카지노

호텔 콩고 여행 후기

3.5 out of 5
호텔 콩고
Ljubljanska cesta 65, Grosuplje

이용 후기

7.4

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 62개 이용 후기 중 16개" "
평점 8 - 좋아요. 62개 이용 후기 중 24개" "
평점 6 - 괜찮아요. 62개 이용 후기 중 13개" "
평점 4 - 별로예요. 62개 이용 후기 중 5개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 62개 이용 후기 중 4개" "

7.8/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

7.2/10

편의 시설/서비스

7.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스
호텔보다는 모텔에 가깝습니다. 담배 냄새가 외부에서 유입이 많이 되는 편이며, 게다가 카지노 직원이 상당히 불친절했습니다.
2022년 1월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Das

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Das hotel ist nicht wirklich sauber und in einem guten Zustand sondern könnte mal renoviert werden. Personal war nicht immer freundlich. Aber preislich wenigstens gut. Frühstück war auch gut
2023년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Hervé

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hôtel convenable avec restaurant. Situé en dehors de Ljubljana..petit déjeuner assez pauvre, personnel peu souriant. Chambre correcte.
2023년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kalamanov

2023년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Shkodra

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 1월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Wilfried

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

René

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Freundlich, zweckmässig, gutes Preisleistungsverhältnis.
2022년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Fikret

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: reception 님, 2021년 12월 14일
Thank you :)

8/10 - 좋아요

Nusrete

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

CAROLINE

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Mauvaise isolation phonique Chambre très simple sans équipement et un peu vieillotte
2021년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Necati

가족 여행
2021년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Yilmaz

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Natasa

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Camera pulita, il servizio ottimo. La cucina non disponibile per ristrutturaziicino alla autostrada epulito
2021년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

Das war schön ruhig und schöne Abende
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha Arko, Front Office Manager 님, 2020년 8월 30일
Vielen Dank für Ihre Bewertung.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
Es war sehr schön ruhig ___ich war zum vierte mal da
2020년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha A., Front Office Manager 님, 2020년 7월 5일
Sehr geehrter Gäst! vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen und Ihren Aufenthalt im Admiral Hotel Kongo Grosuplje zu bewerten. Wir freuen uns, dass wir Sie mit unserem Service überzeugen konnten und freuen uns, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße,

8/10 - 좋아요

Hisa

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha A. Front Office Manager 님, 2020년 2월 3일
Dear Hisa, thank you for your rating!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Great find. Only fault was lack of tea & coffee in the room
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha Arko, Front Office Manager 님, 2019년 12월 12일
Dear Guest, thank you for staying with us and giving us great review. Best regards,

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스
Tür hat nicht geschlossen Safe kaputt im Restaurant Katastrophengebiet
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha A. Front Office Department 님, 2019년 9월 2일
Dear all, thank you for your comment. We will do our best to make next time stay more comfortable. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha A., Front Office Manager 님, 2019년 8월 13일
Dear Guest, thank you for your rate 5/5, we are glad that our service was for as always should be! Best regards,

8/10 - 좋아요

Matteo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Miha Arko 님, 2019년 8월 8일
Dear Mr Mateo, thank you for your review. We will do our best to make your stay rated 10/10. Until next time we wish you all the best, Miha Arko, Front Office Manager

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bij aankomst vonden ze onze reservatie niet (ook al hadden we op voorhand reeds betaald), na een tijd hebben we dan toch een kamer gekregen. Zeer verouderd hotel, heel klein ontbijt dat niet wordt bijgevuld. De kamers zijn zeer slecht geïsoleerd (je kan conversaties in de kamer ernaast perfect volgen), je krijgt ze niet afgekoeld met de airco (waarschijnlijk door de slechte isolatie) en noet volledig verduisterd. Daarnaast is de matras verouderd (te hard).
2019년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Miha A., Front Office Manager 님, 2019년 6월 16일
Dear guest, at first we would like to thank you for your stay with us and taking time for a review. We are really sorry that you had unpleasant experience staying with us. We noted your comments about our accommodation, we will do our best to make your stay next time more comfortable and less unpleasant, since your review is not reflect of our usual standards. Next time, please contact us asap when the issue appear, that we can resolve right away difficulties which appear during your stay, since we are available 24/7 to serve and help you! Best regards, Miha Arko Front Office Manager

4/10 - 별로예요

Eyal

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Miha A., Front Office Department Manager 님, 2019년 6월 1일
Dear Eyal, thank you for your review and stay! It was a pleasure to host you! Hope we see you soon! Best regards,

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Die Lage der Unterkunft ist für eine Durchreise völlig in Ordnung. Längere Aufenthalte würde ich persönlich nicht empfehlen. Die Ausstattung der Zimmer könnte erneuert werden, aber sauber war es und das wichtig. Aufgrund einer Veranstaltung war es bis spät in die Nacht recht laut, was aber eine Ausnahme gewesen sein müsste. Das Frühstück war in Ordnung und wie gesagt für eine Durchreise, war das Hotel Preis-Leistungs-technisch angebracht.
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha Arko, Front Office Manager 님, 2019년 5월 20일
Dear guest, thank you for staying with us and your review. Hope next time we will deliver the better service than this time! Best regards,

8/10 - 좋아요

JARDIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hôtel correct
Séjour dans l ensemble correct. Nous avons seulement passé une nuit.
2019년 5월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

jean philippe

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha Arko, Front Office Manager 님, 2019년 5월 13일
Dear Jean Philippe! Thank you for staying with us it was a pleasure to host you; thank you also for your review! We will do our best to make your stay 10/10 next time! Have a nice day and best regards, Miha Arko, Front Office Manager

4/10 - 별로예요

Leonardo 님, Parma

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Buongiorno. Mi spiace contattarvi per esprimere un commento molto negativo come non ho mai fatto da quando prenoto con expedia!!! L'hotel ed il personale nel complesso buono. Il commento negativo è dovuto al fatto che la struttura fa anche delle cerimonie(matrimoni, feste, etc..) e da quando siamo arrivati circa alle 17.00 sino alle 3.00 di notte c'è stata una festa con musica ad altissimo volume. Ad un certo punto molti ospiti increduli si sono affacciati sui balconi per cercare di capire quando avrebbero smesso ma tutto è andato avanti sino a notte inoltrata. Ciò che mi è veramente dispiaciuto è il fatto che un Hotel nel suo complesso dovrebbe preservare la tranquillità dei suoi clienti e a fronte di ciò volevo contattare Expedia e chiedere di ottenere un rimborso per quanto accaduto. Grazie.
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha Arko, Front Office Manager 님, 2019년 5월 6일
Gentile Signor Leonardo, Grazie per il averci scelto per il suo soggiorno a Kongo Hotel. Ci dispiace sentire che non ha avuto un esperienza positiva. Speriamo davvero che il suo prossimo soggiorno a Slovenia presso l'Hotel Kongo sia perfetto sotto ogni punto di vista. Cordiali saluti, Miha Arko Front Office Manager

8/10 - 좋아요

Christelle

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bien
Chambre bien propre lit mou et bruyant. Point négatif la poubelle de salle de bain pleine à notre arrive
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha Arko, Front Office Manager 님, 2019년 4월 26일
Dear Christelle, thank you for your review and your stay with us, it was a pleasure to host you. We are glad that you liked our beds. We are really sorry for the inconveniences which you had during your stay. We promise that we will do our best to make your stay 10/10 next time! Best regards,

8/10 - 좋아요

Matteo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Miha Arko, Front Office Manager 님, 2019년 4월 8일
Dear Mateo, thank you for your review and your stay in our hotel!

6/10 - 괜찮아요

Tommy

좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Får vad man betalar för.....
Väldigt basic med ganska slitna möbler.
2018년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha Arko 님, 2018년 10월 4일
Dear Tommy, thank you for your reply. We are really sorry that we did not deliver experience as you expected. Hope next time you will have better Best regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Buona posizione, subito all'uscita dell'autostrada; albergo immerso nel verde con parcheggio gratuito. Bella struttura. Unico inconveniente è che avevamo prenotato una camera matrimoniale e abbiamo trovato una doppia con letti separati, tuttavia va detto che la prenotazione è stata fatta il giorno nel pomeriggio per la sera stessa
2018년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha Arko, Front Office Department 님, 2018년 8월 24일
Grazie per vostro soggiorno!

8/10 - 좋아요

Damir 님, Zürich

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hübsches Hotel an der Autobahn.
Kleines hübsches Hotel in schöner Landschaft.Sauber,freundliches Personal.Wer zocken möchte ein Casino hat es auch.
2018년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha Arko, Front Office Department 님, 2018년 8월 24일
Danke für deinen Kommentar und bleib bei uns.

6/10 - 괜찮아요

Joel

별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
2018년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Miha Arko, Front Office Department 님, 2018년 8월 22일
Thank you for your review.

6/10 - 괜찮아요

Joel

2018년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Miha A., Front Office Manager 님, 2018년 8월 15일
Thank you!

8/10 - 좋아요

Anders

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha A., Front Office Manager 님, 2018년 6월 25일
Thank you for your rating!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Very good stay , value for money
2018년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Miha A., Front Office Department Manager 님, 2018년 6월 9일
Dear Anonymous, thank you for your review! Hope we see you soon here!

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Miha Arko, Front Office Department 님, 2018년 5월 21일
Thank you for your review.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
Hotel was basic. Our room was overly small. Was just fine for passing one night but not very interesting for longer stays. About 20-25 minutes drive to Ljubljana
2018년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Miha A., Front Office Department 님, 2018년 5월 4일
Dear Guest, thank you for your review. Hope next time we can exceed your expectations. We also offer more spacious rooms with balcony, just please contact us and we will be glad to assist you, beside all we also have luxurious hotel suite, which is 44 square meters.

4/10 - 별로예요

fafen

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Vicino a Ljubljana, ma con molte carenze
Albergo ad un solo piano, ma senza ascensore. La porta della camera non si chiude dall’interno, un solo comodino per un letto matrimoniale, tende oscuranti che non sono sofficienti a coprire tutta la superficie delle finestre, prese per corrente solo due e scomode. Colazione scarsa per varietà, solo salato e, dopo appena mezz’ora, nonostante la quasi totale assenza di ospiti, è tutto esaurito. Bagno angusto. Nessuna sedia in camera
2018년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Miha A., Front Office Department Manager 님, 2018년 5월 1일
Gentile Sir or Madam Fafen, innanzitutto la ringraziamo per aver dedicato il suo tempo a recensire il nostro albergo, seppur negativamente. Ci sforziamo sempre di fornire la massima qualità del servizio all’ospite, ma purtroppo non sempre riusciamo. Quindi, per favore, se ci contattate direttamente al nostro indirizzo di posta elettronica al fine di trovare insieme, errori specifici, che saranno immediatamente eliminati o migliorati. Rimaniamo sempre a disposizione nel caso ci volesse ricontattare. La ringraziamo nuovamente per la sua recensione che, come le altre, ci permette di crescere e migliorare il servizio offerto. Cordiali saluti,

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
2017년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Miha A. 님, 2018년 1월 15일
Thank you for your rating!

6/10 - 괜찮아요

Rossi

좋아요: 청결 상태
2017년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Kongo Team 님, 2018년 1월 2일
Dear Mr Rossi, thank you for your review. We would be very happy, if you would share with us your comments how to improve your stay with us. Hope we can deliver service valued 5 stars next time. Best regards, Miha A.

10/10 - 훌륭해요

William

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very nice hotel Motel style from the 70's, in the forest but very close to motorway and only 20 minutes away from Ljubljana city center. Desk staff was very helpful and speak a perfect English. Definitely a good spot
2017년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Sinisa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 6월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Christoph

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Übernachten Sie besser woanders
Veraltetes Hotel. Nicht sehr sauber. Personal nicht hilfsbereit. Für die erbrachte Leistung viel zu teuer. Frühstück findet in der Bar statt und das angebotene Essen erinnert an sozialistische Tage, während man schon morgens einigen Gästen beim Schnapstrinken zuschauen muss

10/10 - 훌륭해요

Iskra

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
Soba
Veoma su MALE sobe za tu cenu
답변 제공: Kongo Team 님, 2016년 3월 6일
Poštovani, hvala Vam na iskrenom komentaru. Veliko nam je zadovoljstvo što ste bili naš gost. Hotel Kongo ima veliki izbor različitih tipova soba: od jednokrevetna soba, jednokrevetna soba - comfort, dvokrevetna soba, i isto hotelski apartman / suite. Sljedeći put pitajte na dolasku kakvu sobu želite, poslije mi ćemo pokušati pomoći najbolje što mi možemo. Očekujemo Vas uskoro ponovo u hotelu Kongo. Srdačno Vas pozdravljamo, Miha Arko

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The pillow is to big, so i slept on my jacket. Breakfast is very poor.
답변 제공: Kongo Team 님, 2016년 5월 7일
Dear traveller, at first thank you for your review and that you decided to stay in hotel Kongo. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel. We try our very best to make sure that our guests are comfortable during their stay and are disappointed to hear that you were not satisfied with your stay. Regarding to pillow problem, we are now planning a new feature which will be available to our guests, I hope soon. It will be a new offered service in our hotel in near future, where all our guests will be able to choose the most comfortable pillow everything from Myform Memory Ergonomico Thermosensitive, Ergonomic latex pillow, Non-allergenic fibre to Fibra Anallergico Natural feathers etc. We know that a successful start into the day is often supported by a great breakfast. Therefore we do our best to serve our guests a rich and diverse breakfast together with the will to keep up the high quality of our food. Please note that your experience does not reflect the usual standard of our breakfast quality and we apologize for that. The overwhelming majority of our customers are very happy and satisfied with their experience and we hope that if you choose to stay with us again in the future your experience too would be a happy one. Warm regards, Miha Arko Front Office Department

2/10 - 너무 별로예요

Christoph 님, Oxford

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Don't go there - Übernachten Sie woanders
Hotel bedarf der Renovierung. Dreckig, verwohnt, jede Menge Mücken und das Frühstück erinnert an ein sozialistisches Ferienheim. Service = Fehlanzeige Hotel needs serious update: dirty, run down and lots of mosquitoes. Breakfast is a blast from the socialist past. No service culture
답변 제공: Kongo Team 님, 2016년 5월 7일
Dear Mr Christoph, thank you for providing us with your feedback about your recent stay in our hotel, on the other hand we were very disappointed to hear that your experience did not meet your overall expectations. Please allow me to express my sincerest apologies. At Kongo Hotel, we strive to provide a superior service experience for every guest and your feedback is very important to us. Hotel Kongo was built in 1973 as one of first motels in former Yugoslavia, designed by architect Gregor Košak. When creating the building, the idea was to imitate a hayrack (Slovene: kozolec), an architectural specialty that marks Slovenian identity and it is part of its ethnological heritage. The building is now under monumental protection, that is also a reason that renovation of the hotel is going step by step. Still we are doing our best service delivery performance, which is our main goal. We’ll be sure to look into the points that you have raised in order to make improvements where necessary. I hope we can welcome you back to Kongo Hotel some day in the future. Kind Regards, Miha Arko Front Office Department

8/10 - 좋아요

Giuseppe 님, Milano

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel Kongo
Tutto ok, unico neo rumori di traffico proveniente dall'autostrada, scarsa insonorizzazione degli infissi, se sei stanco dormi lo stesso, vero, ma quando è troppo è troppo.

10/10 - 훌륭해요

ZIMONJIC

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Kongo Team 님, 2015년 9월 5일
Dear Mr. Zmonjic, at first thank you for the effort to evaluate your stay of your stay here at the Kongo Hotel. We are glad to see you had comfortable stay and we definitely look forward to seeing you again in the near future! Thank you again for taking the time to evaluate your stay! Sincerely, Miha Arko from Front Desk Department