숙박 시설 정면

다이아몬드 호텔 필리핀 여행 후기

5 out of 5
다이아몬드 호텔 필리핀
Roxas Blvd Cor Dr J Quintos, Manila, Manila

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1003개 이용 후기 중 535개" "
평점 8 - 좋아요. 1003개 이용 후기 중 299개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1003개 이용 후기 중 94개" "
평점 4 - 별로예요. 1003개 이용 후기 중 41개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1003개 이용 후기 중 34개" "

8.8/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

8.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

6/10 - 괜찮아요

PILGEUN

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Cecil 님, 2024년 3월 22일
Dear Pilgeun, Mabuhay! Thank you for taking time to share with us about your recent stay. We appreciate hearing from our guests as their comments will help us continue improving our service.We value comments and suggestions from our guests as this allows us to maintain and improve the “Diamond Class” service we provide to meet the most demanding needs of our distinguished guests.Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel.Sincerely yours,Cecil Bernabe-AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

YONGHYUN

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
it was generally okayb with everything
2024년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: Cecil 님, 2024년 3월 10일
Dear YongHyun,Mabuhay! Greetings from Diamond Hotel Philippines!Thank you for your continuous patronage to Diamond Hotel Philippines! We received your favorable comments during your recent visit with us. We truly enjoyed reading your comments and would like to thank you for your kind words.We value comments and suggestions from our guests as this allows us to maintain and improve the “Diamond Class” service we provide to meet the most demanding needs of our distinguished guests.We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines.Sincerely yours,Cecil Bernabe-AbundoAsst. Front Office /Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

Hokwan

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우 좋은 호텔
즐겁고 편안한 숙박이었습니다 호텔시설이 매우 훌륭하였고 직원 또한 친절 했습니다. 그리고 주변 로빈슨몰등 편의시설로의 접근성도 좋았습니다. 다음에 다시 머물고 싶고 지인들에게도 추천하고 싶은 훌륭한 호텔이었습니다
2020년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Vianny Siasat 님, 2020년 2월 13일
Dear Valued Guest, Thank you for rating Diamond Hotel 10 out of 10. We are delighted that we had consistently met your expectations. Rest assured that we will share this with the team for us to maintain or even exceed your experience on your next visit. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

eujae

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
언제나 다이아몬드는 옳습니다!
필리핀 말라테에서 오래된 호텔입니다! 얼마전 리뉴얼하여 깨끗하고 편리하기까지 합니다! 혹시 말라테로 여행을 하신다면 빠른 예약을 하셔서 반드시 이용하시길 권해드립니다!
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Vianny Siasat 님, 2020년 1월 26일
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We are delighted that you had an enjoyable stay with us. Your appreciation for our overall service and us being your preferred hotel for your future visits is truly an inspiration for the team to keep up the high standards. Once again, thank you for we look forward to welcoming you back again soon. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스
조식 맛없음 돈내고 먹기는 터무니없이 부족함 싸우나 시설이 어의없이 작고 형편없음 침대와침구는 맘에들었음
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: The Diamond Hotel Team 님, 2019년 12월 18일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. Thank you for taking the time to give us feedback about your experience at Diamond Hotel Philippines. We appreciate hearing from our guests as your comments will assist us in continuously improving our facilities and services. The concerns that you mentioned in your response have been brought to the attention of the concerned departments. We will share with the team your valuable comments to ensure that you will have a better experience at the hotel on your next visit. Please feel free to contact us should you have any suggestions on how we can make your next stay with us a more delightful experience. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Sincerely, The Diamond Hotel Team

10/10 - 훌륭해요

gitae

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Vianny Siasat 님, 2019년 12월 11일
Dear Valued Guest, Thank you for rating Diamond Hotel 10 out of 10. We are delighted that we had consistently met your expectations. Rest assured that we will share this with the team for us to maintain or even exceed your experience on your next visit. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Vianny Siasat 님, 2019년 10월 13일
Dear Valued Guest, Thank you for rating Diamond Hotel 5 out of 5. We are delighted that we had consistently met your expectations. Rest assured that we will share this with the team for us to maintain or even exceed your experience on your next visit. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

DAEHYUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전반적으로 마음에들고 웰컴드링크나 케이크도맘에듬 근데 보증금취소가늦음
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: The Diamond Hotel Team 님, 2019년 10월 11일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Sincerely, The Diamond Hotel Team

6/10 - 괜찮아요

donghoon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Vianny Siasat 님, 2019년 10월 5일
Dear Valued Guest, We apologize that your stay fell short of expectations. You can be sure that this will be shared to the team for us exceed your experience at the hotel on your next visit. Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

hyeuk

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋아요
체크아웃날 아침 화재가 발생하여 대피를 하였다. 직원들의 도움으로 피해는 없었다. 몸이 불편한 고객들을 도우며 땀흘리는 직원들의 모습이 보기좋았다. 하지만 왜? 어디서? 화재가 발생했는지? 잘 수습되었는지? 아무런 설명이 없어서 아쉬웠다.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Vianny Siasat 님, 2019년 8월 15일
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience brought by the incident. The hotel is operational and business proceeds as usual. Moreover, we would like to extend our gratitude to you for understanding the situation and acknowledging the efforts of our staff. We hope that this incident will not mar your overall impression of the hotel and you will give us the opportunity to serve you again in the future. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Vianny Siasat 님, 2019년 8월 10일
Dear Valued Guest, Thank you for rating Diamond Hotel 5 out of 5. Rest assured that we will share this with the team for us to maintain or even exceed your experience on your next visit. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

8/10 - 좋아요

kumhee

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
걸어서 5분거리에 로빈슨몰 있어서 편했어요. 근데 밤에는 돌아다니지 않는게 좋을것 같더라구요. 수영장이 좀 생각보다 많이 작았구요... 조식은 먹을게 많았습니다~
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Vianny Siasat 님, 2019년 8월 10일
Dear Valued Guest, Thank you for taking time to share your feedback. Diamond Hotel is indeed situated in the heart of the city which makes us accessible to different places of interest such as shopping malls and historical sites. Moreover, we are sorry that your experience in our pool did not meet your expectation. Rest assured that this will be shared internally for us to improve our facilities in the future. Once again, thank you and we look forward welcoming you back in Diamond Hotel. Yours sincerely, Vianny Siasat Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

eujae

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Zarina Nicolas 님, 2019년 7월 5일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Sincerely, Zarina Nicolas Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

keumseok

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: The Diamond Hotel Team 님, 2019년 6월 21일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your feedback to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Sincerely, The Diamond Hotel Team

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
디자인이이쁘고 깔끔하고 좋았어요 : ) 조식도 맛있게 잘먹었습니다. 뷰가너무좋아요 다음에 또 오고싶네요!
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Zarina Nicolas 님, 2019년 6월 12일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Sincerely, Zarina Nicolas Guest Services Manager

6/10 - 괜찮아요

Junsik

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
너무 노후된 건물
10년만에 이용했는데 확실히 건물이 너무 노후되고 냄새도 살짝남 엘레베이터에서는 팬 돌아가는 소리가 너무 크고 낡았음 헬스장도 너무 좁아 3명 이상은 사용이 힘들어 보였음
2019년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2019년 2월 22일
Dear Valued Guest, Warm greetings from Diamond Hotel Philippines! Thank you for taking the time to tell us about your experience at Diamond Hotel Philippines. Since we aim at serving you to the best of our abilities, we are always interested in your comments and suggestions. Please note that your comments are shared with all the Managers and the staff, and every effort is taken to ensure that your expectations are met. We hope that you will give us another chance to serve you. Sincerely, The Diamond Hotel Team

10/10 - 훌륭해요

YOUNGSEOK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 높은 호텔
방이 편안하고 아늑해서 좋았습니다. 다만 조금 오래된 느낌은 있었는데, 나름 관리가 잘되어 있어 불편하지 않았음...... 그리고 주변 먹을 거리, 관광도 좋았고, 다만 주변 거리 일부가 필리핀 슬림가 라서 조금 주의가 필요함 ....... 하지만 가성비가 높아 좋았습니다
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2019년 1월 26일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Sincerely, Zarina Nicolas Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

soyoung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2019년 1월 9일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable feedback to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines. Sincerely, Zarina Nicolas Guest Services Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
2018년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2018년 10월 17일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines.

2/10 - 너무 별로예요

jongan 님, 전남순천

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2018년 9월 27일
Dear Valued Guest, Thank you for your valuable review. It is through feedback such as yours that enables us to improve the quality of our products and services. We hope that you will give us another chance to serve you.

8/10 - 좋아요

donghyun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
다이아몬드
대체적으로 깔끔하고, 위치가 좋아 만족하였으나, 조식 및 수영장빼고는 서비스및 모든부분이 만족스러웠어요^^
2018년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2018년 9월 18일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines.

10/10 - 훌륭해요

Jihye

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
굳!!!!!
숙박 만족했습니다^^*
2018년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2018년 9월 7일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines.

10/10 - 훌륭해요

song chun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
직원들의 친절함이 좋아요
만족합니다 자주이용해서 그런지 직원들이 알아보는것도 좋구요 친절함은 최고입니다
2018년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2018년 8월 4일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최고
친절하고 너무 편안한 곳이었음. 앞으로 계속 머물 것 같음
2018년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2018년 8월 1일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines.

10/10 - 훌륭해요

BUMJIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
청결, 친절 최고
시설 매우 만족스럽습니다.
2018년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2018년 7월 11일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines.

8/10 - 좋아요

Incheol

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가격대비 훌륭한 호텔
디럭스 레전시에 묶었는데 룸 상태며 직원들의 친절함 그리고 아침 조식과 호텔내 마사지까지 전반적으로 가격대비 괸찮았습니다
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2018년 7월 12일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines.

10/10 - 훌륭해요

soo hyun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
바쁘신분은 미리 알아두시길.
체크인 체크아웃이 생각보다 시간이 많이 걸렸습니다.
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2018년 6월 6일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel! Thank you for reporting your observations during your stay. We are very disappointed to read that you have not experienced the five star services you so rightfully expect from us. I would like to reiterate my apologies for the experiences you had with us. We will work an appropriate solution for this. Your patronage and loyalty are very important to us. We hope you can visit Diamond Hotel Philippines again in the not so distant future.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: Ms. Zarina Nicolas - Guest Services Manager 님, 2018년 7월 11일
Dear Valued Guest, Greetings from Diamond Hotel Philippines. It gives us great pleasure to know that you had a wonderful stay at the hotel. We will share with the rest of the team your valuable comments to ensure that we maintain or even exceed the experience you had with us on your next visit. We look forward to welcoming you again at Diamond Hotel Philippines.

6/10 - 괜찮아요

sammy

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
아동 동선이 좋으면 주변에 쇼핑몰이 가까움 공항까지 아동기이다 짧으며 중간에 있어 어디든 이동 가능하며 호텔직원들이 찬절함
2018년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Zarina Nicolas 님, 2018년 4월 11일
Dear Sammy, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 - 별로예요

ㅡㅡ 님, 서울

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
말라떼 다이아몬드호텧
그다지 추천하고 싶지 않습니다...호텔자체가 오래되었고 부대시설에 대한 관리가 잘 이루어지지 않는듯합니다.... 특히나 주말에는 단체관광객이 너무 많이 방문하여 번잡합니다 가장 결정적으로 호텔조식......차마 입에 댈수가 없을정도로 형편없습니다..저만 그런것이 아니라 많은분들이 전체적으로 그렇게 평가하고 있습니다..저역시 호텔부페를 이용할때 제가 한국인에 특화된 입맛이라서 그런줄알았는데 주변에 있던 일본인과 다른외국인들도....먹다가 말더군요 한국와서 검색하니 다이아몬드호텔조식에 대해서 많은분들이 저와 같은 의견을 가지고 있습니다.저역시도 무난한 성격으로 어떤것을 평가하는것 자체를 잘하지 않는데 이 호텔의 조식과 부페식은 무조건 개선해야 합니다!!!!!
2018년 1월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

JOON 님, 한국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
괜찮은 호텔 그리고 침대가 편안한 호텔입니다
침대가 편안해서 좋았다 말라떼 라빈슨몰과의 위치는 조금 아주 조금 약간 떨어져 있지만 그래도 걸어갈지 택시를 타고갈지 고민이 되는 거리다
2017년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 12월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

kim

좋아요: 직원 및 서비스
보안때문에 불편
전반적으로 만족스럽네요. 요즘 테러 때문인지 보안이 심해 좀 불편하긴 했네요.
2017년 10월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
시내 중심에 편안한 호텔
호텔 내부 시설 및 주변 식당 쇼핑하기도 그럭저럭 좋았습니다. 호텔 내부 음식도 맛있게 먹을 수 있고, 주변 식당도 다양한 종류의 머꺼리룰 즐길 수도 있고 .... 필리핀 즐기기에 충분 했습니다
2017년 9월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Alex 님, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Everything is perfect
Good location to everywhere ( Casino - COD, Solaire, Airport, Makapagal - Seaside market etc) Kind hotel staff and perfect facilities and condition and room cleanliness also good. if i come back manilia, i will not hesitate to stay this Diamond HTL.
2017년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good location
The rooms were very spacious and well renovated.
2017년 7월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Dave 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
시내와의 접근성이 좋고 해변을 기고 있어 view 또한 훌륭함
마닐라 도착 후 시내에서 첫날을 보내며 여행계획을 짜기에 안성마춤인 곳. 낮 시간에는 리잘공원이며 성 아우구스틴성당 그리고 산티아고 요새까지 걷는 것도 추천할 만..
2017년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Mona 님, 2017년 8월 8일
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to give us feedback about your experience at Diamond Hotel Philippines. We appreciate hearing from our guests as your comments will assist us in continuously improving our facilities and services. It is with regret to know that your recent experience at our property was not to your satisfaction. We aim to provide only the best for our guests and it makes us sad that your expectations were not met. We will share with the team your valuable comments to ensure that you will have a better experience at the hotel on your next visit. We hope this will not deter you from coming back to Diamond Hotel Philippines in the future.

8/10 - 좋아요

Miki 님, Tokyo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치도 좋고 안전한 호텔
넓은 주차장과 로비, 친절한 직원...룸에 준비된 과일등 세심한 배려가 보이는 호텔입니다.

4/10 - 별로예요

jihee

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
완전별루
체크인하는데 오래걸렸음 체크인 기껏 줄 다 섰는데 내 앞사람까지하고 가버림 조식포함예약했는데 진짜 너무 맛없어서 첫날만 먹고 밖에서 사먹었음 체크아웃할때 비행기시간때문에 분명히 늦게체크아웃할거라고 얘기했는데 몇시까지인지 아무얘기 안해놓고 갑자기 룸으로 저나해서 하루치 방세 더 내라고 했음

8/10 - 좋아요

pola bear 님, korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
very good
very good

10/10 - 훌륭해요

ji hoon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
it's good
it's good

8/10 - 좋아요

JINYOUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

8/10 - 좋아요

byung il

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

AH

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

william

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
we loved our stay
2024년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Cecil 님, 2024년 4월 5일
Dear Mr. William, Mabuhay! Thank you for taking time to share with us about your recent stay. We appreciate hearing from our guests as their comments will help us continue improving our service.We value comments and suggestions from our guests as this allows us to maintain and improve the “Diamond Class” service we provide to meet the most demanding needs of our distinguished guests.Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel.Sincerely yours,Cecil Bernabe-AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

Dona

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice facilities, good pool, service excellent, great food, clean.
2024년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Cecil 님, 2024년 4월 2일
Dear Dona, Mabuhay! Thank you for taking time to share with us about your recent stay. We appreciate hearing from our guests as their comments will help us continue improving our service.It gives us great pleasure to know that you had a great stay with us. Rest assured that we would maintain or even exceed the experience you had with us on your next stay in our Hotel. We shall cascade to the team your valuable comments and your patronage and loyalty are very important to us. We hope you can visit Diamond Hotel Philippines again in the not so distant future.Sincerely yours, Cecil AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

shoji

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
OK GOOD
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Cecil 님, 2024년 4월 2일
Dear Shoji, Mabuhay! Thank you for taking time to share with us about your recent stay. We appreciate hearing from our guests as their comments will help us continue improving our service.It gives us great pleasure to know that you had a great stay with us. Rest assured that we would maintain or even exceed the experience you had with us on your next stay in our Hotel. We shall cascade to the team your valuable comments and your patronage and loyalty are very important to us. We hope you can visit Diamond Hotel Philippines again in the not so distant future.Sincerely yours, Cecil AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager

10/10 - 훌륭해요

EUGENE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Classic, elegant hotel with great staff.
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Cecil 님, 2024년 4월 2일
Dear Eugene, Mabuhay! Thank you for taking time to share with us about your recent stay. We appreciate hearing from our guests as their comments will help us continue improving our service.We value comments and suggestions from our guests as this allows us to maintain and improve the “Diamond Class” service we provide to meet the most demanding needs of our distinguished guests.Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel.Sincerely yours,Cecil Bernabe-AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager

6/10 - 괜찮아요

hikaru

단체 여행, 출장 여행
별로예요: 청결 상태
ベッドメイクは素早く、きれいにしてくれました。
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Cecil 님, 2024년 4월 2일
Dear Hikaru, Mabuhay! Thank you for taking time to share with us about your recent stay. We appreciate hearing from our guests as their comments will help us continue improving our service.We value comments and suggestions from our guests as this allows us to maintain and improve the “Diamond Class” service we provide to meet the most demanding needs of our distinguished guests.Once again, thank you and we look forward to welcoming you back to Diamond Hotel.Sincerely yours,Cecil Bernabe-AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager

6/10 - 괜찮아요

Takanori

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
よかったです。
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Cecil 님, 2024년 3월 10일
Dear Takanori,Mabuhay! Thank you for your rating! We are happy to hear you had a good experience during your recent visit. If there’s anything we can do to improve our facilities and services, please let us know. Sincerely yours, Cecil AbundoAsst. Front Office / Guest Services Manager