실내 수영장

래디슨 슬라브얀스카야 호텔 & 비즈니스 센터, 모스크바 여행 후기

4 out of 5

이용 후기

8.4

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 702개 이용 후기 중 302개" "
평점 8 - 좋아요. 702개 이용 후기 중 258개" "
평점 6 - 괜찮아요. 702개 이용 후기 중 98개" "
평점 4 - 별로예요. 702개 이용 후기 중 24개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 702개 이용 후기 중 20개" "

8.8/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

8.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.2/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

JI HYE

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
그저그런 호텔
바로 옆 큰 쇼핑몰이 있어서 이용이 편리함. 크기는 무지 크나, 오래된 호텔. 그래도 깨끗함. 룸서비스는 비추천임.(서비스 비용 별도 부과함)
2021년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 12월 23일
Dear Ji Hye! Thank you for your feedback. We are sincerely glad that the location of the hotel was convenient for you. Let me inform you that we are also gradually renovating our rooms and public areas. We apologize for any inconvenience. But any delivery to the room by the staff of the restaurant room service is a paid service. Information about this is available in all guest rooms. We hope that we will still have a chance to welcome you back to our hotel and provide you with a comfortable stay. Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

JUNTAE

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
VIP Access 헤택 설명이 없었음
2021년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 11월 2일
Dear Juntae! Thank you for your high score of the Radisson Slavyanskaya Hotel and your feedback. We are sincerely glad that your stay was comfortable. Let me inform you that in addition to the perks that all VIP guests receive, our property provides 20% discount on food and soft drinks (once per stay). We hope that you will choose our hotel next time. Best regards, Nadezhda Agafonova Revenue and E-Commerce specialist.

8/10 - 좋아요

HYERYEONG

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2019년 11월 28일
Dear HYERYEONG, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback! We hope to welcome you back in our hotel. Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2019년 10월 2일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We hope to welcome you back in our hotel. Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

8/10 - 좋아요

Kangho

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2019년 9월 16일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We hope to welcome you back in our hotel. Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

8/10 - 좋아요

Dagvasumberel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치고 좋습니다.가격도 만족
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2019년 8월 26일
Dear Dagvasumberel, Thank you for choosing Radisson Slavyanskaya, Moscow. We are glad that you enjoyed the location of the hotel. We hope to welcome you back in our hotel. Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

8/10 - 좋아요

Dagvasumberel

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
위치가 좋았은
subway,train station 옆에 있어 시간전략
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2019년 8월 20일
Dear Dagvasumberel, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We are glad that you enjoyed the location of the hotel. We hope to welcome you back in our hotel. Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

DAJUNG

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
주변에 편의시설과 식당 많음. 지하철로 주요 관광지 다니기 편한 역에 있음
깨끗하고 주변에 대형쇼핑몰(모스크바에서 규모로 3위 안에 드는) 있어서 쇼핑하기 좋음. 깨끗하고 아늑함. 조식은 그닥.... 다양하지 않고 돈아까움. 10만원 미만 가격일때는 후회없는 선택이 될듯! 주요관광지에 도달하기 편함(지하철 이용). 다만 체크인 할 때 우리한테는 기다리라고 하고 우리보다 늦게온 백인들 먼저 다~~ 해주고 우리 해줌. 기분이 나빴음. 자주 이용하는 호텔인데, 직원에 따라 이런 경우가 종종 있음.
2019년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2019년 8월 20일
Dear Dajung, Thank you for taking the time to share your feedback and for your choosing Radisson Slavyanskaya, Moscow. We are glad that you enjoyed the quality service of our staff and the location of the hotel. We apologize for the dissatisfaction of your stay. We take the time to listen to your constructive comments so we can continually improve our services. We are looking forward to meeting you soon in Radisson Slavyanskaya again. Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

sunghoon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2019년 7월 23일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We hope to welcome you back in our hotel. Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
moderately good
It was moderately good. The staffs are not so kind but they did what they were supposed to do.
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2019년 5월 29일
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We apologize for the dissatisfaction of your stay. We hope to welcome you back in our hotel. Best regards, Revenue coordinator Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

Hyeyoun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가격대비 매우 만족
오래된 호텔일거라 생각했는데 생각보다 내부가 매우 청결하고 직원들도 친절했습니다 위치도 매우 좋습니다
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2019년 5월 24일
Dear Hyeyoun, Thank you for choosing Radisson Slavyanskaya, Moscow. We are glad that you enjoyed the quality service of our staff. We hope to welcome you back in our hotel. Best regards, Revenue coordinator Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

JI HYUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Anna Gulyaeva 님, 2019년 4월 22일
Dear Guest! Thank you for your recent stay with us and for your comments! We are looking forward to meeting you soon in Radisson Slavyanskaya again. Best regards, E-commerce specialist Anna Gulyaeva.

2/10 - 너무 별로예요

JUNGWOO

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
굉장히 느린 체크인, 룸키 미작동으로 다시 로비에서 기다림. 프런트 직원의 업무미숙함으로 인해 두번째 날 반복된 여권제출. 작동하지 않는 냉장고, 2번의 수리요청 끝에 교체하였으나, 잘 작동하지 않음. 히터기의 소음으로 숙면 불가. 욕실 내 헤어 드라이어기 고장.
2018년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Anna Gulyaeva 님, 2018년 11월 13일
Dear Guest, Thank you for choosing Radisson Slavyanskaya, Moscow. We sincerely regret that staying in our hotel was not ideal for you. We apologize for the inconvenience that was brought to you. We thank you for taking the time to write this review. All your comments will be forwarded to the hotel management to work on improving our service. We hope that your next visit to our hotel will take place in a more comfortable way, and we will do our best to make your stay unforgettable. Best regards, Anna Gulyaeva, e-commerce

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
합리적인 가격과 편리한 접근성(전철역)이 좋았습니다. 화장실이 작아 약간은 불편했습니다만, 다음에도 이용할 의향은 있습니다.
2018년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Anna Gulyaeva, Revenue and E-commerce Specialist 님, 2018년 6월 8일
Dear Guest, We appreciate you taking the time to leave a comment regarding your recent stay with us. Your comments are very important for us, they help us improve the hotel services. On behalf of our entire staff here at the Radisson Slavyanskaya Hotel we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

6/10 - 괜찮아요

Kyoungho

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Wrong service
Do not take your car ... The parking fee will be as much as the hotel fee.
2018년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Anna Gulyaeva, Revenue and E-commerce Specialist 님, 2018년 1월 31일
Dear Guest, Thank you for choosing Radisson Slavyanskaya, Moscow. We apologize for any inconvenience and hope that you will choose our hotel next time. Best regards, Anna Gulyaeva, Revenue and E-Commerce specialist.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
So So hotel
Good breakfast but, not much kindness hotel employee
2017년 5월에 19박 숙박함
답변 제공: Svetlana Baranova 님, 2017년 6월 9일
Dear Guest, Thank you for your recent stay in Radisson Slavyanskaya hotel, Moscow! We will definitely work on your comments! Looking forward to welcome you in our hotel back soon! With best regards, Svetlana Baranova Revenue manager

8/10 - 좋아요

Patrick 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Good location, good facility, disappointed staff.
I stayed here 7nights for my business trip and choose good location. Hotel is very near Kievskaya stn and you can shopping Euro mall it's really big shopping mall. The room condition and breakfast is good and hotel facility also good. But hotel staff was very awful among the when I stayed over 15 countries all over the world!! They lack of English and stiff attitude, concierge service is just pretext!! You will not receive any reasonable concierge service even though you carrying 2or 3pcs 27inch carrier bag. They just looking your action like a robot without soul and its really bad feeling. My friends also told me like that therefore hotel supervisor should educate their hotel staff for good service. In my experience, I choose the hotel that good and very friendly atttitude staff even though not very good facility.
답변 제공: Anna Gulyaeva, Revenue and E-commerce Specialist 님, 2017년 3월 1일
Dear Patrick, Thank you for choosing Radisson Slavyanskaya, Moscow. We are glad that you enjoyed the location of the hotel and breakfast at the hotel. We apologize for any inconvenience and hope that you will choose our hotel next time. Best regards, Anna Gulyaeva, Revenue and E-Commerce specialist.

8/10 - 좋아요

JUNG SIK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 마음에 들었음
키엡스키 기차역에 가까이 위치하고 대형 쇼핑몰이 인접해 있어서 위치적으로 아주 좋았습니다.
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 11일
Dear Guest, Thank you for choosing Radisson Slavyanskaya, Moscow. We ar happy to hear that you liked location of our hotel. Best regards, Anna Gulyaeva, Revenue and E-commerce Specialist.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
조식은 근처 비슷하거나 높은 가격대의 호텔보다 괜찮았음. 무난함.
답변 제공: Svetlana Baranova 님, 2016년 5월 28일
Dear Guest, Thank you for your recent stay with us and for your review! Your comments help us to become better! Looking forward to seeing you in our hotel back soon. With best regards, Svetlana Baranova Revenue & e-commerce specialist

6/10 - 괜찮아요

SANG-MIN

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Normal
It was good. But I think it might be better to give delicate service.
답변 제공: Svetlana Baranova 님, 2016년 5월 28일
Dear Guest! Thank you for your recent stay with us! Looking forward to seeing you in our hotel back soon! With best regards, Svetlana Baranova Revenue and e-commerce specialist

6/10 - 괜찮아요

Kevin

10/10 - 훌륭해요

Mara

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ich war voll zufrieden mit alle Services . Immer wieder würde das Hotel buchen
2022년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Yana Darashvili 님, 2022년 3월 9일
Dear Mara, Thank you for choosing Radisson Slavyanskaya hotel for your stay and for leaving a feedback. We are delighted to know that you enjoyed your stay to the fullest. We are looking forward to welcoming you in our hotel once again in the near future! Best regards, Yana Darashvili, Revenue and E-Commerce Specialist

10/10 - 훌륭해요

AHMET

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
her yönüyle güzel bir otel
2022년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Yana Darashvili 님, 2022년 2월 28일
Dear Ahmet, Thank you for choosing Radisson Slavyanskaya hotel and leaving a feedback! We are delighted to know that you was fully satisfied with your stay and looking forward to welcoming you in our hotel again soon! Best regards, Yana Darashvili, Revenue and E-Commerce specialist

2/10 - 너무 별로예요

Jonathan

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
DO NOT GO!!
They do not grand the golden discount, there is no microwave, they will not heat up food for you and they will not give you a fork, the place smells like a wet dog and the furniture is stained, I almost tore my thumb with the bathroom drain and when I asked to get it fixed. Still waiting 3 days for it. THE WORST!!!
2022년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Yana Darashvili 님, 2022년 2월 24일
Dear Jonathan, Thank you for your stay in our hotel and for taking your time to share a feedback. Please accept our sincere apologies for inconveniences incurred during your stay. Our staff always strives to provide the most memorable service to our dear guests and we are sorry to learn that we let you down. I reported the condition of the room to the Management, we will urgently fix the issue with the bathroom drain. Also we are gradually renovating our rooms and public areas. Please allow me to comment on some points regarding services you mentioned. As VIP member you are entitled to receive room upgrade and 20% discount for food and non-alcoholic beverages (once per stay); the discount was provided for you for Lobby bar bill according to terms & conditions of VIP program and we provided you with upgrade to Standard room with River View. After extension of your stay for your convenience we kept the same room in order not to disturb you. All rooms in our hotel (with exception of Executive Suite room) are not equipped with microwaves, information about room equipment is published on Hotels.com website. Forks are provided for free via One Touch Service button, but any delivery to the room is at extra cost - 200 RUB per delivery. We sincerely hope that despite some unpleasant moments incurred this stay, you will give us a chance to welcome you back and show you that we will are able of more. Best regards, Yana Darashvili, Revenue and E-Commerce Specialist

10/10 - 훌륭해요

yunia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We love
2022년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: Yana Darashvili 님, 2022년 2월 21일
Dear Yunina, Thank you for staying with us and for taking your time to leave a feedback. Be assured that our love is mutual and each guest is dear to our heart. We are looking forward to seeing you in our hotel again! Best regards, Yana Darashvili, Revenue and E-Commerce Specialist

10/10 - 훌륭해요

Irina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Alles war sehr gut! Komme wieder!
2022년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Yana Darashvili 님, 2022년 2월 21일
Dear Irina, Thank you for staying with us and for sharing your impressions. It is the source of greatest delight for us when a guest becomes our regular guest. We are looking forward to offer you our hospitality again soon! Kind regards, Yana Darashvili, Revenue and E-Commerce Specialist

8/10 - 좋아요

Zafer

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Preis-Leistung wie auch die Lage sehr gut.
Preis-Leistung stimmt.
2022년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Yana Darashvili 님, 2022년 2월 18일
Dear Zafer, Thank you for your feedback. We are delighted to know that your stay was enjoyable. We are looking forward to meeting you in Radisson Slavyanskaya again! Best regards, Yana Darashvili, Revenue and E-Commerce Specialist

6/10 - 괜찮아요

Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Entsetzt über nicht Einhaltung von Masken und Co.
2022년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Yana Darashvili 님, 2022년 2월 21일
Dear Michael, Thank you for staying with us and for taking your time to share a feedback. Our hotel is working strictly in compliance with health and safety protocols related to the COVID-19. Security staff conducts temperature checks and facial mask checks of every incoming guest at each entrance to the hotel. Guests not wearing masks could not be attended by the staff. Physical distancing measures are implemented throughout the hotel, hand sanitizer is available in all public areas. Please accept our sincere apologies if any inconvenience was caused. We hope that we will have a chance to welcome you back to our hotel and provide you with a comfortable stay. Best regards, Yana Darashvili, Revenue and E-Commerce Specialist

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태
2022년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Яна Дарашвили 님, 2022년 1월 30일
Уважаемый Гость, Благодарим Вас за проживание в гостинице Рэдиссон Славянская и за Вашу оценку. Искренне надеемся, что положительные впечатления о визите к нам будут еще долго сопровождать Вас! Будем рады снова поприветствовать Вас. С уважением, Яна Дарашвили, менеджер по бронированию

10/10 - 훌륭해요

Anastasiya

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location and amazing view !
2022년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2022년 1월 17일
Dear Anastasiya, Thank you very much for your stay at the Radisson Slavyanskaya Hotel and for leaving your feedback. We are sincerely glad that your stay was comfortable. We will be glad to welcome you again! Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

FRID-ERIC

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Cet hôtel est situé très convenablement à côté de la gare.
2022년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2022년 1월 17일
Cher FRID-ERIC, Merci beaucoup pour votre séjour au Radisson Slavyanskaya Hotel et pour avoir laissé un commentaire. Nous sommes sincèrement ravis que votre séjour ait été confortable. Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau! Cordialement, Nadezhda Agafonova, spécialiste de la gestion des revenus et du commerce électronique.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태
Удобное расположение, но сам отель устаревает
Из плюсов:удобное расположение отеля,рядом Киевский вокзал,набережная,пешком можно дойти до центра.Прекрасный вид на реку в улучшенных номерах,отличный завтрак с большим выборов блюд, рыбой, икрой, шампанским и блинчиками.Удобная кровать. Из минусов: большая очередь на заселение.При заселении попался довольно грубый администратор. На его фоне отчетливо слышались голоса других девушек-администраторов по сторонам, которые мило расписывали, что и чем можно пользоваться в гостинице, спортзал, бассейн, завтрак.Спокойным голосом отвечали на вопросы.В нашем случае все началось с грубого обрыва, что номеров с двумя кроватями у нас не бывает - мало ли какой тип кроватей вы выбрали при бронировании(выбирали 2 отдел.кровати-семейный отдых с пенсионером) И вообще не пользуйтесь сайтами типо хотелс.ком.Будите заселяться или нет?Это всё можно было сказать спокойнее-все понимают ситуацию,но с таким начальным порывом настроение было подпорчено. Телевизор из прошлого, маленький, в углу стола. Мебель довольная старая.На печенье и конфетах, входящих в мини бар-пыль слоем,видимо не часто гости открывают коробки конфет. Звукоизоляции на нуле:сперва до глубокой ночи где-то рядом бегали дети, точнее сходили с ума. Ближе к часу в соседнем номере началась дикая оргия. Причем дама была явно нетрезва. Пришлось после минут 30 выйти и вежливо постучать в дверь, ибо стук и звуки были прямо у стены у кровати.Не выспались совсем( Немного устарела сантехника,к вечеру в ванной собирается запах канализации.
2022년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Anna Getman 님, 2022년 1월 9일
Уважаемый Гость, благодарим за проживание в нашем отеле и за Ваш отзыв! Мы очень рады, что Вам понравились наши завтраки и расположение гостиницы. Примите наши искренние извинения за доставленные неудобства. Мы были бы очень признательны Вам, если Вы уточните данные Вашего бронирования, чтобы мы могли провести расследование. В нашей гостинице большое значение придается обучению персонала, и этот случай будет предметом обсуждения на тренингах, которые постоянно проводятся с сотрудниками. Ваши замечания касательно технических недочетов в номере мы обязательно передадим в соответствующие службы для их устранения. Но спешим добавить, что отель уже постепенно обновляет номерной фонд. Будем рады видеть Вас среди наших гостей вновь. С уважением, менеджер по работе с Гостями, Анна Гетман.

10/10 - 훌륭해요

Rosco

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
They upgraded me and are always nice and gym
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2022년 1월 7일
Dear Rosco, Thank you for choosing the Radisson Slavyanskaya Hotel and for your feedback. We are very glad that your stay at the hotel was comfortable for you. We are always ready to give you a warm welcome. Sincerely, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

Marlon

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bargain
Solid hotel somewhat in the Soviet style, but adapted for modernity as far as possible (USB ports added, for example). Very good for the price, and the way I saw the staff deal with the challenging conditions that come with these strange times was exemplary.
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskay, Moscow 님, 2022년 1월 7일
Dear Bargain, Thank you for choosing the Radisson Slavyanskaya Hotel and for your feedback. We are very glad that your stay at the hotel was comfortable for you. We are always ready to give you a warm welcome. Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

8/10 - 좋아요

Jian

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 20박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 12월 28일
Dear Jian, Thank you for your stay in our hotel and your feedback. We are glad that your stay was comfortable! We will be glad to welcome you again and do everything possible to make your stay with us comfortable! Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

Kenichiro

2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 12월 21일
Dear Kenichiro, Thank you for choosing the Radisson Slavyanskaya Hotel and for taking the time to share your impressions. We are glad that your stay was comfortable. We hope that you will visit our hotel again! Sincerely, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

BENEDETTI 님, DALMINE

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Eccezionale posizione comoda al treno e alla metro, la struttura preferita per quando arrivo a Mosca, ottima anche la piscina
2021년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 12월 7일
Dear BENEDETTI! Thank you for your choice of the Radisson Slavyanskaya hotel and for your feedback. We are sincerely glad that the location of the hotel was convenient for you. We will be glad to welcome you again and do everything possible to make your stay with us comfortable! Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova

10/10 - 훌륭해요

Richard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ideal location. Close to shopping center and mass transportation.
2021년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 11월 12일
Dear Richard, Thank you for your choice of the Radisson Slavyanskaya hotel and for your feedback. We are sincerely glad that the location of the hotel was convenient for you. We will be glad to welcome you again and do everything possible to make your stay with us comfortable! Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

Aslan

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
great hotel for your money
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 11월 8일
Dear Aslan! Thank you for choosing the Radisson Slavyanskaya Hotel and for your appreciation! We are very glad that your stay at the hotel was comfortable for you! We are always ready to give you a warm welcome. Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

Ilari

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 11월 8일
Dear Ilari! Thank you for choosing the Radisson Slavyanskaya Hotel and for your appreciation! We are very glad that your stay at the hotel was comfortable for you! We are always ready to give you a warm welcome. Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

10/10 - 훌륭해요

Alexander

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Рекомендую!
Хороший отель прямо около метро Киевская. В номере бесплатный чай-кофе-какао.
2021년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 11월 8일
Уважаемый Александр! Благодарим за высокую оценку отеля Рэдиссон Славянская и Ваш подробный отзыв. Мы очень рады, что проживание в гостинице было для Вас комфортным и надеемся, что имя Radisson Славянская будет постоянно вызывать у Вас положительные эмоции. Всегда готовы оказать Вам радушный прием. С уважением, Надежда Агафонова, специалист по управлению доходами и электронной коммерции

6/10 - 괜찮아요

Aleksandr

출장 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Отель очень старый, видно что нужна реновация! Кондиционер не работает, а мини бар с такими космическими ценами, до смешного)) косметика просто ужасная, лучше бы вообще ни чего не предлагали. Есть над чем работать если они носят имя Radisson!!! Разочаровались!
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 10월 26일
Уважаемый Александр! Спасибо, что уделили время и оставили отзыв. Обратная связь очень важна для нас, так как дает нам информацию об ожиданиях наших гостей. Позвольте информировать Вас, что постепенно и постоянно мы осуществляем необходимый ремонт, обновление номеров и общественных зон, и планируем в рабочем порядке обновить весь номерной фонд. Цена на продукцию минибара установлена с наценкой как и в других отелях. Ваши замечания и предложения будут приняты во внимание для улучшений. Надеемся приветствовать Вас вновь и сделать всё возможное, чтобы Ваше пребывание у нас оставило только приятные впечатления! С уважением, Надежда Агафонова, специалист по управлению доходами и электронной коммерции.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
отлично
отлично
2021년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 10월 26일
Уважаемый Гость! Благодарим за проживание в нашей гостинице и Ваш отзыв. Искренне рады, что Ваше проживание было комфортным. Будем рады поприветствовать Вас снова. С уважением, Надежда Агафонова, специалист по управлению доходами и электронной коммерции.

8/10 - 좋아요

Zlatica

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
spokojnosť
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskay, Moscow 님, 2021년 10월 25일
Уважаемый Гость! Благодарим за проживание в нашей гостинице и оставленный отзыв. Искренне надеемся, что положительные впечатления о визите к нам будут еще долго сопровождать Вас, и Вы еще неоднократно посетите наш отель! С уважением, Надежда Агафонова, специалист по управлению доходами и электронной коммерции

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 10월 7일
Уважаемый Гость! Благодарим за проживание в гостинице Radisson Сдавянская и Вашу оценку. Искренне надеемся, что положительные впечатления о визите к нам будут еще долго сопровождать Вас, и Вы еще неоднократно посетите наш отель! С уважением, Надежда Агафонова, специалист по управлению доходами и электронной коммерции.

4/10 - 별로예요

Balma

아이를 동반한 가족 여행, 출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Staff at Reception was not nicest, not recommend it.
2021년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 9월 29일
Dear Balma, Thank you for your stay at our hotel and your feedback! We apologize for the inconvenience, we are very sorry that the work of the reception staff upset your visit. We have passed your comments to the Management, we will conduct trainings with the staff to exclude such cases from our practice. We will do our best to fill your memories with new pleasant emotions during your next visit. Best regards, Revenue and E-Commerce specialist Nadezhda Agafonova.

4/10 - 별로예요

enzo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Never apply your upgrade
Just to say that I changed 3 times rooms In 3 days to get the same ! The lowest they could They said that I was not a gold member But as usual never saw the managers on duty. Easy
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 9월 21일
Dear Enzo, Thank you for your feedback. We apologize that you have any inconvenience during your stay! That for sure this is not the level of service that we strive to provide to our guests. Your comments have been passed on to the management and the necessary work will be carried out to exclude such cases from our practice. We hope that we will still have a chance to welcome you back to our hotel and provide you with a comfortable stay. Sincerely, Nadezhda Agafonova Revenue and E-Commerce specialist.

10/10 - 훌륭해요

Vladimir 님, Staten island

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
all
2021년 8월에 21박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 9월 13일
Уважаемый Владимир! Благодарим за выбор отеля Рэдиссон Славянская. Искренне рады, что Ваше проживание было комфортным. Будем рады поприветствовать Вас вновь! С уважением, Надежда Агафонова, специалист по управлению доходами и электронной коммерци

6/10 - 괜찮아요

Dmitry

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2021년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 9월 10일
Уважаемый Dmitry! Благодарим, что уделили время и оставили Ваш отзыв. Нам очень жаль, что Ваше проживание не соответствовало Ваши ожиданиям. Мы будем признательны, если Вы свяжитесь с нами через форму обратной связи и более подробно расскажите, что именно стало причиной низкой оценки. Мы обязательно проведем дополнительную работу по улучшению качества сервиса, Ваши комментарии помогут нам. Заранее благодарим и надеемся, что у нас еще будет шанс вновь Вас поприветствовать в нашей гостинице! С уважением, Надежда Агафонова, специалист по управлению доходами и электронной коммерции.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
2021년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Radisson Slavyanskaya, Moscow 님, 2021년 8월 31일
Уважаемый Konstantin! Благодарим Вас за выбор гостиницы Radisson Славянская и за то, что поделились своими впечатлениями. Нам приятно знать, что Ваше проживание было комфортным. Надеемся, что при следующей Вашей поездке Вы выберете именно наш отель, и мы сможем улучшить Ваше впечатление о нашей гостинице. С уважением, Надежда Агафонова, специалист по управлению доходами и электронной коммерции.