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그랜드 호텔 브레겐츠 엠갤러리 여행 후기

4 out of 5
그랜드 호텔 브레겐츠 엠갤러리
Platz Der Wiener Symphoniker 2, Bregenz, Vorarlberg

이용 후기

8.4

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 561개 이용 후기 중 231개" "
평점 8 - 좋아요. 561개 이용 후기 중 220개" "
평점 6 - 괜찮아요. 561개 이용 후기 중 76개" "
평점 4 - 별로예요. 561개 이용 후기 중 22개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 561개 이용 후기 중 12개" "

8.8/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

8.8/10

편의 시설/서비스

8.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.8/10

친환경

이용 후기

6/10 - 괜찮아요

Jinwoo

출장 여행
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 24일
Dear Guest,thank you very much for your review, we would like to apologize for the inconvenience, we will surely do our best to avoid these in the future. Best regards Filip VlachGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

hospital

2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 8월 30일
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service!Kind regards, Filip Vlach, General Manager

8/10 - 좋아요

Bo Hyun

2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2022년 3월 14일
Herzlichen Dank, es freut mich sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Mit freundlichen Grüßen Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Ho Bin

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Best bed ever
Best bed matrix. Super comfortable and I would like to buy same one.
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2021년 10월 25일
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service! The bed is called Sofitel MyBed and you can buy it on the Sofitel e-shop website. :) Kind regards, Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

8/10 - 좋아요

Emanuele

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Frühstück war sehr chaotisch
2023년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Aku

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Nermin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Mag FH Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

lorant

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Felix

2023년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Chun Wa Westly

2023년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Hichem

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Calme&Confort
2x jours pour se reposer dans le calme et le confort.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Dear Guest,We very much appreciate your great comments regarding your stay at the Grand Hotel Bregenz. It is always a pleasure to receive such feedback.Kind regards, Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Jasmin

2023년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Norbert

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Beatrice

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr nettes Personal. Sauber. Bahnhofsnahe.
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung, es freut uns sehr dass wir Sie mit unseren Leistungen überzeugen konnten und wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Thomas

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tolle Lage, Toller Service! Gerne wieder
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Alain

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Magnifique
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service!Kind regards, Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Claude

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hervorzuheben ist das tolle Team um den Restaurantleiter Ondrej Jancar. Egal ob beim Frühstück, beim Abendessen oder an der Bar, man wird verwöhnt von äusserst zuvorkommenden und sympathischen Mitarbeitenden. Man hat bei jedem Aufenthalt wieder das Gefühl, dass man alte Freunde trifft.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Vielen herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung und Ihre ausführlichen Beschreibung. Nochmals vielen Dank und mit freundlichen Grüßen Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Yeliz

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Von Personal bis Unterkunft hat uns alles sehr gut gefallen. Der Spa Bereich hat uns überzeugt und auch Sonderwünsche seitens Personal werden nicht abgelehnt
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Michael

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Alain

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Dear Guest,We very much appreciate your great comments regarding your stay at the Grand Hotel Bregenz. It is always a pleasure to receive such feedback.Kind regards, Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Sylvester

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Zentral und sauber
Sauber, großes Zimmer angenehmes Bett
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihre lobenden Worte, die wir gerne mit den Kollegen teilen. Mit freundlichen Grüßen Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Andreas

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We enjoyed our stay!
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Dear Guest, Allow me thank you for your kind words about our property and for sharing them with the other users!Greetings from Bregenz, Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

carlo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Top Hôtel
Top Hôtel very Kind staff !
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Dear Guest,We very much appreciate your great comments regarding your stay at the Grand Hotel Bregenz. It is always a pleasure to receive such feedback.Kind regards, Filip Vlach, General Manager

8/10 - 좋아요

Shadi

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Empfehlungswert👍
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Sehr geehrter Gast, herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung, es freut uns sehr dass wir Sie mit unseren Leistungen überzeugen konnten und wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hause begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Ihr Filip Vlach, General Manager

8/10 - 좋아요

Cornelia

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Herzlichen Dank, es freut mich sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Mit freundlichen Grüßen Ihr Filip Vlach, General Manager

8/10 - 좋아요

Björn

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 12월 6일
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service!Kind regards, Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Guillermo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 30일
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service!Kind regards, Filip Vlach, General Manager

8/10 - 좋아요

Reto

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Alles gut 😊
Guter Service, zentral gelegen, sehr gutes Frühstücksbüffet.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 30일
Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihre lobenden Worte, die wir gerne mit den Kollegen teilen. Mit freundlichen Grüßen Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Johanna

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr schöne Unterkunft, Personal sehr freundlich, ich komme gerne wieder!
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 30일
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Ihr Filip Vlach, General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Jan

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 30일
Dear Guest,thank you for your review on Hotels.com. I am very sorry to see that you have been completely dissatisfied with your stay. Unfortunately you have put no comments for us to see what went so wrong. Would you please kindly let us know, so we can avoid the mistakes for the future?Once again I am very sorry and I hope to hear from you. With kind regards,Filip VlachGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Eva

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 30일
Herzlichen Dank, es freut mich sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Mit freundlichen Grüßen Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Serkan

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 24일
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service!Kind regards, Filip Vlach, General Manager

6/10 - 괜찮아요

Stefan

연인과의 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel convenient to train station and lake. Check in was not smooth as the first room assigned to us reeked of smoke. Fortunately this was quickly remedied and we were moved to another room. Also at the welcome reception there was a bit of a language barrier or misunderstanding as the option to not clean the room wasn’t explained correctly…she told us it wouldn’t be cleaned for 1 day which would have been fine, but it wasn’t cleaned for our entire stay. We did ask to have it cleaned, but it never was. Tip: go up to the pool area and get clean towels from there. The shower stall seal was ineffective and flooded the floor. Hotel rents decent bicycles at a much lower price than the bike rental shops in town. Overall, our stay wasn’t “grand”… was expecting a more luxurious experience for that price.
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 24일
Dear Guest,thank you very much for your review and information, we would like to apologize for the inconvenience, we will surely do our best to avoid these in the future. Best regards Filip VlachGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Claude

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 24일
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Ihr Filip Vlach, General Manager

8/10 - 좋아요

Kumar

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Alles gut
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 24일
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Ihr Filip Vlach, General Manager

8/10 - 좋아요

Caroline

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 24일
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service!Kind regards, Filip Vlach, General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Alles in Ordnung
Sehr freundlicher Empfang. Soweit alles in Ordnung, allerdings finde ich Teppichboden nicht zeitgemäß, es wurde aber im Vorfeld darauf hingewiesen, dass alle Zimmer mit Teppich ausgestattet sind. Tolles Frühstücksbuffet, wenn auch etwas teuer. Parken kein Problem. Viele Restaurants in der Nähe. Ruhig, obwohl neben den Bahngleisen.
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 24일
Herzlichen Dank, es freut mich sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Mit freundlichen Grüßen Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Manuel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 16일
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service!Kind regards, Filip Vlach, General Manager

6/10 - 괜찮아요

Beth

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
This property could be a great place. However there was minimal service( we waited at the bar for over 10 min and then left), the toilet didn’t flush well, and there was a hideous black stain on the carpet. What staff were there were nice, and the location, about 2 blocks from the lake, was ideal.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 16일
Dear Guest,thank you very much for your review and information, we would like to apologize for the inconvenience, we will surely do our best to avoid these in the future. Best regards Filip VlachGeneral Manager

4/10 - 별로예요

Amanda

좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
별로예요: 직원 및 서비스
I hated this hotel to be honest. Unless you want to spend a lot of time at the casino I see no reason to stay here. First they made us park about a 1/4 mile from the hotel in a gravel lot when there is a ton of parking right in front of the hotel but we were told that was only for casino guests. They have no where to unload your baggage either so you are expected to walk with all your luggage from the P2 lot. Ridiculous. The bed was as hard as any I’ve ever seen, I could barely stand it, I slept horribly, and my back was killing me the next day. The balcony looks over trash and has no view except of cranes doing construction, which was loud and distracting. The breakfast is expensive so we did not go. There is a very large step into the shower, it sits up at least 9-10 inches, which is very unsafe, especially getting out when wet as there is nothing to hold onto. No English channels or access to Netflix or something on tv (except news). I stayed at 5 hotels on my European vacation and this was by far the worst.
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 16일
Dear Guest, thank you for you review on Expedia. I am very sorry to see that you have not been satisfied with your stay in our hotel. I can assure you that our guests find a lot of reasons why to stay in our hotel as there are many activites to do around. I am not sure what you mean by "made us park" as we have nobody actually instructing our guests where to park on the street. We do advise our guests where to park when they approach as at the reception. Also there is a city and hotel signage point to our parking place, which is about 50 meters from the hotel entrance. We do have an access to arrive right at the entrance to the hotel to unload the luggage and I informed your husband about it on the day of departure. We also offered you a luggage assistance. I am very sorry to see that the information has not obviously been passed to you. I apologize for the fact that you did not find our Sofitel MyBed concept comfortable and you could not sleep well. I am very sorry about that. Our balconies all overlook the park (which is daily cleaned by the city and there is no trash) and there is the famous Opera House visible in the back where they are now building an extention. I am sorry that this caused disturbance to you. Please note that our Breakfast price is in line with the category and with the prices of our competitors. Our bathrooms fulfill all the saftey refulations of Austria and EU. I am sorry that you found the step, (which is needed to protect the water coming our of the shower box) unsafe. Indeed there are only English channels with news on our TVs and our guests have the possibility to connect to the TV through Chromcast and broadcast whatever content from their device. I would like to apologitze to you for all the inconvenience you faced in our hotel and I if you would like to discuss your dissatsfaction further, I am personally at you disposal. With kind regards,Filip VlachGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Cassandra

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very convenient location, making it easy to explore Bregenz by foot. Right next to the train station, but still quiet and felt safe. Steps away from the pathways along the waterfront. Rooms were clean and spacious. Staff were very friendly. Next time I’m in Bregenz, I’ll book here again!
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 16일
Dear Guest,We very much appreciate your great comments regarding your stay at the Grand Hotel Bregenz. It is always a pleasure to receive such feedback.Kind regards, Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Sascha

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 6일
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Ihr Filip Vlach, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Michele

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 4일
Herzlichen Dank, es freut mich sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Mit freundlichen Grüßen Ihr Filip Vlach, General Manager

6/10 - 괜찮아요

Andre

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태
Könnte so schön sein aber momentan nicht wirklich
Das Grand Hotel hat an sich beste Voraussetzungen um ein echtes Grand Hotel zu sein: perfekte Lage, modernes Haus, gute Einrichtung. Das bringt aber nichts, wenn die Teppichböden schmutzig sind, im Zimmer ein schwerer Geruch in der Luft liegt und die Sauna gar nicht erst angeschaltet ist sondern nur nach Anmeldung (man muss zurück ins Zimmer laufen) und morgens gar nicht nutzbar ist da erst ab 15 Uhr verfügbar. Frühstück war okay
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 4일
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung und bitte entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Mit freundlichen Grüßen,Filip VlachHoteldirektor

10/10 - 훌륭해요

Axel

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 4일
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung. Ihr Filip Vlach, General Manager

8/10 - 좋아요

Tim

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Enjoyed a lovely stay with friendly staff. Everything was great but the non smoking room was used for smoking just shortly before my stay and smelled still a lot like cigarettes.
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 4일
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service!Kind regards, Filip Vlach, General Manager

8/10 - 좋아요

Anne

좋아요: 청결 상태
Wir hatten zunächst ein sehr kleines Zimmer, konnten aber wechseln
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Filip Vlach 님, 2023년 10월 4일
Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihre lobenden Worte, die wir gerne mit den Kollegen teilen. Mit freundlichen Grüßen Ihr Filip Vlach, General Manager