조감도

자즈 라마야 리조트 - 올 인클루시브 여행 후기

5 out of 5
자즈 라마야 리조트 - 올 인클루시브
Madinat Coraya, km 67 Al Quseir, Marsa Alam Road, El Quseir

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 99개 이용 후기 중 57개" "
평점 8 - 좋아요. 99개 이용 후기 중 28개" "
평점 6 - 괜찮아요. 99개 이용 후기 중 5개" "
평점 4 - 별로예요. 99개 이용 후기 중 2개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 99개 이용 후기 중 7개" "

9.0/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.2/10

편의 시설/서비스

8.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

Jörg

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wurden auf Jaz Samaya umgebucht , das Lamaya wurde Renoviert. War auch OK , das Lamaya ist noch ein wenig schöner
2024년 3월에 8박 숙박함

8/10 - 좋아요

Frank

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Leider sehr voll in diesem Jahr, Restaurant im Lamaya war geschlossen. In der ersten Woche war es schwierig einen Platz zu bekommen. Insgesamt hat es uns zum ersten Mal nicht so gut gefallen wie sonst.
2024년 3월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Eva

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Gentilezza pulizia disponibilità a risolvere eventuali esigenze, cibo ottimo, posizione ottima.
2024년 3월에 7박 숙박함

4/10 - 별로예요

Eva

좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Mikhail

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very clean und nice hotel! Very good for family holiday! We want to come again! Thank you
2024년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Jaz Lamaya 님, 2024년 3월 15일
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

10/10 - 훌륭해요

Sabrina

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wir sind schon Stammgäste und lieben es hier
2024년 1월에 13박 숙박함
답변 제공: Jaz Lamaya 님, 2024년 2월 14일
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

8/10 - 좋아요

Hermann

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2024년 1월 10일
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

10/10 - 훌륭해요

fabio manetta

2023년 11월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Katstef

2023년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: Hotel Management 님, 2024년 1월 10일
Dear our valued guest,Warm greetings from Jaz Lamaya,On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us . We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction.Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.Thank You,Hotel Management

2/10 - 너무 별로예요

Guido

별로예요: 청결 상태
Ich war 8 Nächte im Hotel. Innerhalb dieser Zeit wurde der Pool 2x tagsüber für Reinigungsarbeiten gesperrt. Bereits am 2 Abend hatte ich dann eine heftige Magen- und Darmverstimmung. Gut dass ein Arzt im Hotel ansässig ist - dachte ich ... Nach 2 Infusionen und einer Blutabnahme kam dann die böse Überraschung. 1750 Euro sollte ich per Überweisung auf ein belgische Konto zahlen. Die Rechnung sollte ich dann nach einer bestätigten Zahlung ( Screenshot ) erhalten. Völlige Abzocke. Auch eine Rüchsprache mit dem Hotelmanagement, die das ganze dulden, blieb ohne Erfolg. Mehrfache Mails mit Terminvorgaben des Artztes und schriftliche Informationen der Rezeption auf meinem Zimmer verliehen Nachdruck zur Zahlung. Der reinste Phsychterror. Die Patienten standen morgens dort Schlange. Eine " gute" Gelddruckmaschine. Das essen entsprach meiner Meinung nach nicht den angegeben Sternen. Viele undefinierbare Gerichte. Und die angesagte Schonkost kaum zu realisieren. Die Bedienungen waren freundlich, wenn entsprechendes Trinkgeld floss. Für all Inklusive lief die Versorgung jedoch schleppend. Eigentlich ein schönes Hotel mit grossem Pool, den ich dann aber nicht mehr nutzte. Das ständige Animationsprogramm und die Aufforderung dazu war mir zu viel und vor allem zu laut Die Aussenbar ist bei Vollbelegung viel zu klein und die Tische waren schnell belegt.Der "Speisekathedrale" war entsprechend laut. Da das Hotel die Artzabzocke billigt gibt es von mir nur einen Stern ... eigentlich Null

10/10 - 훌륭해요

Udo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sarka

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 9월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Laura

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 8월에 14박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Verena

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 10박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Giuliana

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Eccellent !!!
2023년 7월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Jeffery allen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 9박 숙박함

8/10 - 좋아요

Erich

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 5월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jérôme

2023년 5월에 12박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Mirco

좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
alla reception nessuna persona parla italiano ricordo che è un resort 5 stelle. al ristorante servizio bevande lento ....si finiva di mangiare e ancora dovevano consegnare le bevande. tv con canali solo per russi senza avere una tv in hall per eventi sportivi.........o nella propria camera il mangire eccessivamente speziato non adatto alla cucina italiana
2023년 5월에 12박 숙박함
답변 제공: Mohamed Harb 님, 2023년 5월 18일
Dear Valued Guests,Thank you for choosing Jaz Lamaya to spend your holiday.My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. Our whole team is extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest. We are very sorry that we didn't accomplish this for you. We welcome any suggestions for improving and developing our service.Thank you, once more, for your visit to our hotel. We would also like to apologize again for not fulfilling your expectations. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

8/10 - 좋아요

Mauro 님, Melzo

좋아요: 직원 및 서비스
2023년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: Mohamed Harb 님, 2023년 5월 17일
Thank you for your positive comment

8/10 - 좋아요

Eros

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
La struttura e' bella con giardini curatissimi e completa di tutto l unica pecca e' il servizio al ristorante alquanto deludente a differenza di tutto il resto
2023년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Mohamed Harb 님, 2023년 4월 24일
Thank you for your positive comment

10/10 - 훌륭해요

Sabrina

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wie immer toll!
2023년 3월에 11박 숙박함
답변 제공: Mohamed Harb 님, 2023년 4월 24일
Thank you for your positive comment

8/10 - 좋아요

Petra

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wunderschöne Anlage. Zu wenig Sitzplätze auf der Restaurantterrasse.
2023년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Mohamed Harb 님, 2023년 4월 24일
Thank you for your positive comment

10/10 - 훌륭해요

Eva

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: Mohamed Harb 님, 2023년 4월 24일
Thank you for your positive comment

10/10 - 훌륭해요

luca

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Struttura un po' datata ma ben tenuta.Spiaggia e barriera corallina molto belle sopra le aspettative
2023년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: Mohamed Harb 님, 2023년 3월 12일
Dear valued Guest, Thank you for choosing Jaz Lamaya to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your valuable feedback. You have provided us with great motivation in our strive to improve the service we offer continuously. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and for your feedback.

10/10 - 훌륭해요

Heidi

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wir konnten eine ruhige erholsame Woche geniessen.
2022년 11월에 8박 숙박함
답변 제공: Abdel Ghafar 님, 2022년 12월 22일
Danke Schon

6/10 - 괜찮아요

Omneya

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 편의 시설/서비스
Jaz Lamya is a very nice hotel. The family room with a separate kids room was amazing, traveling with a two year old baby. Staff were beyond excellent and super friendly. Food was also so yummy especially the grill. Corals are beautiful and you can view them from the pier or you can snorkel close to the shore and see the beautiful corals and fish. On the downside, Lamaya is not that near to the sand beach. It’s a 10 min walk. Children are not allowed on the larger Coraya city sand beach so we were stuck in a small area of the beach. We had to walk back to Lamaya every time we needed to use the toilets or get some food or drinks because we were not allowed to use the closer facilities belonging to the other resorts. The Jaz Samaya pool was nice but unusable when there is strong wind as it gets very cold. Jaz Lamaya pool is not well heated and swimming there was not enjoyable. The Jaz kids club was nice, they cook and have nice activities every day but the staff there doesn’t speak Arabic and only very broken English (their Dutch is fine). We stayed 12 days and we were rudely told that we are not welcomed in the aqua park the second time we went there even though we were never told that we are only allowed to go there once in our stay. Which doesn’t make much sense for people staying for longer durations. Overall, I can’t recommend jaz Lamaya. The food was great, the corals and fish were astonishing but the overall experience wasn’t the best.
2022년 3월에 11박 숙박함
답변 제공: Abdel Ghafar Badr 님, 2022년 12월 22일
Dear Guests,Thank you for choosing Jaz Lamaya Resort to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. Our whole team is extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest. We are very sorry that we didn't accomplish this for you. We welcome any suggestions for improving and developing our service. Thank you, once more, for your visit to our hotel. We would also like to apologize again for not fulfilling your expectations. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

8/10 - 좋아요

Janine

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
insgesamt ok. Kann man auf jeden Fall machen
2021년 10월에 9박 숙박함
답변 제공: Ahmed Shafik 님, 2021년 11월 8일
Sehr geehrte Gaeste Vielen Dank fuer Ihre motivierende Bewertung. Wir haben uns sehr darueber gefreut, dass Sie einen schoenen Urlaub bei uns verbracht haben. Wir bedanken uns, dass Sie von Ihrer Zeit genommen und die Bewertung geschrieben haben. Das ist fuer uns eine wichtige und positive Unterstuetzung, unseren Service fuer Sie noch weiter auszubauen und dauerhaft zu verbessern. Danke fuer ihr tolles Feedback, wir werden das Lob natuerlich gerne an unser Team weiterleiten und hoffen, dass wir genauso tuechtig und motiviert bleiben wie bisher. Vielen Dank, dass Sie in unserem Hotel zu Gast waren und wir wuerden uns auf ein baldiges Wiedersehen sehr freuen. Mit freundlichen Grüßen Ahmed Shafik Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

arnaud

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
excellent choix
barrière de corail magnifique, de nombreux dauphins viennent nager avec vous dans la baie, excellente restauration, chef et personnel très impliqué, un excellent séjour, établissement à l'écoute et très bien entretenu
2021년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Ahmed Shafik 님, 2021년 8월 9일
Dear Family Arnaud , Warm greetings from Jaz Lamaya On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us. We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfill our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction. Once again, thank you very much and we are looking forward to welcome you in the near future. Thank You,

8/10 - 좋아요

Philipp

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 4월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Karen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice hotel for the price
Lovely hotel. Great that it has its own dock. Very important as the coral reaches the beach. No beach entry, you must enter the water from a dock. Attendants were efficient. Entertainment was amusing. The hotel room had a nice view of the beach. I would stay here again.
2021년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Elsayed 님, 2021년 4월 15일
Dear our valued guest, Warm greetings from Jaz Lamaya, Please allow us to Thank you for considering Jaz Lamaya for your stay for giving us the opportunity to serve your good self with the best of our hospitality. We feel so fortunate to receive such great comments about all the services and facilities provided in our resort. We hope that you will give us a chance in the near future to welcoming you with all the pleasures of Jaz Lamaya resort’s Management and Team. Thank You,

10/10 - 훌륭해요

joseph

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great place with great service, specially Fady at the reception who went above and beyond to make our stay memorable.
2021년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Elsayed 님, 2021년 4월 16일
Dear our valued guest, Warm greetings from Jaz Lamaya, Please allow us to Thank you for considering Jaz Lamaya for your stay for giving us the opportunity to serve your good self with the best of our hospitality. We feel so fortunate to receive such great comments about all the services and facilities provided in our resort. We hope that you will give us a chance in the near future to welcoming you with all the pleasures of Jaz Lamaya resort’s Management and Team. Thank You,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2020년 10월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Es hatte zwei Restaurant für das grosse Resort zu wenig.Es war alles sehr sauber .
2020년 3월에 21박 숙박함
답변 제공: Ahmed 님, 2020년 3월 30일
Sehr geehrte Gaeste Vielen Dank fuer Ihre motivierende Bewertung. Wir haben uns sehr darueber gefreut, dass Sie einen schoenen Urlaub bei uns verbracht haben. Wir bedanken uns, dass Sie von Ihrer Zeit genommen und die Bewertung geschrieben haben. Das ist fuer uns eine wichtige und positive Unterstuetzung, unseren Service fuer Sie noch weiter auszubauen und dauerhaft zu verbessern. Danke fuer ihr tolles Feedback, wir werden das Lob natuerlich gerne an unser Team weiterleiten und hoffen, dass wir genauso tuechtig und motiviert bleiben wie bisher. Vielen Dank, dass Sie in unserem Hotel zu Gast waren und wir wuerden uns auf ein baldiges Wiedersehen sehr freuen. Mit freundlichen Grüßen Ahmed Shafik Front Office Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very good stay
Very nice and clean hotel with nice beach. I will definitely come back if I come to masar alam.
2020년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmed 님, 2020년 3월 24일
Many thanks for your feed back , hope to see you soon

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nous avons aimé le cadre de l'hôtel et sa propreté. Nous avons aussi aimé le professionnal du club de plongée. A propos du service et du personnel, il y a de grande disparité au niveau du contact. Nous avons eu peu de personne agréable et souriant. A la réception et en général dans l'établissement, nous avons eu des difficultés à nous exprimer. Bien sûr l'allemand et l'anglais est prédominant mais l'italien, français, espagnol quoi si inexistant.
2019년 12월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Jaz Lamaya
Very Nice Experience
2019년 12월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Teun

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
GEWELDIG
GEWELDIG
2019년 12월에 8박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 11월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Marcela

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wunderbarer Urlaub
Das Hotel ist sehr gepflegt und sehr schön gelegen. Das Essen ist vatiantenreich und man findet immer etwas gutes. Alle Angestellte sind sehr freundlich und sehr engagiert.
2019년 10월에 14박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 9월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 9월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 9월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 12박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Dive & Relax
Ideale Destination für einen Tauchurlaub am roten Meer.
2019년 4월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Jaz 님, Hamburg

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Hotel is sehr schön gelegen in einer eigenen Bcht mit tollen Hausriff zum Tauchen und Schnochreln. Flughafen nur 10 Minuten entfernt aber keine Belästigung. Die Fernstrasse für ein Teil der Anlage dann schon eher mal ….je nachdem wie der Wind steht. Aber nichts was einen von einer Buchung abhlten sollte. Das Hotel ist schon in die Jahre gekommen deshalb ist alles nicht mehr so top in Schuss… Möbel hier und da abgestoßen, Klositz auch schon mal etwas gelb, Duscharmatur verkalkt, Handtücher fleckig,...usw. TV ist nix. Nur 3 Sender und die mit permanenter Unterbrechung. Aber braucht man im Urlaub ja eigentlich auch nicht.... Kellner Personal ist meistens sehr bemüht und wenn meine 'seine' Kellner gefunden hat klappt das auch. Gibt aber leider auch eine Menge völlig ungeschulte, lahme und unfreundliche dabei. Essen ist gut, Auswahl auch, ist für jeden etwas zu finden. Animationsteam komplett neu - die waren zu jung und unerfahren. War die letzten Jahre besser. Hotel war ausgebucht - das hat man überall gemerkt. Stoßen dann schon an ihre Grenzen was Sitzplatz und Personalkapazität in den Restaurants und Bars angeht. Oft kein Platz zu kriegen im Außenbereich oder sehr langsamer Service.
2018년 10월에 14박 숙박함
답변 제공: Patricia 님, 2018년 12월 21일
Vielen Dank fuer Ihr Feedback

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 10박 숙박함
답변 제공: Patrycja 님, 2018년 12월 19일
Thank you

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: Patrycja 님, 2018년 12월 19일
Thank you

10/10 - 훌륭해요

Bruno

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Très bon hôtel bien situé.
Très bon hôtel bien situé, à 5 minutes de l'aéroport, 15 de Port Ghaleb. Belle piscine et surtout la baie avec un magnifique récif de corail facilement accessible pour les plongeurs et les snorkelers (juste dommage qu'il y en ait beaucoup). Le centre de plongée est efficace et a une très bonne offre. Les repas sont variés. En plus, le all-inclusive comprend vraiment tout, y compris les boissons. Dommage que le wi-fi soit un peu faible.
2018년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Patrycja 님, 2018년 12월 19일
Thank you