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타바 럭셔리 스위트 여행 후기

타바 럭셔리 스위트
Elifoglu Sok. No:1 Gayrettepe, Besiktas, Istanbul, Istanbul

이용 후기

6.8
평점 10 - 훌륭해요. 191개 이용 후기 중 54개" "
평점 8 - 좋아요. 191개 이용 후기 중 50개" "
평점 6 - 괜찮아요. 191개 이용 후기 중 30개" "
평점 4 - 별로예요. 191개 이용 후기 중 22개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 191개 이용 후기 중 35개" "

7.4/10

청결 상태

7.2/10

직원 및 서비스

5.2/10

편의 시설/서비스

6.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Malik

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wunderbar!!! Service sehr gut Mitarbeiter freundlich
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Tugba 님, 2021년 12월 6일
Many thanks Malik!It was our pleasure to host you!

2/10 - 너무 별로예요

Emre

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 10월에 7박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Cemile

단체 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Zimmer mit Bad (jakkuzi) - Alle Zimmer stinken nach Rauch - Toiletten gibt es keine Privatsphäre (Tür wand aus Glas Fenster man kann durchsehen, mussten Zimmer Wechseln - Jakkuzi funktioniert nicht - Hotel Inhaber unfreundlich - keine Parkplätze - es gibt nichts in der Nähe wo man einkaufen gehen kann, man muss Taxi benutzten ! - für Familien mit Kinder ungeeignet( es gibt nichts für Kinder, kein Spiel Ecke, kein Spielplatz) - allgemein Bewertung einfach schrecklich und empfehle es überhaupt nicht!! In dringend für das alles ist es auch zu teuer!!!
2021년 9월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

MUHAMMED ZEKERIYA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 6박 숙박함

8/10 - 좋아요

Yamina

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Locaux et chambre propres , personnel sympathique Satisfaite Le seul petit point negatif c est qu’il soit situé sur une pente
2021년 8월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sidar

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mahmod beste resepsjon service fortjener 5 stjerne
Veldig bra mahmod som kunde service gjorde en veldig bra jobb fortjener en 5 stjerner etter oppholdet mot oss.
2021년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Humam

2021년 7월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Humam

2021년 6월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bin Enttäuscht
2021년 5월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행, 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
An der Unterkunft hat mir nichts gefallen. Es hat nichts mit den Bildern und der Beschreibung zu tuen. Wir waren mit der Familie für 3 Tage in Istanbul. Schon bei deiner Ankunft im Hotel fing es an. Es gab keinen Hôtel eigenen Parkplatz, wir sollten einfach auf der Straße parken. Auch wurde uns beim abladen der Koffer nicht geholfen. Als wir die Zimmer betraten ging es weiter. Das Zimmer hatte nichts mit dem Zimmer auf der Beschreibung und den Bilder zu tuen, aber auch garnicht. Ich dachte erst, ich bin im falschen Hotel. Die Möbel alt und alle beschädigt aber wirklich alle. Es stank nach Rauch, wir hatten 2 Nichtraucher Zimmer gebucht. Nach der ersten Beschwerde bekamen wir ein neues Zimmer weil das Hotel komplett ausgebucht war:) Jetzt ging es weiter, wir hatten kein warmes Wasser auf dem Zimmer und wir konnten die Dusche nicht benutzen und sollten für den ersten Tag das andere Zimmer zum duschen nutzen. Das warm Wasser Problem sollte dann morgen behoben sein. Na ja, das war die erste Nacht. Am Morgen der zweite Schock beim Frühstück. Wir hatten 4 mal Frühstücksbüffet gebucht statt dessen bekamen wir 4 Frühstücksteller mit Käse Wurst Tomaten eine Scheibe Gurke und verpackte Marmelade. Als ich das Thema ansprach sagte man uns das es im Hotel kein Frühstückbuffet gibt. Entweder das oder nichts. Auch roch der Speiseraum nach Rauch und war Eiskalt. Die Lage war das letzte ohne Auto wären wir verloren, mitten in einem Wohngebiet auf einem Berg gelegen:)
2021년 1월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Dany

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nul ridicule suite jacuzzi avec un jacuzzi HS
J’ai été arnaqué !!! J’ai payé 75 e une chambre pour un jacuzzi qui non seulement il marché pas mais en plus avec uniquement de l’eau froide dans ma chambre. Je n’aurais jamais dormi ici sans le jacuzzi. J’ai été trompé et arnaque payé une suite jacuzzi sens au chaude ni jacuzzi quek honte on m’a gâché mais 5 ans de mariage j’arrive même pas a trouvé le sommeil et j’avais publié impossible d’aller dans la terrasse la porte et briser et cassé
2020년 12월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Cengiz

단체 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 12월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 청결 상태
2020년 10월에 6박 숙박함

8/10 - 좋아요

Sara

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2020년 9월에 15박 숙박함

8/10 - 좋아요

Aydin

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Eski ve yıpranmış mobilyalar
Otel genel olarak güzel olsa da mobilyalar oldukça eskimiş. Tüm otelin baştan aşağı yenilenmesi lazım.
2020년 9월에 4박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

ilhan

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Görseldeki gibi bir oda verilmedi kücücük bir oda verildi odayı beğenmedim üstüne 100 TL ödeyerek odami değiştşimek zorunda kaldım
2020년 9월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Ömer

2020년 7월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 3월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Alberto 님, Gran Canaria

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Las instalaciones. No me gustó el desayuno y el personal y la falta de aislamiento de las habitaciones.
2020년 3월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Samet Daniel

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Odada su ısıtma cihazı yoktu ve görevliden istediğimizde getiriceklerini soylediler.Saatler sonra tekrar istedim ve yine hemen göndereceklerini söylediler kısacası 1 gün boyunca bekledim ne gelen var ne giden.
2020년 3월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Tugce

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Otel
Otel güzel fakat odalar biraz soğuktu
2020년 2월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
2020년 2월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2020년 2월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

Pelin

좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
En sevdiğim yerdi en son kaldığımızda her şey sıkıntılıydı tuvalet kapısı kapanmadı buzdolabı kapanmadı musluktan ses geliyor çok garip
2019년 12월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Temizlik vasattı, tam donanımlı mutfak diye seçtik. Hiçbir mutfak malzemesi yoktu. İstek üzerine taksit taksit getirdiler. Televizyon arızalıydı.
2019년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Murat

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Adham

출장 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
It’s very bad
2019년 12월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

Service was below average Condition of the room is terrible Walls and ceiling full of cracks Room is too hot and can’t be adjusted due to broken radiator Advertising full SPA service but fact is no service at all apart from swimming pool and sauna by yourself Most important, the hotel is situated in a downhill and impossible to walk, need to climb, must use transportation. Kitchen but no cutlery at all, no spoons, knives, forks, plates or any thing to cook in. Only positive remark is rooms are spacious
Cracks
Cracks
Cracks
Cracks
2019년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Cengiz

2019년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very nice hotel, very modern and comfortable. Just a bit noisy from the room next door, I could hear the TV of my neighbour...
2019년 11월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Unbekannt 님, Deutschland

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Personal super freundlich. Frühstück ist super. Standard Zimmer sind super klein für zwei Personen. Toiletten sind nicht abschließbar also keine Privatsphäre
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 13일
Dear Guest, Thank you for the time to share your great comments with us about our valued staff and breakfast service. We are very glad to hear that you enjoyed with some of our services. However, we are sorry that you were unpleased with your room. Our objective is, giving an exceptional guest experience. We are looking forward welcoming you again at our hotel very soon with our improved services. Sincerely, Guest Relations Team. Tutku ARSLAN

10/10 - 훌륭해요

Can

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
MEMNUN KALDIKK
KALINABILICEK EN IYI YER BURASI DIYEBILIRIM. HEM RAHAT HEMDE INANILMAZ ILGILILER
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 11일
Sevgili Misafirimiz Can Bey, Değerli zamanınızı ayırarak bizimle görüşlerinizi paylaştığınız ve puanlama yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizde yapmış olduğunuz konaklamanızdan memnun kalmanıza çok sevindik, sizleri ağırlamak bizler için de büyük bir keyifti. Umarız sizleri en kısa zamanda tekrar otelimizde ağırlarız. Saygılarımızla. Misafir İlişkileri. Tutku ARSLAN

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
深夜にもかかわらず快くチェックインをしていただき、また、挨拶とともにおいしい朝食もいただくことができ、総じて気持ちよくサービスを受けることができました。
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 11일
Dear Guest, Thank you for the time to share your comment with us. We are very glad to hear that you enjoyed your stay. Our objective is, giving an exceptional guest experience. We are looking forward welcoming you again at our hotel very soon to get the same exceptional experience you had. Sincerely, Guest Relations Team. Tutku ARSLAN

10/10 - 훌륭해요

Shirley

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect
I cannot believe the bad reviews this hotel has. The staff and the service they provided could not be faulted. It was far superior to a lot of the larger establishments we have stayed in. The breakfast was a typical Turkish one with plenty of choice and as much tea as you wanted. It was spotlessly clean and well decorated throughout. There was lots of very interesting artwork both in the bedroom and in the public areas. It is not in the centre which makes it very quiet but it only cost approx 20tl into centre. It is exceptionally hilly so not sure how easy it would be to walk but you'd have to be fit to make it. At the moment this hotel is not suitable for wheelchair users or people with walking difficulties as there are fairly steep steps into reception area. This could change in the future so check before booking. Once inside its disabled friendly.
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 13일
Dear Guest, Thank you for the time to share your comment with us. We are very glad to hear that you enjoyed your stay. Our objective is, giving an exceptional guest experience. We are looking forward welcoming you again at our hotel very soon to get the same exceptional experience you had. Sincerely, Guest Relations Team. Tutku ARSLAN

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Worst hotel in Istanbul
The worst hotel I have ever went to for the price. First of all the location is so bad (a bit far from supermarkets and very far from downtown) and you can get way better hotel with better location than this one for the price. The entrance is with stairs so if you have a wheelchair it's a nightmare. I asked for a non smoking room but when I arrived it smelled so bad and they gave me the worst room possible and when I asked to change the room they just sent a women to clean. The breakfast is honestly unbelievably small and limited, even hostels and motels could provide better breakfast than this hotel. They don't even have a coffee machine or fruits. Also the people working here will try to scam you and take every single dollar from you. The customer service here is absolute trash especially the boss. The prices match other hotels that have way better service and location so I highly recommend looking for another hotel near the bosphorus.
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 13일
Dear Guest, Thank you for the time to share your comments with us about our services. We are very sorry to hear that you haven't enjoyed with some of our services. Our objective is, giving an exceptional guest experience. We are looking forward welcoming you again at our hotel very soon with our improved services. Sincerely, Guest Relations Team. Tutku ARSLAN

4/10 - 별로예요

Najmee 님, Portland, OR

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bad Location bad people . I don't recommend it at all.
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 13일
Dear Guest, Thank you for the time to share your comments with us about our valued staff and location. However, we are very sorry that you were unpleased with our services. Our objective is, giving an exceptional guest experience. We are looking forward welcoming you again at our hotel very soon with our improved services. Sincerely, Guest Relations Team. Tutku ARSLAN

6/10 - 괜찮아요

Lee

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Some great bits and some bad worth a read tho
We come to turkey for IVF and got to the hotel late went to the room and was hoping for a nice deluxe room was ok but mould in shower had terrace out side not table and chairs to sit and paint coming of the ceiling and the door to the terrace did not lock worse bit was next day wanted to go swimming and the pool was stone cold and the jacuzzi was broken and the spa treatments they said they did don’t they don’t have any one to do it for you there we spoke with hotels.com and said our problems and wanted to be moved as paid extra to stay this hotel because wanted spa treatments but the hotel would not budge so got moved rooms to another one a lot better tho but was up set about the pool they said they would heat it up but never did but I still used it as was way to hot any ways they keep turning the air con off tho and had to ask to put on and there bar not great a couple of beers and that’s it wine they can order in and other drinks but high prices. Breakfast was more Turkish style so meats cheese bread no fruit tho so did not eat there at all worth getting the local apps for taxi and food delivery as get food ordered in and taxis get the blue color if can drivers better and taxis better yellow ok but some are so rude and half broken but the manager at the hotel so lovely and the beds omg let me take home even know I said this I would stay again as not that bad when look over a couple of bits and there are a lot worse hotels one we went to next never again thank you Lee
2019년 8월에 8박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 13일
Dear Guest, Thank you for the time to share your great comments with us about our services. We are very glad to hear that you enjoyed with some of our services. However, we are sorry that you were unpleased with some of our services as well. Our objective is, giving an exceptional guest experience. We are looking forward welcoming you again at our hotel very soon with our improved services. Sincerely, Guest Relations Team. Tutku ARSLAN

6/10 - 괜찮아요

Orco

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Çokmu kötü hayır birdaha kalırmıyım sanmıyorum .
Bi kere otopark İstanbul için önemli bir kriter otoparkları yok kendi çabanızla bulmak zorundasınız , housekeeping sıkıntılı bi çarşaf değiştirmek zor gelmiş yanlışlıkla kahve döktük aynı çarşafla bir gece daha uyuduk , tv kanalları eğer Arapsanız sıkıntı yok ama Türkseniz izlemesenizde olur , odaya havlu söyledik çünkü konulmamıştı, ütü saç kurutma makinası yok , klima 20 derece ayarlanamıyor ya doncaksın ya pişiceksin, ilk gün su kahve ikramları ikinci gün kahve içmek istersen ekstraya giriyor :) ( küçük kahve paketlerinden bahşedilirim) minibar boş doldurma gereği bile duyulmamış 2 gece 700 lira daha iyi şartlarda otel bulunabilir diye düşündük biz yine tercih sizin ...
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 11일
Zamanınızı ayırıp otelimizle ilgili yorum yazdığınız için çok teşekkür ederiz. Bu tür eleştiriler sayesinde hizmet kalitemizi yükseltebiliyoruz. Öncelikli olarak belirtmeliyiz ki, söylemiş olduğunuz konular hakkında ilgili departmanlara uyarıda bulunulmuştur ve bundan sonra daha dikkatli olunması sağlanacaktır. Bilgilendirme amaçlı olarak belirtmek isteriz ki; otopark servisimiz mevcut olup otel genel yoğunluğumuz nedeniyle size bu konuda yardımcı olamadığımız, aynı şekilde yoğunluk kaynaklı housekeeping servisimizdeki aksaklık ve gecikmeden dolayı sizlerden özür dileriz. Kanallarımız uydu yayını olup Türk kanallarımız da mevcuttur. Yorumlarınız doğrultusunda Türk kanallarının arttırılması ile ilgili işlemleri de başlatmış durumdayız. Su ve çay kahve ikramımız her gün olup bir yanlış anlaşılma söz konusu olmuştur. Bu yanlış anlaşılmanın düzeltilmesi ve yorumlarınız doğrultusunda düzeltilmiş servisimizle sizi daha iyi ağırlayabilmek için yeniden otelimize bekleriz. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi günler dileriz. Saygılarımızla, Misafir İlişkileri Bölümü Tutku ARSLAN

6/10 - 괜찮아요

Alper

별로예요: 직원 및 서비스
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 13일
Sevgili Misafirimiz Alper Bey, Değerli zamanınızı ayırarak puanlama yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizde yapmış olduğunuz konaklamanızdan memnun kalmanıza çok sevindik, sizleri ağırlamak bizler için de büyük bir keyifti. Umarız sizleri en kısa zamanda tekrar otelimizde ağırlar ve iyileştirilmiş hizmetimizle puanlamanızın daha da yükselmesini sağlayabiliriz. Saygılarımızla. Misafir İlişkileri. Tutku ARSLAN

2/10 - 너무 별로예요

Ahmad

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
مايصلح
طاقم الفندق مو متعاونين
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 14일
Dear Guest, Thank you for the time to share your comments with us about our services. We are very sorry to hear that you haven't enjoyed with some of our services. Our objective is, giving an exceptional guest experience. We are looking forward welcoming you again at our hotel very soon with our improved services. Sincerely, Guest Relations Team. Tutku ARSLAN

6/10 - 괜찮아요

Coskun

별로예요: 객실의 편안함
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 11일
Sevgili Misafirimiz Coşkun Bey, Değerli zamanınızı ayırarak puanlama yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizde yapmış olduğunuz konaklamanızdan memnun kalmanıza çok sevindik, sizleri ağırlamak bizler için de büyük bir keyifti. Umarız sizleri en kısa zamanda tekrar otelimizde ağırlar ve iyileştirilmiş hizmetimizle puanlamanızın daha da yükselmesini sağlayabiliriz. Saygılarımızla. Misafir İlişkileri. Tutku ARSLAN

10/10 - 훌륭해요

Sopiko

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 13일
Dear Guest, Thank you for the time to share your comment with us. We are very glad to hear that you enjoyed your stay. Our objective is, giving an exceptional guest experience. We are looking forward welcoming you again at our hotel very soon to get the same exceptional experience you had. Sincerely, Guest Relations Team. Tutku ARSLAN

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 편의 시설/서비스
Location is terrible.you definitely need a car otherwise you will stay for end of your trip.
2019년 6월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful Hotel, friendly staff. Good beds and spacious rooms. ideal to spend the night. very hygienic. I will definitely spend the night again :)
2019년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 13일
Dear Guest, Thank you for the time to share your comment with us. We are very glad to hear that you enjoyed your stay. Our objective is, giving an exceptional guest experience. We are looking forward welcoming you again at our hotel very soon to get the same exceptional experience you had. Sincerely, Guest Relations Team. Tutku ARSLAN

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 16일
Dear Guest, Thank you for the time to share your comment with us. We are very glad to hear that you enjoyed your stay. Our objective is, giving an exceptional guest experience. We are looking forward welcoming you again at our hotel very soon to get the same exceptional experience you had. Sincerely, Guest Relations Team. Tutku ARSLAN

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 16일
Sevgili Misafirimiz, Değerli zamanınızı ayırarak puanlama yaptığınız için çok teşekkür ederiz. Otelimizde yapmış olduğunuz konaklamanızdan memnun kalmanıza çok sevindik, sizleri ağırlamak bizler için de büyük bir keyifti. Umarız sizleri en kısa zamanda tekrar otelimizde ağırlar ve iyileştirilmiş hizmetimizle puanlamanızın daha da yükselmesini sağlayabiliriz. Saygılarımızla. Misafir İlişkileri. Tutku ARSLAN

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Locatie is niet echt goed, maar hotel zelf is goed.
2019년 4월에 9박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 13일
Dear Guest, Thank you for the time to share your comment with us. We are very glad to hear that you enjoyed your stay. Our objective is, giving an exceptional guest experience. We are looking forward welcoming you again at our hotel very soon to get the same exceptional experience you had. Sincerely, Guest Relations Team. Tutku ARSLAN

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
odada ne minibar ikramı var ne çay çay kahve ne su açıkçası rezalet hizmet buz dahil ücretli
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Tutku ARSLAN 님, 2019년 10월 14일
Sevgili Misafirimiz, Zamanınızı ayırıp otelimizle ilgili yorum yazdığınız için çok teşekkür ederiz. Bu tür eleştiriler sayesinde hizmet kalitemizi yükseltebiliyoruz. Öncelikli olarak belirtmeliyiz ki, söylemiş olduğunuz konular hakkında ilgili departmanlara uyarıda bulunulmuştur ve bundan sonra daha dikkatli olunması sağlanacaktır. Bilgilendirme amaçlı olarak belirtmek isteriz ki; Su ve çay kahve ikramımız her gün olup bir yanlış anlaşılma söz konusu olmuştur. Bu yanlış anlaşılmanın düzeltilmesi ve yorumlarınız doğrultusunda düzeltilmiş servisimizle sizi daha iyi ağırlayabilmek için yeniden otelimize bekleriz. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi günler dileriz. Saygılarımızla, Misafir İlişkileri Bölümü Tutku ARSLAN