실내 수영장, 11:00 ~ 19:00 오픈, 일광욕 의자

힐튼 드레스덴 여행 후기

힐튼 드레스덴
An der Frauenkirche 5, Dresden

이용 후기

8.4

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 412개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 375개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 144개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 54개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 15개" "

8.8/10

청결 상태

8.6/10

직원 및 서비스

7.8/10

편의 시설/서비스

8.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

2/10 - 너무 별로예요

myeonggeun

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Denise Wencker 님, 2024년 4월 3일
Dear Guest,Your recent score has caught our attention. We are sincerely sorry to see that you have given us a low rating. At Hotel Hilton Dresden, we are dedicated to providing our guests with an exceptional experience and it is quite disheartening to learn that we may have fallen short of this during your stay.While we understand that we may not have met your expectations this time, our commitment to constant improvement is unwavering. Our team is always striving to better understand our guests' needs and to refine our services accordingly. We truly value feedback and see it as an opportunity for growth. While we cannot change the past, we can definitely learn from it and work towards enhancing the future experiences of our guests.Please do consider staying with us again. We would love to provide you with a superior experience that truly represents the level of service we aim to deliver at Hilton Dresden.Kind regards,Denise WenckerHilton Dresden Team

8/10 - 좋아요

YUNJU

2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: DWencker 님, 2024년 4월 3일
Dear Guest, We are truly grateful for your generous rating of 8 out of 10 for our hotel. It is a pleasure to learn that you found our services and facilities to be worth such a high score. At Hotel Hilton Dresden, we are committed to providing our guests with an exceptional stay and your rating reflects just that. We believe in creating a comfortable and memorable experience for each one of our guests and we are glad to know that we were able to meet your expectations.We always strive to further enhance our services and your rating motivates us to do so. It would be a pleasure to have more details about your stay so we can learn from your experiences and continue to improve.We hope to have the opportunity to welcome you back to the Hotel Hilton Dresden in the near future for an even better experience.Kind regards,Denise WenckerHilton Hotel Dresden

2/10 - 너무 별로예요

eunyoung

2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden 님, 2023년 11월 10일
Dear eunyoung,Firstly, allow me to express my regret that your experience at Hotel Hilton Dresden did not meet your expectations. Receiving a score of 2 out of 10 is certainly not what we strive for and we deeply regret that we missed the mark on this occasion.Our primary goal is to provide a warm, welcoming atmosphere, with top-tier services and amenities for all our guests. It is evident from your rating that your stay had some shortcomings, and for this, we sincerely apologize.While I understand that your recent experience was less than satisfactory, I want you to know that we value your feedback. It helps us to understand where we can make improvements to ensure a better experience for our future guests.In the absence of specific details, it is difficult for us to address your exact concerns. However, rest assured, we are committed to delivering the highest standard of service and hospitality to all our guests. We hope you will consider giving us another opportunity in the future to demonstrate the high level of service we are known for at Hotel Hilton Dresden.Thank you very muchKind regardsBruno LampFront Office Supervisor

10/10 - 훌륭해요

CHONGSUNG

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Sebastian Goldmann - General Manager 님, 2023년 6월 5일
Dear Chongsung,thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found your stay at our hotel to your liking.We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.Best regards from Hilton Dresden

6/10 - 괜찮아요

JUNHOUNG

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
위치만 보고 선택할 호텔
호텔 지하에 주차장이 있습니다. 25유로 주차 공간이 넉넉하지는 않습니다. 추가 공간은 있으나 문을 열 수가 없었어요. 조식은 조금 부족한 느낌입니다. 침구가 터져있어서 깃털 샤워를 했어요. 수영장 이용했고 헬스장 시설 및 자쿠지는 너무 좋았으나 유료인 점은 아쉽네요. 관광지와의 접근성은 너무 좋았고 위치만 보면 최고입니다.
2022년 5월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice location, friendly staff.
2021년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good to stay
It’s quite nice time but they have small reception even it’s big hotel so I waited long like over 30min at check in and check out. Breakfast was great and downtown was just in front of hotel.
2021년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice hotel
Nice and clean. Very good location.
2020년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jin

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
드레스덴 여행의 최고의 숙소
드레스덴 관광지 한 가운데 있는 호텔이라 위치가 정말 좋습니다. 도보로 모든 곳을 관광할 수 있는 호텔이라 너무 좋았습니다. 호텔 역시 너무 관리가 잘 되어있어서 좋았네요. 직원분들도 모두 친절하시고 편하게 잘 쉬다가 왔습니다.
2020년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HUN CHEOL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
드레스덴에서 최상..
★★최상★★ 모두 위치,시설,서비스 모두 최상. 한가지 아쉬운 점 맞은 편에 건물이 있어 커튼 닫아야 함.
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Jennifer Götz 님, 2019년 5월 29일
Dear Hun Cheol, we are glad to read that you were enjoying the stay and the services of the hotel and we do hope to be your host again upon your next visit to Dresden. With kind regards Jennifer Götz Executive Assistant

10/10 - 훌륭해요

JIN HYEONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우 깨끗했고 접근성이 좋았습니다
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Sophie Hammer 님, 2019년 6월 14일
Dear Mr Hyeong, I am glad to read that you were enjoying the stay and the services of the hotel. We do hope to be your host again upon your next visit to Dresden. With kind regards Sophie Hammer Supervisor Guest Relation

10/10 - 훌륭해요

JAEYONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Jennifer_Götz 님, 2019년 2월 19일
Dear JAEYONG, thank you so much for your rating, its top! We do hope to be your host again upon your next visit to Dresden. With kind regards Jennifer Götz Executive Assistant

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Markus_Rapatz 님, 2019년 1월 17일
Sehr geehrter Gast, es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt im Hilton Dresden genießen konnten. Wir würden uns glücklich schätzen, dürften wir Sie in nicht allzu ferner Zukunft erneut bei uns begrüßen. Mit freundlichen Grüßen, Markus Rapatz Generaldirektor

8/10 - 좋아요

HOJUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Markus_Rapatz 님, 2018년 8월 6일
Dear Hojun, greetings from Hilton Dresden. We hope this message finds you well. It was a pleasure having you as our guest at the Hilton Dresden. I highly appreciate your positive feedback and would be delighted of welcoming you once again on your future visits to Dresden. Best regards, Markus Rapatz General Manager

8/10 - 좋아요

Jonghyuk

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
location으로는 best of best 입니다. 자금의 여유가 있으신분은 예약하세요
2018년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

MinGwan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
드레스덴 여행의 최고 위치
동쪽 독일을 여행하면서 이만한 숙소도 드물것 같습니다. 여행중에 일정이 짧아도 드레스덴 여행하는데 무리없는 위치 입니다. 깨끗하고 관리가 잘되어 있으며 조식등을 이용할때 서비스 또한 괜찮았습니다. 이번에 두번째 이용인데 여전히 만족합니다.
2018년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden 님, 2018년 4월 5일
Dear User MinGwan, Thank you very much for staying with us again. With great pleasure we read, that you enjoyed your stay with us and that you remained satisfied with our services and facilities. Thank you for sharing your experience with other travellers and the whole Hilton Dresden Team is looking forward to hosting you again soon. Best regards Markus Rapatz General Manager

4/10 - 별로예요

jiyoung

좋아요: 객실의 편안함
방에서 나는 오래된 냄새
방안에서 퀴퀴한 냄새가 났음
2018년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden 님, 2018년 4월 6일
Dear User jiyoung, Thank you very much for taking the time to complete this review regarding your recent visit at the Hilton Dresden. We sincerely apologize for the inconveniences caused by the unpleasant smell in your guest room. We have forwarded your information to our Executive Housekeeper and the Chief Engineer to take corrective action immediately. We very much regret that this has clouded your impression to our property and we once again apologize for this occurrence. We are looking for the opportunity to welcoming you back to the Hilton Dresden. Best regards Markus Rapatz General Manager

10/10 - 훌륭해요

DAEHONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
its was best ever hotel
best ever
2018년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden 님, 2018년 4월 6일
Dear User DAEHONG, Thank you very much for staying at the Hilton Dresden and for taking your time to rate us. We are looking forward to welcoming you back again. Best regards Markus Rapatz General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
드레스덴에서 가장 머물고 싶은 호텔
드레스덴에서 가장 머물고 싶은 호텔. 저녁 시간 주변을 즐기기 좋음
2018년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden 님, 2018년 4월 11일
Dear Guests, Thank you for choosing the Hilton Dresden Hotel and for the nice words in your review. We are glad that your stay was memorable and that you enjoyed our services. We hope you will visit Dresden again soon and we will have the chance to welcome you again in our hotel. Best regards Markus Rapatz General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
드레스덴 추천 호텔
드레스덴에서 가장 머물고 싶은 호텔. 주변 관광과 저녁 시간에 즐길 것이 많음.
2018년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden 님, 2018년 4월 6일
Dear Guests, We have been very pleased to welcome you and to read about your nice experiences. It is important to us that you had a comfortable stay. We are looking forward to your next visit and giving our regards. Markus Rapatz General Manager

10/10 - 훌륭해요

Kay 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
드레스덴의 최고 중심지에 있는 호텔
드레스덴을 여행할 때 마다 머무르고 싶었지만 가격의 부담으로 갈 수 없던 곳을 2박3일 동안 머무를 수 있어서 아주 행복했다. 젬퍼 오페라, 브륄의 테라스, 알베르티눔, 프라우엔 키르헤... 드레스덴의 중요지점을 지척에 두고 있어서 들락날락하면서 120% 즐길 수 있는 호텔. 직원들도 친절하고, 저녁에는 욕조에 몸을 담그면서 하루의 피로를 씼어낼 수 있는 곳.
2017년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

BOKYOUNG

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
드레스덴 힐튼
대체적으로 좋았음
2017년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

eh

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
관광지에서 위치가 너무 좋은 호텔이다.
직원들은 매우 친절하고 객실은 깨끗하다. 드레스덴 구시가지 안에 호텔이 위치해 있어 어디를 가도 호텔과 가까웠다.
2017년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Changwoo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족했습니다.
만족했습니다.
2017년 6월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

jinho

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
수영장 조식뷔페 잠자리 그리고 위치 그냥 뭐 말할 필요가 없습니다... 드레스덴을 관광하기에 최적의 호텔입니다...

10/10 - 훌륭해요

정한결 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 호텔입니다.
쾌적한 공간에 주요 관광지인 광장, 궁전 등과 가까이 위치하고 있습니다(드레스덴 중심지 자체가 작아 어디 숙박하셔도 같을 것이라 생각합니다). 현대적 시설로 사용에 불편함 없습니다. 다만 중앙역과의 거리가 트램으로 3정거장 정도 되는데, 트램 정류장과 호텔의 거리가 보통 트램 1정거장 간격 정도로 떨어져 있고, 해당 구간이 자갈돌로 포장되어 있어 캐리어 운반하기가 난감합니다. 1박 숙박시 보증금 50유로를 요구합니다.

10/10 - 훌륭해요

Hyoseon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 위치의 최고의 호텔
주요관광지가 도보로 10분이내로 위치해 매우 편리했습니다. 편안한 침대와 청결한 객실상태까지 최고였습니다.
답변 제공: General Manager 님, 2017년 2월 6일
Dear Hyoseon, Thank you for choosing the Hilton Dresden Hotel and for the nice words in your review. We are glad that your stay was memorable and that you enjoyed our services. We hope you will visit Dresden again soon and we will have the chance to welcome you again in our hotel. Best regards Markus Rapatz General Manager

10/10 - 훌륭해요

NEXTIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
드레스덴의 가성비 좋은 호텔
드레스덴 시내에 위차하여 교통이 편리하고 Night Culture 를 즐기기에 좋다. 가성비 좋은 호텔
답변 제공: General Manager 님, 2016년 12월 5일
Dear Guest, Thank you very much for staying at the Hilton Dresden Hotel. With pleasure we read, that overall you remained highly satisfied with our services and facilities. We hope that we will have the opportunity to host you at the Hilton Dresden Hotel again in the future. Truly Yours, Markus Rapatz General Manager

10/10 - 훌륭해요

NEXTIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 좋은 호텔
드레스덴 시내 중심가에 위치하여 교통이 편리하고 저녁시간 즐길 문화가 좋다. 가성비 가장 좋은 호텔
답변 제공: General Manager 님, 2016년 12월 5일
Dear Guest, Thank you very much for staying at the Hilton Dresden Hotel. With pleasure we read, that overall you remained highly satisfied with our services and facilities. We hope that we will have the opportunity to host you again at the Hilton Dresden Hotel. Best regards Markus Rapatz General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 12일
Lieber Gast, wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt bei uns und Ihre Bewertung dazu. Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder einmal bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen Markus Rapatz Generaldirektor

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 12일
Lieber Gast, wir freuen uns über Ihre positive Bewertung und darüber, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt und hoffen, Sie besuchen uns bald wieder. Mit freundlichen Grüssen Markus Rapatz Generaldirektor

8/10 - 좋아요

Daniel

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
.Eine Zusatzoption für einen früheren Check in wäre wünschenswert.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Denise Wencker 님, 2024년 4월 3일
Sehr geehrter Daniel,vielen Dank für Ihren Hinweis zur Möglichkeit eines früheren Check-ins. Es freut uns, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu geben. Ihre Anregungen sind uns sehr wichtig, da sie uns dabei helfen, unseren Service kontinuierlich zu verbessern.Wir verstehen Ihren Wunsch nach Flexibilität bei der Anreise und möchten Ihnen versichern, dass es unser Ziel ist, Ihnen einen komfortablen und angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel Hilton Dresden zu ermöglichen. Wir werden Ihre Rückmeldung intern weiterleiten, um unsere Leistungen besser auf die Bedürfnisse unserer Gäste abzustimmen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen eine angenehme Zeit.Vielen DankMit freundlichen GrüßenDenise WenckerHilton Dresden Team

8/10 - 좋아요

Sophia

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Top Lage, super Service, hervorragendes Frühstücksbüffet. Die Zimmer waren sauber doch allerdings könnten die Badezimmer modernisiert werden. Der Wellnessbereich ist zu empfehlen.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden Team 님, 2024년 3월 18일
Sehr geehrte Sophia,vielen Dank für Ihre positive Rückmeldung. Wir freuen uns sehr, dass Sie unsere zentrale Lage, den zuvorkommenden Service und unser reichhaltiges Frühstücksbüffet schätzen. Ihr Feedback bezüglich der Badezimmer nehmen wir zur Kenntnis. Wir arbeiten ständig daran, die Erfahrungen unserer Gäste zu verbessern und schätzen Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen

10/10 - 훌륭해요

kiyoshi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
立地が非常に良い。 朝食がよかった。
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden Team 님, 2024년 3월 18일
Dear Kiyoshi,Thank you for your positive feedback. We're delighted you enjoyed our location and breakfast. Looking forward to welcoming you back to Hilton Dresden.Kind regards,

8/10 - 좋아요

Sandra 님, Alexandria

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hermoso hotel, solo no me dieron el cuarto que decía en mi reservación, pero todo lo demás bonito y en el centro.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Hilton Hotel Dresden 님, 2024년 3월 3일
Estimada Sandra,Gracias por su comentario positivo. Nos alegramos de que haya disfrutado de la ubicación y el ambiente de nuestro hotel. Lamentamos que haya habido una discrepancia en la asignación de habitaciones y esperamos volver a darle la bienvenida pronto al Hilton Dresden.Un cordial saludo,

8/10 - 좋아요

Volker

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Sehr gute Lage, Preis- Leistungsverhältnis passt. Kommt aber langsam in die Jahre
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Hilton Hotel Dresden 님, 2024년 3월 3일
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns, dass Sie unsere Lage und das Preis-Leistungs-Verhältnis schätzen. Wir arbeiten stetig daran, unseren Service und unsere Einrichtungen zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen,

6/10 - 괜찮아요

Michelle

좋아요: 청결 상태
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden Team 님, 2024년 3월 3일
Sehr geehrte Michelle,vielen Dank für Ihre Bewertung. Jedes Feedback ist für uns sehr wichtig. Es tut uns leid, dass wir Ihren Erwartungen nicht vollständig entsprechen konnten.Wir würden uns freuen, Sie wieder in unserem Hilton Dresden begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen

8/10 - 좋아요

Yaron

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Somewhat old Hilton, but kept good. I wish it was easier with the warming system (on the wall under the curtains), and some more Engkish channels on TV.
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Hilton Hotel Dresden 님, 2024년 3월 3일
Dear Yaron,Thank you very much for your feedback. We are pleased that you generally enjoyed your stay at the Hilton Dresden. Your comments regarding our heating system and TV offering have been noted and will help us to improve our service. We hope to welcome you again soon.With kind regards,

8/10 - 좋아요

Rita

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden Team 님, 2024년 3월 3일
Sehr geehrte Rita,wir freuen uns über Ihre tolle 4*-Bewertung! Vielen Dank, dass wir ein Teil Ihrer wunderbaren, unvergesslichen Erfahrung sein durften. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen

6/10 - 괜찮아요

Jens

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden Team 님, 2024년 3월 3일
Sehr geehrter Gast,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu geben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen

10/10 - 훌륭해요

Christian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Hilton Hotel Dresden 님, 2024년 3월 3일
Sehr geehrter Gast,Wir sind sehr dankbar für Ihre 5-Sterne-Bewertung! Ihr Feedback ist sehr wichtig für uns, denn es hilft uns zu wissen, dass wir den bestmöglichen Service bieten. Wir freuen uns, dass Sie eine wunderbare Zeit bei uns hatten und dass wir Ihren Aufenthalt angenehm und unvergesslich gestalten konnten. Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen dürfen.

8/10 - 좋아요

Kenneth Steven

좋아요: 청결 상태
Give the hotel 3.5 stars. Flight was cancelled so had to stay extra night. Stayed at the Relax & Chateau. THAT property is 5 stars and no comparison. Price was the same. Hilton sauna is clean, but very small, tight spaces. Hot tub was luke warm. Service in Executive Lounge was very lacking. Staff there was incredulous if I even asked for a soda or ice. Gym equipment was worn and torn at many pieces yet some equipment modern, like a Peloton and the cardio equipment. Hotel concierge was best part. He was excellent and very helpful. Front desk staff wasn’t knowledgeable at all about where to obtain euros, when an ATM turned out to be right in the lobby. Front desk didn’t think to invite me to the hotel NYE party. Just inconsistency and oddities in service and conditions.
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Hilton Hotel Dresden 님, 2024년 3월 3일
Dear Kenneth Steven,Thank you for your feedback. We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We always strive to ensure the comfort and well-being of our guests. We take your points very seriously and see them as an opportunity to improve our service. We are pleased that you appreciated our concierge service. We hope to welcome you again in the future.Yours sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Mario

2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden Team 님, 2024년 3월 3일
Sehr geehrter Mario,Positive 5*-Bewertungen sind großartig! Danke, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ein positives Feedback zu geben!Mit freundlichen Grüßen

8/10 - 좋아요

Stefanie

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden Team 님, 2024년 3월 3일
Sehr geehrte Stefanie,vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit besten Grüßen,

10/10 - 훌륭해요

Scott

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Staff was friendly, hotel was nice and the location was great. Our only issue was they weren’t able to do laundry service because we were there during a weekend. It would have been nice if they advertised that their laundry service was Monday to Friday only so we could have planned better.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Hilton Hotel Dresden 님, 2024년 3월 3일
Dear guest,Thank you very much for your feedback. We are pleased that you appreciate our staff as well as the location and ambience of our hotel. However, we regret that you were unable to use our laundry service. We take your comments seriously and thank you for letting us know. It would be our pleasure to welcome you again in the future.With kind regards,

8/10 - 좋아요

Ruth

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Hilton Dresden Team 님, 2024년 3월 3일
Dear Ruth,Thank you very much for your positive feedback.We are delighted that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back to the Hilton Dresden very soon.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Martine

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Christmas markets
Perfect location for beautiful Christmas markets
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: DWencker 님, 2024년 4월 3일
Dear Guest,It's delightful to know that you found our location to be perfect, especially during the festive season. The Christmas markets indeed add a special charm to the surroundings, making it a wonderful time for our guests to explore and enjoy the city.At Hilton Hotel Dresden, we always aim to provide an outstanding experience amidst an inviting atmosphere and prime locations. Your feedback is encouraging as it appears we have been successful in providing you with such an experience.We hope that the rest of your stay was equally pleasant and that you had the chance to indulge in other experiences that our hotel and the city have to offer.Should you choose to visit Dresden again during the Christmas season or otherwise, we would be more than happy to welcome you back and ensure your stay is nothing short of memorable.Kind regards,Denise WenckerHilton Hotel Dresden

6/10 - 괜찮아요

Anke

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Gut
Das Hotel ist sehr in die Jahre gekommen und definitiv keine vier Sterne wert. "Hilton" steht eigentlich für Luxus, aber davon ist in den Zimmern absolut nichts zu merken. Die Badezimmer sind eine Katastrophe und in einem derart schlechtem Zustand. Dennoch überzeugt das Hotel von seiner günstigen Lage, da es sehr zentral liegt. Sehr lobenswert ist aber das Frühstücksbuffet, absolut top und beide Daumen hoch dafür.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Denise Wencker 님, 2024년 4월 3일
Sehr geehrte Anke,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen. Es tut uns leid zu hören, dass einige Aspekte Ihres Aufenthaltes nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben.Uns ist bewusst, dass die Erwartungen an unser Haus aufgrund der Marke "Hilton" sehr hoch sind. Wir bemühen uns stets, das Erlebnis unserer Gäste durch unsere Dienstleistungen und Einrichtungen zu verbessern und zu optimieren. Ihre Anmerkungen hinsichtlich der Zimmer und Badezimmer sind uns sehr wichtig.Es freut uns jedoch zu hören, dass die Lage unseres Hotels und unser Frühstücksbuffet Ihren Erwartungen entsprochen haben. Es ist unser Ziel, ein hohes Maß an Service und Qualität zu liefern, um eine angenehme Erfahrung zu gewährleisten.Wir hoffen, dass wir die Gelegenheit haben, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen ein verbessertes Erlebnis bieten zu können. Mit freundlichen GrüßenDenise WenckerHilton Dresden Team

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Do not recommend
The hotel rooms are very very worn out and old, no service by the hotel staff at all. Make note there is no luggage assistance so when you travel with many luggages or with elderlies, do not stay here.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: DWencker 님, 2024년 4월 3일
Dear Guest,It is with sincere regret that we note your dissatisfaction with your recent stay at the Hotel Hilton Dresden. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay of our valued guests.It appears that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We understand that comfort and convenience are key factors in a hotel stay, and it's quite unfortunate that you found the condition of our rooms less than satisfactory. We are committed to providing our guests with quality accommodations, and your feedback gives us insight into areas that may require our attention.Regarding the lack of luggage assistance, we understand how this could have added to your inconvenience, particularly with multiple bags or when accompanying elderly guests. This is certainly not representative of the level of service we aim to provide.Your experience matters greatly to us and we truly value your feedback. Rest assured, we are listening to your comments and will use them as we continually review and enhance our guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, for a more satisfying stay.Kind regards,Denise WenckerHilton Dresden Team