스탠다드 더블룸, 더블침대 1개, 시내 전망 | 저자극성 침구, 미니바, 객실 내 금고, 방음 설비

머큐어 이스탄불 보몬티 여행 후기

5 out of 5
머큐어 이스탄불 보몬티
A: Ergenekon, Cad.No:62/A Bomonti, Istanbul, Istanbul

이용 후기

7.2

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 24개 이용 후기 중 12개" "
평점 8 - 좋아요. 24개 이용 후기 중 3개" "
평점 6 - 괜찮아요. 24개 이용 후기 중 1개" "
평점 4 - 별로예요. 24개 이용 후기 중 3개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 24개 이용 후기 중 5개" "

7.0/10

청결 상태

7.0/10

직원 및 서비스

4.0/10

편의 시설/서비스

7.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.4/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

Firat

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 2월에 5박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

MUNKH-ULZII

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very poor run hotel. Pictures are not real
2023년 12월에 6박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 12월 20일
Dear Munkh,We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services.But we uppgrade your room from standart to the Delüks family suit without charges.This time could you help us for change your point to 4 or 5 bEST regards,

10/10 - 훌륭해요

Muhittin Bülent

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 12월 13일
"Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,

8/10 - 좋아요

Nadia

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Un hôtel 5 étoiles mais une gestion de 3 étoiles
Piscine spa froide . Après le passage de femme de ménage le sol est noir .pas de bouteille d eau, j ai réclamé Après un monsieur frappa à la porte il me les a donnés. Bord de piscine non entretenu. PERSONNELS De SPA ont refusé de laisser ma femme à accéder au hammam après 1 heure ils ont accepté. Bref hôtel Top mais très mauvaise gestion. On dirait pas que c est le groupe accor
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 12월 11일
Passe une bonne journée. Tout d'abord, nous nous excusons pour les désagréments que vous avez rencontrés dans l'espace spa. Nous tenons à préciser clairement que nous ferons les avertissements nécessaires.

10/10 - 훌륭해요

Hüseyin

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 12월 5일
"Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,

4/10 - 별로예요

Basse

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Dåligt hotell
Var på konferens o bodde här 5 nätter. Jag o mina kollegor och även andra på konferensen var överens att det här var ett dåligt hotell. Exempel -mitt rum hade 1 hängare (för alla skjortor o kostymer), ingen strykbräda, ingen stol vid skrivbordet, rummet städas inte eller dåligt, TV satt snett framför sängen, man behövde påminna om att fylla på toapapper och det luktade rök.
2023년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 10월 29일
"Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,

4/10 - 별로예요

Eman

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
not good hotel before few years was hotel better
I didn't like the hotel at all. It does not deserve to be a 5-star hotel. The bed was old and my back hurt in the morning. I told the workers there, but nothing changed, and it was not clean 4 years ago. The hotel was wonderful, better and clean, and there was a Turkish girl working at the reception. She was rude and not polite. She did not smile and she wasent smile and did not receive customers with a smile in the morning like the Turks pepole in general do not smile. I did not like this behaviour I left the Mercure Hotel before my scheduled departure time and booked a new reservation in another five-star hotel, and I went to the St. Regis Hotel in Nisantasi, and there is much better service and excellent. The staff at St. Regis are very helpful, polite and kind you can check that I been at st.regis hotel I enjoy my stay there ... thanks ! e.ziad
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 10월 26일
We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Serhat

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 10월 14일
"Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,

10/10 - 훌륭해요

NAZAL

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 10월 11일
"Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

8/10 - 좋아요

hatice

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 10월 1일
"Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

2/10 - 너무 별로예요

Timur mukhtar ufuk

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest relation manager 님, 2023년 9월 7일
hello dear we are glad that you have chosen mercure bomonti hotel for your stay, I hope we will make up for it in your next staykind regard pantea zare guest relation manager

10/10 - 훌륭해요

Saleh

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest relation manager 님, 2023년 8월 6일
hello dear salehThank you so much for your review of şişli mercure bomonti hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely guest relation manager pantea zare.

6/10 - 괜찮아요

Saria

2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest relation officer 님, 2023년 6월 13일
hello dear saria Thank you so much for your review of şişli mercure bomonti hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us in some point. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback ,we will do our best for your next stay . We hope you will visit us again. Sincerely guest relation officer pantea zare

2/10 - 너무 별로예요

yunus

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Ipv 14:00 kon ik pas 15:40 mijn kamer binnen..
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 6월 7일
Dears,Normaly all our rooms are ready for 14:00pm.Could you send us your name.We will chcked .

2/10 - 너무 별로예요

Dmytro

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was reasonably priced, however it is definitely the worst Mercure hotel I've been to and nowhere near the 5 stars it claims to be
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest relation 님, 2023년 5월 27일
hello dear dmytro ,Thank you so much for your review of şişli mercure bomonti hotel. I am pleased to hear you been happy about priced ,but i whould like to know what was a problem to make up for your next stay

10/10 - 훌륭해요

Nadine

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 6월 3일
"Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Serhat

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: eyup 님, 2023년 5월 25일
"Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,

4/10 - 별로예요

ÖZLEM

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Maalesef li Türk lere ilgi azdı. Tamamen yabancı odaklı bir otel. Otopark ücreti 150 tl alınması da hiç hoş değil di çünkü bize ücretli olduğu söylenmedi. Vale hizmeti yok otoparka park edin denildi ama ücret alınıyor. Kahvaltı da çok zayıftı
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 5월 23일
İyi Günler Özlem Hanım.Öncelikle yaşamış olduğunuz olumsuzluklar için özür dileriz. Fakat Otopark ücreti ile ilgili tüm bildirimler internet ortamında yapılmıştır. Mercure BOMONTİ HOTEL Ailesi olarak tüm misafirlere aynı yaklaşımda bulunduğumuzu belirtmek isteriz. Kiseye farklı tavırlarda bulunmamaktayız.Kahvaltı ile ilgilide gerekli uyarılarda bulunacagız. Sizleri tekrar aramızda görmek dileriz.

10/10 - 훌륭해요

Serhat

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: EYUP 님, 2023년 5월 23일
"Otelimiz ile ilgili değerlendirmeniz için size çok teşekkür ederim. Konaklamanızdan hoşnut kaldığınızı duyduğuma memnun oldum. Bu personelimizin iftihar kaynağıdır, bu nedenle görüşleriniz bizim için değerlidir. Bizi tekrar ziyaret edeceğinizi umuyoruz. Saygılarımızla,

10/10 - 훌륭해요

Serhat

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest relation manager 님, 2023년 5월 10일
Sayın serhatÖncelikleşişli mercure bomonti hotele göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.şişli mercure bomonti olarak birinci önceliğimizin misafir memnuniyeti olması ilkemizden hareketle gelecekte sizi otelimizde ağırlamaktan duyacağımız memnuniyeti belirtmek isteriz.Saygılarımla.