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피프티 하우스 첼리니 여행 후기

5 out of 5
피프티 하우스 첼리니
Via Benvenuto Cellini, 14, Milan, Milan

이용 후기

7.8

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 136개 이용 후기 중 52개" "
평점 8 - 좋아요. 136개 이용 후기 중 42개" "
평점 6 - 괜찮아요. 136개 이용 후기 중 19개" "
평점 4 - 별로예요. 136개 이용 후기 중 12개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 136개 이용 후기 중 11개" "

8.2/10

청결 상태

8.2/10

직원 및 서비스

6.4/10

편의 시설/서비스

7.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

KOOK YOUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
밀라노가면 무조건 이 호텔 선택하세요
매우 좋은 호텔입니다. 주변의 몇몇 호텔과 비교할 기회가 있었는데 최고입니다.

8/10 - 좋아요

Basar 님, Miami

단체 여행, 아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very good location nice staff helpful
2024년 1월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

zhen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good and friendly
2024년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Muy bien,la atención del personal es excelente!! Muy amables!!
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Sveva Pagella 님, 2024년 1월 10일
Dearest,Thank you for sharing with us your feed back which means for us a lot.We really appreciate your positive feedback.Looking forward welcoming you back soon.Kind regards,Guest relation Team

10/10 - 훌륭해요

Luc 님, Geneve

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Sveva Pagella 님, 2024년 1월 10일
Dear Mr. Peter,Thank you for sharing with us your feedback which means for us a lot.We really appreciate it because it helps us to improve more and more and we are happy to know that you had a nice stay. We look forward to welcoming you again. Kind regards, Guest relations team

6/10 - 괜찮아요

Ana Rosa

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
La estancia en general fue agradable. La habitación, Junior Suite muy amplia. La temperatura excesiva, y no se podía regular, con lo que pasamos muchísimo calor. Las vistas de la habitación, en un primer piso eran horribles, encajonado en unas obras, pero como no teníamos pensado estar mucho en la habitación no comentamos nada. Eramos 4 personas y solo nos habían puesto toallas para 3, tampoco dijimos nada. Pero lo que me pareció el colmo fue llegar al hotel de noche después de todo el día fuera y ver que no nos habían hecho la habitación. Las camas sin hacer, las toallas en el suelo de la ducha... Lo comento a la mañana siguiente en recepción y según su registro consta que la habitación fue hecha, y aun me preguntan si deje bien puesto el cartel de no molestar. Ese detalle si que me me molestó bastante, y no me parece propio de un hotel de 5 estrellas, cuando ya había dejado de lado ciertos aspectos que no me habían gustado. El desayuno en mi opinión muy bueno, en cuanto a variedad y calidad.
2023년 12월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Fabio

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Sveva Pagella 님, 2024년 1월 10일
Gentile Sig. Di Leonardo, La ringraziamo per il Suo feedback positivo e siamo lieti che abbia avuto un ottimo soggiorno presso di noi! Saremo lieti di accogliervi nuovamente in occasione del vostro prossimo viaggio a Milano. Cordiali saluti, Guest relation Team

8/10 - 좋아요

Juan Carlos

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Sveva Pagella 님, 2024년 1월 10일
Dear Mr. Salomòn,Thank you for sharing with us your feedback which means for us a lot.We really appreciate it because it helps us to improve more and more and we are happy to know that you had a nice stay. We look forward to welcoming you again. Kind regards, Guest relations team

10/10 - 훌륭해요

Antonio

2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Sveva Pagella 님, 2024년 1월 10일
Dear Mr. Sanson,Thank you for sharing with us your feed back which means for us a lot.We really appreciate your positive feedback.Looking forward welcoming you back soon.Kind regards,Guest relation Team

6/10 - 괜찮아요

Paul

Over priced for room which was nothing special.
2023년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good stay. Clean and tidy hotel with cool, modern decor. nice helpful staff. On arrival the receptionist helped us with all of our enquiries and upgraded our room. Good location only a 15-20 minute walk from duomo square and plenty of transport links around. Breakfast was good, could have more selection in terms of hot foot but pretty normal in most European countries. Pastries on offer if the hot selection is not for you.
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmed Tazi 님, 2023년 10월 2일
Dear Mrs.Thank you for sharing with us your feed back which means for us a lot.We really appreciate your positive feedback and surely, we will share it with our Restaurant team.Looking forward welcoming you back soon.Kind regards,Guest relation Team

2/10 - 너무 별로예요

STEFANO

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Imbarazzante!!!! Si dovrebbero vergognare anche solo se fossero un 3* Camera sporca - niente acqua calda all’arrivo - impossibile accedere alla doccia causa anta contro armadietto bagno - acqua bollente sciacquone del bagno - servizio in camera indecente - manca porta nella suite - letto finto King usurato è sporco…..potrei intrattenermi altri 30 minuti ma ho già vissuto in ambito business, esperienza imbarazzante….e voi fate corsa a loro….VERGOGNAAAAAAAA
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmed Tazi 님, 2023년 10월 2일
Gentile Sig. Pedroni,La ringraziamo per aver condiviso con noi il Suo gentile feedback; sia che sia positivo, o negativo, per noi ha un importante significato dato che ci permette di conoscere i nostri punti di miglioramento.Tuttavia, non siamo dell’idea che la struttura meriti un feedback del genere, specialmente dopo tutta l'assistenza e i servizi forniti per rendere la Sua esperienza il più piacevole possibile, Il modo in cui lei ha trattato il personale è stato inappropriato e non accettabile nella nostra struttura.Non appena ci avete comunicato che non c'era acqua calda, abbiamo controllato immediatamente la stanza e tutto era perfetto, se non che Lei ha aperto il rubinetto in modo opposto, indirizzandolo sull’acqua fredda. Anche la pulizia è stata controllata due volte dal nostro House keeping manager, ma non era stato segnalato nulla: la camera era in stato di perfezione, tranne per l'odore di fumo presente in camera e i mozziconi da lei lasciati in giro. Le ricordiamo che le nostre camere sono non fumatori, ed il suo comportamento irrispettoso ci ha costretto a bloccare la suite per 2 giorni per far andare via l’odore.Purtroppo, non abbiamo potuto procedere con il rimborso come lei ha preteso al momento della partenza, perché ha richiesto un rimborso completo dopo l'intero soggiorno senza alcuna valida ragione. Se la proprietà non ha soddisfatto le sue aspettative avrebbe potuto chiedere un check-out immediatamente dopo il check-in, e in quel caso avremmo fatto del nostro meglio per rimborsare il 100% come richiesto, ma non dopo 2 giorni. Oltretutto, non era necessario minacciare il team per effettuarle il rimborso.Al momento della partenza il nostro responsabile della reception ha cercato di offrire uno sconto speciale e un upgrade per la vostra prossima visita, che lei però ha rifiutato.Vi ringraziamo ancora una volta per il vostro feedback.Cordiali saluti,Guest relation team

10/10 - 훌륭해요

Lars-Ove

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Celebration
Great modern hotel, good located.
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmed Tazi 님, 2023년 9월 29일
Dear Mr. Lars,Thank you for sharing with us your feedback which means for us a lot.we really appreciate it because it helps us to improve more and more and We are happy to know that you had a nice stay. We look forward to welcoming you again. Kind regards, Guest relations team

2/10 - 너무 별로예요

Anna

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
BITTE NICHT BUCHEN! Ganz furchtbares Hotel. Zimmer sind abgewohnt und dreckig, konnte den Schrank nicht nutzen da die Tür kaputt war und man von dieser beim Öffnen fast erschlagen wurde! Habe Stiche am ganzen Körper nachdem ich in dem ekelhaften Bett geschlafen habe. Das Zimmer ist so dunkel und ungemütlich wie eine Gefängniszelle. Habe beim Duschen die Hotel Schlappen angelassen, weil ich mich so geekelt habe. Die amenities (Body Lotion usw) waren bereits angebrochen und standen halb voll im Bad. Die Flure extrem dreckig. Die Dame am Check in war so unfreundlich und unverschämt, da ich bereits um 14:30 im Hotel war, sagte sie man lässt mich netterweise schon einchecken, obwohl check in ja erst um 15 Uhr sei. Total affig, da die meisten Zimmer leer waren. Einmal und nie wieder! Bin froh, wenn ich zuhause bin, mich komplett dusche und alle Sachen, die dort waren, direkt in die Wäsche kommen. Dieses Hotel ist eigentlich ein maximal 2 Sterne Hotel, keinesfalls 5!!
2023년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Qualche miglioramento per la Suite Executive
Struttura di buon livello... visti i prezzi qualche lavoro di rinnovo andrebbe considerato (guarnizioni/siliconi bagno ingiallite; bollitore e asciugacapilli con spina Schuko e nessuna presa Schuko nella camera; finestre che non chiudono bene con lo scotch in un 5 stelle credo non sia il caso di presentarle)... sicuramente da rivedere l'organizzazione e gli spazi per la colazione un po' angusti se proporzionati al numero di camere/ospiti... la convenzione con un parcheggio dovrebbe prevedere la disponibilità di una presa per la ricarica di auto elettriche...
2023년 9월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Tafara

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Do not stay here. The rooms were dirty and filthy. Not a luxury property
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Ahmed Tazi 님, 2023년 8월 31일
Dear Mr. Tafara, Thank you very much for sharing with us your kind feedback which means for us a lot in order to know our point of improvement.We are sorry to know that our property did not meet your expectation and if you could claim to our reception team, we could find for you solutions or alternatives immediately.Thank you once again and looking forward welcoming you in the future.Kind regards,Guest relation team

8/10 - 좋아요

manvinder

2023년 7월에 6박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

mashruf

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Worst hotel, room filled with bed bugs and on top of that you accuse of stealing a blow dryer? A lawsuit is coming your way. You messed with the wrong guest. My kids suffered for 3 days with bug bites, you are not getting away easy.
2023년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmed Tazi 님, 2023년 8월 31일
Dear Mr. Mashruf, Thank you for sharing with us you feedback,We really apologies for inconvenience and for the miss of understanding between you and our reception team.The Hair dryer was placed in the bathroom under the sink and as soon as you asked about our colleague placed another one immediately and we are sorry to inform you that the room status after your check out was under the exception and the garbage was dropped everywhere which forced us to charge you extra feed for the cleaning as you were informed over the email.We will definitely share all your points of feen back with our management and we will make sure to make your future stay memorable and the room we will double check the room prior your arrival.Thank you once again and looking forward welcoming you in the future.Kind regards,Guest relation team,

6/10 - 괜찮아요

Kreutz

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
Ok
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Ahmed Tazi 님, 2023년 7월 20일
Gentile, La ringraziamo per il Suo feedback positivo e siamo lieti che abbia avuto un ottimo soggiorno presso di noi! Saremo lieti di accogliervi nuovamente in occasione del vostro prossimo viaggio a Milano. Cordiali saluti, Guest relation Team

8/10 - 좋아요

Simone

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is okay, definitely some rooms are better then others. what stands far best is the service. the front desk Rebecca made us extremely comfortable and did everything she can to make our trip enjoyable. thanks again, they should have more people like her.
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmed Tazi 님, 2023년 7월 20일
Dear, Thank you for your positive feedback and we are glad that you had a great stay with us! We look forward to welcoming you again on your next trip to Milan. Kind regards, Guest relations Team

10/10 - 훌륭해요

Elmar

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Super Tolles Hotel!! Sehr stylisch!!!
Super Hotel!!!!
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Giuseppe 님, 2023년 7월 31일
Dearest, Thank you for your positive feedback and we are delighted that you had a great stay with us! We look forward to welcoming you again on your next trip in Milan. Best Regards, Guest Relation Team

2/10 - 너무 별로예요

Anders

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Not a 5 star hotel
If you are looking for a five stars hotel this is NOT it. The rooms are not clean, the food in the restaurant was not good and even though we hoped they improved they didn’t.
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Ahmed Tazi 님, 2023년 7월 20일
Dear, Mr. Andres,we would like to thank you for your time and for sharing your experience with us. We are very sorry to hear this, if you could ask one of our receptionists, we may be able to offer you something different to meet your expectations. We will definitely refer to your comment as a point of improvement. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Guest relations team

8/10 - 좋아요

Irmgard

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2023년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Annika

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Ryan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 3월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Damien

2023년 1월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

xiaozhe

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 1월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Carlo

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Overall a very nice stay!
Expectation was for a 5 star hotel. It was an ok 4 star. Breakfast was small but really good, had all you need! Drinks in the bar was good, friendly and attentive front fest staff. Room and facilities did not meet expectation, AC was blasting hot air and did not respond when trying to lower. Shower area was dirty and stained. No paintings or art in the room (junior suite), bare walls - not nice in an art hotel. Location is great! Really questioning the 5 stars. If this hotel had 4 stars I would have minor to no complaints. Thank you Fifty!
2022년 12월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

MAURIZIO

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Dirty, stinky, torn sheets, cold (at 21:00 room temperature was 13 C), safebox not working, no services. The director told me aggressively that is normal for her to live in a room with a temperature of 13 C … no way to increase temperature due to the inefficiency of the heating. We had to go away at 21:30 in another hotel.
2022년 11월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

mario

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
No es un cinco estrellas
2022년 8월에 7박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

James

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
4 rooms down- unlucky us.
It was a very nice designer hotel. We booked two suites for 2 adults and 3 children. One quite was great, the other? There was ongoing work in the room. Literally, ongoing: tools everywhere, doors off. To his credit, the guy at reception sorted a new room immediately. Problem was, it was someone else’s. Clothes everywhere, Prada handbag, “used” bedclothes. Okay, Round three: the air conditioning was so noisy we couldn’t hear ourselves think, let alone sleep. By this stage it was 11pm. After being told that the booking was non -refundable: we were refunded the one room and then squeezed ourselves into the suite. Which was massive and very nice. Overall, the room was very nice, the manager did very well to sort everything out to our satisfaction despite it being “us” who were unlucky. Luck really shouldn’t have anything to do with it in a 5-star hotel… breaky was good, and checkout went smoothly.
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Ahmed Tazi 님, 2022년 7월 22일
Dear Mr. James, Thank you so much for sharing with us your kind feedback which means a lot for us. First of all, we hope that you have well arrived at your next destination, and we want to extend our sincerest apologies regarding the mistakes happened upon your arrival. We were doing all our best to change your room because of the AC issue and offer you even un upgrade to an executive suite but unfortunately you preferred to cancel one reservation and keep only one. The reservation was non refundable because the cancellation request was after check in but we took it as an exception and we cancelled it immediately with free of charge according to your request. We have well noted all what happened in your own profile with us, and we will do our best to offer you a better service and a guaranteed upgrade in your future stays . Thank you once again and looking forward welcoming you back again. Kind regards, Ahmed Tazi Front desk

2/10 - 너무 별로예요

Nic

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Leaky shower, flooded the whole bathroom. Nothing was done after being notified twice about it. “Trendy” hotel that has lost its touch. Carpets and sofa stained. Yellowing bedsheets. Worst of all, the most apathetic front desk for a supposedly 4 star hotel; not once did any one of them show any enthusiasm to help nor remorse as to how our stay has been. Waste your money elsewhere in Milan.
2022년 7월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Nathan

2022년 6월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

Jayden

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice lobby, okay staff, however, the rooms were in terrible condition. First room I got (which was $350 / night) was extremely dark and faced directly a wall. After asking and dealing with the managers to get a room that didn’t feel like a prison cell we got moved to a room with a better view. However, the bathroom was in quite terrible condition. The paint on the shower wall was peeling and had mold growing in one corner. Baffled that they decided to pain the walls in the shower instead of having tile. Perplexing choice and not super sanitary. The hotel had malin and goetz products in the room but all the single use personal bottles were clearly used before and mostly empty. Very gross. Breakfast was also a little on the sad side. It’s hard to be upset with anything while your in Italy because it’s such an incredible country , but this hotel is a huge disappointment for the price.
2022년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Mads Brønden

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Great service.
Super service minded staff. The rooms were nice but the bathrooms appear a bit worn out.
2022년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Carolina

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful and cozy arty hotel with great location.
2022년 5월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

yingshan

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Quite place and nice room
2022년 4월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Alexandra

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Gianandrea

2021년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Marco

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Personale molto cortese
2021년 10월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Caridad

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 10월에 4박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Please avoid this place AT ANY COST! I had booked two separate nights with Expedia and then I canceled only one night as we were not going to stay in Milan Saturday to Sunday. I am a gold member and stayed at many properties around the world. I was charged the room price directly with Expedia and it was all confirmed. We got to the property and the person who checked us in took a copy of the passports and then showed us to our room. The room was not ready and the bed for the kids was not made. Ok the bathroom I had discovered toiletries that were half full. The temperature was not measured upon arrival and o did not feel right staying in this room. The front desk person then said there was a problem with our room as we had cancelled and I showed him the reservation with Expedia and that it shows all was good. He then showed us to another smaller room which we also not ready. I then spent 20’ speaking on his own cell phone with a certain Mariana who said that she was informed that the manager did not see the reservation and that they did not work with Expedia since they had reopened. I suggested they speak with Expedia as all was good on my end.The beds were not really comfortable, nor were the pillows. The next day we were told we had to pay again and I said I already had with Expedia. I said it’s unacceptable and then spent one hour calling Expedia who confirmed all was good. Below par sanitation, horrible service and the night before a car was broken into outside the hote
2020년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 12월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 12월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Francesco Domenico

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

2019년 9월에 5박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Susana

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
Necesitan personal cualificado y profesional
Encontré ropa del anterior inquilino en el armario. Solicite ayuda con caja de seguridad (para mi estaba estropeada...) pero me cansé de esperar, no vinieron nunca!!. Creo que el personal en general es poco profesional. Como habitualmente pasa, las zonas comunes están más al detalle que las habitaciones, a mi me toco como en un anexo para lo cual debía salir a una terraza techada para acceder. Y lo peor: el ruido, están construyendo un edificio colindante y las obras empiezan temprano.
2019년 9월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Emplacement , calme, design top , chambre spacieuse
2019년 8월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 객실의 편안함
2019년 7월에 1박 숙박함