클래식룸, 싱글침대 1개 | 미니바, 객실 내 금고, 책상, 방음 설비

머큐어 파리 가르 뒤 노르 라 파예트 여행 후기

머큐어 파리 가르 뒤 노르 라 파예트
175 Rue La Fayette, Paris, Paris

이용 후기

7.6

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 203개 이용 후기 중 43개" "
평점 8 - 좋아요. 203개 이용 후기 중 94개" "
평점 6 - 괜찮아요. 203개 이용 후기 중 42개" "
평점 4 - 별로예요. 203개 이용 후기 중 11개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 203개 이용 후기 중 13개" "

8.4/10

청결 상태

8.0/10

직원 및 서비스

7.4/10

편의 시설/서비스

7.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Jung Hee

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아주 편안한 여행을 하였습니다.
2019년 12월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

sumi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
파리북역 근처에서 추천할만한 숙소
파리북역에서 걸어서 2분정도 거리입니다 많은 여행짐을 들고 가기에는 가까운이 중요해서 선택한 숙소인데요 직원도 친절하고 만족합니다 파리북역 근처에 체인호텔 많아요 위치를 잘 확인할필요가 있어요
2019년 4월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

윤하준 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가격을 생각하면 좋아요
일단 파리북역에서 가까워서 유로스타 타거나 내릴때 좋아요. 하지만 주변에 유흥업소가 하나있지만 아무도 신경쓰지 않고 지내는것 같아요. 객실은 비즈니스호텔크기며, 부페는 무난합니다. 직원들은 친절하지만 무료 생수는 첫날에만 줍니다
2017년 7월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Dong Min 님, London, U.K.

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ooops
The location was excellent, but the speed of wifi was so late. There was no skin care/lotion.

10/10 - 훌륭해요

Jonathan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean, tidy, staff were welcoming & helpful.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Laura, Reception 님, 2024년 3월 24일
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to tell us about your experience. It is with great pleasure that we receive your compliments.We will be delighted to welcome you soon to Paris to help you discover our wonderful capital even better!Kind regards,

8/10 - 좋아요

Elizabeth

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Didn’t like the fact that only a sliding glass door between bedroom and en suite Apart from that everything was good.
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Nayad 님, 2024년 3월 15일
Dear Elizabeth,That's wonderful to hear that you had a great stay !Your satisfaction is our greatest reward. We're thrilled that you enjoyed your experience with us. If you have any additional feedback or if there's anything else you need, please don't hesitate to let us know. We're here for you.Best regards The front desk

8/10 - 좋아요

AYUMI

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Vincent

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Employees were very very hospitable. Climate control is room 106 was not working as it should.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Sali 님, 2023년 11월 29일
Good morning,We are delighted to hear that you enjoyed your stay. Regarding the air conditioning, first of all we apologize for the inconvenience caused and measures were taken to refurbish the air conditioning.Cordially,Sali - RECEPTION

10/10 - 훌륭해요

Vincent

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great hotel by the station
A great hotel, with friendly staff, and so close to the station. Not the best neighbourhood but it is the centre of Paris. We would stay there again - also great showers which is unique for Paris
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Nayad ISSA 님, 2023년 10월 7일
Dear Vincent,Thank you for taking the time to write a review regarding your stay at the Hotel MERCURE Paris Gare du Nord Lafayette.We are delighted to see that you enjoyed the hotel and our staff.We are indeed well located.We hope to see you soon at our hotel.Regards,Nayad ISSA

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very good for price
Room we had was small but clean and had everything we needed. The little fridge and water replenished was a nice touch. Free safe and could set it to your own pin was good.
View of the Eiffel Tower from our balcony on the sixth floor
2023년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Nayad ISSA 님, 2023년 10월 7일
Dear guest,Thank you for your great review.We strive to give the best experience possible to our customers.We are glad that you enjoyed the balcony. Nice picture !Regards,Nayad ISSA

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
快捷入住,地點近車站
入住簡單快捷服務,房間用了地氈關係,進入時有點怪味,浴室只是沒有提供牙膏牙刷拖鞋,其他用品齊全,如果不夠亦可到附近超市入貨,周邊多食店選擇,交通近北站,去其他旅點亦方便。
2023년 7월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Chulwoo

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Overall compliant with Mercure standards
Overall the hotel seems to be compliant with the Mercure standards, and therefore one has little risk of being too disappointed with the room conditions. Yet one has to walk 3-5 mins to get to the hotel from the station, crossing two streets, which may give some hassle to people with many things to carry. I went out and came back at midnight, and had to knock on the door for about 10 mins with another guest until someone came out and let us in.
2023년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Einar

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Nayad 님, 2023년 7월 8일
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis sur votre séjour au MERCURE Paris Gare du Nord Lafayette.Nous espérons vous revoir très vite dans nos hôtels.Cordialement,Nayad ISSA

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Would use again
Very close to railway station. Helpful and friendly check in and clean rooms with a good shower. Small rooms but adequate. Softish mattress and lovely soft pillows. Good breakfast.
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Nayad 님, 2023년 7월 8일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel MERCURE Paris Gare du Nord Lafayette ! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Nayad ISSA

8/10 - 좋아요

Dirk

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very good service great. The only remark it was so stiff that you did not feel that you was on vacation.
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Nayad 님, 2023년 7월 8일
Hello,Thank you for taking the time to leave us a review of your stay at MERCURE Paris Gare du Nord Lafayette.We're an old building and we try to improve the decor as much as possible to make our hotel a zen and colorful space.We hope to see you soon in our hotels.Regards,Nayad ISSA

10/10 - 훌륭해요

Sheldry

2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Nayad 님, 2023년 7월 8일
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un avis sur votre séjour au MERCURE Paris Gare du Nord Lafayette.Nous espérons vous revoir très vite dans nos hôtels.Cordialement,Nayad ISSA

6/10 - 괜찮아요

Daniel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Great but too hot, thermostar/airconditioning panel didn't seem to change temperature. What a waste of energy!
2023년 3월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Elizabeth

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good location for station
Chose this hotel for its location near to Gare du Nord. Small cafe just 5 minutes walk away which was perfect for breakfast and late night dinner. Didnt like the sliding door for the toilet.
2023년 2월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Mikael

2023년 2월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Room compact but efficient. Hotel well sited for sightseeing by walking or public transport.
2023년 1월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Jean-Paul

2022년 9월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Helen

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Like many Parisian rooms, this one has been retrofitted with an ensuite shower and toilet, making the room size very small.
2022년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Martin

2022년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

RECEP BATUHAN

2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Nayad ISSA - Service Réception 님, 2022년 4월 16일
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Cordialement, Nayad ISSA

8/10 - 좋아요

RECEP BATUHAN

2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Nayad ISSA - Service Réception 님, 2022년 4월 16일
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Paris Gare du Nord La Fayette. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Cordialement, Nayad ISSA

8/10 - 좋아요

Ian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Nayad ISSA - Service Réception 님, 2022년 4월 16일
Monsieur Ian, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur Ian, nos salutations distinguées. Cordialement, Nayad ISSA

6/10 - 괜찮아요

S

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Nayad ISSA - Service Réception 님, 2022년 4월 16일
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de laisser un avis sur notre hôtel MERCURE Paris Gare du Nord La Fayette. Cordialement, Nayad ISSA

6/10 - 괜찮아요

sven

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Nayad ISSA - Service Réception 님, 2022년 2월 20일
Dear VANDENBOGAERDE SVEN, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon. Sincerely, Nayad ISSA - Front Desk

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Accueil très sympa Chambre spacieuse mais salle de bain très petite ( douche , wc, 1 vasque) Chambre difficile à chauffer, trop froide
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Laura, Réceptionniste 님, 2021년 12월 11일
Cher client, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour dans notre hôtel Mercure Paris gare du Nord La Fayette. Nous sommes désolés que la chambre n’ait pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Laura Romero – La Réception.

8/10 - 좋아요

Françoise

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hôtel très propre, sans bruit et confortable.
2021년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Laura 님, 2021년 11월 21일
Chère Françoise, Bonjour ! Un grand, très grand Merci pour vos notes et pour vos commentaires suite à votre séjour dans notre hôtel Mercure Paris Gare du Nord La Fayette. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Lire les retours positifs de nos clients nous motive encore plus et nous donne l'envie de continuer à nous surpasser chaque jour. Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans notre établissement lors de votre prochain séjour à Paris. Veuillez agréer, Madame, nos salutations distinguées. Bien cordialement, Laura Romero - La Réception

4/10 - 별로예요

Jérôme

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스
Pas digne d'un Mercure, à éviter.
Ici, les chambres sont plutôt correctes bien que sans originalité. Mais là où le bat blesse, c'est le service. Lorsqu'au moment de la réservation demande une chambre avec un lit double (preuve à l'appui), et que l'on a deux lits jumeaux, qu'on l'indique à la réception, on attend autre chose que "de toute façon, nous sommes complets". Avec en cadeau un petit ricannement avec les collègues une fois le dos tourné. Ajouter à ça la climatisation que l'on ne peut pas régler depuis la chambre, l'insonnorisation avec le couloir ridicule et la vue sur les voies de train, c'est sans doute le pire Mercure dans lequel j'ai pu dormir.
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Laura, Réceptionniste 님, 2021년 10월 30일
Cher Jérôme, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Hôtel Mercure Paris Gare du Nord La Fayette. Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses. Les hôtels Mercure sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Soyez assuré(e) que les mesures nécessaires seront mises en oeuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

8/10 - 좋아요

Ann

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Our stay was very good 👍the staff was very helpful and friendly especially the receptionist, our room was clear 👌
2021년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Laura Romero, Receptionist 님, 2021년 10월 21일
Bonjour ! We thank you for the opinion you have left on our hotel. Our teams thank you warmly and are proud to learn that the service and delivery have been up to your expectations. Your satisfaction is the most valuable reward, and even more so when expressed in the comments. We are delighted that you enjoyed your stay and our meeting space. We look forward to welcoming you again very soon. Please accept, Madam, our best regards.

2/10 - 너무 별로예요

raul

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
I am a regular hotels.com user I almost never review a hotel but this time I could not share the experience: terrible hotel. located in an area of town really shady, room small beds really small and uncomfortable,worst pillows ever , the curtain to small for the window so there was light early in the morning , they never cleaned the room or change towels in the 3 night's we where there.
2021년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Laura, Réceptionniste 님, 2021년 9월 25일
Dear Raul, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hôtel Mercure Paris Gare du Nord La Fayette. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 - 좋아요

VINCENT

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Laura, Réceptionniste 님, 2021년 8월 26일
Thank you for giving us your opinion about your stay in our establishment. Laura Romero, receptionist.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Plain and simple, and yet nice!
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Laura, Réceptionniste 님, 2021년 7월 29일
Thank you very much for taking the time to give us your opinion. We are delighted to read your comments following your stay at our hotel Mercure Paris Gare du Nord La Fayette. It is with great pleasure that we receive your compliments. Also, we will not fail to share your appreciation with our entire team. Your satisfaction is the best reward for our staff who work day after day to offer you impeccable service. Looking forward to welcoming you again, we ask you to believe in the expression of our best sentiments. Laura Romero, Receptionist.

10/10 - 훌륭해요

Karim

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Laura, Réceptionniste 님, 2021년 7월 27일
Cher Monsieur Dupont, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour suite à votre séjour dans notre hôtel Mercure Paris Gare du Nord La Fayette. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Laura Romero, Réceptionniste.

8/10 - 좋아요

Eric

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Je recommande
Accueil chaleureux, équipe disponible et à l’écoute. Une gestion au top
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Laura, Réceptionniste 님, 2021년 7월 3일
Monsieur, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Paris Gare du Nord La Fayette. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Notre équipe a à cœur de vous offrir la meilleure des prestations possibles. Nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Au plaisir de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Cordialement, Laura Romero, Réceptionniste

10/10 - 훌륭해요

Julien

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Romain

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hôtel bien situé, agréable, bonne literie
2020년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Koen

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 2월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 1월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
Cold Rooms
Rooms have no heating, only AC that would cool the room.
2020년 1월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Beware. Book elsewhere in Paris! You have been warned. We thought booking a Mercure Hotel would ensure a good experience however this hotel has some serious problems. 1. We had no hot water for the whole 2nd day. The water heater had failed. Searching reviews online this seems to be a reoccurring problem since at least October 2019. We have yet to achieve a refund from Expedia for one day ca.£73 despite contacting them 3 x and asking the hotel itself and emailing Mercure complaints. Expedia has not called me back as they promised. Truly dreadful experience with both hotel and Expedia. 2. The aircon heating controls do not work and we were cold as it was below c18. We were given a 2nd duvet and I requested a heater. Then the heating was turned up and we were too hot at c22. Thermostat controls do not work in room. 3. On the first day we had no water as it had been cut off by the City of Paris for repairs. We could not wash or flush the loo! Not the hotels problem but they could have warned us in advance! The staff are polite and the cleaners efficient but Mercure must fix the water heating which fails frequently. The location is very good. We would stay again if the hot water and heating gets a permanent fix. The cost of breakfast was too expensive and we didn't book it. There are cheap places to eat nearby.
2020년 1월에 5박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Average Mercure
Check in was not smooth experience. Receptionist can not locate my booking. Room was a bit expected small. Good side is it’s close to Gare du Nord station.
2019년 11월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Steve

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Disappointing stay at a top branded hotel.
An oversold hotel on the website. Cramped rooms that were far too small. Space in the rooms and the hotel in general was very limited. My booking told me I had a room with a view of the city! I had the station tracks instead! Lights sockets missing covers and the shower dispenser didn't work. Whilst the staff gave great service the hotel itself was very disappointing.
2020년 1월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Maria.T 님, Stuttgart

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Personal ist sehr hilfsbereit und sehr freundlich. Im Punkto Sprache muss man sich keine Sorgen machen. Das Personal versteht und spricht gut bis sehr gutes Englisch, falls man nicht so sicher im Französisch-Sprechen ist. Ich habe selten so ein super Hotelpersonal getroffen. Die Unterkunft war sauber und vom Aussehen her so auf den Bilder gezeigt. Die Lage des Hotels aus Sicht der Mobilität ist super. Mit den Bahnhöfen Gare du Nord und Gare de l'Est, die sich in 5 MInuten Laufzeit vom Hotel befinden, kann man überall innerhalb und außerhalb Paris mit Metro, RER, Bussen und Zügen, wie der TGV, sich fortbewegen. Jedoch muss ich anmerken, dass die Gegend rund um die Bahnhöfe nicht die Beste ist. Dennoch sollte dies kein großes Problem darstellen, da man sowieso nur ein kurzen Fußmarsch zum Hotel einlegen muss.
2019년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ligging en ontbijt en kamer uitstekend , ideaal voor stedentrip
2019년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 12월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

Andrew

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Poor
2019년 12월에 1박 숙박함