3 개의 레스토랑, 아침 식사, 점심 식사, 저녁 식사 제공(세계 요리)

마리팀 크리스탈 비치 호텔 모리셔스 여행 후기

4 out of 5
마리팀 크리스탈 비치 호텔 모리셔스
Coastal Road, Quatre Cocos, Belle Mare, Flacq

이용 후기

8.0

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 74개 이용 후기 중 27개" "
평점 8 - 좋아요. 74개 이용 후기 중 29개" "
평점 6 - 괜찮아요. 74개 이용 후기 중 10개" "
평점 4 - 별로예요. 74개 이용 후기 중 2개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 74개 이용 후기 중 6개" "

7.8/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

8.0/10

편의 시설/서비스

8.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Roelof

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We enjoyed the food variety available from the buffet, breakfast, lunch and dinner (we always missed tea time). The onsite restaurants food was also good. Staff is always friendly and helpful. We just had a great time.
2022년 10월에 7박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

G 님, Uk

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스
There was nothing to like This hotel is a scam The food is disgusting
2020년 1월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2019년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2019년 6월 10일
We thank you for staying with us and we hope to welcome you for your next trip for a memorable stay. We look forward to hear from you. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius

6/10 - 괜찮아요

Lateavailabilty 님, England

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
The hotel is ok. There are better hotels in Mauritius. The food was OK but not great. It’s a nice setting and has a good beach. You might get board if you stay here more than a week and we couldn’t get into the restaurants that we wanted to every night.
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2019년 6월 10일
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach for your stay. We hope to welcome you for your next trip for a memorable stay. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius

8/10 - 좋아요

Murisa

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Trevligt hotell
Väldigt trevligt hotell med perfektläge på underbar strand som behöver förbättra städningen.Service får toppbetyg och all ära till Adisch,Avishyer och alla andra som förgyllade vår semester.
2019년 1월에 10박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2019년 2월 28일
Dear Guest, We thank you for staying with us and for taking the time to send us your feedback. We shall consider your points and we hope to welcome you soon on your next stay. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius team

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good staying
One of the best marveillous natural Park directly on the white sandy beach. Rooms are big and comfortable, even though a deeper attention in cleaning would not be so bad. Good entertainment, interesting activities proposed (even free of charge) and enough privacy to get relaxed
2019년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2019년 1월 18일
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. We hope to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius team

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Séjour très agréable dans un cadre sublime
Les chambres sont propres, récentes, vastes, très bien équipées avec un très grand lit, douche et baignoire, wc séparés ainsi que dressing. L'hotel est très bien entretenu et situé dans un cadre sublime, à l'image de l'ile Maurice. Le buffet propose un vaste choix et il est possible de reserver également dans un des 3 autres restaurants de l'hotel. Par contre, bien que parlant français, le personnel de la réception peine à répondre à nos demandes et semble peu réactif, ce qui est dommage vu le standing affiché par l'hotel. Nous sommes cependant repartis enchantés de notre séjour.
2018년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2019년 1월 20일
Nous vous remercions d'avoir choisi le Maritim Crystals Beach hotel pour votre séjour. Nous espérons vous accueillir très prochainement. Cordialement, L’équipe du Maritim Hotels Mauritius

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Toppen hotell med allt man kan önska
Min man och jag bodde en vecka all inklusive, Vi var båda supernöjda med vår resa. Mycket vänlig personal. Fina och goda bufféer. Rummet var stort med en stor balkong med sköna möbler. Stort hotell område med en hel del aktiviteter under dagarna. Åker gärna tillbaka och skulle verkligen rekommendera det till andra. Låg en bit utanför byn. Men för vår del passade det alldeles utmärkt.
2018년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 12월 28일
Kära gäst, Vi tackar dig för din feedback. Vi hoppas att det hjälper dig planera din resa. Vi ser fram emot att välkomna dig till din nästa resa. Vänliga Hälsningar, Maritim Hotel Mauritius-laget

8/10 - 좋아요

Dhari

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Location was good. Hotel staff friendly. Food was good
2018년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 12월 20일
Dear Guest, We thank you for your feedback. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius team

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태
2018년 11월에 19박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2019년 1월 18일
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

2018년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2019년 1월 18일
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius

10/10 - 훌륭해요

Johan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
One week stay
+: Great beach Breakfast Good rooms Good pool lots of activities (free tennis, snorkling excursions each day, archery) Great gym -: Buffet is OK The resturants are kind of hit and miss The surrounding area is just other resorts- i recommend full board if you are staying here Would definately consider returning if we come back to Mauritius: Great value for money.
2018년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 12월 14일
Dear Guest, We appreciate and we thank you for your feedback. We have taken good note and we hope to welcome you soon for your next trip. Kind regards, Patrice Maritim Hotel Mauritius

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2018년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2019년 1월 18일
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Super Strand und sehr gute Tauchbasis Sehr guter Service modernes Hotel
2018년 11월에 14박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 12월 3일
Dear Guest, We thannk you for your feedback. We hope to welcome you for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 11월에 10박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2019년 1월 18일
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius

8/10 - 좋아요

Katja 님, Solingen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Toller Strand, riesiges Zimmer, superfreundliches Personal, sehr abwechslungsreiche Buffets, die toll präsentiert wurden
2018년 11월에 9박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 11월 21일
Dear Guest, We thank you for your feedback. We hope to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius

10/10 - 훌륭해요

Monica 님, Stockholm

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ett hotell för total avkoppling, fin strand med solstolar och parasoll. Trevlig och serviceminded personal, rummen är stora och luftiga. Kan inte bli bättre.
2018년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 11월 21일
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. It is great to see that you enjoyed your stay. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius

10/10 - 훌륭해요

Kristo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Alexa 님, London

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Beautiful hotel, looks much better than the photos. It is a big property. Beach is one of the most beautiful I have seen and I travel a lot. Great customer service, great entertainment, perfect place, I would absolutely stay again. The only negative would be that if you are not all inclusive they will rip you off. Everything inside the resort is triple the price or more and unfortunately you cannot go anywhere near outside so you will have to spend a lot on basics like water at every meal. A bottle of water in a supermarket is 15 rupees and in the hotel it is 90 rupees, buffet lunch it is 840 rupees without water. Massages are from £50 up basically UK prices. It is probably best if you go for the all inclusive package. I have spent way more than expected whilst there. Very expensive, it was worth it however if you are on a tight budget keep this in mind. I can happily say it is one of the best places still.
2018년 11월에 10박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 11월 26일
Dear Guest, We thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel for your stay. It is indeed a great pleasure to hear that you will come again for your next trip. We shall work on your comments and hope to welcome you soon for a memorable stay. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius team

8/10 - 좋아요

Mory

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Hotel sulla spiaggia. Camere grandi e pulite, ma set di cortesia essenziali e niente prese elettriche in bagno. Colazione buona. Hotel isolato, vicino ci sono solo altri hotel con ristoranti....utile avere un'auto per gli spostamenti o taxi. La cittadina più vicina è a poco più di 2 km raggiungibile a piedi di giorno,ma nn di sera perché le strade non sono illuminate.
2018년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 11월 12일
Dear Guest, we thank you for your feedback. We hope to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius team

10/10 - 훌륭해요

Claus 님, Ludwigslus

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Angenehmer Aufenthalt und bester Badestrand mit klarem ruhigem Badewasser
2018년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 11월 12일
Dear Guest, we thank you for your feedback. We look forward to welcome you soon for your next trip. Kind regards, The Maritim Hotel Mauritius team

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2018년 10월에 14박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
excellent ce jour les personnels tres accueillent a l'écoute serviable une tres belle salle d'arcade merci a clyfe pour les jeux merci à tout monde
2018년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 11월 8일
Toute l’équipe du Maritim Crystals Beach hotel vous remercie d'avoir choisi l’établissement pour votre séjour. Nous restons a votre disposition pour tout complément d'information.

10/10 - 훌륭해요

Karyne 님, SAINT-BENOIT (REUNION)

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Un bel accueil, personnel très aimable, agréable, toujours souriant, à l'écoute et efficace. La chambre était parfaite. Petite attention, très appréciée, pour notre anniversaire de mariage, ainsi que l'anniversaire de mon mari. Les repas étaient variés et bons. Le petit déjeuner copieux. Joli cadre, 2 piscines, pied dans l'eau. on trouve même des magasins de souvenirs, et une petite boutique. Ambiance à thème le soir. Nous avons passé un super week end. Nous reviendrons. Et n'hésitez pas, je le conseil fortement
2018년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 11월 8일
Nous vous remercions d'avoir choisi le Maritim Crystals Beach hotel lors de votre sejour. Nous esperons vous revoir tres vite afin de vous faire vivre encore des moments inoubliables.

8/10 - 좋아요

Gerard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Cocotier et sable blond
Hôtel, situé au bord d'une très belle plage, avec activités de loisirs et sportives multiples gratuites ou non. Nous avions une très belle chambre, donnant directement sur la plage, à 15m du rivage. Personnel très souriant et attentionné, toujours prêt à satisfaire nos désirs. Petit déjeuners et repas de bonne qualité, variés et savoureux. Toutefois, un problème d'eau froide dans la chambre à tardé à être résolu. Hotel parfait pour le farniente plage-piscine, un peu loin de tout pour les visites. La location de voiture est très souhaitable pour visiter l'île.
2018년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 10월 30일
Cher Monsieur, Nous vous remercions de vos commentaires. Nous espérons vous recevoir a nouveau lors de votre prochain séjour.

10/10 - 훌륭해요

nayla

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Merveilleux
2018년 10월에 9박 숙박함

8/10 - 좋아요

Jacques 님, Genève

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Personnel souriant, attentionné, intransigeant sur les consignes et n'ayant pas toujours une bonne connaissance de son propre lieu de travail et surtout, surtout super lent.....même si on est en vacances, on veut bien patienter mais pas trop longtemps La chambre très agréable d'ailleurs était souvent nettoyée que l'après-midi vers 17 heure, c'est bien trop tard ! Le buffet créole au restaurant Bellevue coûte 30 euros. Ce repas accompagné d'un groupe musical local ne vaut pas ce prix. La nourriture servie est égale au buffet gratuit dans la formule all inclusive et demi-pension. Quant au groupe musical, bien que ses membres soient sympathiques, autant la musique que la danse ne sont pas au niveau d'un bon amateur....Parmi les animations en soirée, nous avons eu un groupe de musique accompagné de danses mauriciennes. Quel contraste avec la soirée créole du restaurant Bellevue, musiciens et danseuses vraiment au top ! Nous n'avons pas tous la même définition de la formule All Inclusive. En fait vous pensez que tout est compris. C'est faux ! Cette formule n'inclut uniquement certaines prestations. Pour les repas et boissons, vous avez une carte sur laquelle il est indiqué ce que vous avez droit dans cette formule et ce qui n'est pas compris et que vous devez payer. Ce n'est donc pas All Inclusive ! Les espaces verts et le bord de plage sont magnifiques. On ne peut que s'y sentir bien. Attention à l'entretien des infrastructures. Terrain tennis délabré et 3 lampes sur 8
2018년 10월에 11박 숙박함

8/10 - 좋아요

Regina 님, Österreich

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nettes Hotel
Das Resort ist sehr gepflegt. Das Essen vom Buffet war sehr gut mit täglich wechselnden Angebot und großer Auswahl. Die Restaurants konnten wir nicht ausprobieren, da uns am ersten Tag gesagt wurde man müsse nicht unbedingt einen Platz reservieren. Am folgenden Tag wollten wir in der Früh reservieren, da wurde uns aber mitgeteilt das man mindestens 24h vorher reservieren muss. Was für uns ärgerlich war, da wir nur 2 Nächte blieben. Die Junior Suite war schön. Leider war die Dusche nicht so sauber und schon in die Jahre gekommen. Dafür war die Badewanne sehr toll. Leider gab es die erste Nacht ein Problem und es tropfte von der Decke im Zimmer. Nach ca. 1h war das Problem aber behoben. Das Personal war behilflich auch wenn man teilweise die Aufmerksamkeit der Kellner und Barkeeper erst erkämpfen musste. Toll war das wir am Abreisetag noch den ganzen Tag das ganze All Inclusive Angebot nutzen konnten. Der Strand ist Wunderschön.
2018년 10월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Rodolfo

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nunca mais
Terrível. All inclusive só no nome. Comida no buffet não é boa e a dos restaurante a la carte não é muito melhor. As melhorzinhas só pagando extra. Apenas 1 pedalinho funcionando e duas pranchas de SUP. Por incrível que pareça quando chegamos não tinha quarto, tiveram que nos hospedar em outro hotel. Toalhas e lençóis manchados, secador de cabelo ruim e frigobar que não gela. Em resumo péssimo all inclusive e hotel
2018년 9월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Sascha

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 9월에 5박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

li 님, Lyon

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Moyen +
Le séjour avait pourtant commencé sur une note positive. On a apprécié d’avoir été placés en rdc ( bébé / pousssette) L’hotel est très exposé au vent et malgré nos inscriptions bateau fond de verre , plongée... le tout toujours annulé avant le départ donc grosse déception.... Nous avons dû faire quelques km pour faire ces activités. Question repas: pas très variés surtout pour les enfants... ( pâtes toute la semaine) Nous avons apprécié la piscine chauffée et le mini club et la literie très confortable.
2018년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 9월 3일
Cher Client, Nous vous remercions de votre retour. Nous avons pris bonne note de vos commentaires. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Terrible service
It was horrible -terrible service. Never experienced such a bad hotel in Mauritius. Will never recommend the hotel to anyone.
2018년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 9월 25일
We thank you for your feedback. We hope to have the opportunity to show you the changes in the near future.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 직원 및 서비스
チェックイン・アウト時間がホテルズ・コムと1時間ずれていた。チェックインタイムになっても入れなくて待たされた。一日で部屋を変わると言われたが、その後何のインフォメーションもなく、結局3泊とも同じ部屋だった。その間、シャワー中に部屋のクリーニングにきたので、時間を指定して頼んでおいたが、クリーニングされていなくて激怒してスッタフを呼んで、やってもらった。最初は水も1本しかなかったが、怒ってからは2本になった。 海はきれいで、マリンスポーツを楽しむことができた。この情報もホテル情報にあるとよいと思う。空港からホテルまでのトランスファー情報もあるとよい。例えばタクシーでいくらくらいとか。
2018년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 8월 24일
Dear Guest, We thank you for your feedback. We shall consider all the points mentioned and hope to have the opportunity to welcome you again in our property. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius team

8/10 - 좋아요

Yamna

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Merci à toutes les animateurs de mini clubs
2018년 7월에 13박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 8월 12일
Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour. Nous avons bien apprécié votre retour et nous passerons le message à tous les animateurs. Au plaisir de vous accueillir à nouveau au Maritim Crystals Beach hotel. L'équipe du Maritim Hotels Mauritius

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 객실의 편안함
Bonjour Bien appart le Service au bar un peut long
2018년 7월에 19박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 8월 2일
Bonjour, nous vous remercions de votre retour. Au plaisir de vous acceuillir tres prochainement. Cordialement, L'equipe du Maritim Resort & Spa Mauritius

2/10 - 너무 별로예요

Zubair

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Horrible attitude and service
This hotel has been left to ruin my the current management. They do the bare minimum and you can see the hotel is declining. The first night we arrived when I put my sleeping child into his bed the bed broke. Upon inspection I found that the leg was broken and whoever repaired it did a bad job. The next day they gave us a new bed but we found it had bed bugs in it. The first night we heard dogs barking outside our room and when I looked out of the window we found two stray dogs sleeping on the veranda. We informed management but no one came, I chased them away myself. This happened the next two days until the dogs did not return again. They used to leave a mess of mud and hair on the outdoor furniture so we couldn't use it. Once the dogs were gone we found that the veranda was full of mice. The other issue is the snorkel and glass bottom boats go out twice a day and have very few places so unless you book early and in advance you wont get a chance. In a hotel with 180+ rooms to have space for 8 people per boat When making the booking I requested to pay on check-in however the hotel still charged my card. When I asked for it to be reversed so I could pay cash at first they refused and said that I had not informed them until I showed them the email I sent telling them. They finally agreed but took over a week until the charge was reversed, I could not use my credit card the entire trip and so could not hire car. I did not even receive an apology from the hotel.
2018년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 8월 10일
Dear Guest, We thank you for taking the time to send us your views. We value all guests and we always take all feedbacks as constructive. The Management is doing his upmost to keep the Standard as we consider that there is always room for improvement even if you are at the highest level. We hope to welcome you soon for a better experience. Kind regards, The Maritim Hotels Mauritius team

8/10 - 좋아요

Ching Chi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
需要改善住客環境
給客人用的淋浴間水龍頭壞了,空調只有冷的功能,房間浴缸排水孔蓋壞了沒辦法用
2018년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 7월 6일
We thank you for your feedbacks. We shall look into the matter and do needful. We hope to have the opportunity to welcome you back at our property.

10/10 - 훌륭해요

ADRIANO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 7월 13일
..

6/10 - 괜찮아요

Julie 님, Saint Denis

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 객실의 편안함
Personnel charmant
Notre arrivée fut chaotique mais tout le monde s'est plié en 4 pour que notre séjour se passe au mieux. Chef Radj et Jérôme au top!!
2018년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Pat 님, 2018년 4월 18일
Nous vous remercions de votre retour et d'avoir choisi le Maritim Crystals Beach lors de votre sejour. Nous esperons avoir l'opportunite de vous acceuillir a nouveau dans notre etablissement.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bra hotell, fin strand mycket att göra.
Vi var där med 2 barn. Det fanns 2 pooler + strand så det fanns stora möjligheter till vattenaktiviteter. Fanns sedan en kids club som var bra. Maten var bra. Vi hade buffén men det fanns 2 restauranger till. Städningen kan bli bättre.
2017년 11월에 11박 숙박함
답변 제공: Patrice 님, 2017년 12월 21일
We thank you for your feedback. I shall consider your points and work even harder to fix it. Thank you for choosing the Maritim Crystals Beach hotel. Hope to welcome you for your next trip to Mauritius.

8/10 - 좋아요

Pedro 님, BH, Brazil

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Just one night but everything was fine! Nice space. Nice facilities.
2017년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Patrice 님, 2017년 12월 21일
Thank you for your feedback. Hope to welcome you soon again.

8/10 - 좋아요

Thais

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bom hotel, mas com pontos de melhoria
Ficamos hospedados por três dias no Maritim. No geral é um hotel bom, com alguns pontos bem positivos e outros que precisam de atenção. Pontos positivos: as instalações são bonitas e bem conservadas, os quartos bem espaçosos e confortáveis, a praia é linda e a disponibilização de equipamentos para a prática de atividades aquáticas é muito legal. Pontos negativos: a comida deixa muito a desejar, a apresentação não é das melhores, a louça nunca tinha aparência de bem higienizada e a iluminação no restaurante principal é bem ruim. Achei um cabelo envolvido na massa de um pão, mas essa não foi uma "surpresa" exclusiva do Marítim. Alguns funcionários do restaurante cheiravam a suor e vi vários manuseando alimentos sem luvas. Ainda sobre a questão da limpeza, o nosso quarto tinha cheiro de úmido e alguns travesseiros estavam bem fedidos. Sobre os funcionários, a maioria foi muito gentil, mas como estávamos como o nosso filho de dois anos, percebemos que alguns "forçavam" a simpatia e queriam interagir de qualquer modo com a criança. Ficamos com a percepção que eles recebem alguns tipo de orientação para agradar as crianças e deixarem os pais "satisfeitos".
2017년 11월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

JP 님, Reunion

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
hotel vieillissant
Manque de personnels, accueil débordé, chambre faite tardivement, cadre agréable
2017년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: Patrice 님, 2017년 11월 20일
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous envoyer vos points. Nous veillerons à ce que ces points soulevés soient pris en considération dans le but d'ameliorer la qualité. Nous espérons que nous aurons l'occasion de vous revoir et de vous démontrer qu'on a pu améliorer sur ces points. Bien à vous, L'équipe du Maritim Crystals Beach Hotel

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Vacances
Dommage que nous n'avons pas eu de visite et du fonctionnement de l'hôtel a notre arrivée.
2017년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Patrice 님, 2017년 11월 22일
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous envoyer votre point de vue. Vos impressions comptent beaucoup pour nous. Au plaisir de vous recevoir lors de votre prochaine visite afin de vous montrer que nous avons pris votre point en considération.

8/10 - 좋아요

Avinash

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good stay, will recommend
The hotel was in a good location. The beach is fantastic and there are a wide variety of activities to do. The nearby towns of Belle Mare and Central Flacq offered good opportunities for local shopping. The food in the hotel was good, although I am not sure I received full benefit of the All Inclusive Plus package. The problem was that the Dine Around option required pre booking at least 24 hours in advance, which I did not fully understand. In addition, some of the meals were still added cost on top of that. Breakfast was always as expected. The Saturday Creole BBQ was fully booked when we arrived on Saturday afternoon - our earlier attempts to book this prior to arrival via email was not successful. The room was very nice and comfortable. Service from the staff was excellent always. I would recommend this hotel to friends, with the explanation regarding the AIP option.
2017년 8월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Inderdeep

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Belle Mare stay
Very pleasant and comfortable stay. Very safe area. Highly trained and helpful staff. Great breakfast with nice restaurants . Variety of beach activities and a clean swimming pool.

8/10 - 좋아요

Aalay 님, Ahmedabad

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wonderful hotel on a lovely white beach!!
Had a great time at Maritim Crystals.....many on the house sea activities - Glass bottom boat, Snorkeling, kayaking, stand up paddles, etc...2 pools including a warm water pool.....very warm staff.....Taxi service is reasonably priced....good activities for kids...lively atmosphere and music.....reasonably spacious rooms.......icing on the cake is the white sand beach and turquoise waters.....!!! Just an advise is if you are carrying Food in the rooms, the ants may have a field day ( which was of course taken care of by replants)...would definitely recommend for the price, location, beach and the hotel itself!!!
White sand beach and turquoise waters!!
답변 제공: Patrice 님, 2017년 5월 13일
Thank you for your comments. We hope to welcome you again for your next trip.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Belle chambre mais restaurant très moyen
les + : une très belle chambre et grande, une belle plage les - : restaurant principal avec grande salle type cantine, fuite dans toit du restaurant avec de l'eau sur le sol, nourriture moyenne, wifi impossible dans notre chambre.
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos appreciations et les points à améliorer. Nous travaillerons d'avantage sur les points mentionnés. Nous serons ravis de vous acceuillir lors de votre prochain voyage afin de vous démontrer que nous avons pris en considération les points soulevés. Cordialement, L'équipe du Maritim Crystals Beach Hotel

4/10 - 별로예요

Kamal

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Acceuil cauchemardesques
Un cauchemar , un acceuil indigne d un 4 étoiles , merci à Nicolas de la réception pour son amateurisme !
Nous vous remercions de votre message. Nous travaillerons d'avantage afin d'améliorer nos services. Nous serons ravis de vous acceuillir à nouveau lors de votre prochain voyage afin de vous démontrer que nous avons bien pris en considération vos points et nous les avons amélioré. En vous remerciant d'avoir pris le temps de nous faire part de vos points. Cordialement, L'équipe du Maritim Crystals Beach Hotel

10/10 - 훌륭해요

GUILLAUME

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hôtel très sympa
Très belle hôtel et service très agréable.
Nous vous remercions d'avoir choisis notre établissement pour votre séjour. Nous espérons vous revoir très bientôt. Cordialement, L'équipe du Maritim Crystals Beach Hotel