야외 수영장, 08:00 ~ 20:00 오픈, 무료 카바나, 수영장 파라솔

포 포인츠 바이 쉐라톤 캉쿤 센트로 여행 후기

4 out of 5
포 포인츠 바이 쉐라톤 캉쿤 센트로
Avenida Tulum, MZ 1, Lote 2, SM 12, Cancun, QROO

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 656개 이용 후기 중 358개" "
평점 8 - 좋아요. 656개 이용 후기 중 198개" "
평점 6 - 괜찮아요. 656개 이용 후기 중 54개" "
평점 4 - 별로예요. 656개 이용 후기 중 24개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 656개 이용 후기 중 22개" "

9.0/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

9.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mas ou menos
Staffs were very kind and helpful, but I couldn't recommend this hotel to stay. First, My first suite room was very dark and had a bad smell like mold. I couldn't stand that smell because of sickness. So they changed my room. The second one was better. Second, location is really bad. It's not exactly located in downtown, you have to take a taxi. But, it's really hard to get a taxi around the hotel. And the taxi connected with hotel is a little bit expansive than others.
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Four Points by Sheraton Cancun Centro 님, 2019년 12월 27일
Dear Guest, Thank you for sharing the experience of your stay at Four Points by Sheraton Cancun Centro, the feedback we receive from our guests is very important to us as it helps us in our continuing effort to improve our service. Here at Four Points, we strive to deliver a standard of service that exceeds all of our guests' expectations. Stay Well

10/10 - 훌륭해요

Yeon Ho

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good value
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Four Points by Sheraton Cancun Centro 님, 2019년 2월 2일
Dear Guest, Thank you for sharing the experience of your stay at Four Points by Sheraton Cancun Centro, the feedback we receive from our guests is very important to us as it helps us in our continuing effort to improve our service. Here at Four Points, we strive to deliver a standard of service that exceeds all of our guests' expectations. Stay Well

10/10 - 훌륭해요

Yeon Ho

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good value
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Four Points by Sheraton Cancun Centro 님, 2019년 2월 2일
Dear Guest, Thank you for sharing the experience of your stay at Four Points by Sheraton Cancun Centro, the feedback we receive from our guests is very important to us as it helps us in our continuing effort to improve our service. Here at Four Points, we strive to deliver a standard of service that exceeds all of our guests' expectations. Stay Well

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 6월에 1박 숙박함
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: FP CANCUN 님, 2017년 7월 8일
Estimado Huésped, Agradecemos sus comentarios sobre su experiencia en nuestro hotel, ya que es la mejor herramienta para identificar áreas de oportunidad o reconocer a nuestros asociados por su servicio. Como usted indica no cumplimos con la asignación de su reservación ya que hubo un desperfecto en la habitación reservada, pero se le entrego una Habitación Deluxe Vista a la Laguna y usted reservo la misma categoría pero con terraza, y por el inconveniente se le hizo un descuento en la tarifa y se le otorgaron los desayunos a usted y a su acompañante en cortesía. Adicional se habló con la persona que nos contrató el evento sobre el incidente con su habitación, el cual nos confirmó que todo estaba bien y que no había problema, y que todo estaba excelente en sus eventos y alimentos contratados. Lo invito a que me platique más de su experiencia en nuestro hotel al correo juan.colmenero@fourpoints.com. Lo esperamos pronto para que se hospede nuevamente en su casa lejos de casa, y vuelva a disfrutar de nuestro excelente hotel. Saludos Juan Pablo Colmenero Director de Ventas

6/10 - 괜찮아요

Sara

Four points Sheraton is actually runed by Marriott Bonvoy. This hotel was not new, older but a little renovated. The sheets were very cheap, polyester quality that had old curly hair, eyebrow hair and make up on the sheets. It was connected to a 24 hour hospital. Which was extremely odd. There was a flickering light in the room. The light in the bathroom felt like hospital light. The AC never got cold. The hotel food was ok. The hotel only provided one bottle of water and wanted to charge 60 pesos for another one for a room we booked for 275$. There are no convenient stores or restaurants around the hotel, you must cross the highway to get to a mall. I would not be back or recommend this hotel.
2024년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Samira

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great overnight stay
2024년 4월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Eduardo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Me agradó el hotel, muy atento su personal, cuarto amplio y limpio, zona tranquila
2024년 3월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Adam

단체 여행
좋아요: 청결 상태
The hot water in our room was not working for whatever reason. The maintenance guy came up and ran the water for a few minutes and it got warm but the next morning when I went take a shower the water never even got warm. It's strange since our friends who were staying on the same floor had no issue. Also, the smoke detector was directly above the bed and was flashing the entire night.

8/10 - 좋아요

Norman

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This property is connected to the Galenia Hospital and this feature was very unique and convenient.
2024년 3월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jonathon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great staff and overall amazing stay!
2024년 3월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Timo

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfekt für 1 oder 2 Nächte. Gut erreichbar vom Flughafen (ca. 20 Minuten) und der Busstation ADO (ca. 10 Minuten). Super bequeme Betten, gutes Essen und ein schöner Pool auf dem Dach. Absolut empfehlenswert für einen Kurzaufenthalt!
2024년 3월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Amaka

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This hotel is in a good location in Downtown Cancun. I'd just like to point out that Downtown Cancun is different from the Island part of Cancun.
2024년 3월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

Jorge

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Valdría la pena revisar sus alimentos, sería un área importante a mejorar
2024년 3월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Jimena

출장 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
No contestan sus teléfonos y no emiten factura
2024년 3월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

VIckie

연인과의 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
Nice property but could use a refresh
2024년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Shilpe

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great
2024년 3월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

VIckie

2024년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Cindy

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very helpful staff and very clean hotel.
2024년 2월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

keily

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good
2024년 2월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Angela

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice and convenient hotel. Wish they would change the carpet on the fourth floor corridor has an awful wet smell. Apart from that, clean
2024년 2월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Betty

좋아요: 편의 시설/서비스
Good services, nice hotel
2024년 2월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

cesar

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was great, just don’t get the clothes cleaning service, it takes them more than 2 days. I never got mines back.
2024년 2월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Anithra

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I enjoyed my stay. The breakfast buffet was delicious and the bar was very good also. The pool was beautiful. The staff were very friendly and gave us a great recommendation for dinner.
2024년 2월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Shirley

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Sara Alvarado, Front Desk Manager 님, 2024년 1월 29일
Shirley, thank your for taking the time and response our Service Survey, your feedback is valuable and important to us.Hope to have the opportunity to host you when you comeback to Cancun. We remain at your service. Kind Regards.

8/10 - 좋아요

angelica

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Le Mobilier commence à être vieux
2024년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jorge

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설

10/10 - 훌륭해요

enrique 님, santa barbara

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice hotel, close to the airport and dining options.
2024년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Teresa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent
Great hotel, Nice. Updated, comfortable, great on site restraunt. We ate there every night. Great service. Only negative was key card did not work on the elevator all the time. Got stuck inside a few times. Had to force doors open or wait for someone to push to a floor... Perfect otherwise. Pool is lovely.
2024년 1월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Aiman

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Marc

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Summit

2024년 1월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Scott

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sacrificing location for value
Nice value overall. Not a good location for beach and restaurants but you should have figured that out before booking and it’s the reason rooms are offered at a good price (my room was under $100 per night). You’ll be taking taxis or long walks for anything good. The pool area is nice. The gym doesn’t have much weight training equipment but it has free weights up to 50 pounds so that worked for me. The rooms are big and clean. If you want to be close to the beach, stay somewhere else. If you want good value and don’t mind walking or taking taxis, I recommend the hotel.
2023년 12월에 10박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 10일
Scott,Thank you for staying with us and for taking your time in sharing your experience. We really appreciate your high service score. We are happy to learn that you had a comfortable stay and we look forward to welcoming you again in a near future. Warm regards from Cancun.

10/10 - 훌륭해요

Alfredo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Céntrico y con estacionamiento , gran plus.
2023년 12월에 8박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 10일
Alfredo,Thank you for staying with us and for taking your time in sharing your experience. We really appreciate your high service score. We are happy to learn that you had a comfortable stay and we look forward to welcoming you again in a near future. Warm regards from Cancun.

4/10 - 별로예요

Nicholas

연인과의 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Reception staff were unhelpful failed to understand the simplest questions the restaurant food was tasteless and expensive, we stayed at the front on the 4th floor, road noise was very noticeable the roof top pool has limited sun loungers most were broken, I would not stay here again.
2023년 12월에 10박 숙박함
답변 제공: Front Office Manager 님, 2024년 1월 10일
Nicholas,Thank you for sharing your experience at the Four Points by Sheraton Cancun Centro. We have received your feedback with a low service score, please accept our sincere apology for not meet your expectations.We hope we can have a second opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Cancun.

6/10 - 괜찮아요

Blessing

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 4박 숙박함

4/10 - 별로예요

Sadrina

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotel smells like mold room was extremely HOT
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 10일
Thank you for staying with us and sharing your experience during your stay. We have received your feedback with a low service score. We regret that we did not meet your expectations. We hope you can gives us another opportunity to better your experience. Kind regards from Cancún.

10/10 - 훌륭해요

Kelsey

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Rooms were clean and the staff very friendly. There is a mall within walking distance, however dining choices nearby are limited. Would certainly stay here again for a couple nights on our next trip to Cancun.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 10일
Kelsey,Thank you for staying with us and for taking your time in sharing your experience. We really appreciate your high service score. We are happy to learn that you had a comfortable stay and we look forward to welcoming you again in a near future. Warm regards from Cancun.

10/10 - 훌륭해요

Karla

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 10일
Karla,Thank you for staying with us and for taking your time in sharing your experience. We really appreciate your high service score. We are happy to learn that you had a comfortable stay and we look forward to welcoming you again in a near future. Warm regards from Cancun.

6/10 - 괜찮아요

AVANEESH

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Not as per standard of four points
2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Front Office Manager 님, 2024년 1월 10일
Avaneesh,Thank you for sharing your experience at the Four Points by Sheraton Cancun Centro. We have received your feedback with a low service score, please accept our sincere apology for not meet your expectations.We hope we can have a second opportunity to better your experience.

2/10 - 너무 별로예요

David

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel has no service after 10. No.mini bar no food and is in the middle of highway being built. Staff dont care you are having a sheit time. Shocking
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Front Desk Manager 님, 2024년 1월 10일
David,Thank you for sharing your experience at the Four Points by Sheraton Cancun Centro. We have received your feedback with a low service score, please accept our sincere apology for not meet your expectations.We hope we can have a second opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Cancun.

2/10 - 너무 별로예요

Whitney

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 10일
Whitney,Thank you for sharing your experience at the Four Points by Sheraton Cancun Centro. We have received your feedback with a low service score, please accept our sincere apology for not meet your expectations.We hope we can have a second opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Cancun.

8/10 - 좋아요

Antonio Palacios

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Gerente 님, 2024년 1월 10일
Antonio,Nos alegra que hayamos cumplido sus expectativas de servicio y agradecemos el que se haya tomado el tiempo de responder a nuestra encuesta de servicio. Su calificación de servicio nos ayuda a evaluar, mejorar y mantener la calidad de servicio que caracteriza a nuestro hotel. Saludos cordiales y esperamos poder recibirlo una vez más en un futuro próximo.

10/10 - 훌륭해요

Vera

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 10일
Vera,Thank you for staying with us and for taking your time in sharing your experience. We really appreciate your high service score. We are happy to learn that you had a comfortable stay and we look forward to welcoming you again in a near future. Warm regards from Cancun.

4/10 - 별로예요

jose

별로예요: 직원 및 서비스
2023년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: Front Desk Manager 님, 2024년 1월 10일
Jose,Thank you for sharing your experience at the Four Points by Sheraton Cancun Centro. We have received your feedback with a low service score, please accept our sincere apology for not meet your expectations.We hope we can have a second opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Cancun.

10/10 - 훌륭해요

Paul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Just a great place to stay, very welcoming, clean and comfortable, very relaxing, great front desk reception, Rodrigo Garcia was fantastic he helped me book some bus tickets for my trip to Chichén Itzá, and had some great local knowledge, which helped with my stay
2023년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 10일
Paul,Thank you for staying with us and for taking your time in sharing your experience. We really appreciate your high service score. We are happy to learn that you had a comfortable stay and we look forward to welcoming you again in a near future. Warm regards from Cancun.

8/10 - 좋아요

Cynthia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great Quiet Hotel out of the Hotel Zone
Love this hotel when either just arriving in Cancun or a date night before heading back to the states. The bed & pillows are very comfy. And the roof top pool is great. The only small complaint is the length of time to check in.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 10일
Cynthia,Thank you for staying with us and for taking your time in sharing your experience. We really appreciate your high service score. We are happy to learn that you had a comfortable stay and we look forward to welcoming you again in a near future. Warm regards from Cancun.

8/10 - 좋아요

Xiaodong 님, PALO ALTO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The location was convenient. Close to a laundry mart. The staff was very friendly, but did not help much with our laundry needs though.
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2023년 12월 4일
Thank you for staying with us and for your time in sharing your experience through this review. We are happy to learn that you had a comfortable stay and found our location convenient. Your comments and feedback will be shared with our team.

8/10 - 좋아요

Julio Cesar

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 1월 10일
Julio Cesar,Nos alegra que hayamos cumplido sus expectativas de servicio y agradecemos el que se haya tomado el tiempo de responder a nuestra encuesta de servicio. Su calificación de servicio nos ayuda a evaluar, mejorar y mantener la calidad de servicio.Saludos cordiales y esperamos poder recibirlo una vez más en un futuro próximo.

8/10 - 좋아요

Arturo 님, uruapan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Los baños del lobby sin papel sanitario y le comenté al encarga do y al día siguiente no había papel
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Gerente General 님, 2023년 12월 4일
Agradecemos se haya tomado el tiempo para escribir esta reseña. El conocer la experiencia vivida durante su estadía nos ayuda a tomar acciones correctivas. Nuestras más sinceras disculpas por el incidente con la limpieza de los baños. Es nuestro compromiso reforzar estándares de servicio con nuestro staff. Saludos y excelente inicio de Diciembre.