파노라믹 스위트, 침실 1개, 테라스, 바다 전망 | 고급 침구, 필로우탑 침대, 객실 내 금고, 노트북 작업 공간

리베라 메리어트 라 포르테 데 모나코 여행 후기

4 out of 5
리베라 메리어트 라 포르테 데 모나코
Port Cap D'ail, Cap d'Ail, Alpes-Maritimes

이용 후기

8.4

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 333개 이용 후기 중 170개" "
평점 8 - 좋아요. 333개 이용 후기 중 97개" "
평점 6 - 괜찮아요. 333개 이용 후기 중 33개" "
평점 4 - 별로예요. 333개 이용 후기 중 16개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 333개 이용 후기 중 17개" "

8.8/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.2/10

편의 시설/서비스

8.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.2/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Lee

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Eva 님, 2019년 11월 6일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience in our property. We are happy to read you enjoyed it you stay with us. We hope see you come back again soon. Eva.G Guest Relation Agent

10/10 - 훌륭해요

Aleksandra

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel location is perfect for people who like to walk and spend some time in the city,and than you go other direction and walk on the beautiful trail with magnificent views that brings you to a hidden beach.
2024년 3월에 8박 숙박함
답변 제공: Beatrice P. 님, 2024년 3월 26일
Dear,Thank you for taking the time for your feedback in regard to your recent stay at the Riviera Marriott Hotel. I am happy to hear that you liked our location near the beach and our hotel.Looking forward to welcome you again at the Riviera La Porte de Monaco.Warm regards,

6/10 - 괜찮아요

Boguslaw

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
good location
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2024년 3월 22일
Dear Boguslaw,Thank you for your your time, and for your feedback from your recent stay.We hope to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Holger Clemens 님, Friedberg

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Superschön zwischen Trainingsgelände des AS Monaco und dem Hafen von Cap d’Ail gelegen. Heliport und Zirkuszelt fussläufig erreichbar.
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2024년 3월 18일
Dear Holger Clemens,Thank you very much for this perfect rating from your recent stay with us. We are looking forward for your next visit.Take care.Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Mark

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Myself , my son and wife had the most amazing stay at the Marriott in Monaco the staff were so friendly and welcoming. Rooms are great, views are great, hotel is clean and lovely. You won’t be disappointed. Until next time thank you
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Beatrice P. 님, 2024년 3월 10일
Dear Mark,Thank you for taking the time for your feedback in regard to your recent stay at the Riviera Marriott Hotel. We are deeply orientated on guest satisfaction and I am happy to hear that it was what you experienced during your stay. Looking forward to welcome you again at the Riviera La Porte de Monaco.Warm regards,

8/10 - 좋아요

Pascal

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bien dans l’ensemble Dommage bar restaurant fermeture à 23h…: le week end Jour de match a louis 2 très compliqué
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Beatrice P. 님, 2024년 3월 10일
Cher Pascal, Je tenais tout d'abord à vous remercier d'avoir choisi le Riviera Marriott Hôtel pour votre récent séjour à Cap d'Ail et d'avoir pris le temps de répondre au questionnaire sur notre établissement.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Nous prenons en compte votre remarque concernant l'organisation de notre restaurant lors des matchs de foot.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir de nouveau au Riviera Marriott la Porte de Monaco.Bien à vous,

10/10 - 훌륭해요

Chloe

2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2024년 3월 22일
Chère Chloé,Merci pour ce très bon retour de votre récent séjour parmi nous.Au plaisir de vous revoir bientôt.Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Sunny

연인과의 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
One of the best hotels I’ve ever stayed at interviews of the ocean with yours. The room is fantastic with champagne and other supplies in the fridge to help hydrate you the staff is excellent and the restaurant downstairs is above average if not perfect.
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2024년 1월 11일
Dear Sunny,Thank you so much for this great feedback concerning your recent stay with us.This is our best reward.We are looking forward for your next visit.All the best for 2024.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

vicente

2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2024년 1월 11일
Dear Vicente,On the behalf of all the teams, thank you for this perfect feedback concerning your recent stay with us.We hope to be able to welcome you back soon, once your travel brings you back in the south of France.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

branimir

답변 제공: Auriane 님, 2024년 2월 5일
Dear Mr. Branimir,Thank you for taking the time to share your recent stay with us and thank you for this perfect rate.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

8/10 - 좋아요

Levent

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 12월 11일
Dear Levent,We appreciate your time, and your feedback concerning your recent stay with us.We hope you will visit our property next time your travel brings you back in the south of France.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

safak

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean, comfortable propery. Friendly and helpful staff.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 11월 30일
Dear Mr. Safak,Thank you very much for taking the time to share your recent experience and for your great feedback.We are looking forward for your next visit.Take care.Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Louise

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel has a splendid situation by the Port Cap d’Ail. It is at the beginning of a wonderful coastal footpath to the west. The view of the Marina was spellbinding, along with several fantastic sunrises and sunsets. There is a bus stop right outside the hotel for trips into Port Hercule and further east towards the Casino and Forum Grimaldi. We were originally allocated a room on the first floor, which didn’t have such a good view, and asked to be moved higher. Room 211 was excellent. Staff helpful and friendly.
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 11월 30일
Dear Louise,On the behalf of all the teams, thank you for your perfect review and Feeback.This is our best reward.We hope to have the pleasure to welcome you back soon, once your travel brings you back in the south of France.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Isidor

2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 12월 11일
Dear Isidor,Thank you very much for taking the time to share with us your recent stay, and for this perfect rating.We hope to welcome you back soon.Auriane. P

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
DÉCEPTION DÉCEPTION !!!
Pas de navette disponible sur mon séjour alors qu’elle est inclue dans le prix au motif qu’il n’y a pas de chauffeur disponible…. Pas de sucre ni de sugar substitute le premier matin , pas de café capsule le lendemain et Sansa se sugar substitute. J’attends demain pour savoir si, enfin, rien ne manquera ce qui serait étonnant… Refus initial de me remettre la copie du document « avis aux clients «  j’ai exigé le lendemain. il est quasiment certain que je reviendrai pas.
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: auriane 님, 2023년 11월 16일
Cher client,Navrée de lire que vous n'ayez pas été satisfait de votre séjour.Je fais remonter l'information concernant le manque de sucre et produits du coin café pendant votre séjour. Les documents signés au moment de l'arrivée ne sont normalement pas remis aux clients. Concernant la navette, sur plusieurs jours nous n'avons effectivement pas de chauffeur, et se service n'est pas en place tous les jours. Mais soyez rassuré, c'est un service totalement gratuit qui ne fait pas partie du tarif des chambres.En esperant avoir une autre chance de vous accueillir et vous offrir un service de qualté.Bien à vous,Auriane. P

8/10 - 좋아요

Tetsuya

2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 11월 16일
Dear Tetsuya,Thank you for taking the time to rate your recent stay with us.We are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

CHRISTOPHE

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 10월 17일
Cher Christophe,Merci d'avoir pris de temps de partager votre recent séjour parmis nous.Ravie que tout se soit bien passé.Au plaisir de vous revoir bientôt.Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Alexandra

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Propre, parking, proche de tout
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 10월 15일
Bonjour Alexandra,Merci d'avoir pris le temps de partager votre récent séjour parmis nous, et merci pour cette note excellente.Au plaisir de vous revoir très bientôt.Bien à vous,Auriane. P

4/10 - 별로예요

Dominik

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Hotel ist schön eingerichtet in der Lobby, zumindest aber die Zimmer im 3 Stock sehr Renovierungsdrüftig. Zudem stinkt der ganze Stock sehr speziell und im Zimmer stinkt es nach Kanalisation. Ich denke vor 20 jahre. War es sicher ein super Hotel. Die Lage und die Aussicht auf den Hafen war aber super. Dennoch für 300.- pro Nacht muss die Hygiene gewährleistet werden!
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 10월 10일
Dear Dominik,Thank you for your message and for taking the time to share your feedback from your recent visit.Be assure we will escalate your comments and make sure this is an isolate case.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. PSenior Guest Relation

6/10 - 괜찮아요

Daniel

좋아요: 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 9월 28일
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your recent stay with us.It seems you were not totally satisfied, and we are sorry about that.We hope you will offer us another chance to welcome you and give you the great service you deserve.Have a great day.Auriane. PSenior Guest Relation Supervisor

6/10 - 괜찮아요

Kenneth

Nice view over the Marina and nice outdoor dining and relaxation space Good breakfast but limited dinner menu.
2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: auriane 님, 2023년 9월 14일
Dear Kenneth,Thank you for taking the time to share your recent stay with us.We will share your feedback with the Chef.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

8/10 - 좋아요

Pedro

2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 11월 6일
Dear Pedro,Thank you for taking the time to share your recent stay with us.We are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

2/10 - 너무 별로예요

Richard

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 9월 14일
Dear Richard,Thank you for taking the time to rate your last stay with us. It seems you have been disappointed, and we are sorry about that. Without details it's complicate to improve where we felt to meet your expectation. We remain at your disposal if you want to share details.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Sherine Hoda

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 9월 1일
Dear Sherine Hoda,Thank you for your perfect feedback concerning your recent stay with us. We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

2/10 - 너무 별로예요

Cid

별로예요: 직원 및 서비스
mauvaise expérience
nous avons été cambriolés à l'hôtel. notre Apple Watch Faith l'a laissée dans la chambre et quand nous sommes revenus, après le nettoyage, l'Apple Watch avait disparu. Le service à la réception ne peut rien faire et nous nous sentons lésés.
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 8월 16일
Cher Monsieur Cid,Nous avons bien reçu votre message, et nous sommes disponible à l'Hôtel pour en discuter de vive voix. Nous n'avons jamais ce genre de soucis à l'Hôtel, et en cas de perte, il y a des procedures à suivre.Nous attendons votre retour.Bien à vous,Auriane.P

2/10 - 너무 별로예요

ROCIO M

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Me robaron mi iPad de la habitación, nos dimos cuenta cuando llegamos al aeropuerto y llamamos inmediatamente al hotel y no hemos obtenido ninguna respuesta o solución. Soy cliente de Marriot hotels hace años y me decepcionó bastante esta situación, dejas las cosas en la habitación creyendo que están seguras pero no, es obvio que fue la camarista.
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 8월 3일
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to share your recent stay with us.However it seems you have been disappointed. And we are sorry about it.In our Hotel we are proud to share that when something is found, we always keep in in a safe place for our guests. So do not hesitate to contact us to have feedback if needed. And maybe you will find it in your luggage, it already happened in the past.Have a great day.Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

VIRGINIE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
C'etait magnifique merci
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 7월 28일
Bonjour et merci Virginie pour votre excellent retour.Nous étions ravis de vous accueillir, et nous esperons vous revoir bientôt.Bien à vous,Auriane. P

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 7월 26일
Dear Guest,Thank you for this feedback and great rating from your recent stay. We are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

8/10 - 좋아요

Manjeet

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel Nice transport with challenging for family of 5 … no Uber more than 4 passengers taxi only 4 but Monaco had vans but were hard to book
2023년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 7월 26일
Dear Family Manjeet,Thank you for your feedback concerning your recent stay. True that Uber doesn't exist in Monaco, but big taxis, private cars, or local transportations are available. Do not hesitate to ask our Concierge Team next time, they can help you.Have a great day.Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Jesus 님, Mission

2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 8월 16일
Dear Jesus,Thank you very much for your perfect feedback concerning your recent stay with us.We are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

6/10 - 괜찮아요

Mahmoud

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Good Hotel but the pool is not like the pictures at all
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 7월 24일
Dear Mr. Mahmoud,Thank you for your time to share your recent experience.We are sorry to read you were disappointed by our pool.But we hope you enjoyed the rest of our facilities, and we are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

6/10 - 괜찮아요

william

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Property is tired and old. Lobby is a dump.
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 7월 24일
Dear William,Thank you for taking the time to share your feedback from your recent stay.We are sorry that you were disappointed, but we hope to have another chance to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

8/10 - 좋아요

patricia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Muy lindo!
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 7월 21일
Dear Patricia,Thank you for taking the time to share your recent stay with us.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Dominik

2023년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 7월 21일
Dear Dominik,Thank you for your great rating of you recent stay with us.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Have a lovely day.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

James

2023년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 8월 3일
Thank you James for you perfect feedback.It was pleasure to host you.We are looking for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

8/10 - 좋아요

Philippe 님, Paris

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Difficile d'accès en voiture (Monaco !!!) Un peu bruyant, chambre sur le stade, vitrage pas top. Personnel très souriant et agréable
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 7월 17일
Cher Philippe,Merci au nom de toute l'équipe pour votre retour et gentils commentaires. Nous prenons bonne note de votre feedback sur les vitrages.Au plaisir de vous accueillir bientôt.Auriane. P

8/10 - 좋아요

Jay

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Location was okay but your are on the France border with Monaco so it does take a bit of a hike to get to the main areas in Monte Carlo. They do have a shuttle that will drop you off in Monte Carlo but they will not pick you up. We saw the shuttle dropping people off and ran over to get a ride back to the hotel and the driver said he was not allowed to take us back so we were stranded walking for a while before we called at taxi that cost us 25€ to go 1 mile. Also the air conditioning in our room was insufficient and the room temperature was unbearable.
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 7월 10일
Dear Jay,Thank you for taking the time to share your recent stay with us.This is true the Monaco regulation doesn't allow French transportation to pick up guests in the principality, I am sorry for this.I will inform the engineer team concerning your air conditioning issue.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Jiwan

2023년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 7월 24일
Dear Jiwan,Thank you from the entire team for this perfect feedback of your recent stay.It was a pleasure to host you and we hope you will be back soon.Take care.Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Tom

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location, easy walk to centre
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 7월 4일
Dear Tom,Thank you for taking the time to share your recent stay with us, and happy to see you enjoyed.We are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Graham

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A lifetime ambitious to visit Monaco helped by exceptional staff.
2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 7월 4일
Dear Graham,Thank you for taking the time to share your recent stay with us, and happy to see you enjoyed. Thank you for your great comments.We are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Chaoqun

2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 6월 29일
Dear Chaoqun,Thank you for this perfect feedback from your recent stay with us.It was a pleasure to host you and we are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Rajan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great hotel
2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 6월 29일
Dear Rajan,Thank you for this perfect feedback from your recent stay with us.It was a pleasure to host you and we are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

merve

2023년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 6월 29일
Dear Mr. Merve,Thank you for this perfect feedback from your recent stay with us.It was a pleasure to host you and we are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Jacqueline

2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 6월 11일
Dear Jacqueline,Thank you for your great feedback concerning your stay with us.It was a pleasure to host you and we are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

6/10 - 괜찮아요

Kenneth

2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 6월 5일
Dear Kenneth,Thank you for taking the time to share your recent stay with us. We hope we will have the pleasure to welcome you back soon and offer you a better experience.

8/10 - 좋아요

natalia

2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 6월 22일
Dear Natalia,Thank you for taking the time to share your recent stay with us.It was a pleasure to host you, and we are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

6/10 - 괜찮아요

Holger

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Das Hotel ist sehr sauber und ordentlich. Allerdings kenne ich andere 4.5 Sterne Hotels, die mehr darstellen in dieser Preiskategorie. Normales Frühstücksbuffet. Nur eine Kaffeemaschine für alle. Lage top. Zimmer & Bad sauber und schön. Restaurant geht so.
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: AURIANE 님, 2023년 5월 22일
Dear Holger,Thank you for taking the time to share your recent stay with us. We are glad that you enjoyed the comfort of our Hotel and facilities, and we are sorry that you were not fully satisfied with the restaurant. We have two machines for the coffee, our staff could have assist you if needed. We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

lih-yan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Beautiful facility, quiet and with a nice harbor view
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 5월 20일
Dear Lih-Yan,Thank you very much for your great feedback and nice rate.It was a pleasure to host you. We are looking forward for your next visit.Yours sincerely,Auriane. P

10/10 - 훌륭해요

Jenna

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Awesome
2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 5월 14일
Dear Jenna,Thank you very much for taking the time to share with us your recent experience in our Hotel, and for your perfect rate.We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Yours sincerely,Auriane. P

8/10 - 좋아요

Peter

2023년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Auriane 님, 2023년 5월 6일
Dear Peter,Thank you for taking the time to share your recent stay with us.We appreciate guest feedback. We hope to have the pleasure to welcome you back soon.Have a lovely week-end.Auriane. PSenior Guest Relation Supervisor