는 간단하게 먹기 괜찮음. 뭐 더좋은데 찾을려면 비싼데 가면 되겠지만. 주변에 마트 작은 빵집 먹을데도 많아요~
2019년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Hajer / Reception 님, 2019년 3월 20일
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback. It was a pleasure receiving you in our hotel and hope to see you again soon. Kindest Regards, Hajer

10/10 - 훌륭해요

YOUNGCHUL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
추천
방이 작기는 했으나 다들 그러니 어쩔 수 없고 조용하고 쾌적했습니다. 주변에 갈 데도 많ㄱㅎ
2017년 10월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

saidanny

좋아요: 직원 및 서비스
전반적으로 좋았던 기억
사진과 리뷰에 낡았다는 말이 많아 큰 기대하지말고 가자 생각했었고 사진과 전반적으로 비슷했습니다. 침대를 비롯한 모든 가구들, 침구, 커텐 등이 매우매우매우 낡고 디자인이 별로였지만 욕실은 리모델링을 하여 쾌적하고 괜찮아요 침대도 푹신푹신했어요 숙소 위치도 좋고, 밤에 조용하고 전반적으로 나쁘지 않았습니다. 직원분들이 모두들 친절해서 기분좋게 묵을 수 있었습니다. 말이 안통하지만서도 계속적으로 대화하려고 해주시고 장난쳐주시고 덕분에 웃으며 재밌게 지냈어요 조금이나마 저희가 언어가 되서 대화가 잘 통했다면 더 재밌었을 것 같아요
2017년 7월에 6박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
2017년 6월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
주변 이동에 매우 용이 했습니다. 호텔은 오래된 호텔이었으나 전반적으로 매우 만족합니다. 청결도도 좋고 매우 친절했습니다. 에어컨도 있고 쾌적했습니다.
2017년 6월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
카드키가 아닌 열쇠로 여는 곳은 처음입니다. 침실도 오래된 느낌이 물씬 나고요. 그치만 욕실은 현대식으로 잘되어있습니다. 위치는 최상, 직원들도 밝고 친절합니다.

10/10 - 훌륭해요

Alisa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
숙박은 혼자 있기에 편안하고 주위의 박물관들이 가까워 편하게 다닐 수 있었습니다. 특히 직원들의 친절에 편하게 다닐 수 있었어요.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Room was dirty, chiily during sleeping time. Worse, the electricity didn't work the last morning, so I couldn't use dryer and had hard time preparing to come back to my home. I couldn't see anything clearly in the dark room early morning. Horrible

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 정말 최고입니다.
파리 관광에 있어서 숙박이 갖춰야할 요소는 위치가 아닌가라는 생각이 듭니다. 다시 생각해도 이 위치에 숙소를 잡은 것은 정말 잘했다는 생각이 듭니다. 1구에 자리해서 루브르 박물관을 걸어가도 되는 환상적인 위치, 정말 최고입니다. 한인 민박을 예약했다가 파리의 대표적인 우범지역에 있는 것을 알고 위약금을 물고 취소했는데 전혀 후회가 되지 않습니다. 밤에 늦게 귀가해도 주변이 명품샵이 몰려있는 곳이라, 수상해보이는 사람이 돌아다니거나 하지 않아서 귀가길이 무섭지 않았습니다. 역과도 가까워서 주요 관광지까지 금방 이동할 수 있습니다. 다만, 호텔의 깔끔함을 생각하신다면 이 호텔은 오래된 건물이라 낡았다는 인상이 매우 강해서 실망하실수도 있습니다. 하지만 위치와 친절하고 세심한 직원 태도, 깔끔한 화장실과 욕실(새로 리모델링을 하신 것 같습니다.)은 만족감을 더해줍니다. 2인실을 4일간 묵었는데 3인실로 해주시고 얼리 체크인까지 해주시는 서비스를 받았습니다. 욕실이 넓고 깨끗하고 욕조가 있어서 매일 따뜻한 물에 피곤한 몸을 풀 수 있었습니다. 다만, 조식은 기대하지 마시길 바랍니다. 빵과 마실 것 약간, 시리얼 정도라 먹을게 솔직히 없습니다. 뜨거운 물을 얻어서 컵라면 정도는 먹을 수 있습니다. 가구도 낡아서 첫인상이 나쁠 수 있지만 이 가격에 이 위치는 적극 추천할만 합니다. 낡았어도 깔끔하게 관리하고 운영한 느낌이 듭니다. 겨울여행이라 추울까 걱정했는데 라디에이터가 따뜻해서 안락하게 잘 잤습니다. 저는 다시 파리에 가게 된다면 다시 머물 의향이 있습니다.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
파리 한가운데.
호텔은 낡았어요. 그렇지만 그나마 비수기여서 이 가격인듯. 그러나 파리 건물이 거의 오래된, 혹은 고풍스런 건물들이니, 깨끗하고 시설 좋은 호텔 원하시면 2,30만원대 호텔이나, 외곽의 대형 메이저 체인호텔로 가심이. 전 대만족임. 콩코드광장. 루브르. 오르세. 오랑주리. 오페라 등등 하루만 둘러보면 어떻게 움직여야할지 들어옴. 심지어 루브르 저녁에 야간개장 잠깐 뛰어갔다옴. 궁금해서. 하여튼 위치 최고. 파리 처음 가는 사람들 강추. 밤늦게만 아니면 전혀 위험하지 않아요. 뛰를리역에서 몇 역 안에 볼만한 것들 거의 다 감. 피라미드역쪽에는 좀만 걸어가면 한국식당 마트 있음. 맛있는 빵집 명품매장들 널려있음. 파리럭셔리 여행 아니면 최고 위치라 생각함. 

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋았어요
위치는 정말 최고였어요!!!! 직원분들도 매우 친절했구요 좋았어요 호텔은 오래된것빼고는 좋았구요 조식은 한번먹고 안먹었어요 먹을게 너~~무 없었어요 다음에 파리를 간다면 또 가도 괜찮을것같아요

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

중심가호텔
루브르가 쪽 걸어서 얼마 안 걸림 방이 많이 작음 가격이 좋아서 용서됨 주위 주차 요금이 하루 38유로로 기억됨 도로 주차 할수 있음 빈 공간 있음 기적임 참 더블보다 싱글침다2개가 방이 더 큰거 같음

8/10 - 좋아요

Katia

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Excelente ubicación
Haber elegido ese hotel, fue la mejor decisión para estar muy cerca de los principales atractivos de París, sin necesidad de transporte público. Está muy bien ubicado, todo accesible.
2019년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Erick

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Gestion impeccable.
Ayant réservé en ligne une chambre d'un lit une place j'apprenais quelques heures plus tard que ma femme devait aussi m'y rejoindre. Sur appel téléphonique de ma part la direction modifia selon mon nouveau besoin. Tout était près pour notre arrivée vers 20 heures. Pas de bruit à l'étage durant la nuit.
2019년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Frédéric

2019년 12월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Xueying

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Hajer / Réception 님, 2019년 12월 9일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely yours, Hajer

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

Otel eski , hizmet çok iyi değil, personel davranışları iyi değildi, valizlerin taşınmasına da yardımcı olmadılar. Saat 13:00 de giriş yapamadık, 14:00 ' de gelmemizi söylediler. Konumu çok çok iyiydi, fazla beklentiniz yoksa konumu için tercih edilebilir.
2019년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Hajer/ Reception 님, 2019년 12월 9일
Dear Guest, Thank you for the time to write this review. It was a pleasure receiving you in our hotel and hope to see you again in one of the other hotels of The group Prince Albert. Best Regards, Hajer

8/10 - 좋아요

Marwa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Hajer/ Réception 님, 2019년 12월 9일
Chère Marwa, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées. Bien à Vous, Hajer

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Très bien
L'hôtel ferme à la fin de l'année 2019, définitivement. En attendant, n'hésitez pas à y aller. Il est très correct et d'un très bon rapport qualité/ prix. Attention si vous avez de gros bagages : l'ascenseur est minuscule.
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Hajer / Réception 님, 2019년 11월 27일
Madame, Monsieur, Nous sommes ravis de vous lire. Merci pour votre message qui nous va droit au cœur, merci aussi pour votre confiance et vos recommandations pour notre chère clientèle. Tout le personnel de l'hôtel Prince Albert souhaite vous accueillir prochainement dans l'un des hôtels du Groupe. Bien à Vous, Hajer

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
2019년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Hajer/ réception 님, 2019년 11월 27일
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps pour partager votre avis avec nous. Tout le personnel de l'hôtel était ravis de vous recevoir et vous remercie de nous avoir fait confiance. A une prochaine fois dans l'un des hôtels du Groupe Prince Albert. Bien à Vous, Hajer

10/10 - 훌륭해요

Helena

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Hajer / Reception 님, 2019년 11월 15일
Dear Helena, Thank you for your precious feedback. We are happy receiving back from you. We are pleased to learn that you liked your stay with us and hope you got back home safely. Best Regards, Hajer

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Hajer / Reception 님, 2019년 11월 21일
Madame, Monsieur, Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre avis. Ce fut un plaisir de vous recevoir parmi nous. Bien à Vous, Hajer

8/10 - 좋아요

Jose

좋아요: 직원 및 서비스
2019년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Hajer/ Reception 님, 2019년 11월 21일
Cher Jose, Merci de nous avoir fait part de votre avis. Ce fut un grand plaisir de vous recevoir parmi nous. Bien à Vous, Hajer

4/10 - 별로예요

Laurent

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Les photos sont flatteuses. Ma chambre était minuscule, un peu glauque (vieille tapisserie, moquette usée, meubles de grand-mère). Déçu. Vieilles couverture, pas de couette. Bof, bof
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Hajer / Réception 님, 2019년 11월 21일
Cher Laurent, Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre avis. Vos commentaires seront bien pris en considération. Bien à Vous, Hajer

8/10 - 좋아요

SEIKO

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Hajer / Reception 님, 2019년 11월 25일
Dear Seiko, Thank you for your precious feedback. We were pleased receiving you and happy to learn that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon in one of the other hotels group. Best Regards, Hajer

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

단체 여행, 연인과의 여행, 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The room was not as pictured. The ceilings had mold and mildew stains. You can hear the water running through the walls and the room has a distinct smell. The only thing that was decent was the updated bathroom. The furniture and bed was outdated. We were offered another room which was no better since the bathroom was not updated. The elevator was tiny, can only fit one person and one luggage. For the amount that we paid, it definitely was not worth it. Do not book your stay here.
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Hajer/ Reception 님, 2019년 11월 15일
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback. We are sorry to learn that we didn't manage this time to match your expectations. We are a small simple hotel and we do our best to make our guests experiences in Paris memorable. All your remarks will be taken into account. Best Regards, Hajer

10/10 - 훌륭해요

Erick

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Muy buena ubicacion, atencion excelente.único problema es que no funcionaba el aire acondicionado
2019년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Hajer / Réception 님, 2019년 10월 21일
Dear Erick, Thank you for the time to write this review. We were pleased receiving you in our hotel and hope to see you again soon. Best Regards, Hajer

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Hajer/ Réception 님, 2019년 10월 21일
Dear Sir/ Madam, Thank you for the review posted. All staff hopes to see you again soon. Kindest Regards, Hajer

10/10 - 훌륭해요

Anna

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Kept it a two star hotel please
Excellent location and charming staff. It was old fashioned and dowdy but sometimes you just want a two star hotel in a good location. This was it. Shame I hear it’s closing down
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Hajer/ Reception 님, 2019년 10월 18일
Dear Anna, Thank you for your precious feedback. It was a pleasure receiving you in our hotel and were happy to that you enjoyed your stay with us. Best Regards, Hajer

4/10 - 별로예요

Meena

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Hajer / Reception 님, 2019년 10월 10일
Dear Meena, Thank you for your feedback. We would want you to be more explicit in your review to be able to solve problems if there were any. Look forward to receiving you again. Best Regards, Hajer

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Hajer / Reception 님, 2019년 10월 8일
Dear Guest , Thank you for sharing your review with us. It was a pleasure as well receiving you between us and hope to see you again soon. Kindest Regards, Hajer

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great Location. Staff was helpful. The price was much better than anything else for that week, Fashion week.
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Hajer/ Reception 님, 2019년 10월 8일
Dear Guest, We are pleased reading from you and happy to learn that you enjoyed your stay with us. Look forward to receiving you again. Best Regards, Hajer

2/10 - 너무 별로예요

Guru

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
DO NOT UNDER ANY CIRCUMSTANCES STAY AT THIS HOTEL. DIRTY... AND NOT MAINTAINED.... SUBSTANDARD AND SHOULD BE SHUT DOWN.
2019년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Patrick

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bon emplacement avec des prestations correctes mais hôtel au mobilier vieillot.
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Hajer / La Réception 님, 2019년 10월 2일
Cher Patrick, Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre avis. Vos remarques seront bien prises en considération. A une prochaine fois parmi nous. Bien à Vous, Hajer

8/10 - 좋아요

Brenda

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Hajer / Réception 님, 2019년 9월 10일
Dear Brenda, Thank you for your precious feedback. Look forward to receiving you again. Best Regards, Hajer

2/10 - 너무 별로예요

Maria

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Negativo
El hotel es viejo, sucio, descuidado. El colchón viejo y en mal estado, el cubre camas sucio, las sábanas limpias. El olor de las habitaciones es espantoso. El baño lleno de moho, lavamanos partido, las lámparas polvo negro y telarañas. Inicialmente nos dieron una habitación sin aire, al reclamar nos cambiaron. No regresaría ni lo recomiendo, salí asqueada. La zona súper, segura, a 7 minutos caminando del louvre o de 2 estaciones de tren. El personal cordial
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Hajer / Reception 님, 2019년 8월 29일
Dear Maria, Thank you for writing back to us. We are extremely sorry to learn that our services didn't match your expectations this time . We hope we will see you again on a next visit to paris and promise that our best services will be offered to you. Kindest Regards, Hajer

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Siamo arrivati e la stanza non era doppia come da contratto ma unica con quattro letti di cui uno con doghe mancanti. Mobili e letti vecchi. pavimento sporco. Camera con puzza ogni giorno. Dal bagno un giorno puzza di pesce. phon non funzionante ma sostituito da uno mobile. Lampadari ed illuminazione scarsa. Camera sicuramente a due posti trasformata a quattro posti. Albergo sicuramente pericoloso in caso di incendio: la nostra camera era l'ultima di un lungo e stretto corridoio. La finestra dava in un cortile chiuso di pochi metri quadrati. Le fotografie delle camere presenti nel sito non corrispondono alla camera che ci è stata data. Il portiere notturno gentile e disponibile. Nonostante il contratto prevedesse una camera doppia per quattro persone la stessa non ci è stata data e facevano finta di non capire.
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Hajer / la Réception 님, 2019년 8월 19일
Dear Guest, Thankk you for your feedback. We are extremely sorry to learn that we didn't manage this time to make our services match your requirements. We promise that on a next stay with us, special service s will be offered to you to catch up with you for the inconvenience experienced. Thank you for your understanding and we look forward to receiving you again. Best Regards, Hajer

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A small but nice hotel with good location
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Hajer / La Réception 님, 2019년 8월 19일
Dear Guest, Thank you for your precious feedback. It was a pleasure receiving you in our hotel and we hope to see you again soon. Kindest Regards, Hajer

8/10 - 좋아요

Jun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect location
Location is very good. Room is quite small but works for us as we are barely at hotel.
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Hajer / La réception 님, 2019년 8월 19일
Dear Guest, Thank you for sharing your review with us. We are happy to learn that you liked the location of the hotel which is really central. We were pleased too receiving you between us. You'll be welcome whenevr you come back to Paris. Best Regards, Hajer

8/10 - 좋아요

コバタツ 님, 日本

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
建物と部屋は、かなり古く、ちょっとガッカリするかもしれません。 ただ、ホテルの場所とスタッフの対応は、フレンドリーで丁寧で好感が持てます。
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Hajer/ Reception 님, 2019년 8월 29일
Dear Guest, Thank you for your feedback. Your remarks will be taken into consideration. Look forward to receiving you again. Best Regards, Hajer

2/10 - 너무 별로예요

Yoshiko

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
I was cheated by this hotel
I was asked to pay 11:20 pm when I came back. I was overcharged then I complained about it . The person told me I will get refund . My credit card record shows the price I was overcharged. Only good thing about the hotel was location .
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Hajer / Reception 님, 2019년 8월 29일
Dear Yoshiko, Thank you for your feedback. We've already explained to you that this was just a preauthorisation. The amount blocked has already been cancelled as soon as you quit the hotel. Thank you for your understanding. Best Regards, Hajer

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Petit hôtel parisien style carte postale
Petit hôtel parisien avec juste ce qu'il faut. Idéalement situé. Service impeccable.
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: mourad 님, 2019년 7월 30일
Dear Guest Many thanks for the nice comment

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Front Desk lady HAJER almost ruined our trip
Arrived before check in time and went to the Eiffel tower. Came back at 6 PM only to find in our room a wet carpet with a very bad odor (Water leak) and NO WORKING AC with no FAN. Website and Hotel Description Mentions AC! We talked to Hajer, a lady at the front desk and she tried to evade us with lies and unreasonable explanations. She even mentioned that AC was a privilege?? and would be charged extra if needed. Since it was almost time for her to get off work she did not make any effort whatsoever to switch us to a different room. We had to talk to hotels dot com and they told us they will refund us the 2 nights we were staying if we'd like. They talked to her and Immediately Hajer offered us a different room with a Working AC. The hotel is on an excellent location. Paris heat with no AC or Fan is terrible. The Night Front Desk man was great, so kind and so nice! Not like the other lady. Beds are very nice, old room with a newly renovated bathroom. Would not come back if Front Desk receptionist Hajer is still there.
2019년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Hajer / La réception 님, 2019년 7월 8일
Bonjour, Good reading from you. Expedia never called me to ask me to switch the room for you. I myself took the initiative to move you less than 10 mn after checking in. We were full that day and it was so hard for us to change rooms. We know that the weather was so hot and I presented all our excuses for you but you don't seem to care. I'll be still in the hotel, so you'd better look for another adress if you don't want to meet me again. Regards, Hajer

8/10 - 좋아요

Rebecca

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Hajer / La réception 님, 2019년 7월 8일
Dear Rebecca, Thank you for your valuable feedback. It was a pleasure receiving you and hope to see you again soon. Best Regards, Hajer

10/10 - 훌륭해요

Sabine

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Hajer/ La réception 님, 2019년 7월 8일
Hi Sabine, We were happy receiving feedback from you and pleased to know that you enjoyed your time in Paris. Look forward to welcomingg you again soon. Kindest Regards, Hajer

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
La atención del personal muy amable, en especial Bady (del front desk) muy cordial. Las habitaciones muy regulares, el baño terriblemente chico, incomodo! La ubicación inmerjorable.
2019년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: Hajer / La Réception 님, 2019년 7월 1일
Dear Sir/ Madam, Thank you for your precious feedback. All Prince Albert staff was happy receiving you in our hotel and hopes to see you again soon. Best Regards, Hajer