표시된 모든 이용 후기는 실제 고객 경험을 기반으로 하며, 저희를 통해 숙박을 예약하신 고객님만이 이용 후기를 제출하실 수 있습니다. 저희는 지침에 따라 이용 후기를 검증하고 긍정적인 이용 후기와 부정적인 이용 후기를 모두 게시합니다.자세한 정보새 창에서 열림
평점 10 - 훌륭해요. 1002개 이용 후기 중 208개" "
10 - 훌륭해요
208
평점 8 - 좋아요. 1002개 이용 후기 중 194개" "
8 - 좋아요
194
평점 6 - 괜찮아요. 1002개 이용 후기 중 180개" "
6 - 괜찮아요
180
평점 4 - 별로예요. 1002개 이용 후기 중 183개" "
4 - 별로예요
183
평점 2 - 너무 별로예요. 1002개 이용 후기 중 237개" "
2 - 너무 별로예요
237
6.0/10
청결 상태
6.8/10
직원 및 서비스
5.6/10
편의 시설/서비스
5.8/10
숙박 시설 상태 및 시설
6.0/10
친환경
이용 후기
4/10 - 별로예요
Jorge
2024년 4월 9일
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Jorge
2024년 4월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Mark
연인과의 여행
2024년 4월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The kitchen to the room was awesome
Mark
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 4월 18일
Hi Mark, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
6/10 - 괜찮아요
Candy
가족 여행
2024년 4월 7일
좋아요: 편의 시설/서비스
We l8ke kitchen in remove.
Candy
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 4월 18일
Hi Candy, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6
2/10 - 너무 별로예요
Bernadette
출장 여행, 가족 여행
2024년 4월 7일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The receptionist was not very professional, They said they didn’t have the room I requested, so they gave me a different one and it was
dirty
Bernadette
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 4월 18일
Hi Bernadette, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6
2/10 - 너무 별로예요
Robin
2024년 4월 7일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Robin
2024년 3월에 7박 숙박함
4/10 - 별로예요
Victoria
가족 여행
2024년 4월 6일
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
La habitación está muy sucia, no aspiran la alfombra y tiene boronas y basura, no dejan toallas completas, ni champú
Victoria
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 4월 18일
Hi Victoria, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
2/10 - 너무 별로예요
cheryl
2024년 3월 30일
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Never again, Coffee machine didn't work, terrible sheets, fitness center, was closed, no dinning at all, I felt unsafe,the back door was broke anyone off the street can just walk right end, Smelly hallways. Shower was great.
cheryl
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 4월 10일
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6
10/10 - 훌륭해요
Mark
연인과의 여행
2024년 3월 28일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
this property, the staff and the room all together is such a great deal.
Mark
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 4월 10일
Hi Mark, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
2/10 - 너무 별로예요
Elisa
아이를 동반한 가족 여행
2024년 3월 27일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I’m sorry but this property is extremely dirty . It’s a great location but I wished I would have spent just a little more for the cleanliness . It smelled like urine and a complete dump . It’s quite disgusting. I have never experienced this before and would save you the trouble .
Elisa
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 4월 10일
Hi Elisa,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
4/10 - 별로예요
Ernesto
아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
2024년 3월 23일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sketchy
Ernesto
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 4월 3일
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6
6/10 - 괜찮아요
Sandra
아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
2024년 3월 19일
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
It was a nice stay. Very convenient be aus we were going to Legoland. Place had a good vibe to it. I’m a little OCD about stains so it was mostly clean but it could use a good rig and furniture cleaning.
Sandra
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 3월 26일
Hi Sandra,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6
4/10 - 별로예요
Amy
가족 여행
2024년 3월 17일
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Door to room was hard to open, Room had dirty floors, smelled like weed and fried food. Furniture and curtains worn and full of holes.
Amy
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 3월 26일
Hi Amy,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
4/10 - 별로예요
Guadalupe
가족 여행
2024년 3월 16일
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Needs updating more security and cleanliness by updating the rooms
Guadalupe
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 3월 26일
Hi Guadalupe,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 - 별로예요
vicente armando
2024년 3월 14일
vicente armando
2024년 3월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Danielle
2024년 3월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Danielle
2024년 2월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Mark
연인과의 여행
2024년 3월 4일
Very much a better version of the regular motel 6
Mark
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 3월 12일
Hi MarkThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
2/10 - 너무 별로예요
Hannah
2024년 3월 3일
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Hannah
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 3월 14일
Hi Hannah,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
6/10 - 괜찮아요
Dianna
연인과의 여행
2024년 3월 2일
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is Ok. It’s the details not being paid attention to. No towels, paper towels, shampoo no hairdryer . Furniture needs replacing. It’s a good location 5 minutes from the beach. Bed was ok.
Dianna
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 3월 12일
Hi Dianna,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 - 훌륭해요
Christian
2024년 3월 1일
Christian
2024년 2월에 7박 숙박함
2/10 - 너무 별로예요
Nga
2024년 2월 28일
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The room if you are lucky to get one that works is good. Lobby, hallway, elevator is dirty. Front entrance smell of weed.
Nga
2024년 2월에 10박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 3월 12일
Hi Traveler,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
8/10 - 좋아요
Mari
반려동물 동반 여행, 가족 여행
2024년 2월 25일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
For the price it was wonderful. Kitchenette and large refrigerator. Rooms are clean..Minor maintenance is needed but definitely will stay again
Mari
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 3월 6일
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 - 좋아요
Robin 님, Escondido
2024년 2월 25일
Robin
2024년 2월에 1박 숙박함
2/10 - 너무 별로예요
Emily
2024년 2월 24일
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Property is still under renovation, should not be a 3-star. carpet is filthy dirty, looks like a rundown ghetto. very disappointed.
Emily
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 3월 6일
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 - 훌륭해요
Amy
연인과의 여행, 반려동물 동반 여행
2024년 2월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Maritza & from desk staff were so accommodating for our entire stay. We had to be out of our Apt for a Fumigation. They made us feel safe & @ home. Everyone was very friendly to our dog Bowie as well. We appreciated all the hospitality & friendly environment.
Amy
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 3월 6일
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 - 별로예요
nongyao
2024년 2월 20일
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It’s so noisy
nongyao
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 2월 28일
Hi Nongyao, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 - 괜찮아요
john
연인과의 여행
2024년 2월 19일
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
major plumbing leak repair shut the water off from 7:00 am to 11:00 am really bad timing, leak had been going on for days
john
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 2월 28일
Hi John,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 - 별로예요
alicia
2024년 2월 18일
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
The property is nice. The room is not clean. There were beer tops on the floor and a blood stain on the lamp shade. The windows do not shut properly. There was no running water in the morning that we woke up.
alicia
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 2월 28일
Hi AliciaThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
2/10 - 너무 별로예요
Loren
2024년 2월 18일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Under construction with no water from 7 AM to 11. Signs posted all over the place at 12 still no water.
Loren
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 2월 28일
Hi Loren,We really appreciate you taking the time to leave a review and couldn’t be sorrier for the inconvenience our renovations caused during your stay. We take a lot of pride in keeping our properties up to date so every guest experience is a good one, and hope that next time, your stay is more enjoyable and welcoming. Lilith#Team6
6/10 - 괜찮아요
tao
2024년 2월 15일
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
tao
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 3월 15일
Hi Traveler, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6
10/10 - 훌륭해요
Otis
2024년 2월 9일
좋아요: 청결 상태
That they got lodged carrier
Otis
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 2월 21일
Hi Otis,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
2/10 - 너무 별로예요
Donald
아이를 동반한 가족 여행, 출장 여행, 가족 여행
2024년 2월 6일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Terrible place.
Donald
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 2월 13일
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
2/10 - 너무 별로예요
Jen
아이를 동반한 가족 여행
2024년 2월 5일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nothing worked. Everything broken and dirty. Our room was nonsmoking but smelt like an ashtray. No, wash clothes, hand towels, proper sized bath towels, holes in walls, trash in shower drains…
Jen
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 2월 13일
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
2/10 - 너무 별로예요
Michael
가족 여행
2024년 2월 5일
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This place is a dump. My socks are filthy from walking around in the room. Tub was dirty, keys would not work, stinky smells in the elevator. I could go on but it would only gross you out.
Michael
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 2월 13일
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
6/10 - 괜찮아요
Elizabeth
아이를 동반한 가족 여행
2024년 1월 25일
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
La habitación tiene un olor feo, la lavadora de platos sucia y el horno microondas también ,y sonaba en las noches una alarma dentro de la habitación perturbado el sueño lo bueno q es tranquilo nadie molesta solo mejorar esos aspectos
Elizabeth
2024년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: MP - Guest Relations Manager 님, 2024년 1월 27일
Hola Elizabeth, Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios con nosotros. Lamentamos saber que su experiencia en esta ocasión no ha cumplido con sus expectativas. He compartido esto con el equipo para que podamos mejorar las instalaciones y brindar una excelente experiencia a nuestros clientes en su estadía aquí con nosotros. Valoramos las opiniones de nuestros clientes y nos gustaría agradecerle por informarnos sobre esto.
10/10 - 훌륭해요
Ellyse
2024년 1월 20일
Ellyse
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: MP - Guest Relations Manager 님, 2024년 1월 21일
Hello Ellyse, We’re so happy to hear that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you again soon!
2/10 - 너무 별로예요
Patricia
2024년 1월 15일
Patricia
2024년 1월에 7박 숙박함
8/10 - 좋아요
Deborah
2024년 1월 9일
I liked the spacious rooms, the staff was good for the most part,meaning some were helpful
Deborah
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: MP - Guest Relations Manager 님, 2024년 1월 21일
Hello Deborah, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.
2/10 - 너무 별로예요
실제 이용하신 고객
2024년 1월 8일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: MP - Guest Relations Manager 님, 2024년 1월 21일
Hello Valued Customer, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.
10/10 - 훌륭해요
Joseph
2024년 1월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Peaceful, helpful made me joyful.....😂
It was a peaceful trip to the Studio 6 hotel. All employees were very helpfull especially the pretty lady at the front desk in the morning. She was really helpful. I would recommend STUDIO 6 to all.
Joseph
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 1월 16일
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 - 너무 별로예요
Kirsty
2024년 1월 6일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Property very run down. Garbage everywhere. Hot water went out while we were there and wasn’t to be fixed for several days so we left. Holes in towels. A/C and heat in room broken. Dirty rooms and common areas. Laundry facility and exercise room out of order.
Kirsty
2023년 12월에 13박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 1월 16일
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
10/10 - 훌륭해요
Roy
2024년 1월 6일
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everthing I needed for my stay wss there!!!!
Roy
2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 1월 16일
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
6/10 - 괜찮아요
Deborah
2024년 1월 5일
I loved the room size and the layout of the room ( a good use of space). We had a uncovienance of no hot water for several days. I asked for a consideration if at least a day of computation. I did get a discount for the next two days of a 10 0/0 more than my original discount through Expedia; although, I could have maintained the same discount if I had booked several days in advance. I'm also sad that after staying several days that the only thing I think about every few days is that the front desk may be upset that I'm not there right at 11:00. I have always booked online. The can see that my intention are to stay on with my stay. Otherwise with the exception of the attitude I get then I bring my room rent. It would have been nice to know when they had a problem with hot water; it was expected to last for 2 to 3 days. I rented a room at a motel 6 near by to shower and get ready for a very important appointment. It would awesome to get that back at the very least.
If the water thing did not happen then I would say it is affordable for a long stay, like I said before the rooms are spacious and the grounds are kept up. It could use a bit of a face lift and a deep cleaning in the hall ways. Most of all I would love to see smiling faces on the other side of the counter when I pay my room rent.
Deborah
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 1월 16일
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 - 좋아요
Carlos
2024년 1월 5일
좋아요: 직원 및 서비스
Carlos
2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: MP - Guest Relations Manager 님, 2024년 1월 21일
Hello Carlos, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.
2/10 - 너무 별로예요
Mayra 님, CORONA
가족 여행
2024년 1월 3일
별로예요: 편의 시설/서비스
Very bad
Mayra
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 1월 8일
Hi Mayra,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
4/10 - 별로예요
Nichole
2024년 1월 2일
Nichole
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: MP - Guest Relations Manager 님, 2024년 1월 23일
Hello Nichole, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.
4/10 - 별로예요
Joyce
가족 여행
2024년 1월 2일
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Joyce
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: MP - Guest Relations Manager 님, 2024년 1월 21일
Hello Joyce, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.
6/10 - 괜찮아요
Miriam
아이를 동반한 가족 여행
2024년 1월 2일
There water heater went out and had no warm water for half our stay but we did get a reimbursement. They also tried to fix it but due to the holidays it couldn't happen overall great experience.
Miriam
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: MP - Guest Relations Manager 님, 2024년 1월 31일
Hello Miriam, We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and we would like to make things right. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.
4/10 - 별로예요
nicole
가족 여행
2024년 1월 2일
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Hotless in Carlsbad
No hot water foe three days over New Years holiday. Management said boiler is broken and no one can come to look at it until jan 2. Offered a refund and to check us out. Many people like us had to stay. Not an option for us at thiis late stage of the holiday. Lots of dog owners that do not pick up dog feces so have to watch where you walk. Sheets and bedspreads stained. Hallways carppets not clean. Trashcans in hallways and outside overfilled. Smokers everywhere that leave their butts at entrance of hotel. Not a pleasant stay. Management knows about all of this and does not serm to care.
nicole
2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 1월 8일
Hi Nicole,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
4/10 - 별로예요
Loc
가족 여행
2024년 1월 2일
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Terrible experience at Carlsbad Studio 6
The staffs were friendly but the place conditions were awful. We didn’t have hot water, shampoo or conditioner. The area around the AC was soaked wet. The sink was clogged. It’s obviously the room was in no condition for rent. The hall way floor carpet was so dirty.
Loc
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 1월 8일
Hi Loc,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 - 좋아요
Jason
아이를 동반한 가족 여행
2024년 1월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Jason
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: MP - Guest Relations Manager 님, 2024년 1월 21일
Hello Jason, We’re so happy to hear that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you again soon!