외관

엘라프 제다 호텔 - 레드 시 몰 여행 후기

엘라프 제다 호텔 - 레드 시 몰
King Abdul-Aziz Street, Jeddah, Makkah Province

이용 후기

7.2

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 116개 이용 후기 중 30개" "
평점 8 - 좋아요. 116개 이용 후기 중 45개" "
평점 6 - 괜찮아요. 116개 이용 후기 중 17개" "
평점 4 - 별로예요. 116개 이용 후기 중 13개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 116개 이용 후기 중 11개" "

7.8/10

청결 상태

7.6/10

직원 및 서비스

7.0/10

편의 시설/서비스

7.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

6.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

JU YEON

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 8월 10일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 - 별로예요

Ala

2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 9월 21일
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM

6/10 - 괜찮아요

Dariusz

출장 여행
좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Oldie and not that goodie
Hotel conveniently located right beside Red Sea Mall but very dated and in bad state of repair. Old furniture, very tired carpets, leaking air conditioner etc.
2022년 9월에 7박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Kah Poh

출장 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2 nights in Jeddah
A decent hotel next to the Red Sea Mall. The bed is not very comfortable
2022년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 8월 21일
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM

4/10 - 별로예요

Sami

2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 8월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 - 훌륭해요

Tamder

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 8월 7일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 - 별로예요

Abduallh

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 7월 21일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 - 별로예요

shaimaa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
فندق سيئ ولايعتبر اصلا فندق . قد يكون اجنحه فندقيه. الاثاث قديم والسرير غير مريح اطلاقا والحمام صغير بشكل لايصدق ، الباب يخبط في كرسي الخمام !!!!جاني اختناق وسويت شيك اوت في اللي ماقدرت انام في الغرفه
2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 7월 14일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

6/10 - 괜찮아요

fatima

2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 5월 11일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 - 훌륭해요

shaza

2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 5월 9일
ضيفتنا العزيزة: نشكر ل ِك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات ل ِك، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا، إدارة فندق إيالف جدة رد سي مول

4/10 - 별로예요

Absal

2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 4월 26일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

2/10 - 너무 별로예요

Majed 님, San Antonio

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very old furniture in a horrible condition. The amount of money paid compared to the quality is unfair.
2022년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 4월 26일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 - 훌륭해요

Lay Tong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Friendly and warm service, lovely breakfast buffet, spacious room and great location (connected to a major mall). I will stay at this hotel again.
2022년 3월에 6박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 4월 26일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 3월 14일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 - 좋아요

Sara

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 3월 7일
ضيفتنا العزيزة : نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا ، إدارة فندق إيلاف جد ة رد سي مو ل

10/10 - 훌륭해요

Amal

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 2월 20일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

6/10 - 괜찮아요

THABET

2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2021년 12월 19일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

6/10 - 괜찮아요

F

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
It’s just the location
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2021년 12월 5일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

2/10 - 너무 별로예요

OMAR

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bad furniture
Bad and old furniture
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2021년 12월 1일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

2/10 - 너무 별로예요

ahmed

2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2021년 11월 24일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

6/10 - 괜찮아요

Saeed

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
الفندق جيد بشكل عام ولكن واجهنا مشكلة عند الدخول حيث أن موظف الاستقبال طلب منا دفع مبلغ أكبر من قيمة الحجز وسبب لنا تأخير كثير في الدخول!!
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 9월 13일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Nice location, old furniture, in the redsea mall
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 24일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
نجمه كثير عليه فقط الموقع حلو بس الاوتيل اعطيه نجمه فقط
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 24일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Good and but that perfect for value of money
The hotel is good as location, but same rate can get another beautiful room in a hotel next to the beach. The hotel needs to be new furniture. The breakfast was great.
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 17일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 - 별로예요

Dd

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 9월 28일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
ممتاز
تجربة ممتازة. موقع الفندق ممتاز جداً يكفي انه في الردسي مول
2021년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 17일
ضيفنا العزيز : نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا ، إدارة فندق إيلاف جد ة رد سي مو ل

8/10 - 좋아요

DR. MESHAL

좋아요: 직원 및 서비스
بحاجة للتجديد
جيد
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 11일
ضيفنا العزيز : نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا ، إدارة فندق إيلاف جد ة رد سي مو ل

8/10 - 좋아요

Mashaal

좋아요: 직원 및 서비스
موقع مناسب
جيد ويحتاج تجديد
2021년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 11일
ضيفتنا العزيزة : نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا ، إدارة فندق إيلاف جد ة رد سي مو ل

10/10 - 훌륭해요

Abdullah

الاقامة ممتعة ويميز الفندق يوجد مدخل خاص لنزلاء الفندق علي الردسي مول والافطار كان ممتاز
2021년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Asif

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Excellent hotel
Excellent location and excellent services but please kindly renovate the furniture as it’s extremely old and needs repairs
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 4일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
When I arrive they raise the price for no good reason. I called expedia and sent them an email without any response or resolution
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 7월 27일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 - 별로예요

Mohannad

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Terrible experience
Unfortunately it was very disappointing.. I will summarize my points down here: 1) the room's floor was filled of water although it was carpet 2) Tried to call the room services and the reception in the mid of the night but no one answering ( I called like 6 times) 3) they offer a kattle with 3- plugs socett and the available socett on the wall is two (and no adaptor) 4) in next day morning called the room services and finally they answered.. I have ordered tooth brushes and We wait more than hour and still no one got them.
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 6월 13일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 - 좋아요

isam

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 6월 13일
ضيفنا العزيز : نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل أفضل تحياتنا ، إدارة فندق إيلاف جد ة رد سي مو ل

8/10 - 좋아요

marwan

좋아요: 청결 상태
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 6월 10일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 - 좋아요

Mansour

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
الموقع ممتاز في الرد سي مول الغرفه مساحتها كويسه لاكن يبغى لها تجديد فيه خيارات افضل بنفس السعر
2020년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 12월 28일
ضيفنا العزيز، نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي تحياتنا، إدارة فندق إيلاف جدة رد سي مول

4/10 - 별로예요

wasim

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
لا يوجد احترافيه في التعامل واعطيه ٣ نجوم
للاسف تعامل سيء جدا بداية من الأمن الى الاستقبال الى خدمة الغرف . لايوجد احترافيه في التعامل مع النزيل مع العلم فندق ٥ نجوم وواجهة سياحيه وبهذا المستوى السيء . لا انصح ابدا به كفندق ولا اعطيه اكثر من ٣ نجوم
2020년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
ضيفنا العزيز ، نشكر لكم تقييمكم كما أننا نعتذر عن أي تقصير صدر منا ، فتقييمكم يهمنا لتحسين خدماتنا ، وفريق عملنا سيعمل بجدية وسيبذل قصارى جهده ليقدم لكم تجربة إستثنائية تدعوكم لزيارتنا مرة أخرى . تحياتنا، إدارة فندق إيلاف جدة رد سي مول

8/10 - 좋아요

HUSSAM

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 - 좋아요

Asif

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Excellent hotel
Amazing location and service, sorry but the furniture is worn out and old and would be nice if changed for an excellent hotel to have superb presentation.
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 - 좋아요

Asif

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good stay
Good stay, excellent location but breakfast served in the room was below par
2020년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
tools to plan a memorable trip. Write another review See my reviews I'm done for now
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

4/10 - 별로예요

Aseel

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
The bathroom was dirty, the beds, pillows And sheets very old and uncomfortable
2020년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 - 훌륭해요

Tariq

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice location
Its a great hotel that has the best location in the red sea mall.. the only thing I didn’t like is the mattress wasn’t that good I paid over 200$ USD a night and I expected to sleep on a nice Comfortable bed but it wasnt.. other than that everything else is great
2020년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 - 좋아요

Muhammad

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 - 훌륭해요

Abdalla

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
سولي ترقية جناح
كان راىعة
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
ضيفنا العزيزة، نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي تحياتنا، إدارة فندق إيلاف جدة رد سي مول

6/10 - 괜찮아요

Cruz

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Managmement 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good location Good gym Old rooms Uncomfortable pillows
2019년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Managmement 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 - 훌륭해요

Marwa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
النظافه عاليه
النظافة كانت ممتازة والفندق وجميع الموظفين رائعين بالتعامل
2019년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
ضيفتنا العزيزة، نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي تحياتنا، إدارة فندق إيلاف جدة رد سي مول

2/10 - 너무 별로예요

Mohammed

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Hotel Management Elaf Jeddah, RSM

10/10 - 훌륭해요

Ghassan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Amazing
It was awesome
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Hotel Management Elaf Jeddah, RSM