유럽식 무료 아침 식사 포함

햄프턴 바이 힐튼 뉘른베르크 시티 센터 여행 후기


이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 983개 이용 후기 중 418개" "
평점 8 - 좋아요. 983개 이용 후기 중 418개" "
평점 6 - 괜찮아요. 983개 이용 후기 중 104개" "
평점 4 - 별로예요. 983개 이용 후기 중 30개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 983개 이용 후기 중 13개" "

9.0/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

8.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

DONG GEUN

2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Juan Garcia 님, 2023년 12월 4일
Dear Mr. Geun.Thank you very much for taking the time to review your stay and for your nice words.We hope we can welcome you again soon at Hampton by Hilton Nuremberg.Best Regards,Juan GarciaGuest Service Manager

8/10 - 좋아요

Sungwoo

2023년 2월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

wonwook

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Rezeption 님, 2020년 10월 22일
Danke

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Jessica, Front Desk 님, 2019년 10월 9일
Thank you for your positive review, we really appreciate it! We are glad to know you had a good stay with us. Best regards!

8/10 - 좋아요

IKSOON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋음.
조용하고 청결함. 세탁실 없음. 카운터 무척 친절.
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Marta 님, 2019년 1월 30일
Dear Iksoon, thank you so much for your nice review! We really appreciate that you took your time to write some words to us! We will be so glad to welcome you soon again! Best regards, Marta

8/10 - 좋아요

JungOk

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Marta 님, 2018년 11월 23일
Dear guest. thank you for choosing Hampton by Hilton. We are glad you enjoyed your time in our Hotel and hope to welcome you again. Best regards, Marta

10/10 - 훌륭해요

Ji-Youn

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
추천합니다
매우 만족했습니다. 직원도 친절하고 호텔도 깨끗했습니다.
2018년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Melissa 님, 2018년 1월 26일
Dear 추천합니다, Thank you very much for the great Feedback. We are glad to know that you were satisfied with your stay. We hope to welcome you again back soon. Best regards, Hampton by Hilton

8/10 - 좋아요

EUNJU

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
냉장고가 없다는 것을 몰랐습니다 불편했구요. 조식도 종류가 너무 부족했어요. 샤워부스가 괜찮았고 침대도좋았어요
Dear Guest, thank you for rating our hotel. Best regards

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Clean & modern business hotel.
Clean & modern business hotel. Convinent to ride tran and very close to city center.
Dear Guest, thank you for your comment about our property. Best wishes, Reception

10/10 - 훌륭해요

JONGJIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 9일
Dear Guest, thank you for your great Feedback. We hope to welcome you again in Hampton by Hilton Nuremberg City Centre. Best regards Junior Operations Manager Peggy Neumann

8/10 - 좋아요

Dong Jin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
조식을 제외하고는 모두 만족
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 9일
Dear Guest, thank you for your Feedback. We will use this to improve our Service Quality. We hope to welcome you again in Hampton by Hilton. Kind regards Junior Operations Manager Peggy Neumann

10/10 - 훌륭해요

JiniL 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
중앙역 근처에 위치함. 편리한 위치. 깔끔한 시설.
중앙역에서 도보로 5분 정도 위치에 있으며, 인근에 많은 호텔들이 위치하고 있습니다. 다만 주차장 (1일 16유로)이 조금 협소해서 호텔 주차장이 만차된 경우에는 바로 옆 노보텔 (1일 28유로)이나 건너편 NH호텔 (1일 18유로)를 이용할 수 있습니다. 위치는 노보텔이 가깝지만, 주차료는 길 건너 NH호텔이 저렴하니 참고하시면 될 것 같습니다. 호텔 1층에 바 겸 식당이 있으며, 구운 베이컨이나 소세지, 감자, 스크램블 에그 등 보통의 유럽 호텔에서 제공되는 빵과 햄, 치즈 위주의 아침식사 종류보다는 좀 더 다양한 메뉴가 제공됩니다. 방과 화장실은 지은지 얼마 안되었는지 아주 깔끔했으며, 다만 방에 냉장고가 없는 건 다소 아쉬웠습니다.
답변 제공: Peggy Neumann, Junior Operations Manager 님, 2016년 7월 28일
Dear JiniL, thank you for staying with Hampton by Hilton Nuremberg City Center and your great Feedback. We hope to welcome you again. Best regards

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 굳!
위치도 뉘른베르크 중앙역에서 그리멀지않고, 매우 깨끗합니다. 하지만, 방정리는 그리 맘에들지는 않았습니다. 그래도 가격대비 만족합니다.
답변 제공: Marco Wunderlich 님, 2016년 6월 25일
Dear Guest, thank you for your comment. Best wishes. Max Pabst Guest Service Manager

8/10 - 좋아요

장정화 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋네요
좋네요. 조식도 맛있고 전반적으로 깨끗한 비즈니스호텔 느낌이었습니다. 중앙역과 관광지가 가까워서 이동도 편했습니다.
답변 제공: Marco Wunderlich 님, 2016년 2월 23일
Dear Guest, thank you for staying with Hampton by Hilton Nuremberg City Center and your good Feedback. We hope to welcome you again. Best regards Guest Service Manager Peggy Neumann

6/10 - 괜찮아요

Hong Jin 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
괜찮았지만 좀 좁아요.
기대 이상으로 좋았습니다. 하지만 트리플룸이라기엔 너무 좁았어요. 힐튼 계열인데 그건 좀 아쉽네요.
답변 제공: Marco Wunderlich 님, 2016년 1월 18일
Dear Hong Jin, thank you for staying with Hampton by Hilton Nuremberg and your good Feedback. We hope to welcome you again soon. Best regards Guest Service Manager Peggy Neumann

8/10 - 좋아요

SEYOUNG 님, South Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
도심에서 가까운 호텔
시가지와 가까우며 안전하게 관광 후 복귀가 가능합니다. 또한 중앙역과 가까워서 도보로 다니는 여행객들도 편하게 들를 수 있겠네요. 놀라운 것은 냉장고가 없습니다. 냉장보관 및 아이스크림 보관은 불가능합니다. 무료 티서비스를 제공하여 커피는 24시간 무료로 먹을 수 있습니다. 조식은 간단하게 제공됩니다. 주차시 주차장이 만차가 되면 옆 노보텔 주차장으로 주차해야하며 입구는 동일합니다. 왼쪽이 해당 호텔 주차장, 오른쪽 지하가 노보텔 주차장입니다. 호텔 주차장은 주차비가 노보텔보다 저렴하지만 매우 협소하여 거의 항상 만차 상태입니다. 노보텔은 하루 20유로에 육박하는 주차비를 받습니다. 주의하세요.
답변 제공: Marco Wunderlich 님, 2016년 1월 2일
Dear Seyoung, thank you for staying in Hampton by Hilton Nuremberg City Centre and your Feedback. We hope to welcome you again. Best regards Guest Service Manager Peggy Neumann

10/10 - 훌륭해요

ikhwan 님, 대한민국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
강추합니다.
지하철역 3분거리.. 캐리어 들고 움직이기도 좋고, 공항과도 15분거리고...최고의 위치에 최고의 시설...
답변 제공: Marco Wunderlich 님, 2015년 11월 21일
Dear Ikhwan, thank you very much for your great Feedback. We hope to welcome you again in Hampton by Hilton Nuremberg City Centre. Best regards

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Marco Wunderlich 님, 2015년 10월 28일
Dear Guest, thank you for staying in Hampton by Hilton Nuremberg City Centre and your Feedback. We hope to welcome you again. Best regards Guest Service Manager Peggy Neumann

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
중앙역과 가까운 호텔
독일 여행하면서 하루 묵을 숙소가 급하게 필요해서 그전날 예약 하고 갔는데 예상외로 착한 가격에 침대도 좋구요 화장실도 넓고, 다리미 까지 있어서 정말 유용했어요. 다른 숙소에 비해 따뜻해서 더 아늑했고요 다 좋았습니다
답변 제공: Peggy Neumann 님, 2015년 10월 28일
Dear Guest, thank you for your Feedback to improve our Service Quality. We hope to welcome you again in Hampton by Hilton. Best regards Guest Service Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
깔끔하고 중앙역이 가까워요
전체적으로 괜찮았어요 객실바로옆이 철길이지만 방음이 잘되더라구요 객실이 약간작은느낌이었어요
답변 제공: Marco Wunderlich 님, 2015년 12월 26일
Thank you very much for staying with us at the Hampton by Hilton Nuremberg City Centre and the time you took to review your stay. Hopefully we will welcome you back soon in our Hampton by Hilton Nuremberg City Centre when you are travelling the next time to Nuremberg. Sincerely, Max Pabst Guest Service Manager

10/10 - 훌륭해요

MISUN 님, 경기도

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족합니다.
뉘른베르크 중앙역 근처에 위치하여 이동에 편리함이 있었고, 무엇보다 가격대비 훌륭한 호텔이었습니다. 대도시에 위치한 다른 호텔에 비해 저렴한 가격에 서비스 및 시설은 더욱 좋아, 다음에도 찾을 예정입니다.
답변 제공: Marco Wunderlich 님, 2015년 12월 26일
Thank you very much for staying with us at the Hampton by Hilton Nuremberg City Centre and the time you took to review your stay. Hopefully we will welcome you back soon in our Hampton by Hilton Nuremberg City Centre when you are travelling the next time to Nuremberg. Sincerely, Max Pabst Guest Service Manager

10/10 - 훌륭해요

Yoomi 님, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great choice in Nuremberg
Hampton by Hilton was a great choice. Location was perfect. It is near the central station and city center. It takes less than 10 minites. Room was great and also I was satisfied with breakfast.
답변 제공: Marco Wunderlich 님, 2015년 12월 26일
thank you for staying with us! Kind regards Marco Wunderlich Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Hakyong 님, 경기도 용인시 수지구

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 따지시는 분들에게 추천..
가격대비 아주 훌륭합니다. 출장가시는 분들에게 추천드려요.. 조식도 무료고 인근 인터시티호텔 뉘른베르크 대비 좋아요..

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋아요.
역에서 가깝고 깔끔해요. 조식도 좋아요. 특히 와플~ 맛있었어요. 룸에 제공되는 물이 탄산 물밖에 없어서 아쉬워요. 탄산 없는 물 요청했더니 4유로인가 요구하더라구요.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깨끗하고 편안합니다
근처가 공사중이긴 하지만 역에서 제법 가깝고 새로 지어서 그런지 깨끗하고 좋아요,

10/10 - 훌륭해요

sujin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족스러운 3박
뉘른베르크 중앙역과 가까워서 이동할 때 매우 편리했습니다. 조식도 간단하지만 맛있었고, 깔끔하고 편안한 객실도 만족스러웠습니다. 다시 뉘른베르크에 가게 되면 이 곳에 숙박하고 싶습니다. 한가지 단점은 샤워실의 배수가 원활하지 않더군요.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
적극 추천합니다
한달정도 여행하면서 다녔던 호텔 중 가성비 최고의 호텔이었습니다.

10/10 - 훌륭해요

Beomjin 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 우수한 호텔 .
중앙역에서 접근성 좋고 가성비 우수한 호텔 객실상태 매우양호 적극추천.

8/10 - 좋아요

Silvy 님, Seoul, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good hotel
The hotel room was bit small but it was clean and staff were very kind! Enjoyed breakfast very much but we had diffculty parking due to lack of space! Overall very much enjoyed the stay!!!
답변 제공: Marco Wunderlich 님, 2015년 5월 10일
Dear Guest thank you very much for staying with us and the time you took to Review your stay. This helps us to improve our Service Quality. We are glad that you've had a pleasant stay and hope to welcome you back soon in our Hampton by Hilton Nuremberg City Centre. Best regards Marco Wunderlich Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

saja

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sooooo Good!!!!
close to the station(about 5 min by foot) very new hotel comportable, clean and quite room very fast wifi a satisfying breakfast It is hard to find any market or restaurant nearby
답변 제공: Marco Wunderlich 님, 2015년 4월 11일
Dear saja, we want to thank you for your stay with us at the Hampton by Hilton Nuremberg City Centre and your excellent review regarding your stay. It is very nice to hear that we enable you a perfect stay in Nuremberg. When you are the next time in Nuremberg we would like to welcome you back and we will assist you to find a suitable restaurant and also a market. Best regards Ronald Kolles Assistant Hotel Manager

8/10 - 좋아요

Lothar

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Preis-Leistungsverhältnis einfach in Ordnung!
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Nishan Jegzentis, Night Manager 님, 2024년 3월 10일
Vielen Dank,Hampton Team.

10/10 - 훌륭해요

Hanna

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Melissa Mang Guest Service Agent 님, 2024년 3월 8일
Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihre positive Bewertung.

10/10 - 훌륭해요

Dessy

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Super Location, 5 Min von Hbf und 5 Min von Stadt Zentrum entfernt.
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Vasilis (Guest Service Agent) 님, 2024년 2월 23일
Vielen Dank, Dessy, für die tolle Bewertung!Wir hoffen Sie bald wiedersehen zu dürfen!

10/10 - 훌륭해요

Steffen

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Alles bestens - Ausnahme: Parkplätze sind rar
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Vasilis (Guest Service Agent) 님, 2024년 2월 18일
Vielen Dank für Ihr Feedback!Wir freuen uns, dass Sie eine schöne Zeit bei uns hatten.Wir hoffen Sie bald wieder hier in Nürnberg begrüßen zu dürfen.

10/10 - 훌륭해요

Nafen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We stayed 7 nights , the location was excellent near the main railway station and walkable to the old town and city centre , the breakfast was good with variety , at occasions used to get very busy but the staff restock the food quickly.
2024년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: Melissa Mang Guest Service Agent 님, 2024년 2월 2일
Dear Mr Libzo,thank you very much for taking your time to review your stay in our hotel. We appreciate the kind words and are very happy to hear that you enjoyed your stay.We would be delighted to welcome you back again in the future!Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Anamaria

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Souzana Moysidou Guest Service Supervisor 님, 2024년 1월 20일
Dear Anamaria, thank you very much for taking the time to rate your stay so positively. We hope to welcome you again soon at the Hampton by Hilton Nuremberg.

10/10 - 훌륭해요

Ingo

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Super freundlicher Empfang, Zentrums- und Bahmhofsnahe Lage, netter kleiner Fitnessbereich, alles bestens
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Souzana Moysidou Guest Service Supervisor 님, 2024년 1월 20일
Sehr geehrter Herr Ingo, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu bewerten. Es freut uns zu hören, dass Sie einen ausgezeichneten Aufenthalt bei uns hatten und wir schätzen Ihre Kommentare über das Personal und unserer Zimmer. Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

10/10 - 훌륭해요

MARIA CRISTINA

가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Souzana Moysidou Guest Service Supervisor 님, 2024년 1월 20일
Dear Maria Christina, thank you very much for taking the time to rate your stay so positively. We hope to welcome you again soon!!

6/10 - 괜찮아요

Octavian

가족 여행
좋아요: 청결 상태
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Souzana Moysidou Guest Service Supervisor 님, 2024년 1월 20일
Dear Mr Octavian, Thank you very much for taking the time to rate your stay. We are very sorry if perhaps some things did not work as well as you expected. We would be extremely glad if you could tell us your opinion and point out what exactly you did not find positive, so that we can improve even more. Kind regards,

8/10 - 좋아요

Octavian

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel was beautiful, good customer service received, the room was nice and spacious but it was very very warm, our stay was in December and we had to open the window to cool down because the air con did not work, not the best night sleep but we are coming back in few days and we are hoping for a better room temperature on this occasion and I’m sure it will be fine. The breakfast was absolutely delicious with a good choice of food to choose from. Parking was a bit small and I believe it’s shared with guests from the neighbour hotels, did not found a parking space and I had to leave it by the side of the hotel which was not a problem for me or for other people I guess. We will return as I said and I’m sure it will be a good stay.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Juan Garcia (Guest Services Manager) 님, 2023년 12월 29일
Dear Mr. Octavian.Thank you very much for taking the time to review your stay and for your nice words.We value our guests' stay very much and are happy that you had a positive experience.We hope we can welcome you again soon at Hampton by Hilton Nuremberg.Best Regards,Juan GarciaGuest Service Manager

8/10 - 좋아요

Rodrigo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff was kind and helpful, the rooms were comfortable and clean. Only problem we faced was that the room was too warm.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Juan Garcia (Guest Services Manager) 님, 2023년 12월 29일
Dear Mr. Garza.Thank you very much for taking your time to review your experience with us.We are very happy to have had you as a guest and hope to see you soon with us.Your words motivate us to improve and give us strength to work.Best RegardsJuan GarciaGuest Service Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Reasonable
The cleanliness of the plates and cups during our breakfast was poor. During peak times there should have been more staff to be cleaning tablets etc. Room facilities and comfort was fine. Good location and within a close proximity to both the centre as well as main train station.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Juan Garcia (Guest Services Manager) 님, 2023년 12월 29일
Good morning.Thank you very much for the taken time to give us your feedback.The satisfaction of our guests is our highest priority, that is why we try our best to improve it on and on.We apologize for any inconveniences you had to deal with and that you were not satisfied with your room. Nevertheless it would be a big pleasure for us if you can give us a second chance that we can show you another side of our hotel.Kind RegardsJuan GarciaGuest Service Manager

6/10 - 괜찮아요

Joachim

2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Souzana Moysidou Guest Service Supervisor 님, 2024년 1월 20일
Dear Mr Joachim, Thank you very much for taking the time to rate your stay. We are very sorry if perhaps some things did not work as well as you expected. We would be extremely glad if you could tell us your opinion and point out what exactly you did not find positive, so that we can improve even more. Kind regards,

8/10 - 좋아요

Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
👍 to Nuremberg!
Nice hotel, convenient to train stain, not far from the Christmas market!
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Souzana Moysidou Guest Service Supervisor 님, 2024년 1월 7일
Dear Michael, thank you for your review. We're very happy to hear that you enjoyed your stay and our location. We would very happy to welcome you back soon!Kind regards,

8/10 - 좋아요

Baris

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
antreler çok kötü kokuyor odada terlik yok pamuk yok vs mini buzdolabı eksik
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Souzana Moysidou Guest Service Supervisor 님, 2024년 1월 7일
Dear Mr Baris, thank you very much for your feedback. We are glad to hear that overall everything looked fine. We apologize for the inconveniences regarding the room and the mini fridge. Your feedback is valuable and we will look into ways to handle these issues. We hope to welcome you back in the future and change your first impresion into a better one!Best regards,

4/10 - 별로예요

Pablo

별로예요: 직원 및 서비스
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Souzana Moysidou Guest Service Supervisor 님, 2024년 1월 7일
Dear Pablo, Thank you very much for taking the time to review our property, we apologize if there was something that might not have gone as wished during your stay. We would be very grateful if you could let us know what we could optimise on, as we take any and all feedback and suggestions seriously, so that we can improve and develop for the better. Best regards

2/10 - 너무 별로예요

Bianka

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Souzana Moysidou Guest Service Supervisor 님, 2024년 1월 7일
Dear Bianka, Thank you very much for taking the time to review our property, we apologize if we might not fulfil all of your expectations during your stay. We would be very thankful, if you could let us know what we could optimise on, as we take any and all remarks and suggestions very seriously, so that we can improve all of our services. Best regards

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Souzana Moysidou Guest Service Supervisor 님, 2024년 1월 7일
Dear Guest, first of all thank you very much for taking your time to review your recent stay at our hotel. . We would be very happy to welcoming you back again soon! Kind regards,

4/10 - 별로예요

Niels

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I was very dissapointed that a hotel like the Hampton uses wooden plates below the matrassen. This made the matras extremely hard and uncomfortable. Also the breakfast was not too the standard I've had at a Hampton before. Not for this price.
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Juan Garcia (Guest Services Manager) 님, 2023년 12월 6일
Dear Mr. Ijzerman.Thank you very much for taking your time to review your experience with us.For us the satisfaction of our customers is the most important thing, for this reason, we are sorry that your experience was negative and hope to have the opportunity in the future to change your mind.Best Regards.Juan GarciaGuest Service Manager