외관

에버그린 로렐 호텔 여행 후기

4 out of 5
에버그린 로렐 호텔
8 Place Georges Pompidou, Levallois-Perret, Hauts-de-Seine

이용 후기

7.8

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 335개 이용 후기 중 117개" "
평점 8 - 좋아요. 335개 이용 후기 중 128개" "
평점 6 - 괜찮아요. 335개 이용 후기 중 40개" "
평점 4 - 별로예요. 335개 이용 후기 중 29개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 335개 이용 후기 중 21개" "

8.4/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

7.0/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 6박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

byungchul 님, 서울

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Insects on the bed!
Insects on the bed in the night! Terrible!
2018년 7월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Isabelle

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Eduard

2024년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sophie

2024년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Joseph

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Was chosen for convenience. Closed to my interests
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2024년 1월 26일
Dear Joseph, Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay. We look forward to see you again in a near future. The reception

10/10 - 훌륭해요

David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Jeannick

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Grand hôtel confortable
Chambre très spacieuse, propre et calme mais vieillotte. La décoration n'est plus au goût du jour. Literie convenable. Pas de dépôt de bagages possible à notre arrivée car personnel absent.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2024년 1월 23일
Bonjour cher client,Un grand merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis. Au sujet de la décoration, nous planifions petit à petit un renouvellement des chambres. Nos collaborateurs font toujours le maximum pour être présents.Cordialement,L'Equipe de Réception.

10/10 - 훌륭해요

Julia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Thomas

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
Die Unterkunft liegt in einem ruhigen stadtviertel von Paris. Wir sind mit dem Auto angereist was unproblematisch möglich war da man nicht durch den Pariser Szadtverkehr muss. Die Metro liect unmittelbar vor dem Hotel und man ist in 10 Minuten in Paris. Das Personal war zwar bemüht spricht aber ein sehr schlechtes Englisch. Weiter hat man es in 4 Tagen nicht geschafft uns eine zweite Decke fürs Bett zur Verfügung zu stellen. Wir haben 3 mal drauf hingewiesen. Die Nöchte waren dadurch eher unentspannt. Schade!
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2024년 2월 7일
Dear guest, thank you for your comment. We are happy to learn that you did appreciate our location, not so far to Paris.Concerning our employees, we always take attention to the fact that they have to answer our customers properly. Regarding the duvet, we did ask to our housekeeper to bring it to your room. There must have been a misunderstanding about your request, because we usually give the right informations to our housekeeper.Best regards,Reception Team.

10/10 - 훌륭해요

Gianni

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Thomas

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kenji

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Simply amazing
Simply amazing. I repeat to use this hotel and recommend to my friend. Area is very safe and quiet. Its also quite convenient because its very close to metro station. It takes 20 min to paris city. Thank you to hotel staff!!
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 12월 20일
Dear guest,We really appreciate your feedback and it's encouraging for us to carry on this way.

2/10 - 너무 별로예요

RAINBOW

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
如果不打算好好經營,不如把飯店賣了。 環境問題:走廊及房間地毯多處污漬、天花板漏水痕跡未處理、彈簧床墊凹陷、空調損壞至導致連續更換三次房間、浴缸破損、房間有的附飲用水有的又沒附,房務人員做事超隨性,甚至只沙發上還有前房客留下的薯片及芝麻碎屑。房間髒到,一進門就全臉發癢。 從未住過這麼糟糕的飯店,就算空間大也完全不值得
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 12월 20일
Dear guest,Many thanks for your feeback about our hotel. Concerning the cleanliness and the maintenance of our rooms, we usually make sure we respect our standards. Even if you may encounter some problems, our staff is always here to do their best and help. We are looking forward to see you again.

10/10 - 훌륭해요

Leonardus

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2024년 1월 23일
Dear guest, many thanks for the good mark you gave us!Reception Team.

4/10 - 별로예요

RUI

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 11월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Simona Elisabeta

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent location for my needs. Very amiable staff. The cleanliness of the room must be improved, I did not receive the room in good conditions. Wifi is not top everywhere.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 12월 1일
Dear Simona Elisabeta,Your feedback is greatly appreciated by us.Your comment is taken into consideration and we always strive to maintain a proper cleaning standards. Evergreen-Laurel Reception Team

10/10 - 훌륭해요

Marissa

2023년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2024년 1월 23일
Hello Marissa,Thank you for the good mark you let to our hotel.Best regards!Front-Office Team

10/10 - 훌륭해요

Sophie

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 11월 28일
Bonjour Sophie,Un grand merci pour la note excellente que vous avez donnée à notre établissement.Cordialement,L'Equipe de Réception

10/10 - 훌륭해요

HIROYASU

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 11월 28일
Hello Mr HIROYASU,Thank you for the good mark you gave to our hotel!Best regards!Reception Team

6/10 - 괜찮아요

Richard

가족 여행
Not the cleanest hotel I have stayed in. Garlic smell in the room. Metro station jist around the corner.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 11월 28일
Hello Richard,Thanks for your comment.The housekeeping usually makes sure that all the rooms are clean. We apologize for the disagreement you met during your stay.Best regards!Reception Team

10/10 - 훌륭해요

Sandra

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It is a lovely hotel with a very good location. On the weekend I also noted there is a Farmer's Market down one of the connecting streets.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 11월 28일
Hello Sandra!Thank you for your encouraging comment, and to have noticed the farmer market on connecting streets!Best regards!Reception Team

10/10 - 훌륭해요

Gord

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Pamela

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very clean and spacious hotel in a very pleasant area of Paris. On the outskirts but a few minutes to metro line which very quickly takes you to centre of Paris. Price for hotel excellent with breakfast which offered a very good selection. Staff very friendly and helpful. Definitely would stay again.
View front of hotel
Dining area in hotel
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 11월 28일
Hello Pamela!The message you let us is really pleasant to read! We have much pleasure to know that you appreciated our location, room price, breakfast, and the staff kindness.Best regards!Reception Team

8/10 - 좋아요

Adam

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great spot. Loved my stay.
2023년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 11월 28일
Hello Adam! Your comment is really pleasant to read! Thank you for your message!Best regards!Reception Team

8/10 - 좋아요

K Sangar

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good place to stay.
Overall, good place to stay. Took too long to check in..why ?? Also, blocked sink could not be fixed until much later in the day.Slow on service but generally, good staff. Nice an clean.
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 10월 4일
Dear guest,thank you for your review, we always try our best to avoid long check in even when really busy, we are sorry you had to wait long this time.We will try to improve that, best regards

8/10 - 좋아요

Nevine

가족 여행
Hotel was in a location close to small stores. A bit of a trek by metro into Paris but not too complicated.
2023년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Margaret de

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 11월 28일
Hello Margaret!Thank you very much for the good mark you gave to our hotel!Reception Team

8/10 - 좋아요

Ann

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: reception 님, 2023년 11월 28일
Good morning Ann!We would like to thank you for the good mark you gave us!Thank you!Reception Team.

10/10 - 훌륭해요

Nancy

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

DOUMENC

2023년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

JeanRene

반려동물 동반 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Great value
2023년 8월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Tat Pui

연인과의 여행
Old & lack maintenance
2023년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 7월 28일
Hello Tat Pui,thank you for your comment. We have well noticed your fed-back regarding the maintenance. We will take care of the maintenance in a near future.Front-Office Team

8/10 - 좋아요

Dadalle

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
Property is excellent
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 7월 28일
Good afternoon Dadalle, thank you for your kind feed-back!Reception Team

8/10 - 좋아요

Kakinuma 님, Koshigaya

2023년 7월에 6박 숙박함

4/10 - 별로예요

Susan

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
This huge property has no cooling system. We moved twice, looked at a 3rd room, but they were all 86 degrees. no fans available. staff at desk could care less. never asked how our stay was or thanked us for coming. we were there 5 nights
2023년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 7월 21일
Dear Susan,Many thanks for your feed-back! We are sincerly sorry for the disagreement you met in our establishment regarding the air-conditionning system. Our front-office staff tried their best to suggest you other rooms, but we unfortunately had a technical problem with the cold-air.Otherwise, we ask our staff to keep attention to stay helpfull with our customers.Best regards,Front-Office Team

6/10 - 괜찮아요

Bjørn

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Mangelfull service ved skranken. Lite service innstilt personale og fullstendig mangel på kompetanse. Enkel frokost
2023년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 7월 21일
Dear Bjorn,thank you for your feed-back. We apologise for the unappropriate behaviour of our staff. We are always reminding our staff to be polite and helpfull with all our guests. Our policy is to keep satisfied every customers we host.Regarding the breakfast, we always doing our best to have different varieties of products with good quality.Hoping to see you soon in our hotel!Reception Team

2/10 - 너무 별로예요

miss samantha

2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 7월 21일
Hello Samantha,Thank you for your feed-back!

8/10 - 좋아요

Laurence

2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 7월 21일
Bonjour Laurence,Merci pour votre bonne appréciation!L'Equipe de Réception

10/10 - 훌륭해요

Emmanuel

2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 7월 21일
Bonjour Emmanuel,Merci pour votre bonne appréciation!

8/10 - 좋아요

Stephen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 7월 21일
Dear Stephen,Thank you for your appreciation!

2/10 - 너무 별로예요

Gregory

2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 6월 14일
Bonjour Gregory , Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre ressenti sur notre hôtel .Nous regrettons que vous n'ayez pas apprécié votre séjour dans notre établissement .Pourriez-vous nous faire part de ce qui vous a déplu ?En espérant vous recevoir prochainement.Cordialement

10/10 - 훌륭해요

Lynn

연인과의 여행
Very good staff and clean they just have they have to learn to cook scrambled eggs
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 6월 13일
Dear guest,Thank you for your review of our hotel, we will tell our restaurant manager about your feeling concerning the cooking of scrambled eggs.Regards

10/10 - 훌륭해요

HIROYASU

2023년 5월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Kim

가족 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel in a lovely quiet area with beautiful walks near by. Very convenient for metro. No restaurant facilities in the evening? The buffet breakfast was probably the worst I’ve ever experienced at any hotel and the restaurant manager was very rude. Hotel a/c definitely needs replacing. Rooms are hot and stuffy even when a/c is on full. Definitely not a 4 star hotel.
2023년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 5월 3일
Dear guest Thank you for your review, We hope to open our restaurant in the evening in a near future. Concerning our breakfast, we are checking the quality of our products every day. We always remind our employees to have a perfect behaviour with our guest, and we're sorry about this disagreement.Concerning the A/C we are checking regularly all our equipment as well, and despite our efforts, some technical problems can happen unfurnalty.Best regards

10/10 - 훌륭해요

Astou

2023년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

terry

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
clean and well looked after - friendly staff
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 6월 13일
Dear guest,Many thanks for your nice review, we hope to welcome you again very soon.Regards

2/10 - 너무 별로예요

Anthony

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Second visit & totally terrible experience. A very noisy room, so asked to move and was eventually moved to a smoker room and told was an upgrade - was no different to previous room or previous experiences. Upon check out day, we were constantly called checking whether we were still in the room. When checking out staff were completely rude & my wife who is French was totally surprised. I Had to pay the local tourist tax at check out, which is a very small fee, so wanted to pay in cash - the checkout staff did not ask how I wanted to pay & was charged on my card, so explained the associated bank charges being greater than the fee to help other travellers & they were totally rude. We were so disappointed by the experience, that I did the very unusual act of complaining. They did not care at all. So we will never stay again & will tell our family who live in the area.We paid £150 per night, so sure many other options available.
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 5월 3일
Dear Anthony,Thank you for the review.We are very sorry that you didn't appreciate your stay. All our rooms are non smoking, unfortunately some guest do not respect that rule, we always charge a fee to the people who smoke in our rooms; and also we try as much as possible to get rid of the smell of tabaco.We will remind all of our employees to wait for the check out time and let our customers choose however they decide to pay ( card or cash ) and not to charge the card in advance.We will also make sure that our employees offer a good quality service and communication as any guest would expect.Best regards.

10/10 - 훌륭해요

Roberta

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The metro is very very close and the line 3 is a great one! The breakfast is great and the room confortable and big. I would stay there again!
2023년 4월에 8박 숙박함
답변 제공: La Réception 님, 2023년 5월 3일
Dear Roberta Many thanks for the great review of our hotel, we are very glad that you enjoyed your stay with us.Regards.