숙박 시설 정면 - 저녁/밤

GLK 프리미어 더 홈 스위트 & 스파 - 부티크 클래스 여행 후기

5 out of 5
GLK 프리미어 더 홈 스위트 & 스파 - 부티크 클래스
Kucukayasofya Cad No:60, Sultanahmet, Istanbul, Istanbul

이용 후기

8.4

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1001개 이용 후기 중 495개" "
평점 8 - 좋아요. 1001개 이용 후기 중 311개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1001개 이용 후기 중 113개" "
평점 4 - 별로예요. 1001개 이용 후기 중 38개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1001개 이용 후기 중 44개" "

8.6/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.2/10

편의 시설/서비스

8.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2022년 10월 29일
Dear Guest, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

10/10 - 훌륭해요

Bum yeul

2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2022년 7월 16일
Dear Guest, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

8/10 - 좋아요

donggi

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은굿
좁았지만 내집처럼 편안하고 따뜻했습니다.
2022년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmet Uğur Güneş 님, 2022년 1월 25일
Dear Donggi, Thank you for posting a lovely review of your stay at GLK Premier The Home Suites & Spa Hotel, we very much appreciate your positive feedback. We hope we will have the pleasure of welcoming you back soon.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
이스탄불 구 도심 여행 시 아주 유요한 호텔
이스탄불 여행 시 필수 경로 중 하나인 소피아성당,블루 모스크 인근에 위치하여 아주 유용했으며 ,전제적으로 시설, 서비스가 아주 휼륭한 편이었음.
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur GUNES 님, 2020년 2월 13일
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your precious review, we truly appreciate your feedback. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance, Kindest Regards, Hotel Manager

6/10 - 괜찮아요

JUAN JOSE

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
la categoria del hotel no se corresponde con lo que en España es un cinco estrellas. es un hotel anticuado, con accesos muy incomodos para moverte por dentro y muy pequeño. El personal es muy amable, y es lo mejor del hotel. Equivale a un tres estrellas de españa. la ubicacion es buenisima, eso si.
2024년 2월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Francesco

좋아요: 직원 및 서비스
Soggiorno di quattro notti. Sicuramente non un cinque stelle; la vasca della stanza era rovinata. La colazione è buona ma non abbondante, forse un po’ di scelta in più non guasterebbe. Il personale è gentile e disponibile, l’hotel pulito ed in ottima posizione per iniziare una visita alla città.
2024년 4월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Edita

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
.
2024년 4월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jeanette

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Super road trip
2024년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 4월 15일
Dear Jeanette,It is a a great pleasure to see best rating given us by you after your stay at GLK Premier The Home Suites&Spa! We are delighted to share your rating with all our team members. We were delighted to welcome you to our property. It would be pleasure to host you in our hotel again. Best Regards

8/10 - 좋아요

Fatiha

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ok
2024년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 4월 15일
Dear Fatiha, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

10/10 - 훌륭해요

Horacio

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I liked a lot ! Pretty nice place and close to a lot of interesting things! And places
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 4월 15일
Dear Horacio, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such a positive feedback. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.

8/10 - 좋아요

Monica

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel was average. I chose to upgrade to a ground floor room, which was nice, but dark with very little sunlight. It was quiet for the most part, except for the neighbours who kept slamming the shared door to the main area.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 4월 15일
Dear Monica, Thank you for taking the time to share your thoughts here. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance, Kindest Regards,

6/10 - 괜찮아요

Melanie

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel was well kept, Staff were helpful, Room comfortable. Convenient location. Disappointed there was no Roof Terrace - which is implied by the photographs but to be fair, not stated in the hotel amenities. City view room is over a noisy street ( daytime traffic). Minibar fridge was a bit noisy. Breakfast not to my taste and exactly the same every day.
2024년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 4월 3일
Dear Melanie, Thank you for taking the time to share your thoughts here. Thank you again for your comment regarding the hotel team. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance. We serve our breakfast in the first floor of the hotel. We have an open terrace in our property which is open in the good weather conditions. Thank you again for choosing us. Kindest Regards,Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Helen

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Property was within walking distance to restaurants, shopping and tourist Attractions. We were also able to arrange our transportation to the Asian side of Istanbul and to the airport. The restaurant across the street was also great.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 4월 3일
Dear Helen, Thank you so much for taking time to write your thoughts about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

4/10 - 별로예요

James

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Never will I stay there again. The bed bugs were unbelievable and the local area is dead😂
2024년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 3월 26일
Dear James,Greetings from GLK PREMIER The Home Suites & Spa, We would like to inform you that we will not accept your derogatory accusations in your review. Following your evaluation, we had a competent company inspect the room, and nothing was found. If you make a claim like this, you must substantiate it. Our hotel is centrally located and within walking distance of the city's main attractions. Kind RegardsHotel Manager

8/10 - 좋아요

Richard 님, Reading

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff were great, very helpful, clean,couple of items in the room need a little work but hotel were quick to respond good location that is quiet but walkable to the tram and main areas of Sultanahment
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 3월 22일
Dear Richard, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such a positive feedback. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.Kind RegardsHotel Manager

8/10 - 좋아요

Sezai 님, Esslingen

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Hotel ist für die Preisleistung sehr gut, aber leider für fünf Sterne nicht genügend Frühstücksauswahl. Sonst kann man sich über das Hotel nicht beschweren. Gerne wieder
2024년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 3월 11일
Lieber Sezai, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Gedanken hier mitzuteilen. Unser Ziel ist es, sicherzustellen, dass alle unsere Gäste von ihrem Aufenthalt in unserem Hotel begeistert sind. Ihr Feedback ist uns äußerst wichtig und ermöglicht es uns, unsere Leistung kontinuierlich zu überwachen und zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 - 훌륭해요

Jehan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This was a great hotel right in the centre of where you need to be
2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 3월 1일
Dear Jehan,Greetings from your home in Istanbul.Thank you very much for your kind feedback. We are delighted to receive your positive comments.Your satisfaction is very important for us.We will be glad to see you again in our hotel.Best Regards,Hotel Manager

8/10 - 좋아요

Daniel

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Frühstück war leider nicht gut. Aber ansonsten sehr gutes Hotel. Nettes Personal und super gelegen.
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 3월 1일
Lieber Daniel, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Gedanken hier mitzuteilen. Unser Ziel ist es, sicherzustellen, dass alle unsere Gäste von ihrem Aufenthalt in unserem Hotel begeistert sind. Ihr Feedback ist für uns äußerst wichtig und ermöglicht es uns, unsere Leistung kontinuierlich zu überwachen und zu verbessern.Mit freundlichen Grüße,

10/10 - 훌륭해요

Emre

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 2월 17일
Dear Emre, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

8/10 - 좋아요

Asif

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 2월 17일
Dear Asif, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Kind Regards, Hotel Manager.

8/10 - 좋아요

Tom

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff are very friendly.
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 2월 17일
Dear Tom, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such a positive feedback. We will all look forward to your next visit.Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Ronni

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Thank you to the person who checked me in and had my taxi ready for me for my check out.
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 2월 9일
Dear Ronni, thank you for taking the time to share your thoughts here. We appreciate your feedback, which we will certainly use as we continue to better the experience here. We strive to provide excellence and hope we will have the opportunity to welcome you back again.

10/10 - 훌륭해요

Ella

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 2월 9일
Dear Ella, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

10/10 - 훌륭해요

Flooring

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
As soon as you enter the hotel the staff are very friendly and welcoming. I met Mr. Ferhat as soon as we entered. He was very professional and helpful. He gave us the rooms before check in time.all other staffs are amazing
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 1월 24일
Dear Flooring,It is a a great pleasure to see best rating given us by you after your stay at GLK Premier The Home Suites &Spa. We are delighted to share your rating with all our team members. It would be pleasure to host you in our hotel again. Hotel Manager

6/10 - 괜찮아요

Princesse tchatat

Ok so this is NOT a 5 star hotel. It’s a 3 star hotel at best. Do not be fulled by the photos. The walls are very thin and you can hear people yelling on the street. During my stay I even heard a couple yelling and the man started physically abusing his wife! It was traumatizing. The housekeeper did a bad job at cleaning. Book somewhere else
2024년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 1월 24일
Dear Princesse Tchatat, We are sorry to inconveniences you experienced during your visit. However, we appreciate your feedback as it allows us the opportunity to review the occurrences in an effort to improve the guest experience. We look forward to welcoming you back one day... Best Regards,Hotel Manager

2/10 - 너무 별로예요

Baleen

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ontzettend luidruchtig. personeel niet meedenkend. Ontbijtplek is er niet genoeg voor de aantal bezoekers die er zijn. We konden niet rustig slapen door alle luidruchtigheid in en om het hotel. De foto’s matchen totaal niet met de werkelijkheid. Ontbijt is erg slecht geordend en tafels worden niet schoongemaakt.
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2024년 1월 13일
Dear Baleen;Het spijt ons echt te moeten beseffen dat u teleurgesteld was over uw algehele verblijf en dat we niet in staat waren het serviceniveau aan te tonen dat u ongetwijfeld verdient.We waren verder gealarmeerd toen we merkten dat we deze problemen tijdens uw verblijf niet konden oplossen en dat we u met een negatieve noot hebben laten gaan. Accepteer alstublieft onze oprechte excuses.Wij beschouwen uw feedback als een cruciale kans om onze dienstverlening op alle niveaus te vernieuwen en te verbeteren.In dit licht willen wij u hartelijk bedanken voor uw beoordeling en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen op dit platform.Wij hopen dat u ons nogmaals bezoekt en ons de kans geeft om uw meest recente negatieve ervaring om te zetten in een prachtige ervaring.

10/10 - 훌륭해요

Gokul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent property in an excellent spot. Small but perfect for 2 -3 days stay.
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 1월 11일
Dear Gokul, Thank you for reviewing your recent stay at GLK PREMIER The Home Suites & Spa. It's wonderful to know that it was such an excellent stay for you. We hope to welcome you back again soon. Best regards,Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

mahbubur

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
John and all the other staff was very friendly and helpful. We arrived in 9am and John had made two rooms ready by 10am which we should pose to check in at 1pm… thanks you all for the services…
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 1월 11일
Dear Mahbubur, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such positive feedbacks. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.Kind RegardsHotel Manager

6/10 - 괜찮아요

Stefano

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Per quanto il personale dell'albergo sia stato davvero professionale e disponibile, purtroppo non posso dire che gli altri ospiti dell'albergo siano stati dello stesso livello. Ho dovuto chiamare più volte in reception per farli intervenire per una famiglia così rumorosa e maleducata nella stanza a fianco. Poi a qualsiasi ora (3 di notte) altri ospiti sbattevano le porte delle loro camere, parlavano a voce alta nei corridoi. Peccato...
2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 1월 11일
Caro Stefano, Grazie mille per aver dedicato del tempo a scrivere le tue opinioni sul tuo recente soggiorno con noi. Apprezziamo il tuo feedback. Non vediamo l'ora di darvi il benvenuto in futuro. I migliori saluti, direttore dell'hotel.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotel médiocre, en dessous d’un 3 étroites
on a passé 7 nuits dans cet hôtel, accueil correct. Emplacement de l'hôtel par rapports à la ville est intéressant. L’hôtel ne dispose pas de restaurant mais juste en face il y en un. La chambre est en dessous de la moyenne : plafond avec très larges traces d’infiltration d’eau, petit frigo très brouillant. Emplacement dan petit carrefour avec une circulation très brouillant et clacksons à toute heure 24/24. Prix des boissons du minbar sont trop chers par a rapport aux prix des commerces locaux.
2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 1월 11일
Cher invité, Nous sommes désolés des désagréments que vous avez rencontrés lors de votre visite. Cependant, nous apprécions vos commentaires car ils nous permettent d'examiner les événements dans le but d'améliorer l'expérience client. Au plaisir de vous accueillir à nouveau un jour... Cordialement,

10/10 - 훌륭해요

Arturo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
excelente ubicación y servicio por parte del personal
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2024년 1월 11일
Estimado Arturo, Nos gustaría agradecerle en nombre del equipo del hotel por brindarnos comentarios tan positivos. Nos alegra mucho leer que disfrutó de su estadía. Todos esperamos su próxima visita.

10/10 - 훌륭해요

Marisol

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Sehr nettes Personal Gute Umgebung nahe der Moscheen Gute Tram Verbindungen Nachbars Lokale Gehen nett mit tiere um Leider isz das Terassen Restaurant in die Jahre gekommen. Könnte vlt eine Renovierung benötigen
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 12월 14일
Liebe Marisol, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Gedanken hier mitzuteilen. Nochmals vielen Dank für Ihren Kommentar zum Hotelteam. Unser Ziel ist es, sicherzustellen, dass alle unsere Gäste von ihrem Aufenthalt in unserem Hotel begeistert sind. Ihr Feedback ist uns äußerst wichtig und ermöglicht es uns, unsere Leistung kontinuierlich zu überwachen und zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen,

6/10 - 괜찮아요

Lisonur

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Bara okej
Personalen var jättebra, mycket trevliga och hjälpsamma. Men annars förutom det så fanns inte mycket bra att säga. Vi blev uppgraderade till juniorsvit, när vi väl kom till rummet så var den liten och inte alls vad vi trodde, så vi båda tänkte att ifall det är en av sviterna då undrar hur vårt vanliga rum var. Sen toaletten funkade inte riktigt som den skulle. Tvn i rummet var super liten och det fanns inte alls många kanaler som funkade
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 12월 14일
Kära Lisonur, Tack för att du tog dig tid att dela dina tankar här. Tack igen för din kommentar angående hotellteamet. Vårt mål är att se till att alla våra gäster är nöjda med sin vistelse på vårt hotell. Din feedback är oerhört viktig för oss och gör att vi kontinuerligt kan övervaka och förbättra våra prestationer, med vänliga hälsningar,

10/10 - 훌륭해요

annick

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Très bien situé et accueil très sympa
2023년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 12월 14일
Chère Annick, Nous tenons à vous remercier au nom de l'équipe de l'hôtel pour nous avoir fait part de ces retours positifs. Nous sommes très heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour. Nous attendons tous avec impatience votre prochaine visite.

6/10 - 괜찮아요

Isma

좋아요: 직원 및 서비스
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 12월 5일
Dear Isma, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

8/10 - 좋아요

Steven

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Because so many GLK premiers the cab driver dropped us off at the wrong one. We needed another cab to get to the right one. When we checked in they tried to sell us their tours and river cruises which were much higher priced than the same ones at the local tour shops. Just beware before you buy.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 12월 18일
Dear Steven,Thank you for taking the time to share your thoughts here. Our goal is to ensure all our guests are delighted by their stay in our hotel. So we have to choose the best companies for the organisations. Your feedback is extremely important to us and allows us to continually monitor and improve our performance, Kindest Regards,Hotel Manager

2/10 - 너무 별로예요

Mohammed

가족 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 12월 5일
Dear Mohammed,Thank you for providing feedback on your experience. We'd appreciate it if you could give us some pointers on how to improve your score. Because your feedback helps us to enhance our property. Thank you very much. Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

CHETAN G

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Walking ddistance to the blue Mosque.
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 12월 14일
Dear Chetan, thank you for taking the time to share your thoughts here. We appreciate your feedback, which we will certainly use as we continue to better the experience here. We strive to provide excellence and hope we will have the opportunity to welcome you back again

10/10 - 훌륭해요

Neesha

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We stayed at this hotel in late October to early November, 2023. We thoroughly enjoyed our stay. Clean, comfortable and charming hotel, ideally located. John, the front desk manager was extremely helpful and friendly and he made our stay that more pleasant. We were very impressed with his professionalism and genuine desire for us to enjoy our stay. We plan to visit Istanbul again and highly recommend this hotel!
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 12월 5일
Dear Neesha, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such positive feedbacks. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit.Hotel Manager

8/10 - 좋아요

Rafiqun Nessa

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice location
2023년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 12월 5일
Dear Rafiqun Nessa, thank you for taking the time to share your thoughts here. We appreciate your feedback, which we will certainly use as we continue to better the experience here. We strive to provide excellence and hope we will have the opportunity to welcome you back again.Hotel Manager

4/10 - 별로예요

Thomas Nganje kinge EWUMBUE

2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 12월 8일
Dear Thomas Nganje, Thank you for your reservation to our hotel. We wish you would use your reservation and stay in our hotel and then you would write your opinions. However we beleive that the scores for non-use reservations are unfair. We hope we can accomodate you in our hotel next time. Kind Regards.Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Shahid

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
HOTEL WAS NICE AND CLEAN .STAFF WAS VERY VERY FRIENDLY, lOVE TO STAY AGAIN
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 11월 15일
Dear Shahid,Greetings from your Home in Istanbul.We would like to thank you for your kind review . We are also pleased that you enjoyed your stay in our hotel. We do hope we will have the opportunity of welcoming you back to your new home away from home on a future visit.Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

aqif

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice small hotel within a 10 minute walk of Sultan Ahmet mosque (also known as Blue mosque). Staff were quite good.
2023년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 11월 15일
Dear Aqif, thank you for taking the time to share your thoughts here. We appreciate your feedback, which we will certainly use as we continue to better the experience here. We strive to provide excellence and hope we will have the opportunity to welcome you back again. Hotel Manager

8/10 - 좋아요

Sinenhlanhla

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Well-located. Wonderful staff!
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 11월 14일
Dear Sinenhlanhla,Greetings from your home in Istanbul, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to receive your positive comments.Your satisfaction is very important for us.Our staff will always try to do their best for our precious guests.Best Regards,Hotel Manager

8/10 - 좋아요

Astrid Maria

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr gute Lage. Ein schönes Hotel in der Altstadt mit super Betten und gutem türkischem Frühstück. Mehr braucht man nicht.
2023년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: Hotel Manager 님, 2023년 11월 21일
Liebe Astrid Maria,Im Namen des Hotelteams möchten wir uns bei Ihnen für die positiven Rückmeldungen bedanken. Wir freuen uns sehr zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Wir freuen uns alle auf Ihren nächsten Besuch.

10/10 - 훌륭해요

Kuo

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location. There are a lot of dining options around and a cheap supermarket not far away. The hotel staff are very friendly and helpful. They provide good suggestions on visiting sites and make extend staying days really easy.
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 11월 11일
Dear Kuo, We would like to thank you on behalf of the hotel team for providing us with such positive feedbacks. We are very happy to read that you enjoyed your stay. We will all look forward to your next visit. Kind RegardsHotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Bryan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 11월 11일
Dear Bryan, Thank you so much for taking time to give us your score about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

10/10 - 훌륭해요

Maria de Lourdes 님, CDMX

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hermoso Hotel, super bien ubicado, muy cerca de Mezquita Azul, tiendas y restaurantes. Barrio seguro La atencion del personal es maravillosa, muy servicial y amables.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 11월 11일
Estimada María de Lourdes, Gracias por comentar su reciente estadía en GLK PREMIER The Home Suites & Spa. Es maravilloso saber que fue una estancia tan "excelente". Esperamos volver a darle la bienvenida pronto. Atentamente.

10/10 - 훌륭해요

Jevon

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Returned to same hotel after trip to Cappadoccia.Rooms were even better than the first stay and they were good.
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 11월 11일
Dear Jevon, Thank you so much for taking time to write us your opinions about your recent stay with us. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you at the future. Best Regards, Hotel Manager.

8/10 - 좋아요

Tanveer

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very happy with our stay. All the staff members were very polite
2023년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: Ahmet Ugur Gunes 님, 2023년 11월 11일
Dear Tanveer, thank you for taking the time to share your thoughts here. We appreciate your feedback, which we will certainly use as we continue to better the experience here. We strive to provide excellence and hope we will have the opportunity to welcome you back again.Hotel Manager