외관

르 프티 니스 파세다 여행 후기

5 out of 5
르 프티 니스 파세다
Anse De Maldormé - Corniche J F Kennedy, Marseille, Bouches-du-Rhone

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 93개 이용 후기 중 60개" "
평점 8 - 좋아요. 93개 이용 후기 중 17개" "
평점 6 - 괜찮아요. 93개 이용 후기 중 9개" "
평점 4 - 별로예요. 93개 이용 후기 중 4개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 93개 이용 후기 중 3개" "

9.4/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

7.2/10

편의 시설/서비스

8.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Michèle

2023년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Natalya

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Gloria

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
******Le Petit Nice Passedat
Le Petit Nice Passedat is an absolute treasure of a hotel. Greeted with kindness, very helpful, the cleaning staff attentive and our rooms were always clean and well maintained. The dining options are exquisite as Chef's Passedat's 3 Michelin Star restaurant is on site. The view from our rooms and hotel were that of the Marseille's beautiful Mediterranean and its people. Definitely recommend as a one-and-only. We will return.
2023년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: L.Audouy -Responsable commercial 님, 2023년 9월 22일
"Hello, Thank you very much for your comment. We are extremely touched by your words. The entire team works hard to ensure that you have a unique experience at our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back! "

10/10 - 훌륭해요

Rainer

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: L.Audouy 님, 2023년 8월 30일
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

6/10 - 괜찮아요

edward 님, Atlanta

별로예요: 직원 및 서비스
Beautiful view! Service was horrible extremely Slow
답변 제공: L.Audouy - Sales Manager 님, 2023년 6월 29일
Hello, Thank you for your comment. We are delighted to hear that you enjoyed the view from our establishment! We sincerely regret that you found our service slow. The team works hard to ensure that you enjoy a unique stay.We would be delighted to welcome you back and show you the quality of our service. Kind regards, L.Audouy, Sales Manager

6/10 - 괜찮아요

Harri

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
Poor service, not a 5* hotel!
Arrogant service, owner… Safe key did not work so no safe available. Room key did not work, had to go back for the other key twice… Non-soundproof room. You could hear everything from the corridor and the other rooms. Smell of cigarette in the room coming through the ventilation. Terrace was nice with a sea view. We rearranged our dinnerplans because of the poor level of service. Not a 5* hotel. Also skipped the breakfast for three days because of the rude service the first morning.
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: L.Audouy-Sales Manager 님, 2023년 6월 29일
Hello, The entire team would like to apologize for any inconvenience caused during your stay. In particular, we are sorry to hear that you find our service arrogant. We are particularly surprised because at Le Petit Nice Passedat, we offer quality service every day. Once again, we regret these incidents and hope to see you again at the hotel so that we can change your mind about our service. Kind regards, L.Audouy Sales Manager

10/10 - 훌륭해요

Melody

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Gorgeous view
2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: L.Audouy-Sales Manager 님, 2023년 6월 29일
Hello,We are delighted to hear that you enjoyed the setting of our establishment. It was a pleasure to welcome you!Kind regards, L.AudouySales Manager

10/10 - 훌륭해요

Ani

좋아요: 청결 상태
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: L.Audouy 님, 2023년 8월 30일
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

4/10 - 별로예요

Fraser

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: L.Audouy 님, 2023년 8월 30일
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Bjoern

2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: L.Audouy 님, 2023년 8월 30일
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Cornelis

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Flott opphold
Veldig bra opphold med deilige avkjølte og store rom. Renhold 2 ganger til dagen var et pluss. Dyr mat på restaurant men 3 stjerners er vel ofte dyrt. Fin opplevelse totalt sett. Luktet litt kloakk/piss gangvei ned mot klippene, det burde kanskje hotellet tatt ansvar for.....
2022년 6월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Richard

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Beautiful view of the Mediterranean.
2022년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Anthony

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
One of the perfect places in Marseille
One of the greatest locations in marseille. Hype and cocooning. The perfect balance. We love spending nights here as often we can.
2021년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2020년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: L.Audouy 님, 2023년 8월 30일
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: L.Audouy 님, 2023년 8월 30일
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: L.Audouy 님, 2023년 8월 30일
Thanks for this note! We would be delighted to welcome you back to our elegant marine inn, Have a wonderful day, Yours sincerely Guest Relations

8/10 - 좋아요

Raimondo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
a nice stay overall
It is a nice hotel, though there are lacking a few things: one gym/space where one can work out and a place where you can just chill when it is rainy outside. I think the hotel relies too much on their 3 star michelin restaurant and not on the hotel. With a baby was a little boring during the rainy days. But the Staff was great and the room really clean. The view amazing.
2020년 6월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Meghrate

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Vue sur mer très bien ,le positionnement de la literie personnel très accueillant
2020년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Un sejour pour profiter du cadre et tester la qualité de l'établissement. Belle experience.
2020년 2월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2020년 1월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Patrick

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
A very specialized hotel experience
To be fair we only spent a quick night. You obviously would chose this hotel for the view as it is RIGHT on the water or the restaurant that we did not eat in. But the hotel is hard to find and uncomfortable to get to if you are driving yourself. It is down a very narrow walled street leading to a motorized gate. Once you get there there is a small parking lot. The hotel itself has a small lobby and bar. The staff was friendly. The rooms were stark and modern. Mine had a quirky set up making it not particularly comfortable. The view was, however, was very beautiful. There was a small pool too that was right on the water. If you are looking to see Marseille you might stay in a more centralized area.
2019년 10월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행, 출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Great location, great service. I paid almost 500 for a room in a first floor without a sea view. It is too much. The pillows had a funny smell and the comfort of the bed was ok. The staff was great, they brought my bags to the room and parked my car, very attentive. They recommended good places to go around.
2019년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good but too expensive
Good situation , nice room, good welcome
2019년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Laurence

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Best view in Marseille
If you're passing through Marseille, I don't think you can find a hotel with a more breathtaking view than Le Petit Nice. Extra bonus points: the craggy little beach (named Le Petit Nice) is a perfect pre-dinner spot for a swim. Counting down the days until my return...
View from the room.
2019년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The view is amazing, the location is great on the corniche and the hotel is cozy and personal. It’s perfect for a romantic trip in Marseille.
2019년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Beautiful spot, amazing 3-star Michelin chef
Outstanding Relais & Chateaux hotel with something like 16-rooms, mix the comfort and service of the brand, with the coziness of a well-known institution in Marseille. Service and attention to its finest levels, from the free valet parking to the reception to everyone you will see at the hotel; spacious rooms with great amenities & an amazing view. Only area of improvement: the breakfast was good, but would have expected better from a Michelin-starred chef.
2019년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Al

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Best view in town!
2019년 7월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Liebes Expedia Team, Ich würde Ihnen gerne auf diesem Weg mein Feedback zu meiner Reise geben, nachdem ich bereits mit Ihrem Kollegen telefonisch während meiner Reise in Marseille gesprochen habe. Wir hatten das 5 Sterne Hotel in Marseille „La Petite Nice Passedat“ für 4Nächte gebucht. Leider war unser Aufenthalt nicht wie erwartet. Das Hotel hatte mir vorab eine E-Mail mit einem Formular geschickt in dem ich auf besondere Wünsche Hinweisen durfte. Dem Hinweis, nach einer zweiten Bettdecke ist das Hotel nicht nachgekommen. Daraufhin habe ich nach Ankunft im Hotel gefragt ob ich eine zweite Bettdecke haben könnten. Nach einem Spaziergang lag auf dem Bett eine zweite Bettdecke aber leider ohne Bettbezug. Daraufhin habe ich wieder angerufen und gefragt ob ich einen Bettbezug haben könnte. Dieser kam und ich durfte diesen selbst anbringen. Etwas schwierig, da der Bettbezug aus 2 Bettlaken besteht. Dementsprechend habe ich sehr schlecht geschlafen, da in der Nacht alles durcheinander geraten ist. Am nächsten Tag wollten wir uns die Haare fönen. Hier ging der vom Hotel installierte Fön im Badezimmer nicht. Hier habe ich erneut bei der Rezeption angerufen und gefragt ob wir einen neuen Fön bekommen könnten. Die Dame kam und brachte mir einen einen Fön der aber auch nicht funktioniert hat. Daraufhin habe ich wieder angerufen um dem Hotel das mitzuteilen. Daraufhin kam jemand und wir mussten feststellen das die Steckdose beschädigt ist. Das hatte zur Folge, dass wir eine andere Stec
2019년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest relation manager 님, 2019년 4월 12일
Dear Guest, We thank you very much for taking the time to share your impressions following your recent stay in our establishment. We sincerely regret the inconveniences encountered and that tarnished your experience. A second blanket, stored in the closet, was at your disposal. However, it seems we did not mention it at your check-in and we are sorry for this lack of information. The series of events described in your comment should not have happened and we apologize again. Please know that we did what’s necessary to ensure it do not happen again. However, we hope to have the opportunity to receive you again, for you to not keep a non-representative image of the quality of our property. Best regards, Marilou Preschey

8/10 - 좋아요

jf

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bon accueil, gentillesse du oersonnel, site magnifique
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilou Preschey 님, 2019년 4월 30일
Cher Client, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Nous vous remercions d’avoir partagé vos impressions et nous espérons vous recevoir de nouveau au Petit Nice. Bien sincèrement, Marilou Preschey

10/10 - 훌륭해요

jorg

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Caroline

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
séjour agréable chambre avec vue sur la mer le bruit des vagues pour s'endormir service et personnel génial
2018년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Geir

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 7월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Personal muy amable y siempre dispuesto a hacerte la estadía agradable!
2018년 6월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

MonaDona 님, Marseille

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fantastic hotel & breathtaking views. Staff were friendly, professional & accomdating.
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Marilou Preschey 님, 2018년 6월 15일
Dear MonaDona, Thank you for sharing your experience. We are happy you enjoyed your stay. It was a pleasure to welcome you at Le Petit Nice and we look forward to seeing you again in the near future. Best Regards, Marilou Preschey

10/10 - 훌륭해요

Laurent

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 11월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Unique location and guest rooms
Exclusive hotel with artistic amenities for the discriminating Travellers. Do not drive your fancy car to the hotel entrance, rather ask for their driver to navigate through the alley. Good breakfast. The only problem is a resident roaming bulldog that may make some guests uncomfortable. Interesting hotel. With only a 17 rooms the guests get a lot of attention
2017년 9월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Pattie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Happy and comfortable
Great location for us
2017년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Alysse

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Pick this one!
Absolutely the nicest hotel we have ever stayed in! Top service, gorgeous views from the rooms, excellent restaurant. Worth the price for a beautiful place in Marseilles.
2017년 4월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
ホテルが清潔が無く、建物が古い。
ホテルまで行く道が狭く、写真とは全く違う。 部屋も古く、メンテナンスもされていないので、古さが上手に演出されていない。 とてもスイートルームには思えない、レベルです。 3スター以下だと思います。
2017년 8월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Philip

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
the staff were perfect

10/10 - 훌륭해요

amandine

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfection
Extra-ordinaire. Magie des lieux, beauté de l'environnement. Qualité irréprochable du service. Nous avons passé le plus beau week en de notre vie. Nous espérons y revenir bientôt, dès que nous pourrons nous le permettre.

10/10 - 훌륭해요

LOIC

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Relais château sur la corniche de marseille.
En tant que relais château, l'ensemble se doit d'être parfait ou proche. Le contrat est rempli , il y a en cherchant un peu, certains points à "optimiser " : ascenseur vieillot et un peu bruyant ( porte ) lorsque la chambre est à proximité de ce dernier. Certains murs extérieurs nécessitent un coup de peinture. Pour le reste c'est un joli lieu.

8/10 - 좋아요

Outragious 님, B

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Outside food charge.
This hotel is beautiful and our stay was fantastic with the exception of the fact that there is an "outside food" charge that we were not told about (by Expedia or at check in) so when we brought in a pizza we were told we would be charged ONE HUNDRED AND FIFTY EUROS ($75/euros each) should we choose to eat it on their property. This is done no doubt to "discourage" guests from doing this very thing given that it is associated with its fsnous restaurant, however I was unaware of it or the charge when I booked. We took the pizza and walked out onto the street where we could have sat and ate it however the very road leading up to the property is a narrow one that can hardly fit cars so there was no where to sit (and I was totally unprepared - no knife, napkins, drinks etc) so I decided to take my daughter and our pizza back to our room to pack and enjoy the most expensive pizza on the planet given that we had to be up at 3am to catch our flight. I've asked the hotel to kindly reconsider given that had we known of the policy we would have happily eaten the pizza across town where we purchased it. My fingers are crossed that they will refund the charge and I am hopeful they reconsider.
Room
View from room
Pool
View of hotel from opposite side.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Un vrai 5 étoiles
Rien à redire. Tout est parfait. Les 5* sont méritées

10/10 - 훌륭해요

Mylène

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함