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평점 10 - 훌륭해요. 116개 이용 후기 중 30개" "
10 - 훌륭해요
30
평점 8 - 좋아요. 116개 이용 후기 중 45개" "
8 - 좋아요
45
평점 6 - 괜찮아요. 116개 이용 후기 중 17개" "
6 - 괜찮아요
17
평점 4 - 별로예요. 116개 이용 후기 중 13개" "
4 - 별로예요
13
평점 2 - 너무 별로예요. 116개 이용 후기 중 11개" "
2 - 너무 별로예요
11
7.8/10
청결 상태
7.6/10
직원 및 서비스
7.0/10
편의 시설/서비스
7.2/10
숙박 시설 상태 및 시설
6.6/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
JU YEON
가족 여행
2022년 8월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
JU YEON
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 8월 10일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 - 별로예요
Ala
2022년 9월 15일
Ala
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 9월 21일
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM
6/10 - 괜찮아요
Dariusz
출장 여행
2022년 9월 14일
좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Oldie and not that goodie
Hotel conveniently located right beside Red Sea Mall but very dated and in bad state of repair. Old furniture, very tired carpets, leaking air conditioner etc.
Dariusz
2022년 9월에 7박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
Kah Poh
출장 여행
2022년 8월 18일
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2 nights in Jeddah
A decent hotel next to the Red Sea Mall. The bed is not very comfortable
Kah Poh
2022년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 8월 21일
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Hotel ManagementElaf Jeddah, RSM
4/10 - 별로예요
Sami
2022년 8월 14일
Sami
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 8월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 - 훌륭해요
Tamder
2022년 7월 31일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Tamder
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 8월 7일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 - 별로예요
Abduallh
2022년 7월 19일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Abduallh
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 7월 21일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 - 별로예요
shaimaa
2022년 7월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
فندق سيئ ولايعتبر اصلا فندق . قد يكون اجنحه فندقيه.
الاثاث قديم والسرير غير مريح اطلاقا والحمام صغير بشكل لايصدق ، الباب يخبط في كرسي الخمام !!!!جاني اختناق وسويت شيك اوت في اللي ماقدرت انام في الغرفه
shaimaa
2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 7월 14일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 - 괜찮아요
fatima
2022년 4월 28일
fatima
2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 5월 11일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is
feedback like this that we learn from and use to improve.
We work hard to deliver an exceptional guest experience.
If you give us a chance to earn back your trust, I can
assure you that we will do our best to give you the great
hotel experience that so many of our guests have grown
so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 - 훌륭해요
shaza
2022년 4월 27일
shaza
2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 5월 9일
ضيفتنا العزيزة:
نشكر ل ِك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
ل ِك، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا،
إدارة فندق إيالف جدة
رد سي مول
4/10 - 별로예요
Absal
2022년 4월 18일
Absal
2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 4월 26일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 - 너무 별로예요
Majed 님, San Antonio
아이를 동반한 가족 여행
2022년 4월 17일
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very old furniture in a horrible condition. The amount of money paid compared to the quality is unfair.
Majed
2022년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 4월 26일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 - 훌륭해요
Lay Tong
2022년 3월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Friendly and warm service, lovely breakfast buffet, spacious room and great location (connected to a major mall). I will stay at this hotel again.
Lay Tong
2022년 3월에 6박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 4월 26일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
단체 여행
2022년 3월 9일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 3월 14일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 - 좋아요
Sara
2022년 3월 6일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sara
2022년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 3월 7일
ضيفتنا العزيزة :
نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
10/10 - 훌륭해요
Amal
출장 여행
2022년 2월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Amal
2022년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2022년 2월 20일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 - 괜찮아요
THABET
2021년 12월 14일
THABET
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2021년 12월 19일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 - 괜찮아요
F
아이를 동반한 가족 여행
2021년 12월 2일
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
It’s just the location
F
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2021년 12월 5일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 - 너무 별로예요
OMAR
출장 여행
2021년 11월 30일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bad furniture
Bad and old furniture
OMAR
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2021년 12월 1일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 - 너무 별로예요
ahmed
2021년 11월 21일
ahmed
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: ejh 님, 2021년 11월 24일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
6/10 - 괜찮아요
Saeed
출장 여행
2021년 9월 10일
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
الفندق جيد بشكل عام ولكن واجهنا مشكلة عند الدخول حيث أن موظف الاستقبال طلب منا دفع مبلغ أكبر من قيمة الحجز وسبب لنا تأخير كثير في الدخول!!
Saeed
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 9월 13일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
가족 여행
2021년 8월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Nice location, old furniture, in the redsea mall
실제 이용하신 고객
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 24일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 - 별로예요
실제 이용하신 고객
2021년 8월 17일
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
نجمه كثير عليه فقط الموقع حلو بس الاوتيل اعطيه نجمه فقط
실제 이용하신 고객
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 24일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
가족 여행
2021년 8월 15일
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Good and but that perfect for value of money
The hotel is good as location, but same rate can get another beautiful room in a hotel next to the beach. The hotel needs to be new furniture. The breakfast was great.
실제 이용하신 고객
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 17일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 - 별로예요
Dd
2021년 8월 15일
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Dd
2021년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 9월 28일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2021년 8월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
ممتاز
تجربة ممتازة. موقع الفندق ممتاز جداً يكفي انه في الردسي مول
실제 이용하신 고객
2021년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 17일
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 - 좋아요
DR. MESHAL
2021년 8월 9일
좋아요: 직원 및 서비스
بحاجة للتجديد
جيد
DR. MESHAL
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 11일
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 - 좋아요
Mashaal
2021년 8월 8일
좋아요: 직원 및 서비스
موقع مناسب
جيد ويحتاج تجديد
Mashaal
2021년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 11일
ضيفتنا العزيزة :
نشكر لكِ تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لكِ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
10/10 - 훌륭해요
Abdullah
2021년 8월 6일
الاقامة ممتعة ويميز الفندق يوجد مدخل خاص لنزلاء الفندق علي الردسي مول والافطار كان ممتاز
Abdullah
2021년 8월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
Asif
가족 여행
2021년 7월 31일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Excellent hotel
Excellent location and excellent services but please kindly renovate the furniture as it’s extremely old and needs repairs
Asif
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 8월 4일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
2/10 - 너무 별로예요
실제 이용하신 고객
가족 여행
2021년 7월 25일
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
When I arrive they raise the price for no good reason. I called expedia and sent them an email without any response or resolution
실제 이용하신 고객
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 7월 27일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback.
It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 - 별로예요
Mohannad
가족 여행
2021년 6월 12일
별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Terrible experience
Unfortunately it was very disappointing.. I will summarize my points down here:
1) the room's floor was filled of water although it was carpet
2) Tried to call the room services and the reception in the mid of the night but no one answering ( I called like 6 times)
3) they offer a kattle with 3- plugs socett and the available socett on the wall is two (and no adaptor)
4) in next day morning called the room services and finally they answered.. I have ordered tooth brushes and We wait more than hour and still no one got them.
Mohannad
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 6월 13일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 - 좋아요
isam
2021년 6월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
isam
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 6월 13일
ضيفنا العزيز :
نشكر لك تقييمك ونحن سعداء بالتزامنا بتقديم أفضل الخدمات
لك ، كما نتطلع لرؤيتك قريبًا لنستمر دوما في خدمتك بشكل
أفضل
تحياتنا ،
إدارة فندق إيلاف جد ة
رد سي مو ل
8/10 - 좋아요
marwan
2021년 6월 6일
좋아요: 청결 상태
marwan
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: EJH 님, 2021년 6월 10일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 - 좋아요
Mansour
출장 여행
2020년 12월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
الموقع ممتاز في الرد سي مول
الغرفه مساحتها كويسه لاكن يبغى لها تجديد
فيه خيارات افضل بنفس السعر
Mansour
2020년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 12월 28일
ضيفنا العزيز،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
4/10 - 별로예요
wasim
가족 여행
2020년 11월 16일
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
لا يوجد احترافيه في التعامل واعطيه ٣ نجوم
للاسف تعامل سيء جدا بداية من الأمن الى الاستقبال الى خدمة الغرف . لايوجد احترافيه في التعامل مع النزيل مع العلم فندق ٥ نجوم وواجهة سياحيه وبهذا المستوى السيء . لا انصح ابدا به كفندق ولا اعطيه اكثر من ٣ نجوم
wasim
2020년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
ضيفنا العزيز ،
نشكر لكم تقييمكم كما أننا نعتذر عن أي تقصير صدر منا ، فتقييمكم يهمنا لتحسين خدماتنا ، وفريق عملنا سيعمل بجدية وسيبذل قصارى
جهده ليقدم لكم تجربة إستثنائية تدعوكم لزيارتنا مرة أخرى .
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
8/10 - 좋아요
HUSSAM
가족 여행
2020년 8월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
HUSSAM
2020년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 - 좋아요
Asif
가족 여행
2020년 8월 4일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Excellent hotel
Amazing location and service, sorry but the furniture is worn out and old and would be nice if changed for an excellent hotel to have superb presentation.
Asif
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 - 좋아요
Asif
가족 여행
2020년 7월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good stay
Good stay, excellent location but breakfast served in the room was below par
Asif
2020년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
아이를 동반한 가족 여행, 출장 여행
2020년 2월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
tools to plan a memorable trip.
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실제 이용하신 고객
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
4/10 - 별로예요
Aseel
가족 여행
2020년 2월 21일
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
The bathroom was dirty, the beds, pillows And sheets very old and uncomfortable
Aseel
2020년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2020년 2월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
실제 이용하신 고객
2020년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 - 훌륭해요
Tariq
가족 여행
2020년 2월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice location
Its a great hotel that has the best location in the red sea mall.. the only thing I didn’t like is the mattress wasn’t that good I paid over 200$ USD a night and I expected to sleep on a nice Comfortable bed but it wasnt.. other than that everything else is great
Tariq
2020년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 - 좋아요
Muhammad
가족 여행
2020년 1월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Muhammad
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 - 훌륭해요
Abdalla
2019년 12월 4일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
سولي ترقية جناح
كان راىعة
Abdalla
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
ضيفنا العزيزة،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
6/10 - 괜찮아요
Cruz
2019년 11월 25일
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Cruz
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Managmement 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2019년 11월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good location
Good gym
Old rooms
Uncomfortable pillows
실제 이용하신 고객
2019년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Managmement 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 - 훌륭해요
Marwa
2019년 11월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
النظافه عاليه
النظافة كانت ممتازة والفندق وجميع الموظفين رائعين بالتعامل
Marwa
2019년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: إدارة فندق إيلاف جدة 님, 2020년 11월 18일
ضيفتنا العزيزة،
نشكر لكم تقييمكم ونحن سعداء بإلتزامنا بتقديم أفضل الخدمات لكم ، كما نتطلع لرؤيتكم قريب ا لنستمر دوما في خدمتكم بشكل احترافي
تحياتنا،
إدارة فندق إيلاف جدة
رد سي مول
2/10 - 너무 별로예요
Mohammed
2019년 11월 2일
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Mohammed
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. It is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM
10/10 - 훌륭해요
Ghassan
2019년 10월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Amazing
It was awesome
Ghassan
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Elaf Jeddah Hotel Management 님, 2020년 11월 18일
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Hotel Management
Elaf Jeddah, RSM